شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۹:۴۲Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای بولتن نیوز 2 دی 1395 - bultannews.com

بولتن نیوز 29 اسفند 1393 بولتن نیوز 29 اسفند 1394 بولتن نیوز 31 فروردین 1395 بولتن نیوز 31 اردیبهشت 1395 بولتن نیوز 31 خرداد 1395 بولتن نیوز 31 تیر 1395 بولتن نیوز 31 مرداد 1395 بولتن نیوز 31 شهریور 1395 بولتن نیوز 30 مهر 1395 بولتن نیوز 30 آبان 1395 بولتن نیوز 30 آذر 1395 بولتن نیوز 30 بهمن 1395 بولتن نیوز 30 اسفند 1395 بولتن نیوز 1 دی 1395 بولتن نیوز 2 دی 1395 بولتن نیوز 3 دی 1395 بولتن نیوز 4 دی 1395 بولتن نیوز 5 دی 1395 بولتن نیوز 6 دی 1395 بولتن نیوز 7 دی 1395 بولتن نیوز 8 دی 1395 بولتن نیوز 9 دی 1395 بولتن نیوز 10 دی 1395 بولتن نیوز 11 دی 1395 بولتن نیوز 12 دی 1395 بولتن نیوز 13 دی 1395 بولتن نیوز 14 دی 1395 بولتن نیوز 15 دی 1395 بولتن نیوز 16 دی 1395 بولتن نیوز 17 دی 1395 بولتن نیوز 18 دی 1395 بولتن نیوز 19 دی 1395 بولتن نیوز 20 دی 1395 بولتن نیوز 21 دی 1395 بولتن نیوز 22 دی 1395 بولتن نیوز 23 دی 1395 بولتن نیوز 24 دی 1395 بولتن نیوز 25 دی 1395 بولتن نیوز 26 دی 1395 بولتن نیوز 27 دی 1395 بولتن نیوز 28 دی 1395 بولتن نیوز 29 دی 1395 بولتن نیوز 30 دی 1395 
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۵۸    
طی مراسمی با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از نرم افزار بانک جامع اطلاعاتی بیماری سرطان در شیراز رونمایی شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۵۶    
کوهستانهای زیادی در سراسر جهان وجود دارد، اما برخی از آنها که دارای امکانات اسکی هستند، به دلیل زمین منحصر به فرد و امکانات رفاهی لوکسی که دارند به عنوان مناطق کوهستانی خاص شناخته می شوند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۵۳    
جیمز مارتین (James Martin) سرآشپز و شخصیت تلویزیونی معروف بریتانیایی است. او نکاتی مهم و کلیدی که هر زن خانه داری باید آنها را بداند، به شما یادآوری کرده است. این نکات را خوب به یاد بسپارید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۵۱    
این روزها بعضی سالادها را می توان جایگزین وعده اصلی کرد، مخصوصا برای شام، اگر به جای یک غذای چرب و چیلی یک بشقاب سالاد بخورید، مطمئنا برای سلامتی تان بهتر است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۴۹    
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان گفت: ساخت سه هزار هکتار گلخانه در شهرستان چابهار با مشارکت شرکت های داخلی و سرمایه گذارانی از هندوستان در دستور کار قرار گرفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۴۲    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست مریوان گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت این اداره 2شکارچی متخلف گراز در هنگام سلاخی لاشه ها دستگیر شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۴۰    
محققان موفق به ساخت دارویی شدند که با تغییر سیستم ایمنی بدن، آسیب های ناشی از بیماری ام اس به مغز و سیستم عصبی را کاهش می دهد و قادر به تحولی عظیم در درمان این بیماری پیش رونده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۳۷    
کارت هوشمند ملی، خیلی سال ها بر سر زبانها است اما فرآیند پیچیده و زمانبر صدور این کارت شهروندان را با مشکلاتی روبرو کرده و بسیاری هنوز آن را دریافت نکرده اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۳۴    
تشکل های کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان در بیانیه ای اعلام کردند، با توجه به مراحل تصویب برنامه ششم توسعه و لایحه بودجه سال 1396 انتظار می رود که نمایندگان مجلس شورای إسلامی توجه ویژه ای به موضوع ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۲۷    
معاون امور توسعه اجتماعی و عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه دولت و مجلس مصمم به تداوم اجرای نظام ارجاع و طرح پزشک خانواده هستند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۲۴    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس برای اجرای نظام ارجاع و پزشک خانواده در کشور مصمم است و برای تامین منابع محقق شدن این طرح ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۲۱    
بر اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در غرب عراق تعدادی کشته و زخمی شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۲۰    
فردی تحت تاثیر کانال های تلگرامی اعضاء خانواده زنش را با سلاح کلانشینکف تیرباران کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۱۸    
سخنگوی اورژانس بابل، گفت: بر اثر سقوط تیربرق بر روی راننده جرثقیل در جاده گنج افروز روستای سید کلا بابلکنار بابل یک نفر کشته شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۱۷    
در پی سقوط یک جنگنده نیروهای طرفدار دولت وفاق ملی لیبی در ماموریتی آموزشی در شرق طرابلس 2 خلبان آن کشته شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۱۶    
یک سرکرده مهم جبهه النصره (فتح الشام) در حومه دمشق کشته شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۱۵    
در اغلب کشورهای مشرق زمین، خاورمیانه و قاره آفریقا مردم نشستن و غذا خوردن روی زمین را ترجیح می دهند. نشستن روی زمین و غذا خوردن برای افرادی که منع پزشکی ندارند فواید جالب توجهی دارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۱۳    
در بیانیه ارتش سوریه در خصوص آزادی حلب آمده است: به برکت خون شهدای پاک و قهرمانی و فداکاری نیروهای مسلح قهرمان و نیروهای هم پیمان و پایداری ملت دلاور سوریه ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۱۲    
شما هم بارها شاهد بوده اید که بعضی افراد، علاقه مفرط به خوردن ته دیگ، نان یا سیب زمینی برشته دارند البته نمی توان خوشمزه بودن غذاهای برشته را نادیده گرفت، اما هشدار مکرر کارشناسان ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۱۱    
یک مطالعه جدید بیان می کند که رژیم های کم کربوهیدرات در واقع می توانند برای کاهش وزن موثرتر باشند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۰۶    
پسر جوان از ابتدای ورود به دانشگاه، از همکلاسی اش خوشش می آمد. او بارها و بارها موضوع را با دختر مورد علاقه اش مطرح کرده بود و بارها و بارها از جانب دختر رد شده بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۰۳    
زن و مرد کنار هم نشسته بودند، اما دنیای ذهنی آن ها فرسنگ ها از هم دور بود. صورت تکیده و موهای جوگندمی مرد در مقابل چهره جوان زن، فاصله سنی میان آنها را بخوبی آشکار می کرد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۳:۰۱    
صدای فریاد هایش را که می شنید ناراحت می شد. هربار که دخترک جیغ می کشید انگار کسی به جان او افتاده و قلبش را چنگ می زند. دختر جیغ می کشید. چهره او رنگ پریده بود ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۵۹    
فردی که با خواستگاری از یک زنی در رامسر یک میلیون تومان از وی کلاهبرداری کرده بود شناسایی و دستگیر شد .
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۵۶    
سهامداران شرکت کنتورسازی ایران در نامه ای به اردشیر محمدی رییس سازمان بورس خواستار تعیین تکلیف وضعیت نماد این شرکت در بورس شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۴۹    
حضرت آیت الله سبحانی گفتند: ما یک مرتبه هم از مرحوم علامه طباطبایی(ره) کلمه أنا را نشنیدیم؛ اما کلمه نمی دانم را فراوان بیان کرده اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۴۷    
متن منشور حقوق شهروندی 29 آذر توسط حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور کشورمان امضا و رونمایی شد، متنی با 120 ماده که در آن سازوکار اجرا و نظارت بر حسن اجرای حقوق شهروندی مطرح شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۴۶    
گردنش را به زن آرایشگر نشان می دهد. با یک نگاه می توان فهمید که طرحی که روی بدنش توسط آرایشگر کشیده شده کج و معوج شده و به شدت ورم کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۴۳    
چرا یک کار خوب و انسانی را نیمه تمام رها کردیم؟ آن همه شور و اشتیاق چرا این همه زود در بسیاری از شهرها فرونشست؟ به دیوار اگر اعتقاد نداریم، به مهربانی که هنوز باور داریم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۳۶    
استاندار مرکزی با اشاره به همکاری و انسجام دستگاه های استانی جهت مقابله با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، بر لزوم تداوم این همکاری تاکید کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۳۱    
جاهلیت دارای فرهنگ تقلید و دلالی بود، اما در این فضا، حضرت خدیجه بانویی موحده و عالمه بود و ما فخر می کنیم که چنین مادری داریم و دوازده معصوم از ایشان است...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۳۰    
دبیر مجمع مشورتی توسعه استان ها، هدف از ایجاد این تشکل در کل کشور را استفاده از تمام ظرفیت ها برای توسعه پایدار دانست و گفت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۲۸    
مقام های روسیه از وقوع انفجاری در نزدیکی یک ایستگاه مترو در شهر مسکو پایتخت روسیه خبر دادند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۲۹    
کادر فنی تیم فوتبال استقلال در حال بررسی شرایط فنی دیدار با سپاهان است و این احتمال وجود دارد که برای این دیدار دروازه بان شماره یک آبی پوشان را از فهرست کنار بگذارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۲۷    
فرماندار مریوان از واژگونی یک دستگاه تانکر حامل سوخت در نزدیکی دریاچه زریوار خبر داد و گفت: اقدامات لازم جهت جلوگیری از نشت سوخت به داخل دریاچه انجام شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۲۶    
اولشفسکی گفت: دوومیدانی ایران پتانسیل بالایی برای درخشش در رقابت های بین المللی دارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۲۳    
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم های آذرخش، مس سونگون، تأسیسات، شهرداری ساوه و توقف گیتی پسند آغاز شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۲۳    
دروازه بان تاتنهام با امضای قراردادی جدید خود را برای چند سال دیگر به این تیم متعهد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۲۲    
وزیر بهداشت با بیان اینکه مشکلات ما از میان هم لباسی های خودمان است، گفت: من تکلیفم را انجام داده ام و به مقام معظم رهبری و مجلس و همه گفته ام تا بیمه درست نشود سلامت مردم سامان نمی گیرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۲۱    
بهره بردار پیست اسکی دیزین گفت: بارش دیرهنگام و کمِ برف باعث شد پیست های اسکی در فصل دید با تاخیر کار خود را آغاز کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۱۷    
نتایج ضعیف هفته های اخیر کار دست سرمربی تیم لندنی کریستال پالاس داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۱۷    
هفته سوم رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۱۱    
بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال به ماشین سازی پیوست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۰۷    
اختلاف پنهان و پشت پرده علیرضا منصوریان با مهدی رحمتی حالا سرمربی تیم فوتبال استقلال را در معرض برکناری قرار داده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۰۶    
رئیس شرکت ایرباس بعد از امضای فروش 100 هواپیما به ایران اعلام کرد:توافق ایرباس با ایران تنها محدود به فروش هواپیما نیست بلکه آموزش خلبان ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۰۶    
مسابقات بین المللی بوکس جوانان "آگالاروف" از امروز (پنجشنبه) در شهر باکو مرکز جمهوری آذربایجان آغاز شد و حسین موسی خانی کاپیتان تیم ملی کشورمان از پیکار با بوکسور رژیم صهیونیستی خودداری کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۰۳    
معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در قانون بودجه سال جاری 1350میلیاردتومان به صندوق بیمه همگانی حوادث اختصاص یافته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۲:۰۳    
خبرگزاری رسمی چین در تحلیلی تنش ایران با آمریکا، ارتقا سطح زندگی و مقابله با پرداخت های کلان دولتی را از عمده مشکلات فراروی حسن روحانی در مسیر انتخابات ریاست جمهوری سال آینده دانست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۵۹    
رییس شورای راهبردی انجمن جامعه ایمن گفت: در حال حاضر، سالانه 16 هزار و 584نفر در حوادث رانندگی فوت می کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۵۷    
عباس بر این باور بود که در حال حاضر ایران مهمتر از افغانستان است زیرا ایران مرکز شیعیان جهان و کشوری که ولی امر_مسلمین در آن حضور دارند
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۵۶    
در نشست نویسندگان کودک و نوجوان در استانداری آذربایجان شرقی از ایجاد ستاد مطالعاتی با حضور 550 کارشناس داخلی و 50 کارشناس خارجی ایرانی صحبت شد که توانسته است 27 راهکار اصلی را برای احیای دریایچه ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۵۳    
جمع آوری انارهای آفت زده کف باغ و روی درختان، محافظت از تاسیسات کشاورزی، رعایت مسایل بهداشتی در دامداری های صنعتی و سنتی و مرغداری ها برای جلوگیری از شیوع بیماری های واگیردار ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۵۰    
رییس سازمان مدیریت بحران کشور از تخصیص 10 میلیارد تومان برای مهار آنفولانزای فوق حاد پرندگان در کشور خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۴۵    
سه فصل از سال 95 گذشت و در یک پنجم روزهای طی شده امسال هوا ناسالم بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۴۳    
صبح روز گذشته در تهران، سقوط کارگر جوان به انتهای چاهک آسانسور، مرگ وی را رقم زد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۴۰    
رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه 25 درصد افراد جامعه به نوعی با اختلالات روانی دست به گریبان هستند، گفت:در حال حاضر زنان 1.3 درصد بیشتر از آقایان در معرض اختلالات روانی و افسردگی هستند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۳۸    
وزارت خزانه داری آمریکا الحاقیه جدیدی به دستورالعمل مبادلات تجاری و تحریم های ایران اضافه و علاوه بر آزاد کردن صادرات میگو ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۳۳    
با عنایت به وضعیت میدانی در سوریه و روند موفقیت آمیز نیروهای نظامی در سوریه از ارتش و نیروهای مردمی و مقاومت در این کشور به همراه متحدان آن بود که نشست سه جانبه مسکو در سطح وزیران امور خارجه روسیه ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۱:۱۷    
فقیه ایمانی بعد از فارغ التحصیلی در چند رشته مختلف و مدتی فعالیت های مدنی و سیاسی، با حمایت موسسات شبه دولتی و حقوق بشری غربی ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۳۴    
نایب رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به سخنان اخیر وزیر بهداشت در رابطه با سازمان تأمین اجتماعی ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۹:۲۰    
برداشتم این است که سرچشمه اشتباهاتت، در داشتن این همه اعتماد و اعتماد کردنهاست. راستی این همه اعتماد را از کجا آورده ای؟ ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۵۷    
در مهمترین بازی هفته چهارم لیگ برتر والیبال بانوان ذوب آهن موفق شد بانک سرمایه را شکست دهد و به صدر جدول صعود کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۵۶    
پرافتخارترین باشگاه یونان قصد دارد با فروش یکی از 2 مهاجم اصلی خود انصاری فرد را به جمع یاران اصلی تیمش اضافه کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۵۴    
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: از هواداران تشکر می کنم که یار دوازدهم ما در لیگ برتر بودند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان به دلیل آنکه کارت سرپرستی این تیم را دارد، در نشست خبری حاضر نشد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۵۳    
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی برگزار شد که آرام طبع در تمرینات سرخ پوشان غایب بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۵۲    
روزنامه سان انگلیس مدعی شد که باشگاه فرانسوی به دلیل نتایج ضعیف مربی اسپانیایی خود قصد دارد ونگر را جایگزین وی کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۵۲    
تیم وست برومویچ هافبک فرانسوی منچستریونایتد را زیر نظر گرفته و قصد دارد در ژانویه او را به خدمت گیرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۵۱    
مربی پرتغالی شیاطین سرخ پس از انتشار خبر علاقه مندی سران باشگاه برای همکاری طولانی مدت با مورینیو اظهار داشت: با کمال میل برای سال ها در یونایتد خواهم ماند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۴۶    
مدیر عامل بانک صادرات ایران یکی از نیروهای کارآمد و مجرب در عرصه مدیریتی کشور را به عنوان معاون برنامه ریزی و سرمایه های انسانی این بانک منصوب کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۴۳    
تیم چلسی که اکنون با 6 امتیاز صدرنشین جزیره است قصد دارد با فروش اسکار به لیگ چین، 2 بازیکن در پنجره ژانویه خریداری کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۴۳    
دیتر هکینگ به طور رسمی هدایت مونشن گلادباخ را برعهده گرفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۴۲    
مربی فولاد در نشست خبری گفت: باید منتظر انجام یک بازی خوب باشیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۴۱    
می دانستید”جناب خان” چطور گذرش به خندوانه افتاد؟داستان این بوده که جناب خان اولین بار به عنوان مهمان در یک برنامه خندوانه شرکت کرد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۹    
زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان در هفته پانزدهم لیگ برتر اعلام شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۶    
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه گفت: انفجار کپسول گاز خانگی در شهرستان بانه 2 مصدوم بر جای گذاشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۴    
بی احتیاطی راننده جرتثقیل در حین نصب تیر برق در بابل ، یک کشته بر جای گذاشت .
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۲    
روزنامه انگلیسی گاردین، با اشاره به همکاریهای گسترده این کشور با عربستان، درباره خطر ادامه این روابط هشدار داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۱    
دبیر کل سازمان همکاری اسلامی در اظهاراتی دولت سوریه را متهم به هدف قرار دادن غیرنظامیان در حلب کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۳۰    
مردان و زنان بحرینی شب گذشته دور تا دور منزل روحانی مبارز شیخ عیسی قاسم تظاهرات برپا کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۹    
فرمانده انتظامی رودبارجنوب از کشف 400 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات شب گذشته پلیس این شهرستان خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۹    
رییس پلیس راه استان کرمانشاه جاده سرفیروزآباد در شهرستان کرمانشاه را حادثه خیز دانست و گفت: مشاهدات و بررسی های پلیس راه نشان می دهد که پس از بارش باران احتمال بروز حادثه در این محور افزایش می یابد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۸    
در شب یلدا برنامه های سازمان صدا و سیما آن چنان که باید نبود، بسیار از مهمانان دعوت شده حاضر نشدند و برنامه ها هم کیفیت مطلوبی نداشت! شبی سرد در آخرین شب پاییز!
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۵    
یکی از تهیه کنندگان دورهمی از کاهش پخش فعلی این مجموعه به یک شب در هفته خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۵    
در تازه ترین رده بندی تیم های ملی فوتبال جهان تیم تحت هدایت کی روش با یک پله صعود در رده بیست ونهم جهان قرار گرفت و همچنان بالاترین جایگاه را در بین تیم های قاره کهن در اختیار دارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۳    
دوازدهمین دوره رقابتهای بین المللی جام ایران زمین کاراته با قهرمانی تیم ایران خاتمه یافت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۳    
شدت جریان آب در خیابان به حدی بود که به نظر می رسد راننده خودرو در یک رودخانه خروشان سقوط کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۲    
نرم افزار ارتباطی تلگرام مدتی است پیام های امنیتی خود را به زبان فارسی هم ارسال می کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۱    
عنایت بخشی ضمن صحبت از تغییرات روزگار، از تغییرات در فضای سینما هم گله می کند. مشروح این گفت وگو را بخوانید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران حضور پر شماری را در ورزشگاه آزادی داشته باشند تا با غلبه بر سیاه جامگان قهرمانی نیم فصل را جشن بگیریم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۷    
روسیه یک سلاح ضدماهواره را که برای از بین بردن قابلیت ناوبری و ارتباطی آمریکا طراحی شده است، برای پنجمین بار با موفقیت آزمایش کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۷    
سرمربی منچستریونایتد از مربیگری در منچستریونایتد ابراز خوشحالی کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۶    
ارتش سوریه اعلام کرد: اگر تروریست ها دوباره کارشکنی نکنند ، عملیات خروج آنها از حلب امروز تکمیل می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۶    
برای من که بار دومم بود روی صحنه می رفتم مهم بود که به همه بگویم من هم می توانم مثل بازیگران تئاتر رسا و پرقدرت حرف بزنم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۴    
حزب مخالف دولت هند نخست وزیر این کشور را به فساد مالی متهم کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۹    
موتور جستجو گر ایرانی پارسی جو به عنوان قدرتمندترین جستجوگر بومی در کشور فعالیت میکند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۸    
شرکت هواپیمایی "دلتا ایر لاینز" آمریکا در اقدامی توهین آمیز و موهن علیه مسلمانان، دو مسافر مسلمان را به دلیل اعتراض سایر مسافران به صحبت کردن یکی از آنها به زبان عربی، از هواپیما اخراج کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۷    
برنامه ای موسوم به نانومت به بازار عرضه شده است که با استفاده از آن می توان تصاویر میکروسکوپ الکترونی گرفته شده از ذرات را تبدیل به گزارش های تحلیلی درباره نانو ذرات کرد
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۶    
معاون عربی و آفریقای وزیر خارجه ایران با رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار و گفت و گو کرد.