جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۲۱Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 5 آذر 1397 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 29 اسفند 1396 العالم 31 فروردین 1397 العالم 31 اردیبهشت 1397 العالم 31 خرداد 1397 العالم 31 تیر 1397 العالم 31 مرداد 1397 العالم 31 شهریور 1397 العالم 30 مهر 1397 العالم 30 آبان 1397 العالم 1 آذر 1397 العالم 2 آذر 1397 العالم 3 آذر 1397 العالم 4 آذر 1397 العالم 5 آذر 1397 العالم 6 آذر 1397 العالم 7 آذر 1397 العالم 8 آذر 1397 العالم 9 آذر 1397 العالم 10 آذر 1397 العالم 11 آذر 1397 العالم 12 آذر 1397 العالم 13 آذر 1397 العالم 14 آذر 1397 العالم 15 آذر 1397 العالم 16 آذر 1397 العالم 17 آذر 1397 العالم 18 آذر 1397 العالم 19 آذر 1397 العالم 20 آذر 1397 العالم 21 آذر 1397 العالم 22 آذر 1397 العالم 23 آذر 1397 العالم 24 آذر 1397 العالم 25 آذر 1397 
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۷:۴۰    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و عبدالله عبدالله رییس اجرایی افغانستان درباره دستور کنفرانس ژنو، روند صلح در افغانستان و مبارزه با تروریسم گفت و گو کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۰:۲۶    
بانک مرکزی قیمت ارزهای دولتی امروز سه شنبه 6 آذر ماه را اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۳۳    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که پول های بادآورده سعودی ها، امارات و رژیم صهیونیستی در امنیت زدایی از کشورمان بی ثمر بوده است، خاطرنشان کرد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۹:۰۹    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با هر گونه تهدید، گفت: ما تهدیدی از کشورهای همجوار احساس نمی کنیم و برکت وجود ارتش و سایر نیروهای مسلح و هوشمندی و بصیرت مردم ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۷:۴۵    
مشاور مقام معظم رهبری در حاشیه نشست شورای عالی بیداری اسلامی و در دیدار با جمعی از شخصیت های سیاسی و مذهبی پاکستانی با تاکید براینکه دشمنان با عوامل مختلف تفرقه انگیز درصدد تضعیف کشورهای اسلامی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۱:۴۵    
رئیس جمهور سوریه عادل انور العلبی را به عنوان استاندار جدید دمشق منصوب و جایگزین بشر الصبان کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۱۹    
رئیس جمهور آمریکا به رژیم صهیونیستی وعده داده آژانس بین المللی انرژی اتمی را برای بررسی ادعاهای این رژیم علیه فعالیت های هسته ای ایران تحت فشار قرار دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۱۹    
سخنگوی گردان های عزالدین قسام در پی انتشار تصاویر عوامل صهیونیستی عملیات ناموفق در خان یونس نوار غزه از همه فلسطینی هایی که در عملیات شناسایی حد السیف (لبه شمشمیر) کمک و همکاری کرده اند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۱۶    
سرویس امنیت خارجی روسیه بی توجهی کشتی های اوکراینی به اخطارهای یگان های دریایی روسیه را دلیل حادثه شب گذشته ذکر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۰۷    
در حالی که کشورهای غربی به ویژه انگلیس تحت فشار افکار عمومی برای پایان دادن به همکاریهای نظامی با ریاض و تحریم تسلیحاتی آن به دلیل ارتکاب جنایت جنگی در یمن هستند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۳:۰۴    
مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: فردا (سه شنبه ششم آذر) مدارس شهر های قصرشیرین و سرپل ذهاب تعطیل خواهد بود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۵۲    
یک فرمانده ارتش قطر پیش بینی کرد که این کشور 6 فروند از جنگنده های اف – 15 خریداری شده از آمریکا را مارس سال 2021 میلادی دریافت کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۶    
نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل که به درخواست روسیه علیه اوکراین تشکیل شد نتوانست حد نصاب لازم را برای دستور کار مد نظر مسکو به دست آورد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۴۰    
ائتلاف ضد یمن به رهبری عربستان و حمایت آمریکا عصر امروز، دوشنبه مناطق مختلفی را در استان الحدیده مورد حمله موشکی و خمپاره ای قرار داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۳۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سعودی ها و اماراتی ها صدام را علیه ملت ایران تحریک کردند، اما بعد گفتند که اشتباه کرده اند و ما از این اشتباه گذشتیم ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۲۲    
عربستان در ادامه تخریب و انهدام زیر ساخت های یمن، دکل های مخابراتی در استان صعده واقع در شمال این کشور را بمباران کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۱۹    
مقام های ارشد فرانسه نسبت به پخش تصاویر خشونت آمیز در خیابان های معروف پایتخت این کشور واکنش نشان داده و گفتند که نباید این حادثه را دست کم گرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۱۶    
آمریکا یک هواپیمای شناسایی-راداری به دریای سیاه فرستاد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۱۳    
نیروهای موشکی یمن یک فروند موشک بالستیک زلزال-1 را به سمت مواضع مزدوران سعودی مستقر در تعز واقع در جنوب این کشور شلیک کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۱۰    
مجمع تقریب مذاهب از خانواده شهید مغنیه در کنفرانس وحدت تقدیر کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۲:۰۱    
فعال توئیتری فاش کرد که محمد بن سلمان شخصا از عاملان ترور خاشقچی خواسته است که انگشتان وی را که با آن در رسانه ها علیه رژیم آل سعود مطلب می نوشته است، برای وی ببرند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۵۲    
وزیر سابق پست های مختلف وزارتی در دولت های بعد از سقوط رژیم صدام گفت که بغداد باید از ریاض به خاطر زیان های ناشی از افزایش بی رویه صادرات نفت شکایت کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۴۳    
صدراعظم آلمان روز دوشنبه برای تنش زدایی بین روسیه و اوکراین اعلام آمادگی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۴۰    
یک روزنامه آمریکایی روز دوشنبه به نقل از دیپلمات های غربی مدعی شده بعد از امتناع لوکرامبوزگ و اتریش برای پذیرش میزبانی کانال ویژه مبادلات مالی با ایران آلمان و فرانسه برای میزبانی این ساختار پا پیش ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۳۷    
تظاهرات اعتراضی به کشتار مردم بی دفاع یمن توسط ائتلاف تحت رهبری رژیم عربستان سعودی دیروز مقابل پارلمان هلند در شهر لاهه برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۳۴    
حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به تظاهرات دریایی در شمال غزه منجر به زخمی شدن شماری از شرکت کنندگان فلسطینی در این تظاهرات شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۳۴    
سیدکمال خرازی رییس شورای راهبردی روابط خارجی در دیدار طاهر المصری نخست وزیر پیشین اردن گفت: رژیم صهیونیستی عامل اصلی تفرقه میان مسلمانان و به ویژه کشورهای منطقه است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۱۹    
به دنبال عادی سازی روابط برخی کشورهای حوزه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی چاد نیز خواهان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۱۳    
گروه موسوم به "دیده بان حقوق بشر" در سوریه از هلاکت دهها تروریست در جریان درگیری میان داعش و گروه تروریستی موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) در استان دیروالزور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۱:۰۱    
یک منبع پارلمانی عراقی اعلام کرد که "عادل المهدی" نخست وزیر عراق امروز دوشنبه اعلام کرد که لیست اسامی وزرای پیشنهادی خود را به " محمد الحبلوسی" رئیس پارلمان این کشور ارائه می کند .
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۵۵    
العالم _ سوریه خبر: نیویورکر نوشت: جان بولتون و سایرین در تیم ترامپ درصدد راضی کردن ترامپ برای بمباران زیرساخت های نظامی ایران در سوریه هستند. تحلیل: ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۲۲    
یک مسئول پلیس مرزی آمریکا اعلام کرد: 42 مهاجر که تلاش می کردند با توسل به زور از مرز مکزیک وارد خاک این کشور شوند، در بخش آمریکایی این مرز بازداشت شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۱۳    
کاردار موقت lوکراین به وزارت امور خارجه روسیه احضار شد و مراتب اعتراض مسکو به آنچه ورود به حریم دریایی روسیه توسط ناوچه های اوکراینی در دریای سیاه اعلام شده به وی ابلاغ شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۲۰:۰۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در کنفرانس بین المللی افغانستان که از سوی سازمان ملل متحد در روزهای سه شنبه و چهارشنبه همین هفته در ژنو برگزار می شود ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۴۳    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: دو مکان را برای مجموعه ورزشی استقلال شناسایی کردیم و کار مطالعاتی بر روی آن در حال انجام است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۲۸    
استاندار خوزستان از واریز مرحله دوم حقوق کارگران شرکت هفت تپه خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۲۵    
مسئول مرکز لرزه نگاری استان کرمانشاه گفت: از زمان وقوع زلزله 6.4 ریشتری در استان کرمانشاه تاکنون 175 پس لرزه در استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۴    
دستیار ویژه رییس مجلس و مدیرکل امور بین الملل گفت: حمله شیمیایی تروریستی به شهر حلب که منجر به از دست دادن تعدادی زن و کودک بی گناه شد، مایه تاسف است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۹:۰۱    
جنبش انصارالله یمن از مواضع ملت های تونس، الجزایر، مصر و موریتانی در مخالفت با ورود ولی عهد سعودی به کشورشان تمجید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۶    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: بسته های غذایی 72 ساعته از امروز در شهرستان های گیلانغرب و قصرشیرین توزیع می شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۵۶    
رئیس جمهور اوکراین فرمان اجرای حکومت نظامی دو ماهه در این کشور را امضا کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۳۱    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران بر نقش طرف های باقیمانده در برجام به ویژه اتحادیه اروپا در حفظ این توافق تأکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۲۸    
تظاهرات امروز (دوشنبه) کابل که در اعتراض به بازداشت یک فرمانده محلی توسط نیروهای امنیتی رخ داد به خشونت گرایید و در نتیجه چهار تن کشته و 19نفر هم زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۱۹    
در دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه روسیه درباره نشست آستانه، همکاری های دو کشور در عرصه های منطقه ای و بین المللی، برجام و اوضاع سوریه و یمن گفت وگو شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۱۶    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران روز دوشنبه با انتشار توئیتی نوشت: شواهد و قرائن نشان می دهد که فرآیند صدور حکم شهردار منتخب توسط وزیر کشور با تنگناهایی روبه روست ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۱۳    
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی با بیان اینکه کابینه ائتلافی نخست وزیر دارای اکثریت بسیار شکننده ای است، گفت که برگزاری انتخابات زودهنگام نزدیک است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۰۷    
رئیس جمهور ترکیه و امیر قطر پشت درب های بسته در استانبول دیدار و درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای رایزنی کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۸:۰۷    
دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات بین المللی صلح سوریه، روز دوشنبه وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۸    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه روز دوشنبه در سومین سمینار همکاری های صلح آمیز هسته ای ایران واروپا دربروکسل با اشاره به اینکه منافع اقتصادی ایران در برجام و لغو تحریم ها محقق نشده است ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۵    
بشار اسد در دستوری دست به تغییرات در کابینه زد که طبق آن 9 وزیر جایگزین و یک وزارتخانه منحل شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۵۲    
علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران که برای شرکت درسومین سمینار همکاری های هسته ای ایران و اروپا به بروکسل سفر کرده است ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۱۶    
یک پایگاه خبری یمن، پیچیده شدن نسخه رئیس جمهور مستعفی یمن را تایید کرد و از دیدار فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن با معاون او در ریاض خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۷:۱۰    
سخنگوی کاخ کرملین توقیف کشتی های اوکراین را مطابق با قوانین و حقوق بین المللی توصیف کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۵۲    
روزنامه القدس العربی در گزارشی با اشاره به انتخابات پارلمانی اخیر بحرین و حضور حداقلی مردم در آن، تاکید کرد ملت بحرین به دنبال نسخه ای جعلی از دموکراسی نیستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۳۴    
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: نقض تعهدات بین المللی و خروج از توافق ها و قراردادهای جهانی از سوی آمریکا بیش از هر زمانی شتاب گرفته و نگران کننده است و آمریکا شرورانه به دنبال متهم کردن ایران در ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۳    
رئیس قوه قضاییه گفت: باید با کسانی که می خواهند به بهانه پیگیری مطالبات کارگران عزیز، بهره برداری ابزاری کنند و نظم کشور را برهم بزنند، برخورد شود.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۰    
رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر تهدید کرد که مکزیک در صورت باز نگرداندن مهاجران از مرزهای مشترک با ایالات متحده، مرزهای آمریکا با مکزیک را به صورت دائم خواهد بست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۶:۱۰    
پنج سازمان بین المللی امدادی فعال در یمن از با انتشار بیانیه ای از آمریکا خواستند که به حمایت از عربستان و امارات در جنگ یمن پایان دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۵:۴۳    
جمعیت ملی-اسلامی الوفاق بحرین اعلام کرد که بر خلاف ادعای دولت، میزان مشارکت مردمی در انتخابات پارلمانی و شورای شهر حدود 30 درصد بوده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۵:۴۰    
منابع آگاه با اشاره به توافق نهایی میان گروه های سیاسی عراق بر سر وزرای کشور و دفاع از برگزاری نشست پارلمان در روز سه شنبه (فردا) برای بررسی این امر، خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۵:۴۰    
منابع خبری از کشته شدن هشت نفر و زخمی شدن 10 نفر در انفجاری در جنوب موگادیشو پایتخت سومالی خبر می دهند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۵:۳۷    
در پی تنش به وجود آمده میان مسکو و کی یف در زمینه متهم شدن شناورهای اوکراینی به عبور غیرقانونی از مرز روسیه ، ناتو خواستار برگزاری نشست ویژه شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۵    
رئیس سازمان انرژی اتمی در سومین سمینار همکاری های صلح آمیز هسته ای بین ایران و اروپا در بروکسل بر تداوم تعاملات سازنده با اروپا در این زمینه تأکید کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۵:۱۶    
اپلیکیشن دولت همراه به عنوان هاب متمرکزی از خدمات الکترونیکی دولت به تازگی آپدیتی دریافت کرده که قابلیت جدیدی را به آن اضافه می کند ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۲    
طی عملیات زیرگیری با خودرو ، چند نظامی صهیونیست زخمی شدند و عاملان عملیات فرار کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۹    
معاون وزیر خارجه روسیه تأکید کرد، توقیف ناوهای نیروی دریایی اوکراین در نزدیکی تنگه کرچ کریمه، به دلیل اقدام تحریک آمیز ارتش اوکراین که از پیش طراحی شده بود، صورت گرفته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۰    
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی وحدت مسلمانان را به عنوان مهم ترین موضوع راهبردی جهان اسلام دانست.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۴    
یک ژنرال رژیم صهیونیستی خواستار ترور سید حسن نصرالله و عملیات یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۵    
وزیر خارجه انگلیس خبر داد امارات عربی متحده برای حل مسئله یک تبعه انگلیسی که به جاسوسی متهم شده بود، همکاری کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۹    
جاسوس انگلیسی که در امارات به حبس ابد محکوم شده بود مورد عفو عمومی رئیس این کشور قرار گرفت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۹    
لیندسی گراهام سناتور ارشد جمهوری خواه ضمن مخرب خواندن سیاستهای ولی عهد عربستان سعودی گفت که در صورت وجود مدارک کافی در رابطه با دست داشتن او در قتل جمال خاشقچی ، برای تحریم او تلاش می کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۰    
درپی سقوط یک فروند بالگرد نظامی ترکیه در منطقه مسکونی در استانبول، پنج نفر کشته و زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آنچه ما به دنبال آن هستیم فقط بازدارندگی است و اینکه کسی به خود، حتی اجازه و جرات فکر کردن درباره حمله به ایران را ندهد ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۷    
پلیس ترکیه برای یافتن هرگونه اثری از جسد روزنامه نگار منتقد سعودی، از ویلایی در یالووا مجددا بازرسی کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۴    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی اقتدار دریایی امروز ایران را محصول تلاش نیروهای مسلح و پیامدهای دیپلماسی فعال دفاعی کشور دانست و گفت ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۷    
نخست وزیر سوریه، یک وزیر کابینه را مأمور کرد که در خصوص ایجاد مکانیزم اجرایی و آغاز فرایند بازسازی سراسری سوریه با وزارتخانه ها و نهادهای ذیربط هماهنگی کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۴    
آمریکا در نشست آتی مذاکرات سوریه که در روزهای 28 و 29 نوامبر که در آستانه برگزار می شود حضور نخواهد داشت و این در حالی است که در این نشست قرار است وضعیت میدانی ادلب و بازگشت پناهجویان سوری و بازسازی ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۴۹    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در ماه های اخیر، نیروی زمینی ارتش مسئولیت مرزبانی مرز های مشترک با افغانستان را بر عهده گرفته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۳۴    
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مشکلاتی که با آن مواجه هستند امروز دست به اعتصاب زده و از تمرین امتناع کردند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۰۷    
صدور ویزای دانشجویی برای ایرانیان در ماه های مارس و اکتبر 2018، نسبت به دوره مشابه سال قبل آن، 23 درصد کاهش داشته است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۲:۰۴    
یک نماینده پارلمان سوری تاکید کرد که نماینده سازمان ملل در امور سوریه علی رغم اینکه همواره از دشمنان سوریه طرفداری می کرده است در تلاش است تا با تبلیغات رسانه ای، خود را بی طرف نشان دهد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۴۰    
یک روزنامه لبنانی اعلام کرد این کشور هدیه نظامی روسیه را به بهانه های فنی رد کرده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۳۱    
رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار کرمانشاه، در جریان تازه ترین گزارش ها درباره زلزله 6.4 ریشتری یکشنبه شب در حوالی قصر شیرین و سر پل ذهاب قرار گرفت و بعد از بررسی آخرین گزارشها ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۲۸    
فرمانده نیروی دریایی ارتش از تجهیز ناوشکن سهند به سامانه بومی دفاع نقطه ای کمند خبر داد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۱۳    
30 عضو مجلس نمایندگان اردن از دولت این کشور خواستند تا روابط دیپلماتیک خود با قطر را ازسر بگیرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۱۰    
پس از آلمان، دو کشور اروپایی دیگر هم فروش تسلیحات به عربستان سعودی را متوقف کردند و از کشورهای اتحادیه اروپا خواستند که آنها هم همین رویه را در پیش بگیرند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۱۰    
در پی وخامت اوضاع در دریای آزوف، شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین خواستار اعلام وضعیت نظامی در این کشور برای مدت 60 روز شده ...
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۴۹    
سخنگوی اورژانس کشور در ارتباط با آخرین آمار مصدومان حادثه زلزله کرمانشاه گفت: تا کنون در مجموع 729 نفر مصدوم شده اند که از این تعداد 37 نفر بستری هستند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۳۱    
حمله تروریستی گروه 'الشباب' به یک مرکز دینی در سومالی منجر به کشته شدن یک روحانی و10 تن از طرفداران وی شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۰:۱۶    
وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی از بحرین دعوتنامه رسمی برای مشارکت در کنفرانس جهانی فنآوری و ابتکار دریافت کرد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۳۴    
منابع روسی از توزیع 50 فروند موشک حاوی ماده شیمیایی کشنده کلر در میان پایگاه های گروه های تروریستی در مناطق مختلف ادلب و اطراف آن به دست تروریست های جبهه النصره خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۳۴    
زلزله شب گذشته عراق، تنها در سلیمانیه واقع در منطقه کردستان این کشور، 2 کشته و 52 زخمی برجای گذاشت.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۰۱    
آمار مصدومان زلزله 6.4 ریشتری شب گذشته(4 آذر) به 634 نفر رسید.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۹:۰۱    
ترامپ در پیامی توییتری به شدت از برنامه شصت دقیقه شبکه سی بی اس درباره جداکردن کودکان مهاجران غیرقانونی از والدینشان انتقاد کرد
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۸:۴۰    
گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که در استان دیرالزور توانسته است یکی از مهمترین معاونان سرکرده داعش را دستگیر کند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۸:۲۸    
وقوع پس لرزه ها در استان کرمانشاه ادامه دارد که بزرگترین پس لرزه 5.2 ریشتر بوده است.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۸:۲۲    
ثبت نام مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت سوخت به صورت الکترونیکی در سامانه خدمات دولت همراه و اپلیکیشن خدمات دولت از امروز 5 آذر آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۷:۴۹    
شماری از رسانه های سوری از تغییر برخی وزیران کابینه این کشور در روزهای آینده خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۷:۴۹    
وزارت خارجه لبنان با صدور بیانیه ای نتایج تحقیقات اخیر در رژیم صهیونیسیتی را که حادثه غرق شدن کشتی حامل پناهجویان لبنانی در 36 سال پیش را ناشی از اشتباه محاسباتی دانسته، رد و آن را جنایت جنگی خواند.
العالم   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۷:۲۵    
صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز دوشنبه 5 آذر ماه کشور را می توانید در این خبر مشاهده کنید.
  • ۱