یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۸:۳۳Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای بولتن نیوز 25 دی 1395 - bultannews.com

بولتن نیوز 29 اسفند 1393 بولتن نیوز 29 اسفند 1394 بولتن نیوز 31 فروردین 1395 بولتن نیوز 31 اردیبهشت 1395 بولتن نیوز 31 خرداد 1395 بولتن نیوز 31 تیر 1395 بولتن نیوز 31 مرداد 1395 بولتن نیوز 31 شهریور 1395 بولتن نیوز 30 مهر 1395 بولتن نیوز 30 آبان 1395 بولتن نیوز 30 آذر 1395 بولتن نیوز 30 بهمن 1395 بولتن نیوز 30 اسفند 1395 بولتن نیوز 1 دی 1395 بولتن نیوز 2 دی 1395 بولتن نیوز 3 دی 1395 بولتن نیوز 4 دی 1395 بولتن نیوز 5 دی 1395 بولتن نیوز 6 دی 1395 بولتن نیوز 7 دی 1395 بولتن نیوز 8 دی 1395 بولتن نیوز 9 دی 1395 بولتن نیوز 10 دی 1395 بولتن نیوز 11 دی 1395 بولتن نیوز 12 دی 1395 بولتن نیوز 13 دی 1395 بولتن نیوز 14 دی 1395 بولتن نیوز 15 دی 1395 بولتن نیوز 16 دی 1395 بولتن نیوز 17 دی 1395 بولتن نیوز 18 دی 1395 بولتن نیوز 19 دی 1395 بولتن نیوز 20 دی 1395 بولتن نیوز 21 دی 1395 بولتن نیوز 22 دی 1395 بولتن نیوز 23 دی 1395 بولتن نیوز 24 دی 1395 بولتن نیوز 25 دی 1395 بولتن نیوز 26 دی 1395 بولتن نیوز 27 دی 1395 بولتن نیوز 28 دی 1395 بولتن نیوز 29 دی 1395 بولتن نیوز 30 دی 1395 
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۵    
به گزارش بولتن نیوز ، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی خطاب در نامه ای خطاب به وزیر اقتصاد، گفت: افزایش رشد مالیات آذربایجان شرقی ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۴    
تیم کشتی بسیج سپاه شهرستان ملکان با رقابتی سالم و قاطعانه توانست با نتیجه 13 بر 8، تیم منتخب بسیج اردبیل را شکست دهد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۶    
بدخوابی، سوزش معده، حالت تهوع و سرفه همه عوارض رفلکس اسید معده هستند. بنابراین این مشکل چندان قابل تحمل نیست ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۳۹    
برنامه امروزی ها که از شنبه تا چهارشنبه از شبکه یک پخش می شود، امروز میزبان یکی از اعضای کمیته کاهش طلاق استان تهران است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۵    
محور کندوان از امشب برای اجرای عملیات کارگاه جاده ای به صورت مقطعی بسته خواهد بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۲:۰۲    
نرخ گذاری ارزهای عمده در بانک مرکزی در روز دوشنبه بیانگر افت ارزش 18 ارز همچون پوند انگلیس و یورو، تقویت 14 ارز دیگر از جمله دلار آمریکا و تثبیت نرخ هفت ارز است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۳    
مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه مدیریت شهری تهران پیش قراول توسعه پیشرفته ترین شبکه iot خاورمیانه است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۴    
هنگامی که قصد دارید موهایتان از ظاهر زیباتری برخوردار باشند، زمان زیادی را جلوی آیینه سپری می کنید و با شانه و برس و گاهی اوقات محصولاتی مانند ژل مو به جان آنها می افتید ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۸    
دانشمندان همواره گفته اند که استرس می تواند بر سلامت قلب اثر بگذارد اما این که این رابطه چطور شکل می گیرد، هنوز معما است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۵۶    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: طی سال جاری در سطح استان یک تن و 512 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۵۱    
فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از دستگیری فردی که به سمت یک دستگاه پاترول تیراندازی کرده بود، خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۲۸    
شکارچی متخلفی که با گونه های شکار شده خود عکس یادگاری گرفته بود، پس از یک ماه تلاش ماموران یگان حفاظت شهرستان خوی شناسایی و دستگیر شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۱:۵۰    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران درباره تجمع امروز (یکشنبه) سپرده گذاران موسسه کاسپین اعلام کرد مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این موسسه موظفند برای رضایت مشتریان اقدام های لازم را اتخاذ کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۷:۰۲    
هوندا آکورد تیپ 3 - EXA به مبلغ 200 میلیون تومان در بازار معامله می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۶:۱۴    
نخست وزیر اردن که روز گذشته از ترمیم کابینه دولت خبر داده بود، امروز /یکشنبه/ 6 وزیر جدید کابینه خود را معرفی کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۴۷    
صرافی های تهران هم اکنون نرخ فروش دلار آمریکا را به روی تابلوهای خود 3940 تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را یک میلیون و 180 هزار تومان درج کرده اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۳۴    
سوتلانا الکسیویچ نویسنده برنده نوبل ادبیات، انجمن قلم روسیه را در اعتراض به اخراج سرگئی پارخومنکو روزنامه نگار و فعال روس ترک کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۸    
معاون وزیر نفت از فروش به طور متوسط روزانه 2 میلیون و 830 هزار بشکه نفت و میعانات گازی در آذر ماه امسال خبر داد و گفت: در 9 ماهه نخست امسال حدود 29 میلیارد دلار نفت صادر شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۰    
مراسم رونمایی از "مستند ایران" ویژه استان های زنجان و قزوین با مشارکت خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۴:۰۱    
در بازار امروز - یکشنبه - سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 179 هزار تومان و دلار آمریکا 3922 تومان عرضه می شود که هر کدام نسبت به روز گذشته با کاهش قیمت مواجه شده اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۵۴    
نمایش ریچارد سوم اجرا نمی شود به کارگردانی اصغر نوری و تهیه کنندگی سید حسن عباسی هارونی، به دلیل استقبال تماشاگران تا 28 دی ماه در تالار مولوی تمدید شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۵۰    
پرینکا چوپرا بازیگر بین المللی سینمای بالیوود که به تازگی بازی در فیلم سینمای مامور سه ایکس را پشت سر گذاشته دیروز بر اثر سقوط از ماشین در یک صحنه اکشن راهی بیمارستان شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۳۳    
رایزنی فرهنگی ایران در یونان با همکاری شهرداری شرق آتن، آیین شبی با فرهنگ و سینمای ایران را در تالار سینمای این شهر برگزار کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۱۱    
جانی دپ بازیگر مطرح سینمای هالیوود بالاخره پس از کشمکش های فراوان دیروز از همسرش "امبر هرد" طلاق گرفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۰۶    
اثر جدید کریس گرابنستاین با عنوان المپیک در کتابخانه آقای لمونچلو برای نوجوانان به چاپ رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۵۸    
برگزیدگان ششمین دوره ی جایزه ی دکتر فتح الله مجتبایی معرفی شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۵۲    
در نمایش رمئو و ژولیت به نویسندگی محمد چرم شیر و کارگردانی آتیلا پسیانی که از نمایشنامه فاخر ویلیام شکسپیر اقتباس شده، نبود وحدت و یکپارچگی در تمامی عناصر صحنه و حتی در بعد زمان و مکان موج می زند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۴۳    
در هفته سوم دی ماه 95 سرمای سختی بر جان بازار کتاب افتاد تا جایی که می شود گفت سرمای زمستانی تا مغز استخوان بازار کتاب نفوذ کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۴۳    
سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، گفت: 25 روز گذشته از دی ماه سال جاری، آلوده ترین هوای 3 سال اخیر را داشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۴۱    
مدیرکل دفتر توسعه پایدار و اقتصاد سبز سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه سهم اقتصاد سبز ایران زیر نیم درصد است، در مورد تفاهم نامه سازمان محیط زیست با اتاق بازرگانی، صنایع ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۳۷    
در این سریال شخصیت خاکستری نداریم و محور، خانواده هایی هستند که بنیان آرامش در جامعه را شکل می دهند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۲۹    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای کلیه متقاضیان ازدواج را مکلف به ارائه گواهی انجام غربالگری به دفاتر ازدواج کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۱۵    
یک بانوی مسلمان محجبه در حالیکه برای سفری کاری به شهر لندن سفر کرده بود، در یکی از مراکز خرید این شهر هدف حمله یک فرد اسلام ستیز و افراطگرا قرار گرفت که با دخالت دیگر شهروندان این شهر ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۱۲    
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: مبلغ 550 تا 600 هزار تومان به مراکز شبانه روزی سالمندان در ازای هر سالمند در ماه پرداخت می شود درحالی که قیمت تمام شده مخارج ، یک میلیون و 200 هزار تومان است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۵    
یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه بهترین هنر آن است که هنرمند ابتدا خود را بشناسد، گفت: هنر باید بوی ابدیت بدهد و نشان دهد که انسان ثابت است و ساکن نیست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۵    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: نیمی از کارکنان رسانه ها و 40 درصد مدیران مسئول رسانه ها زن هستند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۳    
عاملان صید و قاچاق سه هوبره با تلاش محیط بانان خواف دستگیر شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۰۱    
دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: نیاز نیست؛ تعطیلات تابستانی در همه کشور یکسان باشد، بلکه می توان با انعطافِ لازم نسبت به شرایط اقلیمی، برنامه مناسبی تنظیم کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۸    
در سال های اخیر شاهد حذف چند میلیون هکتاری جنگل ها بوده ایم و اکنون برنامه ششم توسعه تلاش دارد با طرح تنفس جلوی این تخریب را بگیرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۶    
سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر قرار است برای محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران بزرگداشت بگیرد این در حالی است که کاسبی از این اتفاق چندان رضایت ندارد و معتقد است این بزرگداشت باید سی سال ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۳    
مدیرکل پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش با بیان این که نباید نگاه صفر و صدی به مباحث تربیتی و فرهنگی داشته باشیم، افزود: استفاده حداکثری از حداقل امکانات باعث استمرار برنامه ها می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۰    
یک جامعه شناس تاکید کرد: اگر برای هر حوضه ای جامعه شناسی تاریخی بحران را در نیاوریم اصولا نمی توانیم بفهمیم چطور باید با مشکلات آن حوضه آبریز روبرو شویم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۴۷    
رئیس اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: مشکلات و مسائل محیط زیست، زخم پنهان است و تا وقتی به اوج خود نرسد، دیده نمی شود و به همین دلیل در بسیاری مواقع مورد غفلت قرار می گیرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۴۴    
در هشت ماه سال جاری 1276 نفر جهت دریافت مجوز سقط درمانی (جسمانی) به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کرده اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۴۳    
دیدنی های امروز؛ یکشنبه 26 دی ماه کشف جسد یخ زده یک روباه در رود دانوب – آلمان موج سرما و برف در اروپا - اسکاتلند مشت زنی نخست وزیر تایلند در جریان جشن روز کودک در مقر نخست وزیری – بانکوک ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۴۲    
سنسورهای پوشیدنی که مواردی مانند ضربان قلب، فعالیت و دمای پوست را نشان می دهند، می توانند در مورد بروز بیماری های قریب الوقوع به شما هشدار دهند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۳۸    
سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از افزایش دمای هوای استان از روز دوشنبه خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۳۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی روند بارش باران و برف کشور در روزهای آینده را تشریح کرد و از شروع بارش باران در نوار غربی کشور از روز آینده خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۳۲    
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی روز شنبه با حضور 90 شرکت داخلی و 20 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، اسپانیا، فرانسه، سوئیس، ایتالیا، روسیه، ژاپن، و .. ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۴    
مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو گفت: خوشبختانه امروزه ظرفیت تولید شیر خشک در کشور حدود 90 میلیون قوطی در سال است که این تعداد تولید خیلی فراتر از نیاز ما است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۱    
دبیر انجمن داروسازان ایران گفت: ماهواره ها در حال سلاخی سلامت مردم از طریق تبلیغات غیرواقعی و اغواگرایانه در حوزه دارو هستند و مردم نباید فریب دلالان دست چندم داروهای تقلبی و غیر اصیل را بخورند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۹    
در کلانشهرها نیز برخی خانوارها زیر خط فقر زندگی را می گذرانند. در بخش های جنوبی شهر تهران برخی خانواده ها در شرایطی سخت و با کمترین امکانات زندگی می کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۳    
دیتمیر بوشاتی وزیر امورخارجه آلبانی که در صدر هیات سیاسی و تجاری به ایران سفر کرده است عصر شنبه بیست و پنجم دی ضمن حضور در وزارت امورخارجه با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۵    
مؤسسه امنیتی Keeper Security به تازگی فهرست سالیانه پر استفاده ترین رمزهای عبور را در سال 2016 منتشر کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۵۸    
اندی روبین، مبدع سیستم عامل اندروید در حال ساخت یک گوشی پرچم دار است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۵۵    
دارنده مدال طلای فوق سنگین جهان و المپیک رسما به عضویت تیم ذوب آهن اصفهان در آمد تا در نیم فصل دوم برای این تیم وزنه بزند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۵    
شاه پس از سالها ظلم و جنایت در حق مردم مسلمان ایران، به همراه همسرش، ایران را به سمت مصر ترک کرد، در حالیکه حتی نزدیک ترین حامیان و اربابانش هم از پذیرفتن او امتناع کردند...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۳    
وزیر خارجه با اشاره به اینکه کشورهای اروپایی و از جمله کشورهای بالکان از رشد افراط گرایی در رنج هستند، آمادگی کشورمان را برای همکاری در زمینه مقابله با افراط گرایی و تروریسم اعلام کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۱    
کتایون ریاحی بازیگران سینما و تلویزیون عزادار از دست دادن مادر خود شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۴۱    
دیدار تیم های فوتبال لستر سیتی و چلسی در هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر انگلیس با برتری پرگل شاگردان کونته همراه شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۳    
سخنگوی آتش نشانی ورامین از مرگ پدر و دو فرزندش حین حفر چاه در ورامین خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۲۰    
اکنون یک سال از اجرای برجام می گذرد و همه در کشور ، به بدعهدی آمریکا و عمل نکردن به تعهداتش تصریح دارند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۰۸    
در اکثر اوقات افراد افسرده فکر می کنند آنقدر بی ارزش هستند که نباید خودشان را تحسین کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۳:۵۱    
نخستین قرعه کشی جشنواره کاربران اپلیکیشن سامان یار بانک سامان با حضور مدیران ارشد بانک و ناظران قانونی انجام شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۳:۴۸    
جانشین فرمانده انتظامی زاهدان از کشف 134 هزار قرص غیرمجاز ترامادول و میگرن در این شهرستان خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۳:۴۵    
نمایندگان مجلس شورای سالامی مصوب کردند که شورای عالی اجتماعی به ریاست رییس جمهوری برای ساماندهی وضعیت آسیب های اجتماعی تشکیل شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۳:۳۳    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع آسیب های اجتماعی طی سه جلسه در محضر رهبر معظم انقلاب و با حضور نمایندگان 30 نهاد مورد بررسی قرار گرفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۳:۳۲    
خاویر ماسکرانو، مدافع تجربه بارسا در مورد شرایط تیمش و پیروزی پرگل عصر این تیم در برابر لاس پالماس اشاره کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۳:۳۰    
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در نامه ای به سازمان لیگ یکبار دیگر بر لزوم پیروی از آئین نامه سازمان لیگ و بهره مندی تیم فولاد از شرایط میزبانی تاکید کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۳:۲۰    
فرماندار شهرستان فردیس از کشف و معدوم سازی بیش از یک تن انواع مواد غذایی غیر بهداشتی و فاسد در این شهرستان خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۳:۱۸    
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و 222 کیلوگرم تریاک با اجرای عملیات موفقیت آمیز جمعه شب مرزداران هنگ مرزی سراوان در جنوب شرق استان علیه قاچاقچیان مسلح کشف شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۳:۱۵    
چند وقتی است که کلیپی درباره خود زنی (بخوانید تیغ زنی) دختران دبیرستانی در شبکه های اجتماعی دست به دست می گردد که در اصل یک برنامه تلویزیونی بوده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۳:۱۲    
هافبک ازبکستانی مد نظر باشگاه استقلال برای حضور در این تیم همچنان در حال گذراندن مراحل مختلف تست های پزشکی است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۳:۰۴    
هیرنفین در هفته هجدهم رقابت های لیگ هلند (اردی ویزه) با درخشش مهاجم ایرانی خود مقابل دن هاخ به پیروزی رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۳:۰۳    
با حکم دادگاهی در استان فارس پزشک عمومی که متهم به دخالت در امور تخصصی پزشکی محکوم بود با رأی قاضی پرونده موظف به ارائه خدمات درمانی در زندان های شیراز شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۵۸    
مردی که در پی دوستی خیابانی با یک زن جوان و تحت تأثیر وسوسه های شیطانی او، چهره 2 زن دیگر را با پاشیدن اسید به طرز وحشتناکی در مشهد سوزانده است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۵۵    
رییس پلیس اگاهی ناجا گفت :ورود اسلحه درکشور به دلیل ناایمن بودن کشورهای همسایه است دربرخی ازاستان هاطرح های تشویقی برای افرادی که سلاح خود را تحویل میدهند اجرا میشود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۵۳    
میثم مجیدی مدافع چپ سابق تیم ملی، حالا در لیست مازاد استقلال قرار گرفته است اما شرایط عجیبی که باشگاه پیش روی او قرار داده باعث شده تا این بازیکن حاضر به فسخ قرارداد نباشد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۴۹    
پرونده عروسی که توسط مادر شوهر مورد ضرب و شتم قرار گرفت و در نهایت در بیمارستان پس از احراز مرگ مغزی جان باخت، در دادگاه عمومی بخش شیبکوه همچنان در دست بررسی است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۴۷    
یک نوزاد تازه متولد شده که از بیمارستانی در جکسون ویل در فلوریدا ربوده شده بود، بعد از گذشت بیش از 18 سال در کارولینای جنوبی پیدا شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۴۳    
به گزارش بولتن نیوز ، آیفون 7 که از گواهی IP67 که برخوردار بود که آیفون را تنها تا 1 متر زیر آب، از آب محافظ می کرد. ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۳۷    
نیروی هوایی سوریه همچنین با بمباران مناطق درگیری و نیز هدف قرار دادن تحرکات تروریستها در اطراف جبل الثرده و البغلیه و اطراف منطقه بانوراما ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۳۴    
سرویس اطلاعات آلمان، روسیه را به انجام اقدامات سازمان یافته و سیستماتیک برای تضعیف روابط اروپا و آمریکا متهم کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۳۳    
به گزارش بولتن نیوز ، برای فعال کردن این قابلیت کافیست به مسیر Settings Phone Announce Calls بروید و گزینه Always را انتخاب کنید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۲۹    
ستاد تبلیغات جنگ عراق از آزادسازی کامل بخش جنوب شرقی موصل خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۲۸    
تروریست ها، افسر بلندپایه سوری را در وادی بردا در حومه دمشق ترور کردند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۲۷    
بیست و چهارمین نشست شورای معاونان دادستانی تهران با موضوع اجرای احکام، با حضور معاونان دادستان، سرپرستان نواحی دادسرای تهران ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۲۶    
ملانیا ترامپ، بانوی اول آینده آمریکا کمتر اظهاراتی درباره برنامه هایش برای آینده داشته اما در یک مصاحبه جدید، آرایشگر او افشا کرد که دستکم یکی از تغییراتی که ملانیا در کاخ سفید ایجاد می کند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۲۴    
وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد به زودی از آمریکا برای شرکت در مذاکرات آستانه درباره سوریه در ماه جاری دعوت می شود و این دعوت بر اساس توافق با طرف روس صورت می گیرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۲۱    
دهها شرکت کننده در یک تظاهرات ضددولتی بدون مجوز در مرکز مسکو پس از اینکه حاضر نشدند بنا به درخواست ماموران محل را ترک کنند، دستگیر شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۲۱    
پل پوگبا، ستاره فرانسوی من یونایتد از ارتباط خوب خود با زلاتان، گلزن 35 ساله شیاطین سرخ سخن گفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۱۷    
آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان روز شنبه با درخواست از آمریکا برای پایبندی به همکاری های چندجانبه، گفت: تمایل به سوی سیاست های حمایت گرایانه، خطری برای رفاه مردم به شمار می رود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۱۱    
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: در یکی از فرهنگسراهای استان البرز آموزش و مشاوره پیش از طلاق را با همکاری شهرداری کرج و دادگستری راه اندازی کرده ایم که این مرکزدر ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۹    
ترامپ می گوید شرکت در مجمع جهانی اقتصاد در داووس خیانت به آرمان هایی است که بر اساس آن مردم آمریکا وی را برای ریاست جمهوری انتخاب کرده اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۸    
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر توسعه زیرساخت های مربوط به نگهداری و درمان معتادان خودمعرف از سوی مدیریت شهری گفت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۶    
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه 26دی مصادف با گذشت یک سال از برجام است، تصریح کرد: طرف مقابل بدعهدی های فراوانی کرد اما خبر خوش اینکه دراین مدت دستاوردهای بزرگی داشته ایم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۶    
دومین مرحله اردوی تیم وزنه برداری نوجوانان از اول بهمن ماه با حضور 11 وزنه بردار در سالن وزنه برداری کبکانیان تهران آغاز می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۲    
8 موسسه حقوق بشر بحرینی از آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل درخواست کردند که در پرونده سه شهروند این کشور که به اعدام محکوم شده اند، فورا مداخله کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۱    
گابن از برتری در اولین بازی دوره اخیر جام ملت های آفریقا بازماند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۲:۰۰    
رئیس باشگاه بارسلونا شخصا قول تمدید قرارداد ستاره تیمش را داد.