جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۰۷Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 12 آذر 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 1 آذر 1397 العالم 2 آذر 1397 العالم 3 آذر 1397 العالم 4 آذر 1397 العالم 5 آذر 1397 العالم 6 آذر 1397 العالم 7 آذر 1397 العالم 8 آذر 1397 العالم 9 آذر 1397 العالم 10 آذر 1397 العالم 11 آذر 1397 العالم 12 آذر 1397 العالم 13 آذر 1397 العالم 14 آذر 1397 العالم 15 آذر 1397 العالم 16 آذر 1397 العالم 17 آذر 1397 العالم 18 آذر 1397 العالم 19 آذر 1397 العالم 20 آذر 1397 العالم 21 آذر 1397 العالم 22 آذر 1397 العالم 23 آذر 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 25 آذر 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۲۰    
وزارت خارجه قطر در واکنش به سخنان انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجی امارات که خروج دوحه از اوپک را اقدامی سیاسی و از سر ضعف عنوان کرده بود گفت: این تصمیم نشان داد که ما کشور مستقلی هستیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۴۷    
وزیر امور خارجه ایالات متحده مدعی شده که ایران آزمایش موشک بالستیک جدیدی را اجرا کرده که می تواند چندین کلاهک هسته ای حمل کند و بخشی از اروپا را نیز تحت شعاع خود قرار دهد و این نقض قطعنامه 2231 شورای ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۳:۱۴    
زمین لرزه 4.1 ریشتری شامگاه دوشنبه حوالی فریدون شهر در استان اصفهان را لرزاند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۳:۱۱    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کر که ائتلاف ضد یمن در حملات خود به مناطق مختلف در این کشور از تسلیحات ممنوعه استفاده می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۳:۰۸    
وزیر دفاع آمریکا در جریان نشستی با دخالت در امور داخلی ونزوئلا ، کناره گیری رئیس جمهور این کشور از قدرت را خواستار شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۲:۵۰    
مدیران نهادهای زیر مجموعه سازمان ملل در بیانیه ای مشترک خواستار توقف مستمر تجاوزات ائتلاف سعودی در یمن بویژه الحدیده شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۲:۵۰    
مذاکرات صلح یمن درحالی قرار است روز چهارشنبه (14 آذرماه 1397) در استکهلم پایتخت سوئد برگزار شود که تا پیش از قضیه قتل "جمال خاشقچی" روزنامه نگار منتقد ولیعهد سعودی در کنسولگری این کشور در استانبول ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۲:۵۰    
کمیته ملی امور اسرای یمن توافقنامه ای را درخصوص تبادل اسرا با مزدوران ائتلاف ضد یمن امضا کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۲:۳۸    
تیم ملی بسکتبال ایران بعد از شکست سنگینی که برابر استرالیا تجربه کرد، در خانه فیلیپین در یک بازی سخت به میدان رفت و پس از پیروزی به فینال جام جهانی
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۲:۳۸    
پایگاه ریاست جمهوری سوریه اخیرا تصاویری را از "اسما اسد" همسر رئیس جمهوری سوریه منتشر کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۲:۲۰    
"حمدبن جاسم" نخست وزیر پیشین قطر با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر تصمیم دوحه برای خروج از دوحه را حکیمانه توصیف کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۱:۵۹    
"زاور کارایف" در مقاله ای با عنوان ترک ها به کردها و آمریکا حمله می کنند" در روزنامه روسی "سفوبودنایا بریسا" از آمادگی ارتش ترکیه برای حمله به مناطق کردنشین سوریه که هم اکنون تحت سیطره آمریکا است ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۱:۴۷    
خبر: مقامات قطری اعلام کردند که دوحه از یک ژانویه سال 2019 میلادی از اوپک خارج می شود تحلیل: ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۱:۳۲    
سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه ضمن درخواست از فلسطینی ها بریای مذاکره با این رژیم اعلام کرد که فلسطین دیگر نمی تواند از کشورهای عربی علیه "اسرائیل" استفاده کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۱:۲۰    
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر ضرورت ورود دادستان ها به برخی دروغ پردازی ها علیه دستگاه قضایی و درخواست ادله و سند در خصوص ادعا های مطروحه ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۱:۰۸    
ائتلاف نظامی علیه یمن به سرکردگی سعودی روز دوشنبه -- در آستانه مذاکرات سوئد -- به بندر الحدیده در غرب یمن حمله هوایی کرد، براثر این حمله 18 نفر شهید یا مجروح شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۰:۴۷    
وزیر خارجه ایران در حساب کاربری اش در توئیتر تأکید کرد ایران از مذاکرات یمنی-یمنی که قرار است در سوئد برگزار شود حمایت می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۰:۲۶    
نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه طی سخنانی در پارلمان این کشور اظهار داشت که در دیدار با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان بر لزوم پایان درگیری ها در یمن تأکید کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۹:۴۷    
رسانه ها از مجروحیت 30 نفر در حملات نظامیان صهیونیست به تظاهرکنندگان فلسطینی در راهپیمایی غزه خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۹:۴۱    
منابع یمنی از انتقال بیش از 50 نفر از مجروحان جنگی یمن از صنعاء به مسقط پایتخت کشور عمان از طریق هواپیمای اتیوپیایی خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۹:۲۰    
نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران از کشورهای اروپایی خواسته ایران را به بهانه برنامه موشکی تحریم کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۵۰    
شام تایمز به نقل از برخی منابع در ادلب سوریه اعلام کرد که گروه تروریستی موسوم به هیئت تحریر الشام (جبهه النصره) ظهر روز یکشنبه ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۳۵    
دفتر ریاست جمهوری الجزایر با صدور بیانیه ای اعلام کرد، رئیس جمهور این کشوربه دلیل آنفولانزای شدید، با محمد بن سلمان ولی عهد سعودی که دیشب وارد الجزایر شده بود، دیدار نخواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۱۱    
سفیر ایران در لندن عنوان کرد: نهاد نظارت بر رسانه های صوتی و تصویری انگلیس اعلام کرده که شکایت سفارت ایران از شبکه خبری ایران اینترنشنال رسما تحت رسیدگی است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۹    
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکید کرد اکنون ساخت هواپیمای مسافری در دستور کار معاونت نیست اما شرکت های دانش بنیان برای نخستین بار می توانند در بخش هوانوردی غیرنظامی فعالیت کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۹    
فراکسیون پارلمانی عطا اعلام کرد که "عادل المهدی" نخست وزیر عراق، " فالح الفیاض" را به عنوان تصدی پست وزارت کشور عراق به پارلمان این کشور معرفی خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۰    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در آینده ای نزدیک حتما در اقیانوس اطلس حضور پیدا می کنیم و کارهای بسیاری انجام خواهیم داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۰۵    
بعد از حضور رئیس کل بانک مرکزی در بازار ارز، قیمت ها در این بخش نزولی شد؛ هم اکنون دلار نقدی در بازار آزاد تهران زیر قیمت دلار تزریقی از سوی صرافی های دولتی فروخته می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۵۶    
یکی از اعضای شورای اجرایی حزب الله ضمن هشدار درباره پیامدهای عادی سازی روابط عربی با رژیم صهیونیستی، افزود این موضوع، توهین به تمام امت اسلام و تهدیدی برای لبنان ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۵    
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: نظر این کمیسیون در مورد خودروهای با تیراژ بالا که به طور انحصاری تولید می شود، افزایش پلکانی قیمت است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۹    
روزهای زندگی دلار انگشت شمار شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۰    
" دلوله حمدان" روزنامه نگار الجزایری در گفتگو با شبکه العالم اعلام کرد که همانطور در شبکه های ارتباط اجتماعی منعکس شده است سفر " محمد بن سلمان" به الجزایر با مخالفت گسترده شهروندان الجزایری مواجه شد
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در واکنش به ادعای افزایش قیمت بنزین تا لیتری 5 هزار تومان گفت: تاکید مجلس بر احیای کارت سوخت بوده و تاکنون بحثی درباره افزایش قیمت بنزین و یا سهمیه بندی مطرح نشده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۶:۱۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به اظهارات رئیس جمهوری اوکراین که این کشور را به حمله احتمالی به کی یف متهم کرد، گفت: روسیه اروپا را از بربریت، دیکتاتوری، تروریسم ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۸    
وزارت امور خارجه ایران در بیانیه ای با اعلام حمایت از گفت وگوهای یمنی - یمنی در استکهلم، طرف های یمنی را به مشارکت سازنده و مسئولانه در این گفت وگوها دعوت کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۵    
دبیرکل ناتو در نشست خبری امروز خود درباره مسائل مختلفی از جمله تنش های اوکراین-روسیه، معاهده INF، بحران های غرب آسیا و حضور نظامی ناتو در افغانستان صحبت کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۵    
رئیس دفتر رئیس جمهوری تاکید کرد: ما خادم مردم هستیم نه قیم آنان و باید به شکل مدنی با مطالبات و اعتراض های آنها برخورد کنیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۵    
امروز (دوشنبه) احکام 14 جاسوس در نوار غزه صادر شد،حکم شش نفر از آنها اعدام است و مابقی به حبس با اعمال شاقه محکوم شده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۰    
شبکه اسکای نیوز عربی به نقل از یک مقام آگاه در وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد که وجود مشکلاتی در قرارداد خرید جنگنده های آمریکایی اف-35 میان لندن و واشنگتن درحال تبدیل شدن به عامل اختلافی بزرگ میان ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۵۴    
وزیر خارجه در تماس تلفنی رئیس دفتر سیاسی حماس به وی اطمینان داد که ایران در مجمع عمومی تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تصویب قطعنامه محکومیت مقاومت اسلامی به کار خواهد گرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۵۳    
انتشار پیام های جمال خاشقچی در یک پیام رسان در گفت و گو با یک منتقد سعودی در تبعید نشان می دهد او ولی عهد را دیو ی خوانده بود که از بلعیدن منتقدان و حتی حامیانش سیر نمی شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۸    
سرپرست سازمان تامین اجتماعی در مورد زمان پرداخت بسته حمایتی به بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: بسته حمایتی برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و کارکنان آن، بین 8 تا 10 روز آینده پرداخت خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۸    
البخیتی، یکی از رهبران انصارالله یمن در گفتگو با العالم تاکید کرد که هیئت ملی یمن، جهت انجام مذاکرات، فردا (سه شنبه) یمن را به مقصد سوئد ترک می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۵    
محمد بن سلمان ولی عهد سعودی با وجود اینکه اردن در برنامه سفر وی گنجانده نشده بود اما به اصرار ولی عهد ابوظبی، امروز به اردن می رود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۳۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا و صحبت درباره ایران به بروکسل سفر می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۳    
تاکید جمعیت الوفاق بحرین بر آزادی شیخ فاضل الزاکی و همچنین درخواست موسسه حقوق بشر خلیج فارس از مقامات تایلند برای عدم استرداد بازیکن سابق حرینی به این کشور از تحولات اخیر بحرین به شمار می رود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۱    
پایگاه شام تایمز با انتشار مقاله ای درخصوص اعتراضات اخیر در فرانسه به بررسی شیوه بازتاب اخبار این اعتراضات در رسانه های عربی زبان پرداخته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهار کرد: گفت وگوها و تلاش ها برای تدوین سازوکار مالی یا همان spv همچنان ادامه دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۱۸    
با تکرار ادعاهای مقامات آمریکا علیه ایران و محور مقاومت در عراق، ائتلاف سائرون به رهبری معنوی سید مقتدا صدر بار دیگر در واکنشی روشن، این ادعاها را رد کرد و آمریکا را مسئول آن دانست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۶    
رئیس جمهور ترکیه در خصوص توافق آمریکا و ترکیه درباره منبج گفت: درباره پاکسازی منبج از گروه های تروریستی پ ی د و ی پ گ توافقنامه وجود دارد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۳    
طبق بیانیه ارتش ترکیه، نیروهای مسلح این کشور به همراه آمریکایی ها، دومین دور از تمرین های نظامی مشترک برای حضور در منبج در شمال سوریه را برگزار کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۷    
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به 1222 دلار و 97 سنت رسید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۱    
بتازگی 100 فروند پهپاد توسط یک تاجر ترکیه ای به دست عناصر تروریستی جبهه النصره رسیده است که این افراد با کمک یک کارشناس انگلیسی این پهپادها را مجهز به مواد شیمیایی می کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست خبری خود به اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش قیمت ارز اشاره کرد و گفت که اقدامات لازم در این زمینه درحال انجام است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۳    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، اعلام کرد که هرگونه پیش شرط ائتلاف سعودی در آستانه مذاکرات صلح در سوئد، مردود است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۱    
شبکه سی ان ان با انتشار پیامهای جمال خاشقجی خطاب به دوستش از قصد وی برای تأسیس یک ارتش سایبری علیه مقامات رژیم آل سعود خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۱۵    
قطر اعلام کرد از آغاز ماه ژانویه از سازمان اپک خارج می شود .
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۷    
معاون رئیس جمهور از تقدیم لایحه بودجه 98 به مجلس شورای اسلامی در روز پنج شنبه هفته جاری خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۱    
در حالی که آمریکا قصددارد هفته جاری پیش نویس قطعنامه ای در محکومیت حماس و مقاومت فلسطین را به مجمع عمومی سازمان ملل ببرد، رئیس دفتر سیاسی حماس با سران برخی کشورهای منطقه تماس هایی در همین راستا داشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۳۹    
با وجود آن که در تمامی حوضه های اصلی آبریز کشور شاهد رشد بارش ها نسبت به مدت مشابه سال قبل و مدت مشابه به طور متوسط در درازمدت هستیم ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۰۶    
اتومبیل شخصی "ولادیمر پوتین" رئیس جمهوری روسیه که به منظور مشارکت در نشست بیست همراه خود به آرژانتین برده است، توجه سران عربی را جلب کرده و برخی خواستار خرید این خودرو از روسیه هستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۰۰    
پس از آنکه عربستان سعودی و روسیه بر سر کاهش مجدد تولیدات نفتی خود توافق کردند و آمریکا نیز موافقت خود را با توقف افزایش تعرفه کالا های چینی اعلام کرد، بهای جهانی نفت بیش از 5 درصد افزایش یافت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۷:۵۷    
ارتش سوریه 270 تروریست را در حمله به استان السویداء واقع در جنوب این کشورر به هلاکت رساند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۷:۵۱    
در ادامه مخالفت ها با جنگ در یمن، تجمعی در برابر سفارت عربستان در بیروت برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۶:۵۳    
رئیس جمهور کره جنوبی از قول ترامپ مدعی شد که بعد از خلع سلاح اتمی، کره شمالی هرچیزی بخواهد آمریکا به آنها خواهد داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۶:۴۸    
رئیس جمهور فرانسه که هفته گذشته گفته بود از مواضعش عقب نشینی نخواهد کرد، به نخست وزیر کابینه دستور داد با معترضان جلیقه زرد وارد گفت وگو و مذاکره شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۶:۴۵    
خانواده های قربانیان و کهنه نظامیان زخمی آمریکایی در عراق و افغانستان در تلاش هستند ایران را به علت آنچه که حمله به نیروهای آمریکایی در این کشورها خوانده اند، به دادگاه بکشانند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۲:۰۰    
مشاور حزب مردم (PPP) پاکستان و رئیس جمهوری پیشین این کشور مدعی شد که دولت جدید اسلام آباد به رهبری عمران خان مدت زمان پنجساله خود را طی نکرده و به زودی سرنگون می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۰:۵۷    
خبرگزاری سوریه از حمله موشکی ائتلاف آمریکا به یک پایگاه ارتش این کشور در السخنه در شرق خبر داد.