دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۰:۰۸Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد پرس 9 اسفند 1394 - eghtesadpress.ir

اقتصاد پرس 29 اسفند 1393 اقتصاد پرس 31 فروردین 1394 اقتصاد پرس 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد پرس 31 خرداد 1394 اقتصاد پرس 31 تیر 1394 اقتصاد پرس 31 مرداد 1394 اقتصاد پرس 31 شهریور 1394 اقتصاد پرس 30 مهر 1394 اقتصاد پرس 30 آبان 1394 اقتصاد پرس 30 آذر 1394 اقتصاد پرس 30 دی 1394 اقتصاد پرس 29 بهمن 1394 اقتصاد پرس 1 اسفند 1394 اقتصاد پرس 2 اسفند 1394 اقتصاد پرس 8 اسفند 1394 اقتصاد پرس 9 اسفند 1394 اقتصاد پرس 10 اسفند 1394 اقتصاد پرس 11 اسفند 1394 اقتصاد پرس 12 اسفند 1394 اقتصاد پرس 13 اسفند 1394 اقتصاد پرس 15 اسفند 1394 اقتصاد پرس 16 اسفند 1394 اقتصاد پرس 17 اسفند 1394 اقتصاد پرس 18 اسفند 1394 اقتصاد پرس 19 اسفند 1394 اقتصاد پرس 20 اسفند 1394 اقتصاد پرس 22 اسفند 1394 اقتصاد پرس 24 اسفند 1394 اقتصاد پرس 25 اسفند 1394 اقتصاد پرس 26 اسفند 1394 اقتصاد پرس 27 اسفند 1394 
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۶    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری برای اجرای طرح جایگزینی موتور سیکلت های برقی در کلانشهر اصفهان، تسهیلات مالی بلاعوض پرداخت می کند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۳    
رمان موتور فروش اقساطی جک J5 ویژه بهمن ماه را آغاز کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۴    
بررسی های وال استریت ژورنال نشان می دهد که همزمان با باقی ماندن عرضه مازاد جهانی نفت، بانک های بزرگ جهان بار دیگر چشم انداز خود از قیمت طلای سیاه را -نسبت به آخرین پیش بینی ها- کاهش دادند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۱    
به زودی اتاق های مشترک و شوراهای مشترک جدیدی بین ایران و کشورهای دیگر تشکیل می شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۸    
در آذرماه سال جاری 5 هزار تن کالای آمریکایی به ایران وارد شده بود که افزایش آن به 44 هزار تن در دی ماه به نوعی بیانگر رشد 8 برابری است و طی این مدت ارزش دلاری کالاهای وارداتی از آمریکا در دی ماه نسبت ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۵    
مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز ایران تاکید کرد پاکستان هیچگاه از خرید گاز ایران منصرف نشده و به دریافت گاز از کشورمان مصمم است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۵    
معاون حقوقی و پیگیری وصول مطالبات بانک صادرات ایران گفت: مجموع مطالبات معوق این بانک در پایان بهمن ماه امسال نسبت به روز مشابه پارسال افزون بر هشت درصد و در همسنجی با روز پایانی پارسال سه درصد کاهش ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۲    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه بخشی از قاچاق میوه به کشور از طریق ترانزیت است، گفت: با وجود اینکه با واردات میوه مخالفیم و تلاش های زیادی برای جلوگیری از این موضوع انجام شده است اما بخشی از این میوه ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۹:۱۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تشکیل کمیته ویژه برای نوروز1395 و همکاری با اپراتورها برای افزایش کیفیت شبکه ارتباطی خبر داد و خبر فیلتر شبکه های اجتماعی لاین، واتس آپ و تانگو را تکذیب کرد
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۹:۰۹    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه طبق توافق با سازمان مدیریت و برنامه ریزی قراراست رشد بخش کشاورزی تا پایان برنامه ششم توسعه به پنج درصد برسد ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۷    
قائم مقام بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی از مشخص شدن قیمت 800 تومانی هر کیلوگرم گندم وارداتی خبر داد و گفت: وزارت جهاد کشاورزی مسئول تنظیم بازار خرده فروشی ها نیست.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۴    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از احتمال حذف خودروسازان چینی از بازار خودروی ایران در سال آینده خبر داد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۸:۵۲    
عربستان نفت خود را به صورت اقساط یکساله با بهره 2 درصد به مصر می فروشد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۹    
قائم مقام وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه در دوران پسابرجام واردات محصولات کشاورزی کنترل می شود، گفت: به کشاورزان اطمینان می دهیم بازار داخل بهشت کالاهای خارجی نخواهد شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۸:۴۹    
رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: این سازمان آمادگی واگذاری فعالیت های حوزه عناصر نادر خاکی به بخش خصوصی برای سرمایه گذاری را دارد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۸:۳۸    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات روزی جاری در حالی کار خود را به پایان رساند که با 494 واحدی مواجه شد و به عدد 77 هزار و 733 واحد رسید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۸:۳۸    
آسیاتک در راستای ایجاد تسهیلات جهت دسترسی عموم مردم به خدمات شبکه و کسب حداکثر رضایت مشتری در ارایه خدمات ADSL2+ اقدام به ارایه خدمات وای فای عمومی در اماکن عمومی کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۸:۳۵    
S300 جدید 5 نفره 2015 در بازار 2,100,000,000 به فروش می رسد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۸:۳۵    
قائم مقام بازرگانی- کشاورزی گفت: سازمان حمایت از تولید و مصر ف کننده با احتساب 15 الی 16 درصد سود برای واردکننده بایستی نظارت بر قیمت فروش گندم وارداتی داشته باشد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۸:۳۲    
وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: امروز تفاهم نامه اولیه 5 میلیارد یورویی برای طرح های سرمایه گذاری میان ایران و کره جنوبی به امضا رسیده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۶    
معاون وزیر صنعت از احتمال به نتیجه رسیدن مذاکرات سایپا و رنو تا 3 ماه آینده خبر داد و گفت: فردا چارچوب این قرارداد نهایی خواهد شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۶    
حسن روحانی رئیس جمهور، هفته دوم فروردین ماه 95 به عتبات عالیات می رود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۷    
در دیدار رئیس کل بانک مرکزی ایران و وزیر تجارت، صنعت و انرژی کره جنوبی، دو طرف در خصوص تقویت روابط کارگزاری بانکی و اتخاذ تصمیم برای ایجاد خطوط اعتباری به منظور تسهیل روابط تجاری بین دو کشور مذاکره ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
جلسه کمیته دستمزد بدون عدد و رقم پایان یافت. اخبار رسیده از کمیته دستمزد حاکی از این است که اختلاف بین شرکای اجتماعی بالاست.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
معاون وزیر ارتباطات در سخنانی متفاوت گفت: عبارت ویل للمطففین که در قرار کریم آمده است نشان می دهد, کم فروشی چه میزان در نظر پروردگار عالمیان اهمیت دارد و مذموم است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
نرخ تورم در عربستان طی ماه ژانویه به 4.3 درصد رسید که بالاترین رقم در بیش از 3 سال گذشته است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران با بیان این که لیزینگ مسکن طرح موفقی نیست گفت: بازار مسکن نه تنها در این برهه در رکود به سر می برد بلکه رو به ورشکستگی است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: در11 ماهه سال 94 از محل مالیات 56 هزار میلیارد تومان وصول شده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
پیش از طرح جدی عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی ابتدا باید ایران بتواند جایگاه خود را در تجارت بین الملل تثبیت نماید و همچنین تولیدکنندگان داخلی نیز به مرور به قدرتی برسند که توانایی رقابت با رقبای ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
خزانه دار کل کشور طی حکمی مظفر نیک پور را به سمت ذیحساب و مدیر کل امور مالی وزارت نفت منصوب کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
یک دادگاه فرانسوی شرکت توتال فرانسه را به اتهام فساد مالی مقامات خارجی اش در عراق 750 هزار یورو جریمه کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
در حالی که وزارت نیرو بر توانمندی های داخلی در صنعت برق تأکید می کند، به نظر می رسد که وزیر اسبق نیرو (وزیر فعلی نفت) نسبت به دستاوردهای برقی کشور اطمینان کافی نداشته و به همکاری با شرکت های خارجی ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه دولت باید از دخالت های دستوری در اقتصاد خودداری کند، گفت: باید دولت به سمت کاهش هزینه ها حرکت کند ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
گوگل می گوید ابزار رایگان جدیدی عرضه کرده تا سایت ها و سازمان های خبری بتوانند از خود در برابر حملات DoS دفاع کنند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
معاون وزیر صنعت با بیان این که می توانیم با جلوگیری از انحصار در سطح بازار مدیریت های لازم را انجام دهیم گفت: نباید در بخش قیمت با تصمیم های خلق الساعه بازار را به سمت اختلال ببریم ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
مدیرکل دفتر مبارزه باقاچاق سوخت با اشاره به عدم امکان اجرای طرح هایی مانند برندسازی جایگاه های سوخت در صورت حذف سامانه هوشمند سوخت، گفت: قیمت بنزین در کشورهای همسایه ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
پس از لغو تحریم ها و اجرایی شدن برجام یکی از صنایعی که احتمال حضور آن در بازار ایران قوت گرفت، شرکت های بزرگ و مطرح داروسازی بود اما رییس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران معتقد است که صنعت ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از اتمام کار جمع آوری آلودگی کشتی MARC در بندر چابهار خبر داد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
نشست امروز کارگروه تخصصی تعیین مزد سال 95 کارگران در حالی به پایان رسید که بازهم توافقی بر سر رقم نهایی هزینه های تأمین سبد معیشت حاصل نشد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزئیات توافقات امروز ایران و سوئیس در بخش های مختلف حمل و نقل، گفت: یک شرکت دریایی سوئیسی در بندرعباس سرمایه گذاری می کند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
وزیر اقتصاد آذربایجان با اشاره به توافقات اقتصادی اخیر بین این کشور و ایران گفت: آذربایجان در طی یک ماه آینده صادرات برق به ایران را آغاز خواهد کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
یک مقام مسئول در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد: فروش سوخت به هواپیما بدون پرداخت وجه آن ممنوع شده و تمامی ایرلاین ها ابتدا باید وجه را پرداخت کرده و سپس اقدام به سوخت گیری کنند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
وزارت امور اقتصادی، آموزش و تحقیقات سوئیس طی بیانیه ای اعلام کرد دو کشور بر سر نقشه راه برای ایجاد روابط تجاری، ارتباطات مالی و موارد دیگر با ایران به توافق رسیده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
دولت ایرلند امیدوار است با استفاده از فرصت لغو تحریم ایران بتواند صادرات گوشت قرمز به این کشور را از سر بگیرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
وزیرجهادکشاورزی گفت: شنیده می شود عده ای به شکل سازمان یافته و درکانتینرها میوه های ممنوعه خارجی را وارد می کنند. از دست من چه کاری ساخته است؛ من ماموری نداریم که با آنها مقابله کنم.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
رزرو اینترنتی مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان از صبح امروز آغاز می شود. پذیرش فرهنگیان در مراکز اسکان از 28 اسفند آغاز می شود و تا 12 فروردین ادامه دارد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۰    
سومین نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران امروز با حضور وزیر صنعت، معدن در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۶    
مدیرعامل کشتیرانی از بازگشایی مسیر دریایی به بنادر اروپایی پس از 7سال خبرداد و با اعلام"مذاکره با کشتی سازان اروپایی، چینی ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۳    
دولت روسیه بدون هیاهو اما در بعدی گسترده مشغول خرید طلاست و تحلیلگران غربی معتقدند مسکو در حال انجام حمله ای بی سر و صدا به برتری دلار وارزهای کشورهای غربی است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۳    
یک کارشناس نرم افزار معتقد است: هر دستگاهی که به اینترنت متصل باشد امنیت آن نسبی خواهد بود و شبکه های اجتماعی هم موجب کاهش امنیت در موبایل می شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۰    
شرکت روس نفت در انتظار حکم یک دادگاه اروپایی درباره موضوعی است که آن را تحریم های غیرقانونی مرتبط با دخالت مسکو در اوکراین می داند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۰    
هفته جاری قیمت خودروهای وارداتی تغییری نسبت به نرخ این خودروها در هفته گذشته نداشته است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۵۷    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود اولین قطار کشور چین به ایران، گفت: ورود قطار چینی به ایران، نشان دهنده احیای جاده ابریشم است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۸    
دولتها و مجلسها می آیند و می روند و مجددا همین سئوال را مطرح می کنیم که چگونه گلیم اقتصاد مملکت را از این گرداب بیرون بکشیم وتوسعه اقتصادی و رشد پاینده را در مملکت به پا کنیم.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۸    
جرایم سایبری سالانه مبلغی بالغ بر 450 میلیارد دلار هزینه روی دست اقتصاد جهانی می گذارند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۵    
دولت سوئیس اعلام کرد با ایران بر سر نقشه راه ایجاد ارتباطات تجاری، و مالی و ارتباطات دیگر به توافق رسیده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۹    
اگرچه قرار بود صادرات گاز به عراق جزو برنامه هایی باشد که امسال در وزارت نفت اجرایی می شود، اما آغاز صادرات به بغداد در اوایل سال آینده و با فاصله یک تا یک و نیم سال بعد به بصره خواهد بود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۹    
هر چند براساس آخرین آمار بانک مرکزی نرخ رشد نقدینگی در دی ماه امسال به 27.2 درصد رسید و حجم نقدینگی نیز به 9 هزار و 500 میلیارد ریال افزایش یافت اما کارشناسان می گویند رشد کنونی نقدینگی به دلیل تورم ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۹    
وزیر انرژی یونان از مذاکرات گازی این کشور با ایران خبر داد و گفت: دو کشور برای صادرات گاز ایران به اروپا از طریق یونان در حال مذاکره هستند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۶    
رئیس کارگروه مزد مجمع عالی کارگران با اشاره به اینکه کمیته تخصصی مزد امروز ساعت10صبح برگزار می شود گفت:بررسی سبدمعیشت خانوار کارگری و تعیین میزان هزینه این سبد دستورجلسه امروز جلسه شورای عالی کار است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۳    
رئیس اتحادیه قنادان گفت: قیمت مصوب 5 قلم شیرینی پرمصرف عید مشخص و به قنادان اعلام شد که نرخ این محصولات در مقایسه با سال گذشته تغییری ندارد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۰    
وزارت انرژی ترکیه اعلام کرد: کار بازسازی خط لوله انتقال نفت عراق به ترکیه به زودی آغاز خواهد شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۷    
طبق اطلاعات 1705دستگاه ترددشمار جاده ای، کل تردد ثبت شده در شب و روز گذشته نسبت به روز قبل 1.8 درصد افزایش نشان می دهد ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۴    
استاد دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه ترویج تفکر جهادی در تحلیل مسائل و سیاست گذاری های اقتصادی در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ضروریست گفت ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۴    
ایران با تامین 6.3 درصد از نفت وارداتی هند در ماه ژانویه (دی-بهمن) در جایگاه ششمین صادرکننده نفت به این کشور قرار گرفت.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۱    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با تأکید بر اینکه باید عرضه و تقاضا در ناوگان هوایی متناسب شود، در مورد احتمال راهبری نرخ ها از سوی ایران ایر ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۵    
محمد عندلیب کارشناس اقتصاد در مقاله با عنوان نفوذ اقتصادی در گذر تاریخ به بررسی سیاستهای نفوذ اقتصادی در کشور در دوره پهلوی اول پرداخته است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۳    
در گزارش آژانس بین المللی انرژی پیش بینی شده که ایران و امریکا تا سال2021 میلادی بیشترین افزایش تولید نفت را به ترتیب بین کشورهای عضو اوپک و غیراوپک داشته باشند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۴    
امریکا و برخی از کشورهای اروپایی تضعیف ارزش یوآن را باعث بهبود رشد صادرات چین می دانند اما پکن تاکید می کند که نرخ یوآن منطقی است و مشکلات اقتصادی جهان ناشی از وضعیت ارزی چین نیست.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۸    
مشکل مازاد تولید مسکن سطحی نیست؛ طبق امارهایی که مسئولین اعلام کردند بیش از یک میلیون خانه خالی در کشور وجود دارد که متقاضی برای خرید آنها داوطلب نمی شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۸    
اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد فعال و مقاوم است با رویکرد تعاملی که از تمامی ظرفیت های محیطی جامعه برای استقرار آن استفاده می کند ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۹    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از مقام های سوئیس درخواست می کنیم با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۷:۱۸    
رئیس جمهور در پیامی با ستایش از مردم بزرگ ایران که با حماسه آفرینی خود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را محقق کردند ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۷:۱۵    
دبیرکل کانون عالی شوراهای اسلامی کار با تاکید بر ضرورت بازگرداندن قدرت معیشت خانوارهای کارگری از منتفی شدن موضوع مزد منطقه ای خبر داد و گفت: کارفرمایان به شرط داشتن شرایط افزایش حقوق ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۷:۱۲    
اظهارات فعالان بازار سیم کارت حاکی از آن است که طی ماه های اخیر استقبال مردم از سیم کارت های 4G افزایش قابل توجهی داشته است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۷:۰۶    
شهردار تهران در بازدید هفتگی از مجموعه شهر آفتاب با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب سال 95 در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب افزود ...