پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۲۲:۴۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 14 آذر 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 1 آذر 1397 العالم 2 آذر 1397 العالم 3 آذر 1397 العالم 4 آذر 1397 العالم 5 آذر 1397 العالم 6 آذر 1397 العالم 7 آذر 1397 العالم 8 آذر 1397 العالم 9 آذر 1397 العالم 10 آذر 1397 العالم 11 آذر 1397 العالم 12 آذر 1397 العالم 13 آذر 1397 العالم 14 آذر 1397 العالم 15 آذر 1397 العالم 16 آذر 1397 العالم 17 آذر 1397 العالم 18 آذر 1397 العالم 19 آذر 1397 العالم 20 آذر 1397 العالم 21 آذر 1397 العالم 22 آذر 1397 العالم 23 آذر 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 25 آذر 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۴۶    
رئیس سازمان اداری استخدامی کشور گفت: در قانون بودجه، منابع مالی افزایش حقوق کارکنان دولت 20 درصد پیش بینی شده است، اما اگر این میزان قرار باشد بیشتر شود، در زمان بررسی بودجه در مجلس مشخص می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۸:۰۸    
کمیته نظارت وزارتی به کشورهای عضو معاهده وین اوپک پلاس پیشنهاد کرد که استخراج نفت را کاهش دهند، ضمن اینکه میزان دقیق کاهش را مشخص نکرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۰:۴۳    
منابع صهیونیستی از آغاز فشارهای آمریکا به چند کشور عربی با هدف اخذ رای مثبت این کشورها به طرح محکومیت جنبش حماس فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل متحد خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۳:۴۶    
رئیس جمهوری تونس وضعیت فوق العاده در این کشور را برای مدت یک ماه دیگر تمدید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری بلومبرگ آمریکا در تحلیلی نوشت ممکن است قطر بهانه ای که اخیراً برای خروج از اوپک مطرح کرد را برای خروج از شورای همکاری خلیج فارس هم مطرح کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۵۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در دیدار با آنتونیو گوترش ، دبیر کل سازمان ملل متحد خواستار تحریم حزب الله لبنان شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۵۴    
منابع امنیتی مصر از کشته شدن 2 سرباز مصری و زخمی شدن 6 نفر دیگر در 2 حمله جداگانه عناصر مسلح در غرب رفح خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۵۱    
نخست وزیر سوریه گفت که کشورش در مسیر پیروزی بر تروریسم و بازگشت امنیت به تمامی مناطق کشور حرکت می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۳۹    
مقامات مسئول در منطقه نصیب ریف درعا از دستیابی به سلاح ها و تجهیزات مختلف برجای مانده از تروریست ها در جریان پاکسازی این منطقه خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۳۳    
تهدید به بستن تنگه هرمز مسبوق به سابقه و مختص شرایط حاد است. علاوه بر دوره جنگ تحمیلی، ایران در سال 2011 و در بحبوحه تحریم ها نیز چنین تهدیدی کرد و جامعه جهانی این تهدید را جدی گرفت و عقب نشینی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۰۸    
یک بازیگر و کارگردان مشهور هالیوودی برای ساخت فیلمی مستند درباره قتل روزنامه نگار منتقد سعودی که در کنسولگری عربستان در استانبول به قتل رسیده بود، وارد این شهر شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۲:۰۶    
فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: صبح امروز نشستی سه جانبه در راس الناقوره به ریاست فرمانده موقت نیروهای سازمان ملل و با حضور هیاتی از افسران ارتش لبنان به ریاست امین فرحات -- هماهنگ کننده ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۴۲    
رئیس پارلمان لبنان امروز (چهارشنبه) به رژیم صهیونیستی نسبت به حفاری ها در داخل خاک لبنان هشدار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۳۶    
ائتلاف سعودی منطقه کیلومتر16 استان الحدیده را ساعاتی قبل از آغاز مذاکرات صلح یمن در سوئد، هدف حملات توپخانه ای خود قرار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۳۳    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در پی ورود هیات اعزامی این کشور به مذاکرات سوئد از شورای امنیت سازمان ملل خواست جدیت خود را در قبال صلح در این کشور نشان دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۲۳    
منابع خبری گزارش داده اند خالد بن سلمان ، سفیر عربستان سعودی در آمریکا و برادر محمد بن سلمان ، ولیعهد این کشور برای اولین بار بعد از ترور روزنامه نگار منتقد سعودی وارد واشنگتن شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۲۳    
پارلمان سوئیس روز چهارشنبه یک پوپولیست راستگرا را به عنوان رئیس جمهوری این کشور انتخاب کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۱۸    
مقام اسبق سیا در یادداشتی نوشته ایرانی ها با تمام گرایش های سیاسی کودتای آمریکا در کشورشان در سال 1953 را فراموش نکرده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۱:۱۵    
فرستاده ویژه سازمان ملل متحد به یمن گفت که سومین دور مذاکرات یمن بین طرف های درگیر این کشور از فردا در سوئد آغاز خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۱    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفته است لندن با اعزام نیروهای نظامی خود به کشور اوکراین نشان داد که به دنبال افزایش تنش ها در منطقه است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۳۳    
رئیس حزب توحید عربی لبنان که روز یکشنبه به منزلش حمله شده بود اعلام کرد که دستور حمله از سوی سفیر عربستان در لبنان صادر شده است، وی سفیر سعودی را جاسوس موساد در لبنان خواند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۲۷    
خبر: بلومبرگ بنقل از منابعی در سازمان سیا مدعی شد حمله شیمیایی اخیر به حلب کار نظام سوریه است و در این حمله از "گازهای اشک اور"ونه گاز کلر استفاده شده است تحلیل: ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۱۵    
وزیر خارجه لبنان اعلام کرد، با همتای عراقی خود توافق کرده که با همکاری سوریه، راه زمینی از لبنان به سوریه و عراق باز کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۱۵    
نبیه بری رئیس مجلس لبنان تاکید کرد : اسرائیل در نشست امروز با نیروهای حافظ صلح سازمان ملل، هیچ مدرکی درباره ادعاهای خود در مورد وجود تونل ها در مرزهای جنوبی لبنان ارائه نکرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۵۶    
نخست وزیر اسلوواکی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران از اخراج یک دیپلمات روسی به اتهام جاسوسی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۵۰    
رئیس ستاد کل ارتش روسیه با اشاره به موضوع سوریه گفت: آمریکا در تلاش است تا یک تشکیلات شبه دولت کرد در سوریه ایجاد کند که مستقل از دمشق باشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۳۸    
نخست وزیر موقت ارمنستان از ایران به عنوان شریک مهم کشورش یاد کرد و افزود، ایجاد منطقه آزاد تجاری فرصتی خوب برای آغاز همکاری تهران و اوراسیاست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۳۵    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید تهدیدات و معضلات دوران تحریم را به فرصت تبدیل کنیم، به پیام ها و درخواست های آمریکا از طرق مختلف برای مذاکره خبر داد و تاکید کرد: دولت هیچ چیزی پشت پرده ندارد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۳    
رئیس جمهور آمریکا در تلاش برای کاستن هرچه بیشتر از بهای نفت از کشورهای عضو اوپک خواسته تا تولید خود را کاهش ندهند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۵۹    
در عملیات نیروهای یگان مهندسی ارتش یمن و کمیته های مردمی در استان مأرب، چند نفر از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی - آمریکایی کشته یا مجروح شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۳۵    
وزیر امور خارجه از ثبت SPV در آینده نزدیک توسط اروپایی ها خبر داد و گفت: با توجه به اینکه آمریکایی ها به محض اطلاع پیدا کردن از طرح و تحولی تلاش می کنند مانع این اقدام شوند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۳    
معاون اول رئیس جمهور ایران در گفت وگو با خبرگزاری ژاپنی با ابراز علاقه برای سفر نخست وزیر این کشور به تهران، استفاده از قدرت و نفوذ ژاپن برای پایان دادن به یکجانبه گرایی آمریکا در جهان را خواستار شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۱۱    
رهبر گروه معترضان فرانسه در سخنانی ضمن کنایه به سران این کشور از تدام اعتراض های مردمی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۲    
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل از به گروگان گرفته شدن 7 هزار نفر توسط داعش در استان دیرالزور سوریه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۵۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آمریکا با راه اندازی ستاد و گروه هایی در مناطق مختلف جهان به ویژه کشورهای همسایه تلاش می کند مانع از همکاری های اقتصادی ایران شود اما با مدیریت دقیق و نظامی به راحتی از ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۵۰    
ارتش و کمیته های مردمی یمن تلاش عناصر ائتلاف متجاوز به ساحل غربی را ناکام گذاشتند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۷    
وزیر انرژی عربستان سعودی امروز چهارشنبه و یک روز مانده به نشست اوپک در وین پایتخت اتریش، در این شهر با نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران دیدار کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۴    
وزیر خارجه تاکید کرد که عربستان سعودی باید در زمینه تحقیقات مربوط به قتل جمال خاشقچی شفاف عمل کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۴۴    
دادگاه مصر که تا کنون چندین حکم حبس ابد برای رهبر گروه اخوان المسلمین صادره کرده امروز نیز حکم دیگری برای او در پرونده حوادث دفتر ارشاد صادر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۰۴    
حملات شدید ائتلاف آمریکایی به منطقه هجین در جنوب استان دیر الزور در شرق سوریه در 24 ساعت گذشته، 42 کشته و زخمی بر جای گذاشته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۶:۰۴    
رئیس جمهور روسیه گفته است، در صورت خروج آمریکا از پیمان منع موشک های میان برد هسته ای و نابودی کامل آن، آمریکا پاسخ مناسب روسیه را خواهد دید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۲۸    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: 15 نفر از امضاکنندگان طرح استیضاح محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه امضاهای خود را پس گرفتند و این استیضاح از حد نصاب افتاد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۲۲    
کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل متحد، خواهان اجرای تحقیقات بین المللی در رابطه با ترور جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۵۸    
عربستان پس از طرح دوباره اتهامات علیه محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور در پرونده قتل جمال خاشقجی از سوی اعضای مجلس سنای آمریکا و انتشار گزارشی از طرف آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سی.آی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۵۱    
رییس تیم تحقیقات سازمان ملل درباره جنایات داعش در عراق اعلام کرد که تحقیقات در این خصوص اوایل 2019 آغاز می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۵۱    
وزارت خارجه چین ضمن مخالفت با مواضع آمریکا در رابطه با لزوم چند جانبه شدن پیمان منع موشک های میان برد اتمی (INF) اعلام کرد که این یک توافق دوجانبه بین واشنگتن و مسکو بوده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۵۱    
برخی مقامات صهیونیست از عملیات این ژریم در مرز لبنان با فلسطین اشغالی استقبال کردند اما تعدادی از این علمیات انتقاد کرده و گفتند جبهه غزه مهم تر است و باید به آن پرداخت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۸    
هیأت وزیران در جلسه روز چهارشنبه که به ریاست دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد، لایحه مشارکت عمومی – خصوصی را تصویب و به مجلس فرستاد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۳۸    
طبق پنجمین اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در خصوص کارت سوخت، زمان بندی ثبت نام کارت سوخت المثنی بر اساس شماره تلفن همراه لغو شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۳۰    
جند الله الترکستانی سرکرده اصلی گروه تروریستی موسوم به حزب اسلامی ترکستان از تشکیل مرزهای آنچه آنرا امارات ترکستان چینی های تروریست در شمال سوریه نامید ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۲    
دادستانی استانبول برای دو نفر از نزدیکان محمد بن سلمان در دیوان پادشاهی سعودی در ارتباط با قتل جمال خاشقچی قرار بازداشت صادر کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۲    
رئیس جمهور در جمع مردم سمنان داستانی رایج بین مردم سرخه را تعریف کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۳۸    
یک روزنامه آمریکایی داستان فرار یکی از دختران حاکم دوبی از امارات را منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۳۸    
فیفا جوایز تیم های باشگاهی برای جام جهانی را اعلام کرد که 7 تیم ایرانی شامل این جوایز شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۳۶    
نماینده فریدون شهر در مجلس از استعفای دسته جمعی نمایندگان استان اصفهان خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۲۳    
رئیس ستاد مشترک ارتش روسیه می گوید اگر آمریکا از پیمان منع موشک های میان برد هسته ای (INF) خارج شود، تدابیر روسیه برای پاسخ به این اقدام شامل کشورهایی خواهد شد که پذیرای سیستم های موشکی آمریکا شوند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۰۰    
دهها هزار نفر با شرکت در تظاهراتی، خشونت و جنایت علیه زنان در فلسطین اشغالی را محکوم کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۵۷    
جو بایدن معاون باراک اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا با بیان اینکه شایسته ترین فرد برای ریاست جمهوری و کنار زدن دونالد ترامپ است به گمانه زنی ها در خصوص نامزدی خود برای انتخابات سال 2020 ریاست جمهوری ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۸    
پس از جلسه دیشب رئیس سیا با سناتورهای آمریکایی، برای بسیاری از آنها تردیدی نمانده که محمد بن سلمان، ولی عهد عربستان سعودی آمر قتل روزنامه نگار منتقدش بوده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۸    
کارشناس امور راهبردی و امنیتی لبنان اعلام کرد عملیات رژیم صهیونیستی در مرز فلسطین اشغالی حالت نمایشی دارد و با توجه به ناتوانی این رژیم در مقابل محور مقاومت، به جنگ علیه لبنان نمی انجامد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۳    
دروازه بان پرسپولیس به عنوان سفیر نماز انتخاب شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۳۰    
شاه اردن که به واشنگتن سفر کرده است با وزیر دفاع آمریکا دیدار و درباره روابط دوجانبه گفت وگو کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۳    
ده ها نفر از مردم لیبی با برگزاری تظاهراتی، اعتراض خود به حمله هوایی آمریکا به جنوب غربی این کشور به بهانه هدف قرار دادن عناصر القاعده را محکوم کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۱    
آخرین مهلت بهره مندی از بخشودگی جریمه دو برابری دیرکرد جرایم رانندگی تا پایان آذر ماه است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۹    
سخنگوی دولت فرانسه گفت که در صورت اینکه مشخص شود تدابیر کنونی در زمینه مالیات ها کارایی ندارند، موضع فرانسه در این مورد تغییر می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۵۷    
'محمد هاشم العانی' وزیر بازرگانی عراق تاکید کرد که تعمیق روابط با جمهوری اسلامی ایران سیاست دولت کنونی عراق است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۵    
رئیس جمهور، نماز را وسیله هدایت و ذکر رحمانیت خداوند دانست و تاکید کرد: نماز، صورت دین و نماز جماعت، مظهر و نمایش دین و قدرت اسلام است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۳۳    
گروه های تروریستی با حمله راکتی به مناطق مسکونی و ایست های ارتش سوریه در حومه جنوبی ادلب و حومه شمالی حماه، به نقض توافق منطقه خلع سلاح در ادلب ادامه دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۷    
یک دیپلمات روس در سازمان ملل گفت: غربی ها هیچ مدرکی دال بر نقض قطعنامه شورای امنیت از طرف ایران ندارند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۴۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به CFT را در نشست امروز خود رفع کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: ایرادات شورای نگهبان در مورد لایحه CFT برطرف شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۰    
رئیس جمهور از 15 فرد و دستگاه برگزیده در بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز تجلیل کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۲۱    
نشریه فارن پالسی سیاست آمریکا در قبال عربستان را به چالش کشیده و نوشت که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی بدتر از یک جنایتکار است .
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۲۱    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیام به بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز، اجلاس سالانه ی نماز را نشانه ی حق گزاری در برابر فریضه نماز دانستند و درباره اهمیت نماز افزودند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۱۵    
به گفته مقامات بلندپایه روس، آمریکا به خوبی می داند روسیه به تعهدات خود در قبال پیمان موشکی پایبند است، ولی در صورت خروج واشنگتن ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۱۵    
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) از کشورهای منطقه از جمله روسیه و جمهوری اسلامی ایران خواست که به برقراری صلح در افغانستان کمک کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۱۲    
وزیر نفت عربستان گفت خیلی زود است که بگوییم اوپک و متحدانش تولید را کاهش می دهند چون هنوز در این مورد تصمیم گیری نشده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۰۸    
اوپک و متحدانش این هفته در حال کار بر روی توافقی هستند که به موجب آن میزان تولید نفت 1.3 میلیون بشکه در روز کاهش می یابد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۳    
اقدام ارتش اسراییل برای کشف تونل های مقاومت، موجی از تمسخر را برایشان به ارمغان آورده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۴    
رژیم اشغالگر اسرائیل، ناگهانی و غافلگیرانه از اعلام عملیات سپر شمال برای کشف آنچه آنرا تونلهای حفر شده از سوی حزب الله میان اراضی لبنان در جنوب و اراضی اشغالی نامیده، خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۶    
کاخ سفید قصد دارد روز 22 آذر گزارش خود درباره عربستان را به کنگره ارائه دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۴۸    
رئیس جمهور آمریکا تهدید کرد در صورتی که توافقی حاصل نشود تعرفه های سنگینی بر محصولات صادراتی چین به آمریکا وضع خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۰۶    
نماینده کویت در سازمان ملل متحد گفت: در شورای امنیت سازمان ملل اجماعی در خصوص موضوع آزمایش موشکی ایران که در جلسه شورای امنیت مطرح شد، وجود ندارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۰۰    
نشست پشت درهای بسته شورای امنیت سازمان ملل درباره آزمایش موشکی اخیر ایران برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۷:۵۳    
دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل در بیانیه ای اعلام کرد: آمریکا باید سوءاستفاده از شورای امنیت برای پیشبرد مقاصد شیطنت آمیز خود علیه ایران را متوقف کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۷:۴۵    
صفحه نخست روزنامه های امروز چهارشنبه 14 آذر ماه کشور را می توانید در این خبر مشاهده کنید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۷:۴۵    
صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز چهارشنبه 14 آذر ماه کشور را می توانید در این خبر مشاهده کنید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۷:۳۶    
العالم _ آسیا خبر: در حالی که یکشنبه آینده نشست موسوم به شورای همکاری خلیج فارس در ریاض برگزار خواهد شد تشدید مواضع ضد ایرانی این روزهای بن زاید نشان می دهد موضوع تعلق جزایر سه گانه ایرانی به ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۶:۳۸    
رسانه های اردنی از پرتاب نخستین ماهواره ساخت این کشور به فضا خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۶:۱۵    
شی جین پینگ رییس جمهوری چین و ربلو دسوزا رییس جمهوری پرتغال در دیدار با یکدیگر در لیسبون بر توسعه همکاری های دو جانبه تاکید کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۶:۱۵    
یک سناتور ارشد آمریکایی با زیان بار خواندن گزارش رئیس سیا درباره خاشقچی برای بن سلمان و دولت ترامپ، گفت که وزیران خارجه و دفاع این کشور، کنگره را گمراه کرده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۲:۵۷    
رئیس هیأت حزب اتحادیه صهیونیست در پارلمان رژیم صهیونیستی می گوید نتانیاهو برای گریز از اعلام جرم پلیس و محکومیت، عملیات علیه تونل های ادعایی حزب الله را به راه انداخته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۲:۴۲    
بعد از اظهارات ضد ایرانی برایان هوک رئیس گروه اقدام علیه ایران، دیپلمات های اروپایی می گویند که اجماع بر سر تحریم ایران به دلیل برنامه موشکی دشوار اما محتمل است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۲:۳۰    
رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا بعد از درخواست از اتحادیه اروپا برای همراهی با تحریم های هسته ای آمریکا، این بار از اروپایی ها خواست به بهانه آزمایش موشکی ادعایی تهران را تحریم کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۱:۰۹    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه بر تداوم عملیات این رژیم در مرز با لبنان تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۰:۳۶    
تارنمای روزنامه الوسط لیبی روز سه شنبه نوشت، آمریکا بر خلاف ادعاهایش که حضور خود را در آفریقا محدود اعلام می کند، 34 پایگاه بزرگ و کوچک نظامی در این قاره دارد که سه پایگاه آن در لیبی است.
  • ۱