دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۰:۳۷Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد پرس 16 اسفند 1394 - eghtesadpress.ir

اقتصاد پرس 29 اسفند 1393 اقتصاد پرس 31 فروردین 1394 اقتصاد پرس 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد پرس 31 خرداد 1394 اقتصاد پرس 31 تیر 1394 اقتصاد پرس 31 مرداد 1394 اقتصاد پرس 31 شهریور 1394 اقتصاد پرس 30 مهر 1394 اقتصاد پرس 30 آبان 1394 اقتصاد پرس 30 آذر 1394 اقتصاد پرس 30 دی 1394 اقتصاد پرس 29 بهمن 1394 اقتصاد پرس 1 اسفند 1394 اقتصاد پرس 2 اسفند 1394 اقتصاد پرس 8 اسفند 1394 اقتصاد پرس 9 اسفند 1394 اقتصاد پرس 10 اسفند 1394 اقتصاد پرس 11 اسفند 1394 اقتصاد پرس 12 اسفند 1394 اقتصاد پرس 13 اسفند 1394 اقتصاد پرس 15 اسفند 1394 اقتصاد پرس 16 اسفند 1394 اقتصاد پرس 17 اسفند 1394 اقتصاد پرس 18 اسفند 1394 اقتصاد پرس 19 اسفند 1394 اقتصاد پرس 20 اسفند 1394 اقتصاد پرس 22 اسفند 1394 اقتصاد پرس 24 اسفند 1394 اقتصاد پرس 25 اسفند 1394 اقتصاد پرس 26 اسفند 1394 اقتصاد پرس 27 اسفند 1394 
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۳    
بر اساس گزارش اشتغال اخیر آمریکا، 59.8 درصد از آمریکایی های بالای 16 سال، در ماه فوریه شاغل بودند. این میزان بالاترین نسبت اشتغال به جمعیت درسال های اخیر بوده است و نرخ رشد به وضوخ در حال افزایش است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۱    
با گذشت نزدیک به یک ماه و نیم از اجرای برجام، مسؤولان دولت و بانک مرکزی تاکنون درباره سرنوشت 32 میلیارد دلاری که قرار بود آزاد شود ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۳۱    
مدیرعامل بزرگترین گروه هلدینگ و سرمایه گذاری ترکیه (کوچ) که به همراه یک هیات عالی رتبه این کشور به تهران سفر کرده است، با مدیران سمات دیدار و درباره توسعه همکاری ها به گفت وگو پرداخت.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۸    
هزار و 145 واحد مسکن مهر با حضور سید محمد پژمان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن امروز یکشنبه به طور همزمان در شهرستانهای جنوب استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۶    
صندوق های ضمانت صادرات ایران و انگلیس (یو.کی.یی.اف-UKEF) به منظور تسهیل صادرات و مبادلات تجاری دو کشور، یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۶    
مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات از ثبت الکترونیکی سفارش واردات دارو، مکمل های غذایی و شیرخشک و کاهش فرایند واردات این اقلام از یک هفته به یک روز خبر داد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۳    
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ایران گفت: اجرای برجام هزینه ها را کاهش می دهد زیرا تحریم، هزینه های بالایی را در زمینه تجهیزات با فناوری بالا به ما تحمیل می کرد که با لغو آن ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۳    
معاون پشتیبانی امور دام گفت: تولید کنندگان بخش کشاورزی و دامی در رقابت با بازار جهانی باید حرکت کرده و مسئولان نیز با حمایت از بخش تولید، برای رونق اقتصادی کشور بسترسازی کنند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۹    
مدیرعامل منطقه آزاد ماکو اعلام کرد: از هفته آینده برای صادرات میوه از منطقه آزاد ماکو 30 درصد به صادرکنندگان تخفیف می دهیم.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۹    
تعداد زیادی از مغازه داران در بازار پوشاک واقع در خیابان امیراکرم در اعتراض به حضور دست فروشان، عصر امروز دست به اعتصاب زدند و کرکره های مغازه هایشان را پایین کشیدند و طی شعارهایی ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۶    
معاون وزیر اقتصاد گفت: با تایید نهایی قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم توسط شورای نگهبان، فضای کسب و کار و همکاری های بین المللی تسهیل می شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۳    
معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی گفت: جرایم عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی غیرقابل بخشش است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۰    
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با توجه به افزایش قیمت جوجه و هزینه تولید، افزایش قیمت مرغ به مرز 7 هزار و 200 تومان در ایام نوروز منطقی است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۷    
سانتافه DM . فول نیوفیس 210،000،000میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۴    
برای اولین بار در کشور، امکان خرید بلیت حمل و نقل ترکیبی هوایی و ریلی مسافران با مشارکت شرکت حمل و نقل ریلی رجا و سایت علی بابا فراهم شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۹    
رئیس مرکز تجارت جهانی ایران با اشاره به سفر هیئت قبرسی به تهران گفت: هدف این هیأت بزرگ اقتصادی قبرس در سفر به ایران ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۶    
قائم مقام وزیر کار در امور بین الملل با اشاره به توسعه منطقه مکران گفت: با ایجاد منطقه اقتصاد مکران تصویر اقتصادی منطقه عوض خواهد شد و ما نیازمند 100 هزار نفر نیروی مهندسی و کار داریم که قبرس و سایر ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۶    
تا چهار سال آینده یعنی 2020 میلادی تعداد خودروهای مجهز به اینترنت 80 درصد افزایش می یابد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۰    
مدیرعامل منطقه آزاد ماکو از پرداخت کمک هزینه صادرات میوه و تره بار به صادرکنندگان خبر داد و گفت: از هفته آینده صادرکنندگان می توانند از تخفیف 30 درصدی حمل بار صادراتی برخوردار شوند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۷    
مدیرعامل منطقه آزاد ماکو با اشاره به سرمایه گذاری چینی ها و هندی ها برای احداث نیروگاه و کارخانه فروآلیاژ در این منطقه گفت: فرودگاه ماکو نیمه اردیبهشت سال آینده به طور موقت به بهره برداری می رسد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۷    
از پوستر دهمین دوره مسابقات قرآن کریم، جامعه کار و تلاش در محل معاونت فرهنگی هنری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور معاون فرهنگی اجتماعی و دیگر مدیران شورای برگزاری این رویداد قرآنی رونمایی شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۵    
این روزها قاچاقچیان در بازارهای میوه و تره بار جولان می دهند و تبدیل به تیتر یک سایت های خبری شده اند ولی چه عاملی موجب شد تا پای قاچاق میوه با کشورمان باز شود؟.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۵    
با وجود لغو تحریم ها دریافت 6 میلیارد دلار پول نفت ایران از هند به مانع دیگری خورده است و آن اصرار پالایشگاه های هندی بر پرداخت پول نفت ایران بر اساس نرخ روپیه در سال 2013 است که مکانیسم پرداخت پول ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۰    
مرکز پژوهش های مجلس با تاکید بر اینکه زیان افزایش قاچاق بنزین بیش از هزینه نگهداری سامانۀ هوشمند سوخت است ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۷    
رسانه ونزوئلایی کورئو دل اورینوکو در گزارشی از صعود شاخص بازارهای بورس کشورهای منطقه آمریکای لاتین، اروپا و آمریکا به دنبال افزایش تدریجی قیمت جهانی نفت خبر داد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۸    
رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران کشور گفت: برای تعیین حداقل دستمزد باید همه تشکل های کارگری در شورای عالی کار حضور داشته باشند و در این زمینه تصمیم گیری کنند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۵    
مرکز آمار ایران از افزایش 1.2 درصدی نرخ تورم تولیدکننده بخش خدمات در فصل پاییز امسال نسبت به فصل قبل خبر داد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۵    
گوگل اعلام کرد که حق استفاده از حذف لینک اطلاعات افراد برای اروپایی ها را در مورد تمامی دامنه های خود و نه فقط دامنه های اروپایی خود اعمال می کند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۲    
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور درصد فلزات سنگین در آب تهران را بسیار اندک توصیف کرد و از هدررفت 14 درصدی آب به دلیل انشعاب غیرمجاز و فرسودگی شبکه آبرسانی خبر داد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۶:۰۴    
دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: نابودسازی میوه های قاچاق روز چهارشنبه با فراخوان رسانه ها آغاز می شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۳:۰۶    
در یازده ماهه سال جاری کشورهای آلمان، افغانستان، امارات متحده عربی، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، جمهوری کره، نروژ از مشتریان خاویار ایرانی بوده اند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۷    
مدیرعامل یک شرکت مشاوره سرمایه گذاری اظهار کرد: سرمایه گذاران آمریکایی در ریسک بازماندن از توافقهای تجاری ایران هستند در حالیکه رقیبان اروپایی آنها از فرصت های تجاری به ارزش میلیاردها دلار بهره ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۷    
نمایندگان مجلس ضمن تغییر نام موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران به سازمان ملی استاندارد ایران کلیات کاری این سازمان را تعیین کرده و کلیه دستگاه های اجرایی را مکلف به همکاری با این سازمان کردند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۲    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گفت: اقتصاد آب یکی از اولویت های سازمان آب و فاضلاب است اما در این خصوص دچار چالش های زیادی هستیم و سهم کمی را از محل تعرفه ها دریافت می کنیم.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۶    
در آستانه شب عید، بازار آجیل و خشکبار رونق گرفته است اما به گفته مسئولان وزارت کشاورزی، با توجه به افزایش تولید انواع محصولات خشکباری ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۶    
روز سه شنبه این هفته 10 درصد سهام صنایع بهداشتی ساینا برای نخستین بار در بازار دوم فرابورس کشف قیمت و عرضه می شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۶    
اوپک، آژانس بین المللی انرژی و اداره اطلاعات انرژی آمریکا سه پیش بینی متفاوت از رشد تقاضای جهانی برای نفت خام در سال جاری میلادی ارائه داده اند که در این بین آژانس بین المللی انرژی خوش بینانه ترین ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه برنامه راهبردی 10 ساله در تیر ماه 94 منتشر شد، گفت: این کار با اتکا به سیاست های اقتصاد مقاومتی در حال انجام است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۸    
روز یکشنبه 16 اسفند ماه، شرکت ذوب آهن اصفهان 21 هزار و 185 تن سبد میلگرد مخلوط تولیدی خود را به صورت سلف عرضه می کند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۵    
با تشدید پیگیری پرونده عرضه میوه های ممنوعه خارجی در سطح بازار توسط دستگاه های ذی ربط دردو هفته اخیر، حالا نوبت به شناسایی و دستگیری عوامل اصلی و پشت صحنه این اقدامات سازمان یافته رسیده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باحذف قوانین دست و پا گیر و برداشته شدن موانع موجود در راه تولید کنندگان واقعی و شاهد جهش تولید در کشور خواهیم شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۰    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از مذاکره با مسئولان وزارت اقتصاد و انرژی آلمان درباره زمینه های همکاری در حوزه های بیمه های صادراتی و ساخت زیربناهای حمل و نقل خبر داد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۶    
با کند شدن روند رشد اقتصادی روسیه نه تنها این کشور ضرر می کند بلکه شرایط برای جمهوری های سابق شوروی نیز دشوار می شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۳    
یک عضو شورای عالی پیشکسوتان اتاق بازرگانی ایران بیان کرد: بدلیل وجود رکود در چند سال گذشته، حیات واحدهای تولیدی نوشیدنی مجاز در داخل کشور به خطر افتاده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۵    
گفته می شود بازار سرمایه در روزهای اخیر اصلاح قیمتی انجام داد و گروه خودروسازان که در هفته های اخیر به عنوان لیدر بازار سرمایه به شمار می آمدند، قیمت های شان را اصلاح کردند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۹    
اجرا و مطالبه اقتصاد مقاومتی از دولت یکی دیگر از وظایف اقتصادی نمایندگان مجلس است که کوتاهی در این زمینه به معنای عقب انداختن رشد اقتصادی پایدار و پیشرفت در این زمینه است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۹    
پایگاه اینترنتی فارکس بارچارت، براساس داده های دریافتی خود، روبل روسیه را بدترین واحد پولی سال 2016 میلادی معرفی کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۷    
سبد نفت اوپک به قیمت 31.61 دلار در بازار مورد خرید و فروش قرار گرفت.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۴    
کارشناسان و صاحبنظران اقتصادی معتقدند وام جدید مسکن نه تنها کمکی به خانه دار شدن خانه اولی ها نکرده بلکه مصوبه سه شنبه هفته گذشته شورای پول و اعتبار کار و کاسبی سوداگران و دلالان مسکن را حسابی سکه می ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۷:۴۴    
سیاست اقتصادی ایران امروز و در شرایط پسا تحریم حول تئوری اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب در حال شکل گیری است و دو محور اتکا به توان داخلی و تولید برای بازار خارجی حرکت می کند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۷:۴۱    
مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه بدبختی خودرو از درگیری با سیاست شروع شد،سودسازی را نصفه ونیمه تایید کرد وبا بیان ماجرای اولتیماتوم 5دقیقه ای به طرف فرانسوی در دقیقه90 مذاکره گفت ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۷:۳۵    
دولت در نظر دارد طبق لایحه برنامه ششم توسعه، ظرف پنج سال رقمی بالغ بر 1.6 هزار میلیارد تومان صرف تولید محتوای بومی در فضای مجازی کند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۷:۳۵    
مدیرکل هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت کار با اشاره به آمار به کارگماری کارجویان افزود:حدود 520 هزار نفر جوینده کار در سامانه کاریابی ها ثبت نام کردند که از این میان 160هزار نفر از طریق کاریابی ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۷:۳۵    
شورای برنامه ریزی ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتباط با توسعه ظرفیت شبکه ملی اطلاعات در برنامه ششم توسعه گفته است که زیرساخت این شبکه در پایان برنامه باید به 120 ترابیت بر ثانیه برسد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۷:۳۲    
یک تحلیلگر ارشد بازار نفت، وضعیت فعلی بازار و تحولات اخیر قیمت نفت را با توجه به نشست های اخیر بین تولیدکنندگان عضو و غیر عضو اوپک و بر اساس نظریه پروفسور شیلر، برنده نوبل اقتصاد تحلیل کرده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۷:۲۹    
خبرگزاری رویترز با اشاره به بی میلی موسسات مالی خارجی نسبت به از سرگیری روابط با ایران، این مسئله را سردردی سیاسی برای دولت حسن روحانی توصیف کرده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۷:۲۶    
شرکت زد.تی.ای که به فروش غیرقانونی محصولات آمریکایی به مخابرات ایران متهم شده، احتمالا از روز سه شنبه در فهرست تحریم های وزارت بازرگانی آمریکا قرار می گیرد.