پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۹:۵۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 1 آذر 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 1 آذر 1397 العالم 2 آذر 1397 العالم 3 آذر 1397 العالم 4 آذر 1397 العالم 5 آذر 1397 العالم 6 آذر 1397 العالم 7 آذر 1397 العالم 8 آذر 1397 العالم 9 آذر 1397 العالم 10 آذر 1397 العالم 11 آذر 1397 العالم 12 آذر 1397 العالم 13 آذر 1397 العالم 14 آذر 1397 العالم 15 آذر 1397 العالم 16 آذر 1397 العالم 17 آذر 1397 العالم 18 آذر 1397 العالم 19 آذر 1397 العالم 20 آذر 1397 العالم 21 آذر 1397 العالم 22 آذر 1397 العالم 23 آذر 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 25 آذر 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۰۸:۵۴    
دقایقی پیش زمین لرزه ای 4 ریشتری در استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس را لرزاند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۸:۵۶    
در حالی توزیع سود سهام عدالت حدود 6 میلیون نفر از مشمولان کمیته امداد و بهزیستی به مبلغ 175 هزار تومان آغاز شده است که بقیه مشمولان سهام عدالت امسال حدود 90 هزار تومان سود سهام عدالت می گیرند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۱:۳۵    
صدها نفر در اعتراضات ضددولتی فرانسه زخمی و دو تن کشته شده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۱:۰۸    
محمد علی حکیم وزیر امور خارجه عراق تاکید کرد که تحریم های آمریکا علیه ایران به کشورش ارتباطی ندارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۳:۳۲    
وزیر امور خارجه قطر که هم اکنون در ایتالیا به سر می برد، گفت که عربستان سعودی و امارات مخالف خواسته جامعه جهانی برای پایان دادن به محاصره قطر هستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۳:۱۴    
ارتش یمن از شلیک پنج موشک بالستیک زلزال یک به مواضع نیروهای مزدور ائتلاف سعودی در جنوب عربستان سعودی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۳:۰۷    
در آستانه انتخابات پارلمانی در بحرین، مردم این کشور شاهد افزایش آمار اعطای تابعیت به اتباع خارجی با هدف تغییر هویت فرهنگی و اجتماعی و به وجود آمدن شرایط سیاسی مطلوب رژیم آل خلیفه هستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۵۲    
نخست وزیر انگلیس گفت: مذاکرات برگزیت در لحظه ای حیاتی قرار دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۵۲    
وزرای خارجه ایران و ایتالیا در رُم دیدار و درباره طیف مختلفی از مسائل از جمله برجام، ساز و کار ویژه مالی و همچنین مسائل دوجانبه و منطقه ای رایزنی کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۲۹    
سردبیر ارشد روزنامه آمریکایی در اعتراض به مواضع رئیس جمهور این کشور درباره قتل جمال خاشقچی و ادامه حمایت هایش از ریاض، در یادداشتی انتقادی، مواضع دونالد ترامپ را حاوی پیغامی خطرناک توصیف کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۲:۰۵    
قیمت دلار امروز هم با روند کاهشی در بازار همچنان در کانال 12هزار تومان است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۵۰    
رئیس جمهور آمریکا می گوید محمد بن سلمان اساساً از جنایت متنفر است و اگر جمال خاشقچی تکه تکه شده، تقصیر دنیا است که جای بدی شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۳    
وزیر خارجه کشورمان گفت: شماری از مشکلاتی که ایران از آن رنج می برد نتیجه فشارهای وارده به آن است، مردم ایران در برابر تحریم های آمریکا ایستادگی خواهند نمود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۴    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی:ایران درحال اجرا کردن تعهداتش براساس برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۴    
خبرگزاری اسپوتنیک روسیه با انتشار گزارشی نوشت که تانک آبرامز آمریکایی که یکی از بهترین تانکهای جهان بوده و آل سعود از آن ضد مقاومت مردم یمن استفاده می کند، مقابل این مقاومت، بسیار ناتوان می باشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۱    
پاریس 18 تبعه سعودی را به ظن دست داشتن در قتل جمال خاشقچی، از ورود به خاک این کشور منع کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۲۰:۰۲    
دست ندادن سعد الحریری نخست وزیر لبنان با علی عبد الکریم سفیر سوریه در بیروت با پاسخ شدید وئام وهاب رییس حزب توحید عربی و وزیر سابق لبنان مواجه شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۷    
فرودگاه نجران عربستان سعودی که به دلیل نگرانی از واکنش یمنی ها به حملات سعودی سه سال است تعطیل شده، همچنان تعطیل است و مقامات سعودی ازسرگیری کار آن را تکذیب کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۵    
تشکل ملی برای انتخاب مجلس موسسان بحرین از آغاز ارسال "طومار مردمی" برای انتخاب اعضای مجلس موسسان و همچنین "تدوین قانون اساسی جدید بحرین" خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۹:۳۵    
وزارت خارجه یمن در یاداشتی از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست با قطعنامه ای الزام آور به جنگ و محاصره یمن پایان دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۸    
ریاست جمهوری ترکیه در بیانیه ای اخبار منتشر شده در خصوص دیدار رئیس جمهوری این کشور با ولی عهد سعودی طی برگزاری نشست جی 20 را تکذیب کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۵    
رئیس سابق منطقه کردستان عراق طی سفر به بغداد با نخست وزیر این کشور دیدار و بر حمایت کامل خود از او تأکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۲    
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن با رهبر جنبش انصارالله دیدار کرد
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۷    
شاخه نظامی حماس ضمن انتشار تصاویر عوامل صهیونیستی عملیات ناموفق در خانیونس نوار غزه، از مردم خواست هر اطلاعاتی درباره این افراد دارند، ارائه دهند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۲    
ارتش سوریه به حضور گروه تروریستی داعش در منطقه السویداء پس از آزادسازی منطقه "تلول الصفا" که آخرین دژ این گروه تروریستی در منطقه بود، پایان داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۰    
تویت "من مقاوم هستم" سبب خشم رژیم آل خلیفه شده است به این دلیل که نیروهای سیاسی و انقلابی در بحرین خواستار تحریم انتخابات پارلمانی شده اند که قرار است روز شنبه برگزار شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۰    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت که حضور نمایندگانی از یکصد کشور جهان در اجلاس وحدت، نشانه شکست تلاش های آمریکا برای اخلال در این اجلاس است
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۲۷    
خبر: هدر ناوئرت اعلام کرد اختیار بندر الحدیده باید دردست یک طرف سوم بی طرف قرار گیرد تحلیل: -درحالی که امارات و عربستان در اقدامی کاملا مشکوک بمباران الحدیده را طی روز های اخیر کاهش داده و ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۹    
وزیر خارجه انگلیس به نخست وزیر این کشور هشدار داد طرح کنونی وی برای خروج از اتحادیه اروپا می تواند انگلیس را در تله ای شبیه به شرایط ترکیه در رابطه با اتحادیه اروپا گرفتار کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۹    
در چار چوب پرونده قتل جمال خاشقچی، یک نویسنده سعودی، سناتور جمهوری خواه امریکایی را وابسته به قطر اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۰۰    
منابع آگاه نزدیک به فرماندهان گروههای مسلح حاضر در ادلب اعلام کردند که تروریست هاا مقادیر زیادی مواد شیمیایی سمی در اختیار کارشناسان فرانسوی قرار دادند تا این مواد را در موشکهای تروریست ها قرار دهند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۷    
پس از مخالفت دولت تونس با خواسته های اتحادیه کار مبنی بر بالا بردن حقوق کارمندان، حدود 650 هزار کارمند تونسی امروز پنج شنبه دست به اعتصاب عمومی زدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۷    
القدس العربی نوشت، افتضاحی که موسسه مؤمنون بلا حدود و رئیس آن در اردن به بار آوردند، رسوایی تازه ای برای امارات در جایگاه بنیانگذار و پشتیبان اصلی این موسسه به ظاهر پژوهشی شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۹    
رویترز - به نقل از وب سایت روزنامه حریت ترکیه امروز اعلام کرد که آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (CIA) فایل صوتی از تماس تلفنی ولیعهد سعودی به برادرش -- خالد بن سلمان ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۹    
خبرگزاری رویترز امروز پنج شنبه از گزارش خود درباره تلاش و تکاپوی خاندان سلطنتی عربستان برای تغییر روند ولایت عهدی در عربستان و جلوگیری از به سلطنت رسیدن بن سلمان دفاع کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۳    
جانشین فرمانده کل سپاه ضمن اعلام اینکه واشنگتن، تل آویو و ریاض نمی توانند به اهداف خود در منطقه برسند، افزود حزب الله حائز موفقیت های بسیاری علیه رژیم اشغالگر شده و باعث افتخار جهان اسلام است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۲۷    
عریقات ضمن محکوم کردن قصد نماینده آمریکا برای ارائه پیش نویس قطعنامه علیه حماس، از اعضای سازمان ملل درخواست کرد به این قطعنامه رأی منفی بدهند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۸    
قرعه کشی فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا با حضور چهار نماینده ایران برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۵    
رای الیوم ضمن تاکید بر مشارکت حزب الله در تقویت نیروی موشکی حماس، تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه یحیی السنوار، از رهبران برجسته مقاومت در غزه را از سر عجز و ناتوانی خواند و گفت ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۰    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بنا به اعتراف تحلیل گران آمریکایی ملت ایران در جنگ اقتصادی پیش رو نیز بار دیگر پیروز خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۳۹    
دادگاه عالی رژیم صهیونیستی با صدور رأیی اعلام کرد 700 فلسطینی باید منازل خود در یک منطقه از قدس شرقی را تخلیه کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۷    
در حادثه رانندگی که امروز پنج شنبه در ایالت لیائونینگ واقع در شمال شرق چین در مقابل یک دبستان رخ داد، 5 نفر کشته و شماری مجروح شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۱    
رئیس پارلمان ترکیه تحریم های آمریکا علیه ایران را عامل اثرات منفی در تحولات غرب آسیا دانست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۹    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز گرد هم آمده ایم تا حمایت خود از مردم یمن را اعلام کنیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۸    
سرتیپ غلام حسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج ایران در همایش بین المللی حمایت از ملت مظلوم یمن که در محل همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد گفت ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۸    
وزیر دفاع آمریکا از آغاز ساخت پست های دیدبانی این کشور در مناطق شمالی سوریه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۴۵    
سخنگوی گردان های حزب الله تأکید کرد که بر مرزهای این کشور با سوریه مسلط شده اند و هر گونه حضور آمریکا در عراق را اشغالگری می داند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۶    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: درس ایستادگی مردم یمن در تاریخ ثبت می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۵    
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از آزادی و بازگشت 5 تن از مرزبانان ربوده شده توسط گروهک تروریستی در میرجاوه به کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۷    
عادل عبدالمهدی طی یک کنفرانس خبری از رونمایی طرح مبارزه با فساد در هفته آتی و تداوم تلاش برای بازگشایی منطقه سبز بغداد خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۲    
محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن اعلام کرد تجریه ثابت کرده است که امریکا هر بار خواستار توقف حمله به یمن می شود باید منتظر حمله شدیدتری باشیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۷    
دولت دانمارک امروز (پنجشنبه) در واکنش به نقش ریاض در قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی در کنسولگری استانبول، تداوم فروش سلاح به عربستان سعودی را تعلیق کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۷    
همایش بین المللی حمایت از مردم مظلوم و مقاوم یمن لحظاتی قبل در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۳۷    
رسانه های انگلیسی از وقوع آتش سوزی و انفجار چندین اتوبوس در ایستگاهی در جنوب لندن خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۲    
شهردار صهیونیست قدس مجوز توسعه ساختمان سفارت آمریکا در قدس را در زمینی به مساحت 700 متر مربع صادر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۲۲    
بر اثر انفجار یک بمب در مسجد خیابان تاج در منطقه چمن از توابع ایالت بلوچستان پاکستان دست کم 10 نفر زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۵    
رییس دفتر رییس جمهوری بیانیه ترامپ درباره قتل فجیع خاشقچی را ضد بشری خواند و گفت: این موضوع نشان دهنده ضعف و رسوایی شدید آمریکا و شرکایش در سرپوش گذاشتن و توجیه جنایت هایشان در منطقه و جهان است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۹:۱۹    
برخی منابع آگاه عربی اعلام کردند که امارات برای شروع روابط دیپلماتیک در نخستین گام با سوریه تبادلات تجاری با دمشق را از سر می گیرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۸:۵۵    
نظامیان رژیم صهیونیستی دیشب در شهرک جبل المکبر در جنوب قدس پس از حمله به 4 جوان، آنها را بازداشت کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۸:۵۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا طی پیامی در توئیتر نوشت که هدف تحریم های آمریکا تغییر رفتار ایران است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۸:۰۱    
وزارت امور خارجه آمریکا خواستار توقف جنگ در یمن شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۷:۵۵    
بحرینی ها روز شنبه هفته آینده پای صندوق های رأی می روند؛ اما کارشناسان ارزش یک انتخابات پارلمانی را که گروه های منحل شده مخالف نمی توانند در آن مشارکت کنند زیر سؤال می برند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۷:۴۶    
صفحه نخست روزنامه های امروز( پنج شنبه یکم آذرماه ) را در زیر ببینید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۷:۳۷    
آمریکا اصرار دارد در آستانه اجرای "معامله قرن" ترامپ جبهه های درگیریش را کاهش دهد، سعودی و امارات در این اندیشه هستند تا آبرومندانه صحنه جنگ ناکام 4 ساله را ترک کنند و انصارالله در این فکر که حق مسلم ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۷:۰۴    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.7 ریشتر ساعت 5 و 41 دقیقه بامداد پنجشنبه شهر اَهِل از توابع شهرستان لامرد در جنوب استان فارس را لرزاند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۳:۱۳    
وی چهارشنبه شب در پیامی تلویزیونی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد استقلال لبنان گفت که این کشور در مساله تشکیل دولت، نمی تواند وقت را تلف کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۲:۱۶    
کاخ سفید با صدور دستور العملی به نظامیانی که در مرز آمریکا و مکزیک مستقر شده اند اجازه داده در مواقع لزوم برای مقابله با مهاجران غیرقانونی به زور متوسل شوند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۵۴    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد ایران در کنار کشورهایی مانند انگلیس، اسلوونی، دانمارک و سوئیس، جزو امن ترین کشورهای دنیا برای سفر قرار گرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۴۵    
منابع یمنی از کشته و زخمی شدن 91 نفر از شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در حمله موشکی یمن به صحرای میدی در شمال غربی این کشور خبر دادند.