شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۰:۴۹Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 5 اسفند 1396 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 31 فروردین 1396 خانه ملت 11 اردیبهشت 1396 خانه ملت 31 خرداد 1396 خانه ملت 31 تیر 1396 خانه ملت 31 مرداد 1396 خانه ملت 31 شهریور 1396 خانه ملت 30 مهر 1396 خانه ملت 30 آبان 1396 خانه ملت 30 آذر 1396 خانه ملت 30 دی 1396 خانه ملت 30 بهمن 1396 خانه ملت 1 اسفند 1396 خانه ملت 2 اسفند 1396 خانه ملت 3 اسفند 1396 خانه ملت 4 اسفند 1396 خانه ملت 5 اسفند 1396 خانه ملت 6 اسفند 1396 خانه ملت 7 اسفند 1396 خانه ملت 8 اسفند 1396 خانه ملت 9 اسفند 1396 خانه ملت 10 اسفند 1396 خانه ملت 11 اسفند 1396 خانه ملت 12 اسفند 1396 خانه ملت 13 اسفند 1396 خانه ملت 14 اسفند 1396 خانه ملت 15 اسفند 1396 خانه ملت 16 اسفند 1396 خانه ملت 17 اسفند 1396 خانه ملت 18 اسفند 1396 خانه ملت 19 اسفند 1396 خانه ملت 20 اسفند 1396 خانه ملت 21 اسفند 1396 خانه ملت 22 اسفند 1396 خانه ملت 23 اسفند 1396 خانه ملت 24 اسفند 1396 خانه ملت 25 اسفند 1396 خانه ملت 26 اسفند 1396 خانه ملت 27 اسفند 1396 خانه ملت 28 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1396 
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۹    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۴    
عضو شورای مرکزی فراکسیون امید گفت: این انتظار وجود دارد که دولت در سال 97 انحراف بودجه ای نداشته و این برنامه مالی را به درستی اجرا کند چراکه همواره تحقق لایحه بودجه امری ضروری است و می تواند به ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۶    
نیلی احمدآبادی درباره شبهات مطرح شده در خصوص انتصاب رئیس گروه مطالعات منطقه ای دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران توضیحاتی ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۱    
سخنگوی شورای نگهبان درباره بررسی بودجه سال آینده گفت: شورای نگهبان برای بررسی هرچه سریع تر بودجه سال 97 جلسات فوق العاده برگزار خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۰    
عضو هیئت رئیسه مجلس خواستار تجدیدنظر در مناسبات اقتصادی با کشورهای انگلیس و فرانسه شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۷    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با محکوم کردن اقدامات آشوبگرانه اخیر در یکی از خیابان های تهران، گفت: این نوع اقدامات که امنیت عمومی جامعه را خدشه دار کند به هیچ وجه قابل قبول نیست و لازم است مسئولان با ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۰    
شورای امنیت سازمان ملل متحد قطعنامه ای برای اعمال آتش بس 30 روزه در سوریه و ایجاد دسترسی بشردوستانه به مناطق تحت محاصره تصویب کرد با فشار روسیه ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۵۲    
صادق زیباکلام نوشت: هرقدر که پرده های بیشتری از انتخابات سال 88 فرو می افتد معلوم می شود که در جریان آن انتخابات"مهندسی" یا دخل و تصرف هایی صورت گرفته بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۰۵    
رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، گفت: بانک ها اراده کرده اند که اشتغال فراگیر را ناکام گذاشته و مردم را سرگردان کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۶:۰۰    
سخنگوی دفتر نخست وزیری عراق هر گونه تغییر در رقم بودجه سال 2018 این کشور را تکذیب کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۵:۰۰    
رئیس سابق دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) از کشورهای جهان خواست تصمیم انتقال سفارت واشنگتن به قدس را که قرار است در ماه مه آینده اجرایی شود، محکوم کرده و برای جلوگیری از اجرایی شدن آن تلاش کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۴:۰۰    
سفیر عربستان در اندونزی درخواست های مطرح شده درباره اداره حرمین شریفین به شکل بین المللی را به مثابه اعلان جنگ دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۳:۰۰    
بزرگ ترین پویش مردمی کمک به زلزله زدگان کرمانشاه با عنوان گلریزان بلوط 16 اسفندماه در تالار وزارت کشور برگزار می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۲:۰۰    
شیوه همکاری صنایع ایران و اسپانیا در دیدار مقام های اتاق بازرگانی و کنفدراسیون صنایع این کشور اروپایی با مدیرکل امور بین الملل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) بررسی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۱:۰۰    
نماینده روسیه در سازمان ملل متحد به دنبال تصویب قطعنامه شورای امنیت این سازمان در خصوص برقراری آتش بس 30 روزه در سوریه، اعلام کرد، این آتش بس نباید ابزاری برای خدمت به اهداف غیرقانونی باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۰:۳۴    
دادستان تهران با اشاره به اینکه عدم اطلاع بیمار از حقوق خود مشکلاتی چون ارتباط نامناسب پزشک و بیمار را در پی دارد، بر مبارزه با زیرمیزی تأکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۰:۱۸    
قطعنامه آتش بس 30 روزه در سوریه با رأی مثبت تمام اعضای شورای امنیت تصویب شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۱    
سازمان هواشناسی اعلام کرد: با توجه به تشدید بارش در مناطق، احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها وجود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۰    
معاون منابع انسانی قوه قضاییه می گوید که برخی اختیارات مالی و اداری دولت، مخل استقلال قوه قضاییه است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۱    
اعضای شورای شهر تهران لایحه شهردار تهران در خصوص تعیین قیمت بلیت مترو تهران در سال 97 بررسی می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۰    
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: ما ملتی هستیم که در طول تاریخ به ویژه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن، کرامت خود را به جهان اثبات کرده ایم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۶    
رئیس کمیته بنادر و صنایع دریایی مجلس شورای اسلامی گفت: با اصلاح قانون تسریع در تخلیه و بارگیری در بنادر فعالیتهای بندری 24 ساعته می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۴    
بهره برداری از چند طرح مختلف در حوزه سلامت و زنان روستایی و عشایر با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ارومیه آغاز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۳    
نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: قیر رایگان باید از محل درآمدهای وزارت نفت به استان ها تخصیص یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۰    
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، گفت: برخورد قهرآمیز با مهندسان اصلاً اقدامی درست و شایسته نیست اگر مهندسی اشکالی دارد می توان اشکلاتشان را گوش زد کرد نه اینکه برخورد شدید شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۵    
معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: تاکنون از سوی سازمان حفاظت محیط زیست نامه ای مبنی بر تایید نهایی و صدور مجوز ارزیابی زیست محیطی برای طرح انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی به وزارت نیرو ارسال نشده ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۸    
اعضای شورای عالی استان ها نامه ای را خطاب به آیت الله هاشمی شاهرودی با موضوع نارضایتی از ادامه تعلیق عضویت سپنتا نیکنام در شورای شهر یزد نوشتند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۵    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امیدواریم دولت به مصوبات شورای عالی فضای مجازی و قانون حمایت از پیام رسان های داخلی عمل کند و این قوانین در حد شعار باقی نماند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۲    
نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: منتظر هستیم که مرکز پژوهش های مجلس دلایل مخالفت با طرح افزایش سن ازدواج را مطرح کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۴    
نماینده ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر لزوم حمایت جدی از بخش خصوصی گفت: باید بدنه دولت کوچک شود چون امکان رشد و توسعه کشور تنها با رشد بخش خصوصی امکان پذیر است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۳    
معاون اول رئیس جمهور ضمن اشاره به اینکه برای حل مسئله ریزگرد ها نباید فقط به راهکار های متکی به منابع آب اکتفا شود،گفت: تردیدی در اراده جدی دولت برای حل مسئله ریزگرد های استان خوزستان وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۰    
آن شخصیت برجسته ای که دفاع از مفسدین اقتصادی را به خطبه های نمازجمعه کشید و با هوشیاری مردم و شعار مرگ بر غارتگر بیت المال، خطبه اش قطع شد باید از خدا و مردم عذرخواهی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۰    
وزیر بهداشت گفت: حوزه غذا، آب و بهداشت از مسائل امنیتی جدا نیست و از جمله مواردی است که در آینده حاشیه سازی های زیادی درباره آن خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۰    
پروژه پیشنهادی ایران برای شناسایی مناطق ویژه گردشگری بر پایه جوامع محلی به قصد حمایت از کسب و کارهای محلی ترکیه، ایران و تاجیکستان در صندوق پروژه های کومسِک پذیرفته شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۵    
رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: سفرا در حوزه اقتصاد فعال شوند و در خصوص اقتصاد، مذاکرات خوبی انجام دهند؛ تنها نباید به سیاست توجه کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۲    
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان باید تلاش کنند تعامل و ارتباط خود را با مجموعه نمایندگان استان و وزارتخانه ها بیشتر کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۰    
یکی از مراجع نقلید شیعیان با بیان اینکه عرفان های کاذب سر از مسائل خطرناک دینی و اجتماعی و اخلاقی در می آورند، گفت: مسئولان مراقب عرفان های کاذب باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۵    
شهردار تهران با اشاره به دیدار خود با فعالان بخش خصوصی و اقتصادی لهستان گفت: قرار شد هیات هایی برای بررسی دقیق تر ظرفیت های سرمایه گذاری در شهر تهران، اعزام شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۰    
استاندار کرمانشاه گفت: در حال حاضر ماموریت اصلی مسئولان رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان است و باید از تمام ظرفیت های موجود برای بازسازی استفاده شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بهبود وضعیت اقتصادی و مشکلات کشور به انقلاب اداری و اقتصادی نیاز دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۵    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: مقامات قضایی گفته اند که برای برخورد با احمدی نژاد آمادگی وجود دارد و به اندازه کافی هم جرم مرتکب شده است ولی شرایط برخورد باید فراهم شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۰    
استاندار تهران گفت: این میزان ایجاد شغل در تهران کافی و رضایت بخش نیست و باید بیش از صددرصد تعهداتی که دستگاه های استان برای ایجاد اشتغال داده اند محقق شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۶    
سخنگوی شورای نگهبان از تشکیل جلسه فوق العاده شورای نگهبان برای بررسی لایحه بودجه در روز یکشنبه (فردا) خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۵    
معاون فرهنگی سپاه گفت: آنهایی که به اسم عدالت به مسئولیت رسیدند و مقابل اجرای قانون برای اطرافیان خود می ایستند باید عذرخواهی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۹    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره اتهام برخی از نمایندگان مجلس در خصوص زد و بند اعضای این کمیسیون با وزیر راه و شهرسازی گفت: این اتهام تکذیب شده و به هیچ عنوان صحت ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۶    
نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: وزارت ورزش و جوانان به تعهد خود در خصوص پرداخت چهار میلیارد تومان اعتبار به منظور ساماندهی ورزشگاه جهان آرا در این شهر عمل کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۴    
رئیس جمهور در پیامی به محمد عبدالحمید، انتصاب مجدد وی به عنوان رئیس جمهوری مردم بنگلادش را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد روابط دو کشور در همه زمینه و در راستای منافع مشترک ، بیش از پیش گسترش یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۲    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)با بیان این که دریافتی ایتام تحت حمایت از کمک مالی حامیان، میانگین 145 هزار تومان درماه است ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۱    
وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید بر تفکیک اخلاق عمومی و اخلاق خصوصی در حوزه مهندسی گفت: شرط لازم برای ایجاد سرمایه اجتماعی عدالت است و مسئولیت اجتماعی ایجاب می کند هرکس به اندازه سهم خود پاسخگو باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۰    
دبیر کل حزب الله لبنان در مراسمی به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس حوزه امام مهدی(عج) در شرق لبنان گفت: علت ورود ما به عرصه سیاسی و پارلمانی حمایت از مقاومت لبنان در برابر توطئه هاست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۴    
نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: بخشنامه جدید واردات خودروهای اروندی موجب بیکاری جمع کثیری از ترخیص کاران و به صورت کلی مشاغل مرتبط با خودروهای اروندی در منطقه می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۴    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: کشور در چهار سال گذشته با محدودیت هایی برای توسعه روبرو بود که محدودیت منابع مهمترین آنها به شمار می رود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۰    
سخنگوی کمیسیون حقوقی گفت: با حمله کنندگان به مأموران انتظامی، بسیجیان و اموال مردم باید بسیار جدی برخورد شده و آنها را مجازات کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد : حوزه معدن و توجه به اکتشاف اولویت اصلی ما در سال اینده خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۴    
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس از هفدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست بازدید و با مدیران و فعالان این عرصه به گفت وگو پرداخت و ضمن تشریح بازدید 3 ساعته از هفدهمین نمایشگاه محیط زیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۰    
نایب رئیس فراکسیون شاهد مجلس با تبیین نقش بانوان در دوران هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: توجه به وصیت نامه شهدا اولین گام شهدی پژوهی است که باید در این مسیر گام برداریم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۹    
وزیر نیرو گفت: هر طرح جدید برای انتقال آب از نقطه ای به نقطه دیگر، مستلزم بررسی های فنی،زیست محیطی و اقتصادی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۱    
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای مسلح ما با شجاعت و دلاوری های خود غربی ها را از دخالت در امور ایران مایوس کرده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۲    
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخالفت مرکز پژوهش های مجلس با طرح افزایش سن ازدواج گفت: این تا هفته آینده در صحن علنی مجلس اعلام وصول خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۹    
رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به کمک 6 هزار میلیاردی مجلس به آموزش و پرورش و 1000 میلیارد تومانی آن به وزارت علوم ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۸    
عضو کمیسیون حقوقی مجلس گفت: مطرح کردن بحث رفراندوم سیاستی است که با هدف منحرف کردن افکار عمومی اتخاذ می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۴    
دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی تاکید کرد: هیات 4 نفره بررسی وضعیت زندان ها در حال حاضر هنوز نتیجه بررسی های این هیات مشخص نشده است. منتظر هستیم ببینیم تحقیقات این کمیته به کجا می رسد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۰    
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان قول داده اند حقوق معوق کارگران شرکت گروه ملی فولاد اهواز تا پایان سال پرداخت شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۵    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران، گفت: تشکیل وزارت شهرداری نافی فعالیت شوراها و شورای عالی استان ها است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۹    
وزیر کشور با انتقاد از مقاومت برخی وزارتخانه ها در برابر واگذاری بخشی از مسئولیت ها گفت: شهرداری ها و استانداری ها نیز باید در این مسئولیت ها مردم را مشارکت دهند ولی متاسفانه تعصبات ساختاری و رسوبات ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۴    
عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مجمع نمایندگان استان تهران تخریب گورستان ابن بابویه و امامزاده عبدالله را پیگیری خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: گزارش آژانس انرژی اتمی خط بطلانی بر ادعاهای غیرواقعی و سیاسی آمریکا کشید.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۸    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، وضعیت پروژه های عمرانی در سال 97 را در صورت تحقق ظرفیت های پیش بینی شده در بودجه مثبت ارزیابی کرد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۶    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با توجه به جایگاه آزادی خواه کشور فرانسه و فرهنگ عمیقش، از آقای مکرون انتظار داریم که مسوولانه تر عمل کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۴    
وزیر ارتباطات از دریافت گزارشی مبنی بر دزدی آشکار برخی سایت های اینترنتی و خبری از استفاده از CPU سیستم کاربران برای ارزکاوی مجازی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۵    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از افزایش امضاهای طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان به 102 امضا خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۴    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقدامات مخل امنیت عمومی جامعه، به هیچ وجه قابل قبول نیست و لازم است مسئولان با قاطعیت برخوردهای قانونی لازم را به عمل آورند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، طرح موضوع رفراندوم در سالروز پیروزی انقلاب را مورد انتقاد قرار داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۱    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، امروز شنبه در آیین اختتامیه سی و یکمین جشنواره بین المللی خوارزمی گفت: در سال پیش رو با توجه به بسترهای ایجاد شده و پشتیبانی های موجود ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۳    
مرجع تقلید شیعیان گفت: تقاضای ما از مسئولان این است که به جرائم مجرمان خیابان پاسداران تهران هرچه زودتر رسیدگی کرده و عاملان این جنایات را قصاص کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۸    
وزیر امور خارجه گفت:افراد داعشی از سوی آمریکایی ها از منطقه به دیگر نقاط منتقل می شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۷    
عضو فراکسیون ولایی مجلس معتقد است با تدوین مکانیزم بیان اعتراضات مردم دیگر اعتراضات به خیابان ها کشیده نمی شود .
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برخی از انقلابیون گرفتار استحاله، تجملات و راحت طلبی شده اند، معتقد است: فضای دولت سازندگی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۵    
جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با اشاره به صحبت های روز گذشته وزیر خارجه رژیم سعودی گفت: اولین پیشنهاد ما به الجبیر این است که در یک نظرسنجی بین المللی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۲    
نائب رئیس کمیسیون آموزش در مجلس گفت: بحث بازنگری در قانون اساسی شرایط و ساز و کار خود را دارد و اگر شتاب زده عمل شود ایجاد مشکل می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۷    
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس با بیان اینکه سوال از رئیس جمهور در مقطع کنونی ضرورتی ندارد، گفت: بدون سوال از رئیس جمهور نیز می توان مسائل را پیگیری کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، معتقد است: ترامپ توانایی اجرای شروط اصلاح برجام را ندارد اما برای اعلام قدرت به فضای تهدیدآمیز دامن می زند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیگیری ایجاد موزه ملی هنرهای تجسمی برای شهر تهران خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۸    
مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران ضمن انتقاد از آشفته بازار در فرودگاه ها گفت: سازمان هواپیمایی مکلف است نظارت درون سازمانی خود را بر این غرفه ها افزایش دهد تا اجحاف به مردم صورت نگیرد درحالی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۴    
نماینده مردم رفسنجان در مجلس معتقد است دیپلماسی خارجی و ایجاد نقشه راه از ملزومات راهبرد توسعه گردشگری است که متاسفانه هنوز به روشنی وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۰    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: طرح سئوال از آقای روحانی فضای سنگینی که در مورد سوال از رئیس جمهور وجود دارد را از بین می برد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۶    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در طرح تحول نظام سلامت ورشکست شده است. گرفتار شدن دولت در این طرح از حرکت های خلاف قانون و عدم برنامه ریزی دقیق ناشی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۹    
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه درباره یادداشتی که اخیرا از وی با عنوان سرمایه های اجتماعی را از بین نبرید منتشر شد،توضیحاتی ارسال کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۶    
وزیر بهداشت طب ایرانی را مکمل طب مدرن خواند و درباره مباحثی مبنی بر "طب اسلامی" گفت: روحانیت خود اعلام کرده است که چیزی به نام طب اسلامی نداریم ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۵    
معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: هرآنگاه که ضرب الاجل پلیس سرآمد و بر شیپور برخورد با مخلان نظم و امنیت دمیده شود هیچ کسی را یارا و تاب مقابله و برخورد با پلیس نخواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۴    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه آموزش های از راه دور به دانشگاه پیام نور سپرده شود،گفت: مشکلات دانشگاه پیام نور با افزایش شهریه دانشجویی زیاد می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۴    
وزیر امورخارجه با بیان اینکه ایران به عنوان قدرتمندترین کشور منطقه شناخته می شود، گفت: وظیفه ماست که برای نیروهای مسلح امکانات دفاعی را فراهم کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۰    
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: بخش های مختلف حاکمیت باید با هماهنگی و برنامه ریزی به یاری محیط زیست رو به تخریب کشور بشتابند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۷    
یکی از آشنایان قدیمی حدود دو سال پیش برای مطالعه مسلک های صوفی و دراویش به جنوب هند شهر نیسور در ایالت بنگلور رفته بود که از این نظر خیلی مهم و مشهور است ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۶    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: با حذف آزمون ها در آموزش و پرورش که از سال جاری کلید خورده است و با ادامه آن در دوره متوسطه به حذف کنکور سراسری خواهیم رسید.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۶    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 600 تومان افزایش به یک میلیون و 479 هزار و 400 تومان رسید.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۴    
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حذف کنکور ساده نیست، گفت: ممکن است مجلس با تصویب قانون جدید زمان کافی برای ارائه مدل جایگزین کنکور را برای وزارتخانه علوم فراهم کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۱    
رئیس کمیسیون عمران مجلس از رد فرضیه تاثیر وضعیت نامساعد جوی و توربولانس هواپیمای تهران - یاسوج در سقوط آن خبر داد و گفت: فرضیه پرواز هواپیما در سطح پایین تر از استاندارد جایگزین فرضیه قبلی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۷    
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه قصور در سقوط هواپیمای ATR روشن است، گفت که این کمیسیون وارد بررسی موضوع سقوط این هواپیما خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۳    
نماینده نیشابور گفت: بعید به نظر می رسد که رئیس جمهور به تنهایی بتواند در خصوص موسسات مالی کاری انجام دهد.
  • ۱