یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۲۷Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد پرس 25 اسفند 1394 - eghtesadpress.ir

اقتصاد پرس 29 اسفند 1393 اقتصاد پرس 31 فروردین 1394 اقتصاد پرس 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد پرس 31 خرداد 1394 اقتصاد پرس 31 تیر 1394 اقتصاد پرس 31 مرداد 1394 اقتصاد پرس 31 شهریور 1394 اقتصاد پرس 30 مهر 1394 اقتصاد پرس 30 آبان 1394 اقتصاد پرس 30 آذر 1394 اقتصاد پرس 30 دی 1394 اقتصاد پرس 29 بهمن 1394 اقتصاد پرس 1 اسفند 1394 اقتصاد پرس 2 اسفند 1394 اقتصاد پرس 8 اسفند 1394 اقتصاد پرس 9 اسفند 1394 اقتصاد پرس 10 اسفند 1394 اقتصاد پرس 11 اسفند 1394 اقتصاد پرس 12 اسفند 1394 اقتصاد پرس 13 اسفند 1394 اقتصاد پرس 15 اسفند 1394 اقتصاد پرس 16 اسفند 1394 اقتصاد پرس 17 اسفند 1394 اقتصاد پرس 18 اسفند 1394 اقتصاد پرس 19 اسفند 1394 اقتصاد پرس 20 اسفند 1394 اقتصاد پرس 22 اسفند 1394 اقتصاد پرس 24 اسفند 1394 اقتصاد پرس 25 اسفند 1394 اقتصاد پرس 26 اسفند 1394 اقتصاد پرس 27 اسفند 1394 
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۲    
آمار اداره گمرک کره جنوبی نشان داد واردات نفت این کشور از ایران در ماه فوریه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 91 درصد افزایش یافته و به 269 هزار و 20 بشکه در روز رسیده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۶    
مدیرعامل شرکت قطارهای مسافری فدک با بیان اینکه با ورود همه قطارهای این شرکت ریلی به ناوگان، سالانه 2 میلیون صندلی در سیستم ریلی کشور ظرفیت ایجاد می کنیم ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۶    
وزارت اقیانوس ها و شیلات کره جنوبی اعلام کرد خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از ماه آینده، هفته ای یکبار، بهره برداری از یک کشتی 5 هزار تنی کانتینری را در بندر پوسان آغاز خواهد کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۳    
بازار بورس در آخرین سه شنبه سال جاری شاهد استراحت نماگرهای منتخب خود همزمان با افزایش عرضه از سوی برخی صندوق ها و حقوقی ها بود. بازاری که با یک پدیده نیز مواجه شد و شاخص کل 199 واحد افت کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۰    
مدیرعامل اتحادیه سراسری تولید کنندگان مرغ تخم گذار گفت: با افزایش 23 هزار تنی صادرات تخم مرغ نسبت به سال گذشته صادرات تخم مرغ امسال به 93 هزار تن رسید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۰    
با آغاز طرح سفرهای نوروزی جاده ای، ترافیک جاده ها افزایش یافت اما تردد به صورت روان در جریان است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۰    
رئیس سازمان مالیاتی با اشاره به مسدود بودن حساب شرکت ملی نفت، گفت: این موضوع حل خواهد شد و هیچ بخشی از وزارت نفت بابت پرداخت حقوق کارکنان مشکل نخواهد داشت.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۰    
رئیس کل بانک مرکزی از گشایش 1202 ال سی و 264 رابطه کارگزاری تا 18 اسفند ماه امسال خبر داد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۲    
وزارت امور خارجه آمریکا با تمدید هشداری که در اواخر ژانویه در زمینه سفر گردشگران آمریکایی به ایران صادر کرده بود اعلام کرد، شهروندان آمریکایی باید از سفر به ایران اجتناب کنند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۹    
ردیف های واردات رسمی گوشی تلفن همراه نشان می دهد که ظرف یک ماه گذشته حدود 40تن موبایل وارد کشور شده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۶    
بانک مسکن در بخشنامه ای دستورالعمل نحوه پرداخت وام به متقاضیان انواع تسهیلات مسکن را اعلام کرد که در آن جزئیاتی مانند نرخ سود، روش های بازپرداخت ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۳    
توزیع اسکناس نو در حالی از ابتدای هفته در شعب منتخب نظام بانکی آغاز شده که برخلاف وعده رئیس کل بانک مرکزی، بانک ها از دستور این بانک برای ایجاد محدودیت در توزیع اسکناس نو خبر می دهند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۳    
وزیر راه و شهرسازی ضمن موافقت با درخواست روس ها برای افزایش پروازهای تهران به مسکو، شرایط دولت تهران را درباره نحوه مشارکت با روسیه برای اجرای پروژه های ریلی در ایران تشریح کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۱    
مدیرعامل بانک سپه گفت : نرخ سود بازار بین بانکی به 18 تا 18.5 درصد کاهش یافته، گاهی نیز به 19 درصد هم می رسد، اما در حال سوق یافتن به پیرامون نرخ تورم است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۱    
مدیرعامل قطارهای فدک با اشاره به این که هر ماه یک رام قطار بازسازی شده 5 ستاره وارد ناوگان ریلی کشور می شود ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۹    
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 199 واحد کاهش را به ثبت رساند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۹    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی درباره خرید ویلا و زمین در شهر های شمالی بدون در نظر داشتن شرایط لازم در ایام نوروز هشدار داد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۲    
وزیر تجارت استرالیا گفت، استرالیا قصد دارد دفتر تجاری خود در ایران را اواخر امسال بازگشایی نماید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۳    
نان های آلوده به یک نگرانی عمومی در مصر تبدیل شده و این در حالی است که نهادهای دولتی این کشور استانداردهای متفاوتی را در مورد حد مجاز آلودگی قارچی در گندم لحاظ کرده اند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۱    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ناوگان ریلی مسافری ایران بسیار قدیمی و عمر برخی از واگن ها بیش از 50 سال است گفت ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۱    
دنیای محتوا، دنیای فرصت ها و چالش هاست که به خوبی می تواند بر ضمیر خودآگاه یا ناخودآگاه کاربران تأثیر شگرف و عمیقی را ایجاد کند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۵۸    
با حضور وزیر راه و شهرسازی 3 رام قطار جدید 5 ستاره فدک وارد ناوگان ریلی شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۵۸    
شرکت فولکس واگن پس از رسوایی استفاده از نرم افزار پنهان کننده آلایندگی خودروهای سواری خود در آمریکا اکنون با یک دعوای 3 ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۵۵    
منابع هندی اعلام کردند این کشور آماده امضای قرارداد احداث خط لوله انتقال گاز در زیر دریا برای واردات گاز تولیدی ایران شده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۵۲    
قیمت هر اونس طلا در معاملات امروز با نیم درصد کاهش به 1228 دلار و 56 سنت رسید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۲:۴۰    
خبر های منتشر شده روزهای اخیر حاکی از برداشته شدن سقف واردات روغن پالم با جلب رضایت سازمان غذا و دارو در سال 95 و وضع تعرفه 26 درصدی برای واردات این محصول است هر چند که هنوز مسئولان دولتی واکنش رسمی ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۹    
سرانجام مایکروسافت تعدادی افزونه آزمایشی برای مرورگر Edge خود عرضه کرد تا کاربران ویندوز 10 بتوانند به برخی امکانات اضافی بر روی این مرورگر دسترسی داشته باشند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۶    
به دنبال اعلام میزان دیه در سال 1395 از سوی قوه قضائیه، جدول میزان حق بیمه شخص ثالث در سال آینده از طرف رئیس کل بیمه مرکزی به شرکت های بیمه ابلاغ شد و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از بیمه گذاران ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۳    
شرکت بزرگ هیوندای ژاپن اعلام کرد که قصد دارد از ماه آوریل(فروردین) فروش محصولات نیمه مونتاژ و نیمه سوار شده خود به ایران را از سر بگیرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۰    
بیشتر کشورهای جهان برای جلوگیری از سوءاستفاده از آزادی، پالایش فضای مجازی را طبق خط مشی و سیاست های ملی خود اجرا می کنند ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۸    
گوگل جایزه شناسایی آسیب پذیری های امنیتی در لپ تاپ های کروم بوک خود را دو برابر کرده و به 100 هزار دلار افزایش داده و امیدوار است از این طریق توجه محققان امنیتی را به خود جلب کند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۵    
رئیس اتاق مشترک ایران و روسیه از توافقات جدید بانکی، حل مشکل روادید تجار ایرانی با روسیه و افزایش تعداد پروازها به 3 شهر روسیه خبر داد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۳    
امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی 5 رام قطار شرکت قطارهای فدک و 2 رام ریل باس وارد ناوگان ریلی کشور شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۳    
جدال میان باارزش ترین شرکت فناوری آمریکا با دولت این کشور به مرحله تازه ای رسیده و وزارت دادگستری این کشور خواستار دسترسی به کدهای منبع محصولات اپل است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۵    
مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان از ساخت 42 مدرسه جدید برکت در این استان خبر داد و امیدواری کرد: با ساخت این مدارس فاصله این استان با سرانه متوسط کشوری در تأمین فضاهای آموزشی کاهش یابد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۹    
مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب در استان تهران آغاز شده است ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۷    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران گفت: سالیانه افزایش چهار درصدی مشترکان برق را داریم و متوسط رشد مصرف برق در تهران بزرگ 2.5 درصد است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۷    
وزیر نفت گفت: دولت برای افزایش قیمت بنزین در سال آینده هنوز تصمیم گیری نکرده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۵    
رییس کل بانک مرکزی از برقراری 264 رابطه کارگزاری و همچنین بازگشایی 1202 ال سی خبر داد و افزود: این آمار مربوط به دو هفته منتهی هجده ام اسفند ماه سال جاری است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۲    
خارج شدن از اپلیکیشن های آیفون کمکی به حفظ عمر باتری نمی کند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۹    
رئیس مجمع ملی تشکل های کشاورزی با بیان اینکه با واردات گندم به شدت مخالف هستیم، گفت: اگر تولید گندم مناسب است، به چه دلیل باید در این شرایط حساس، ارز کشور صرف واردات این کالا شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۹    
نمایندگان مجلس در اولین دستور جلسه امروز خود ماده واحده و تبصره های لایحه دو دوازدهم بودجه سال 95 را تصویب کردند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۳    
دولت با محوریت وزارت صنعت و سازمان ملی استاندارد، درست در واپسین روزهای سال94 تصمیم گرفت مجوز ناگهانی برای ترخیص خودروهای ممنوعه وارداتی مانده در گمرک (متروکه) صادر کند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۸:۰۳    
اپراتور دوم ارتباطی کشور مدتی است به فعال سازی برخی طرح های تشویقی برای عده ای از مشترکان پرداخته و در این قالب بعضا مانع فعال سازی طرح های تشویقی دلخواه مشترکان شده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۸:۰۱    
بهمن ماه امسال تولید برخی سواری های دوگانه سوز کاهش و برخی افزایش یافته است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۸    
یک مقام مسوول کارگری معتقد است که فاصله بین تورم و سبد هزینه خانوار کارگری به قدری زیاد است که اگر هزاران جلسه با کارفرمایان بگذارند هیچ اتفاقی در دستمزد کارگران نمی افتد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با استفان چیابو وزیر تجارت و سرمایه گذاری استرالیا دیدار و در خصوص روابط تجاری و اقتصادی دو کشور گفت وگو و رایزنی کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۷:۴۹    
سبزی پلو ماهی یک رسم دیرینه است که در شب چهارشنبه آخر سال و یا شب سال نو میهمان سفره های ایرانیان بوده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ - ۰۷:۴۳    
معاون نظارت بانک مرکزی، مطالبات معوقه و غیر جاری بانک ها در سالجاری حدود 90 هزار میلیارد تومان عنوان کرد.