شنبه ۱۹ خردادساعت ۲۱:۲۰Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای بولتن نیوز 27 دی 1395 - bultannews.com

بولتن نیوز 29 اسفند 1393 بولتن نیوز 29 اسفند 1394 بولتن نیوز 31 فروردین 1395 بولتن نیوز 31 اردیبهشت 1395 بولتن نیوز 31 خرداد 1395 بولتن نیوز 31 تیر 1395 بولتن نیوز 31 مرداد 1395 بولتن نیوز 31 شهریور 1395 بولتن نیوز 30 مهر 1395 بولتن نیوز 30 آبان 1395 بولتن نیوز 30 آذر 1395 بولتن نیوز 30 بهمن 1395 بولتن نیوز 30 اسفند 1395 بولتن نیوز 1 دی 1395 بولتن نیوز 2 دی 1395 بولتن نیوز 3 دی 1395 بولتن نیوز 4 دی 1395 بولتن نیوز 5 دی 1395 بولتن نیوز 6 دی 1395 بولتن نیوز 7 دی 1395 بولتن نیوز 8 دی 1395 بولتن نیوز 9 دی 1395 بولتن نیوز 10 دی 1395 بولتن نیوز 11 دی 1395 بولتن نیوز 12 دی 1395 بولتن نیوز 13 دی 1395 بولتن نیوز 14 دی 1395 بولتن نیوز 15 دی 1395 بولتن نیوز 16 دی 1395 بولتن نیوز 17 دی 1395 بولتن نیوز 18 دی 1395 بولتن نیوز 19 دی 1395 بولتن نیوز 20 دی 1395 بولتن نیوز 21 دی 1395 بولتن نیوز 22 دی 1395 بولتن نیوز 23 دی 1395 بولتن نیوز 24 دی 1395 بولتن نیوز 25 دی 1395 بولتن نیوز 26 دی 1395 بولتن نیوز 27 دی 1395 بولتن نیوز 28 دی 1395 بولتن نیوز 29 دی 1395 بولتن نیوز 30 دی 1395 
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۳:۳۰    
مزاج زرده تخم مرغ مایل به گرمی معتدل است و خون بسیار سالم و خوبی تولید می کند؛ تخم مرغ اثر چندانی در افزایش کلسترول به ویژه کلسترول بد ندارد و از بیماری های قلبی در افراد سالم پیشگیری می کند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۳:۲۰    
برخی مواد غذایی که تقریبا در هر آشپزخانه ای وجود دارند، در موارد خاصی ممکن است مرگبار ظاهر شوند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۳۰    
سریال رادیویی در مرز توران به کارگردانی میکائیل شهرستانی سه شنبه 28 دی از رادیو نمایش پخش می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۵۸    
یک شرکت تولید کننده وسایل الکترونیک مشغول آزمایش استفاده از روبات در بخش خدمات هتل و فرودگاه است. این روبات ها از مشتریان انعام هم می گیرند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۳۳    
سخنگوی فدراسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه حاشیه ها هیچ کمکی به ورزش کشور نمی کند، تصریح کرد: هر اقدامی که موفقیت تیم ملی فوتبال را تحت الشعاع خود قرار دهد، محکوم و مذموم است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۰۸    
مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران درباره چرایی افزایش قیمت گازبها در ماه های اخیر، گفت: در چهار ماه فصل سرد سال ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۴:۴۸    
مجری و میهمان برنامه "حدیث البحرین" شبکه العالم، هنگام تماس تلفنی با بستگان یکی از شهدای بحرین به گریه افتادند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۴:۴۵    
اسامی بزرگترین شرکتهای بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۶    
مسابقه استقلال تهران –استقلال خوزستان،سه شنبه 28 دی از ساعت 16:40 به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود .
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۳۶    
نشست نقد کتاب گیت دخانی ، گزارش پنج دیدار سیدعلی میرفتاح سه شنبه (28 دی ماه) برگزار می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۴    
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع تهران بزرگ گفت: بیش از 98درصد از قبوض برق مشترکان پایتخت غیرحضوری پرداخت می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۰    
رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: توافق ایران راه حلی دیپلماتیک است که مانع دستیابی ایران به سلاح اتمی می شود و این توافقنامه بسیار قابل قبول تر از برنامه هسته ای محدود نشده ایران یا جنگ دیگری در ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۵    
کتاب روایت در فیلم داستانی نوشته دیوید بُردوِل با ترجمه سید علاءالدین طباطبایی به چاپ سوم رسید
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۶    
نسخه ی به روز شده ی مرسدس بنز S کلاس از پیشرفته ترین سیستم های خودران بازار سود خواهد برد تا پیشرو بودن در بازار خودروهای لوکس را بیش از پیش تثبیت نماید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۰۵    
6 عضو باند سرقت از طلافروشی های شرق استان تهران، 12 ساعت بعد از سرقت ناکام از یک طلا فروشی در آبسرد دستگیر شدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۴۹    
معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان از برگزاری کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروز 96 خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۴۷    
مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: تا پایان سال جاری مجمع خیرین ازدواج در سطح استان ها و در سال آینده در سطح ملی تشکیل می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۴۴    
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در جامعه زنان پنهان ترین خشونت، خشونت های خانگی است که از قضا به ظاهر در امن ترین حریم یعنی خانه و خانواده انجام می شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۳    
قبل از اختراع سی دی به عنوان دیسکی برای ذخیره سازی اطلاعات، فلاپیها وجود داشتند که به دلیل حافظه کوچکشان برای ذخیره سازی اطلاعات به تعداد زیادی از آنها نیاز بود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۰    
شهرداری دوبی تعدادی از پارکینگ های عمومی را به زنان اختصاص داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۸    
به دنبال انتشار گزارش هایی از آزار و اذیت مسافران زنِ تنها در پروازهای شرکت هواپیمایی هند صندلی هایی مختص به این مسافران در نظر گرفته شده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش سوزی در پشت بام یک مگامال در چهارراه لشکر خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۴    
فرماندار تبریز خبر بمب گذاری در بازار تبریز را شایعه دانست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در یک ساختمان نیمه کاره در تقاطع بزرگراه مدرس و خیابان ظفر خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۰    
به اعتقاد کارشناسان سلامت بیشتر مکمل ها و ویتامین های موجود نه تنها بی استفاده هستند بلکه می توانند برای سلامتی هم خطرناک باشند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۸    
انواع مختلفی از دردهای شکمی وجود دارند که برخی از آنها شدیدتر هستند و نیاز به معاینات به موقع پزشکی دارند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۶    
به منظور پیشگیری از وقوع جرائم مرتبط با تلفن همراه، تفاهم نامه همکاری بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و اپراتورهای تلفن همراه کشور منعقد شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۴    
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات برنامه ششم در حوزه جوانان ابراز امیدواری کرد که با کمک وزارت ورزش و جوانان این مصوبات در طول اجرای قانون برنامه ششم، اجرایی شود.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۷    
رییس اداره پیشگیری و درمان سوءمصرف مواد وزارت بهداشت با بیان اینکه در منابع مالی حوزه درمان اعتیاد احتیاج به حمایت بیشتری داریم، گفت: با توجه به رشد نیازهای درمانی و تورم حوزه خدمات ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۴    
سقوط داربست های نمای یک ساختمان در حال ساخت در غرب تهران با حضور آتش نشانان به خیر گذشت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۴۶    
خرید جدید و پرسرو صدای استقلال در حالی پیراهن شماره 44 این تیم را برتن خواهد کرد که ماه هاست در میادین پابه توپ نشده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۲۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران فعالیت خودروهای آتش نشانی پس از فعالیت پدافند هوایی را تکذیب کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۲۱    
نخست وزیر سوریه عصر امروز دوشنبه با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در فرودگاه مهر آباد مورد استقبال رسمی قرار گرفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۲۰    
صالحی امیری در حاشیه اجرای ارکستر ملی ایران با بیان اینکه ارکستر ملی بخشی از هویت ماست، گفت: همه ما به این هنرمندان به خصوص استاد شهبازیان افتخار می کنیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۹    
خبر دستگیری دو خانم موتورسوار در دزفول را شنیده اید؟ خب حالا احمد قهرمانی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان دزفول جزییات بیشتری از ماجرا را در گفتگو با خبرگزاری میزان شرح داده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۷    
ششمین نمایشگاه بازی و اسباب بازی بیست و هفتم دی با حضور رئیس شورای نظارت بر اسباب بازی و قائم مقام شورای عالی استان ها در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران گشایش یافت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۶    
مدیران سیما باید به این سؤال پاسخ دهند که چرا دغدغه برخی برنامه های این سازمان همسو با دغدغه شبکه های ضد انقلابی چون بی بی سی و رادیو فردا است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۵    
با اعلام تاریخ اکران فیلم جدید جکی چان با عنوان کونگ فو یوگا به نظر می رسد نمایش این فیلم با فیلم جدید شاهرخ خان هم زمانی پیدا کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۰    
مشاور حقوقی کمیته ملی المپیک از پیگیری و نامه نگاری این کمیته با کمیته بین المللی المپیک برای پیشگیری از اتفاقات مشابه با موضوعی که برای بهداد سلیمی اتفاق افتاده،خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۰    
سازمان بورس و اوراق بهادار با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: همه شرکتها و نهادهای نظامی و خیریه ها، موظف به ارایه اطلاعات خود به سازمان بورس و اوراق بهادار هستند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۲    
علیرضا افتخاری پس از سال ها غیبت،دیشب بار دیگر با ارکستر ملی به رهبری فریدون شهبازیان به صحنه بازگشت و قطعاتی از آلبوم های نیلوفرانه و شور عشق را خواند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۹    
رضا رفیع طنز پرداز مشهور نوشت:گاهی بغض گلو، راه را بر گریه نیز می بندد. امروز صبح، پس از اجرای برنامه ام در "حالا خورشید"، که لبخند را تقدیم مردم عزیز کردم؛ تلفنم زنگ خورد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۱۲    
یک پژوهش جدید نشان می دهد که با بالا رفتن سن، سلول های مغز تغییراتی را از خود نشان می دهند که با بررسی و مطالعه این تغییرات خاص می توان سن فرد را تشخیص داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۰:۰۵    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از ذخیره سازی 1800 تن سیب و 5500 تن پرتغال برای تنظیم بازار شهروندان تهرانی خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۰:۰۱    
مدیرکل دفتر حفاظت و صید و شکار سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه 2500 محیط بان سازمان حفاظت محیط زیست قادر به پایش و نظارت در همه مناطق نیستند ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۳:۵۸    
وکیل مدافع قاتل پرونده ستایش قریشی گفت: درخواست اعاده دادرسی در خصوص حکم پرونده را هفته آینده تقدیم مرجع قضایی می کنیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۳:۵۸    
وزارت امور خارجه عراق به اظهارات کینه توزانۀ سامر السبهان، وزیر کنونی سعودی و سفیر پیشین این کشور در بغداد، پاسخ داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۳:۵۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: با سرعت عمل آتش نشانان، آتش سوزی پشت بام یک ساختمان اداری- تجاری در خیابان کارگر مهار شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۳:۵۲    
مرکز ایست بازرسی مرزی اسیوط در استان الوادی الجدید مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت. هنوز درباره تلفات ناشی از این حمله مسلحانه اطلاعی در دست نیست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۳:۴۲    
مرد شیشه ای که گمان می کرد افرادی در تعقیبش هستند، برای فرار از دست مزاحمان خیالی با سلاحی که به دست داشت به سمت راننده عبوری شلیک کرد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۳:۳۸    
پسر 20 ساله زمانی که متوجه شد، رقیب عشقی اش حاضر نیست از تصمیم برای دوستی با دختر جوان صرف نظر کند، دست به انتقامگیری عجیبی زد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۳:۳۶    
الدار مورتازین یکی از منابع موثق دنیای فناوری است که اطلاعات جدیدی را از گلکسی اس 8 طی پستی فاش کرده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۳:۳۳    
مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان گیلان از دستگیری 11 نفر از سرشاخه های یک شرکت هرمی در بندر انزلی خبر داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۳:۳۱    
کاخ کرملین مقر ریاست جمهوری روسیه روز دوشنبه پیشنهاد دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا برای کاهش تسلیحات هسته ای در ازای لغو تحریم های ضدروسی را رد کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۳:۲۸    
هافبک گرانقیمت شیاطین سرخ گفت: برای حضور در اولدترافورد پیشنهاد بارسا و رئال را رد کردم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۳:۲۳    
باشگاه بارسلونا ستاره مورد غضب قرار گرفته شده چلسی را مورد نظر گرفته است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۳:۱۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مطابق قانون برنامه پنجم توسعه عوارض حاصل از صادرات مواد خام باید برای تشویق صادرات کالاهای با ارزش افزوده و فناوری بالا بازگردد ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۳:۰۹    
کمپانی اپل طی سال های اخیر بارها مورد اتهام نقص اصالت پتنت قرار گرفته و حالا جدیدترین شکواییه پا را فراتر از این مباحث گذاشته و به سال 2002 بر می گردد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۳:۰۷    
وزیر خارجه عربستان سعودی در اظهاراتی سخیف مدعی شد ایران برای بهبودی روابطش در منطقه باید سیاست های خصمانه خود را متوقف کند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۳:۰۵    
ترکیب برخی میوه ها با یکدیگر نه تنها ممکن است سودی به همراه نداشته باشد، بلکه گاهی اوقات می تواند جان فرد را نیز را در معرض تهدید قرار دهد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۳:۰۲    
وزیر خارجه آمریکا بیانیه ای به مناسبت یک سالگی اجرای برجام منتشر کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۳:۰۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تحریم ها و تکانه های شدید نرخ ارز شرایط را برای فعالیت بنگاه های اقتصادی کشور سخت کرده اما برای سرپا نگه داشتن آنها باید کمک ها به شکل منطقی باشد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۲:۵۸    
فکر آن روزی که برای زهر مارِ پرورش یافته در آستین خود باید به دنبال پادزهر باشند به ذهنشان نمی رسید.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۲:۵۷    
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در سالگرد اجرای برجام آن را توافقی تاریخی خواند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۲:۵۳    
صدر اعظم آلمان واکنش محتاطانه ای به مواضع تند اخیر ترامپ علیه آلمان و اروپا نشان داده و با تاکید بر لزوم همکاری و دستیابی به توافق با دولت آینده آمریکا گفت: ما اروپاییان خود سرنوشتمان را در دست داریم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۲:۴۴    
صندوق بین المللی پول روز دوشنبه با افزایش رقم پیش بینی شده برای رشد اقتصادی برخی کشورها از جمله چین و آمریکا در سال جاری و آینده میلادی، درباره احتمال تضعیف شماری از اقتصاد های نو ظهور هشدار داد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۲:۴۳    
ژاوی، ستاره سابق بارسلونا تاکید کرد که در رابطه با تمدید قرارداد لیونل مسی با این تیم هیچ شک و تردیدی ندارد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۲:۴۲    
آژانس بین المللی انرژی اتمی از ادامه پایبندی جمهوری اسلامی ایران به توافق هسته ای خبر داده است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۲:۴۰    
وزیر خارجه روسیه امروز با همتای ایرانی خود تلفنی درباره مذاکرات آستانه و اجرای برجام گفتگو کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۲:۴۰    
مدیرعامل ذوب آهن از رفتار علیرضا منصوریان گلایه کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۲:۳۸    
رامین رضائیان مدافع ملی پوش پرسپولیس امروز در جلسه ای با حضور سرمربی قرمزها، درباره سوءتفاهم های ایجاد شده صحبت کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۲:۳۸    
نخست وزیر سوریه برای دیدار و گفت وگو با مقامات کشورمان وارد تهران شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۲:۳۷    
وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در سفر وزیر حمل و نقل آلمان به تهران برای تولید 50 دستگاه لوکوموتیو دیزلی در شرکت مپنا با همکاری زیمنس آلمان به توافق رسیدیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۲:۳۵    
مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد که آبی ها با تیموریان به توافق رسیدند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۲:۳۱    
اپل اولین شرکتی بود که از ایده خلاقانه قرار دادن قابلیت "Slow Motion" استفاده کرد و از آن برای اولین بار در iPhone 5S استفاده کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۲:۳۱    
منابع امنیتی یمن از کشته شدن 37 مزدور ائتلاف سعودی و طرفدار رئیس جمهور مستعفی یمن در منطقه عسیلان واقع در استان شبوه خبر دادند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۷    
کاخ سفید در بیانیه ای به مناسبت یک سالگی اجرای برجام گفت که توافق هسته ای آمریکا و جهان را امن تر کرده است
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۳    
ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا بالاتر از دو ابرستاره فوتبال جهان به عنوان بارزش ترین فوتبالیست جهان معرفی شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۲    
مائو رهبر انقلاب چین که خود را پیرو اندیشه مارکس و لنین و استالین می دانست، قبل از برنامه “جهش بزرگ” در سال 1958، سه حیوان ” موش ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۰    
تفاهمنامه توسعه همکاری های حمل و نقلی در بخش های فرودگاهی، ریلی، دریایی و هوایی بین ایران و آلمان امضا شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۲:۱۹    
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال ایران ظهر امروز دوشنبه تشکیل جلسه داد و در خصوص کاپیتان و پاسور تیم پیکان رای خود را صادر کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۲:۱۸    
نمازگزاران واقعی، کسانی اند که بر نمازشان مداومت دارند. به قول علامه طباطبایی، اینکه فرمود: بر نماز شان مداومت دارند (ضمیرِ هُم: آنها را به صلات ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۲:۱۵    
پنج بازیکن از تیم های فوتبال استقلال تهران و استقلال خوزستان در دربی فردای این 2 تیم غایب هستند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۲:۱۵    
باستاسان شناسان آمریکایی موفق به کشف یک گور باستانی متعلق به دوره هخامنشی در شمال عراق شدند که نشانه ای از گستره و عظمت امپراطوری هخامنشیان است.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۲:۰۹    
عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه برجام تاکنون برای ما فقط زحمت داشته است، گفت: روابط نیم بند ایران با برخی کشورهای منطقه مانند عربستان پس از برجام تیره تر شد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۱:۵۵    
گروهی از مسئولین و اساتید دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از کارخانه نستله قزوین بازدید کردند
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۱:۴۳    
یدالله جهانبازی داور بین المللی فوتبال و دلاوری از خطه شیر مردان چهار محال و بختیاری هم سوت خود را آویخت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۱:۳۹    
معاون شهردار در تشریح برنامه های هفته هوای پاک شهرداری تهران از افتتاح سامانه های حمل و نقل پاک در منطقه 12 واضافه شدن 200 تاکسی هیبریدی به ناوگان شهر تهران خبرداد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۱:۳۶    
رئیس فدراسیون فوتبال از داور پیشین فوتبال کشورمان تشکر کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۱:۲۴    
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی فردا برای صبا بازی مرگ و زندگی است، اما با تمهیداتی که داریم امیدواریم بازی را کنترل کنیم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۱:۱۸    
داور فوتبال کشورمان پس از خداحافظی از فوتبال گفت: از کسانی که مرا از لیست بین المللی خارج کردند، گله دارم.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۱:۰۷    
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس این تیم را شایسته ترین تیم برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر دانست.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۲۰:۴۰    
هلی شات (ریز پرنده) که در مناطق مرکزی تهران در حال پرواز بود توسط پدافند هوایی مورد هدف قرار گرفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۶    
دخترک 8 ساله آملی درپی سقوط تلویزیون، به کمای عمیق رفت.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۶    
'علیرضا ذاکری نژاد' خبرنگار نوجوان پانا (خبرگزاری اتحادیه دانش آموزان) که چندی پیش هنگام عکاسی به پرتگاهی در جزیره قشم سقوط کرده بود، جان به جان آفرین تسلیم کرد.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۶    
طرح های نیمه تمام صنعتی در روستاها تسهیلات دریافت می کنند.
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۵    
به گزارش بولتن نیوز ، قاتل پنج عضو از اعضای یک خانواده در روستای بکتاش امروز پس از صدور حکم، به دار مجازات در ملاعام آویخته شد. ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۷:۲۰    
اسپانیا در 25 سال متوالی رتبه اول جهانی اهدا و پیوند عضو (با در نظر گرفتن جمعیت کشورها) را به خود اختصاص داده است ...
بولتن نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۷:۱۲    
دقایقی پیش در حوالی منطقه انقلاب تهران سامانه های پدافند هوایی مستقردر منطقه اقدام به شلیک گلوله کردند.