یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۰۰:۰۸Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای بولتن نیوز 11 دی 1395 - bultannews.com

بولتن نیوز 29 اسفند 1393 بولتن نیوز 29 اسفند 1394 بولتن نیوز 31 فروردین 1395 بولتن نیوز 31 اردیبهشت 1395 بولتن نیوز 31 خرداد 1395 بولتن نیوز 31 تیر 1395 بولتن نیوز 31 مرداد 1395 بولتن نیوز 31 شهریور 1395 بولتن نیوز 30 مهر 1395 بولتن نیوز 30 آبان 1395 بولتن نیوز 30 آذر 1395 بولتن نیوز 30 بهمن 1395 بولتن نیوز 30 اسفند 1395 بولتن نیوز 1 دی 1395 بولتن نیوز 2 دی 1395 بولتن نیوز 3 دی 1395 بولتن نیوز 4 دی 1395 بولتن نیوز 5 دی 1395 بولتن نیوز 6 دی 1395 بولتن نیوز 7 دی 1395 بولتن نیوز 8 دی 1395 بولتن نیوز 9 دی 1395 بولتن نیوز 10 دی 1395 بولتن نیوز 11 دی 1395 بولتن نیوز 12 دی 1395 بولتن نیوز 13 دی 1395 بولتن نیوز 14 دی 1395 بولتن نیوز 15 دی 1395 بولتن نیوز 16 دی 1395 بولتن نیوز 17 دی 1395 بولتن نیوز 18 دی 1395 بولتن نیوز 19 دی 1395 بولتن نیوز 20 دی 1395 بولتن نیوز 21 دی 1395 بولتن نیوز 22 دی 1395 بولتن نیوز 23 دی 1395 بولتن نیوز 24 دی 1395 بولتن نیوز 25 دی 1395 بولتن نیوز 26 دی 1395 بولتن نیوز 27 دی 1395 بولتن نیوز 28 دی 1395 بولتن نیوز 29 دی 1395 بولتن نیوز 30 دی 1395 
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۱۱    
یک دستگاه آپارتمان 111 متری در خیابان آصف، دارای 2 اتاق خواب، با قیمت 1 میلیارد 443 میلیون تومان به فروش می رسد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۵۷    
آیین رونمایی و انتشار آلبوم موسیقی چراغ افروخته اثر علی اکبرشکارچی با سخنرانی داریوش طلایی و حسین علیزاده و با حضور اساتید و پیشکسوتان موسیقی جمعه 17 دی برگزار می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۲۵    
در پایان سال 2016 میلادی، اینستاگرام منتسب به مقام معظم رهبری در پستی، آمار فعالیت در طول یک سال گذشته را ارائه داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۳    
شرکت اپل آپدیت بتای ios10.3.1 را به زودی عرضه می کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۳    
در دهه های مختلف زندگی، شما به مواد مغذی متفاوتی نیاز دارید. ما در این مقاله مواد مغذی مورد نیاز بدنتان را از دهه 20 تا دهه 60 زندگیتان به شما معرفی میکنیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعضای بدن نورالله مرادی جانباز 25 درصدی یاسوجی به هفت بیمار نیازمند اهدا و جان دوباره ای به آنان بخشید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۹    
خبرگزاری فرانسه اعلام کرد: یک پزشک از اهالی شهر شر به اتهام تجاوز به 37 بیمار محاکمه می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۳۷    
هوای سرد زمستان، می تواند تاثیر بسیار نامطلوبی روی لب هایتان بگذارد و البته مراقبت های نادرست نیز در این میان مزید بر علت می شود که مهم ترین آن ها در این مطلب آورده شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۸    
اگرچه اغلب سردردها بی ضرر و زودگذر هستند و در طی مدت زمان کوتاه ناپدید می شوند اما برخی از سردردهای مزمن می توانند نشان دهنده یک مشکل بهداشتی عمیق باشند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۰:۴۲    
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران درباره پدیده زباله گردی گفت: زباله گردی پدیده شومی است و به نظر می آید؛ تعمدی درباره آن وجود دارد و باید دید چه کسانی پشت این پدیده بوده و اجازه نمی دهند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۲۱    
محققان آلمانی به تازگی ثابت کرده اند که با به کارگیری روش هایی می توان خوشبخت زندگی کردن را آموخت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۲۱:۴۶    
گفت و گوی زنده تلویزیونی رئیس جمهور از شبکه یک سیما آغاز شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۹    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران از ثابت ماندن فرمول خوراک واحدهای پتروشیمی تا 10 سال آینده در پی حذف بند 53 لایحه برنامه ششم توسعه خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۳:۳۴    
دیدار دو تیم فوتبال ذوب آهن و تراکتورسازی اصفهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی از ساعت 14 و 30 دقیقه روز شنبه یازدهم دی ماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۵۱    
مدیر کل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو از تعیین سقف برای دارو های وارداتی در راستای حمایت از تولید داخل خبر داد و گفت: این تصمیم برای اعطای تسهیلات بیشتر جهت کمک به بیماران است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۷    
رئیس اداره محیط زیست محمودآباد گفت که تاکنون 6 تن غذا شامل ذرت و سبزی در تالاب های "سرخرود" و "ازباران" برای تغذیه قوهای فریادکش توزیع شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۶    
همه ما به عنوان افرادی اجتماعی، نسبت به محیط زندگی خود مسئولیم. ؛ این را دکتر حجت عرفانیان پور روانشناس و سبب شناس می گوید ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۰    
افسردگی یکی از شایع ترین اختلالات روانی است که با غم و اندوه طولانی (بیش از 2 هفته) و ازدست دادن علاقه به کارهایی که به طور معمول از آن لذت می بریم همراه است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۶    
- اگر به دهه های 60 و 70 و حتی اواسط دهه80 برویم، باید یادی کنیم از شعاری تبلیغاتی که در راستای تنظیم جمعیت کشور همه جا ترویج می شد: فرزند کمتر، زندگی بهتر .
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۳    
وقتی که روی یک کاغذ سفید، خطی عمود و کوتاه کشیده شود، اصلا معلوم نیست عدد یک(1) هست یا حرف الف.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۱    
زندگی معجونی است از خوشی ها و ناخوشی ها. افسانه نیست که سراسر خوشی باشد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۸    
هدست واقعیت مجازی، ساعت هوشمند و دستبند سلامتی بخشی از ابزارهای خانواده Gear سامسونگ را سروشکل داده اند و چند وقتی است که هدفون بی سیم Gear IconX و دوربین Gear 360 را به عنوان اعضای تازه وارد در کنار ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۶    
محققان دریافته اند زندگی در پنت هاوس می تواند موجب ایست قلبی خطرناک تری شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۲    
بیشترین آمار ابتلا به سرطان پروستات در کشور مربوط به تهران است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۹    
این روزها با گزارشی درباره گورخوابی، همه نگران این شکل از زندگی (یا شبه زندگی) شدند که تا به حال یا از آن بی خبر بودند و یا تنها شکل بی خانمانی را کارتن خوابی می دانستند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۵    
قاتل مادر و دختر 3 ساله اش از سوی بازپرس جنایی مجرم شناخته شد و به زودی در دادگاه کیفری استان تهران پای میزمحاکمه می رود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۵    
چون با پدر طلبکارم رودربایستی داشتم نتوانستم به او بگویم که پول ندارم و او را به قتل رساندم. این اعترافات جوانی است که چند روز قبل به دلیل بدهی 4 میلیون تومانی ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۱    
فردا نخستین روز از سال نو میلادی است و همه ساله در این ایام مسیحیان سراسر جهان زاد روز حضرت عیسی (ع) و آغاز سال نوی میلادی را جشن می گیرند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۰    
دانشمندان یک گام به کشف اکسیر جوانی در انسان ها نزدیکتر شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۰    
تحقیقات جدید نشان می دهد که مصرف مکمل های اسید چرب اُمگا 3 در دوران بارداری، می تواند از ابتلای کودکان به بیماری آسم جلوگیری کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۹    
استفاده از انواع رنگهای شیمیایی برای پوشاندن موهای سفید خود را کنار بگذارید و با درمان های خانگی زیبایی و رنگ طبیعی را به موهای خود بازگردانید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۹    
سخنگوی انصارالله یمن گفت عربستان خود را وارد جنگی کرده که در آن با شکست مواجه خواهد شد و در مهلکه بسیار خطرناکی وارد شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۶    
مادر شهید روبرت لازار با تبریک سال نوی میلادی گفت: آقا، رهبری مهربان، دلسوز و آزاده هستند و من از او صبر و آزادگی آموختم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۵    
طبق برآوردها 53 درصد مردم ایران حاضر در شبکه های اجتماعی حضور دارند بنابراین اکنون این سوال مطرح شده است که چه قشری از شهروندان ایرانی هنوز به این عرصه جذاب و وسوسه انگیز نپیوسته اند
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۹    
زن اسیدپاش که روی کارفرمای سابق خود در شهریار اسیدپاشیده بود، بعد از هشت ماه فرار در تهران بازداشت شد. او در تحقیقات مدعی شد با اجبار و تهدید شوهرش دست به اسیدپاشی زده و پشیمان است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۸    
نشریه دیلی میل به معرفی بی ادب ترین افراد در سال 2016 پرداخته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۰    
یک فروند بوئینگ MD متعلق به شرکت هواپیمایی تابان لحظاتی پس از برخاستن از فرودگاه مهرآباد یک موتور خود را از دست داد که خلبان پرواز هواپیما را به مهرآباد برگرداند و در باند پرواز به زمین نشست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۹    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: 3600 تومان می تواند نرخ واقعی ارز باشد اگرچه نمی توان قیمت دقیق ارز را به قطعیت اعلام کرد اما نرخ اعلام شده با توجه به شرایط کنونی کشور درست است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۴    
از زمانی که کراس اوورها به عنوان گزینه مورد انتخاب مشتریان مطرح شدند، خریداران ماشین های لوکس به خریداری کراس اوور های لوکس و کوچک با آپشن های زیاد و قیمت مناسب تمایل بیشتری نشان دادند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۲    
پرونده قتل دخترک 18 ماهه که به طرز دلخراشی جان باخته بود، در حالی روی میز قضات دادگاه کیفری قرار گرفت که مادر و ناپدری اش منکر قتل او شدند و فرد دیگری را عامل شکنجه مرگبار معرفی کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۰    
پابلو پیکاسو که به عنوان یکی از پرکارترین نقاشان هنر مدرن شناخته می شود، بدون شک مردی با استعدادهای بسیار بود ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۰    
تصادف زنجیره ای در محور کردستان - سنندج - مرکزی سه فوتی بر جای گذاشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۹    
مردی تحصیلکرده که در جریان کلاهبرداری از راه دور در دام شیاد تلفنی افتاده بود با مراجعه به دادسرای سعادت آباد ماجرای این کلاهبرداری را برای بازپرس شرح داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۶    
اردیبهشت ماه سال آینده ، همزمان با جشن های تئاتر ،ایران میزبان نخستین بازار بهاره تئاتر می شود.به گزارش خراسان ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پی انتشار گزارشی از تعدادی معتادان گورخواب در قبرستانی حوالی شهریار، یادداشتی در این زمینه منتشر کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۵    
هالیوود همواره به عنوان بهترین ابزار برای توجیه سیاست های مداخله جویانه ایالات متحده مورد استفاده قرار گرفته است...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۳    
معاون سیاسی فرماندار جاسک گفت: مرگ عروس دریایی در این ایام از سال یک امر طبیعتی است و آمار میزان تلفات آن ها که در دنیای مجازی آمده کذب است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۳    
در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره ها نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با مردم انتخاب کرده اند و با داشتن صفحه در شبکه های ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۰    
نمایش داستان یک عذرخواهی از آقای امانوئل با تلفیق بازیگران مشهور سینما و تلویزیون و بازیگران جوان تئاتر، اخیراً به روی صحنه رفته است که یکی از نکات قابل توجه آن...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۵۰    
مراسم ازدواج 52 زوج جوان بی بضاعت، یتیم ومعلول توسط یک فرد خیر در مشهد مقدس و در بارگاه ملکوتی جوار حرم امن امام رضا(ع) برگزار شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۹    
قائم مقام وزیر بهداشت هدف از برگزاری بیست و چهارمین اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور را ارتقای طرح تحول سلامت و افزایش خدمت رسانی به مردم عنوان کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۷    
کارشناسان "نقش و سیمای مطلوب زن در کتب درسی" را بررسی و شخصیتهای برجسته زن را که در هیچ یک از کتابهای دوره های مختلف تحصیلی به آنها اشاره نشده است پیشنهاد می کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۵    
همواره در عرصه مستندسازی روال بر این بوده که انتقاد از دستگاه های نظام بیشتر از سوی مستندسازهایی انجام می شده که به انگیزه هایی غیر از دفاع از انقلاب لنز دوربین خود را تنظیم می کردند، اما...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۵    
این مناظره می توانست تا حدی اصلاح مورد نظر شما را عملی سازد، زیرا در این قبیل مناظره ها، افکار، عقاید دو طرف مطرح و مخاطبین خود به قضاوت و گزینش می پردازند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۷    
عروسک کلاه قرمزی با عروسک گردانی جذاب دنیا مقبول و معروف شد و نباید فراموش کرد که حمید جبلی، صدای کلاه قرمزی هنوز هست ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۵۶    
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: براساس آیین نامه جدید هیات وزیران، درصد و سهم اضافه کار از حقوق کارکنان دولت براساس فرمولی محاسبه و به مستمری بازنشستگی آنان افزوده می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۴۸    
نائب رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری مرکز با اشاره به اینکه لایحه افزایش امنیت زنان در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در حال تدوین و تصویب است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۳۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت نظیر تهران، البرز، قم، قزوین، مرکزی، اصفهان و تبریز همچنان غبارآلود خواهد بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۳۵    
متخصصان علوم پزشکی در آمریکا از یک روش احتمالی درمان خوراکی برای هموفیلی خبر داده اند که هنوز در مراحل اولیه تحقیق و آزمایش است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۳۴    
زمان فینال جام حذفی کشور بین تیم های تراکتورسازی با نفت تهران مشخص شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۳۲    
ایده پرداز "سه شنبه های بدون خودرو" از گام مثبت اراک برای بهبود وضعیت حمل و نقل پاک و سفرهای سبز خبر داد و گفت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۲۹    
طبق نتایج پیش بینی آلودگی هوا، شرایط نامطلوب کیفی هوا برای گروه های حساس همچنان برقرار خواهد بود و وضعیت نامطلوب کیفی هوا همچنان تداوم خواهد داشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۲۹    
مدیرکل بحران استانداری البرز گفت: بر اساس تصمیم کمیته اضطرار فردا مهدهای کودک، پیش دبستان ها و دبستان های استان البرز تعطیل است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۲۶    
به دنبال انتقاد یکی از نمایندگان مجلس در مورد عملکرد سازمان محیط زیست برای وضعیت تالاب هامون و نبود نقشه راه برای احیای این اکوسیستم ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۲۳    
رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران ضمن تاکید بر آنکه مردم ساکن مناطق حاشیه ای شهروند درجه دو نیستند به تشریح مفاد لایحه برنامه ششم توسعه که موجب تقویت برنامه های اجتماعی در سکونتگاه های غیر رسمی شده ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۲۲    
حریفان عربستانی پرسپولیس و ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا در هفته پانزدهم رقابت های لیگ عربستان به پیروزی رسیدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۲۰    
کلینیک درمان ناباروری بیمارستان شهدای تجریش نهم دی ماه به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۱۳    
ولید معلم وزیر امور خارجه سوریه عصر امروز با حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور دیدار و گفتگو کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۲    
دو نیروی پلیس مصر در شهر "العریش" در شمال صحرای سینا کشته شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۱    
گفت: پروردگارا ! به [ازای] اینکه مرا اغوا کردی، حتماً و قطعاً برایشان در زمین [اشیاء و امور را] زیبا جلوه می دهم و حتماً و قطعاً همگی شان را اغوا می کنم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۱    
گروه تروریستی ابوسیاف روز شنبه تصاویری از گروگان آلمانی خود منتشر کرد که قبر خود را حفر کرده و در درون آن قرار گرفته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۵۵    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا، فاقد معاینه فنی و پلاک مخدوشی در پایتخت خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۴۱    
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای جدایی از این تیم با مشکل روبه رو است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۴۰    
پیش نویس قطعنامه روسیه و ترکیه درباره آتش بس در سوریه با اجماع اعضای شورای امنیت سازمان ملل تصویب شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۳۱    
معاون وزیر نفت با اشاره به امضای تفاهم نامه ادامه همکاری گازی با ترکمنستان، اعلام کرد: واردات گاز از این کشور همسایه تا پنج سال آینده ادامه می یابد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۳۰    
19 بازیکن برای حضور در اردوی امارات به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت:من در این چند ساله یک بازی استقلال و پرسپولیس 3 بر 2 بود و یکی هم این بازی که لذت بردم و مردم هم از دیدن این مسابقه لذت بردند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۲۵    
یک فروند بوئینگ MD متعلق به شرکت هواپیمایی تابان لحظاتی پس از برخاستن از فرودگاه مهرآباد یک موتور خود را از دست داد که خلبان پرواز هواپیما را به مهرآباد برگرداند و در باند پرواز به زمین نشست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۲۳    
گزارش های میدانی از سطح شهر نشان می دهد قیمت تخم مرغ طی دو هفته اخیر از 350 تومان در هر عدد به 400 تا 450 تومان در هر دانه رسیده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۲۳    
تیم فوتبال تراکتورسازی در اصفهان مقابل ذوب آهن قهرمان دو دوره جام حذفی پیروز شد تا در فینال حریف نفت تهران شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۲۰    
رئیس جمهور گفت: ما از آتش بسی که در سایه همکاری ایران، روسیه و سوریه در سوریه تحقق یافت، استقبال می کنیم و در عین حال همفکری و هماهنگی بیش از پیش کشورها قبل از نشست قزاقستان را ضروری می دانیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۲۰    
بانک مرکزی روسیه اعلام کرد: با توجه به تداوم اجرای سیاست های پولی در این کشور و تلاش مسکو برای کاهش نرخ رشد قیمت کالاها در این کشور بالاخره نرخ تورم در این کشور به میزان قابل توجهی کاهش یافت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۱۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای مقرر کردند تا پایان برنامه ششم ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی کشور به 100 میلیون تن افزایش یابد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۳    
معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: استان اصفهان به عنوان یک استان شاخص از 85 تا 100 درصد با کاهش آب مواجه است و تنها 16 درصد ازحجم سد زاینده رود پر است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۳    
کار طلبه فقط نماز خواندن و منبر رفتن نیست. طلبگی را با کارمندی نباید اشتباه گرفت، روحانی شدن برای انسان تکلیف آور است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۱    
معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: 13 هزار میلیارد تومان برای اصلاح عقب ماندگی و انباشتگی شبکه های فرسوده توزیع آب کشور لازم است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۱:۵۸    
رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر در این مرکز 65 پروژه تحقیقاتی در حال انجام است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۱:۵۱    
در حالی که در 23 تیرماه امسال تعداد 723 میلیون و 54 هزار سهم رنا که معادل 12 درصد از شرکت می شود به ارزش هر سهم بیش از 506 تومان معامله شد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۱:۴۴    
رئیس جمهوری به خاطر رشد بخش کشاورزی در شش ماه اول سال 1395 از وزیر و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی تقدیر کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۱:۳۷    
همه مسافران پرواز هواپیمایی تابان به شماره 6295 از تهران به شیراز که عصر امروز پس از برخاستن از باند فرودگاه مهرآباد در موتور دچار نقص فنی شد، در سلامت کامل به سر می برند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۱:۳۵    
تولید فولاد خام کشور در هشت ماهه امسال (منتهی به آبان ماه) به 12 میلیون و 319 هزار تن رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد 9 درصدی را نشان می دهد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۱:۳۴    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: اکنون عرضه بنزین سوپر در جایگاه های عرضه استان تهران عادی شده و تا چند روز آینده نیز در سراسر کشور به روال گذشته برمی گردد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۱:۳۲    
بیمه مرکزی ایران اعلام کرد: از آغاز امسال تا پایان آبان ماه 34 میلیون و 200 هزار بیمه نامه صادر و بیش از 101 هزار و 700 میلیارد ریال به خسارت دیدگان پرداخت شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۲۱:۲۹    
رئیس انجمن ارگانیک ایران گفت : سطح زیر کشت محصولات کشاورزی به 15 میلیون هکتار رسیده که منجر به تولید 128 تن محصولات کشاورزی و غذایی شده است
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۷:۵۶    
رسانه های حامی دولت دست به انتقاد شدید از وزیر ارشاد زده و با بیان اینکه در مدت حضور این دولت، یارانه مطبوعات به شکل ناعادلانه ای در اختیار برخی رسانه های اطراف معاون مطبوعاتی قرار گرفته است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۷:۲۹    
نمایشگاه نقاشی های دانا نهداران با عنوان "تشنج های لذت " در گالری شیرین افتتاح شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۷:۲۰    
لئونارد کوهن، آندری وایدا، محمد علی، عباس کیارستمی، دیوید بوئی، هارپر لی، اتوره اسکولا، زاها حدید و... جزو معروف ترین چهره های فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح بین المللی بودند که امسال از دنیا رفتند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ - ۱۷:۰۹    
سواحل شهر جاسک و روستاهای اطراف به طول حدود ده کیلومتر، شاهد میلیون ها قطعه عروس دریایی است که اکنون بوی تعفن ناشی از مرگ آنها موجب ناراحتی بومیان و حتی صیادان شده است.