چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۱۲:۴۵Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد پرس 13 اسفند 1394 - eghtesadpress.ir

اقتصاد پرس 29 اسفند 1393 اقتصاد پرس 31 فروردین 1394 اقتصاد پرس 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد پرس 31 خرداد 1394 اقتصاد پرس 31 تیر 1394 اقتصاد پرس 31 مرداد 1394 اقتصاد پرس 31 شهریور 1394 اقتصاد پرس 30 مهر 1394 اقتصاد پرس 30 آبان 1394 اقتصاد پرس 30 آذر 1394 اقتصاد پرس 30 دی 1394 اقتصاد پرس 29 بهمن 1394 اقتصاد پرس 1 اسفند 1394 اقتصاد پرس 2 اسفند 1394 اقتصاد پرس 8 اسفند 1394 اقتصاد پرس 9 اسفند 1394 اقتصاد پرس 10 اسفند 1394 اقتصاد پرس 11 اسفند 1394 اقتصاد پرس 12 اسفند 1394 اقتصاد پرس 13 اسفند 1394 اقتصاد پرس 15 اسفند 1394 اقتصاد پرس 16 اسفند 1394 اقتصاد پرس 17 اسفند 1394 اقتصاد پرس 18 اسفند 1394 اقتصاد پرس 19 اسفند 1394 اقتصاد پرس 20 اسفند 1394 اقتصاد پرس 22 اسفند 1394 اقتصاد پرس 24 اسفند 1394 اقتصاد پرس 25 اسفند 1394 اقتصاد پرس 26 اسفند 1394 اقتصاد پرس 27 اسفند 1394 
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۱    
مهندس حمید چیت چیان وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران، امضای قرارداد بین شرکت مپنا و زیمنس آلمان را بسیار خوب توصیف کرد و آن را در راستای انتقال فناوری پیشرفته توربین های گازی به ایران مهم دانست.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از آزادراه منجیل- رودبار گفت: با توجه به اینکه قطعه اول این پروژه در مسیر گلوگاهی آزادراه قزوین- رشت واقع شده، تلاش می کنیم به مناسبت آغاز سال نو ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۸    
رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران گفت: افزایش وام مسکن فرصت خوبی را در بازار مسکن برای خارج شدن از رکود این بخش فراهم می آورد به طوری که موجب رونق بازار مسکن در نیمه اول سال آینده خواهد شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۳    
معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از کاهش 15 درصدی قیمت انواع نهاده های دامی خبر داد و گفت: در یک سال گذشته و با اجرایی شدن برجام و لغو تحریم ها، قیمت نهاده های دامی در داخل کشور کاهش یافته است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۰    
معاون مسکن و ساختمان وزیرراه و شهرسازی با اشاره به افزایش سقف وام مسکن تا یک میلیارد ریال برای خریداران عادی و یک میلیارد و 600 میلیون ریال برای زوجین شاغل خانه اولی گفت ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۸    
بر پایه آمار نفتکش ها، واردات نفت هند از ایران در فوریه که نخستین ماه پس از لغو تحریمهای هسته ای علیه تهران بود، بیش از یک پنجم افزایش یافت.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۹    
جدول داخل متن قیمت برخی از مغازه ها برای رهن و اجاره در متراژ 10 تا 30 متر را نشان می دهد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۶    
قیمت انواع خودروی دست دوم خارجی در بازار منتشر شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۲    
مدیرکل فرودگاه های کشور از افزایش مسیرهای هوایی ایران به 77هزار و 100 کیلومتر خبر داد و گفت: با راه اندازی پروژه مدیریت آسمان ایران شهر تنها در 5 مسیر پروازی سالانه 40میلیارد تومان صرفه جویی برای ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۲    
فاز نخست طرح مدیریت آسمان ایران امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۸    
کشتی حامل گاز LNG قطر در بندر قاسم شهر کراچی لنگر انداخت و کشتی بعدی نیز 8 مارس وارد پاکستان خواهد شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۵    
وزیر راه و شهرسازی از افتتاح 7 هزار کیلومتر مسیر جدید هوایی در روز جاری خبر داد و گفت:ایرلاین ها تنها 5 ماه برای افزایش سرمایه زمان دارند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۵    
رویترز اعلام کرد: واردات نفت هند از ایران در ماه فوریه 21 درصد افزایش یافت.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۲    
وزیر نیرو در اجلاس مشترک ایران و آلمان، گفت: جمهوری اسلامی ایران به رشد اقتصادی 8 درصد می رسد. رسانه های خارجی نوشتند افزایش دو برابری رشد اقتصاد ایران نیاز به سرمایه گذاری 1.5 تریلیون دلاری دارد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۹    
تردد خودرو از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 14 اسفند از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد از ساعت 18 ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۹    
افزایش اعزام نوروزی عتبات، ارائه کاراکارت به بازنشستگان تأمین اجتماعی، اعتبار ویژه برای حمایت از سالمندان، اختصاص 17 هزار میلیارد به بخش درمان و...از جمله اخبار حوزه بهزیستی و رفاه است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۹    
امروز تا روز شنبه هفته آینده، با استقرار سامانه کم فشار در شمال کشور افزایش دما همراه با وزش باد شدید جنوبی به ویژه در سواحل غربی خزر پیش بینی می شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۶    
مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور گفت: 700 میلیارد تومان از شرکت های هواپیمایی طلب داریم اما ایرلاین ها اهتمامی برای پرداخت بدهی خود ندارند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۳    
معاملات این هفته بازار سرمایه کشور نشان می دهد بازار روند منطقی و متعادل به خود گرفته و در مجموع از آخر معاملات روز شنبه تا پایان این هفته 530 واحد افت داشته است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۰    
قائم مقام صندوق توسعه ملی معتقد است یکی از مشکلات این است که بانک های ما به لحاظ منابع انسانی، نرم افزاری به روز نیستند و باید با مذاکره و پیگیری ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۷    
وزیر راه و شهرسازی به دعوت از شرکت بوئینگ برای مذاکره خرید هواپیما اشاره کرد و گفت: شرکت ایرباس در حال انجام مراحل دریافت مجوزهای بین المللی است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۴    
طلای جهانی در معاملات روز جاری با ادامه ورود سرمایه به صندوقهای سرمایه گذاری تحت پشتوانه این فلز که خوش بینی نسبت به ادامه روند صعودی طلا در سال جاری را افزایش داده است، به سطح بالاتری صعود کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۷    
نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار کرمان کارهای بزرگی در سطح استان و کشور انجام می دهد و در کنار ایشان هستیم.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اهداف وزارت راه و شهرسازی کاهش نرخ سود تسهیلات و افزایش زمان بازپرداخت اقساط است، گفت: در گذشته سوداگران، مسکن را برای سفته بازی و سودآوری می ساختند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۵    
وزارت توسعه اقتصادی روسیه، تداوم بحران اقتصادی روسیه برای سه سال دیگر یعنی تا سال 2019 را پیش بینی کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۵    
معاون وزیر اقتصاد و دارایی گفت: امیدواریم اوایل سال آینده به کمک بخش خصوصی، خانه سرمایه گذار در کشور راه اندازی شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۲    
کمتر از یک ماه پس از سفر نخست وزیر پاکستان به قطر و امضای قرارداد نهایی واردات گاز طبیعی مایع (ال.ان.جی) از این کشور، ورود محموله های ال.ان.جی به پاکستان از هفته جاری آغاز شده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۲    
اعلان شرایط تازه دریافت وام مسکن و افزایش آن در کلان شهر تهران به 160 میلیون تومان برای خانه اولی ها، در روزنامه های صبح امروز مورد توجه قرار گرفت ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۲    
یک فعال بخش خصوصی در زمینه انرژی های تجدیدپذیر گفت: دولت با پرداخت به موقع بدهی های خود به بخش خصوصی می تواند نقش موثری در توسعه انرژی های تجدیدپذیر در کشور داشته باشد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۹    
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری که بدون قطع اینترنت و شبکه های پیام رسان همراه شد حاصل اعتماد دولت تدبیر و امید به مردم برای دسترسی آزاد آنان به اطلاعات بود که همواره ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۹    
وزیرصنعت، معدن وتجارت کشورمان با اشاره به تسهیل ارتباط میان تجار برای توسعه وگسترش همکاری های ایران وافغانستان ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۶    
خوسه ماریا اوریول رئیس شرکت قطار تالگو Talgo اسپانیا اعلام کرد آزمایش هایی در ایران برای انعقاد قرارداد نصب ترن های آونگی صورت گرفته است
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۳    
بهمن ماه امسال تولید سه مدل سواری در خودروسازان داخلی به صفر رسید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۳    
شرکت نفتی تونن جنرال در ماه ژانویه اولین محموله نفتی ژاپن را از کردستان عراق وارد کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۰    
مدیرعامل فیات کرایسلر اتوموبیل مذاکرات این شرکت خودروسازی ایتالیایی آمریکایی با پژو سیتروئن یا هر خودروساز دیگر برای ادغام را تکذیب کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۴    
در نمایشگاه امسال خودروی ژنو برندهای لوکس بوگاتی و لامبورگینی با رونمایی جدیدترین ابرخودروهای خود به خودنمایی پرداختند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۱    
در حالی که قیمت اوراق تسهیلات مسکن در ابتدای اسفند ماه به 90 هزار تومان رسیده بود، اما این قیمت در آخرین ماه سال روند نزولی به خود گرفت و با وجود افزایش وام مسکن خانه اولی ها به روند نزولی خود ادامه ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۱    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: مسابقات قرآن کریم، جامعه کار و تلاش کشور یکی از شعارهای اصلی قرآن کریم را که حاکمیت نظم و انضباط در کار است، محقق خواهد کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۱    
مهمترین عناوین اخبار هفته جاری به موضوع افزایش تعداد نیروهای کار در سال آینده، تشکیل کمیته دائمی حل مشکل بیکاری در شورای عالی اشتغال ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۸    
مجتبی نورانی، مدیرکل فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جزئیات دهمین دوره مسابقات قرآن کریم، جامعه کار و تلاش کشور را تشریح کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۵    
هفدهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان با حضور فعال شرکت های ایرانی در شهر تاشکند پایتخت ازبکستان آغاز بکار کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۲    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، میزان صادرات نفت در نظر گرفته شده برای بودجه 95 را دو میلیون و 250 هزار بشکه در روز اعلام کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۲    
درحالی شورای پول و اعتبار به تازگی با پرداخت وام 160میلیون تومانی موافقت کرده که اقساط 2.3میلیونی و سود 171میلیونی این وام خارج از توانایی پرداخت زوج های جوان بوده و عملاً این اقدام دولت برای رونق ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۶    
کمیته تنظیم بازار اعلام اعلام کرد میوه شب عید امسال استان تهران از 20 اسفند ماه با افزایش تعداد جایگاه های عرضه ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۳    
سازمان فضایی ایران به منظور ترویج فناوری فضایی، آموزش کار گروهی در بین دانشجویان، مسابقه سراسری ماهواره دانشجویی مکعب ایرانی را برگزار می کند.