شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۷:۵۷Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای بولتن نیوز 29 دی 1395 - bultannews.com

بولتن نیوز 29 اسفند 1393 بولتن نیوز 29 اسفند 1394 بولتن نیوز 31 فروردین 1395 بولتن نیوز 31 اردیبهشت 1395 بولتن نیوز 31 خرداد 1395 بولتن نیوز 31 تیر 1395 بولتن نیوز 31 مرداد 1395 بولتن نیوز 31 شهریور 1395 بولتن نیوز 30 مهر 1395 بولتن نیوز 30 آبان 1395 بولتن نیوز 30 آذر 1395 بولتن نیوز 30 بهمن 1395 بولتن نیوز 30 اسفند 1395 بولتن نیوز 1 دی 1395 بولتن نیوز 2 دی 1395 بولتن نیوز 3 دی 1395 بولتن نیوز 4 دی 1395 بولتن نیوز 5 دی 1395 بولتن نیوز 6 دی 1395 بولتن نیوز 7 دی 1395 بولتن نیوز 8 دی 1395 بولتن نیوز 9 دی 1395 بولتن نیوز 10 دی 1395 بولتن نیوز 11 دی 1395 بولتن نیوز 12 دی 1395 بولتن نیوز 13 دی 1395 بولتن نیوز 14 دی 1395 بولتن نیوز 15 دی 1395 بولتن نیوز 16 دی 1395 بولتن نیوز 17 دی 1395 بولتن نیوز 18 دی 1395 بولتن نیوز 19 دی 1395 بولتن نیوز 20 دی 1395 بولتن نیوز 21 دی 1395 بولتن نیوز 22 دی 1395 بولتن نیوز 23 دی 1395 بولتن نیوز 24 دی 1395 بولتن نیوز 25 دی 1395 بولتن نیوز 26 دی 1395 بولتن نیوز 27 دی 1395 بولتن نیوز 28 دی 1395 بولتن نیوز 29 دی 1395 بولتن نیوز 30 دی 1395 
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۵۴    
علی رغم اینکه تنها 20 درصد قیمت تمام شده آب از مشترکان روستایی دریافت می شود، با این وجود 20 درصد مشترکان از پرداخت قبوض ممانعت می کنند که این مساله نیز شرکت آب و فاضلاب کشور را وادار به اجرای برنامه ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ - ۱۴:۰۱    
به گزارش بولتن نیوز ، رونمایی از تیزر فیلم سینمایی خفه گی جدیدترین ساخته فریدون جیرانی با بازی نوید محمدزاده و الناز شاکردوست در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر منبع: آپارات
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۲۲:۵۸    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: راه اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس می تواند تاثیر مثبتی در توزیع بنزین یورو 4 در کشور داشته باشد و با بهره برداری ازآن بیشتر شهرها بنزین ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۸    
نشست نقد کتاب فیضا له اثر ناصر فیض سه شنبه (پنجم بهمن ماه) در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب برگزار می شود
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۳۲    
معاون بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت:80 درصد آهن, 45 درصد پروتئین و 30 درصد کلسیم مورد نیاز مردم از نان تامین می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۱:۲۶    
پوستر فیلم سینمایی گشت ارشاد 2 ساخته سعید سهیلی در آستانه جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۲۳:۳۶    
برخلاف باور اکثر مردم، کلسترول الزاماً خطرناک و آسیب رسان نیست بلکه میزان مناسب آن در بدن به معنای سلامت درونی است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۴:۵۳    
مرکزحقوق بشر بحرین درصفحه رسمی خود در توئیتر نسبت به اعمال اقدامات غیر قانونی از سوی آژانس امنیت ملی این کشور اعتراض و ابراز نگرانی کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۳:۲۸    
مجله اتریشی SkyLines در نخستین شماره خود در سال 2017 میلادی، به معرفی جاذبه های گردشگری ایران پرداخته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۲:۵۲    
سخنگوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در مورد پایان مهلت تکمیل اطلاعات هویتی سیم کارت های دارای نقص پرونده و عدم تمدید مهلت زمان اعلام شده از سوی رگولاتوری توضیح داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۴    
رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیما طی احکامی جداگانه، طه حکیمی را به عنوان مدیر امور فرهنگی این مرکز و علی خواجه را به سمت مسئول واحد موشن گرافیک این مرکز منصوب کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۲۷    
مهران رجبی، بازیگر سینما و تلویزیون معمولا در آثاری نقش آفرینی می کند که رگه هایی از طنز دارد اما او تاکنون هشت بار نقش یک روحانی را هم ایفا کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۲۳    
معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: هوای تهران با میانگین شاخص کیفی 109 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار دارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۹    
متخصص روان شناسی بالینی با اشاره به تأثیر تفکر بر افسردگی، گفت: فرد افسرده اغلب بر کمبودها تمرکز دارد و در آن اغراق می کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۵:۵۱    
یکی از نشانه های موثر بودن تمرین ورزشی ای که انجام می دهید، این است که بتوانید بهتر بخوابید. برخی از پژوهش ها نشان داده اند که اگر در هفته حداقل 150 دقیقه ورزش کنید ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۵:۴۹    
اجرای برجام با نتایج مختلفی در بخش صنعت، معدن و تجارت ایران همراه بوده که به طور عمده می توان توسعه فعالیت های تجارت خارجی، افزایش میزان سرمایه گذاری خارجی ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۵۳    
سندرم خشکی چشم عارضه شایعی است که به دلیل عدم تولید اشک کافی در چشم ها یا خشک شدن سریع اشک چشم بوجود می آید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۵۱    
تحقیقات پزشکی برروی بیماران بستری در بیمارستانهای شیراز ،نشان می دهد مصرف گوشت مرغ، بیماران رادر برابر داروهای آنتی بیوتیک مقاوم کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۵    
مهاجم ملی پوش کشورمان از کمند مصدومیت رها شد و به تمرینات الشحانیه بازگشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۴    
زن 32 ساله پس از زایمان در بیمارستان کوثر قزوین با خوردن مایع جرم گیر دست به خودکشی زد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۱    
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: اهدای اعضای بدن پرستار داوطلب جمعیت هلال احمر، ادامه راهی بود که این عضو جوان بیش از یک دهه در کنار خانواده جمعیت هلال احمر پیموده بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۰    
طبق اعلام بانک مرکزی نرخ رسمی دلار در 30 دی ماه با افزایش نرخ رسمی همراه بوده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۲    
برخی گیاهان خانگی قادر به فیلتر کردن و حذف چشمگیر آلاینده های سمی هستند، به طوری که برخی گیاهان تنها در مدت 24 ساعت می توانند تا 90 درصد مواد سمی موجود در هوا را به خود جذب کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۱    
چهارمین کنگره بین المللی عرس بیدل صبح امروز چهارشنبه در تالار وزارت کشور برگزار شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۲    
آتش سوزی ساختمان مسکونی در حوالی بزرگراه شهید ستاری منجر به مرگ مرد جوان در میان شعله های آتش شد، در این حریق، هشت نفر از سوختن نجات یافتند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۷    
مردم از آزادی مسجد جامع بزرگ موصل بسیار شادمانند؛ چرا که این مسجد پس از تغییر کاربری اش از سوی داعش برای آنان به نماد ترس و وحشت تبدیل شده بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۲    
یکسری غذاهای مناسب هستند که با بالا رفتن سن تفاوت هایی جدی در پوست ایجاد می کنند. غذاهای مغذی می توانند پوست را نرم و مرطوب نگه دارند و به احیاء کلاژن و فیبرهای ارتجاعی که برای داشتن پوست بدون چروک ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۹    
میدان تره بار جلال آل احمد، در حرکتی زیبا میزی پر از میوه رایگان را در ورودی درهای خود قرار داده است که مخصوص کودکان است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۶    
بهاره افشاری با انتشار پستی در اینستاگرام به انتشار اخبار، درباره فردی که او را در اینستاگرام تهدید کرده بود، پاسخ داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۴    
معاونت توسعه قضایی درنشست هم اندیشی علمی کودک و نوجوان بی سرپرست در نظام حقوقی از نظر تا عمل اعلام کرد: قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست جامع و منسجم نیست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۲    
بعد از فروکش کردن تب برگزاری کنسرت های غیرمجاز زیرزمینی ، عرض اندام مانکن های زنده در شو روم ها( show room) ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۷    
با مصوبه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور، جریمه تردد خودروهای فرسوده در کلان شهرها توسط پلیس راهور ناجا و از طریق دوربین های ثبت پلاک، همانند جریمه خودروهای فرسوده از طریق سیمفا صورت می گیرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۳    
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: معاینه فنی خودروهای سنگین بخشی از سیستم سیمفا شده است و درحال حاضر معاینه فنی خودروهای دیزلی و خودروهای بنزینی از طریق سیستم سامانه یکپارچه ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۳    
مولانا فیلم جنجالی سینمای مصر در صدر فروش هفتگی سینمای مصر قرار دارد؛ فیلمی که برخی علمای الازهر خواستار توقیف آن هستند و سال گذشته همزمان با تولید این اثر سینمایی اعتراض به این فیلم بالا گرفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۱    
این مسئله باعث تعجب من شده که چرا ما سریال کمدی ایرانی را از شبکه ای به شبکه دیگری منتقل می کنیم و جایگزین آن سریالی کره ای و وارداتی پخش می کنیم!
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۲    
فعالان کمپین خیریه "خانه ای برای عمو میشا" در روسیه گفتند که کسنیا دلی، مدل سرشناس روس، مبلغ یک میلیون روبل برای کمک به خرید خانه برای یک فقیر دوستدار خود پرداخت کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۸    
تجمع در اعتراض به اعدام سه جوان بحرینی و وضعیت شیخ زکزاکی بعد از ظهر چهارشنبه بیست و نهم دی با حضور جمعی از مردم ایران در مقابل دفتر سازمان ملل برگزار شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۲۱    
ششمین روز سی ودومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر بعدازظهر چهارشنبه (بیست و نهم دی) با اجرای گروه طبل سای از ژاپن، آنتونیو زومباخو از پرتغال و موسیقی نواحی ایران در تالار وحدت و رودکی برگزار شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۶    
مسابقات اسکی آلپاین و پارا آلپاین صبح سه شنبه بیست و هشتم دی در پیست اسکی دیزین با حضور ریاست فدراسیون اسکی، ریاست مجموعه دیزین ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۵    
رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران از جایگاه ناچیز مصوبات زیست محیطی در شورای شهر تهران انتقاد کرد و گفت: مدیریت تهران سلیقه ای و غیر متخصصانه است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۱۱    
مدیرکل حقوقی شهرداری تهران برخورداری از هوای پاک را به مثابه حق شهروندی دانست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۶    
به منظور توانمند سازی جوامع روستایی و جلب مشارکت بیشتر آن ها در زمینه حفظ محیط زیست و منابع پایه و در راستای تحقق تفاهمنامه فی مابین سازمان با معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۳    
فرمانده انتظامی ارومیه گفت: دستبند قانون بر دست های مامور قلابی نیروی انتظامی در ارومیه حلقه بست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۰    
در ویدئویی که دوربین های نظارتی یک فروشگاه ثبت کرده اند، چند جوان اوباش بحرینی دیده می شوند که با حمایت نیروهای امنیتی به این فروشگاه حمله کرده و اجناس آن را ویران می کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۵۶    
رقابت های کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی جام تختی در سالن بهشتی مشهد با استقبال مردم کشتی دوست آغاز شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۹    
نخست وزیر سابق عراق در واکنش به اظهارات و اتهامات جان کری علیه وی اعلام کرد که دولت باراک اوباما داعش را در عراق ایجاد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۶    
به نوشته وال استریت ژورنال، پیروزی انتخاباتی "دونالد ترامپ" موجب کاهش سرمایه گذاری های خارجی در ایران شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۱    
سفیر فرانسه در ایران با بیان اینکه دستیابی به توافق برجام برای دنیا بسیار مهم بود، گفت: خواسته دولت فرانسه اجرای کامل برجام در ابعاد سیاسی و اقتصادی آن است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۱    
وزیر ورزش و جوانان گفت: با انتخاب سرپرست برای فدراسیون های ورزشی موافق نیستم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۹:۲۴    
اعضای کمیته روابط خارجی مجلس سنا در حال برسی صلاحیت نامزد پیشنهادی ترامپ برای نمایندگی آمریکا در سازمان ملل هستند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۰:۲۰    
مدیر عامل انجمن اهدای عضو ایرانیان گفت :یک کار بسیار جالب و مهم که در کشور های دیگر صورت گرفته است ولی در ایران تا به حال انجام نشده ثبت تمایل به اهدای عضو در کارت گواهینامه است که در صدد هستیم آن را ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۰:۱۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه دولت و مجلس باید مراقبت کنند که نان سالم به دست مردم برسد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۰:۱۰    
معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور بر توجه به مسائل اجتماعی تأکید و اظهار کرد: 5 رویشگاه جنگل در کشور داریم که با هر پروژه عمرانی ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۰:۰۷    
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در روز ملی هوای پاک از تصویب مصوبه ضد محیط زیستی در ماه جاری در مورد نصب فیلترهای دوده و اجرایی نشدن مصوبه سال 91 مبنی بر ممنوعیت تردد خودروهای دیزلی با عمر بالای ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۰:۰۱    
مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد ما با اعمال تحریم های فلج کننده بر ایران، توانستیم از احتمال وقوع جنگ پرهزینه و خطرناک با ایران، جلوگیری کنیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۰۰:۰۰    
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به این که نزدیک سه سال است که لایحه هوای پاک توسط دولت تنظیم شده و به مجلس ارائه شده است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۵۹    
رییس پلیس پیشگیری ناجا گفت: اگر در گذشته روش های سخت و سلبی در دور ساختن مجرم از جامعه وجود داشت، اما امروز امنیت مشارکتی و پیشگیری اجتماعی مترقی ترین رویه در این امر است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۵۹    
باراک اوباما روز چهارشنبه آخرین کنفرانس خبری خود را به عنوان رئیس جمهور آمریکا آغاز کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۵۳    
امروز وقتی کالا از مبدأ بارگیری می شود با هماهنگی های به عمل آمده اطلاعات مربوط به کالا در سامانه ثبت می شود ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۵۱    
رئیس تالار تشریح مرکز تشخیص آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران از مرگ 9 بی سرپناه در استان تهران ظرف حدود سه ماه خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۴۹    
رئیس شورای شهر تهران از لزوم توجه و برخورد با کامیون های آلاینده که در هنگامه شب در سطح معابر تردد می کنند خبرداد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۴۸    
یک پسر بچه 7 ساله ای که چهارچرخی را می راند پس از افتادن از روی آن جان خود را از دست داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۴۶    
آتش سوزی در واحد 70 متری مسکونی با سرعت عمل آتش نشانان به سرعت مهار شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۴۲    
تیم الهلال عربستان حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در جام پادشاهی این کشور به سختی از سد حریف خود گذشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۴۲    
اصطلاح بازارسازان از واژگان و عبارات نسبتا نوظهوری است که اخیرا در جامعه و بخصوص کلانشهرها،بیش از پیش به گوش می رسد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۴۰    
کوآد کوپتری که عصر روز 27 دی ماه در منطقه ممنوعه در حال پرواز بود، در تعاقب خط آتش پدافند هوایی توسط پلیس پایتخت مهار شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۳۶    
معاون عملیات امداد و نجات با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس در محور کرمان رفسنجان، گفت: در اثر این حادثه 6 مسافر جان خود را از دست داده و 8 نفر مصدوم شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۲۹    
آخرین نشست خبری باراک اوباما آغاز شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۲۸    
وزیر خارجه ترکیه بر توافق مسکو و آنکارا برای دعوت از نمایندگان دولت جدید آمریکا به مذاکرات آستانه درباره سوریه تاکید کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۲۲    
تیم المپیاکوس در غیاب ملی پوش ایرانی اش در بازی هفته شانزدهم سوپر لیگ فوتبال یونان به تساوی رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۲۰    
دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز از دستگیری سارقان اشیاء عتیقه در این شهرستان خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۱۷    
واژگونی یک دستگاه سمند در محور کرمانشاه به ماهیدشت، یک کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۱۵    
ماموران کلانتری 128 تهران نو، چهار سارق لوازم داخل خودرو را دستگیر و از آنها یک قبضه اسلحه کشف شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۱۵    
مدیرعامل سابق تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر به فوتبال بازگشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۱۰    
معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: نامادری و دو کودک خردسال در آتش کینه توزی زن قاتل رودباری جان باختند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۰۸    
باشگاه پانیونیوس آتن با انتشار بیانیه ای شدیداللحن خطاب به رهبران فوتبال یونان از آنها خواست که با بازیکنان و مربیان همانند حیوانات برخورد نکنند!
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۰۶    
رئیس کلانتری 131 شهر ری با اشاره به دستگیری پنج عضو یک باند سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده شهر ری، گفت: این متهمان در بازجویی ها انجام شده به 160 فقره سرقت در شهرری و نازی آباد اعتراف کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۳:۰۴    
فیفا برای تحول فوتبال قصد دارد از قوانین عجیب و دور از انتظاری استفاده کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۵۷    
مرد شرور وقتی خود را در محاصره پلیس دید، از طبقه دوم به خیابان پرید تا فرار کند اما ناکام ماند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۵۱    
سارق خوش تیپ پس از دستگیری در مترو تئاتر شهر به هفت سرقت اعتراف کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۵۱    
چیزی که باعث تمایز یک کنسول نسبت به کنسول های دیگر می شود، عناوین انحصاری است. برای مثال سونی عناوین انحصاری ای چون God of War، Unchartedو غیره را برای کنسول خود دارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۴۸    
مرد خشمگین پس از قتل همسرش، جسد او را در صندوق عقب خودروی برادرش گذاشت و در خیابان رها کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۴۸    
کمپانی مایکروسافت تصمیم دارد دستیار صوتی خود را برای استفاده ی مستقیم در لاک اسکرین سیستم عامل اندروید عرضه کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۴۵    
شهروند چینی برای چند ساعت میلیاردر شد. این اتفاق به دلیل اشتباه بانک رخ داد. مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون یوآن (174 میلیون دلار) به حساب وی واریز شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۴۵    
مجموع دانلود اپلیکیشن از مارکت های مختلف در سال 2016، به رقم 90 میلیارد رسیده که مبلغی حدود 89 میلیارد دلار عاید توسعه دهندگان کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۴۴    
محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران روز چهارشنبه در نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس، در ارتباط با مسایل منطقه ای و جهانی از جمله در مورد مخاطرات ناشی از افراط گرایی و تروریسم ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۴۳    
در ادامه تلاش ها برای سه بعدی سازی های بیشتر در فضای ویندوز 10، مایکروسافت شرکتی سوئدی به نام Simplygon را تحت تمک خود در آورد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۴۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی گسترده در پارکینگ مجتمع مسکونی در شهرک خاوران خبر داد و گفت: در این حادثه 22 شهروند نجات پیدا کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۴۱    
محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران صبح روز چهارشنبه در حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس، با 'فدریکا موگرینی' مسؤل سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و گفت وگو کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۴۰    
نوری مالکی رئیس ائتلاف دولت قانون و معاون رییس جمهور عراق در پاسخ به اتهامات جان کری وزیر امور خارجه آمریکا، گفت که داعش ساخته و پرداخته دولت باراک اوباما است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۹    
استفان لوفون نخست وزیر سوئد روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، ضمن ابراز خرسندی از سفرش به ایران در ماه آینده تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران بازیگر مهمی در منطقه به شمار می آید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۷    
32 نفر ازمدیران و اعضای کانال تلگرامی که مطالب و تصاویر غیراخلاقی منتشر می کردند، بازداشت شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۶    
هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: بازیکنانی که با قیمت پایین وارد ایران می شوند، نمی توانند به فوتبال کشورمان کمک کنند و کیفیت خوبی ندارند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۱    
داعش با انتشار تصاویری از عناصر خود در خیابان های استانبول، از انجام حملات جدید در ترکیه خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۲۷    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی از واردات و عرضه غیرقانونی نارنگی پاکستانی در بازار خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۲۳    
معاون رئیس جمهور آمریکا درباره تبلیغات رسانه ای روسیه و احتمال حملات سایبری از طرف مسکو به منظور تغییر نتایج انتخابات در اروپا هشدار داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۲۱    
وزیر راه و شهرسازی گفت: با وضع فعلی تراکم فروشی و تغییر کاربری اگر تمام خودروهای تهران نیز هیبریدی شود، معضل آلودگی هوا حل نخواهد شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۲۱    
وزیر امور خارجه انگیس اعلام کرد کشورش قصد ندارد در خصوص برکسیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) تجدید نظر کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۲۰    
قرار است جلسه ای بین سران ورزشی و فوتبالی ایران با حضور سرمربیان تیم ملی و پرسپولیس برگزار شود تا این دو نفر پس از مجادله های فراوان آشتی کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۱۹    
نخست وزیر سابق ترکیه درخصوص تغییرات اخیر در قانون اساسی ترکیه و تصمیم حزب حاکم در این خصوص ابراز نگرانی کرد.