پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۸:۲۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 11 تیر 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 2 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 3 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 4 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 5 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 6 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 7 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 8 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 9 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 10 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 11 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 12 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 13 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 14 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 15 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 16 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 17 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 18 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 19 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 20 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 21 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 22 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 23 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 24 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 25 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 26 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 27 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 28 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 29 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 30 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۵    
در روزهای گذشته یک مدیر ارشد بانک سپه به دلایل نامعلومی بازداشت شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۸    
همسر اوباما با پاره کردن تابلو هشدار عکسبرداری ممنوع کاخ سفید ، لغو قانون ده سال گذشته، عکسبرداری از داخل کاخ سفید را رسما اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۲    
از چندی پیش شاهد پررنگ شدن شیوع تب کنگو در کشور بودیم که متاسفانه در برخی نقاط شاهد مرگ بیماران مبتلا به این تب نیز بودیم و اکنون با تایید خبر ابتلای یک شهروند به تب کنگو از سوی دانشگاه علوم پزشکی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۵:۴۶    
مرکز آمار در آخرین گزارش خود آمار بیکاری کشور را به صورت فصلی و سالانه اعلام کرد. بر این اساس در سال 93 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۵:۴۰    
جدیدترین انیمیشن یونیورسال در اولین روزهای اکران خود در بریتانیا رکورد بالاترین میزان فروش فیلم های انیمیشن را جا به جا کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۳    
فرماندار بروجرد گفت: تعاونی های مسکن مهر بروجرد به تعهدات خود عمل نمی کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۰    
در میان ویلاهای موجود در استان مازندران، یکی از ارزان ترین ویلاها مربوط به ویلایی در شهرستان آمل با قیمت 57 میلیون تومان و یکی از گران ترین ها در شهرستان بابلسر و واقع در شهرک خزرشهر با قیمت 11 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۵:۱۴    
در نامه نگاری اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت با رئیس کل بانک مرکزی چه مطالبه ای مطرح شد و سرانجام آن چه خواهد شد؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۵:۰۶    
تحلیلگر ارشد گروه بانکی اورسی چین که دقیق ترین پیش بینی ها را در خصوص قیمت طلا داشته است، پیش بینی کرد که قیمت جهانی طلا تا پایان امسال 11 درصد دیگر کاهش خواهد یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۵:۰۰    
طرح فروش ویژه عید فطر خودروهای ام جی آغاز شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۴:۵۴    
بر اساس گزارش جدید شرکت داده کاوی Recorded Future ایران و عربستان به عنوان دو رقیب منطقه ای در خاورمیانه ممکن است وارد یک جنگ سایبری شوند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۴:۵۱    
در حالی که آنکتاد می گوید میزان سرمایه گذاری مستقیم خارجی در ایران کاهش یافته، سازمان سرمایه گذاری اعلام کرده سرمایه گذاری خارجی در ایران 300 درصد افزایش یافته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۴:۴۸    
به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روز انواع دوچرخه در سطح بازار تهران به شرح زیر است. شایان ذکر است که این قیمت ها ممکن است بر اساس رنگ، و یا وسایل جانبی تا 10 درصد تفاوت داشته باشند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۴:۳۳    
سرمایه انسانی یکی از مهمترین بحث هایی است که همواره بر اهمیت و وزن قابل توجه آن در توسعه کشورها تاکید شده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۴:۳۳    
با توجه به استقبال هموطنان از طرح های فروش فوری و پیش فروش رنو کپچر و همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع)، عرضه این محصول در قالب مرحله دوم پیش فروش با موعد تحویل پاییز 94 انجام می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۴:۲۴    
جسیکا کاکس که اکنون کمربند مشکی انجمن تکواندوی امریکا را نیز دریافت کرده است مادرزادی بدون دست متولد شده و حالا در 32 سالگی به یکی از موفق ترین زنان امریکا تبدیل شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۴:۰۶    
به گزارش اقتصاد آنلاین آنچه در پی می آید جدیدترین نرخ روز انواع سواری پژو 405 و پژو 206 صفر کیلومتر در سطح بازار پایتخت است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۴:۰۰    
فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری فردی خبر داد که با مدارک جعلی اقدام به دریافت وام بانکی سه میلیارد ریالی در شهرستان آبدانان کرده بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۳:۵۷    
فروشگاه عظیم زنجیره ای والمارت آمریکا، پس از درست کردن کیکی منقش به پرچم داعش از این کار عذرخواهی کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۳:۵۴    
روزنامه نگار آمریکایی و نویسنده کتاب بحران ساختگی تصریح کرد در سفر کنونی خود به وین نشانه هایی دریافت کرده که می تواند بگوید احتمال توافق هسته ای ایران و 1+5 بیش از 50 درصد است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۳:۵۴    
گمرک چین از صادرات 110 میلیون دلاری کفش به ایران - طی 5 ماه اول سال 2015 - خبر داده است. هر چند انتشار این خبر در ایران می تواند با انگیزه های سیاسی نیز صورت پذیرفته باشد اما از واقعیت تلخی هم خبر می ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۳:۵۱    
رئیس کانون سردفتران از آمادگی دفاتر اسناد رسمی سراسر کشور برای ثبت محضری و رسمی کلیه معاملات پیش فروش مسکن خبر داد اما ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۳:۳۹    
در بازار امروز - پنجشنبه - سکه تمام طرح جدید 896 هزار تومان و هر دلار آمریکا 3306 تومان عرضه می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۳:۳۳    
طلا در بازار جهانی در آستانه انتشار گزارش اشتغال در آمریکا و صعود دلار برای سومین روز کاهش یافت و به کمترین قیمت در چهار هفته گذشته رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۳:۲۷    
یورو در شرایطی که بحران بدهی یونان و عقب افتادن پرداخت اقساط وام این کشور به صندوق بین المللی پول، ارز واحد اروپایی را تحت فشار قرار داده است، به نخستین رشد سه ماهه از سال 2014 دست پیدا کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۳:۲۵    
یک عضو تیم مذاکره کننده ایران از فشردگی مذاکرات در روزهای پایانی خبر داد و گفت : احتمال می دهیم یکی دو موضوع کلیدی اختلافی برای روزهای آخر باقی بماند تا وزیران درباره آن تصمیم بگیرند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۳:۰۷    
به گزارش اقتصاد آنلاین قیمت روز پرفروش ترین انواع تلویزیون LED در سطح بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۳:۰۴    
وزیر دفاع آمریکا گفت به توصیه رئیس جمهور این کشور، گزینه نظامی برای ایران همچنان بر روی میز است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۲:۵۸    
باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در مورد روابط تهران - واشنگتن گفت: میان ایران و آمریکا اختلاف نظرها و گسستگی های دیرینه وجود دارد و این مسایل یک شبه برطرف نخواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۷    
بهرام رادان بازیگر سینمای ایران پس از گذشت چهار روز و اندی از توئیتش که حمایت از قانونی شدن ازدواج همجنس بازان در آمریکا تعبیر شد، در نامه ای رسماً عذرخواهی کرد اما آنچه از اصل نامه جالب تر بود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۴    
بازاریابی از آن دسته از مشاغلی است که نیاز به تحصیلات ندارد و به راحتی می توان در این حوزه مشغول به کار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۱    
دفتر مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی با انتشار بیانیه ای به تشریح اهداف سفر وی به تهران پرداخت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۲:۲۵    
پس از یک جراحی سادۀ داندان، ویلیام قدرت حفظ خاطرات تازه را از دست داد. چه اتفاقی افتاده بود؟ این راز پزشکی می تواند طرز فکر ما راجع به مغز را تغییر دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۵    
بانک مرکزی امروز نرخ بانکی دلار را امروز با روندی افزایشی 2940 تومان اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۱:۴۹    
متقاضیان کار برای اینکه در شغل فروشندگی مشغول به کار شوند چه ویژگی هایی باید داشته باشند و در مقابل خدمات آنها، چه میزان حقوق به آنها داده خواهد شد؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۱:۴۶    
موبایل بزرگترین تهدید تاریخ شناخته شدروزنامه ایران نوشت: اگرچه در سال های اخیر ارتباط نزدیک میان کاربران و دستگاه های موبایلی باعث افزایش نگرانی مراکز امنیتی شد،
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۱:۴۰    
گرمای تابستان، این روزها بسیاری از خریداران و فروشندگان خودرو را به چالش کشیده، اما خنکای رکود ناشی از معاملات همچنان بر بازار حاکم است و فعالان بازار خودرو از برابری نرخ کارخانه و بازار خبر می دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۱:۳۴    
معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: شرکت های نوپا تا 300 میلیون تومان وام می توانند از صندوق نوآوری شکوفایی و شرکت های تولیدی ضمن امتیازاتی مانند معافیت گمرکی تا سقف ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۱:۳۱    
شاید در نظر اول افزایش قیمت شیشه مثبت به نظر برسد؛ اتفاقی برای گذر کشور از گردنه شیشه؛ پیچی که چندین سال است گریبان معتادان را گرفته و رها نمی کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۱:۲۸    
تصویری از نخستین عکس جهان در فضای مجازی منتشر شده که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۱:۲۲    
درسال 2007 مارک زاکربرگ درحالیکه فقط 23 سال داشت. توانست بوسیله فیس بوک که آن را در خوابگاه دانشگاه خلق کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۱:۱۰    
مردم می توانند برای اعلام مغایرت های بانکی خود از طریق سیستم امداد شتاب بانک مرکزی اقدام کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۱:۰۷    
توماس فریدمن ستوین نویس مشهور روزنامه نیویورک تایمز با نگارش مقاله ای در این روزنامه توافق نهایی هسته ای در شرف امضا بین ایران و گروه 1+5 را یک تحول بسیار بزرگ در خاورمیانه دانست ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۱:۰۱    
تیم مذاکره کننده هسته ای در این چند روز مذاکرات سخت و فشرده ای داشته است و عکس دکتر ظریف در حال استراحت توجه رسانه ها را جلب کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۱:۰۱    
روز چهارشنبه، فضای بازار تهران متاثر از قیمت دلار در منطقه سلیمانیه عراق بود تا هم جهت با افزایش قیمت در این بازار، قیمت در بازار داخلی هم رشد کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۸    
برخی واسطه ها و دلالان ملک و همچنین گروهی از فروشنده های بزرگ ساختمان برای آنکه خریداران مردد را تشویق به خرید کنند دست به شگرد تازه ای زده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۵    
براساس اذعان آژانس هسته ای سازمان ملل ،جمهوری اسلامی ایران درکل به تعهدات خود براساس توافق اولیه هسته ای که به مذاکرات کنونی در وین برای حصول به توافق نهایی منجر شده عمل کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۰:۴۳    
هیات بازرسی سازمان بازرسی کل کشور در وزارت امور خارجه مستقر شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۰:۴۳    
تحلیل ها از سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران، مثبت بودن گزارش جدید آژانس درباره فعالیت های هسته ای ایران، سرعت گرفتن مذاکرات ایران و 1+5 در وین ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۰:۴۰    
ثروت یک شرکت خانوادگی با سرمایه ابتدایی 3.5 میلیون تومان در ابتدای تأسیس بعد از آنکه 51 درصد سهامش توسط شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت بدون مجوز خریداری شد میلیاردی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۱۰:۰۱    
روزنامه شرق در صفحه اول خود با اشاره به بازگشایی سفارتخانه های امریکا و کوبا پس از نیم قرن کاریکاتوری از رییس جمهور امریکا منتشر کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۰۹:۵۸    
با تمدید مذاکرات با گروه 1+5 امیدواری هایی در بین سرمایه گذاران بازارهای مالی به وجود آمد. این امیدواری ها باعث شد قیمت های طلا و دلار تغییراتی مثبت داشته باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۰۹:۵۲    
رییس جمهور سیاست های کلی برنامه پنج ساله ششم توسعه مصوب مقام معظم رهبری را برای تهیه برنامه توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و رعایت اولویت های مورد تاکید دولت تدبیر، به رییس سازمان مدیریت ابلاغ کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۰۹:۲۵    
زنی که به تازگی از داعش جداشده، اعتراف کرد که صدها زن و دختر خارجی را به عضویت این گروه تروریستی در آورده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۰۹:۱۰    
"ولید بن طلال" از شاهزادگان سعودی و ثروتمند ترین مرد جهان عرب اعلام کرد ثروت 32 میلیارد دلاری خود را صرف امور خیریه خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۰۹:۰۱    
روزنامه های صبح امروز کشور، تیترهای نخست صفحه اول خود را به برخی از مهمترین مسائل روز ایران و جهان اختصاص داده اند که بعضی از آنها در زیر می آید؛