جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۰۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 9 دی 1397 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 31 فروردین 1397 راه دانا 31 اردیبهشت 1397 راه دانا 29 خرداد 1397 راه دانا 31 تیر 1397 راه دانا 31 مرداد 1397 راه دانا 31 شهریور 1397 راه دانا 30 مهر 1397 راه دانا 30 آبان 1397 راه دانا 1 آذر 1397 راه دانا 1 بهمن 1397 راه دانا 1 اسفند 1397 راه دانا 1 دی 1397 راه دانا 2 دی 1397 راه دانا 3 دی 1397 راه دانا 4 دی 1397 راه دانا 5 دی 1397 راه دانا 6 دی 1397 راه دانا 7 دی 1397 راه دانا 8 دی 1397 راه دانا 9 دی 1397 راه دانا 10 دی 1397 راه دانا 11 دی 1397 راه دانا 12 دی 1397 راه دانا 13 دی 1397 راه دانا 14 دی 1397 راه دانا 15 دی 1397 راه دانا 16 دی 1397 راه دانا 17 دی 1397 راه دانا 18 دی 1397 راه دانا 19 دی 1397 راه دانا 20 دی 1397 راه دانا 21 دی 1397 راه دانا 22 دی 1397 راه دانا 23 دی 1397 راه دانا 24 دی 1397 راه دانا 25 دی 1397 راه دانا 26 دی 1397 راه دانا 27 دی 1397 راه دانا 28 دی 1397 راه دانا 29 دی 1397 راه دانا 30 دی 1397 
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۷    
جاده مواصلاتی بیجار-همدان شاهراهی محسوب می شود که می تواند استان های کردستان، همدان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی را به یکدیگر متصل کند اما این جاده باوجود گذشت از میان وعده های 11 دولت هنوز به ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۰    
دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: هنوز 4 هیئت با سرپرست اداره می شوند و باید تکلیف آنها قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون وزنه برداری مشخص شود، ما خودمان بیشتر از همه برای این کار عجله داریم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۱:۵۱    
سعیدرضا عاملی به عنوان دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی انتخاب شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۱    
نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در حال برگزاری است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۰۶    
هفدهمین دوره از مسابقات جام ملت های آسیا با حضور 24 تیم از 15 دی ماه به میزبانی امارات آغاز می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۰۳    
یکی از بازیکنان شاخصی که در مسابقات جام ملت های فوتبال آسیا در امارات حضور دارد، ماتیو لکی، وینگری 27 ساله عضو هرتابرلین آلمان است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۸    
پویانمایی طنز گرگ و میش در استودیو رضوان تولید شد. اسداله دیانتی مدیر استودیو رضوان درباره این مجموعه اظهار داشت ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۳:۱۷    
آری 9دی ماه، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش های اسلامی و مردم سالاری دینی و جلوه های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری بود که یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان های الهی انقلاب را ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۲۹    
در این هفته برنامه های متعدد فرهنگی در زنجان اجرایی می شود که نمایش معشوقه ها چگونه اند و جشنواره استانی فیلم از جمله این برنامه ها محسوب می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۱۸    
وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه از استقرار نسل جدید سامانه دفاع موشکی کوتاه برد-میان برد زمین به هوای اس-350 ویتیاز (Vityaz) در سال 2019 خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۴۲    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سیرجان گفت: واقف خیراندیش سیرجانی در اقدامی با نیت امور خیر هشت ملک خود را وقف کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۰:۴۲    
فرمانده انتظامی سیرجان از کشف 305000 هزار نخ سیگارت خارجی و دستگیری چهار نفر قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۲۲:۰۰    
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت:رفع نیازهای مردم توسط نهادهای حاکمیتی نیازمند هم افزایی و دوری از بخشی نگری است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۲۲:۰۰    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: با گذشت 6 ماه از ابلاغ بودجه 97 نیمی از اعتبارات عمرانی امسال تخصیص یافته است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۹:۰۶    
به جرأت می توان گفت شعارهای تفرقه برانگیز از سوی برخی افراد در راهپیمایی دیروز گچساران را هیچ یک از اصلاح طلبان و اصولگرایان و سایر گروه های سیاسی تایید نمی کنند و می توان گفت فتنه گران همین افرادی ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۶:۱۶    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف 100 کیلوگرم تریاک و دستگیری 2 قاچاقچی در شهرستان شهریار خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۲۷    
ایده های خلاق رسانه ای و تولیدات هنری برگزیده که در طول این رویداد و در ادامه آن، تولید خواهند شد در چارچوب پویش های تبلیغاتی و با هدف نشر در فضای رسانه ای ملی و نیز بین المللی در قالب زبان های ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۱۸    
رییس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان از آمادگی کامل راهداری برای زمستان برفی در این بخش خبر داد و گفت: 4 راهدارخانه در محور هراز آماده خدمت رسانی به مردم است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۰۳    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان برای قدردانی از حضور مردم با بصیرت سراسر استان گلستان در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه بیانیه صادر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۰۰    
با حل شدن این پرونده ، یکی از مهمترین و گسترده ترین پرونده های قضایی سالهای اخیر استان گلستان بسته شد و از بروز حوادث تلخ احتمالی و آسیبهای اجتماعی که در کمین خانواده ها می باشد ، پیشگیری به عمل آمد .
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۵۴    
فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: اردبیل به لحاظ بروز ناهنجاری اجتماعی، نزاع و خشونت جزو استان های امن کشور محسوب می شود که تلاش و جدیت بر تداوم این روند در استان است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۴    
دبیر علمی یازدهمین کنگره سکته مغزی با اشاره به 3 علامت اصلی وقوع سکته مغزی، گفت: زمان طلایی نجات بیمار و درمان موفقیت آمیز تا 4.5 ساعت پس از سکته است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۲۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: با پیگیری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به دانشگاه علوم پزشکی ارتقا یافت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۱۵    
براساس برخی شنیده ها وزیر بهداشت شنبه دو هفته پیش کتباً در نامه ای به حسن روحانی رئیس جمهور، استعفا داده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۹    
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان گفت: در 9 ماهه امسال 37 هزارتن شمش روی توسط واحدهای مستقر در شهرک صنعتی روی زنجان صادر شده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۴    
مسابقات ووشو کمربند طلایی قهرمانی کشور (کمیته لوهان چوان) با حضور 10 استان و شرکت 190 ورزشکار در سیرجان برگزار گردید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۳    
62 سال در انتظار دعوت شاه غریبان ؛ روایت تصویری مهر از آرزوی توران مادر 3 معلول از اهالی روستای عیسی خندق ساری است ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۹    
مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی تربت حیدریه گفت: این شهرستان دارای 120 روستاست که تمام این مناطق از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند هستند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۴    
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن در فتنه 88 از بصیرت و اتحاد ملت ایران غافل بود، گفتند: بصیرت مردم با رهنمود های مقام معظم رهبری توانست فتنه را در نطفه خفه کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۴۱    
فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف دو دستگاه تانکر و کشف 56 هزار لیتر گازوئیل قاچاق درعملیات پلیس شهرستان انار خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۱۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: مازندران میزبان جشنواره تئاتر ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر کشور در دو بخش صحنه ای و خیابانی است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۰۰    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز خاکریز دشمن فضای مجازی شده که با کلمات و تصویر و پیام خود علیه ما شلیک می کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۴    
فرمانده انتظامی انار از کشف 7 نفر شتر قاچاق به ارزش هفتصد میلیون ریال خبر داد
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۹    
معاون فرهنگی قوه قضائیه با بیان اینکه با بیان اینکه در پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد ی چند نفر به انفصال از خدمت، زندان و اعدام محکوم شدند ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۴    
/ سرپرست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی: معتقدیم برخی دروس مانند تصمیم کبری و زاغ و روباه البته شاید با تغییراتی، باید به کتب درسی بازگردند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۸    
4 عضو یک خانواده در ایالت میسوری آمریکا که دو نفر از آنها کودک بودند با شلیک گلوله به طرز فجیعی به قتل رسیدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۵۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه با تکذیب خبر تعیین شرایط اروپا برای راه اندازی کانال اس. پی. وی گفت: در مورد اینکه اتحادیه اروپا و سه کشور اروپایی شروطی تعیین کرده باشند، این خبر از اساس درست نیست.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۴۷    
عملیات فریب یک عملیات واقعی است و نه یک رزمایش، این عملیات، با هدف گمراه کردن دشمن و کشاندن و دور کردن نیروهای نظامی حریف از منطقه اصلی عملیات صورت می پذیرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۳۸    
رئیس دانشگاه آزاد گفت: باید تلاش خود را مضاعف کنیم و به زودی اقدامات لازم انجام می شود. پس از حادثه ابعاد دقیق حادثه بررسی شد و با هماهنگی دادستان و قوه قضائیه پیش رفتیم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۳۸    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه های مشکلات کشور به افرادی که دل در گرو آمریکا دارند و دارای یک انجماد فکری هستند برمی گردد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۴۸    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ایرادات دوباره شورای نگهبان به برخی از مواد لایحهCFT در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۲۴    
از پنبه تراریخت محصولاتی مانند نوار بهداشتی، پوشک و منسوجات تهیه می شود؛ این در حالی است که طی روزهای گذشته کمپانی های مادر مبدع تراریخت درباره سلامت آنها اظهار نگرانی کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۲۴    
شاخص بهای تولیدکننده در ایران در دوازده ماه منتهی به آذر ماه 1397 نسبت به دوازده ماه منتهی به آذر ماه 1396 به میزان 30.6 درصد افزایش یافته است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۲۴    
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پی صدور حکم محرومیت برای سرمربی تیم فوتبال این باشگاه و در ادامه احکام دیگری که مرتبط با بازی سپاهان صادر شده بود، بیانیه ای صادر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۲۱    
کلیات طرح تشکیل مجمع عالی اصلاح طلبان ( پارلمان اصلاحات) در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به تصویب رسید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۱۸    
وزیر خارجه گفت: انگلیسی ها 40 سال است در بازپرداخت پول مردم ایران عقب افتادگی دارند و این موضوع در مراحل قضائی است و به نتایج خوبی رسیدیم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۱۲    
تیم ملی ایران در تاریخ حضورش در جام ملت های آسیا سختی و آسانی زیادی داشته است و خاطره انگیزترین آنها بازی هایی بوده است که تیم ملی توانسته از سخت ترین شرایط پیروزی و موفقیت بسازد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۱۲    
آیین افتتاحیه نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با معرفی برگزیدگان و تقدیر از فیلمسازان در حال برگزاری است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۰۹    
رئیس جمهور از وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و کشور و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور خواست با تشکیل هیأت رسیدگی علل و عوامل حادثه علوم و تحیقات را بررسی کنند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۰۹    
وزیر آموزش و پرورش از تصمیم مشترک کمیسیون آموزش مجلس و دولت به منظور تعیین اعتبار برای استانداردسازی و ایمن سازی سیستم گرمایشی مدارس خبر داد تا ظرف دو سال آینده این غائله ختم شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۵    
هیئت رئیسه 4 کار گروه تخصصی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان انتخاب شدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۲    
رسانه های خبری از توافق بغداد و دمشق بر ارتقای سطح همکاری امنیتی خبر دادند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۲۹    
فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: دو کلاهبردار حرفه ای با 12 میلیارد ریال کلاهبرداری در بجنورد دستگیر شدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۴    
عصر امروز، شایعه زیر گرفتن دانشجویان دانشگاه آزاد توسط خودروی یکی از مسئولان منتشر شد که البته مدت زمان زیادی نگذشت که خبر توسط منبع اصلی منتشرکننده تکذیب شد!
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۸    
راشاتودی می گوید که در مجموع تاکنون بیش از 4500 نفر از جلیقه زرد ها توسط پلیس فرانسه دستگیر شدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۸    
تلفات ناشی از سیل و رانش زمین در کشور فیلیپین تا کنون به 50 کشته رسیده است.مقامات سازمان مدیریت بحران در این کشور با اعلام این خبر تأکید کردند که احتمال افزایش قربانیان نیز با توجه به شرایط جاری وجود ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۸    
رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای درباره فتنه 88 فرمودند: در شرائط فتنه، کار و تشخیص دشوارتر است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۸    
آنچه انقلاب اسلامی ایران را از سایر انقلاب ها و جنبش ها متمایز کرده است حضور با بصیرت و هوشمندانه مردم در تمامی صحنه هاست.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۸    
امام جمعه بندر دیر گفت: فتنه دی ماه 88 حاصل سال ها برنامه ریزی دشمن بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۵    
برنامه تیتر امشب مناظره ای با موضوع الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم CFT برگزار می کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۵    
وقتی خط در منطقه تک اصلی با هوشیاری نیروهای عراقی شکسته نشد، دشمن به اشتباه افتاد و محور تک پشتیبانی به محور اصلی عملیات، یعنی کربلای پنج تبدیل شد و دشمن در مکان و زمان فریب خورد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۲    
نایب رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: کلیات بودجه 98 در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان کمیسیون برای عضویت در کمیسیون تلفیق مشخص شدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۲    
رئیس جمهوری روسیه به مناسبت سال نو میلادی به دونالد ترامپ نامه نوشت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۹    
مردم و به ویژه تجار و بازرگانان داخلی نباید منتظر "معجزه" از ساز و کار SPV باشند، چرا که اساسا نه به لحاظ محتوا و نه لجستیکی اروپا توان این کار را ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۶    
سیدرضا افتخاری، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: من پیش بینی می کردم که گرو و نیومایر بازیکنان خوبی نباشند و از آنها شناخت داشتم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۶    
منابع امنیتی در فرودگاه جده پس از ورود فرد سلاح به دست در این فرودگاه اقداماتی انجام دادند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۶    
درگیری ها و ناامنی هایی که بعد از انتخابات 88 و با دروغ تقلب در جامعه به وجود آمد، آرامش و امنیت را از مردم و مخصوصا خانواده ها سلب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۳    
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: در صورتی که تا فردا بعدازظهر مبلغ 200 هزار تومان به حساب افراد واجد شرایط واریز نشد می توانند با شماره 1420 تماس گرفته و پیگیر موضوع شوند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۰    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: حضور آمریکا در منطقه چیزی جز ناامنی برای منطقه ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۰    
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال قبل از دیدار دوستانه با تیم ملی قطر در کمپ اسپایر برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۴۲    
شهردار تهران در تشریح جلسه امروز با رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه لاریجانی بر حل معضل ترافیک و آلودگی هوای تهران از طریق توسعه شبکه حمل و نقل عمومی تاکید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۴۲    
دستیار ویژه سازمان انرژی اتمی گفت: در آینده ای نزدیک از دستاوردهای جدید هسته ای در کشور رونمایی خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۸    
مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی با حضور سردار ابوالفظل شکاری معاون تبلیغات و فرهنگی ستاد کل نیرهای مسلح در شهر برازجان با حضور پرشور مردم برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۸    
در حاشیه مراسم امروز " ایستگاه خبر " صبح زاگرس در مصلای شهر یاسوج میزبان مسئولان و شهروندان بود و نظرات خود را درباره این روز و حماسه 9 دی اعلام کردند .
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۸    
غلام رضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با گذاشتن پستی در اینستاگرام یک نکته تلخ را برای مردم شهرستان های بویراحمدو دنا یاداور شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۵    
یک مقام آگاه در وزارت اطلاعات در پی بازپخش فیلم قلاده های طلا از رسانه ملی اعلام کرد: متأسفانه امسال هم رسانه ملی علی رغم تذکراتی که در سال های قبل داده شده بود، این فیلم را پخش کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۵    
معاون فرهنگی شهرداری مشهد گفت: اعتبار 4 میلیارد تومان برای کل فعالیت های خانه بهار در بودجه پیش بینی کردیم و در تلاش هستیم تا این مبلغ را برای دریافت بودجه بیشتر افزایش دهیم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۵    
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سبزوار گفت: نقطه اشتراک فتنه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی در سال های اخیر تمرکز بر جدا کردن مردم از انقلاب و نظام بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۵    
مردم شهرستان خلیل آباد همزمان با سراسر کشور، با اجتماع در حسینیه ابوالفضلی خلیل آباد، بصیرت و میثاق امت با ولایت را در 9 دی به نمایش گذاشتند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۵    
رضا مردانی گفت: یکی از آسیب های فتنه 88 خدشه دار کردن چهره نظام در عرصه سیاسی، امنیتی و چند برابر کردن تحریم های اقتصادی بود و امیدواری دشمنان به فتنه و فشارهای اقتصادی بعد از فتنه به حدی بود که ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۵    
مهمترین رویدادهای سیستان و بلوچستان را در فوتونیوز بخوانید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۲    
انفجار مین در شهرستان دهلران از توابع استان ایلام یک مجروح برجا گذاشت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۹    
با منتفی شدن حضور نکونام در تیم پیکان، پرویز مظلومی به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری این تیم مطرح شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۶    
مدیر بازاریابی سازمان لیگ، گفت: بحث خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس با مشکلات زیادی روبه رو است و کسی که دو - دو تا چهار تا بلد است جلو نمی آید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شخصاً برای جذب مهاجم خارجی و تقویت تیمش اقدام خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۳    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در مورد حضور بانوان در ورزشگاه ها، باید مسئولان ذیربط در وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد خود را ارائه کنند تا در شورایعالی انقلاب فرهنگی مورد بررسی قرار گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۳    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، آخرین وضعیت مصدومین حادثه واژگونی اتوبوس واحد علوم تحقیقات را تشریح کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۹:۰۹    
رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه نیمه دوم بهمن ماه قیمت پرسپولیس و استقلال را اعلام می کنیم گفت: عزم دولت برای واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در سال 1397 جدی است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۹:۰۹    
صندوق بین المللی پول سهم دلار به عنوان ذخیره ارزی در نزد بانک های مرکزی جهان در 3 ماه سوم سال جاری میلادی را پایین ترین سطح در 5 سال اخیر اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۹:۰۶    
سارا خادم الشریعه نماینده شطرنج کشورمان بازهم تاریخ ساز شد و این بار عنوان نایب قهرمانی رقابت های برق آسای جهان را از آن خود کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۵۷    
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل به مناسبت سالروز حماسه 9 دی در نامه ای از رییس دولت اصلاحات خواست بابت چهار خسارت بزرگی که به کشور زده است، از مردم عذرخواهی کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۵۱    
مسئولان تیم ملی فوتبال ایران تدابیر ویژه ای را برای دور نگه داشتن تمرینات از چشم جاسوسان احتمالی حریفان در نظر گرفته اند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۵۱    
حواشی امهال وام زلزله زدگان گویا پایان نیافته و هنوز بانک ها به دنبال بازپرداخت تسهیلات خود هستند. اخیراً هم چند بانک بر خلاف وعده مسئولان، فشار خود را به وام گیرندگان مناطق زلزله زده زیاد کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۸    
جواد نکونام به اتفاقات اخیر بین او، باشگاه پیکان و باشگاه نساجی واکنش نشان داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۸    
دو تیپ از نیروهای پیشمرگه با استقرار در شهرستان سنجار ، الحاق این شهرستان به منطقه کردستان عراق را تدارک می بینند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۵    
یک مسئول ارشد در وزارت بهداشت در واکنش به استعفای وزیر بهداشت گفت: برخی دولتی ها هنوز اهمیت بخش بهداشت و درمان را درک نکرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۵    
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از 50 درصد از مصرف گاز طبیعی در استان در حوزه مصارف صنعتی است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۵    
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: استعفای وزیر بهداشت حقیقت دارد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی آیت الله آملی لاریجانی را به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان منصوب کردند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۲    
سردار غیب پرور گفت: سران فتنه آنقدر لجباز هستند که از عذرخواهی به پیشگاه ملت ایران خودداری می کنند.