یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۵:۳۴Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای بولتن نیوز 20 دی 1395 - bultannews.com

بولتن نیوز 29 اسفند 1393 بولتن نیوز 29 اسفند 1394 بولتن نیوز 31 فروردین 1395 بولتن نیوز 31 اردیبهشت 1395 بولتن نیوز 31 خرداد 1395 بولتن نیوز 31 تیر 1395 بولتن نیوز 31 مرداد 1395 بولتن نیوز 31 شهریور 1395 بولتن نیوز 30 مهر 1395 بولتن نیوز 30 آبان 1395 بولتن نیوز 30 آذر 1395 بولتن نیوز 30 بهمن 1395 بولتن نیوز 30 اسفند 1395 بولتن نیوز 1 دی 1395 بولتن نیوز 2 دی 1395 بولتن نیوز 3 دی 1395 بولتن نیوز 4 دی 1395 بولتن نیوز 5 دی 1395 بولتن نیوز 6 دی 1395 بولتن نیوز 7 دی 1395 بولتن نیوز 8 دی 1395 بولتن نیوز 9 دی 1395 بولتن نیوز 10 دی 1395 بولتن نیوز 11 دی 1395 بولتن نیوز 12 دی 1395 بولتن نیوز 13 دی 1395 بولتن نیوز 14 دی 1395 بولتن نیوز 15 دی 1395 بولتن نیوز 16 دی 1395 بولتن نیوز 17 دی 1395 بولتن نیوز 18 دی 1395 بولتن نیوز 19 دی 1395 بولتن نیوز 20 دی 1395 بولتن نیوز 21 دی 1395 بولتن نیوز 22 دی 1395 بولتن نیوز 23 دی 1395 بولتن نیوز 24 دی 1395 بولتن نیوز 25 دی 1395 بولتن نیوز 26 دی 1395 بولتن نیوز 27 دی 1395 بولتن نیوز 28 دی 1395 بولتن نیوز 29 دی 1395 بولتن نیوز 30 دی 1395 
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۴۹    
وزیر ورزش و جوانان در حکمی رضا لایق را به عنوان دبیر فدراسیون کشتی منصوب کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۳:۲۸    
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست از تداوم ممنوعیت شکار پرندگان وحشی تا رفع کامل خطر آنفلوانزای فوق حاد پرندگان خبر داد و گفت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۲۳:۱۱    
هنگامی که سرما می خوریم، آب پرتقال یکی از گزینه هایی است که همواره در روند درمان حضور دارد. در شرایطی که باور عمومی بر این است که ویتامین C به شیوه ای جادویی موجب بهبودی سرماخوردگی می شود ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۶:۴۹    
تهیه کننده برنامه دیرین دیرین از ساخت برنامه استانی با گویش محلی در استان هرمزگان و با همکاری مشترک پارک علم و فناوری این استان خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۵:۱۲    
آیا مدیران شرکت اپل آن گاه که محصول آی فون را در ابتدا 600 دلار قیمت گذاشته و سپس به سرعت با اعمال یک تخفیف بزرگ، قیمت آن را به 400 دلار رساندند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۲۵    
فرماندار شهرستان ملکان، گفت: امسال 400 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح فاضلاب ملکان اختصاص یافته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۴:۲۵    
شهرستان ملکان قهرمان بازی های بومی محلی (دال پالان و لی لی) پسران آذربایجان شرقی شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۳:۰۷    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: حصارهای کارگاهی اطراف میدان ولی عصر (عج) به زودی برچیده می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۲:۳۷    
به گزارش بولتن نیوز، جشنواره فیلم فجر به عنوان مهم ترین رویداد سینمایی سال، همواره حرف وحدیث های خودش را دارد. فعلا بحث داغ درباره فیلم های پذیرفته نشده در بخش سودای سیمرغ است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۲:۳۴    
نشست خبری دومین جایزه کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی- اسلامی...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۷    
مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب که از سوی انجمن مطبوعات خارجی هالیوود برگزار می شود با معرفی واهدای جوایز به برندگان این دوره، پایان یافت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۷    
دانسکه بانک دانمارک اعلام کرد در حال مذاکره با مقامات بانک مرکزی ایران در زمینه ارائه اعتبار به مشتریانی است که در این کشور فعالیت تجاری دارند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۳۱    
ظهور نسل جدید گوشی های هوشمند و تبلت ها در طول چند سال گذشته موجب افت شدید فروش رایانه های رومیزی و کاهش 10 درصدی فروش لپ تاپ شد. به نظر می رسد نمایشگاه CES 2017 نقطه عطفی در صنعت لپ تاپ باشد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۷    
دانشمندان دانشگاه بوستون در این پژوهش نشان دادند که الگوهای خاصی از گروهی از این نشانگرهای زیستی می تواند نشان دهد که چگونه یک فرد در آینده می تواند روند پیری سالم و بی خطری داشته باشد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۲    
رویترز گزارش داد دانسکه بانک سرگرم مذاکره با بانک مرکزی ایران درباره فراهم کردن اعتبار برای مشتریانی است که فعالیت تجاری در ایران دارند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۱    
مسابقه مرور تئاتر ایران براساس فراخوان سی و پنجم جشنواره تئاتر فجر، به بخش های مسابقه بین الملل و مسابقه جوانان اضافه شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۱۵    
نتیجه یک مطالعه جدید نشان می دهد که یک نوع افسردگی افرادی را که از لحاظ ژنتیکی در معرض خطر ابتلا به اسکیزوفرنی قرار دارند، تحت تاثیر قرار می دهد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۲:۲۷    
"راینس پریبس" اعلام کرد دونالد ترامپ سرانجام گزارش سازمان های اطلاعاتی آمریکا را در خصوص دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری پذیرفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۲:۲۳    
رئیس جمهور منتخب آمریکا از درز اطلاعات محرمانه در رسانه های این کشور انتقاد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۵۹    
مراسم پاسداشت سلیم موذن زاده اردبیلی امشب دوشنبه با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد اسلامی در تالار اندیشه حوزه هنری برگزارشد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۲۱:۱۵    
مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد معتقد است: دولت و مجلس شورای اسلامی می توانند مانع سهم خواهی برخی ارگان ها از درآمد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران شوند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۷    
سریال لیسانسیه ها به کارگردانی سروش صحت در پارک شقایق در حال تصویربرداری می باشد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۵    
باورنکردنی است که خانه امام چقدرکوچک است. پیکرآقای هاشمی راغسل داده ودرایوان نهاده اند. فاطمه خانم بالای سرپدر قرآن می خواند. ناگهان چه خلوت شد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۳:۱۷    
زمانی که شیرهای ماده متوجه باردار بودن گاو شدند، با دعوای زرگری بین خود شیرهای نر را مشغول ساختند تا گاو بتواند فرار کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۳:۱۵    
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری فردی که با به دست آوردن عکس های شخصی و اطلاعات خصوصی یکی از شهروندان، قصد اخاذی 200 میلیون ریالی را از وی داشت خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۳:۱۳    
فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: 30 میلیون چک پول جعلی در این شهرستان کشف و دو نفر در رابطه دستگیر شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۲:۳۷    
رئیس هئیت مدیره انجمن صنفی کارگران ساختمانی با بیان اینکه حدود یک میلیون و 400 هزار کارگر ساختمانی در کشور وجود دارند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۲:۳۶    
سرکه سیب از جمله خوردنی هایی ست که بسیاری از افراد فوائد آن را برای سلامتی باور دارند اما نتایج برخی مطالعات، خواص این ماده خوراکی را به چالش کشیده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۲:۱۷    
مدیر اداره کل موزه های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خبر داد: موزه های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سراسر کشور فردا (سه شنبه 21 دی) تعطیل هستند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۱:۵۲    
افزایش تولیدات صنعتی آلمان نشان می دهد بزرگترین اقتصاد اروپا سال گذشته میلادی را با قدرت به پایان رسانده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۱:۵۰    
رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اعلام کرد : تا پایان ماه میلادی جاری شرکت مشترک چهارجانبه با حضور ایدرو، کشتیرانی، نفتکش و دوو تاسیس می شود .
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۳    
پیش بینی ها حکایت از کاهش التهاب بازار ارز در دو ماه پایانی سال دارد،بااین وجود این امر نباید موجب غفلت سیاستگذاران از اصلاحات اساسی بازار ارز، تنظیم سیاست بلندمدت و نوسانات کوتاه مدت شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۹    
محدودیت ها وممنوعیت های ترافیکی ویژه مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی اعلام شد
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۳    
استقبال مردم از قسمت دوشنبه فرمول یک ، باعث شد دو روز تعطیلی پیش روی این برنامه لغو شود
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۰    
برای برگزاری تمرینات مشترک و حضور در جام تختی تیم کشتی آزاد قزاقستان در خانه کشتی تهران حضور دارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۱:۰۳    
اسامی 11 فیلم بخش چشم انداز سینمای ایران در سی وپنجمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۴    
کارگردان معمای شاه اظهار کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی برخورد بسیار صمیمانه ای داشت و جالب بود که هر سوالی که داشتم بدون فاصله جواب می داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۹    
موزه ریاست جمهوری رفسنجان مربوط به هدایای دوران ریاست جمهوری حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی است که شامل غرفه شهدای رفسنجان ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۰:۱۴    
علی شریعتمداری عضو پیوسته فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران و چهره ماندگار تعلیم و تربیت کشور دار فانی را وداع گفت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۵۴    
یادش نیست دقیقا جر و بحث ها و دعوا و اختلاف ها از کجا شروع شد اما اکنون وضعیت آنقدر بحرانی است که تا از هم فروپاشیدن خانواده اش به اندازه یک تار مو هم فاصله ای باقی نمانده است و ترس از وضعیت مبهم ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۵۲    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران می گوید کی روش بازیکنان پرسپولیس را از اردوی امارات دیپورت نکرده و با هماهنگی آنها چنین کاری انجام داده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۵۲    
عضو هیات مدیره انجمن حقوق اساسی ایران گفت: حق حیات، سلامت و کیفیت زندگی نخستین حقوقی است که در ابتدای منشور حقوق شهروندی به درستی آمده است و در نگرش اسلامی نیز جنین حتی پیش از تولد دارای حقوقی است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۴۹    
جلسه اعضای کادرفنی و مدیران استقلال برای اعلام لیست خروج بی نتیجه به پایان رسید تا بازیکنان این تیم همچنان در بلاتکلیفی باشد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۴۷    
مدیکل دفتر ازدواج با اشاره به کاهش آمار ازدواج در بین جوانان گفت: از اهداف اصلی کمیسیون ازدواج و تعالی خانواده آسیب شناسی موضوع ازدواج جوانان با همکاری دستگاه های مرتبط است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۴۵    
آرای سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران برای انتخاب بهترین سرمربی و بازیکن فوتبال جهان در سال 2016 مشخص شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۴۴    
رونالدو که از جانب فیفا به عنوان مرد سال فوتبال جهان انتخاب شد مسی را هم بی نصیب نگذاشت و به رقیب جدی خود کنایه زد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۴۳    
مدیر کل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دستگاه پیشرفته سنجش دی اکسین و فوران در نمونه های هوا برای نخستین بار در کشور راه اندازی شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۴۰    
پژوهشگر اعتیاد مرکز تحقیقات سوء مصرف و وابستگی به مواد دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت:سن 17 تا22 سالگی، بیشترین سن شروع و 25تا35 سالگی بیشترین شیوع وابستگی به سوء مصرف مواد در کشور است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۳۶    
رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی با بیان اینکه باید بهره گیری از نیروی جوان و فراهم کردن محیط مناسب برای ارائه ایده ها را به وجود آوریم ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۳۵    
مسئولان باشگاه استقلال در نظر دارند برای نیم فصل دوم یک بازیکن ازبکستانی را جذب کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۳۲    
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با اشاره به تدوین بسته اقتصاد مقاومتی زنان گفت: بسته استان های کرمان و لرستان آماده شده و قراراست دراولین سفر دوره ای وزیر کشور به این استان ها هماهنگی لازم در ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۲۹    
به گزارش بولتن نیوز ، سومین نسخه آزمایشی iOS 10.2.1 برای توسعه دهندگان منتشر شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۲۸    
رییس کل سازمان نظام پزشکی به مصوبه اخیر مجلس در جریان بررسی مواد قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر ممنوعیت پزشکان استخدامی از فعالیت در بخش خصوصی، واکنش نشان داد و ضمن تشریح پیش شرط های اجرای آن ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۲۸    
انوشیروان محسنی بندپی طی پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۲۴    
نتایج پیش بینی کیفیت هوای تهران، نشانگر برقراری شرایط نامطلوب کیفی هوا برای همه گروه ها در روز جاری (دوشنبه) بوده و انتظار می رود با کاهش نسبی غلظت آلاینده ها تا روز سه شنبه ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۲۴    
سرپرست باشگاه و سرمربی نفت تهران با ارسال نامه هایی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواهان تجدید نظر و واخواهی پرونده محرومیت علی دایی شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۲۳    
کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی 1990 کسب افتخار جدید را به بازیکن پرتغالی رئال مادرید تبریک گفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۲۲    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به برافراشته شدن پرچم های مشکی به دلیل رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: تمامی نورپردازی ها مناطق 22گانه تهران از دیشب خاموش شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۹    
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از ادامه پیگیری های حقوقی در رابطه با تعهدات سروش رفیعی به این باشگاه خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۴    
بهترین مربی سال 2016 موفقیت اخیرش را مدیون لسترسیتی می داند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۰    
مرد سال فوتبال دنیا از احساس خود پس از کسب جایزه جدید فیفا گفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۰۷    
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران از مرگ یک موتورسوار 60 ساله بر اثر تصادف زنجیره ای در تهران خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۰۵    
در هشت ماهه سال جاری یکهزار و 134 نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات یکهزار و 154 نفر بود، 1. 7 درصد کاهش یافته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۰۵    
سخنگوی کاخ سفید درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را به خانواده وی تسلیت گفت و تأکید کرد که آمریکا فعلاً فرضیه ای مستند در خصوص تأثیر درگذشت ایشان بر سیاست خارجی ایران ندارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۰۲    
معاون درمان وزیر بهداشت گفت: آیت الله هاشمی زمینه بیماری قلبی داشتند و پیشتر به پزشکان مورد اعتماد خودشان مراجعه کرده ولی مشکل جدی نداشتند که کار روزانه را دچار اختلال کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۰۰    
موفقیت گوشی های پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل این شرکت را به فکر انداخته که با سرعت مدل جدید گوشی های مذکور را روانه بازار کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۳:۰۰    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: حق بیمه که در برنامه پنجم 5 درصد بود در برنامه ششم به 7 درصد افزایش یافت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۲:۵۷    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه افزایش تعرفه ها تصمیم درستی بود و در هزینه سلامت تاثیر زیاد و غیرقابل جبرانی نداشت گفت: پرداخت های غیرقانونی به پزشکان کاهش یافته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۲:۴۲    
مراسم انتخاب بهترین های فوتبال دنیا در سال 2016 آغاز شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۲:۳۵    
محققان آمریکایی اظهار داشتند: درفرآیند تولید واکسنی برای مصونیت دائمی از ابتلا به آنفلوآنزا به موفقیت هایی دست یافته اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۲:۲۸    
یک مبارز لیبیایی از کشته شدن دو روزنامه نگار تونسی که سال 2014 به وسیله گروه تروریستی داعش ربوده شده بودند، خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۲:۲۷    
یک دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی یک فلسطینی را به جرم قتل یک صهیونیست، به دو بار حبس ابد محکوم کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۲:۲۳    
افراد بسیار زیادی در سراسر جهان، بدون اینکه بدانند با بیماری کلیوی زندگی می کنند. بیماری کلیوی چندین علامت فیزیکی دارد ولی گاهی اوقات افراد این علامت ها را به مشکلات دیگر ربط می دهند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۲:۲۱    
برخی از مواد غذایی بیشتر از سایر خوراکی ها می تواند باعث حفظ تناسب اندام و لاغری سریع در افراد شود و کارشناسان مصرف آنها را برای بدست آوردن اندامی مورد علاقه توصیه می کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۲:۱۸    
با توجه به اعلام تعطیلی رسمی در روز سه شنبه، محدودیت های ترافیکی تردد در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد اعمال نخواهد شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۲:۱۷    
دو دیپلمات ارشد به روزنامه نیویورک تایمز گفته اند گروه 1+5 اجازه انتقال مقادیر زیادی اورانیوم طبیعی به ایران را صادر کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۲:۱۶    
روسیه خبر داد که در نشست کمیسیون مشترک برجام در وین، تمدید تحریم های ایران توسط آمریکا مورد بحث قرار خواهد گرفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۲:۰۸    
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان به دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز خواهد رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۲:۰۷    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نکا گفت: آتش سوزی ظهر امروز در بخشی از جنگل های دزدک روستای درویشان نکا مهار شد
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۲:۰۲    
ارزش لیر ترکیه روز گذشته باز هم ریخت و بدترین عملکرد میان ارزهای کشورهای در حال توسعه در سال 2017 تبدیل شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۱:۵۶    
رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز گفت: تصادف خودرویی در جاده ساحلی شرق اهواز سه مصدوم برجای گذاشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۱:۵۴    
یک خبرگزاری آمریکایی از توافق بین ایران و 1+5 در خصوص ارسال مقادیر زیادی اورانیوم طبیعی به ایران در برابر آب سنگین خارج شده از این کشور خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۱:۵۳    
فرمانده انتظامی ایرانشهر از قتل 8 نفر از اعضای یک خانواده و شناسایی عوامل این حادثه خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۱:۵۱    
دو دزد نقابدار که در جریان دستبرد به طلافروشی در سر پل ذهاب ، یک مامور پلیس را به شهادت رسانده بودند، دیروز در ملأعام به دار مجازات آویخته شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۱:۴۹    
پلیس آگاهی راز جنایت در خیابان دماوند تهران را فاش کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۱:۴۶    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از دستگیری هشت نفراز اعضای باند کلاهبرداری بزرگ اینترنتی از داخل زندان خبرداد و گفت: این پرونده با 5200 شاکی که پزشک ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۱:۳۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه بکار بردن قوانین فضای واقعی در فضای مجازی چندان جوابگو نیست، تاکید کرد که فضای مجازی به قوانین خاص خود نیاز دارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۱:۳۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول شماره 1 که مربوط به شاخص های مهم اقتصادی از جمله تولید ناخالص داخلی و نرخ بیکاری است را مشخص کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۱:۲۷    
وزارت نفت کویت اعلام کرد، پس از انجام مذاکرات محمد بارکیندو دبیرکل سازمان اوپک با مقامات این کشور، ساز و کار لازم برای نظارت این سازمان بر تولید نفت در بازارهای جهانی فراهم شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۱:۲۳    
وزارت نیرو اعلام کرد:میزان مبادلات برق با کشورهای همسایه روز گذشته (یکشنبه) با افزایش 171 مگاواتی نسبت به روز پیش از آن (شنبه) به یکهزار و 217 مگاوات رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۱:۱۶    
شاخص کل بورس که در آغاز معاملات امروز (دوشنبه) 135 واحد کاهش یافت و به رقم 78 هزار و 697 واحد رسید، در پایان معاملات تالار شیشه ای با عقبگرد 223 واحدی در ایستگاه 78 هزار و 609 واحد ایستاد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۱:۱۷    
مراسم انتخاب بهترین های فوتبال دنیا در سال 2016 آغاز شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۱:۱۱    
در میانه تحقیقات مربوط به رسوایی اخیر پارک گون هه رئیس جمهور کره جنوبی، مدیران اجرایی سامسونگ نیز از سوی مقامات قضایی این کشور فراخوانده شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۱:۱۱    
رییس اتحادیه طلا و جواهر کشور می گوید، بازار داخلی سکه و طلا به دلیل کاهش تقاضا در این ایام در آرامش به سر می برد و ثبات نسبی قیمت دلار و اونس جهانی طلا در روزهای گذشته به این آرامش و سکون افزوده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۱:۰۴    
براساس اعلام منابع خبری مطلع، مقامات عالی رتبه اپل قرار است اواخر این ماه با سران کشور هند دیدار کنند و در جریان آن به بحث و تبادل نظر پیرامون طرح ها و برنامه های این شرکت در رابطه با راه اندازی ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۰:۵۵    
اطلاعاتی از مدل 2016 گلکسی ای 5 به دست آمده است که نشان می دهد نسخه 7 سیستم عامل اندروید روی آن نصب شده است بنابراین ممکن است این به روزرسانی زودتر از آنچه تصور می شد منتشر شود.