جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 11 دی 1397 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 31 فروردین 1397 راه دانا 31 اردیبهشت 1397 راه دانا 29 خرداد 1397 راه دانا 31 تیر 1397 راه دانا 31 مرداد 1397 راه دانا 31 شهریور 1397 راه دانا 30 مهر 1397 راه دانا 30 آبان 1397 راه دانا 1 آذر 1397 راه دانا 1 بهمن 1397 راه دانا 1 اسفند 1397 راه دانا 1 دی 1397 راه دانا 2 دی 1397 راه دانا 3 دی 1397 راه دانا 4 دی 1397 راه دانا 5 دی 1397 راه دانا 6 دی 1397 راه دانا 7 دی 1397 راه دانا 8 دی 1397 راه دانا 9 دی 1397 راه دانا 10 دی 1397 راه دانا 11 دی 1397 راه دانا 12 دی 1397 راه دانا 13 دی 1397 راه دانا 14 دی 1397 راه دانا 15 دی 1397 راه دانا 16 دی 1397 راه دانا 17 دی 1397 راه دانا 18 دی 1397 راه دانا 19 دی 1397 راه دانا 20 دی 1397 راه دانا 21 دی 1397 راه دانا 22 دی 1397 راه دانا 23 دی 1397 راه دانا 24 دی 1397 راه دانا 25 دی 1397 راه دانا 26 دی 1397 راه دانا 27 دی 1397 راه دانا 28 دی 1397 راه دانا 29 دی 1397 راه دانا 30 دی 1397 
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۱:۲۶    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: محور سنقر-کامیاران با چهار نقطه بیش ترین نقطه حادثه ساز کرمانشاه است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۴ - ۱۴:۲۵    
همایش اقتدار گردان های الی بیت المقدس و امام حسین (ع) مازندران در بابلسر برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۱۹    
مدیر کل استاندارد استان اردبیل از بازنگری 60 استاندارد ملی در 9 ماهه نخست سال جاری در اردبیل خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۳    
رئیس کمیته امداد گلوگاه گفت: 116 فقره وام به مبلغ 354 میلیون تومان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و بانک مهر ایران به مددجویان کمیته امداد گلوگاه در سال جاری پرداخت شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۲    
سرمربی پرسپولیس بحران بزرگی را در این تیم با بالاترین موفقیت پشت سرگذاشته و حالا باید موضوع مهم دیگری را مدیریت کند و اگر این اتفاق رخ دهد به طور حتم شاهد موفقیت های بیشتری خواهیم بود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۱:۰۷    
کارشناس مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور(همدان) از پخش 40 واقعه مهم تاریخی در مستند تاریخ معاصر همدان از انقلاب مشروطه تا پایان دفاع مقدس در شبکه های ملی خبر داد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۰:۲۵    
مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری یزد گفت:63 درصد از متوفیان تصادفات درون شهری استان یزد در مدت هست ماهه امسال مربوط به موتورسواران و تصادفات موتورسیکلت بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۵    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد گفت: هوشمند سازی شهری، اولین ضرورت و اهمیت برای ایجاد یک شهر پاک است. شهری قابل زیستن که شهروندان زندگی بهتری در آن داشته باشند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۷    
سئوال مهمی که برای بسیاری از مردم وجود دارد این است که به راستی چند نفر دیگر باید در این جاده کشته شوند تا مسئولین محترم به خود آیند و جاده را به اتمام برسانند؟!
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۹    
این شرکت ابتدا برای جاانداختن خود در استان برای اقناع نماینده ولی فقیه در استان بیان کردند که می خواهند بیش از 4 هزار نفر را اشتغالزایی کنند اما چرا در نامه به شما گفتند که 300 نفر مشغول بکار می شوند ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۹    
علی اصغر هروی مدیر عامل هلال احمر استان گلستان طی حکمی الهام اختری را به عنوان جانشین ، قائم مقام و در کمال تعجب سرپرست دارو خانه هلال احمر استان گلستان معرفی کرد .
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۰    
ساعت 11 و 27 دقیقه امروز زلزله ای به قدرت 4/6 ریش تر در عمق 12 کیلومتری زمین وحدتیه در استان بوشهر را لرزاند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۴    
12دی 1360 - عملیات محمد رسول الله(ص) با رمز لااله الا الله محمد رسول الله درمنطقه عمومی شهرهای بیاره و طویله عراق در غرب شهر نوسود ایران،آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۱    
بهرنگ صمدزادگان، نقاش و مدرس هنر می گوید سردرگمی موجود در فضای عمومی هنر ایران، امکان گفتمان سازی فرهنگی را از آن گرفته است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۹    
امروز در بازار آزاد هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش اندک نسبت به روز گذشته، 3 میلیون و 620 هزار تومان معامله شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۵    
سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور در گفت وگو با پیوست خبر از صدور حکم قضایی برای فیلتر اینستاگرام داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۳۳    
مرکز پژوهشهای مجلس در گزارشی از رشد اقتصادی بین منفی 2.6 درصد تا منفی 5.5 درصد در پایان سال 97 و همچنین تداوم رشد اقتصادی منفی در سال 98 تحت تاثیر کاهش صادرات نفت خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۲۷    
ترکیب اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور در سال 98 مشخص شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۹    
وزیر جهاد کشاورزی که این روزها از حل موضوع استیضاحش در مجلس شواری اسلامی خوشحال است، احتمالا اصلا به این فکر نمی کند که به زودی باید در برابر سوال های سخت خبرنگارانی که تنها به دنبال حقوق اولیه صنفی ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۰    
نماینده مردم قائم شهر و حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی هرگونه دخالت برای ممانعت از عقد قرارداد بین جواد نکونام سرمربی جدا شده نساجی مازندران و تیم پیکان تهران را رد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۳۰    
ازسری مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران دیدار دو تیم شهروندساری و شهرداری ساوه در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۴    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتخابات سال 88 بهانه ای برای براندازی کشور بود که در آن دوران اصلاحات عده ای را برای این امر و آموزش با عنوان جامعه مدنی به ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۴    
بعد از بررسی طرح ها، برنامه ها و پروژه های شهرداری نور از دی 96 تا دی ماه امسال مشخص شد که برخی از پروژه ها هنوز به سرانجام نرسید و مردم همچنان چشم انتظار وعده ها ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۵    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح های پژوهشی سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان مورد حمایت قرار می گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از رفع تصرف 2513 مترمربع از اراضی ملی در منطقه حفاظت شده قیصری با دستور قضایی و محکومیت یک نفر متخلف تصرف اراضی ملی به 4 ماه حبس تعزیری خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۹    
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: 9 دی روز تجدید بیعت مردم ایران اسلامی با رهبر انقلاب است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۱    
دغدغه های زندگی شهری و فراز و نشیب های انسان معاصر در زندگی ساکنان شهرهای بزرگ ایران محور اغلب داستان های دنیا در آغوش من است را شامل می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۵    
معاون اول رئیس جمهور در سفر به سیستان وبلوچستان از انتصاب اولین سفیر زن بلوچ اهل سنت خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۹    
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: محموله 25 میلیارد ریالی قاچاق کالا در شهرستان دوره چگنی توقیف شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۳    
رئیس شبکه دامپزشکی لردگان گفت: بازرسان بهداشتی شبکه دامپزشکی شهرستان لردگان، هنگام انجام عملیات بازرسی خود یک خودرو وانت حامل مرغ زندۀ فاقد مجوز را توقیف کردند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۰    
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: تیم درمانی بسیج جامعه پزشکی لرستان به وسیله یک فروند بالگرد به منطقه عشایرنشین شهرستان الیگودرز اعزام شد
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۱    
به منظور مقابله با فساد در توزیع و نیز تنظیم بازار و ثبات قیمت ها عرضه گوشت و مرغ یخ زده در قروه با ابتکاری جدید و ارائه شماره سریال شناسنامه سرپرست خانوار صورت می گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۲    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از رشد 66 درصدی ورود اتباع آذری در 9 ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۲    
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروهای پلیس موظف به برخورد اسلامی و شایسته با مردم هستند، گفت: پلیس مطیع ولایت و فارغ از گرایشات سیاسی و جناح بندی عمل و اقدام می کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۳۰    
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری اعضا و سرکرده باند بزرگ واردات کاغذ با ارز دولتی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۷    
رخ تورم در آذر ماه امسال براساس محاسبات بانک مرکزی با 2.8 درصد افزایش به 21.2 درصد و تورم نقطه به نقطه با رشد 2.4 درصدی به 42.3 درصد رسیده است
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۴    
مدیرعامل آبفای استان تهران گفت: پیش بینی می شود سال آینده از نظر بارش ها فرق چندانی با امسال نداشته باشد و تابستان آینده شرایط سخت تری از نظر منابع آبی داشته باشیم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در لایحه بودجه سال آینده، 14 میلیارد دلار ارز با نرخ 4200 تومانی به واردات کالا های اساسی اختصاص یافته است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۱۵    
موضوع خودروهای دپو شده در گمرک در جلسه یکشنبه 9 دی دولت مطرح و تعیین تکلیف شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۸:۴۵    
دادستان کل رژیم صهیونیستی قصد دارد نخست وزیر این رژیم را قبل از برگزاری انتخابات زودهنگام در فلسطین اشغالی، در پرونده فساد متهم کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۸:۳۰    
ما امروز در زمانی به سر می بریم که جهان یک بار دیگر پس از 74 سال در حال پوست اندازی است و در طلیعه وضعی نوین است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۸:۱۵    
کاروان آدینه حسینی که شامل برندگان مسابقه فرهنگی آدینه حسینی هستند به امروز چهارشنبه 12 دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء به نیابت از شهدا شهر و بخش، از مصلی جمعه دلوار به کربلای معلی اعزام خواهند شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۷:۵۷    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: تا کنون 6 هزار و 623 نفر در هفتمین دوره مسابقات سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از استان مرکزی ثبت نام کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۳:۵۴    
وزارت نفت چه درباره فساد توتال و چه خروج این شرکت از ایران موضع محکمی نگرفته است، اولی را انکار می کند و با دومی کنار می آید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۳:۵۱    
یک فرد در سوئد به مسجدی در شهر مالمو حمله کرده و خسارت های به آن وارد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۳    
از نظر برخی بازیگران باتجربه بازار، امروز عوامل کاهشی در بازار فعال بودند که رفتار نوسان گیران و معامله گران ارزی را تحت تاثیر قرار دادند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۳    
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ انتهای پیام
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۰    
بانک کونلون، به پیروی از تحریم های آمریکا مبادلات بانکی با ایران را فقط به کالاهای غیرتحریمی محدود کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۰    
شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر سه شنبه با حضور اعضا و به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور تشکیل جلسه داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۰    
جلسه بررسی مسائل و مشکلات سیستان و بلوچستان با حضور معاون اول رییس جمهور در تالار فردوسی زاهدان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۰    
دادستان اردبیل گفت:یکی از اولویت های دیگر دشمنان تغییر سبک زندگی در کشورمان و دوری کردن مردم از الگوی اسلامی ایرانی است که متاسفانه در این حوزه برخی بی توجهی ها از طرف مسئولان و مردم مشاهده می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۲:۵۱    
یک پهپاد اسرائیلی در نخستین روز سال 2019 با عبور از بلندی های جولان وارد حریم هوایی لبنان شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۲:۵۱    
رسانه های سوری از درگیری بین گروه های تروریستی در مناطقی از ادلب خبر دادند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۲:۴۵    
سرپرست وزارت دفاع آمریکا در اولین روز کاری خود، نخستین بیانیه اش را صادر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۲:۴۲    
وزیر خارجه ایران به تصمیم رئیس جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی برای خروج از سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) واکنش نشان داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۲:۲۴    
رئیس جمهور، تنها راه دستیابی ملت مظلوم فلسطین به حقوق تضییع شده خود را ایستادگی و مبارزه با رژیم اشغالگر اسرائیل دانست و تاکید کرد: همه مسلمانان باید ملت فلسطین را در رسیدن به حقوق حقه خود ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۲:۱۵    
رئیس جمهور جدید برزیل سوگند ریاست جمهوری خود را یاد و اعلام کرد که همراستا با آمریکا عمل خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۲:۱۲    
نماینده رهبری در شورای امنیت ملی گفت: دشمن به دنبال توسعه فتنه زرد است که همان بزرگ نشان دادن مباحث کوچک و به حاشیه بردن مباحث اصلی جامعه است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۲:۱۲    
سخنگوی وزارت خارجه : نگاه و سیاست جمهوری اسلامی ایران نسبت به رژیم صهیونیستی نامشروع غیرقابل تغییر است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۹    
دادستان تهران در پاسخ به این پرسش که رئیس سازمان خصوصی سازی، یک شرکت را خصوصی کرده و خریداری کرده است؟ گفت: درباره این موضوع دستگاه قضایی به زودی ورود می کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۹    
رئیس جمهور آمریکا همچنان بر درخواست خود مبنی بر اختصاص بودجه 5 میلیارد دلاری برای ساخت دیوار مکزیک و ادامه تعطیلی دولت ایالات متحده پافشاری می کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۳    
مرجع تقلید شیعیان گفت: همه امکانات و منابع در این مملکت وجود دارد بااین حال سرطان اختلاس، حقوق های نجومی و بی مدیریتی، کشور را فلج می کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۱:۵۴    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه شنبه ادعا کرده کشورهای اروپایی نمی توانند بپذیرند که آمریکا برای تجارت مشروع آنها با ایران تصمیم بگیرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۱:۴۲    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از ارجاع طرح حمایت از پیام رسان های داخلی به کمیته مشترک دولت و مجلس خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۱:۳۶    
دوره آموزشی_توجیهی فعالیت هوشمند و موثر در شبکه های اجتماعی با حضور فعالین این عرصه در تبریز برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۱:۳۳    
رئیس پلیس پایتخت از بازداشت سلطان کاغذ همراه یک گروه 16 نفره خبر داد و گفت: ارزش این پرونده بیش از هزار و 700 میلیارد تومان است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۱:۰۰    
روزنامه آرمان معتقد است که مسئولان بانک مرکزی به دلیل ثبت تورم نقطه به نقطه 40 درصد در آبان ماه به شیوه سکوت و بایکوت خبری روی آورده اند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۰:۴۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون، ایرادات شورای نگهبان درباره ایجاد 7 منطقه آزاد تجاری بررسی شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۰:۳۰    
وزیر ارتباطات با بیان اینکه هسته داخلی شبکه ملی اطلاعات سه برابر شد، گفت: تمام تجهیزات آمریکایی از شبکه ملی اطلاعات خارج شده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۰:۲۷    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور مسئولان پلیس راهور در جلسه عصر این کمیسیون جهت ارائه گزارشی درباره حادثه دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۰:۲۴    
در پی برگزاری نشست پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه یاسوج به مناسبت نهم دی ماه، معاون فرهنگی قوه قضاییه به برخی سوالات پاسخ داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۰:۲۱    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس از تصویب جزئیات طرح تشدید مجازات اسیدپاشی در این کمیسیون خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۵۷    
استاندار اردبیل گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی مدیر عامل بانک ملی ایران پنج شنبه هفته جاری به اردبیل سفر می کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۵۷    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور مسئولان پلیس راهور در جلسه عصر این کمیسیون جهت ارائه گزارشی درباره حادثه دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۵۷    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: شهرهای استان اردبیل، که هر یک ویژگی های منحصر بفردی دارند، ظرفیت سرمایه گذاری در همه زمینه ها، از جمله گردشگری، کشاورزی، معدنی و صنعتی را دارا هستند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۵۷    
آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: باید برنامه پیشگیری از بیماری سرطان در کشور تدوین شود تا به مردم اطلاع رسانی در این خصوص صورت بگیرد و خیرین در این زمینه مشارکت کنند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۵۷    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از کشف و ضبط تعداد 28 هزار و 560 نخ سیگار از انباری در اردبیل خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۵۷    
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس، یکی از دوران های تاریخ ساز و گنجینه ارزشمند کشور بود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۵۴    
دفتر رحیم پور ازغدی طی نامه ای به دروغ پراکنی های اخیر برخی افراد و رسانه ها درباره اظهارات این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی واکنش نشان داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۵۱    
سردار یزدی گفت: سپاه تهران بزرگ، این آمادگی را دارد تا در راستای هم افزایی دستگاه ها در شورای مبارزه با مواد مخدر، اقدام لازم و مورد نیاز را ترتیب دهد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۵۱    
بازیکن تیم صنعت نفت آبادان به یک تیم عراقی پیوست.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۴۸    
منابع یمنی از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم سعودی در جیزان خبر دادند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۴۸    
یک منبع امنیتی لیبی امروز از وقوع انفجار انتحاری مقابل مرکز پلیس شهر غدوه در جنوب غربی این کشور خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۴۸    
بازیکن تیم پرسپولیس قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۴۲    
رئیس جمهور آمریکا در ویدیویی توییتری، خروج از برجام را یکی از دست آوردهای دولت خود خطاب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۳۹    
سفیر ایران در بلژیک و اتحادیه اروپا در یادداشتی به اروپایی ها درباره انفعال آنها برای حفظ برجام هشدار داده و نوشته است: برجام به تار مویی بند است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۳۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجسل گفت: دولت در حالی حقوق ها را در بودجه 20 درصد افزایش داده اما مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در بودجه 98 افزایش نیافته است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۳۶    
مدیرکل هواشناسی البرز گفت: طی سه روز آینده شاهد یخبندان شبانگاهی در محور کرج – چالوس و مسیر طالقان خواهیم بود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۳۳    
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران به ادعاهای مطرح شده در یک مستند اشاره کرد و گفت: آقایان سروش و کدیور حرف هایی می زنند که هیچ سندی برای آن ارائه نمی دهند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۴    
روزی نبود که در لابه لای روزنامه ها و رسانه ها خبری از برکناری محمد بن سلمان به خصوص بعد از قتل فجیع جمال خاشقجی و رسوایی های ناشی از آن پیدا نشود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۴    
معاون اول رئیس جمهور با اعلام اینکه جمهوری اسلامی حافظ امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است، گفت: جمهوری اسلامی ایران با قدرت خود هیچ گاه اجازه نمی دهد تنگه هرمز ناامن شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۱    
فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف پنج تن و 212 کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات پلیس استان در نه ماهه نخست سال جاری خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۱    
معاون عمرانی استانداری یزد گفت: یکی از پروژه های مهم پروژه یزد-بافق است که تلاش همه دوستان راه و شهرسازی این است که این پروژه ان شاالله تا دهه فجر به بهره برداری برسد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۱    
عضو انجمن سواد رسانه ای ایران گفت: حمله ای که به "قلاده های طلا" شد کاملا غیرفنی و غیر اخلاقی بود. بخشی از این رفتارها به این حقیقت بازمی گردد که بخشی از حامیان جریان نامزد معترض در سال 88 همان ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۱    
مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزدبا اشاره به تقدیر رهبر مقام معظم رهبری از این فیلم اذعان داشت: شجاعت ابوطالبی برای ورود به حوزه فیلم سیاسی قابل تقدیر است
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۱    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه در درگیری امروز محیط بانان و شکارچیان غیرمجاز، دو محیط بان به شدت زخمی شدند گفت: حال عمومی یکی از مجروحان این حادثه وخیم است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۰۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه هیچ تذکری درباره نقص فنی وسیله نقلیه دریافت نکردیم، درباره اینکه دانشگاه آزاد چه برخوردی با مقصران حادثه انجام داد، توضیحاتی ارائه داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۰۰    
رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از تصویب طرح ممنوعیت استفاده نمایندگان از تلفن همراه در این کمیسیون خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۰۰    
سازمان هواشناسی کشور برای فردا و پنجشنبه، آغاز موج جدید "بارش برف و باران" در 20 استان کشورمان پیش بینی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۸:۵۷    
زلزله انحلال کابینه و پارلمان رژیم صهیونیستی بازهم قربانی گرفت و این بار حزب اتحادیه صهیونیست بود که براثر پس لرزه های اخیر سیاسی در تل آویو، شکاف برداشت.