پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۲۲:۳۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 19 آذر 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 1 آذر 1397 العالم 2 آذر 1397 العالم 3 آذر 1397 العالم 4 آذر 1397 العالم 5 آذر 1397 العالم 6 آذر 1397 العالم 7 آذر 1397 العالم 8 آذر 1397 العالم 9 آذر 1397 العالم 10 آذر 1397 العالم 11 آذر 1397 العالم 12 آذر 1397 العالم 13 آذر 1397 العالم 14 آذر 1397 العالم 15 آذر 1397 العالم 16 آذر 1397 العالم 17 آذر 1397 العالم 18 آذر 1397 العالم 19 آذر 1397 العالم 20 آذر 1397 العالم 21 آذر 1397 العالم 22 آذر 1397 العالم 23 آذر 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 25 آذر 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۴:۰۹    
درپی تداوم سرکوب مخالفان رژیم آل سعود، 'علی العلیان'مجری سرشناس عربستان به دلیل انتقاد از عملکرد برخی موسسات دولتی این کشور و اقدامات سرکوبگرایانه 'محمد بن سلمان' ولیعهد سعودی از اجرای برنامه در ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۲۲:۳۸    
در پی تشدید روند دیپورت شهروندان ایرانی در مبادی ورودی گرجستان، این بار یکی از زنان ایرانی در فرودگاه تفلیس، بازداشت و با رفتار خشونت آمیز پلیس این کشور مواجه شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۳:۳۰    
یکی از فرماندهان الحشد الشعبی عراق از احداث هشت مقر نظامی جدید برای نیروهای آمریکایی در مناطقی واقع در نزدیکی مرزهای مشترک عراق و سوریه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۱    
سفیر ایران در بغداد ضمن تبریک نخستین سالگرد پیروزی عراق بر داعش، تاکید کرد که خواست دولت و ملت ایران، عراقی باثبات، آزاد و قدرتمند است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۹:۳۹    
چهارمین دور گفت وگوهای ایران و اتحادیه اروپا درباره یمن با حضور جابری انصاری، اشمید و نمایندگان4 کشور اروپایی در بروکسل برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۸:۲۱    
رسانه های خارجی از توافق فراگیر برای آتش بس در استان تعز یمن با نظارت سازمان ملل خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۰:۳۰    
خالد الفالح وزیر انرژی عربستان سعودی روز دوشنبه با وزیر انرژی آمریکا در عربستان در خصوص وضعیت بازار نفت گفت و گو کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۰:۰۹    
نیروهای پدافندی ارتش یمن و انصارالله با هدف قرار دادن یک فروند پهپاد ائتلاف سعودی در الحدیده، عملیات جاسوسی ائتلاف متجاوز در غرب یمن را خنثی کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۱۲    
مسن ترین زن ایرانی به نام خانم گلی پاپی بعد از حدود 140 سال زندگی دارفانی را وداع گفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۳:۰۳    
در حالی که دولت آمریکا مدعی تلاش برای خلع سلاح کره شمالی از طریق گفت وگو و ارائه مشوق های اقتصادی است، وزارت خزانه داری این کشور تحریم های جدیدی را علیه پیونگ یانگ اعمال کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۲:۵۱    
رئیس جمهوری فرانسه در یک سخنرانی زنده تلوزیونی با اشاره به ریشه دار بودن اعتراضات مردمی گفت: برای رفع مشکلات وضعیت اضطراری اقتصادی اعلام می کنم
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۲:۴۵    
ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در پی حوادث اخیر فرانسه و سرکوب معترضان موسوم به جلیقه زرد، با صدور بیانیه ای خطاب به سازمان های بین المللی و دولت فرانسه اقدام های سرکوبگرایانه این کشور را محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۲:۳۹    
روسیه در راستای توافق با ونزوئلا دو فروند بمب افکن دورپرواز راهبردی توپولف160 که توانایی حمل موشک های هسته ای را دارد به ونزوئلا اعزام کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۲    
نماینده سازمان ملل در امور یمن سند مربوط به چارچوب سیاسی و امنیتی را تحویل نمایندگان هیات های صنعاء و ریاض در گفت وگوهای صلح سوئد داده و شبکه الجزیره نیز برخی جزئیات مربوط به آن را منتشر کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۲:۰۰    
همزمان با نخستین سالروز اعلام پیروزی نظامی بر داعش در عراق، سفارت آمریکا در بغداد در اطلاعیه ای، توصیه های ایمنی خطاب به شهروندان عراقی مطرح کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۵۱    
نظامیان رژیم صهیونیستی به محل ساختمان خبرگزاری فلسطینی 'وفا' در رام الله حمله کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۵۱    
رییس ائتلاف الفتح عراق هر نوع دخالت ایران در زمینه تشکیل کابینه عراق را تکذیب کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۴۲    
وزیر خارجه آمریکا، چین را نسبت به روسیه و ایران بزرگترین تهدیدی دانست که در میان یا بلند مدت، کشورش با آن مواجه خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۳۹    
اعتراضات در فرانسه تحت عنوان جلیقه زردها با وجود عقب نشینی رئیس جمهور این کشور از گران کردن بنزین و تعلیق طرح گرانی بنزین، کمابیش ادامه دارد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۱:۲۵    
یک روزنامه آمریکایی به نقل از مدیر ارتباطات اعضای دموکرات کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا نوشت که به زودی جلسات استماعی برای بازنگری اساسی در سیاست های کاخ سفید در قبال ریاض برگزار می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۰:۵۷    
نخست وزیر انگلیس در حالی از تعویق رای گیری برنامه ریزی شده بابت برگزیت در پارلمان این کشور خبر داد که گفته می شود این تصمیم جدید نیز به نوبه خود موجب تحقیر وی می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۲۰:۱۵    
خبر: نخست وزیر پیشین عراق درگفتگو با الشرق الوسط میگوید دلیل نخست وزیر نشدنش مخالفت ایران بوده است تحلیل: ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۵۴    
نشریه آمریکایی نشنال اینترست نوشت، اسرائیل با استفاده از ابزارهای پیشرفته تکنولوژیک و اطلاعاتی مدعی وجود تونل های عظیم حزب الله در مرزهای خود شده و مشکل امنیتی درغزه را در مقایسه با تهدید حزب الله ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۴۵    
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی اسامی 35 بازیکن اولیه را جهت آماده باش برای اردوی نهایی تیم ملی و جام ملتهای آسیا اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۴۵    
نماینده سازمان ملل در امور یمن در نشست خبری که در سوئد گفت: راه حل در یمن نیازمند امتیازدهی از سوی طرفین است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۳۹    
خبر: در حالی که پس از صدور بیانیه ترامپ در دفاع از بنسلمان در "سه شنبه سیاه" سعودی خاندان سلطنتی و بویژه بن سلمان ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۳۰    
سومین نشست عالی شورای حکام مرکز توسعه مدیریت اطلاعات بلایا برای آسیا و اقیانوسیه اپدیم 27 و 28 آذر ماه سال جاری (18 و 19 دسامبر 2078 میلادی) در تهران برگزار می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۷    
وزیر خارجه آمریکا در توییتی خواستار آزادی باب لوینسون شده که از سال 1385 مفقود شده است!
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۷    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از پایان نشست وزرای امور خارجه کشورهای اروپایی در بروکسل از آماده شدن سازوکار ویژه مالی اروپا برای همکاری با ایران خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۱    
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: با وجودی که راهپیمایی دریایی فلسطینیان به صورت مسالمت آمیز برگزار می شود اما دشمن اسراییلی را دچار وحشت و نگرانی شدید کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۴۵    
موسسه تحقیقات بین المللی صلح در استکهلم (Sipri)، روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد که آمریکا سال گذشته میلادی (2017) بزرگترین فروشنده سلاح در جهان بوده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۳۶    
هماهنگ کننده کمیته بین المللی حقوق بشر در خاورمیانه اعلام کرد که محتوای سه نامه افشاشده موساد نشان از وحشت این سازمان جاسوسی نسبت به عملیات نظامی ضد حزب الله و حضور نیروهای نظامی صهیونیست در یمن دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۲۷    
لیتوانی نام 17 مقام عربستان را در ارتباط با قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد رژیم سعودی در فهرست سیاه قرار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۸:۰۶    
در راستای تلاش برخی از کشورهای عربی برای عادی سازی روابط با تل آویو، یک منبع صهیونیستی فاش کرد که یک کشور عربی حوزه خلیج فارس چند سال پیش درخواست خرید پهپادهای اسرائیلی را داده بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۵۵    
وزارت امور خارجه به شهروندان ایرانی که در فرانسه حضور دارند یا عازم این کشور هستند، توصیه کرد از حضور در مراکز و مکان های درگیری جدا اجتناب کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۵۴    
یکی از رهبران جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت که عادی سازی رابطه رژیمهای عربی با دشمن اسراییلی لغو عربیتشان است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۴۸    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه انگشت فرزندان انقلاب برای دفاع بر روی ماشه است ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۴۲    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این که تعداد امضاهای طرح استیضاح وزیر امورخارجه به زیر 10 نفر سیده است ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۴۰    
قیمت دلار تزریقی در صرافی های دولتی نسبت به صبح روز گذشته 360 تومان کاهش یافت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۳۰    
یک منبع هیات ملی یمن در سوئد اخبار منتشره درباره موافقت این هیات با طرح مارتین گریفیتس فرستاده ویژه سازمان ملل در یمن، درباره الحدیده و تعز را تکذیب کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۷:۲۱    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: فسادهای بزرگ را باید علنی کرد و با آن برخورد جدی شود. در مبارزه با فساد باید آداب داشت و فقط با فریاد نمی توان با آن مبارزه کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۳۹    
عضو هیات ملی یمن ادعای تدوین طرح سازمان ملل متحد درخصوص عقب نشینی ارتش و کمیته های مردمی از الحدیده در ازای توقف حمله به این کشور را تکذیب کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۶:۱۵    
رئیس قوه قضائیه با اشاره به جنبش موسوم به جلیقه زردها و اعتراضات گسترده ضدسرمایه داری در فرانسه، رهبران اروپا را به خویشتن داری در برخورد با مردم خود توصیه کرد و نحوه مواجهه غرب با حوادث فرانسه بویژه ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۵۴    
سخنگوی وزارت امورخارجه با بیان اینکه رویکرد امیر کویت در سال های اخیر عمدتا خیرخواهانه بوده است، گفت ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۳۹    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: علاوه بر افزایش 20 درصدی حقوق در لایحه بودجه سال 98 حدود دو هزار میلیارد تومان منابع نیز برای همسان سازی حقوق برخی بازنشستگان در نظر گرفته شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۰۰    
میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی 98-97 تا 17 آذرماه، 79.7 میلی متر ثبت شد، میزان بارش در سال گذشته در این بازه زمانی 25.7 میلی متر بود، بنابراین تا این تاریخ بارش سال جاری 210 ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۵۴    
امروز نخستین سالگرد پیروزی عراق بر داعش است و مردم عراق با وجود نگرانی از عدم کلید خوردن جدی مبارزه با فساد و بازسازی مناطق جنگ زده کشورشان، این روز را جشن می گیرند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۵    
روزنامه رأی الیوم نوشت همانطور که بحران در کشورهای عربی باعث تضعیف نقش اتحادیه عرب شد، گسست ها و اختلاف ها میان کشورهای حاشیه خلیج فارس ضربه مهلکی به بدنه شورای همکاری خلیج فارس وارد کرد و این شورا ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۳۳    
وزیر دادگستری ترکیه با اعلام آمادگی برای انتقال تحقیقات پرونده قتل روزنامه نگار منتفد سعودی به سطح بین المللی، از ریاض خواست با آنکارا همکاری سازنده داشته باشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۱۵    
رئیس جمهور سوریه در گفت وگو با روزنامه عمان تأکید کرد که مسقط رواط خود با دمشق را قطع نکرد و تلاش زیادی برای حل بحران سوریه کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۱۲    
'محمد علی الحوثی' رئیس 'کمیته عالی انقلابی' یمن با طرح این سوال که آیا وزارتخانه های دفاع و خارجه آمریکا بر سر به دست آوردن پول عربستان با یکدیگر مسابقه می دهند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۰۹    
یک منبع در وزارت دفاع روسیه از انتصاب یک افسر ارشد نیروی دریایی این کشور به عنوان رئیس جدید اطلاعات ارتش روسیه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۰۶    
هفت حزب در موریتانی همچنین گروهی از اتباع سوری مقیم این کشور با همکاری سفارت سوریه در نواکشوت تظاهراتی را با عنوان "به جنگ ظالمانه و محاصرۀ ظالمانۀ سوریه پایان دهید" برگزار کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۰۳    
دو ملی پوش ایرانی کاندیدای کسب عنوان برترین بازیکن فوتسال جهان در سال 2018 شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۴:۰۰    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از بلاتکلیفی بازار خودرو و افزایش 1 تا 3 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروها در بازار دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۵۰    
پس از اینکه اوپک و هم پیمانانش برای کاهش تولید از ماه ژانویه در روز جمعه توافق کردند، قیمت نفت برنت در معاملات امروز به روند افزایشی ادامه داد و بشکه ای 62.07 دلار فروخته شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۴۱    
سخنگوی وزارت خارجه ایران می گوید شهروندان ایرانی در صورت عدم نیاز و عدم اجبار، در شرایط فعلی از رفتن به گرجستان خودداری کنند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۳۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از صدور مجوز عمان برای عبور پروازهای مسافری این رژیم از حریم هوایی عمان خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۲۹    
قطر برای اولین بار در نوامبر ( آبان ماه) جایگاه بزرگترین صادر کننده گاز طبیعی مایع جهان را از دست داد و استرالیا جایگاه این کشور را بدست آورد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۲۳    
مرکز حقوق بشر Euro-Mediterranean Human Rights Monitor (– ارو – مدیترانه)اعلام کرد که نظام عربستان از یک و نیم سال پیش تاکنون 3 نفر از حجاج اهل لیبی را در زندان حبس کرده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۳:۱۰    
نیروهای نظامی مصر و سه کشور آفریقایی مانور مبارزه با تروریسم را در پایگاه نظامی محمد نجیب در غرب مصر آغاز کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۵۰    
رییس کمیته سرمایه گذاری عراق به عنوان مهمترین نهاد سیاستگذاری سرمایه گذاری های خارجی و داخلی در این کشور، شرکت های ایرانی علاقه مند را به سرمایه گذاری در کشورش دعوت کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۴۷    
ایالات متحده آمریکا که این روزها برای نخستین باردر 75 سال اخیر به صادرکننده نفت مبدل شده، از شناسایی بزرگترین منبع نفت و گاز این کشور تا به امروز خبر داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۴۴    
العالم - آسیا دولت چین همزمان با تشدید فشارها به کانادا و آمریکا درباره بازداشت منگ وانژو مدیر ارشد مالی شرکت فناوری هوآوی ، امروز دوشنبه اظهارنظر تازه ای درباره این پرونده کرده است. ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۴۰    
9 صهیونیست یکشنبه شب در عملیات شهادت طلبانه یک فلسطینی در شهرک صهیونیست نشین عوفرا در نزدیکی رام الله در کرانه باختری زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۳۲    
یک روزنامه لبنانی گزارش داد نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ولی عهد سعودی برای کم کردن توجهات از بحران های کنونی که گریبان آنها را گرفته ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۲۹    
سخنگوی ارتش رژیم صهیوینستی با انتشار تصاویری از محدوده تونل های ادعایی حزب الله، تهدید کرد اگر ساکنان روستاهای مرزی لبنان خانه های خود را ترک نکنند، معلوم نیست به دلیل انفجار چه بلایی سرشان بیاید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۲۰    
شبه نظامیان نیروهای دموکراتیک سوریه اعلام کردند که توانسته اند 200 غیر نظامی را در محور هجین واقع در استان دیرالزور آزاد کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۰۸    
امروز نخستین سالگرد پیروزی عراق بر داعش است و مردم عراق با وجود نگرانی از عدم کلید خوردن جدی مبارزه با فساد و بازسازی مناطق جنگ زده کشورشان، این روز را جشن می گیرند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۵۹    
مارتین گریفیتس فرستادۀ سازمان ملل به یمن در مذاکرات رو در روی سوئد که بین طرف های متخاصم برگزار می شود، 2 پیشنهاد برای حل مشکلات استان های تعز و حدیده ارائه کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۵۵    
وزیر امور خارجه روسیه گفت: مسکو امیدوار است که نظام تجارت بین الملل همچنان باز بماند اما سیاست های تجاری آمریکا هم راستا با شفافیت بازارهای جهانی نیست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۳۸    
رئیس جمهور پاکستان برای گسترش روابط دوجانبه و رایزنی درباره موضوعات مختلف راهی عربستان شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۳۵    
وزیر خارجه آلمان پیش از نشست امروز وزرای خارجه اروپایی در جمع خبرنگاران گفت که توافق هسته ای با ایران برای امنیت اروپا اهمیت دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۲۳    
'ارتش و کمیته های مردمی' یمن از کشته و زخمی شدن 455 نظامی سعودی و مزدوران آن و خنثی کردن 13 عملیات پیشروی آنها در اطراف شهر 'نهم' ظرف کمتر از یک هفته خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۲۳    
یک منبع محلی در استان الانبار اعلام کرد که ارتش آمریکا برای خود پایگاه جدیدی را در این استانِ واقع در غرب عراق ایجاد کرده است و این امر ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۲۳    
مخالفان عربستانی مقیم خارج با برگزاری دومین کنفرانس خود در لندن پایتخت انگلیس مسائل و مشکلاتی را همچون "سرکوب ها و تهدیدها در عربستان" بررسی کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۱۱    
کارشناسان روس درباره پیامدهای خروج قطر از سازمان کشورهای تولیدکننده نفت اوپک دیدگاه های متفاوت دارند و برخی بر این باورند که این اقدام بر وضع بازار جهانی و بهای نفت تاثیری نخواهد گذاشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۱:۰۵    
سخنگوی استاندار قندهار افغانستان اعلام کرد که یک فروند بالگرد ارتش که برای آموزش به پرواز درآمده بود، سقوط کرد و پنج نفر سرنشین آن زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۴۷    
مردی که قرار است به زودی جانشین استفان دی میستورا شود و پرونده سوریه را به دست گیرد، از ویژگی هایش تن ندادن به شکست و تلاش برای دستیابی به پیروزی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۳۵    
طراحی ربات های خلاق در سال های اخیر شتاب زیادی به خود گرفته و این روزها دیگر تقریبا کار دشواری وجود ندارد که ربات ها از پس انجام آن برنیایند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۶    
رئیس جمهور توسعه حمل و نقل ریلی را به لحاظ ایجاد امنیت و آرامش برای مردم و بهره گیری از مزیتهای ترانزیتی آن ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۳    
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: پایان دادن به خونریزی میان مسلمانان امری واجب و وظیفه ای اسلامی انسانی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۹:۵۶    
یک مقام آمریکایی خبر داد دونالد ترامپ ، با بودجه 750 میلیارد دلاری درخواستی وزارت دفاع برای سال مالی 2019 موافقت کرده بنابراین لایحه دولت باید در انتظار موافقت مجلس نمایندگان بماند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۹:۴۱    
روزنامه واشنگتن پست با انتشار مطلبی به بررسی کارنامه وزیر امور خارجه آمریکا پرداخته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۹:۲۵    
عناصر تروریستی باز هم توافق سوچی نقض کردند و از محورهای ریف ادلب، و ریفهای شمالی و غربی استان حماه قصد نفوذ به مواضع ارتش سوریه را داشتند که این بار نیز ناکام ماندند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۹:۲۳    
منبعی در سازمان ملل اعلام کرد : مساله حدیده سخت ترین مساله در مذاکرات سوئد است مذاکراتی که با نظارت سازمان ملل برگزار می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۸:۵۵    
یک مسئول بلندپایه قطری با انتقاد از بیانیه پایانی اجلاس سران شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، نسبت به عدم طرح محاصره دوحه و راه های حل این بحران از سوی کشورهای سه گانه اعتراض کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۸:۱۱    
رشد قیمت نفت پس از توافق روز جمعه اوپک و متحدانش بر سر کاهش 1.2 میلیون بشکه ای تولید از ماه ژانویه، امروز هم ادامه داشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۷:۵۳    
منابع خبری گزارش دادند: استرالیا در اوج تنش های چین و آمریکا، دو فروند جنگنده فوق پیشرفته اف – 35 از مجموع 72 فروند جنگنده خریداری شده از آمریکا به مبلغ 17 میلیارد دلار را تحویل گرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۷:۳۵    
بر اساس نتایج تازه ترین برآورد مؤسسه بین المللی پژوهش های صلح استکهلم (سیپری)، آمریکا همچنان در صدر فهرست فروشندگان سلاح در جهان است و روسیه با عبور از انگلیس در جایگاه دوم قرار دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۶:۵۰    
سنای آمریکا این هفته برای قطعنامه ای با هدف قطع حمایت از ائتلاف نظامی به سرکردگی عربستان سعودی در جنگ یمن رأی گیری می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۶:۴۰    
رئیس دفتر مایک پنس که قرار بود جانشین جان کلی در کاخ سفید شود به یکباره اعلام کرد که در پایان ماه جاری میلادی از دولت آمریکا خواهد رفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۶:۲۹    
منابع آمریکایی متن کامل فایل صوتی آخرین لحظات جدال دردناک جمال خاشقچی با جوخه ترور و دیگر جزئیات صحنه جنایت را منتشر کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۱:۵۹    
معاون وزیر امور خارجه سوریه یکشنبه شب در دیدار با مدیر صندوق کودکان ملل متحد (UNICEF) گفت که سازمان های بین المللی نباید نسبت به جنایت های ائتلاف آمریکایی و اقدامات شبه نظامیان کرد در حق کودکان و ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۱:۱۴    
نمایندگان ارشد دموکرات اعلام کردند درصورت اثبات پرداخت حق السکوت دونالد ترامپ به زنان، احتمالا وی با استیضاح و زندان مواجه خواهد شد
  • ۱