یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۵:۰۱Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای بولتن نیوز 19 دی 1395 - bultannews.com

بولتن نیوز 29 اسفند 1393 بولتن نیوز 29 اسفند 1394 بولتن نیوز 31 فروردین 1395 بولتن نیوز 31 اردیبهشت 1395 بولتن نیوز 31 خرداد 1395 بولتن نیوز 31 تیر 1395 بولتن نیوز 31 مرداد 1395 بولتن نیوز 31 شهریور 1395 بولتن نیوز 30 مهر 1395 بولتن نیوز 30 آبان 1395 بولتن نیوز 30 آذر 1395 بولتن نیوز 30 بهمن 1395 بولتن نیوز 30 اسفند 1395 بولتن نیوز 1 دی 1395 بولتن نیوز 2 دی 1395 بولتن نیوز 3 دی 1395 بولتن نیوز 4 دی 1395 بولتن نیوز 5 دی 1395 بولتن نیوز 6 دی 1395 بولتن نیوز 7 دی 1395 بولتن نیوز 8 دی 1395 بولتن نیوز 9 دی 1395 بولتن نیوز 10 دی 1395 بولتن نیوز 11 دی 1395 بولتن نیوز 12 دی 1395 بولتن نیوز 13 دی 1395 بولتن نیوز 14 دی 1395 بولتن نیوز 15 دی 1395 بولتن نیوز 16 دی 1395 بولتن نیوز 17 دی 1395 بولتن نیوز 18 دی 1395 بولتن نیوز 19 دی 1395 بولتن نیوز 20 دی 1395 بولتن نیوز 21 دی 1395 بولتن نیوز 22 دی 1395 بولتن نیوز 23 دی 1395 بولتن نیوز 24 دی 1395 بولتن نیوز 25 دی 1395 بولتن نیوز 26 دی 1395 بولتن نیوز 27 دی 1395 بولتن نیوز 28 دی 1395 بولتن نیوز 29 دی 1395 بولتن نیوز 30 دی 1395 
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۵۹    
دادستان تهران بر لزوم اتخاذ سیاست های پیشگیرانه در راستای مواجهه با پدیده بدپوششی تأکید کرد و گفت: سیاست مطالبه گری از دستگاه های دولتی و خصوصی یک ضرورت است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۵۶    
آمارهای رسمی در کشور حکایت از افزایش سقط جنین طی سال های اخیر در کشور دارد که برخی آن را یک زنگ خطر برای جامعه پزشکی از نظر عوارض این سقط ها دانسته و برخی دیگر نقش آن را در سیاست های جمعیتی کشور ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۲:۳۰    
عضو انجمن متخصصین دندانپزشکی ترمیمی ایران درباره خدمات زیبایی مانند لامینیت دندان ها با استفاده از تکنولوژی های جدید را تشریح کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۲:۱۷    
حتی وقتی با حرکات آهسته مسواک می زنید، خون از لثه هایتان جاری می شود؟ خون ریزی لثه هنگام مسواک زدن اغلب ناشی از مشکل بزرگ و غیرقابل حلی نیست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۲:۰۸    
یک متخصص ارتوپد عنوان کرد: استفاده طولانی مدت از موبایل باعث بروز آرتروز گردن و دیسک کمر می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۱:۵۸    
برخی پژوهشگران این گونه نتیجه گیری کرده اند که خطر ابتلا به بیماری قلبی - عروقی در نتیجه نشستن طولانی مدت برابر با سیگار کشیدن است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۱    
خبر فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین انقلاب، از سوی مقامات داخلی و خارجی موردتوجه ویژه قرار گرفت و همگان از او به عنوان مردی که در خدمت انقلاب تا آخر ایستاد یادکردند...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۴:۵۵    
خواب یک ساعته بعد از صرف کردن ناهار می تواند مغز افراد را 5 سال جوان تر نگه دارد و دوران پیری و مشکلات ناشی از آن را به تأخیر بیندازد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۴:۵۱    
زاویه حرکت دو ستاره ای که در نزدیکی صورت فلکی Cygnus قرار دارند به گونه ای است که سال 2022 با یکدیگر برخورد می کنند تا یکی از بزرگترین انفجارهای آسمانی در تاریخ رخ دهد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۴:۲۶    
گروه فناوری: معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از نظارت و پایش مستمر فرایند ترابردپذیری شماره های تلفن همراه خبر داده و میزان موفقیت عملیات ترابردپذیری بین اپراتور های ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۴:۰۹    
عضو فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از انفعال مقامات ورزشی و فدراسیون در قبال کی روش، گفت: کی روش بخواهد در ایران بماند، بداند روند امور براساس احترام متقابل است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۳:۵۶    
عضو هیئت مدیره وسرپرست دفترحقوقی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از عزم این شرکت در اجرای برنامه های تشویقی برای شرکت های هواپیمایی خوش حساب خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۳:۵۳    
در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت هر دلار با افزایش 8 تومانی، به 3953 تومان رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۸    
معاون وزیر نفت با اشاره به افتتاح و راه اندازی 5 طرح جدید پتروشیمی تا بهمن ماه امسال، اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون 9 میلیارد دلار پتروشیمی صادر شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۷    
معاون نخست وزیر ترکیه تاریخ برگزاری همه پرسی درباره قانون اساسی جدید این کشور را اعلام کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۳    
مدیر بازایابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از آغاز روش فروش فوری اعتباری وانت نیسان دوگانه سوز با تسهیلات بدون بهره در راستای حمایت از مصرف کنندگان خودروی کار خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۳:۳۳    
مک بوک پروهای امسال شرکت اپل مشکل باتری دارند و یکی از دلایل این مصرف بالای باتری در این محصولات صفحه نمایش پرمصرفی است که در آنها استفاده شده ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۳:۱۳    
کتاب تجربه بانکداری بدون ربا به قلم حجت الاسلام سیدعباس موسویان و حسین میثمی از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۳:۰۰    
دبیر جام باشگاه های کتابخوانی گفت: 15 شهرستان شرکت کننده در جام باشگاه های کتابخوانی، تا 10 بهمن ماه فرصت دارند که باشگاه های برگزیده خود را به دبیرخانه مرکزی جام معرفی کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۹    
راه اندازی مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی اتفاق خجسته و تازه ای بود و همه این اتفاق را به فال نیک گرفتند، چراکه نگاه راهبردی به فیلمنامه باعث می شد آسیب های فیلمنامه های تلویزیون برطرف شود ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۴    
تئاتر شهر روزگاری قلب هنر نمایش در پایتخت و از رونق خاصی برخوردار بود، اما مدتی است که این مرکز هنری از آن شور و حال سابق تنزل کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۱    
سرپرست دفتر بیمه های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز استعلام اطلاعات و بسته های پیشنهادی تعرفه های پزشکی خبر داد و گفت: مسلما زمانی که دولت و بیمه ها به شدت بدهکارند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۶    
معاون اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: با ثبت 6 اثر طبیعی استان در فهرست میراث ملی تعداد آثار ثبت شده استان به 806 اثر رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۲    
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان این که کشور از کف فقر مطلق رد شده است، تصریح کرد، 180 هزار تومان در ماه برای هر خانواده تحت پوشش تعیین شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: مراسم کلنگ زنی نخستین کمپ جوانان در ایران همزمان با افتتاحیه دومین پایتخت جوانان جهان اسلام (19و 20 دی ماه) با حضور وزیر ورزش و جوانان در ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۱    
اپلیکیشن های وابسته به برنامه گوگل هنگ اوت (Google Hangouts) از 25 آوریل دیگر کار نخواهند کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۵۸    
در چنده دهه اخیر رشد چشم گیر باج افزارها دیده می شود. آغاز این رشد از سال 1989بود، زمانی که دکتر Joseph L. Popp این آلودگی را همه گیر کرد، و حالا ما آن را با نام باج افزار می شناسیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۳    
لیلا حاتمی، بازیگر نقش پروانه ساخته جدید بهمن فرمان آرا مقابل دوربین این فیلم رفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۹    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای دولت را موظف کردند که با همکاری نهادهای زیربط سازوکارها و اعتبارهای لازم را برای تقویت و تحکیم جامعه ای خانواده محور و تقویت و تحکیم تعالیم خانواده در نظر گیرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۰    
اعلام اسامی فیلم های راه یافته به بخش مسابقه سی وپنجمین جشنواره فیلم فجر، از جمله خبرهایی بود که در چند روز گذشته حواشی و جنجال های بسیاری را به راه انداخت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۵    
آندرانیک تیموریان به احتمال فراوان ظرف روزهای آینده آبی پوش می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۲۸    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پیام تلگرامی خود را از نامه و دستور مدیر عامل شرکت ملی گاز برای قطع شدن گاز تمامی ساختمان های وزارت نفت و شرکت های تابع در شهر تهران تا اطلاع ثانوی ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۶    
سرمربی تیم ملی کشورمان که هنوز استعفایش پذیرفته نشده، اظهارنظرهای جدیدی کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۵    
در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، اقشار مختلف و مقامات کشوری در حسینیه جماران حضور پیدا کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۴    
سعید آقاخانی به تازگی به جمع بازیگران سریال پایتخت5 با همکاری سازمان فرهنگی رسانه ای اوج و کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری پیوست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۹:۵۸    
باشگاه استقلال روز های زیادی است با که با چالش هیئت مدیره مواجه است و اختلاف نظر در صندلی های مدیریتی به سکو ها و چمن سبز هم کشیده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۹:۴۵    
یک متخصص پوست و مو گفت: پلاک های قرمز رنگ همراه با پوسته های سفید و صدفی از رایج ترین نشانه های بیماری پسوریازیس محسوب می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۹:۴۲    
یک پ ژوهشگر طب سنتی گفت: استفاده به اندازه از برخی ترشیجات سبب سم زدایی بدن و لاغری می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۹:۲۰    
بسیاری از مردم فکر می کنند که تنها افراد مسن و پیر با مشکلات گردش خون ضعیف دست به گریبان هستند، اما این لزوما درست نیست ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۹:۱۵    
اگرچه حملات هراس بی ضرر هستند، اما می توانند این احساس که در حال مرگ هستید را در شما ایجاد کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۹:۰۹    
در صورتی که احساس افسردگی طولانی مدت می کنید اما علائم آن به اندازه اختلال "افسردگی اساسی" شدید نیست، دچار نوعی عارضه سلامت روان موسوم به "افسرده خویی" هستید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۵۴    
شاید شنیدن سرقت آمبولانس از مقابل بیمارستان یا خودرو پلیس برای فرار از دست پلیس برای خیلی ها تعجب برانگیز باشد، اما این اتفاقات در دنیای واقعی رخ داده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۵۲    
ساعاتی قبل 2 فروند هواپیمای مسافربری در فرودگاه بین المللی تبریز دچار حادثه نقص فنی شد که با حضور به موقع ماموران فنی در این حوادث به کسی آسیبی نرسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۵۱    
سندیکای روزنامه نگاران عراق با انتشار گزارشی به آمار کشته شدگان روزنامه نگاران در 13 سال گذشته در عراق پرداخت و اعلام کرد از زمانی که نیروهای آمریکایی عراق را اشغال کردند یعنی از سال 2003 میلادی ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۴۸    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در تشریح دو حادثه تصادف که در 24 ساعته گذشته، گفت: هر دو تصادف به دلیل عدم رعایت حق تقدم از سوی وانت پیکان رخ داد و باعث کشته شدن دو تن شد .
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۴۲    
جانشین پلیس پیشگیری ناجا از ارائه حدود 14 میلیون خدمات قضائی در قالب اجرای احکام قضائی در 9 ماه سال جاری به شهروندان توسط پلیس پیشگیری خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۳۸    
یک روزنامه چاپ سرزمین های اشغالی با اشاره به کشف یک فایل صوتی درباره فساد مالی نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آن با عنوان بمب ساعتی یاد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۳۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ زنی جوان در کنار بخاری خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۳۶    
فروکش راهروی یک منزل قدیمی در جنوب غرب تهران سبب ایجاد گودال و سقوط موتورسیکلت در داخل آن شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۳۶    
مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم اعلام کرد: فردا دانشگاه ها تعطیل نیست و امتحانات برگزار می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۳۳    
هیکلی پر از خط و خش دارند و روی بازوهایشان انواع خالکوبی ها دیده می شود. مردی لاغراندام را روی صندلی نشانده اند و بازخواستش می کنند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۳۴    
معاون وزیر ارشاد از تعطیلی سه روزه تمام برنامه های هنری سراسر کشور به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۳۲    
اعضای تیم ملی فوتبال ایران درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۲۷    
جوانی صبح امروز با ورود به حریم ریلی مترو اقدام به خودکشی کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۲۷    
دزد مسلح طلافروشی که دو قتل در پرونده خود دارد، توانست با کسب رضایت اولیای دم دو قربانی خود از مجازات مرگ نجات یابد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۲۳    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از کشف یک باند فساد و فحشا در اهواز خبر داد و گفت: پس از ورود به منزل متهم متوجه حضور دو تبعه خارجی و چهار خانم ایرانی که به صورت نیمه عریان و در حال مصرف ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۲۲    
9 نفر از اعضای باند راهزنی محموله های خودروها در بزرگراههای تهران از سوی پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۱۸    
پس ازبرگزاری رکوردگیری از اردونشینان تیم ملی وزنه برداری 3 ورزشکار با نظر سرمربی تیم ملی از جمع نفرات حاضر در اردو جدا شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۱۴    
پس از اختلاف سیدمهدی رحمتی با کادر فنی استقلال در پایان نیم فصل اول و نیمکت نشینی او در بازی با سپاهان، باید دید چه کسی مقابل نفت درون دروازه استقلال می ایستد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۱۳    
فردی ادعا می کند که لپ تاپ مک بوک پرو جانش را از اصابت گلوله نجات داده است
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۰۸    
آث میلان در اولین دیدار خود در نیم فصل دوم سری آ بر کالیاری غلبه کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۰۱    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از امضای 2 قرارداد بهینه سازی و بهبود فرآیند تولید پالایشگاه های نفت بندرعباس و تهران در آینده ای نزدیک با دو شرکت معتبر نفتی ژاپن خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۳:۰۰    
تیم لندنی هم به دور چهارم قدیمی ترین جام باشگاهی دنیا راه یافت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۵۹    
سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به فضاسازی 2رسانه، ضمن تایید پرداخت 80 هزار میلیارد ریال سهم هدفمندی یارانه ها از محل فروش گاز طبیعی از طریق خزانه ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۵۷    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هیئت رئیسه با استعفای کی روش مخالفت کرد و ما از این مربی حمایت می کنیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۵۵    
مراسم وداع با آیت الله هاشمی رفسنجانی در جماران در حال برگزاری است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۵۰    
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: بازگشت ملی پوشان پرسپولیس به تهران با هماهنگی فدراسیون فوتبال انجام شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۴۳    
در پی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هیئت دولت بیانیه ای صادر و سه شنبه را تعطیل اعلام کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۴۲    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اخبار منتشر شده در خصوص مذاکره تیم های اماراتی با سرمربی تیم ملی ایران چیزی نیست و آن را جدی نگیرید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۳۹    
ایشان در بخشی از این پیام آورده اند: با فقدان هاشمی اینجانب هیچ شخصیت دیگری را نمی شناسم که تجربه ای مشترک و چنین دراز مدت را با او در نشیب و فرازهای این دوران تاریخ ساز به یاد داشته باشم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۳۸    
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد: کمیته اخلاق و کمیته انضباطی به برخی مصاحبه ها ورود پیدا می کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۳۷    
آندرانیک تیموریان در نشست امروز خود با مسئولان باشگاه ماشین سازی تبریز شرکت کرد اما همه چیز به فردا موکول شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۳۲    
تا این زمان، تنها روز خاکسپاری ایشان معلوم و روز سه شنبه 21/10/1395 برای این مراسم تعیین شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۲۸    
و برکندیم آنچه از کینه در سینه های آنان بود، برادرانه بر تخت هایی روبروی هم اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۱۱    
ایشان در بخشی از این پیام آورده اند: با فقدان هاشمی اینجانب هیچ شخصیت دیگری را نمی شناسم که تجربه ای مشترک و چنین دراز مدت را با او در نشیب و فرازهای این دوران تاریخ ساز به یاد داشته باشم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۵۸    
وزیر خارجه بحرین، برای مرحوم هاشمی رفسنجانی طلب آمرزش کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۴۷    
بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران محدوده طرح زوج و فرد و طرح ترافیک فردا نیز گسترش می یابد و زمان آن تا ساعت 19 ادامه خواهد داشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۴۶    
دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی کشور از بخشودگی جرائم تاخیر تادیه بدهکاران بانکی در صورت تسویه بدهی تا پایان اسفند امسال خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۴۳    
یک منبع مطلع در دولت گفت: اخبار منتشر شده درباره تعطیلی روزهای آینده صحت ندارد و هنوز دولت تصمیمی در این باره نگرفته است
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۳۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سن امید به زندگی زنان ایران به 80.5 سال و سن امید به زندگی مردان به 79 سال رسیده است، البته 10 سال این عمر با معلولیت است و 700 هزار ایرانی دچار آلزایمر هستند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۳۴    
روابط عمومی آموزش و پرورش اعلام کرد: فردا دوشنبه به دلیل آلودگی، برخی مدارس شهرستان ارومیه تعطیل است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۳۰    
ستاد خبری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر ببه مناسبت درگذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی نشست های رسانه ای روز دوشنبه 20 دی این رویداد را لغو کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۲۳    
نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در پی عملیات جدید در قدس اشغالی، به حالت آماده باش فوق العاده در آمدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۱۸    
رئیس خزانه داری انگلیس در سفر به کویت طی سخنانی گفت که ایران همسایه ای مشکل ساز برای کشورهای منطقه است .
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۱۲    
تیراندازی صبح امروز مقابل یک باشگاه شبانه در پاریس به مجروح شدن 3 نفر منجر شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۱۱    
اسامی 5 جان باخته حادثه آتش سوزی شب گذشته در کربلای معلی اعلام شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۰:۱۲    
همانطور که انتظار می رفت هیت رییسه فدراسیون با استعفای کی روش مخالفت کرد .
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۵۷    
آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و انقلاب و رهبری پس از عمری مجاهدت دعوت حق را لبیک و دارفانی را وداع گفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۳۲    
عملیات شهادت طلبانه یک فلسطینی در قدس اشغالی منجر به کشته شدن 6 نظامی صهیونیست و مجروحیت 15 تن دیگر شد که همگی از اعضای یکی از یگان های ویژه ارتش رژیم صهیونیستی بوده اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۲۲    
عملیات شهادت طلبانه یک فلسطینی در قدس اشغالی منجر به کشته شدن 6 نظامی صهیونیست و مجروحیت 15 تن دیگر شد که همگی از اعضای یکی از یگان های ویژه ارتش رژیم صهیونیستی بوده اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۶:۵۲    
هزاران نفر از مردم قم، در سالروز قیام 19 دی 1356 و در آستانه ی سالروز وفات حضرت فاطمه ی معصومه (سلام الله علیها) صبح روز یکشنبه نوزدهم دیماه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۷:۱۴    
در پی وضعیت نابسامان بازار سرمایه چند تن از فعالان این بازار در جلسه ای با دکتر محمدی ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار و دیگر معاونین و مسئولین این سازمان به اعلام نقطه نظرات خود در جهت بهبود وضعیت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۷:۰۵    
اکثر افراد آگهی های تجاری مربوط به سیستم واتسون IBM را دیده اند. سلبریتی های مشهوری چون باب دیلن با واتسون صحبت کرده و از آن سؤالات جالبی می پرسند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۷:۰۲    
هوای شهر تهران با قرار گرفتن شاخص ذرات کمتر از 2.5 میکرون بر روی عدد 140 همچنان در شرایط ناسالم قرار دارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۶:۵۹    
نشست کارشناسی هیات های فنی و کارشناسی ایران و 1+5 روز دوشنبه در وین تشکیل جلسه می دهند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۶:۵۷    
هافبک جوان تیم فوتبال استقلال در اواخر تمرین امروز تیمش دچار مصدومیت شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۶:۵۷    
مشروح دیدار هزاران نفر از مردم قم با رهبر معظم انقلاب امشب از تلویزیون پخش می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۶:۵۲    
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت:استقلال اصول حرفه ای گری را رعایت نکرد و گفتم اگر آنها تیموریان را می خواهند ما هم رضایی را می خواهیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۶:۵۲    
نمایش های صحنه ای و خیابانی بخش میهمان سی وپنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۶:۵۰    
اگر تک تک حساب های مردم مورد سرکشی و بررسی قرار گیرد و بابت هر مورد از آنان سؤال شود، هیچ فعالیت اقتصادی باقی نمی ماند که دولت بخواهد از آن مالیات اخذ کند.