جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۴۴Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 29 تیر 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 2 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 3 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 4 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 5 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 6 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 7 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 8 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 9 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 10 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 11 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 12 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 13 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 14 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 15 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 16 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 17 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 18 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 19 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 20 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 21 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 22 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 23 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 24 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 25 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 26 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 27 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 28 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 29 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 30 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۲۱:۳۳    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید قیمت روز جدیدترین انواع لپ تاپ های لمسی در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۲۱:۳۰    
طی روزهای گذشته اخبار متفاوتی از تمایل شرکت های بزرگ بین المللی برای ورود به ایران منتشر شده است ولی برخلاف تصور ایجاد شده، آمارها نشان می دهد بازار ایران چندان هم برای کمپانی های جهانی مطلوب نیست ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۲۱:۱۵    
بعد از گمانه زنی های متفاوت درباره میزان دارایی های بلوکه شده ایران در خارج از کشور، معاون ارزی بانک مرکزی مجموع دارایی های ارزی بلوکه شده ای که قابلیت آزادسازی داشته و دارایی هایی که توانایی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۲۱:۰۹    
رییس جمهوری آمریکا از تصویب قطعنامه شورای امنیت برای لغو تحریم های ایران استقبال کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۲۰:۵۴    
به گزارش میدانی اقتصاد آنلاین، قیمت پرفروش ترین انواع سیستم صوتی و تصویری خودرو در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۲۰:۴۵    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین به نقل از بازار موبایل تهران، قیمت روز محبوب ترین موبایل های دو سیمکارته در بازار به شرح جدول زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۲۰:۳۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از نمایشگاه های سنگ، کاشی و سرامیک و آشپزخانه و استخر که همزمان برگزار شده اند، با گلایه نسبت به ساعت برگزاری نمایشگاه که تا 17 است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۲۰:۱۵    
بعد از توافق و براساس پیش بینی کارشناسان، سهامداران منتظر یک جهش خوب در بازار بورس هستند، ولی ناگهان زیرنویس شبکه خبر به جای امید و آرامش ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۲۰:۱۲    
معاون صدراعظم آلمان برای ایران شرط عجیبی گذاشت. وی گفت اگر ایران خواهان برقراری روابط اقتصادی نزدیکتر با آلمان و کشورهای غربی دیگر است، باید روابطش را با رژیم صهیونیستی بهبود بخشد!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۲۰:۰۶    
با حصول توافق هسته ای بین ایران و گروه 1+5 ، اسامی شرکتهای مشمول لغو تحریم منتشر شد که برخی از این شرکتها در بازار سرمایه حضور داشته و لغو تحریم ها تاثیر به سزایی در عملکرد آنها خواهد گذاشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۲۰:۰۰    
بهترین زمان برای اجاره کردن و اجاره دادن مسکن چه زمانی است؟ این سوالی است که بسیاری از مشاوران املاک به آن پاسخ داده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۹:۵۴    
جولیو هانز عصر یکشنبه از طریق فرودگاه اهواز وارد این شهر شد و از مناطق مختلف اهواز اعم از جاده ساحلی، دانشگاه های شهید چمران و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دیدن کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۹:۴۸    
در پی تشدید بحران اقتصادی یونان و به تعویق افتادن سررسید بسیاری از بدهی های این کشور، دولت یونان قصد دارد تعدادی از جزایر غیرمسکونی خود را به فروش برساند تا از محل درآمد فروش این جزایر ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۹:۴۲    
بعد از گمانه زنی های متفاوت درباره میزان دارایی های بلوکه شده ایران در خارج از کشور، معاون ارزی بانک مرکزی مجموع دارایی های ارزی بلوکه شده ای که قابلیت آزادسازی داشته و دارایی هایی که توانایی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۹:۳۰    
جمهوری اسلامی ایران پس از تصویب قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد در تایید برجام بیانیه ای صادر کرد .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۹:۳۰    
یک مقام مسئول از آغاز حمایت های پرقدرت و جدید بانک صادرات خبر داد که فردا از طریق گروه مالی سپهر صادرات، با منابع مالی قابل توجه و بر روی سهام شرکت ها و صنایع ارزشمند بازار عملی می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۹:۲۷    
پس از سقوط هواپیمای ایران 140 که در بررسی های کارشناسی علت اصلی آن عدم سازگاری موتور این نوع هواپیما با دمای بالا و صدور مجوز پرواز آن با علم به ناکارآمدی موتور این هواپیما تشخیص داده شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۹:۱۸    
با کشف اجساد شکافته شده 2 نوزادی که آثار برخی تجهیزات بیمارستانی و یا پژوهشی در نقاط مختلف بدن آنان وجود دارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری رویترز در گزارشی با عنوان نگاه شرکت های بین المللی به اقتصاد 400میلیارد دلاری ایران نوشت: با توجه به حصول توافق ایران و شش قدرت جهانی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۹:۰۶    
نایب رئیس اتاق مشترک ایران و چین از خرید 1.6میلیارد دلار سهام یک بانک چینی توسط ایران خبردادوگفت: هیچ پولی از کشورمان در چین بلوکه نیست و در مقابل، هم اکنون دلارهای ایرانی در ژاپن و کره بلوکه شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۸:۵۷    
شورای امنیت سازمان ملل متحد با تشکیل جلسه ای توافق هسته ای ایران و 1+5 را تایید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۸:۵۷    
به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت انواع خودرو سواری تندر 90 دست دوم در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۸:۵۱    
پس از 12 سال مذاکره و فرازونشیب فراوان که باعث شده تا چندین قطعنامه علیه ایران صادر شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۸:۴۸    
ترجمه غیر رسمی پیش نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در خصوص مذاکرات ایران و 1+5 اعلام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۸:۴۵    
یک شرکت مشاور سرمایه گذاری با رد نقش عامل سیاسی در ریزش شاخص و تاکید بر نبود هیچ توطئه ایی، دلایل ریزش متغیرهای بورس بعد از توافق هسته ایی را علام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۸:۴۲    
وزیران خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا ساعاتی قبل توافق هسته ای کشورهای 1+5 با ایران را تصویب کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۸:۴۲    
رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام خبر افزایش 14 درصدی سفر و کاهش 11 درصدی تصادفات در تعطیلات عید فطر، از مسدود بودن جاده چالوس و هراز خبر داد و توضیحاتی در خصوص ناپدید شدن 25 خودرو در جاده چالوس ارائه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۸:۰۰    
بانک صادرات با صدور بیانه ایی افزایش قیمت سهام بانک،افزایش اعتبار و قدرت چانه زنی در معاملات بین الملل،افزایش سود و ارایه خدمات متنوع را از جمله آثار لغو تحریم ها بر بزرگترین بانک بورسی اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۷:۵۱    
اپل با مقامات وزارت خزانه داری آمریکا در خصوص فعالیت در ایران مشورت کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۷:۴۸    
حدود 80 درصد بانک های فعال در بورس و فرابورس، مجامع عادی سالیانه خود را در سه روز پایانی فصل مجامع برگزار خواهند کرد.گروهی که مبهم ترین وضعیت را در فصل مجامع داشتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۷:۴۸    
هر چند ایران به انواع هواپیماها نیاز دارد ولی عمده نیازهای آن برای پروازهای داخلی، هواپیماهایی با ظرفیت 100 تا 200 مسافر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۷:۳۹    
بر اثر انفجار در شهرک سوروک ترکیه شماری کشته یا زخمی شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۷:۳۶    
هرچقدر هم که باهوش باشید عادت های ناسالم در زندگی می تواند به مغزتان آسیب بزند ، پس مراقب خودتان باشید و حواستان بیشتر به مغزتان باشد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۷:۳۶    
جمعی از سهامداران شرکت سرمایه گذاری پدیده شاندیز در حمایت از این شرکت عصر یکشنبه در محل پروژه واقع در شاندیز مشهد زنجیره انسانی تشکیل دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۷:۳۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از نگارش نامه ولی الله سیف به حسن روحانی درباره رقم پول های بلوکه شده کشورمان در خارج کشور خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۷:۱۵    
بندر شهید بهشتی چابهار بیش از اینکه محملی برای ورود و خروج کالا و ترانزیت محموله های کشورهای افغانستان و جذب بازار 500 میلیون سکنه در آسیای میانه بوده باشد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۷:۰۳    
فعالان بازار مسکن معتقدند که رفع تحریم ها موجب رونق اقتصادی و افزایش معاملات در بخش مسکن می شود، اما قیمت ها را در این بخش افزایش نمی دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۶:۵۴    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید جدول قیمت آپارتمان های 50 متری در مناطق 22 گانه شهری تهران است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه رسمی املاک می باشد:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۶:۴۸    
با آغاز شمارش معکوس رفع تحریم های بانکی و وعده سیف رئیس کل بانک مرکزی در آغاز عملیات سوئیفت در ایران، بانکداران خود را برای استفاده از فرصت های بین المللی و جذب منابع مالی خارجی آماده می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۶:۳۹    
عرضه عمومی تندر پیکاپ که برای اولین بار توسط ایران خودرو صورت می گیرد، از ساعت 10صبح روز سه شنبه 30تیرماه آغاز خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۶:۳۶    
خیلی ها فکر می کنند هر نوع آبی که در بطری به فروش می رسد همان آب معدنی است در حالی که این یک باور رایج نادرست است و همه بطری های آب موجود در مغازه ها معدنی نیستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۶:۳۳    
در بررسی بازار کالاهای وارداتی این هفته، به معرفی یک محصول که اخیراً در بازارهای وارداتی کشور رونق گرفته است پرداخته خواهد شد که هدف تحلیل این محصول در بازار از نقطه نظر قابلیت تبدیل به یک فرصت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۶:۲۷    
بالاترین مسئولیت اجتماعی بانک ها، تحکیم مبانی اقتصاد مقاومتی و مساعدت به رونق اقتصادی و رشد اشتغالزایی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۶:۲۷    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات امروز دوشنبه با 679 واحد افت در ارتفاع 68 هزار و 148 واحد ایستاد و به این ترتیب در آستانه کانال 67 هزار واحدی قرار گرفت.( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۶:۲۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان برای شرکت در جلسه سالانه صندوق اوپک به منظور توسعه بین المللی(OFID) راهی وین پایتخت اتریش شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۵:۵۴    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات امروز 679 واحد افت کرد و در آستانه کانال 67 هزار واحد قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۵:۴۸    
تصویری از تصادف یک دستگاه خودروی اینفینیتی گذر موقت با کمپرسی در شیراز:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۵:۳۷    
همزمان با عید سعید فطر، پیش فروش خودرو کمری 2016 توسط شرکت ایرتویا، نماینده رسمی تویوتا در ایران شروع شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۵:۳۴    
با نگاهی به روند های تاریخی می توان انتظار داشت پس از لغو تحریم ها، ایران سریع تر از آنچه همگان فکر می کنند، به بازار جهانی نفت باز گردد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۵:۳۱    
ظاهراً دیدار خالد مشعل با پادشاه سعودی بازتاب اراده راسخ ملک سلمان برای بسیج هر چه بیشتر کشورها و سازمان های جهان عرب علیه ایران است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۵:۲۸    
ایرانسل از عرضه سه بسته اینترنت همراه جدید هفتگی، ماهیانه و شش ماهه برای استفاده در تمامی شبکه های نسل دو (GPRS وEDGE)، نسل سه (3G) و نسل چهار (4G/LTE) بدون محدودیت سرعت خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۵:۲۸    
بلومبرگ در گزارشی نوشت تولیدکنندگان آسیایی در میان بزرگترین برندگان گشایش بازار ایران خواهند بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۵:۲۵    
به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روز انواع دستگاه فشار سنج در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است. شایان ذکر است که این نرخ ها ممکن است بر اساس برخی امکانات جانبی و خدمات پس از فروش در مناطق مختلف شهر تا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۵:۱۹    
شرکت مهندسی سازمند صنعت استخدام می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۵:۱۹    
شرکت مهرگان صنعت آب استخدام می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۵:۱۳    
یک متخصص پوست و مو ژنتیک را نخستین و شایع ترین علت سفیدی زودرس مو در افراد دانست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۵:۱۳    
گروه صنایع غذایی سولیکو استخدام می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۵:۱۰    
بانک مرکزی نرخ بانکی دلار را امروز 2957 تومان اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۴:۵۸    
به گزارش اقتصاد آنلاین، از این پس می توانید آخرین تغییرات شاخص بورس، 30 شرکت بزرگ، آزاد شناور، بازار اول، بازار دوم و صنعت را در این خبر مشاهده کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۴:۵۲    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر معتقد است: حجم فروشنده در بازار از حجم خریدار پیشی گرفته و پیش بینی می شود نرخ سکه روند کاهشی در پیش گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۴:۴۹    
هفته نامه انگلیسی میرور مدعی شده که یک کمپ آموزشی متعلق به گروه تروریستی داعش در روستایی دورافتاده در بوسنی و هرزه گوین فعالیت می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۴:۴۳    
غلامحسین الهام استاد حقوق دانشگاه تهران در یادداشتی در خصوص توافق هسته ای نوشت:اساسی ترین مسئولیت برای تحقق انچه امروز اقا فرمودند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۴:۴۰    
رئیس دادگاه بدوی نظام پزشکی کشور با اشاره به اینکه خرید دارو از طریق اینترنت ممنوع است، گفت: 30 داروخانه دارای داروهای قاچاق شناسایی و پرونده تخلفاتی تشکیل شد که به تازگی دو داروخانه به همین اتهام از ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۴:۳۷    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: پول های بازگردانده شده را نباید به سرعت خرج پروژه های عمرانی کرد چراکه منجر به بیماری هلندی می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۴:۲۲    
اگرچه تا پیش از این شعب بانک های خارجی در ایران وجود نداشت اما با توافق اخیر هسته ای امکان دایر شدن این شعبه ها در کشورمان فراهم شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۴:۱۹    
در جریان بحث درباره مذاکرات هسته ای طی دهه گذشته، مواردی پیش آمد که اختلاف نظرهای داخلی شدید شد و با توجه به مواضع مجلس فعلی و دو مجلس قبلی در این باره برخی از فعالان سیاسی پیشنهاد می کردند که این ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۴:۱۳    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز خودروهای صفر ارزان قیمت بازار تهران که کمتر از 30 میلیون تومان قیمت خورده به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۴:۰۷    
تا کنون بارها در باره جنبه های عمومی زندگی گیتس سخن ها گفته شده و در مورد روش ها و تاکتیک های وی در مایکروسافت نیز بسیار بحث و مجادله بوده است اما جنبه هایی از زندگی گیتس وجود دارد که کمتر کسی از ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۴:۰۱    
دبیرکل سازمان ملل طی نامه ای به محمدجواد ظریف، ضمن تبریک به مناسبت دستیابی ایران و 1+5 به توافق نامه ای جامع ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۳:۵۵    
همزمان با پنجاه و سومین مرحله پرداخت یارانه نقدی که در تاریخ 25 تیر 94، انجام شد، دور جدیدی از حذف غیر نیازمندان از یارانه نقدی اجرا شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۳:۵۲    
اسامی 10 نفر اول گروههای آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی کنکور سراسری 94 اعلام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۳:۴۹    
به گزارش اقتصاد آنلاین قیمت محبوب ترین انواع تلویزیون های 3 بعدی در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۷    
افزایش لابی گری ها در آمریکا درباره توافق هسته ای ایران، دفاع وزرای خارجه و انرژی آمریکا از توافق هسته ای ایران و 1+5، ادعای وزیر دفاع آمریکا درباره روی میز بودن گزینه نظامی علیه ایران ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۴    
جمع بندی نتایج ارائه شده در این تحقیقات نشان می دهد شهر رشت کمترین گرایش مذهبی و دومین شهر از نظر فردگرایی در میان همه شهرهای ایران است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۴    
به دنبال افزایش گمانه زنی سرمایه گذاران بین المللی نسبت به بالا رفتن نرخ بهره آمریکا قیمت جهانی طلا در آغاز مبادلات امروز دوشنبه بیش از 4 درصد کاهش یافت و به پایین ترین سطح در 5 سال اخیر رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۳:۲۸    
خبرگزاری آسوشیتدپرس،نوشت: توافق هسته ای فرصت های جدیدی را برای شرکت های خارجی برای حضور در بازار ایران ایجاد کرده است و اکنون زمان مذاکرات درباره مسائل تجاری با ایران فرا رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۳:۲۵    
عضو هیات عامل و معاون بیمه های اتکائی بیمه مرکزی از دریافت تقاضای همکاری شرکت های بیمه آلمان و فرانسه با صنعت بیمه کشور همزمان با پایان مذاکرات هسته ای ایران با گروه پنج به علاوه یک و اعلام برنامه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۳:۰۱    
باحصول توافق تاریخی میان ایران و 6 قدرت برتر جهان، فصل نوینی از تاریخ ایران آغاز شد که بی شک تعامل و حضور فعالانه در عرصه های بین المللی سنگ زیربنای آن خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۲:۵۸    
علی واعظ می گوید: ممکن است با توجه به تعهدات طولانی مدتی که ایران در همان ابتدای کار پذیرفته است بخشی از اموال بلوکه شده آن در ابتدا و بخشی طی ماه های آتی آزاد شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۲:۵۸    
شرکت مرسدس بنز مذاکرات فشرده ای را با شرکت ایران خودرو دیزل برای آغاز ساخت دوباره محصولات مدرن سنگین خود در ایران آغاز کرده است و اگر همه چیز خوب پیش برود احتمال دارد دفتر مرسدس بنز در اسفند امسال در ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۲:۴۹    
سخنگوی شرکت انگلیسی-هلندی هم با بیان اینکه این شرکت خواهان همکاری و مشارکت در پروژه های نفت و گاز ایران با رعایت کامل قوانین موجود در بندهای توافق هسته ای است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۲:۴۶    
انستیتو اینترنت آکسفورد نقشه جالبی را منتشر کرده که در آن توزیع کاربران اینترنت در سراسر جهان به نمایش درآمده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۷    
جان کری وزیر خارجه آمریکا گفت لغو تحریم های تسلیحاتی ایران به طور مستقیم مربوط به مذاکرات هسته ای ایران بود زیرا تحریم های تسلیحاتی و موشکی زمانی اعمال شد که قطعنامه 1929 علیه برنامه هسته ای ایران به ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۷    
خبرگزاری رسمی کره شمالی با انتشار بیانیه دولت این کشور اعلام کرد: همه افراد واجد شرایط با شور و شوق بی نظیری در انتخابات شرکت کردند تا از حاکمیت حمایت کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۲:۱۹    
حسین شریعتمداری در شماره امروز کیهان، توافق اخیر را کلاهی بزرگ ارزیابی کرد و خواستار ممانعت از تصویب قطعنامه مربوط به توافق وین زر سازمان ملل شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۱:۵۸    
شبکه های اجتماعی متعلق به داعش تصویری از یک کودک داعشی منتشر کرده و مدعی شده اند که در حال بریدن سر این نظامی سوری است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۱:۵۸    
روزنامه وطن امروز در گزارشی نوشت: در صورت تصویب این قطعنامه، برخی مفاد آن محدودیتهای موشکی علیه ایران اعمال میکند که شرایط خطرناکی را برای امنیت و بنیه دفاعی کشور به دنبال خواهد داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۱:۵۸    
بدون شرح!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۱:۴۰    
بنابر نتایج مطالعه ای که در نشریه پژوهش اینترنتی پزشکی منتشر شده است، تلفن هوشمند ممکن است نسبت به یک خودارزیاب در تعیین این که آیا از افسردگی رنج می برید یا خیر دقیق تر عمل کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۱:۳۷    
پدر این بچه ها مستاجر است با دو میلیون تومان پول پیش و ماهیانه 300هزار تومان کرایه که البته صاحبخانه هم دیگر قصد تمدید قرارداد منزل را ندارد که اگر هم قصد تمدید داشت پدر پنج قلو ها قادر به پرداخت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۱:۳۱    
معاون سابق بانک مرکزی تاکید کرد که تنها اصلاح نظام بانکی پاسخگوی معضلات اقتصادی نیست و باید درکنار آن تمامی بازارها مورد بررسی و اصلاح قرار گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۱:۳۱    
به گزارش اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز برخی از مدل های سواری کیاموتورز در بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۱:۲۸    
رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد: برنامه یکسان سازی نرخ ارز زمان لازم دارد ولی پیش بینی من این است که ظرف 8 تا 10 ماه آینده این مساله عملیاتی و قیمت ارز تک نرخی خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۱:۱۹    
19 خرداد صندوق پس انداز مسکن یکم با حضور وزیر راه و رئیس کل بانک مرکزی افتتاح شد، برای اجرای این طرح اگر چه تلاش های بسیاری از سوی متولیان مسکن صورت گرفت اما هیچ گاه درباره هزینه تمام شده و میزان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۱:۱۳    
به گزارش اقتصادآنلاین قیمت پرفروش ترین انواع جاروبرقی دربازار به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۱:۱۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید با سرعت حدود 50 کیلومتر بر ساعت در بعدازظهر امروز و اوایل شب در تهران خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۱:۰۴    
با وجود تحریم ها، آلمان نزدیک به دو میلیارد و 150 میلیون یورو به ایران صادرات داشته و ایران حدود 250 میلیون یورو به آلمان کالا صادر کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۰:۵۸    
نسخه موسی غنی نژاد برای چگونگی نظارت بر بازار این است که به جای قیمت، کیفیت کالاها مورد نظارت باشند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۰:۵۲    
شرکت شلمبرژه امریکایی - انگلیسی به عنوان بزرگ ترین شرکت خدمات نفتی جهان در حالی آماده بازگشت به ایران شده که پالایشگاه های آسیایی و آفریقایی برای خرید نفت ایران در دوران پساتحریم صف کشیده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۰:۴۰    
درگیری مسلحانه صبح دوشنبه در خیابان پرستار زاهدان سه کشته برجا گذاشت.
  • ۱