یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۱۹Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد پرس 10 اسفند 1394 - eghtesadpress.ir

اقتصاد پرس 29 اسفند 1393 اقتصاد پرس 31 فروردین 1394 اقتصاد پرس 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد پرس 31 خرداد 1394 اقتصاد پرس 31 تیر 1394 اقتصاد پرس 31 مرداد 1394 اقتصاد پرس 31 شهریور 1394 اقتصاد پرس 30 مهر 1394 اقتصاد پرس 30 آبان 1394 اقتصاد پرس 30 آذر 1394 اقتصاد پرس 30 دی 1394 اقتصاد پرس 29 بهمن 1394 اقتصاد پرس 1 اسفند 1394 اقتصاد پرس 2 اسفند 1394 اقتصاد پرس 8 اسفند 1394 اقتصاد پرس 9 اسفند 1394 اقتصاد پرس 10 اسفند 1394 اقتصاد پرس 11 اسفند 1394 اقتصاد پرس 12 اسفند 1394 اقتصاد پرس 13 اسفند 1394 اقتصاد پرس 15 اسفند 1394 اقتصاد پرس 16 اسفند 1394 اقتصاد پرس 17 اسفند 1394 اقتصاد پرس 18 اسفند 1394 اقتصاد پرس 19 اسفند 1394 اقتصاد پرس 20 اسفند 1394 اقتصاد پرس 22 اسفند 1394 اقتصاد پرس 24 اسفند 1394 اقتصاد پرس 25 اسفند 1394 اقتصاد پرس 26 اسفند 1394 اقتصاد پرس 27 اسفند 1394 
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۴    
دبیر جشنواره کسب و کارهای نوپا از اجرای طرح حمایتی از طرح های صنعتی توجیه پذیر برای ورود به بازار خبرداد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۸    
انجمن علمی پول و بانک ایران با حضور تنی چند از صاحب نظران، پیشکسوتان و فعالان این حوزه تاسیس شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۵    
معاون وزیر صنعت در حالی به چینی ها اخطار داده که اگر قطعات خود را داخلی سازی نکنند از بازار خودرو ایران حذف می شوند که برخی کارشناسان معتقدند حذف چینی ها از بازار خودرو ایران به راحتی امکان پذیر ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۲    
یک مقام مسئول با اشاره به نشست امروز جایگاه داران و شرکت پخش، گفت: امروز پیشنهاد توقف آزمایشی عرضه کارتی بنزین برای نوروز و روزهای پایانی اسفند ارائه ودر صورت موافقت، عرضه بنزین آزاد می شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۹    
آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع سواری پراید صفر کیلومتر شرکت سایپا در سطح بازار تهران است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۶    
مدیر عامل ایران خودرو گفت: 85 درصد از فروش خودرو در ایران قیمتی کمتر از 15 هزار دلار دارد، گفت: خودروسازان خارجی باید در برنامه ریزی برای حضور در بازار ایران، این موضوع را مدنظر قرار دهند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۳    
موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری ایران و سنگاپور در جریان دیدار وزیر اقتصاد کشورمان با وزیر تجارت و صنعت سنگاپور به امضا رسید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۱    
دولت چین اعلام کرد با هدف کاهش ظرفیت بخش های تولید ذغال سنگ و فولاد این کشور، 1.8 میلیون نفر را در این دو بخش تعدیل خواهد کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۳۸    
امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا به دلیل آشفتگی بورس های جهانی و همچنین احتمال عدم افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو بیش از 10 دلار افزایش یافت و هر اونس به 1232 دلار رسید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۹    
معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه مبلغ 9 هزار میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های کشور پرداخت شده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۳    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات با کاهش 194 واحدی به عدد 77 هزار و 539 رسید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۰    
قیمت رهن و اجاره آپارتمان در مناطق مختلف تهران منتشر شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۰    
ولستر 72میلیون تومان به فروش می رسد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۷    
معاون منابع طبیعی استان تهران با اشاره به اینکه گردوغبار تهران منشاء محلی و داخلی دارد، گفت: علت اصلی گردوغبار تهران، شهرستان ملارد در محدوده روستای "شش" به وسعت حدود 600 هکتار است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۷    
رئیس اتحادیه فروشندگان خشکبار و آجیل گفت: برگزاری فروش فوق العاده در آجیل فروشی ها کار سختی است و هیچ آجیل فروشی در طرح فروش فوق العاده شرکت نمی کند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۷    
معاون آبخیزداری منابع طبیعی استان تهران با تاکید بر لزوم ساخت سازه های آبخیزداری گفت: سیلاب های به وجود آمده از باران های شدید تا به امروز بیشتر از 100 میلیارد تومان به شهرستان های تهران خسارت زده ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۷    
وزیر تجارت و صنعت کره جنوبی از توافق امروز با وزرای نفت و نیروی ایران در خصوص توسعه همکاری های انرژی دو کشور خبر داد و گفت: مقرر شده مذاکرات دو کشور در سطح وزرا در این زمینه ادامه پیدا کند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۷    
وزیر نیروی ایران از خواست کره جنوبی برای افزایش خرید نفت ایران خبر داد و گفت: توافقنامه ای امروز بین وزارت نیرو و وزارت صنعت و تجارت کره جنوبی به امضا رسید تا شرکت های کره ای همراه با تامین مالی در ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۱    
وزارت اقتصاد بانک سپه را در محورهای برنامه استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، برنامه صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۸    
شورای وزیران عربستان اعلام کرده که این کشور تلاش می کند قیمت نفت در بازار جهانی به ثبات برسد در عین حال آماده تأمین نیاز جهانی به نفت است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۵    
صرافان بازار ارز و سکه در معاملات امروز(دوشنبه) بازار آزاد، نرخ هر دلار آمریکا را با 190 ریال افت نسبت به دیروز 34 هزار و 690 ریال و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با 60 هزار ریال رشد 10 ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۹    
وزیر نفت خود یکی از منتقدان جدی ادامه استفاده از سامانه سوخت در بخش بنزین است، اما جمع آوری این سیستم را منوط به تصمیم هیات دولت می داند ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۹    
مرکز آمار ایران، گزارش شاخص قیمت تولیدکننده نهاده های ساختمان های مسکونی شهر تهران فصل بهار 1390 تا فصل پاییز 1394 را منتشر کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۶    
رئیس بانک مرکزی فرانسه در گفت وگو با روزنامه آلمانی فرانکفورتر آلگماینه نسبت به اثرات بلندمدت قیمت نفت بر اقتصادهای حوزه یورو هشدار داد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کاهش صدور پروانه ساخت مسکن باعث می شود در آینده تعادل بازار عرضه و تقاضا مسکن به هم بخورد گفت:براساس ماده یک قانون حمایت از تولید مسکن ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۴    
وزیر نفت گفت: صادرات نفت خام و میعانات گازی ایران در بهمن ماه به یک میلیون و 750 هزار بشکه در روز رسید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۴    
مقامات هندی اعلام کردند: در یک سال گذشته، 200 هزار تن برنج باسماتی به طور غیرقانونی به جای انتقال به بندرعباس ایران به دوبی منتقل شده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۱    
به گفته مدیران عامل ایران خودرو و سایپا ارزش هر کدام از این دو شرکت خودروساز در شرایط فعلی 7 میلیارد دلار است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۱    
رئیس انجمن سکه و صراف استان تهران با اشاره به خرید ارز توسط فعالان بازار ارز در قبل از برگزاری انتخابات، گفت: بعد از مشخص شدن نتایج آن و وجود آرامش در کشور، خریداران هفته گذشته ارز فروشنده شدند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۸    
امروز سکه طرح جدید با 7 هزار تومان افزایش یک میلیون و هزار تومان و دلار با 7 تومان افت قیمت3467 تومان به فروش رسید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۸    
معاون آفریقا و خاورمیانه شرکت پژو گفت: تولید مدل های فعلی پژو در ایران همچنان ادامه خواهد داشت و در کنار این محصولات، 3 خودروی جدید نیز طی سال های آینده به بازار ایران عرضه خواهد شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۸    
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه با 194 واحد افت به 77 هزار و 539 واحد رسید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۰    
معاون آفریقا و خاورمیانه شرکت پژو گفت با وجود ورود خودروهای جدید پژو به بازار ایران مدل های فعلی پژو کماکان در بازار ایران تولید خواهند شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۷    
شرکت اچ اس بی سی اعلام کرد کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس ممکن است در دو سال آینده برای بازپرداخت 94 میلیارد دلار از بدهی های خود به مشکل بخورند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۷    
معاون شرکت پشتیبانی امور دام گفت: در صدد این هستیم که با گرفتن مصوبه ستاد تنظیم بازار، قیمت مرغ منجمد را از 5 هزار و 500 تومان فعلی به 5 هزار و 100 تومان کاهش دهیم.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۹    
عضو انجمن کشتیرانی مشکلات بانکی را یکی از دلایل عدم رونق فعالیت بنادر پس از رفع تحریم ها دانست و گفت ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۳    
سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت نوروزی اتوبوس های درون و برون شهری خبر داد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۰    
نخستین بار در تابستان سال 90 بود که دولت بر اساس مصوبه هیات واگذاری تصمیم گرفت پس از سال ها هما را روانه خانه بخت کند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۵    
در حالی قائم مقام وزیر راه از ابلاغ دستورالعمل فروش واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر در هفته آخر بهمن خبر داده بود که با گذشت حدود دو هفته هنوز خبری از اجرایی شدن این وعده نشده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۲    
سرپرست هیئت 26 نفره اتاق بازرگانی و صنایع لاهور که به ایران سفر کرده است گفت: هدفگذاری شده که ارزش مبادلات تجاری بین دو کشور در 3 سال آینده به سالانه 5 میلیارد دلار برسد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۹    
مرکز آمار ایران، نرخ تورم روستایی در 12 ماهه منتهی به بهمن ماه سال جاری 11 درصد اعلام کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۲    
ارزش صندوق های قابل معامله در پایان بهمن ماه امسال با رشدی 40 درصدی نسبت به مدت مشابه ماه قبل (دی ماه 94) به رقم 17 هزار و 974 میلیارد ریال رسید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۴    
حسن سبحانی استاد اقتصاد دانشگاه تهران در تشریح مشکلات اساسی اقتصاد ایران به چالش های برنامه های توسعه پرداخت و با تصریح اینکه اقتصاد اسلامی در کشور ما جایگاه ندارد ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۳    
مدیرعامل بانک سپه گفت: براساس نتایج بررسی دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت اقتصاد، بانک سپه در زمینه ارتقای کیفیت خدمات دولتی در بین بانکهای دولتی کشور مقام اول را کسب کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۵    
وضعیت نامناسب تامین امنیت گردشگران در ترکیه سبب شده تا مسوولان گردشگری بسیاری از کشورها نسبت به محدودیت و ممنوعیت سفر به این کشور به شهروندان خود هشدارهای لازم را دهند اما در این میان ایران چقدر نسبت ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۵    
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 5500 تومان و گوشت قرمز منجمد با قیمت هر کیلو هیجده هزار و 500 تومان در فروشگاه های زنجیزه ای و سازمان میادین توزیع می شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۲    
رسانه های کره جنوبی اعلام کردند که سفر هیات بزرگی از این کشور به ایران به ریاست جو هیونگ هوان وزیر صنعت، تجارت و انرژی؛ حاکی از عزم راسخ و برنامه ریزی گسترده سئول برای گسترش روابط با تهران است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۶    
در دیدار وزیر تجارت، صنعت و انرژی کره جنوبی با وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان، یادداشت تفاهم پنج میلیارد یورویی تامین مالی میان ایران و کره جنوبی به امضاء رسید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۳    
در مراسم افتتاحیه سومین همایش بین المللی صنعت خودروی ایران، چهار تفاهمنامه در حوزه های تولید خودرو، همکاری انجمن های قطعه سازی و همچنین همکاری های علمی به امضا رسید که سه مورد آن با کشورهای سوئد ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۲    
مشاور بانکی اتاق ایران از ارائه پیشنهادی به شورای پول و اعتبار به منظور اصلاح آئین نامه ذینفع واحد برای واحدهای تولیدی خبر داد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۶    
قرار است بخشی از نیاز شهر تهران به اتوبوس را دو شرکت ایتالیایی تامین کنند. تهران در حال حاضر به 6 هزار اتوبوس نیاز دارد و طی 6 سال گذشته دولت نیز هیچ اتوبوسی به شهرتهران تحویل نداده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۰    
مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی از ورود نخستین کارت های بین المللی در نظام بانکی کشور در سال آینده خبر داد و گفت: براساس مذاکرات انجام شده با بانک جی.بی ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۲    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان نزدیک به ایستگاه های مترو در مناطق مختلف شهری تهران است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۶    
یک کارشناس اقتصادی گفت: آماده کردن زیرساخت ها، حمایت دولت از بنگاه های کوچک اقتصادی و بخش های خصوصی موتور تولید نیمه جان کشور را روشن می کند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۵۳    
مدیرفنی کمیته صنایع لبنی گفت: افزایش قیمت محصولات لبنی در شرایط حاضر به صلاح نیست در حالی که قرار است محصولات لبنی 100 تومان به قیمت شان افزوده شود..
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۷    
مدیرعامل اتحادیه تکثیر و پرورش صادرات آبزیان گفت: سیستم نامناسب عرضه و جولان دلالان موجب افزایش بیش از پیش قیمت ها شده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۴    
افزایش سهم و حق رأی کشور در صندوق بین المللی پول، فرصت خوبی برای افزایش رونق اقتصادی و کمک به خروج از رکود است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۱    
سودجویانی که از افزایش تقاضای بازار نهایت استفاده را می برند و اقدام به توزیع و عرضه محصولات با قیمت دلخواه می کنند این روزها منتظر آمدن نوروز هستند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۳    
طلا در صورت تشدید ریسک گریزی سرمایه گذاران ممکن است به 1400 دلار در هر اونس صعود کند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۰    
دولت و مجلس باید با تدوین مکانیسم ها، آیین نامه ها و قوانین مناسب مدیران ضعیف را از راس امور برداشته و مدیریت کارآمد را که مبنای اقتصاد مقاومتی است بر سر کار بیاورند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با سپاس از ملت آگاه و مصمم ایران که با لبیک به فراخوان نظام اسلامی و با عزم راسخ و شور و نشاطی به یاد ماندنی مردمسالاری دینی را در چهره درخشان خود به جهانیان نشان ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۴    
حسن روحانی با بیان اینکه این انتخابات، اولین انتخاباتی بود که در این دولت برگزار شد، تاکید کرد که دولت وظیفه دارد با تمام توان خود در خدمت به این ملت نجیب و صبور بکوشد و از هیات وزیران خواست بر شتاب ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۸    
در یک دهه گذشته مجلسی ها مصرانه پیگیر موضوع اشتغال و معضل بیکاری در کشور نبودند و بیشتر خروجی مجلس نطق های نمایندگان از تریبون صحن بود نه تصویب قوانین کار آمد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۸:۵۲    
هفته جاری قیمت چند مدل خودرو در بازار افزایش یافته است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۹    
هیات تجاری ایران به سرپرستی رییس اتاق بازرگانی تهران برای همکاری های جدید و تقویت روابط اقتصادی، طی روزهای اخیر به آلمان سفر کردند که طی این سفر جلسات و ملاقات های متعددی در زمینه های مختلف اقتصادی ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۸:۳۷    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی زمان قطعی اجرای قانون افزایش نرخ جرایم رانندگی را اعلام کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۸:۳۲    
رایزن اقتصادی ایران در آلمان با اشاره به برطرف شدن مشکلات بیمه هرمس و بانک های آلمانی برای ارتباط دوباره با ایران در آینده نزدیک گفت ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۸:۰۹    
در حالیکه یکی از ارکان اجرایی وزارت ارتباطات کم فروشی و خدمات بی کیفیت را مصداق ظلم در حق مردم می داند آیا زمینه انحصارشکنی از واردات اینترنت فراهم می شود تا شاهد گران فروشی در این عرصه نباشیم؟
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۷:۵۴    
معاون تعاون وزیرکار با اشاره به عدم موفقیت تعاونی های مسکن گفت: زمانی که 12هزار تعاونی مسکن داریم که نزدیک به 2میلیون و 600 هزار واحد مسکونی را ساخته اند چگونه ممکن است موفق نبوده باشند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۷:۵۴    
مجری طرح تولید پراکنده شرکت مادرتخصصی توانیر از اعطای تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی با سود 6 درصدی به سرمایه گذاران تولید پراکنده برق خبر داد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۷:۵۱    
بخش حمل ونقل هوایی کشور از دو سال پیش دچار حواشی متعددی بوده است؛ سقوط فالکن 20 سازمان هواپیمایی کشوری سرآغازی بود بر یک تراژدی در حمل ونقل هوایی مسافری.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۷:۳۴    
خبرگزاری مطرح غربی در گزارشی درباره انتخابات ایران تصریح کرد که نتیجه این انتخابات راه را برای افزایش تجارت با این کشور هموار می کند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۷:۳۱    
دبیر انجمن صنفی کارخانه های قند و شکر با بیان اینکه چغندرکاران هنوز 500 میلیارد تومان از طلب شان از کارخانه ها را نگرفته اند ...