جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۳:۲۶Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 12 تیر 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 2 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 3 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 4 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 5 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 6 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 7 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 8 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 9 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 10 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 11 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 12 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 13 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 14 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 15 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 16 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 17 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 18 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 19 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 20 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 21 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 22 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 23 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 24 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 25 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 26 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 27 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 28 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 29 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 30 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۶    
به گفته منابع نزدیک به تیم مذاکره کننده هسته ای ایران ، وزیرامور خارجه کشورمان قرار است یک پیام توئیتری در خصوص مذاکرات هسته ای منتشر کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۳    
لوران فابیوس اعلام کرد یک شنبه شب بار دیگر به وین بازمی گردد و امیدوار است به توافق نهایی دست یابند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۰    
در حالی که روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی ادعا کرده است ایران با انتقال 9 تن اورانیوم غنی شده به خارج موافقت کرده است اما از ذخایر اورانیوم ایران در چارچوب توافق جامع هسته ای چیزی کم نمی شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۲۲:۱۷    
افت قیمت های پایه محصولات پلیمری سبب شده تا ورود مصرف کنندگان به مبادلات بورس کالای ایران با اطمینان بیشتری صورت گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۲۲:۱۴    
سکه انتشار اخبار امیدوارکننده از مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 موجب روند کاهشی معاملات روز گذشته سکه آتی و نقدی وشکستن شدن سطح حمایتی 900 تومانی سکه نقدی و همینطور سر رسید تیر ماه شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۲۲:۱۴    
خبر بازداشت یکی از مدیران از بانک های دولتی تایید و علت این رویداد از سوی یک مقام مسئول اعلام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۲۲:۰۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به کاهش اعتبارات طرح تحول نظام سلامت گفت: به هیچ عنوان پرداختی از جیب مردم افزایش نخواهد یافت بلکه برای جبران کاهش اعتبارات درصدد صرفه جویی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۲۲:۰۵    
نیویورک تایمز مدعی شد که ایران با انتقال بیش از 9 تن از اورانیوم غنی شده به خارج از کشور، به عنوان بخشی از توافق جامع هسته ای، موافقت کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۸:۰۰    
نماینده مردم سیرجان و بردسیر درمجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه قاچاق انسان در استان کرمان یکی از مشاغل پردرآمدی است که توسط اتباع بیگانه و برخی افراد فرصت طلب صورت می گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۷:۵۱    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین به نقل از بازار تبلت تهران، قیمت جدیدترین انواع تبلت های سایز بزرگ در بازار به شرح جدول زیر است :
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۷:۴۲    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که در اتریش به سر می برد صبح امروز با هانس فیشر رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۷:۲۴    
درحالی هزینه تولید یک لیتر آب زیر زمینی 300 میلیون تومان و قیمت فروش آب هم لیتری 1000 تومان است، تولید یک هندوانه 10 کیلویی در ایران بین 2.5 میلیون تا 750 میلیارد تومان آب می خورد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۷:۲۴    
رییس مجلس شورای اسلامی از بیان مطالب خلاف واقع و بدون اطلاع و آگاهی پیرامون مذاکرات هسته ای به شدت انتقاد کرده و آن را خلاف سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دانست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۷:۱۵    
مدیر عامل کارگزاری ارزش آفرین، از فشارهایی که به سهامداران بابت شرایط خاص فعلی تحمیل می شود سخن گفت و پیش بینی کرد که اگر مذاکرات هسته ای به نتیجه برسد یک شوک رشد 10 تا 20 درصدی در بازار سرمایه رخ می ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۷:۱۲    
ظهر روزپنج شنبه هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران دیداری با نعمت زاده وزیرصنعت، معدن و تجارت برگزار کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۷:۰۹    
یک عضو تیم مذاکره کننده ایران خبرسازی برخی رسانه های امریکایی مبنی بر اینکه بخش هایی از برجام محرمانه خواهد ماند را رد کرد و آن را بی پایه و اساس خواند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۶:۳۳    
به گزارش میدانی اقتصاد آنلاین قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو پژو، رانا و روآ دربازار تهران به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۶:۲۷    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین به نقل از بازار موبایل تهران، قیمت جدیدترین انواع موبایل های با قابلیت پشتیبانی 4G در بازار به شرح جدول زیر است :
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۶:۱۵    
معاون امور اقتصادی وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه راه اندازی بورس مسکن اقدام خوبی خواهد بود، گفت: وزارت اقتصاد موافق ایجاد لیزینگ مسکن است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۶:۰۹    
منابع دیپلماتیک در وین از دعوت وزرای خارجه ایران و آمریکا از کاترین اشتون، هماهنگ کننده سابق سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای حضور در وین -محل مذکرات ایران و 1+5- خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۶:۰۶    
اصول توسعه در همه کشورها یکسان است اما این الگوی توسعه است که می تواند تفاوت داشته باشد. هر کشوری برای اینکه بخواهد به رفاه پایدار و توسعه برسد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۶:۰۰    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با بیان اینکه رشد 3 درصدی به گونه ای نیست که اثر خود را در سفره مردم نشان دهد، گفت: با وجود کاهش تورم، کالاها در حال گران شدن است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۵:۴۸    
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: آمار ابتلا به سرطان در کشور قابل توجه است و در صورت عدم رعایت مسائلی همچون تغییر سبک زندگی این بیماری در ایران همچون سایر نقاط جهان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۵:۴۸    
یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از بازگشت از تهران گفت معتقدم طرفین تفاهم بهتری برای پیشبرد بعضی مسائل پیدا کرده اند ولی هنوز مسائلی هست که نیاز به کار بیشتر دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۵:۴۵    
بی رغبتی مشتریان به خرید خودرو با قیمت های بالا و همزمانی مذاکرات هسته ای با ماه مبارک رمضان باعث تشدید رکود در بازار خودرو شده و در این شرایط برخی خریداران بازار خودرو چشم انتظار تعیین تکلیف مذاکرات ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۵:۳۶    
یکی از مذاکره کنندگان ارشد هسته ای کشورمان گفت: بسیار امیدواریم که در حل مساله ابعاد نظامی احتمالی پیشرفت حاصل شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۵:۲۷    
محمد نهاوندیان امروز برای ارائه مشورت های لازم، به مذاکره کنندگان در وین پیوست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۳:۳۱    
نیویورک تایمز در شماره امروز خود نوشت: نشانه هایی از مصالحه در مذاکرات هسته ای دیده شد
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۳:۲۲    
معاون وزیر نیرو با اشاره به ارائه تسهیلات برای احداث صفحات برق خورشیدی در ساختمان های مسکونی، اعلام کرد: تا سقف 50 درصد هزینه ساخت این واحدهای تولید برق به مشترکان وام و تسهیلات پرداخت خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۳:۱۹    
با افزایش نرخ رسمی دلار توسط بانک مرکزی به 2940 تومان، اختلاف قیمت دلار در بازار آزاد و رسمی به 355 تومان رسید تا یک گام دیگر به اجرای ارز تک نرخی نزدیک شویم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۳:۰۴    
سال 93 و بهار سال جاری نه تنها نرخ بیکاری افزایش یافته و مشارکت اقتصادی کمتر شده بلکه شغل های ناقص نیز تعدادشان افزایش یافته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۲:۵۸    
اینجا ، در وین، روزهاست که دیپلمات ها به یک ساختمان مجلل در رفت و آمد هستند و در تلاشند به توافقی دست یابند که برنامه هسته ای ایران را در ازای لغو تحریم های اقتصادی این کشور محدود خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۲:۴۹    
در شمالی ترین نقطه ایران، روستای معروفی وجود دارد که دلیل شهرتش به خاطر گورستان اسرار آمیزی است که داخل روستا قرار دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۲:۳۷    
شبکه خبری المنار در گزارشی مدعی شد: کشورهای عضو دائم شورای امنیت سامان ملل حاضر در مذاکرات هسته ای تدوین قطعنامه لغو تحریم های ایران را آغاز کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۲:۲۵    
زمانی که امام مجتبی(ع) تصمیم به صلح می گیرند یکی از یاران امام علی(ع) پیش ایشان آمد و گفت ای کاش من مرده بودم و این منظره را نمی دیدم و امام در پاسخ وی گفت وقتی دیدم اکثریت مردم این را می خواهند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۲:۱۹    
فرش از جمله کالاهایی است که در خانه اکثر ایرانی ها دیده می شود. به هرحال فرش هنر ایرانیان است و مردم ما نیز به شدت با آن مانوسند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۲:۰۱    
وزیر خارجه ایران در مصاحبه با پایگاه المانیتور تاکید کرد که واشنگتن بین تحریم و توافق هسته ای باید یکی را انتخاب کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۱:۴۳    
رئیس جمهور به مناسبت ولادت امام حسن(ع) پیامی در توئیتر منتشر کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۱:۳۷    
معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی با تأکید بر اینکه هیچ مانعی برای افزایش پروازها توسط شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی در مسیرهای بین المللی وجود ندارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۱:۲۸    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با تشریح مکانیزم معاملات آتی ارز، از ارائه درخواستی به وزیراقتصاد برای راه اندازی بورس ارز خبرداد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۰    
اگرچه معاون نظارتی بانک مرکزی از کاهش نسبت مطالبات غیرجاری به کل تسهیلات خبرداده اما بررسی ها نشان می دهد این نسبت طی سال های میانی دهه 80 تا 90 بالغ بر 10 درصد افزایش یافته و 45 برابر شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۷    
به باور کارشناسان خودرو، در صورتی که خودروسازان شروع به بالا بردن کیفیت خودروها نکنند، با تصمیم جدید مردم برای نخریدن خودروهای تولید داخل روبه رو خواهند شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۰:۵۸    
قائم مقام وزیر کار: خط فقر 2 میلیون و 700هزار تومان شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۰:۳۴    
"مسافرکشی آمبولانس های خصوصی"، واژه ای است که گویا اخیرا به لغت نامه سلامت کشور اضافه شده و به مامنی برای فرار برخی مسافران خاص از معضل ترافیک، تبدیل شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۰:۳۱    
رییس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جایگاه مهم و قانونی آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: توسعه فعالیتهای صلح آمیز هسته ای و همچنین عدم گسترش سلاح های هسته ای دو وظیفه اصلی آژانس است که باید به شکل ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۰:۲۸    
منابع عربی از زخمی شدن محمد بن سلمان بن عبدالعزیز آل سعود جانشین ولیعهد و وزیر دفاع عربستان سعودی در حمله موشکی ارتش یمن به پایگاه نظامی السلیل خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۰:۲۵    
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: قیمت سکه در بازار داخلی با توجه به کاهش قیمت جهانی طلا و کاهش قیمت ارز، به کمتر از 900 هزار تومان رسید که این اتفاقی بی نظیر در دو سال اخیر بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۰:۲۲    
کاخ کرملین روز پنجشنبه اعلام کرد ولادیمیر پوتین و حسن روحانی روسای جمهور روسیه و ایران در نشست سازمان همکاری شانگهای که روزهای نهم و دهم ژوییه در اوفا در روسیه برگزار می شود، دیدار می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۰:۱۹    
یک دیپلمات بلند پایه هیئت مذاکره کننده ایرانی به ایتارتاس گفت در صورت حصول توافق، موافقتنامه بین ایران و شش قدرت جهانی، باید در وین امضا شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۰:۱۶    
این روزها بازار مسکن در آرامش خاصی به سر می برد اما به نظرمی رسد که این آرامش قبل از طوفان افزایش قیمت ها است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۰:۱۰    
محتوای ضمیمه های توافق نهایی هسته ای ایران و 1+5، اظهارات معاون وزیر خارجه روسیه درباره روند پیشرفت مذاکرات ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۰:۱۰    
یک ربات در کارخانه خودروسازی فولکس واگن در آلمان یک پیمانکار را کشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۴    
19 ماه پیش بود که کشورهای غربی در توافق ژنو متعهد به لغو تحریم طلا و فلزات گرانبها برای ایران شدند؛ تعهدی که تازه یک هفته از عملی شدن آن می گذرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۰۹:۵۵    
معاون وزیر خارجه روسیه می گوید گزارش های منتشر شده در مورد نهایی شدن متن توافق هسته ای، شایعه است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۰۹:۴۹    
نجفی گفت: دو طرف در جریان ملاقات ها در مورد مورد چارچوب زمانی، تدوام همکاری ها با در نظر داشتن ملاحظات ایران و آژانس برای تسریع در حل و فصل موضوعات گذشته به تقاهم کلی رسیدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۰۹:۴۹    
در این گزارش به دلایل عمده دروغ مردان به همسرانشان خواهیم پرداخت .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۰۹:۴۳    
عصر دیروز مدیرکل آژانس انرژی اتمی با رییس جمهور دیدار کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۰۹:۲۸    
رییس دفتر رییس جمهوری با بیان این که امروز در آستانه دوساله شدن شروع به کار دولت وظیفه داریم کارنامه خودمان را با ملاک های علوی مورد ارزیابی قرار دهیم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۰۹:۲۵    
معاونان وزرای خارجه ایران، آمریکا و اتحادیه اروپا از ساعت 21 پنجشنبه تا 3 بامداد امروز جمعه به مدت 6 ساعت به گفت وگو در راستای رفع اختلافات موجود بر سر توافق جامع پرداختند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۲ - ۰۹:۱۶    
در پی حاشیه های پیش آمده برای دو برنامه ماه عسل ، علی اصغر پورمحمدی - معاون سیما - در نامه ای به شبکه سه تذکر داد و خواستار توبیخ عوامل انتخاب میهمان های دو برنامه یادشده شد.