جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۲۲Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 15 آذر 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 1 آذر 1397 العالم 2 آذر 1397 العالم 3 آذر 1397 العالم 4 آذر 1397 العالم 5 آذر 1397 العالم 6 آذر 1397 العالم 7 آذر 1397 العالم 8 آذر 1397 العالم 9 آذر 1397 العالم 10 آذر 1397 العالم 11 آذر 1397 العالم 12 آذر 1397 العالم 13 آذر 1397 العالم 14 آذر 1397 العالم 15 آذر 1397 العالم 16 آذر 1397 العالم 17 آذر 1397 العالم 18 آذر 1397 العالم 19 آذر 1397 العالم 20 آذر 1397 العالم 21 آذر 1397 العالم 22 آذر 1397 العالم 23 آذر 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 25 آذر 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۱:۴۴    
زلزله ای به بزرگی 4 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 42 دقیقه و 29 ثانیه بامداد امروز یکشنبه هجدک در استان کرمان را لرزاند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۲:۲۸    
شرکت ایران خودرو تعدادی از محصولات خود را از روز شنبه 17 آذرماه به صورت تحویل فوری 15 روزه عرضه می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۱:۳۸    
یک عضو ارشد دولت دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا امروز جمعه از دستگیری یک مدیر ارشد شرکت فناوری هوآوی در کانادا به بهانه نقض قوانین تحریم ها علیه ایران دفاع کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۸:۳۹    
وزیر نفت درباره نتیجه مذاکرات فشرده وزرای نفت و انرژی کشورهای عضو اوپک گفت: به آنچه تامین کننده منافع اوپک و ایران است، دست یافتیم.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۵:۲۲    
درپی حمله جنگنده های ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا در سوریه، هشت عضو یک خانواده جان خود را از دست دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۱۲:۳۴    
نشنال اینترست ایده ایجاد ارتش متحد اروپایی را مورد ارزیابی قرار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۰۹:۳۱    
معاون اول رییس جمهوری در واکنش به سانتاژ خبری آمریکا در خصوص آزمایش موشکی و توان دفاع موشکی ایران، خاطرنشان کرد، از هیچ کس نیز برای تعیین بُرد موشکهایمان اجازه نمی گیریم ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۰۷:۳۴    
شکستن انگشتان دست امری معمول و گاهی اوقات لذت بخش برای برخی افراد است، اما این کار می تواند در برخی موارد مضر باشد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۰۳:۱۳    
بیژن زنگنه وزیر نفت ایران پس از پایان نشست روز پنجشنبه اعضای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در وین پایتخت اتریش، با حضور در جمع خبرنگاران، فضای این نشست را سخت توصیف ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۳:۳۱    
دیک دوربین نایب رئیس فراکسیون حزب دمکرات در سنای آمریکا روز پنجشنبه با اشاره به نقش محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در قتل روزنامه نگار جمال خاشقچی ، خواستار اخراج سفیر این کشور در آمریکا شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۳:۲۲    
درحالی که سعودی ها مدعی هستند برای موفقیت آمیز بودن مذاکرات صلح طرف های یمنی به نیروهای تحت امر خود دستور توقف حملات را صادر کرده اند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۲:۴۹    
علیرغم فشار آمریکایی ها برای فشار برای عراق برای قطع واردات نفت و گاز از ایران رئیس شرکت گاز جنوب عراق اعلام کرد کشورش برای قطع واردات گاز از ایران دستکم به 2 سال زمان نیاز دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۲:۴۳    
برخی منابع لیبی از طرح سیف الاسلام فرزند معمر قذافی رهبر پیشین لیبی برای حل بحران این کشور با کمک روسیه خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۲:۳۱    
رئیس کمیسیون ملی عالی انتخابات لیبی زمان برگزاری همه پرسی درباره قانون اساسی این کشور را اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۹    
شاخص سهام صنعتی داو جونز به دلیل نگرانی نسبت به روابط تجاری آمریکا- چین و رکود اقتصاد جهانی در طی دو روز، 1500 واحد سقوط کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۰    
وزارت دفاع الجزایر امروز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد نیروهای ارتش این کشور موفق به کشف یک انبار اسلحه تروریست ها در جنوب این کشور شده و مقادیر زیادی اسلحه و مهمات و از جمله 11 موشک هوا به زمین از ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۰    
تعدادی از ساکنان روستای کفرکلا در مرز لبنان با فلسطین اشغالی گفته اند که از طریق تلفن های همراهشان پیام های صوتی تهدید آمیزی را از طرف رژیم صهیونیستی دریافت کرده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۲:۰۴    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و سرگئی لاوروف ، امروز پنجشنبه در حاشیه بیست و پنجمین نشست سازمان همکاری و امنیت اروپا که در میلان برگزار شد، دیدار کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۲:۰۱    
وزیر امور خارجه بحرین در گفت وگو با رسانه ای سعودی گفت که اختلافات محور عربستان سعودی با قطر بی سابقه و خیلی عمیق است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۱:۵۲    
خبرنگار شبکه العالم با اشاره به آغاز مذاکرات صلح یمن در سوئد اعلام کرد نشست های عصرگاهی میان طرف های مذاکره و با مشارکت مستقیم "مارتین گریفتس" نماینده سازمان ملل در امور یمن همچنان ادامه دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۱:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی امروز در چابهار، آن را در راستای تلاش دشمنان برای لطمه زدن به رونق اقتصادی و ثبات و امنیت در مرزهای شرقی ایران دانست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۱:۰۷    
ارتش یمن با 6 فروند موشک زلزال مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی را هدف قرار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۰:۴۹    
وزیر امور خارجه روسیه که برای شرکت در اجلاس شورای وزیران خارجه کشورهای عضو سازمان امنیت و همکاری اروپا در میلان بسر می برد با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و دو طرف در خصوص ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۰:۳۴    
وزیر خارجه ترکیه در کنفرانس مطبوعاتی بعد از نشست وزیران خارجه ناتو در بروکسل درباره قرارداد خرید جنگنده های اف-35 و مذاکرات آستانه صحبت کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۰:۳۱    
رئیس سابق شورای ایرانی-آمریکایی می گوید سعودی ها برای گروه های تروریستی شرط گذاشته اند که تنها در صورتی به آن ها پول می دهند که عملیات تروریستی انجام دهند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۰:۲۸    
یک منبع آگاه اعلام کرد که افراد مسلح وهابی با حمله به دفتر رئیس دولت وفاق ملی در طرابلس با ایجاد ترس و وحشت وی را وادار کردند حکم انتصاب یکی از شیوخ برجسته وهابی را در وزارت اوقاف و امور اسلامی لیبی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۰:۲۲    
قیمت نفت امروز با این خبر که رویکرد کشورهای عضو اوپک برای کاهش تولید ملایم تر شده است، 3 درصد کاهش یافت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۰:۱۳    
امیر کویت با ارسال تلگرافی به رئیس جمهور ایران، حادثه تروریستی چابهار را تسلیت گفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۰:۱۳    
یک مسئول کمیته بین المللی صلیب سرخ اعلام کرد، برای ایفای نقش میانجیگر در زمینه تبادل اسیران گروه های یمنی آمادگی کامل دارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۰:۰۱    
معاون اول رئیس جمهور گفت: اقدامات تروریستی نظیر آنچه در چابهار رخ داد، با هدف تفرقه افکنی در صفوف منسجم ملت بزرگ ایران توسط دشمنان این ملک و ملت طراحی و اجرا می شود و قطعا محکوم به شکست است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۹:۴۶    
وزیر و سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در پیام های جداگانه حمله تروریستی امروز در چابهار را محکوم کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۹:۴۶    
وزیر کشور ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی چابهار گفت: جرثومه های ترور و وحشت که این روزها درگیر فضاحت کشتن مردم در سفارتخانه هایشان هستند با چنین اقدامات رذیلانه ای پرونده سیاه خود را سنگین تر می کنند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۹:۴۳    
یک سناتور ارشد روس تأکید کرد که حضور نظامی آمریکا در دریای سیاه صرفا باعث افزایش تنش ها در منطقه خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی حادثه تروریستی چابهار در نشست این کمیسیون خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۸:۲۵    
محمود عباس رییس تشکیلات در پاسخ به ادعای بینامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره بازگشت از اراضی اشغالی که در دیدار با سلطان قابوس بیان شد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۸:۲۵    
وزیر کشور اردن به همکاری این کشور با رژیم صهیونیستی در فراری دادن تروریست های موسوم به کلاه سفیدها از سوریه به اردن خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۸:۲۲    
رئیس پارلمان کویت طی تلگرافی، حادثه تروریستی چابهار را محکوم کرد و آن را به همتای ایرانی خود تسلیت گفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۸    
تبعه انگلیسی متهم به جاسوسی در امارات که توسط دادگاه این کشور به حبس ابد هم محکوم شده بود، در اولین مصاحبه بعد از بازگشت به انگلیس، از شکنجه روحی و روانی خود توسط زندانبانان خبر داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۵    
نخست وزیر فرانسه از استقرار 65 هزار نیروی امنیتی در سراسر این کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۲    
خبر: نتانیاهو میگوید عملیات موسوم به"سپر شمال" را ادامه میدهد و مساله تونلهای متعلق به حزب الله لبنان را در جلسه آینده شورای امنیت مطرح خواهد کرد تحلیل: ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۷:۴۶    
یکی از اعضای هیئت مذاکره کننده یمنی در مذاکراتی که درمورد این کشور در سوئد برگزار می شود ضمن اشاره به موضوعات مورد بحث در این مذاکرات تاکید کرد که عربستان و گماشته های آن در نشست جاری قصد پایان دادن ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۹    
سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران در خصوص عملیات تروریستی چابهار گفت: گروهک های تروریستی عمدتا با سرویس های امنیتی بیگانه مانند کشور عربستان مرتبط هستند و همواره سعی دارند ناامنی هایی را در مناطق ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۴    
زنگنه در اجلاس اوپک اعلام کرد: کاهش تولید نفت در شرایط تحریم خط قرمز ایران است و ایران تولید نفت خود را کاهش نخواهد داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۴    
وزیر امور خارجه ایران گفت جمهوری اسلامی تروریست ها و اربابان حمله تروریستی در چابهار را به سزای عملشان می رساند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۴    
نیروهای ارتش سوریه موفق به کشف مقادیر زیادی سلاح آمریکایی و اسرائیلی در حومه دمشق و قنیطره شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۴۵    
حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی و از فرماندهان ارشد و اسبق سپاه درگفتگو با شبکه العالم اعلام کرد که سعودی ها در حادثه تروریستی چابهار نقش آشکاری داشتند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۶    
هیئت ملی راهپیمایی بازگشت پیش نویس قطعنامه ارائه شده توسط دولت آمریکا علیه جنبش حماس را محکوم گرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۶    
لابی گران سعودی در حمایت از تلاش های لابیگرانه به نفع ریاض، یک ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا به مدت 500 شب اتاق های هتل ترامپ در پایتخت این کشور را رزرو و 270 هزار دلار پرداخت کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۳    
تصاویر گرفته شده بوسیله حزب الله از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی را می توانید در این خبر مشاهده کنید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۵    
وزیر نفت عربستان در اظهاراتی متفاوت با مواضع و سیاست های سران این کشور در قبال آمریکا، از ایالات متحده درخواست کرد که در تصمیمات اوپک دخالت نکند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با هشدار درباره عملیات احتمالی ارتش این رژیم در داخل خاک لبنان برای تخریب تونل های ادعایی حزب الله، مدعی شد این تونل ها قابلیت عبور موتورسیکلت را دارند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۱    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر درباره قیمت سکه و قیمت طلا در روز پنج شنبه 15 آذر 97 گفت: هم اکنون بازار طلا درحالت عادی است و تقاضای اضافی در بازار طلا و سکه وجود ندارد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۱    
سخنگوی سپاه در واکنش به فضاسازی رسانه ای دشمن در خصوص فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، گفت: سردار عبداللهی در سمت مشاور فرمانده کل سپاه، در حال انتقال تجارب در مسیر سازندگی کشور است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۳    
دولت هند در بیانیه ای در مورد عملیات تروریستی امروز در چابهار، این حمله را نفرت انگیز خوانده و آن را به شدت محکوم کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۴۷    
طبق گزارش یک رسانه آمریکایی، به دنبال تنش های دریایی اخیر بین روسیه و اوکراین، پنتاگون از وزارت خارجه خواسته تا به ترکیه درباره قصد واشنگتن برای استقرار ناو جنگی در دریای سیاه اطلاع رسانی کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۴۴    
کاردار قطر در عراق در دیدار صبح امروز با رئیس جمهور این کشور، از وی به طور رسمی برای سفر به دوحه دعوت کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۴۴    
در مراسم رسمی ترحیم جورج بوش پدر،چهار رئیس جمهوری سابق و کنونی و همسران شان همگی در کنار هم پشت یک نیمکت در کلیسای جامع واشنگتن نشستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۳۵    
پایگاه اطلاع رسانی بلومبرگ بیزینس فاش کرد که در اقدام دیگری در راستای عادی سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۲۹    
نخست وزیر کانادا می گوید در حاشیه نشست گروه 20 ولی عهد سعودی را برای معرفی مسئول قتل جمال خاشقچی و ارائه اطلاعات دقیق تر در مورد این پرونده تحت فشار قرار داده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۵    
آمریکا از بازگشایی سفارت خود در موگادیشو پایتخت سومالی پس از گذشت 28 سال خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۵۹    
رئیس سازمان انرژی اتمی توضیحاتی درباره روش جدید معامله با اروپایی ها در برجام ارائه کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۵۳    
کنفرانس مطبوعاتی مارتین گریفیث نماینده سازمان ملل در یمن در آستانه آغاز مذاکرات دقایقی قبل آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۸    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: لایحه بودجه 98 که به صورت عملیاتی تدوین شده، امروز به مجلس تقدیم شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۱۴    
محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی جنبش انصار الله با حضور در برنامه مع الحدث شبکه خبری العالم گفت که مذاکرات سوئد دو هدف را محقق می کند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۳:۰۱    
روزنامه های صهیونیستی با انتشار کاریکاتورهایی عملیات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر در شمال سرزمین های فلسطینی با ادعای منهدم کردن تونل های 'حزب الله' را به تمسخر گرفتند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۵۳    
در دیدار سفیر گرجستان در تهران با مدیرکل کنسولی وزارت خارجه کشورمان گلایه مندی ایران از برخوردهای صورت گرفته با اتباع ایرانی به وی اعلام شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۵۳    
مدیر کل امور مرزی وزارت کشور گفت: عامل انتحاری انفجار چابهار کشته شده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۳۳    
کارشناسان بخش انرژی الجزایر کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی را برای کشورهای تولید کننده بسیار زیانبار دانسته و کاهش تولید یک و نیم میلیون بشکه ای را برای تنظیم بازار بسیار ضروری دانستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۳۳    
در آستانه آغاز دور جدید مذاکرات یمن در سوئد، نیروهای ائتلاف سعودی همچنان در حال هدف قراردادن غیرنظامیان در جبهه های مختلف یمن هستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۱۹    
یک منبع آگاه در نیروی هوایی یمن اعلام کرد یک فروند پهپاد "قاصف 1" شبانه به مواضع مزدوران و متجاوزان در شهر نهم حمله کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۲:۰۱    
تصویر لاشه خودروی عامل انتحاری حمله تروریستی چابهار منتشر شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۸    
اولین تصاویر از محل حمله تروریستی چابهار منتشر شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۵    
فرمانده نیروی زمینی سپاه جزئیات عملیات تروریستی امروز در چابهار را تشریح کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۳۴    
صبح امروز یک بمب در نزدیکی یکی از پاسگاه های انتظامی چابهار منفجر و باعث شهادت و مجروحیت چند تن از هموطنانمان شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۳۴    
سرپرست فرمانداری چابهار با اشاره به انفجار یک بمب در این شهر، گفت: سه تن شهید و چند نفر زخمی شده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۵۸    
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: صبح امروز یک بمب در نزدیکی یکی از پاسگاه های انتظامی چابهار منفجر و فقط چند نفر مجروح شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۵۵    
نخست وزیر پاکستان در دیدار با نماینده وزارت خارجه آمریکا در امور صلح افغانستان گفت: اسلام آباد متعهد به همکاری برای رسیدن به راه حل سیاسی برای صلح در افغانستان است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۲۲    
حملات پهپادی ارتش یمن به مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در استان صنعاء منجر به کشته و زخمی شدن شماری از آنها شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۲۲    
"منصور الخارجی"، رئیس گروه احیای خاک در شرکت نفت کویت اعلام کرد حمله صدام به کویت بیش از 2.4 میلیارد دلار به خاک این کشور خسارت وارد کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۱۹    
کمیسیون شکایات انتخاباتی افغانستان نتایج انتخابات پارلمانی ولایت کابل را باطل اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۰۷    
وقتی آرم لباس مسی مشابه آرم تیم سایپا می باشد و ایجاد شبهه می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۴۹    
کانال دوم تلوزیون رژیم اسرائیل فاش کرد که نیروی نظامی ویژه این رژیم که به تازگی در غزه شکست سنگینی را متحمل شده است طی چند هفته گذشته تحت پوشش جمعیت خیریه ای به نام "بسمه" در غزه کار می کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۴۳    
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در عملیات گسترده ای در غرب مجازه در استان عسیر واقع در جنوب عربستان توانستند مواضعی را از مزدوران سعودی پس بگیرند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۹:۳۲    
وزیر نفت ایران پیش از نشست روز پنجشنبه اوپک در وین گفت: ایران از اوپک برای ثبات بازار حمایت کرده، اما تا زمانی که تحریم باشد در توافقی برای تولید شرکت نمی کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۸:۴۷    
چندین دهه است که آمریکا، شورای امنیت سازمان ملل را عرصه قدرت نمایی بلامنازع خود در حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی و وتوی هر گونه قطعنامه و حتی بیانیه ای که در دفاع از حقوق ملت فلسطین صادر می شود ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۷:۰۲    
منابع خبری بامداد پنجشنبه گزارش داده اند کانادا بنا به درخواست مقام های آمریکایی یکی از مدیران ارشد شرکت فناوری هوآوِی را که متهم به نقض تحریم ها علیه ایران است، دستگیر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۶:۵۳    
زلزله ای به بزرگی 4 و3 دهم درامواج درونی زمین (ریشتر) حوالی ساعت 23 و 42 دقیقه چهارشنبه شب روستای ایسین از توابع شهرستان بندرعباس را لرزاند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۶:۳۳    
نمایندگان هر دو حزب مجلس سنای آمریکا قطعنامه ای تنظیم و ارائه کرده اند که اقدامات ولیعهد رژیم سعودی، از جمله مشارکت او در ترور روزنامه نگار سعودی را محکوم می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۳:۰۴    
رسانه های آمریکا گزارش داده اند دو هواپیمای متعلق به تفنگداران دریایی آمریکا هنگام سوخت گیری به یکدیگر برخورد کرده و سقوط کرده اند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۲:۱۳    
وزیر انرژی قطر تاکید کرد که این کشور براساس نیاز و راهبرد خود، تصمیم به خروج از اوپک گرفته و این تصمیم سیاسی نیست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۱:۲۲    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه بر حمایت قاطع خود از نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا تاکید کرد.