یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۰:۰۰Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای بولتن نیوز 28 دی 1395 - bultannews.com

بولتن نیوز 29 اسفند 1393 بولتن نیوز 29 اسفند 1394 بولتن نیوز 31 فروردین 1395 بولتن نیوز 31 اردیبهشت 1395 بولتن نیوز 31 خرداد 1395 بولتن نیوز 31 تیر 1395 بولتن نیوز 31 مرداد 1395 بولتن نیوز 31 شهریور 1395 بولتن نیوز 30 مهر 1395 بولتن نیوز 30 آبان 1395 بولتن نیوز 30 آذر 1395 بولتن نیوز 30 بهمن 1395 بولتن نیوز 30 اسفند 1395 بولتن نیوز 1 دی 1395 بولتن نیوز 2 دی 1395 بولتن نیوز 3 دی 1395 بولتن نیوز 4 دی 1395 بولتن نیوز 5 دی 1395 بولتن نیوز 6 دی 1395 بولتن نیوز 7 دی 1395 بولتن نیوز 8 دی 1395 بولتن نیوز 9 دی 1395 بولتن نیوز 10 دی 1395 بولتن نیوز 11 دی 1395 بولتن نیوز 12 دی 1395 بولتن نیوز 13 دی 1395 بولتن نیوز 14 دی 1395 بولتن نیوز 15 دی 1395 بولتن نیوز 16 دی 1395 بولتن نیوز 17 دی 1395 بولتن نیوز 18 دی 1395 بولتن نیوز 19 دی 1395 بولتن نیوز 20 دی 1395 بولتن نیوز 21 دی 1395 بولتن نیوز 22 دی 1395 بولتن نیوز 23 دی 1395 بولتن نیوز 24 دی 1395 بولتن نیوز 25 دی 1395 بولتن نیوز 26 دی 1395 بولتن نیوز 27 دی 1395 بولتن نیوز 28 دی 1395 بولتن نیوز 29 دی 1395 بولتن نیوز 30 دی 1395 
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۱    
بانک مرکزی می گوید نرخ اسکناس دلار در پایان روز کاری گذشته به 3760 تومان رسیده؛ این در حالی است که یورو هم نرخی معادل 42419 ریال را به ثبت رسانده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۵۴    
رئیس اداره مواد و داروهای تحت کنترل سازمان غذا و دارو، تاکید کرد: سالانه 3 میلیون و 300 هزار مرگ در جهان، ارمغان شوم مشروبات الکلی است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۰۳    
یک دستگاه خودرو با بیش از 168 فقره تخلف رانندگی در استان مازندران متوقف شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۰۸    
هیأت پارلمانی ایران و گروه دوستی پارلمانی ایران و آذربایجان به باکو سفر کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۵    
به گزارش بولتن نیوز ، بر اثر نشت گاز در یک واحد مسکونی در شهرستان ملکان، تمام وسایل از جمله جهیزیه نوعروس خانه در آتش سوخت اما قرآن و تابلوی 'و ان یکاد' نصب شده بر دیوار سالم ماندند. ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۷    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان بازدید از سامانه جامع گمرک ایران با اشاره به اقدامات وزارت اقتصاد در مقابله با فساد گفت که در این زمینه 100 دستاورد وجود دارد که طی 100 روز آتی رونمایی خواهد شد و ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۳۵    
مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد میزبان فیلم های جشنواره سی و پنجم جشنواره فیلم فجر شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۵    
با نهایی شدن مراحل فنی فیلم سینمایی کوپال ، خروجی DCP این فیلم تحویل دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۶    
اردوغان آرام آرام حمایت ایران را از دست می دهد و این بزرگترین قمار رجب طیب اردوغان است. فاصله گرفتن ترکیه از ایران در حالی است که مقامات حزب حاکم در ترکیه می دانند ایران علیرغم نفوذ بسیار گسترده ای ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۸    
مارک زاکربرگ، مدیرعامل و رئیس رسانه اجتماعی فیسبوک در دادگاهی در دالاس حاضر شد تا در برابر ادعاهایی مبنی بر دزدیدن فناوری "واقعیت مجازی"، از شرکتش دفاع کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۰۴    
نمایشگاه گروهی شاعرانه ها؛ گذر از یک رویا با حضور 21 هنرمند در نگارخانه لاله برگزار می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۲:۴۶    
وزارتخانه های ارتباطات و نیرو در راستای تامین انتقال برق و اینترنت از طریق فیبرنوری در مناطق کوهستانی و نیز هوشمندسازی کنتورهای آب و برق، با هم همکاری می کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۳۱    
همایش روز ملی هوای پاک با شعار "با هم به سوی هوای پاک" صبح امروز در محل سازمان حفاظت محیط زیست با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و نعمت زاده وزیر صنعت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۶    
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف بیش از 950 میلیارد ریال کالای قاچاق در طرح ذوالفقار شهرستان قرچک خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۵    
فرهاد اصلانی که مهارتش در ایفای نقش هایی که به او سپرده می شود نامش را جزء بازیگران برجسته سینما و تلویزیون قرار داده ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۳    
راز قتل مدیر باشگاه بدنسازی زنانه که جسد پتو پیچ شده اش در رودخانه کشف شده بود، با تلاش کارآگاهان جنایی فاش شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۹    
فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: مأموران گشت کلانتری 16 امام شهر یک سارق حرفه ای را با 20 فقره سرقت خودرو شناسایی و دستگیر کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۷    
استاد دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در رابطه با بحث اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر معتقد است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۵    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، مصوبات جلسه شورای عالی جوانان درباره ارائه گزارش عملکرد دستگاه ها در حوزه جوانان ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۲    
یک کارشناس ارشد حقوق جزا معتقد است: بزه کاری و بزه دیدگی هرچند می تواند به عوامل بسیار وابسته باشد اما در مرحله نخست این خانواده و مادران هستند که کودک را به مسیر صحیح و ناصحیح هدایت می کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۹    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آموزش 500 هزار جوان در زمینه ازدواج سالم خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۷    
نتایج یک تحقیق حاکی از آن است که تغذیه یکی از عوامل مهم در کنترل بیماری ها است که می تواند در پیشگیری و یا به تاخیر انداختن بیماری آلزایمر نقش مهمی را ایفا کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۳    
با پیشنهاد فدراسیون تنیس روی میز کشورمان دو تیم باشگاهی ایران در مسابقات بین المللی حاضر می شوند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۹    
گرانی بلیت سینما و هزینه های فرعی دیگری که برای رفتن به سینما بر خانواده ها حمل می شود باعث شده بخش زیادی از مردم شبکه نمایش خانگی را به سالن های سینما ترجیح بدهند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۵    
قطار نه تنها وسیله ای راحت، سریع و مطمئن است بلکه این امکان را به مسافر می دهد تا هنگام روز از منظره نقاطی که از آن عبور می کند، لذت کافی ببرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۱    
یک سال گذشته یکی از مهمترین و سرنوشت سازترین سال های اقتصاد یاران بوده است چراکه اجرای برجام سبب شد اقتصاد ایران با تحولی عظیم، در سایه بهبود و عادی سازی روابط سیاسی ایران روبرو شود...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۳    
پرسپولیس و فولاد در حالی به مصاف هم می روند که پرسپولیس با توجه به توقف تیم فوتبال تراکتور سازی برابر نفت آبادان، حالا فرصت خوبی برای فاصله گرفتن از جدی ترین رقیب خود در کسب عنوان قهرمانی دارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۰    
توزیع شیر از شنبه دوم بهمن ماه، میان کلیه دانش آموزان و کارکنان شاغل در همه مقاطع دوره اول، دوم دولتی و غیردولتی شروع خواهد شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۴    
تیم های استقلال تهران و استقلال خوزستان در چارچوب لیگ برتر عصر امروز 28 دی در مجموعه ورزشی آزادی به میدان رفتند که درنهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود تیم استقلال خوزستان به پایان رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۰۷    
نهمین نشست خبری حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان عصر سه شنبه بیست و هشتم دی با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۰۴    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: آلودگی هوا در کنار خسارت های متعدد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و سلامتی از جمله عواملی است که منجر به کاهش طول عمر افراد می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۹    
رئیس سازمان امداد و نجات از وقوع زمین لرزه در کازرون خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۷    
کارگر جوان افغانی زیر آوار چاهی در تهران جان باخت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه تعدادی از معاونین خود با حضور در جلسه شورای معاونان صداوسیما با رئیس و برخی معاونین رسانه ملی دیدار و گفت وگو کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۹:۱۰    
به گزارش بولتن نیوز، در نظام خدا مرکزی محور همه امور خداست. مبدأ عالم وجود، ذات بی منتهای خداست. هدف انسان و جهان سیر به سوی خداست، یعنی هستی هم از خداست و هم به سوی خداست ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۳:۵۹    
شرکت انگلیسی رولز رویس موافقت کرد برای حل و فصل جهانی تحقیقات درباره پرداخت رشوه خود، 170 میلیون دلار به آمریکا پرداخت کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۳:۵۹    
هیات نظارت بر تولیدات سعمی و بصری در الجزایر، هر مبلغِ دارای اندیشه های تکفیری را از حضور در رادیو و شبکه های الجزایر منع کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۳:۴۲    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا گفت: عدم آشنایی برخی از ارگان ها و سازمان ها در خصوص نحوه احراز هویت واقعی افراد باعث کلاهبرداری های بسیاری در جامعه شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۳:۴۰    
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست از افزایش آلودگی هوای اراک و اهواز نسبت به سال گذشته خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۳:۳۹    
رئیس جمهور گامبیا یک روز قبل از پایان یافتن دوره ریاست جمهوری خود در این کشور وضع فوق العاده اعلام کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۳:۲۹    
آشا محرابی و شراره دولت آبادی به عوامل حرمت رفیق به کارگردانی آقای امیر هوشنگ تاجی و تهیه کنندگی خانم نسرین فرآورده اضافه شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۳:۲۸    
اگر شما و یا کسی که پیش شماست، احتمال فشارخون داشته باشید،لازم است که ابزار گرفتن فشارخون به صورت دستی را در خانه داشته باشید ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۳:۲۴    
دبیر اجرایی نهمین همایش سکته مغزی؛ تغییر سبک زندگی، چاقی ، فشار خون بالا، دیابت و کم تحرکی، استرس و مصرف روان گردان ها را از علل بروز سکته مغزی در جوانان عنوان کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۳:۲۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ کارگر 17 ساله افغان در پی ریزش دیواره های یک چاه خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۳:۲۱    
نماینده سازمان ملل درباره وخامت اوضاع و ادامه محاصره نوار غزه هشدار داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۳:۲۰    
دونالد ترامپ نامزد پیروز در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که اکنون با کمترین محبوبیت در میان مردم کشور مواجه است روز سه شنبه نتایج نظرسنجی را دستکاری شده و ساختگی دانست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۳:۱۸    
محققان دریافته اند احتمال ابتلا به حمله قلبی یا سکته مغزی در افرادی که دندان های خود را جرم گیری کرده بودند کمتر است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۳:۱۶    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در مصاحبه با شبکه الجزیره گفت: اگر ترامپ توافق هسته ای را پاره کند ما چیزی از دست نخواهیم داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۳:۱۶    
برخی غذاهای مصرفی روزمره در بروز التهاب نقش دارند. باید توجه داشته باشیم بسیاری از بیماری های مزمن مثل سرطان، آرتروز، دیابت و چاقی با التهاب ارتباط دارند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۳:۱۳    
جان کری که به مدت چهار سال وزیر خارجه آمریکا بود واکنون تنها چهار روز از دوران وزارت وی باقی مانده است، در آخرین مصاحبه باشبکه تلویزیونی سی ان ان ازتوافق هسته ای ایران دفاع کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۳:۱۱    
یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز سه شنبه در نشست دفتر هماهنگی شورای آکادمیک سازمان ملل متحد (ACUNS) در وین بار دیگر تاکید کرد که ایران به تعهدات خود در قالب توافق هسته ای (برجام) ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۳:۰۹    
منابع خبری در ترکیه از وقوع انفجار در آنکارا خبر دادند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۳:۰۴    
تیم ملی فوتبال قطر حریف ایران در رقابت های مقدمانی راه یابی به جام جهانی مقابل مولداوی متوقف شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۳:۰۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در یادداشتی که به چاپ گاردین رسید، با تأکید بر موفقیت برجام، خواستار پایبندی طرفین به مفاد آن شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۲:۵۹    
پیست بین المللی دیزین که یکی از مسیرهای دسترسی اش بسته شده بود با اتفاق عجیب مواجه شد و به علت شکسته شدن یکی از دکل هایش 70 اسکی باز را روی هوا معلق نگه داشته است!
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۲:۵۲    
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: فردی که با انتشار فیلم های جعلی در جهت تخریب اعتبار شرکتی، موجب ضرر و زیان آن شرکت شده و اعتبار آن را خدشه دار کرده بود در چنگال قانون قرار گرفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۲:۵۲    
سرژ اوریر مدافع جوان پی اس جی اذعان داشت که تمایلی به ترک پاریس و پیوستن به بارسلونا ندارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۲:۴۹    
6 نفر بر اثر وقوع آتش سوزی در شهرک شکوهیه قم مصدوم شدند که 4 نفر از این افراد مأمور آتش نشانی بودند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۲:۴۷    
تیم ملی فوتبال قطر حریف ایران در گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در دیداری تدارکاتی برابر مولداوی متوقف شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۲:۴۶    
دبیرکل بخش سرویس سیاست خارجی اتحادیه اروپا می گوید که نمی توان مجدد درباره برجام مذاکره کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۲:۴۱    
نشریه آمریکایی از مدیریت سفارت عربستان در این کشور در برپایی جلساتی با محوریت ایران و نیز راه انداختن نبردهای قومیتی در سطح منطقه خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۲:۴۱    
زن جوانی که به خیانت شوهرش در شبکه مجازی پی برده بود، مهریه 300 سکه ای اش را در دادگاه خانواده به اجرا گذاشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۲:۴۰    
ایسوس قصد دارد تولید و عرضه ی گوشی های هوشمند خود را تا سه سال آینده به 35 تا 40 میلیون دستگاه برساند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۲:۳۸    
سخنگوی کاخ سفید در واکنش به پیش بینی روحانی از نوع رفتار ترامپ با برجام می گوید که دولت اوباما در خصوص نوع رفتار دولت بعدی، هیچ تضمینی به هیچ مقام خارجی نداده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۲:۳۶    
تصویر سلفی یک تیم پزشکی که بعد از عمل جراحی با بیمار، سلفی گرفته بودند بعد از مرگ بیمار جنجال آفرید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۲:۳۶    
رئیس جمهور با بیان اینکه همه تحریم ها علیه ایران از 27 دی 94 برداشته شد، گفت: آمریکا در اجرای برجام سنگ اندازی هایی داشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۲:۳۱    
رادیو آزاد اروپا گزارش کرد که یکسال از زمان اجرای برجام و تلاش رئیس جمهور ایران برای عرضه این توافق هسته ای به مردم ایران می گذرد اما رونق اقتصادی که دولت ایران آن را پیش بینی کرده بود محقق نشد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۲:۳۰    
مومنی در بازگشت به استقلال خوزستان یکی از موثرترین بازیکنان این تیم بوده و به نظر می رسد دوباره در حال اوج گیری است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۲:۲۸    
معاون وزیر نفت از امضای بزرگترین قرارداد ایران و چین در صنعت پالایش نفت به ارزش 3 میلیارد دلار خبر داد و گفت: این قرارداد بهمن ماه امسال، با سفر هیات نفتی چین به تهران به سرانجام می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۲:۲۷    
شورای امنیت سازمان ملل خواستار توقف شهرک سازی های رژیم صهیونیستی و بازگشت آنها به پای میز مذاکره شد و سپس نمایندگان فلسطین و رژیم صهیونیستی در این سازمان به سخنرانی پرداختند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۲:۲۲    
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان درج هر گونه آگهی های پیش فروش خودرو در رسانه ها و دیگر محیط های تبلیغاتی، بدون مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت را ممنوع اعلام کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۲:۱۵    
اگر به این معنا دقت شود، معلوم می گردد، مال منحصر در پول و ثروت مادی نیست، بلکه حتی مثلا اگر کسی با توانایی های خود هرگونه نیاز کس دیگری را رفع کند، می تواند مصداق این آیه باشد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۲:۱۴    
تالار صادراتی بورس کالای ایران امروز معامله 30 هزار تن گوگرد گرانوله پتروشیمی خارک به قیمت 85 دلار درهر تن را تجربه کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۲:۰۶    
علیرغم اخبار زیادی در مورد تمدید قرارداد احتمالی لیونل مسی به گوش می رسد، اما به نظر هنوز پیشنهادی رسمی برای وی ارائه نشده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۲:۰۶    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو گفت: رشد منفی 6 درصدی در سال های گذشته موجب عقب افتادگی بسیاری از شاخص های اقتصادی کشور و انحراف نظام برنامه ریزی از سند چشم انداز 1404 شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۲:۰۱    
قرارداد نماد مشترک فروش بلیت های هوایی بین شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) و شرکت هواپیمایی لوفت هانزا آلمان امضا شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۲:۰۰    
باشگاه منچستریونایتد قرارداد بال اکوادوری خود را تمدید کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۱:۵۸    
ماجرای تخفیف های غیراصولی و ضد منافع ملی به شرکت ال جی گویا تمامی ندارد. همان طور که مستحضرید، در اخبار و مطالب قبلی به این نکته اشاره کردیم که شرکت ال جی به علت وارد کردن اقلام الکترونیکی فراوان ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۱:۵۲    
رییسان سازمان دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی دانمارک تفاهمنامه همکاری را در زمینه بهداشت دام و دامپزشکی امضا کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۱:۴۹    
لیست بازیکنان مورد نظر پپ گواردیولا برای تقویت من سیتی لو رفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۱:۴۶    
چرا نمی خواهید وقت و انرژی بگذارید تا خواسته هزاران شهروند و ورزشکار و ورزش دوست استان مازندران را بشنوید و ببینید و فکری برای حل آنها کنید
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۱:۴۶    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف تشویق مردم برای مشارکت در تجهیز و افزایش منابع قرض الحسنه بانک ها و موسسه های اعتباری، سقف جایزه این سپرده ها را از 500 میلیون ریال به یک میلیارد ریال افزایش داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۱:۴۲    
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت:ازابتدای طرح خروجی خودروهای فرسوده یعنی سال 81 تاکنون دو میلیون و 100 هزار خودرو در رده خارج شد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۱:۳۴    
بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: نیمه دوم از موقعیت ها استفاده کردیم و توانستیم بازی را با پیروزی تمام کنیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۱:۳۲    
مهاجم آرژانتینی یوونتوس در اظهارنظری دو ابر ستاره فوتبال جهان را جانور نامید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۱:۲۶    
کارنامه بورس در 9 ماه امسال زیان ده است، اتفاقی که سبب شده پیش بینی ها برای سه ماه پایانی سال نا امید کننده باشد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۱:۲۵    
کریستیانو رونالدو فوق ستاره کهکشانی های شهر مادرید رکورد گلزنی از روی نقطه پنالتی را شکست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۱:۲۱    
بختیار رحمانی پس از پیوستن به فولاد و ثبت قراردادش در هیات فوتبال، درصورت صدور کارت بازی فردا مقابل پرسپولیس به میدان می رود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۱:۱۵    
بختیار رحمانی هافبک جدا شده استقلال تهران به تیم فولاد خوزستان پیوست. بر این اساس این مهاجم در نیم فصل دوم پیراهن فولاد را بر تن خواهد کرد. ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۱:۰۳    
اسکی بازان محبوس در تله کابین پیست بین المللی دیزین با کمک نیروهای امدادی نجات یافتند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۰:۲۲    
کارشناس داوری فوتبال گفت: کمک داور اول بازی بایک اشتباه فاحش گل صحیح وسالم استقلال خوزستان را به گمان اینکه رننده گل در آفساید قرار داشته است مردود اعلام کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۰:۱۸    
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی با استقلال خوزستان به هم ریخته بودیم و باید ببینیم که چرا بازیکنان چنین عملکردی داشتند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۰:۱۶    
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: نمی توان پیش بینی کرد اگر رحمتی در چارچوب دروازه استقلال بود ضربه آزاد من را مهار می کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۰:۱۵    
دروازه بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: قبل از بازی نیز گفته بودم که مقابل استقلال به برتری خواهیم رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۰:۱۲    
زمان تمرین روز چهارشنبه استقلالی ها مشخص شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۰:۱۱    
سرمربی استقلال با مربی استقلال خوزستان به صورت لفظی درگیر شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۰:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پیروزی تیمش برابر استقلال تهران را به مهاجم پیشین این تیم تقدیم کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۰:۰۶    
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از به ثمر رساندن گل اول می توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم، اما بد شانسی آوردیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۰:۰۳    
استقلال تهران در دیدار هفته هفدهم خود مقابل استقلال خوزستان شکست خورد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۹:۵۹    
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: برای برگزاری اردوی خارجی قبل از آغاز لیگ قهرمانان آسیای لازم است اسپانسر جذب کنیم.