شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۰۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 24 دی 1397 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 31 فروردین 1397 راه دانا 31 اردیبهشت 1397 راه دانا 29 خرداد 1397 راه دانا 31 تیر 1397 راه دانا 31 مرداد 1397 راه دانا 31 شهریور 1397 راه دانا 30 مهر 1397 راه دانا 30 آبان 1397 راه دانا 1 آذر 1397 راه دانا 1 بهمن 1397 راه دانا 1 اسفند 1397 راه دانا 1 دی 1397 راه دانا 2 دی 1397 راه دانا 3 دی 1397 راه دانا 4 دی 1397 راه دانا 5 دی 1397 راه دانا 6 دی 1397 راه دانا 7 دی 1397 راه دانا 8 دی 1397 راه دانا 9 دی 1397 راه دانا 10 دی 1397 راه دانا 11 دی 1397 راه دانا 12 دی 1397 راه دانا 13 دی 1397 راه دانا 14 دی 1397 راه دانا 15 دی 1397 راه دانا 16 دی 1397 راه دانا 17 دی 1397 راه دانا 18 دی 1397 راه دانا 19 دی 1397 راه دانا 20 دی 1397 راه دانا 21 دی 1397 راه دانا 22 دی 1397 راه دانا 23 دی 1397 راه دانا 24 دی 1397 راه دانا 25 دی 1397 راه دانا 26 دی 1397 راه دانا 27 دی 1397 راه دانا 28 دی 1397 راه دانا 29 دی 1397 راه دانا 30 دی 1397 
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۸:۰۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، تلاش برای کارآفرینی و رفع این چالش ها را به عنوان یک هدف و مسئولیت مدنظر قرار داده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۸:۰۹    
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان بوشهر گفت: اساتید انقلابی به هر میزان که می توانند باید نسبت به افزایش سطح آگاهی های قشر جوانان وآشنایی آنها با شگردهای دشمنان و مقابله با ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۵:۱۳    
سید امیرحسین علوی به پویش ملی سه شنبه های بدون خودرو پیوست.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۴:۱۷    
معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: با تلاش راهداران، راه های ارتباطی 90 روستا بازگشایی شده است و محورهای باقیمانده نیز امروز بازگشایی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۲۶    
آیا نماینده های مختلف حاضر می شوند نسبت به انتشار اموال خود اقدام کنند. در این البته انتشار اموال و دارایی های توسط دیگر نماینده های استان یزد بیشتر مورد توجه خواهد بود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۱:۲۰    
با پایان یافتن دور دوم بازی های مرحله گروهی جام ملت های 2019 آسیا در امارات، می توان نگاهی به بهترین ها و بدترین های جام تا اینجای کار انداخت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۳    
برخی منابع خبری افغانستان اعلام کردند که نمایندگان طالبان در گفت وگو با زلمای خلیلزاد، نماینده ویژه آمریکا در امور صلح افغانستان شروط جدیدی را برای پیوستن به صلح مطرح کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۰    
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: رفسنجان با وجود 34 حلقه چاه غیر مجاز دارای کمترین چاه غیر مجاز آب در سطح کشور می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۸:۲۹    
هنرمندان کرد زبان با حضور در جشنواره زمستان بیدار سرعین به هنرنمایی پرداختند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۲۰:۲۶    
نرخ ارز در بازار آزاد در انتهای هفته گذشته و ابتدای هفته جاری نوسان قابل توجهی داشت و تا مرز 12 هزار تومان آمد، اما نتوانست به این کانال وارد شود ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۴۷    
معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین گفت: از 228 مسافری که امدادرسانی به آنها صورت گرفت 170 نفر در گردنه قسطین لار، 42 نفر در گردنه کوهین و 16 نفر نیز در آوج بودند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی، سه نمایشگاه تخصصی کالا در مشهد در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
پیکر مطهر پنج شهید دفاع مقدس و پنج شهید مدافع حرم صبح جمعه، 28 دی ماه در مشهد تشییع خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۵۳    
با وجود اعمال افزایش قیمت ها، روز گذشته ایران خودرو در قالب پیش فروش 4 محصول 20 هزار خودرو فروخت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۵:۰۸    
افزایش 37 درصد پرداخت زکات و تشکیل شورای زکات در 66 درصد روستاهای استان زنجان از مواردی بود که در مراسم شکرگذاری در روستای مشکین زنجان مطرح شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۴۵    
دادستان فردیس با اشاره به مشکل نزدیک بودن فرودگاه های پیام و فتح، گفت: اگر کادر پرواز در تشخیص محل فرود دچار اشتباه می شوند این مشکل باید در کوتاه ترین زمان ممکن حل شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۴۲    
پوشش طبیعت در منطقه هزارجریب شهرستان نکا در ایام مختلف سال، صحنه های خیره کننده ای را رقم می زند که هر بیننده ای را به خود جذی می کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۴۲    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از مأموریت ویژه به دادستانی شهرستان فردیس در راستای تسریع در رسیدگی و بررسی علت حادثه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۳۹    
مدیر تبلیغات اسلامی نکا ملت ایران را با بهره مندی از سه ویژگی وحدت، ایمان و ولایت پذیری، سربلند از فتنه های متفاوت توصیف کرد که سبب به 40 سالگی رسیدن عمر انقلاب اسلامی مردم ایران شده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۲۷    
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: با توجه به شرایط مساعد توسعه گردشگری در استان گلستان ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۲۴    
رییس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری بیجار با بیان اینکه پروژه موزه شهرستان بیجار در منطقه غرب کشور مطرح است، گفت: اعتبارات دریافتی جوابگوی ساخت و ساز و راه اندازی موزه شهرستان بیجار نیست.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۴:۲۴    
بازار آزاد امروز شاهد معامله هر گرم طلای 18 عیار کار نشده به قیمت 354 هزار و 355 تومان بود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۴۵    
ری شهری گفت: مراقبت از هدف و انگیزه به حفظ، قرائت، تعلیم و تعلم و حتی عموم فعالیت های تبلیغی و قرآنی، مهمترین نکات در توجه به روایات اسلامی و معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۳:۴۵    
با حضور شاعران برجسته کشوری؛سیزدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر در زنجان برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۰۸    
کلینیک شهید مفتح یاسوج با وجود اینکه سیستم نوبت دهی اینترنتی دارد اما گویا آفلاین است و نارضایتی هایی در خصوص نوبت دهی این کلینیک ها وجود دارد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۲:۰۲    
نشریه پاکستانی اکسپرس تریبون به نقل از مقامات ارشد و آگاه از گفتگوهای صلح افغانستان نوشت که واشنگتن در مذاکرات با طالبان خواستار حفظ پایگاه های دائمی در افغانستان شده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۹    
محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی صبح امروز از طرح های در دست اجرا در قالب طرح مدیریت مشارکتی منابع طبیعی و توسعه پایدار روستایی گلستان (ترسیب کربن) در حوزه آبخیز اوغان شهرستان گالیکش دیدن کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۶    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: طرح پایش هوشمند پارک ملی گلستان باهدف حفظ محیط زیست برای نسل آینده اجرا می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۶    
فرماندار گالیکش گفت: هوشمند سازی یکی از نیازهای اساسی پارک ملی گلستان است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۵۳    
هنگام صحبت های بهزادیان رئیس خانه احزاب در خصوص اینکه چرا گلستان در سطح کشور وزیر و مسئول ندارد ، عبدالرضا رحمانی فضلی که در جمع چهار نفره جایگاه نشسته بود لبخندی به محمدرضا صالحی که ردیف جلو نشسته ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۴۷    
چهارمین جشنواره ملی رسانه ای ابوذر برگزیدگان خود در سطح ملی را شناخت و در این میان، سه تن از خبرنگاران و عکاسان استان فارس حائز مقام برتر شدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۴۷    
شهردار شیراز در صحن علنی شورای شهر شیراز گفت: در برنامه توسعه پنج ساله شیراز از بدبینانه ترین تا خوش بینانه ترین شرایط در نظر گرفته شده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۴۷    
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان گفت: هفت هزار تن قارچ سالانه در چهارمحال و بختیاری تولید می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۴۴    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال تاکنون 6 میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی جهت تعمیر و مرمت مساجد، حسینیه ها و بقاع متبرکه استان هزینه شده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۴۴    
در حالی که بنیاد شهید استان فارس تاکنون نسبت به اجاره مجتمع توانبخشی جانبازان سکوت کرده است، حوزه هنری فارس در این مورد جوابیه ای ارسال کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۹    
تیم فیروز قزوین میزبان دور برگشت لیگ یک والیبال نشسته باشگاه های کشور است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۶    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: آسیب های ناشی از فاصله طبقاتی بدون شک امنیت و در بلندمدت موجودیت نظام را تهدید می کند؛ متاسفانه از دو دهه گذشته تجمل گرایی و اشرافیت در برخی مسئولان رشد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۰۰    
فصل اول انیمیشن پاطلایی در استودیو رضوان تولید شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۳۶    
2 تن از سربازان ارتش در مرز قصرشیرین در اثر برخورد با مین شهید شدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۸    
رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی با اشاره به کمبود سالن ورزشی سرپوشیده مناسب در مشهد، گفت: جای یک سالن ورزشی مدرن و در دسترسی در داخل شهر مشهد که بتوان به آن افتخار کرد، در شهر امام رضا(ع) خالی است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۵    
موزه سلاح های دربار واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد از امروز دوشنبه 24 دی تا روز شنبه، 29 دی ماه 1397 تعطیل است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۱۲    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی محور توسعه پایدار را سلامت دانست و گفت: در امر سلامت، پیشگیری حق تقدم داشته و توسعه نشاط و روحیه، امر مهم این مجموعه است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۳    
رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: طرح ملی غربالگری سلامت ایرانیان بالای 30 سال تا 26 دی ماه به صورت رایگان در کلیه بیمارستانها ی اردبیل اجرا می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۵۷    
نائب رئیس اتحادیه صنف قصابان استان یزد با اشاره به افزایش مجدد قیمت گوشت گفت: قیمت گوشت بر و نربز در استان هم اکنون هر کیلو 75 هزار تومان و گوشت گوساله هر کیلو 60 هزار تومان است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۹:۳۰    
کشتی های چینی موسوم به صید ترال بعد از رانده شدن و توقیف صید در شهرستان جاسک با همکاری شیلات استان هرمزگان دراقدامی غیر قانونی مشغول به صید ،تخلیه و صادرات ماهیان خوراکی خلیج فارس است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۵۴    
به نظر می رسد دلایل مختلفی چون وضعیت آب و هوا، نبود سامانه های مناسب الکترونیکی در فرودگاه و تاخیر در انتقال اطلاعات مناسب از سوی برج مراقبت به هواپیما، در این سانحه تلخ به صورت جدی دخیل باشد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۴۸    
ده ها هزار معلم شاغل در مدارس لس آنجلس در اعتراض به دستمزد پائین در کلاس های درس حاضر نشدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۰۰    
در حادثه امروز هواپیمای بوئینگ 707 نیروی هوایی ارتش دو جوان مازندرانی جان خود را از دست داده و به فیض شهادت نائل شدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۷:۵۷    
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: 9 جاعل پروانه های ساختمان در فریدونکنار شدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۷:۵۱    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه از توزیع 3 میلیون لیتر سوخت سهمیه ای یارانه دار با نرخ دولتی بین کشاورزان و بهره برداران در 9 ماهه سال جاری خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۷:۵۱    
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: روز پنج شنبه بانفوذ سامانه بارشی به آسمان مازندران شاهد ابرناکی آسمان مازندران همراه با بارش باران، بارش برف و پدیده مه در ارتفاعات، وزش باد و کاهش دما خواهیم بود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۷:۴۸    
زلزله 4.6 ریشتری سومار از توابع استان کرمانشاه را لرزاند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۷:۴۵    
برف مدارس سربند شهرستان شازند در استان مرکزی را به تعطیلی کشاند
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۳    
لحظاتی پیش صدای انفجاری نسبتا قوی در شهر کابل شنیده شد. به گفته رسانه های افغانستان بیش از 40 تن بر اثر این حمله تروریستی زخمی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۲۰:۳۶    
حجت الاسلام سید محمود نبویان گفت: فتنه امروز، فتنه سازش و تعامل است و با اینکه در مقابل آمریکا و غرب باید دو روش تعامل یا تقابل را انتخاب کرد در سالهای اخیر دولت با برافراشته کردن پرچم سازش و تعامل ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۲۰:۰۰    
استاندار تهران با بیان اینکه تمام بخاری های گازسوز مدارس تهران جمع آوری خواهد شد، گفت: تلاش خود را برای برچیده شدن بخاری های غیراستاندارد مدارس تهران انجام می دهیم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۲۰:۰۰    
رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه ریشه بسیاری از مشکلات مربوط به مباحث اقتصادی و فقر و بیکاری است گفت: جرایمی همچون سرقت، گرایش به اعتیاد و مشروبات الکلی و بسیاری از جرام دیگر ریشه در فقر دارند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۲۰:۰۰    
معاون رئیس جمهور گفت: تعداد هتل های ساخته شده قبل از دولت تدبیر و امید 17 هتل بود و اکنون در دولت یازدهم و دوازدهم 11 هتل به بهره برداری رسید که 9 هتل در دولت دوازدهم افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۹:۵۷    
با ورود سامانه بارشی تازه به کشور، از چهارشنبه بارش برف و باران مجدداً افزایش می یابد، همچنین روز جمعه دمای هوا در سطح کشور 6 تا 10 درجه کاهش می یابد و تا روز دوشنبه آینده این هوای سرد ماندگار خواهد ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۹:۵۷    
بر اساس اعلام بانک مرکزی، تشکیلات موسوم به صندوق قرض الحسنه مهر ایثارگران یا موسسه حمایت ایثارگران فاقد هرگونه مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و فعالیت آن غیرقانونی است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۹:۱۸    
روسیه از ارتقاء جنگنده پیشرفته نسل پنجم خود که از آن به عنوان قاتل جنگنده های اف-35 و اف-22 یاد می شود، خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۹:۱۸    
وزارت خارجه عربستان با صدور بیانیه ای، گزارش های رسانه ای مربوط به بازگشایی سفارت سعودی در دمشق را رد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۹:۱۸    
میزان قاچاق دام در هشت ماهه امسال با رشد 4 و نیم برابری به میزان 926 هزار و 477 راس دام رسیده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۹:۰۹    
مدیرکل آموزش وپرورش استان مرکزی درباره عملکرد درخشان سوادآموزی استان در چند سال اخیر گفت: در سوادآموزی توانستیم از انتهای جدول و رتبه 27-28 به جایگاه 1 تا 3 کشور دست یابیم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۹:۰۹    
اولین جشنواره زمستان بیدار با اجرای برنامه های شاد و متنوع در شهر سرعین برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۹:۰۹    
معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان زاهدان گفت: مدیران در جلسات پرسش و پاسخ که در ایام دهه مبارک فجر به مدت 10 شب در 10 مسجد اهل تسنن و تشیع برگزار می گردد حضوری پررنگ داشته باشند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۵۷    
روزانه بیش از 500 تن مرغ تنظیم بازار از سوی شرکت پشتیبانی امور دام در میادین میوه و تره بار تهران عرضه می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۵۴    
دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از صدور مجوز انتشار 86 رسانه مکتوب و الکترونیک در جلسه امروز این هیات خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۵۴    
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از شبانه روزی شدن گرمخانه ها تا زمانی که دمای هوا در شب به بالای 5 درجه سانتی گراد برسد، خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۴۸    
رئیس کلانتری 104 عباس آباد با اشاره به دستگیری 2 دختر و یک پسر به جرم سرقت از منزل دوست شان گفت: این متهمان پس از سرقت در قبال بازپس دادن اموال مسروقه، وجه نقد درخواست کرده بودند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۴۸    
رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی با اشاره به دستگیری شرور درگیری کیانشهر گفت: این متهم سابقه دار با همکاری سایر همدستانش یکی از شهروندان را از نواحی مختلف بدن مصدوم و نظم عمومی را برهم زده بود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۴۵    
در جستجوی فریده به عنوان پرفروش ترین مستند اکران شده در سینماهای هنر و تجربه درچهار سال گذشته رقم خورد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۴۵    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد: سامانه پیش بینی و هشدار سیلاب در شمال تهران طراحی و راه اندازی شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۳۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: 81 روستای گلستان به اینترنت پرسرعت مجهز شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۳۹    
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران، وضعیت جوی محورهای کندوان و سوادکوه را همراه با بارش خفیف برف اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۳۶    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور اظهار کرد: اقتصاد گردشگری در کنار صادرات نفت باید تشکیل شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۳۶    
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای پلدختر از انسداد دوباره جاده پلدختر-اندیمشک براثر ریزش کوه از اوایل ظهر امروز تاکنون خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۳۶    
حجت الاسلام محمدی گلپایگانی از طرف رهبر انقلاب اسلامی ضمن عیادت از آیت الله مومن، در جریان آخرین وضعیت درمانی این عضو فقهای شورای نگهبان قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۳۳    
رئیس نخستین کنفرانس ملی شهر دوستدار کودک گفت: اصفهان به عنوان سومین شهر دوستدار کودک در خاورمیانه انتخاب شده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۳۳    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا گفت: در جاده کرج-چالوس (محدوده پیچ سرهنگ) سقوط بهمن به انسداد این مسیر منجر شده است و عوامل پلیس راه و سازمان های امدادی برای پاکسازی در محل حضور دارند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۳۳    
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سال آینده 62 هزار میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی کشور پیش بینی شده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۰۹    
وزارت صمت اعلام کرد: اولویت واردات جوجه یک روزه از گروه دوم کالایی، به گروه یک تغییر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۰۰    
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزدتاکید کرد: مسئولان و دست اندرکاران نظام اسلامی باید با مردم صادق باشند و در سخنرانی های خود با مردم مستند، صادقانه و بر اساس واقعیت صحبت کنند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۰۰    
همزمان با سفر رئیس جمهور با استان گلستان تعدادی از پروژه های فرودگاه گرگان با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و کلنگ زنی شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۸:۰۰    
جلسه توسعه ، برگزیدگان و افتتاح همزمان پروژه های زیربنایی و اقتصادی استان گلستان با حضور رئیس جمهور در سالن همایش های جامعه المصطفی العالمیه گرگان برگزار شد .
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۵۱    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 98 از تصویب عرضه نفت در بورس در کمیسیون متبوعش خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۹    
رئیس جمهور کشورمان مهمان گنبدی ها بود و با مردم گلستان به ویژه شرق استان در ورزشگاه تختی گنبدکاووس دیدار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۰    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان از طریق فرودگاه کلاله وارد استان گلستان شد تا دومین سفر استانی خود را به این خطه شمالی انجام دهد ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۷:۰۰    
یک روزنامه سوئیسی با توجه به منفور بودن گروهک تروریستی منافقین در بین ایرانی ها حمایت های غرب و به ویژه آمریکا از این گروه برای تغییر نظام در ایران را از دیدگاه بسیاری منتقدان راهی اشتباه و خطرناک ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۴    
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت : دشمنان در زمینه اقتصای همه توان خود را بر این گذاشته اند تا ملت را به زانو در بیاورند اما به فضل الهی این محرومیت و تحریم ها فرصتی به دست جوانان خواهد ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۴    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان گفت: این اقدام خوب دادستان و شهردار کرمان که جنبه امر به معروف و نهی از منکر دارد می تواند یک الگوی خوب برای سایر مدیران باشد تا بتوانند به صورت قاطع ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۴    
انتشار دو گزارش در رسانه های آمریکا موجب شده معمای نوع روابط دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا با ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه بار دیگر توجه نمایندگان کنگره آمریکا را به خود جلب کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۱    
فدراسیون فوتبال کلمبیا ظرف امروز (دوشنبه) یا فردا سرمربی تیم ملی کشورش را انتخاب می کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۱    
مقامات دولت انگلیس در اقدامی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن را احضار کردند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۵۱    
فرماندار ریگان گفت: گرد و غبار در شهرستان 27 برابر حد مجاز است و اهالی 170 روستای ریگان در محاصره طوفان و گرد و غبار هستند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۵    
سقوط هواپیمای بوئینگ 707 در زیبا دشت کرج، مصدومیت 32 نفر در تصادفات رانندگی و وقوع بهمن در جاده چالوس روز پر حادثه ای را برای البرز رقم زد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۵    
وزارت خارجه انگلیس سفیر ایران در لندن را به دلیل آنچه نگرانی نسبت به وضعیت نازنین زاغری خوانده شده احضار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۲    
در حالی که تنش ها بین واشنگتن و پکن همچنان رو به افزایش است، نیروی هوایی آمریکا 3 فروند بمب افکن B52 را در هاوایی مستقر کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۲    
تهران، شهر آپارتمان هاست، شهری که بیش از 2 میلیون و 500 هزار واحد آپارتمان مسکونی دارد که 87 درصد مجموع خانه های این شهر را دربر می گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۲    
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: در سال تحصیلی 96-97 جشنواره خوارزمی در 5 محور زبان انگلیسی، پژوهش، زبان و ادبیات فارسی، دست سازه ...