شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۹:۳۱Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای بولتن نیوز 26 دی 1395 - bultannews.com

بولتن نیوز 29 اسفند 1393 بولتن نیوز 29 اسفند 1394 بولتن نیوز 31 فروردین 1395 بولتن نیوز 31 اردیبهشت 1395 بولتن نیوز 31 خرداد 1395 بولتن نیوز 31 تیر 1395 بولتن نیوز 31 مرداد 1395 بولتن نیوز 31 شهریور 1395 بولتن نیوز 30 مهر 1395 بولتن نیوز 30 آبان 1395 بولتن نیوز 30 آذر 1395 بولتن نیوز 30 بهمن 1395 بولتن نیوز 30 اسفند 1395 بولتن نیوز 1 دی 1395 بولتن نیوز 2 دی 1395 بولتن نیوز 3 دی 1395 بولتن نیوز 4 دی 1395 بولتن نیوز 5 دی 1395 بولتن نیوز 6 دی 1395 بولتن نیوز 7 دی 1395 بولتن نیوز 8 دی 1395 بولتن نیوز 9 دی 1395 بولتن نیوز 10 دی 1395 بولتن نیوز 11 دی 1395 بولتن نیوز 12 دی 1395 بولتن نیوز 13 دی 1395 بولتن نیوز 14 دی 1395 بولتن نیوز 15 دی 1395 بولتن نیوز 16 دی 1395 بولتن نیوز 17 دی 1395 بولتن نیوز 18 دی 1395 بولتن نیوز 19 دی 1395 بولتن نیوز 20 دی 1395 بولتن نیوز 21 دی 1395 بولتن نیوز 22 دی 1395 بولتن نیوز 23 دی 1395 بولتن نیوز 24 دی 1395 بولتن نیوز 25 دی 1395 بولتن نیوز 26 دی 1395 بولتن نیوز 27 دی 1395 بولتن نیوز 28 دی 1395 بولتن نیوز 29 دی 1395 بولتن نیوز 30 دی 1395 
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۳    
فرمانده سپاه ملکان، گفت: نخبگان را باید در حاشیه ها جستجو کرد و این مسابقات هم فرصت بسیار خوبی برای استعداد یابی ها جهت جذب و پرورش استعدادها و نخبگان ورزشی فراهم می کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۴۷    
هر اپلیکیشنی موقع نصب شدن در موبایل، دسترسی هایی را از فرد درخواست می کند؛ اما آیا همه این دسترسی ها به اطلاعات شخصی ما ضروری هستند؟
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۸    
آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید گفت: در این فضای اینترنتی که در همه خانه ها راه پیدا کرده است باید مطالبی ارائه کرد که از آلوده شدن جامعه جلوگیری شود ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۴:۳۹    
فیس بوک 2 میلیارد برای خرید آکلیس هزینه کرد و 800 میلیون دلار نیز برای بازخرید مهندسان به طور جداگانه پرداخت کرد تا آن را به مالکیت خود درآورد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۴:۰۸    
مهدی حقیقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به اهمیت جشنواره فیلم فجر به عنوان یک رویداد فرهنگی تأثیرگذار، از برگزاری همزمان این جشنواره در شهر اراک خبر داد
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۸    
در روز انقلاب زمستانی (خوریستان زمستانی) کوتاه ترین روز و بلند ترین شب سال را شاهد هستیم. انقلاب زمستانی آغاز زمستان است که کوتاه ترین روز سال است. پس از انقلاب زمستانی طول روزها بلندتر می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۷    
پرونده شهلا جاهد با فیلم سینمایی یادم تو رو فراموش به کارگردانی علی عطشانی در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بازخوانی می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۴    
چغندر یک ریشه گیاهی باستانی محسوب شده که در درمان بسیاری بیماری ها مانند سرطان و پیشگیری از ابتلا به انها با تقویت سیستم ایمنی بدن تاثیرگذار است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۱۰    
کودکان معمولا به طور عامدانه بی ادب نیستند، در اغلب موارد مسئله این است که آنها اصول رفتار مودبانه را یاد نگرفته اند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۳:۳۳    
یک مقام امنیتی روسیه روز دوشنبه از دستگیری بیش از 60 جنگجوی مرتبط با گروه تروریستی داعش در جمهوری چچن در منطقه قفقاز این کشور خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۵:۲۸    
پدری در آفریقا به خاطر خرافات، دست پسرش را قطع کرد و فروخت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۲    
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر احیای کنگره شعر و داستان جوان تاکبد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۶    
با روبان، گل های رز زیبا بسازید و از آنها برای تزئین پارچه ها استفاده کنید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۵    
نمایش آیینی غبار به کارگردانی محمدرضا مداحیان و به مناسبت ایام فاطمیه، در تالار وحدت به روی صحنه می رود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۱    
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، برای ارائه طرح های تعرفه ای تشویقی که از سوی اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات به کاربران پیشنهاد می شود، مقررات گذاری کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۷    
شنیده ها حکایت از این دارند که نسل بعدی آیپد پرو اپل با نمایشگر بدون حاشیه ی 10.5 اینچی همراه خواهد شد که رزولوشن آن برابر آیپد پرو 12.9 اینچی است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۴۲    
مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی خانه ای در خیابان چهل و یکم به کارگردانی حمیدرضا قربانی عصر روز یکشنبه با حضور عوامل این فیلم و جمعی از هنرمندان و سینماگران برگزار شد اما شاید مهم ترین اتفاق این مراسم ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۵    
جلسه نقد و بررسی کتاب جانستان کابلستان نوشته مستندنگارانه آقای رضا امیرخانی، عصر شنبه 25 دی، به همت اتحادیه نویسندگان افغانستان و با مشارکت بنیاد شعر و ادبیات داستانی و با حضور صاحب اثر و نویسندگان و ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۸    
یک پژوهشگر طب سنتی گفت: در افراد لاغر، سردرد ممکن است به علت ضعف یا کاهش مواد مفید از جمله آهن یا حتی به علت افزایش صفرا و سودا در بدن باشد؛ در افراد چاق ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۵    
اغلب در ابتدای دهه چهارم زندگی، بدن شروع به نشان دادن علائم افزایش سن می کند؛ نخستین تارهای سفید مو یا نشانه ای از چین و چروک صورت هنگام خنده...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۱    
بسیاری فکر می کنند با معده خالی به خواب رفتن می تواند در تحقق هدف کاهش وزن موثر باشد. اما در واقعیت، هرچه بیشتر احساس گرسنگی کنید، احتمال این که روز بعد غذای بیشتری مصرف کنید، بیشتر می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۰    
رودررویی هالیوودی ها با دولت و رئیس جمهور امریکا هیچ گاه در تاریخ این کشور تا این حد پرتنش نبوده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۰    
رییس انجمن دندانپزشکان عمومی با اشاره به تبلیغات گسترده در دندانپزشکی زیبایی گفت: دندان هایتان را برای داشتن لبخند زیبا نتراشید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۸    
مهاجران غیر قانونی تقریباً پای ثابت اخبار حوادث هستند؛ غرق شدن در دریا، کشته شدن در مسیر فرار و چندین ظلم دیگری که بر آنها وارد می شود ولی از همه آنها دردناک تر کشته شدن در دریا است...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۴    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: تا کنون هیچ موردی از ابتلای انسانی به آنفلوانزای شایع در بین پرندگان در کشور و دنیا گزارش نشده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۱    
در نشست رسانه ای سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، دبیر این رویداد هنری به این مسئله اشاره کرد که سال گذشته با یک مسئله کمتر چالش داشتیم که امسال مشکلاتی را برای ما ایجاد کرد...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۱    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، با عنوان این مطلب که عیوب انکساری علامتی ندارد، بر ضرورت معاینه کودکان بعد از تولد توسط اپتومتریست ها تاکید کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۸    
یک مطالعه مقدماتی نشان می دهد جنسیت فرزند آینده یک زن ممکن است با فشار خون او شش ماه قبل از بارداری، تعیین شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۶    
قائم مقام وزارت بهداشت، گفت: در حال حاضر نسبت تعداد پزشک متخصص کشور حدود 48 نفر به ازای 100 هزار نفر جمعیت است، در حالی که در اروپا این نسبت 320 به 100 هزار نفر است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۲    
رئیس سیزدهمین کنگره بین المللی صرع، با عنوان این مطلب که هنوز در تشخیص صرع مشکل داریم، گفت: آمار صرع در ایران، از متوسط کشورهای دیگر بالاتر است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۵۹    
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان این که عوارض آلایندگی 4 هزار واحد صنعتی 3 تا 5 هزار میلیارد تومان است، افزود: در سال گذشته تنها 700 میلیارد تومان از این مبلغ محقق شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۵۹    
به مناسبت سالروز تولد سیدمحمد دبیرسیاقی، یک از شب های بخارا به نکوداشت این همکار سابق زنده یاد علی اکر دهخدا، اختصاص یافته است که در کانون زبان فارسی برگزار می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۵۷    
شنیدن الفاظ رکیک، گوش هر شنونده ای اعم از زن و مرد را آزار می دهد اما چه کنیم که گاهی مجبوریم خود را به نشنیدن بزنیم و از کنار این الفاظ بگذریم .
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۵۶    
به گزارش بولتن نیوز، حسین باقریان بازیگر نقش آیت ا...هاشمی رفسنجانی در سریال معمای شاه خاطره دیدارش با ایشان را در یادداشتی بیان کرد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۵۰    
نشست مشترک اتاق بازرگانی تهران و آنتالیا روز یکشنبه با حضور بهمن عشقی دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و داود چتین رئیس اتاق بازرگانی و صنایع آنتالیا در محل اتاق بازرگانی تهران ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۱    
سین کلانتر، بازیگر فیلم کیسه برنج بعد از 30 سال دوباره دیده شد اما این بار نه دریک فیلم سینمایی بلکه درگوشه ای از شهر تهران و درحالی که مشغول فروش موادغذایی ا ست...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۳۷    
فلسطینی ها بعداز قطع برق در نوار غزه برای پخت نان مجبور شده اند تنورهای قدیمی - که بدون برق کار می کند- را روشن کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۳۴    
کارشناس پلیس فتا استان خراسان شمالی هر گونه ذخیره سازی در رایانه های شخصی مثل لب تاب، گوشی های هوشمند، تبلت را اشتباه برشمرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۳۱    
هرساله پرندگان مهاجردر فصل سرما یکی از رودخانه ها یا آبگیرهای خط استوا را برای گذران این فصل انتخاب می کنند. رودخانه کارون هم در این فصل سال میزبان انواع کاکائی، حواصیل و باکلان تا اواخر فروردین است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۲۶    
روستای ترکمن نشین دویدوخ در بخش مرزی راز و جرگلان و در 167 کیلومتری بجنورد مرکز استان خراسان شمالی قرار دارد و به بافت فرش های دو رو ابریشم که به آن دویدوخ هم می گویند ، شهره است .
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۲۰    
آلبوم موسیقی گفتم نرو جدیدترین اثر محمد علیزاده به تهیه کنندگی صدرالدین حسین خانی در سراسر کشور منتشر شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۱    
مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: در حال دریافت پیشنهادات دستگاه های عضو کمیسیون تخصصی ازدواج در زمینه اصلاح قانون تسهیل ازدواج جوانان هستیم و قصد داریم اواخر ماه جاری یا ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۱۰    
کارشناسان محیط زیست اعلام کردند: نزدیک به سه چهارم از بزرگترین صخره مرجانی ژاپن از بین رفته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۷    
دومین کنفرانس ملی مهندسی و تکنولوژی های سبز برای آینده پایدار در روزهای 28 و 29 دی ماه جاری برگزار می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۰:۰۵    
بیکاری همیشه معضل جامعه بوده و هست و دغدغه مسئولان نیز مبارزه با این معضل بوده است و شاید یکی از دلایل اصلی وقوع جرایم در کشورمان نیز معضل بیکاری باشد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۵۷    
زن جوانی که به قصد خودکشی روی ریل قطار تهران - پرند ایستاده بود، با سرعت عمل راننده قطار در ترمز و توقف به موقع، از مرگ نجات یافت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۵۷    
در این خبر برای شما عزیزان نحوه رمز گذاری روی سیستم عامل مک را آموزش می دهیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۳۷    
اپیزودی از مجموعه تلویزیونی افسانه های شهری (Urban Myths) که در آن جوزف فاینز بازیگر بریتانیایی نقش مایکل جکسون را بازی می کند به دنبال اعتراض خانواده و طرفداران مایکل جکسون از پخش بازماند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۳۴    
هافبک جدید تیم فوتبال استقلال بامداد فردا راهی کشورش می شود .
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۲۶    
روز یکشنبه هم بسان همه روزهای خدا ترکیه شاهد تنش های گسترده در پارلمان این کشور و در فضای متشنج سیاسی این کشور بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۰۹    
مطالعات محققان نشان می دهد که چطور فعالیت های هسته آمیگدال یا بادامه مغز با استرس و حمله قلبی مرتبط است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۰:۱۲    
جان برنان، رئیسس سیا به شبکه خبری فاکس نیوز گفته که رئیس جمهور منتخب آمریکا درکی از تهدید روسیه علیه منافع آمریکا ندارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۰:۱۱    
روسیه به منظور افزایش دفاع هوایی کریمه سامانه موشکی اس-400 را در این منطقه مستقر کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۰:۱۰    
روسیه اعلام کرد اخیرا با افزایش شدت حملات سایبری از سوی کشورهای خارجی مواجه شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۳:۵۴    
در پی انفجار یک شی مشکوک یک نوجوان 17 ساله در دم کشته و 2 تن مصدوم شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۳:۵۳    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی دلگان گفت: واژگونی خودروی 405 حامل اتباع افغان در محور دلگان 6مجروح برجای گذاشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۳:۵۳    
تلویزیون سی بی سی کانادا به دولت این کشور توصیه کرد که بیش از همیشه باید به حامیان برجام بپیوندد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۳:۴۸    
یک منبع خبری در سوریه از وجود نشانه هایی از آغاز عملیات نظامی جدید در شمال سوریه خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۳:۴۷    
یک جامعه شناس با بیان اینکه در مقابله با آسیب های اجتماعی دانش آموزان نقش پرورشی مدارس از اهمیت زیادی برخوردار است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۳:۴۵    
وزیر بهداشت گفت: انصافا دولت در این دوره در موضوع مامایی خوب عمل کرده اما توجه به این حوزه باید همچنان ادامه داشته باشد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۳:۴۰    
وزیر اسبق آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش به عنوان نهاد بالنده نمی تواند در برابر مسائل روز نسل آینده بی تفاوت باشد گفت ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۳:۳۶    
دولت انگلیس بیانیه پایانی کنفرانس صلح خاورمیانه در پاریس را امضا نکرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۳:۳۵    
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به روز هوای پاک گفت: امسال چهارمین سالی است که روز هوای پاک را در کشور گرامی می داریم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۳:۳۳    
Syncios با پشتیبانی کامل از iOS 10.2 و طراحی جدید عرضه شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۳:۳۰    
با افزایش 83 درصدی بودجه سازمان بیمه سلامت، وزارت بهداشت می تواند در سال 1396 به دریافت بدهی بالای خود از این سازمان امید وار باشد و سیاست های خود در طرح تحول نظام سلامت را پیش ببرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۳:۲۶    
آسبادها یا آسیاب های بادی روستای نشتیفان حدود هزار سال عمر دارند، اما اتفاقاتی ممکن است منجر شود این آسیاب ها دیگر کار نکنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۳:۲۳    
وزیر محترم بهداشت، جناب دکتر سیدحسن هاشمی شنبه بیست و پنجم دیماه در آئین افتتاح همزمان هزار تخت روانپزشکی مطالبی را مطرح کردند که جمله به جمله آن، می ارزد به ساعت ها و روزها درنگ و تامل.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۷    
حسام الدین قاموس مقدم ، کارشناس ارشد حقوق جزا در ایسنا نوشت: از لحظه انتشار خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۵    
مردی که در جریان درگیری با همسر سابقش وی را خفه کرده و دست به خودکشی زده بود در جلسه محاکمه مدعی شد که ناخواسته باعث مرگ همسرش شده و از خانواده همسرش خواست او را ببخشند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۳    
در روزهایی که سال جدید میلادی از راه می رسید، ساره زن داروساز،خود را از ایالتی در امریکا به تهران رسانده بود تا در دادگاه خانواده حاضر شود ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۱    
بازیکن ازبکستانی استقلال می گوید که می داند استقلال باشگاه بزرگی است و پیش از این با افتخارات آن آگاه است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۳:۱۱    
سال گذشته بود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی امکان دریافت گواهینامه رانندگی بدون تعیین تکلیف سربازی را مصوب کردند، اما همچنان این قانون که شمار زیادی از مخاطبان ایسنا پیگیر آن بوده اند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۵    
وضعیت بینایی سهیلا جورکش یکی از قربانیان اسیدپاشی اصفهان، این روزها در مرحله ای حساس قرار دارد. مادر وی می گوید: سهیلا باید برای ترمیم شبکیه چشم چپ، به خارج از کشور اعزام شود ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۳:۰۱    
در هیاهوی به حق این روزهای رسانه ها درباره اختلاس های میلیاردی، مفاسد کلان اقتصادی، املاک نجومی، فیش های نجومی و.... برخی نیز نامه ای از رییس دانشگاه اصفهان در حدود 50 سال قبل منتشر میکنند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۴۶    
هافبک ازبک جدید استقلال امیدوار است با کسب نتایج خوب هواداران شان را خوشحال کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۴۳    
ف ( 56 ساله) که یکی از سارقین و جیب برهای سابقه دار است؛ توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۴۳    
رئیس پیشین آژانس بین المللی انرژی هسته ای گفت اکنون ایران همه چیز دراختیار دارد و درباره هر چیزی علم و آگاهی دارد و به هر چیزی که می خواست، رسیده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۴۰    
تا ساعاتی دیگر، یوونتوس در خانه فیورنتینا مهمان این تیم است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۳۹    
رئیس پلیس بین الملل ناجا از دستگیری و استرداد یکی از عوامل اصلی پرونده فساد نفتی به کشور خبر داد و گفت : فرد مذکور در یکی از کشورهای آمریکای مرکزی ردیابی، دستگیر و به مقامات قضائی کشور تحویل داده شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۳۹    
از امام صادق ع روایت شده است که پیامبر اکرم ص فرمودند: مَثَلِ نماز، مَثَلِ ستون خیمه است؛ هنگامی که ستون پابرجا باشد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۳۸    
برای سومین بار در هفته های اخیر، سویا و رئال مادرید در مقابل هم به میدان خواهند رفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۳۶    
دفتر سخنگوی ناجا در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی در خصوص رفتار نفرت انگیز یکی از ماموران، در اطلاعیه ای از برخورد قاطع پلیس با هر نوع لغزش رفتاری درون سازمانی خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۳۳    
سخنگوی اورژانس کشور از فوت 13 تبعه افغان در حادثه رانندگی در یزد خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۳۲    
از هم دور شدند. خیلی دور. خانه هایشان، دل هایشان و خواسته هایشان. یکی قصاص می خواهد، دیگری بخشش، یکی داغدار است و آن یکی نگران آینده.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۳۰    
هافبک ازبکستانی استقلال بامداد جمعه برای شروع همکاری با استقلال به تهران بازخواهد گشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۳۰    
نتیجه ناخلف وقتی جد خانواده ازدواج مجدد کرد، برای انتقام از پیرزن و همسرش نقشه سرقت را طراحی کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۱۹    
یک فروند هواپیمای مسافربری در باند فرودگاه مسکو با کامیونی به شدت برخورد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۱۹    
نرم افزار SmartThings دو سال پیش برای ویندوز فون منتشر شد تا ارتباط دستگاه های ویندوز فونی با وسایل خانگی این شرکت به راحتی صورت گیرد،
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۱۷    
اگر اعتلای سرمایه ی اقتصادی – اجتماعی- انسانی را به نحو عالی و چشمگیر داشته باشیم و مورد توجه قرارگیریم و از این توجه برایمان افتخار ایجادشود، سرمایه ی بعدی یعنی "سرمایه ی نمادین" ایجاد شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۱۵    
یکی از عواملی که نقش مستقیم در افزایش بهای خدمات بانک ها دارد قیمت تمام شده پول در سیستم بانکی است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۹    
در پی متوقف شدن قطاری در مرز صربستان و کوزوو ، تنش میان دو کشورتشدید شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی کنفرانس بین المللی احیای مذاکرات سازش بین فلسطین و رژیم صهیونیستی در پاریس را بیهوده توصیف کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۲    
شماره پیراهن هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال مشخص شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۲:۰۱    
دختر 18 ساله که قصد سلفی گرفتن از کنار پنجره طبقه 83 یک هتل در مسکو را داشت، روی یک خودرو افتاد و جان خود را از دست داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۱:۵۹    
جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی یک پایگاه نظامی جنبش حماس در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۱:۵۶    
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، سیا گفت دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا باید درباره حرف هایی که علنی بر زبان می آورد ، بسیار مراقب باشد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۱:۵۶    
هافبک ازبکستانی با عقد قراردادی یک و نیم ساله رسما به استقلال پیوست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۱:۴۹    
پس از نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بسکتبال، سرمربی جدید تیم ملی انتخاب و معرفی شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۱:۴۹    
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعرفه مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک سال 96 پایتخت در جلسه امروز شورا با افزایش 5 تا 15 درصدی نسبت به سال گذشته به تصویب رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۲۱:۴۷    
رئیس کمیته ملی المپیک به کمیسیون حقوقی این کمیته دستور داد در رابطه با استفاده تبلیغی از نام و تصویر بهداد سلیمی، تحقیق و اقدامات لازم را انجام دهد.