جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۴:۱۷Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 17 تیر 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 1 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 2 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 3 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 4 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 5 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 6 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 7 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 8 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 9 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 10 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 11 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 12 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 13 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 14 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 15 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 16 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 17 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 18 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 19 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 20 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 21 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 22 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 23 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 24 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 25 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 26 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 27 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 28 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 29 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 30 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۲۳:۱۱    
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن اعلام ممنوعیت های ترافیکی در روزهای پایانی هفته اعلام کرد در 24 ساعت گذشته آزادراه کرج-تهران واقع در استان البرز پرترددترین محور مواصلاتی کشور بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۲۲:۲۸    
رییس جمهور گفت که جمهوری اسلامی ایران خود را برای پسا مذاکرات یا پساتحریم آماده می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۲۰:۴۵    
تارنمای بخش فارسی دویچه وله صدای آلمان نوشت : مذاکرات اتمی ایران و گروه 1+5 در وین وارد آخرین مرحله خود شده است و دیپلمات های غربی برداشتن موانع پیش رو تا رسیدن به توافق نهایی را بسیار سخت می دانند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۹:۰۰    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید قیمت روز سبک ترین انواع لپ تاپ های موجود در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۸:۳۶    
اگر باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا، این هفته رسیدن به یک توافق هسته ای با ایران را اعلام کند، لشکری از منتقدان به رهبری جنگ طلبان جمهوری خواه در کنگره روبروی وی قرار خواهند گرفت تا این توافق را باطل ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۸:۳۳    
همزمان با ادامه مذاکرات ایران و گروه 1+5 برای دستیابی به توافق نهایی به موضوع هسته ای، فشارهای مخالفان این توافق برای ضربه زدن به روند گفت و گوها نیز تشدید می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۸:۱۲    
وزیر خارجه کشورمان عصر روز چهارشنبه با فدریکا موگرینی دیدار کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۸:۱۲    
واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافری در مسیر تهران به سیرجان در شهرستان اردکان یزد در ساعت 3 و بیست دقیقه بامداد امروز 28 مصدوم بر جای گذاشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۷:۴۵    
رئیس جمهور، مسلمانان و بویژه مردم ایران اسلامی را به حضور باشکوه تر در مراسم روز جهانی قدس فرا خواند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۷:۲۱    
یکی از کاربران از پخش شدن شایعه آبیاری با جوهر برای قرمزتر شدن رنگ هندوانه خبر داد و خواستار پیگیری شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۷:۱۲    
به گزارش میدانی اقتصاد آنلاین قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو ام وی ام 110، پراید و ماتیز دربازار تهران به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۷:۰۳    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین به نقل از بازار موبایل تهران، قیمت روز محبوب ترین موبایل های موجود در بازار به شرح جدول زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۶:۴۸    
مذاکره ای که یک سوی آن محمد جواد ظریف باشد هیچ وقت فارغ از حاشیه های جذاب نیست. این را دیپلمات هایی می گویند که او را در نشست های مختلف بین المللی دیده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۶:۴۲    
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با بیان اینکه جو روانی در بازار طلا حاکم شده است، گفت: مذاکرات، کاهش نرخ دلار در بازار داخلی، نوسانات طلای جهانی و عدم خرید مردم علت اصلی کاهش قیمت سکه است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۶:۲۷    
یک کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر لزوم پرهیز سهامداران از رفتار هیجانی در برابر مذاکرات هسته ای گفت: باید از اتفاقات 11 فروردین درس بگیریم و بتوانیم صف های خرید و نیز عرضه ها را مدیریت کنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۶:۲۴    
سرباز وظیفه 45 ساله با 8 فرزند و 3 نوه مسن ترین سرباز آموزشی است که در یگان ویژه ناجا مشغول سپری کردن دوره آموزشی خدمت است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۶:۰۰    
رئیس کلانتری 111 هفت چنار از دستگیری دو خلافکار معروف محله هفت چنار پس از تعقیب و گریز و شلیک 12 تیر خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۵:۵۷    
سخنگوی وزارت ارشاد همچنین در واکنش به اظهارات اخیر آیت الله علم الهدی و سایر مخالفان برگزاری کنسرت های موسیقی؛ گفت: کسانی که به سالن های موسیقی می آیند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۵:۵۴    
کارشناس هواشناسی گفت: از بعد از ظهر امروز (چهارشنبه)بیش از6 استان کشور بارانی می شود و همچنین خلیج فارس در این روز ها مواج خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۵:۴۲    
در بحبوحه مذاکرات هسته ای مقام های رژیم صهیونیستی که در گذشته اقدام به جاسوسی از مذاکرات هم کرده اند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۳:۲۹    
همزمان با آشفتگی قیمت ها در بازار و دور جدید مسابقه افزایش تولید نفت، وزیر نفت برنامه ویژه افزایش صادرات نفت کوره و گازوئیل ایران به بازار جهانی را ابلاغ کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۳:۲۶    
منابع محلی در موصل خبر دادند ، 45 تن از نیروهای گروه تروریستی داعش با غذایی که توسط یکی از جوانان شهر موصل به سم کشنده آلوده شده بود، به هلاکت رسیده و 100 تن دیگر از آنان روانه بیمارستان شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۳:۲۳    
وزرای خارجه ایران و کشورهای 1+5 در پایتخت اتریش در تلاش هستند تا به توافقی نهایی درباره فعالیت های هسته ای ایران دست یابند، با این حال هنوز برخی موضوعات نامشخص باقی مانده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۳:۲۰    
شورای اروپا زمان مشخص شده برای تعلیق در اجرای تحریم ها و تدابیر محدودکننده اتحادیه اروپا علیه ایران را تا دهم ژوئیه تمدید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۳:۱۴    
در وعده سحری اغذیه حاضری شامل: نان خاصه و پنیر شور، ماست بورانی و غذاهای طبخ شده در مطبخ شامل: چلاوپلو، خورش مرغ و آلو، خورش گوشت، کوکو، آبگوشت، شامی کباب و کباب کوبیده بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۳:۰۸    
الجزیره انگلیسی پیش بینی کرد احتمال ادامه مذاکرات هسته ای حتی بعد از دهم ژوئیه وجود دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۳:۰۵    
مد یرعامل بزرگ ترین کمپانی د نیا د رباره نحوه تصمیم گیری و زمان مناسب برای پذیرش شکست نظرات خود را بیان کرد ه است. او می گوید : انتظار برای اتفاق آرا می تواند منجر به شکست شما شود .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۶    
یونل مسی به دلیل فشارهای زیاد از سوی منتقدان تصمیم به کناره گیری تیم ملی آرژانتین گرفته است؛ تصمیمی که البته تاکنون تنها در رسانه های آرژانتینی بازتاب داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۲:۲۳    
بررسی میدانی نشان می دهد رهن کامل یک واحد آپارتمان 68 متری در فاطمی 85 میلیون تومان است و رهن یک واحد مسکونی 55 متری واقع در خیابان شمشیری با پارکینگ، انباری و آسانسور 28 میلیون تومان است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۲:۱۷    
شهردار خرم آباد گفت: 150 نیروی جدید توسط بخش خصوصی برای رفتگری و خدمات تنظیف این شهر به کار گرفته شده اند که در بین آنان 23 نفر دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۲:۱۴    
یک فروند هواپیمای ام دی متعلق به هواپیمایی زاگرس پس از برخاستن از اهواز دچار حادثه شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۲:۰۸    
در اینفوگرافیک زیر سعی شده اطلاعاتی درباره بیمه بدنه خودرو، مبلغ بیمه نامه، موارد مشمول تعهدات و یا خارج از پوشش بیمه و همچنین نحوه پرداخت خسارت، ارائه شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۲:۰۲    
قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار آزاد بین 100 هزار تومان تا سه میلیون تومان کاهش یافته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۱:۵۰    
همزمان با مذاکرات فشرده در وین که دو روز دیگر تمدید شد، تیم معاونان آژانس بین المللی انرژی اتمی و معاونان سازمان انرژی اتمی ایران در حال مذاکره هستند تا به راهکارهای مرضی الطرفین برای حل مشکل هسته ای ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۱:۳۵    
این تصویر مربوط به 1943 در دوران جنگ جهانی دوم است و از بازمانده پیکر یک سرباز کشته شده ژاپنی به دست آمده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۱:۳۲    
معنا و مفهوم تمدید مجدد مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5، اظهارات یک مقام روس درباره مذاکرات، تلاش مذاکره کنندگان دو طرف برای دستیابی به یک توافق خوب ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۱:۰۸    
میزان پیشرفت پروژه های مسکن مهر تا هفته جاری بر اساس قرارداد ساخت، اتمام پی سازی و برخی موارد دیگر اعلام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۰:۵۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه تلاش های مذبوحانه برای جلوگیری از آنچه که وی توافق بد با ایران می خواند مدعی شد ایران دارد از قدرت های جهانی اخاذی می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۰:۵۶    
جاش ارنست گفت : با توجه به این که ایران هم اکنون در حال برهم زدن ثبات در منطقه است، درصورتی که به سلاح هسته ای دست یابد،اوضاع در خاورمیانه را شکننده تر می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۰:۵۳    
تصویری از وزیرخارجه فرانسه بدون کت و کروات در خیابان های وین
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۰:۵۰    
گزارش بانک مرکزی از تحولات بازار ارزهای عمده در هفته منتهی به 5 ژوئیه 2015، از تقویت 0.8 درصدی ارزش دلار در برابر یورو حکایت دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۰:۴۴    
رییس سازمان انتقال خون گفت: در شب های قدر پایگاههای انتقال خون آماده خدمت رسانی به اهدا کنندگان هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۰:۳۸    
خبرهای پشت پرده از مذاکره کرایسلر و جنرال موتورز با برخی خودروسازان ایرانی حکایت دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۰:۲۳    
کتایون نجفی زاده –رئیس اداره پیوند و بیماری های خاص وزارت بهداشت- گفته "بازار کلیه در ایران سفید است". او این امر را نتیجه تلاش های انجمن بیماران کلیه می داند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۰:۱۱    
طرف های غربی لازمه رسیدن به توافق را اراده سیاسی طرف مقابل خود یعنی ایران می دانند که این درخواست معنایی جز کوتاه آمدن ایران از خطوط قرمزش ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ - ۱۰:۱۱    
وزیر اقتصاد آلمان و معاون صدراعظم آلمان در ماه جولای به ایران سفر می کند.