شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۵۱Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 20 اسفند 1396 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 31 فروردین 1396 خانه ملت 11 اردیبهشت 1396 خانه ملت 31 خرداد 1396 خانه ملت 31 تیر 1396 خانه ملت 31 مرداد 1396 خانه ملت 31 شهریور 1396 خانه ملت 30 مهر 1396 خانه ملت 30 آبان 1396 خانه ملت 30 آذر 1396 خانه ملت 30 دی 1396 خانه ملت 30 بهمن 1396 خانه ملت 1 اسفند 1396 خانه ملت 2 اسفند 1396 خانه ملت 3 اسفند 1396 خانه ملت 4 اسفند 1396 خانه ملت 5 اسفند 1396 خانه ملت 6 اسفند 1396 خانه ملت 7 اسفند 1396 خانه ملت 8 اسفند 1396 خانه ملت 9 اسفند 1396 خانه ملت 10 اسفند 1396 خانه ملت 11 اسفند 1396 خانه ملت 12 اسفند 1396 خانه ملت 13 اسفند 1396 خانه ملت 14 اسفند 1396 خانه ملت 15 اسفند 1396 خانه ملت 16 اسفند 1396 خانه ملت 17 اسفند 1396 خانه ملت 18 اسفند 1396 خانه ملت 19 اسفند 1396 خانه ملت 20 اسفند 1396 خانه ملت 21 اسفند 1396 خانه ملت 22 اسفند 1396 خانه ملت 23 اسفند 1396 خانه ملت 24 اسفند 1396 خانه ملت 25 اسفند 1396 خانه ملت 26 اسفند 1396 خانه ملت 27 اسفند 1396 خانه ملت 28 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1396 
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۰:۵۹    
ترخیص خودروهای سواری دارای ثبت سفارش معتبر یا قبض انبار معتبر در اماکن گمرکی، مناطق ویژه اقتصادی و مناطق آزاد تجاری صنعتی به تاریخ 9 دیماه امسال و قبل از آن با رعایت شرایط به کشور مجاز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۵    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: برنامه ریزی در حوزه توان موشکی هر کشوری بستگی به استراتژی امنیت ملی و سیاست های دفاعی آن کشور دارد و لذا فشارهایی که به کشورمان وارد می کنند بیشتر جنبه سیاسی و در راستای ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۹    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: تلاش طرف مقابل این است که بتواند یکی از 6 قطعنامه های قبلی را احیا کند تا شرایط تحریم قبلی را بازگرداند؛ اما طرف مقابل دارد صد درصد اشتباه می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۴    
سفیر ایران در لندن گفت: پلیس امنیت داخلی انگلیس باید به عنوان یک ضرورت از پشت پرده متعرضین به سفارت و این که چه برنامه هایی دارند مطلع باشد، اما تا کنون اطلاعاتی از پلیس نشنیدیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۳۲    
برای فریب افکار عمومی جهانیان امروز انگلستان تبدیل به محل آمد فرقه ها و گروه های افراطی شده است و گروه هایی که نقش معارض را برای برخی کشورها ایفا می کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۶    
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: سیاست حزب ما حمایت منتقدانه از دولت است و هر جا که لازم باشد از روحانی انتقاد خواهیم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح جمعی از نمایندگان در خصوص اعاده اموال نامشروع مسئولان این طرح را موجب بی اعتمادی مردم به نظام و بدبینی نسبت به مسئولان دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۱    
رئیس جمهور درباره استیضاح سه وزیر دولت با یادآوری اینکه نمایندگان مجلس، شش ماه قبل به وزرا رأی اعتماد داده اند، این مدت را زمان کمی برای تردید در اعتماد به آنها دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۵    
این روزها همه از جریانی صحبت می کنند که در تلاش است تا مردم را ناامید کند اما سوال اینجاست که واقعا ریشه ناامیدی مردم در چیست؟
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۵    
فعال سیاسی اصولگرا در مورد دغدغه مسئولان کشور در مورد القای حس ناامیدی در جامعه می گوید: موضع دولت را در این زمینه کاملا تایید می کنم ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۵    
عضوکمیسیون حقوقی و قضایی مجلس مخالفت با طرح "اعاده اموال نامشروع" را غیرمنطقی و غیر موجه دانست و ابراز امیدواری کرد دو فوریت این طرح رای لازم را کسب کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۶    
رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مرجع گزارشات حقوق بشری در ایران از سازمان های اپوزیسیون دریافت می شود در حالیکه این گروهک 17 هزار انسان بی گناه را به شهادت رسانده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۵:۵۹    
براساس نتایج یک نظرسنجی، 56.5 درصد مردم ترکیه به حزب عدالت و توسعه اعتماد ندارند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۴:۵۹    
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: مهمترین دغدغه امروز ما رفاه حال شهروندان در روزهای پایانی سال است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۳:۵۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت مذاکراتش با رئیس جمهور آمریکا به طور ویژه بر ایران متمرکز بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۱:۵۹    
سفیر امارات در بغداد روز یکشنبه با نخست وزیر عراق دیدار و گفتگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۰    
دونالد ترامپ در توئیتی نوشت او در میان مردم آمریکا نسبت به رئیس جمهور پیشین این کشور از محبوبیت بالاتری برخوردار است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۴    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: به دنبال توسعه و بهبود روابط بانکی، تسهیلات تعرفه های ترجیحی و تجارت آزاد دوجانبه بین ایران و پاکستان هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۵    
نماینده اردل فارسان کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی، از پیگیری ویژه برای امداد رسانی به سقوط هواپیمای ترکیه در منطقه ناغان شهرستان کیار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۹    
مرجع تقلید شیعیان گفت: آنکه روسری خود را بر سر چوب کرده است نمی داند دارد با آیه وَلْیَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَی جُیُوبِهِنَّ مقابله می کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت از صادرات تأکید کرد و گفت: تا حرکت جدی در زمینه صادرات انجام نشود بودجه متکی به درآمدهای نفتی خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش وارد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۰۴    
احمد علیرضابیگی، رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و گرجستان عصر امروز یکشنبه 20 اسفند ماه 1396 با همتای خود شالوا کیکناولیدزه دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۵۹    
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) از اقدام دولت در افزایش 75 درصدی بودجه سال آینده کمیته امداد و سازمان بهزیستی برای کاهش فقر خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۲۲    
گروه دوستی پارلمانی ایران و گرجستان امروز وارد تفلیس شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۱۳    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت: توقع ما از کمیته بین المللی صلیب سرخ این است که ارسال کمک های انسان دوستانه جمهوری اسلامی و سایر کشورها به مقصد یمن را تسریع نماید.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۹    
رئیس جمهوری با اشاره به استیضاح سه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی در مجلس شورای اسلامی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۹    
وزیر جهاد کشاوررزی ارزش سالیانه تولیدات دامی کشور را نزدیک 16 میلیارد دلار دانست و بر توجیه اقتصادی و ارزش افزوده سرمایه گذاری در این بخش تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۴    
عضو کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس گفت: اینکه دادستان به عنوان مدعی العموم وظیفه خود مبنی بر استرداد اموال نامشروع را به نوعی انکار کند و از عدم امکان اجرای قانون سخن بگوید، جای بسی تعجب است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۹    
حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در انگلیس روز یکشنبه درصفحه توئیتر خود نوشت که از سوی فردی موسوم به حسین مرعشی قزوینی از اصحاب جریان شیرازی تهدید به قتل شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۳    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از رفع ایرادات شورای نگهبان در خصوص اعتبارات کمک به زلزله کرمانشاه در بودجه 96 در نشست امروز کمیسیون مبتوعش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۹    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان این که اصلی ترین وظیفه نیروهای مسلح ایجاد امنیت است ، گفت: اگرچه نباید اجازه دهیم جرمی در حوزه نیروهای مسلح صورت گیرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۶    
نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس از سقوط هواپیمایی در شهرستان اردل خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۵    
مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی با تایید سقوط هواپیمای ترکیه ای در حوالی شهرکرد، ارائه جزئیات را به نهایی شدن گزارش های ابتدایی از حادثه منوط کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۵    
مشاور رییس جمهور با اشاره به اینکه ظرفیت های متوازن و برابر زنان و مردان باعث موفقیت یک جامعه است گفت: امروزه بانوان نقش موثری در توسعه کشور دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۰    
مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی با تایید سقوط هواپیمای ترکیه ای در حوالی شهرکرد، ارائه جزئیات را به نهایی شدن گزارش های ابتدایی از حادثه منوط کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۹    
رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس گفت: سازمان میراث فرهنگی ظرف یکماه باید پاسخ های خود را نسبت به کاستی ها ارائه دهد تا کمیسیون نهایتا گزارش مربوطه را جهت قرائت در صحن ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۶    
عضو کمیسیون انرژی مجلس، در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوعش از بررسی سوال فلاحت پیشه از وزیر نیرو درباره استفاده از نیروهای غیربومی در نیروگاه حوزه انتخابیه اش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۵    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: با نظر اعضای کمیسیون فرهنگی از این پس هر گونه ساخت و ساز در جوار ابنیه تاریخی توسط شهرداری قلع و قمع می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۲    
دکتر علی لاریجانی عصر امروز یکشنبه 20 اسفند 1396 در دیدار با همسران نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افتخاری برای بنده بوده که در این ایام فرخنده که به حضرت فاطمه زهرا (س) تعلق دارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۱    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با تصویب کمیسیون عضویت اعضای اتاق های بازرگانی و اتحادیه های صنفی در شوراهای اسلامی شهر و روستا منافات دارد و افراد نمی توانند همزمان در هر دو بخش عضویت داشته ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۹:۰۰    
حسین امیر عبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل عصر امروز یکشنبه 20 اسفند ماه 1396 با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۹    
استاندار تهران از تخصیص بودجه 2 میلیارد یورویی و تسهیلات5.5 میلیارد تومانی برای سال آینده به توسعه قطار شهری تهران خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۴    
در گفت وگوی تلفنی ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با قائم مقام وزارت کشور ترکیه، اوضاع امنیتی منطقه بررسی و طرفین بر اجرای بندهای صورت جلسات کارگروه های مشترک امنیتی تاکید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۱    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایرادات گزارش وزارت اطلاعات در خصوص تحقیق و تفحص از دو تابعیتی ها رفع شد، تا مراحل بعدی خود را از طریق هیئت رئیسه مجلس طی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۸    
دادستان تهران از صدور کیفرخواست علیه قاضی پرونده کهریزک خبر داد و گفت: هم اکنون وی در زندان به سر می برد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۸    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حضور رئیس دانشگاه آزاد در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۳    
شبکه های خبری مخالف ترامپ در امریکا از زمانی که صحبت از این نشست پیش آمده است با پخش برنامه های مستند خود از کره شمالی و نفرتی که دولت کره شمالی در دل مردم آن کشور کاشته است و همچنین بازداشت های چند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۱    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: با تفسیر ماده 81 قانون مالیات های مستقیم در حوزه کشاورزی بخش هایی که شامل معافیت از پرداخت مالیات می شوند مشخص شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۸    
اکنون در دوران پساهژمونیک و در شرایطی که به نظر می رسد قدرت آمریکا به عنوان تنها ابر قدرت در حال کاهش و بر عکس قطب های جدیدی مثل چین ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۸    
هیأت پارلمانی ایران امروز تهران را به مقصد براتیسلاوا ترک کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی از تلاش و رایزنی برای پیگیری وضعیت زنان بازداشتی در اعتراضات اخیر خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اختلافات قومی و مذهبی یکی از عوامل عمده عدم پیشرفت جهان اسلام بوده است که بخش عظیمی از انرژی امت اسلامی را به خود صرف کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۹    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شانس ربیعی در کسب مجدد رای اعتماد از نمایندگان ملت را بالا دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۸    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن لایحه ایجاد مناطق جدید آزاد و ویژه اقتصادی تا نیمه اول اردیبهشت ماه سال 97 در کمیسیون متبوعش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۶    
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، درتشریح نشست کمیسیون متبوع خود گفت: طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان بررسی و به تصویب رسید.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۲    
نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عصر امروز یکشنبه 20 اسفند ماه 1396 با حضور مرتضی بانک، مشاور رییس جمهور و رئیس مناطق آزاد کل کشور برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۹    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با انتقاد از بودجه این سازمان عنوان کرد: با 40 میلیارد تومان باید میراث فرهنگی را نجات دهیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۴۱    
نشست اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با سید ابوالحسن فیروز آبادی، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۸    
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس به تشریح نتایج نشست امروز این کمیسیون پرداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۶    
سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس، در بیان جزییات نشست امروز کمیسیون متبوعش از بررسی موضوع تعیین تعرفه های پزشکی مطابق با استاندارد جهانی به گونه ای که رضایت جامعه جامعه پزشکی را به همراه داشته باشد خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۵    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از پایان بررسی طرح اصلاح قانون چک در کمیسیون متبوع خود خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۳    
نشست اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی عصر امروز یکشنبه 20 اسفند ماه 1396 با حضور علی اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۵    
نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عصر امروز یکشنبه 20 اسفند ماه 1396 با حضور مرتضی بانک، مشاور رییس جمهور و رئیس مناطق آزاد کل کشور برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۱    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس از بررسی برنامه های ستاد خدمات اجرایی سفرهای نوروزی با حضور دستگاه های مختلف خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۷    
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از نشست فردای کانون نمایندگان اعتدال و توسعه با حضور وزرای تعاون، کار،راه وشهرسازی و جهاد کشاورزی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۳    
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه کف قیمت حج تمتع 13 میلیون و 500 هزار و سقف آن 18 میلیون و 500 تومان است، گفت: امسال در عربستان به تمام خدمات 5 درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۶    
اسامی ناطقان میان دستور جلسه علنی امروز یکشنبه 20 اسفند 1396 مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است: احد آزادی خواه، حسن سلیمانی، علی جلیلی شیشوانی، حسن کامران، حسینعلی حاجی دلیگانی.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۹    
نمایشگاه هنرهای تجسمی بنیاد شهید با حضور علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، و جمعی از نمایندگان ملت برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برخی چالش ها در کشور در هم تنیده شده که باید با دقت نظر و تعقل رفع شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۴    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی جمع بندی کمیسیون مربوطه برای استیضاح وزیرکشاورزی را در راستای منافع ملی کشور و فارغ از تنش ها و جناح بندی های سیاسی عنوان کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۲    
سیدابراهیم رئیسی گفت: تا 2 سال قبل طبق استفتایی که از امام خمینی (ره) داریم که آستان قدس مالیات پرداخت نمی کرد و امام فرموده بودند آستان قدس رضوی و شرکتهای تابعه از پرداخت مالیات معاف هستند اما بنده ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۳    
عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از بی توجهی سازمان های بیمه گر در واریز 10 درصد سهم بیمه های شخص ثالث به حساب وزارت بهداشت هشدار داد: بی توجهی بیمه ها در پرداخت این سهم ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۰    
نقوی حسینی اعتقاد دارد افزایش همکاری های اقتصادی، مبارزه با تروریسم، همکاری های مشترک مرزی و فرهنگی- مذهبی می تواند در سفر ظریف به پاکستان مورد توجه قرار بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۹    
صحن علنی یکشنبه 20 اسفند 1396 مجلس شورای اسلامی از زاویه دید خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۸    
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس معتقد است: احزاب برای فعالیت مشکل قانونی ندارند و فعالیت ضعیف آنها به خود احزاب و گروه های سیاسی باز می گردد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۳    
عضو فراکسیون امید مجلس معتقد است تفسیر رجل سیاسی نباید امکان حضور زنان در عرصه کاندیداتوری ریاست جمهوری را تحدید کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۳    
رئیس فراکسیون حج و زیارت با اشاره به اینکه عربستان زیر بار پرداخت دیه شهدای منا نرفته، افزود: طرف سعودی قول پرداخت دیه شهدای مسجدالحرام را داده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۵    
نشست اعضای فراکسیون مطبوعات، رسانه ملی و فضای مجازی به ریاست جبار کوچکی نژاد عصر امروز یکشنبه 20 اسفند 1396 با حضور خبرنگاران منتخب برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۲    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اسلامی با اشاره به ضرورت آسیب شناسی وقف و اصلاح قوانین مرتبط به آن، آمادگی قوه مقننه برای گسترش و تعمیق سنت حسنه وقف را در سطح کشور اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۷    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با انتقاد از اجاره سوله های مدیریت بحران در تهران، گفت: سوله های مدیریت بحران با هدف کسب درآمد به افراد غیر واگذار می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۶    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از آیت الله محمد یزدی عیادت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۴    
نشست اعضای فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی عصر امروز یکشنبه 20 اسفند ماه 1396 با حضور حمید محمدی، رئیس سازمان حج و زیارت برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۳    
رهبرمعظم انقلاب با کناره گیری آیت الله جنتی از امامت جمعه تهران موافقت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۰    
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس، گفت: وزارت خارجه باید دعاوی حقوقی ایران و آمریکا را از دیوان بین المللی کیفری پیگیری کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۹    
عبداله سامری، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عصر امروز یکشنبه 20 اسفند ماه 1396 با سفیر قطر در تهران دیدار و بر ضرورت توسعه و گسترش مناسبات اقتصادی فی مابین تأکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۲    
سیده فاطمه ذوالقدر به دلیل بیشترین مشارکت در رای گیری های صحن علنی و داشتن حضور منظم در جلسات صحن و کمیسیون از سوی هیات رئیسه مجلس مورد تقدیر قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۳    
رییس سازمان بهزیستی درپیامی خطاب به رییس مجلس گفت: همراهی مجلس در رفع موانع حقوقی و اجتماعی فراروی افراد دارای معلولیت به ویژه از طریق تصویب قانون جامع حمایت از حقوق معلولان، قابل تشکر و تقدیر است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۱    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره شیعه انگلیسی اظهار کرد: مطمئن و مطلع هستیم این اقدامات یعنی حمله به سفارت ایران با حمایت دولت انگلیس صورت می گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۵    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس از برگزاری جلسات استیضاح وزرای کار، راه و جهاد کشاورزی در دو شیفت صبح و عصر سه شنبه و صبح چهارشنبه خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۴    
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه به پرونده دانه درشت ها دیر رسیدگی می شود گفت: پیامبر گرامی اسلام فرمودند علت از بین رفتن حکومت ها این بوده که اشراف را تبرئه می کردند اما افراد ضعیف محاکمه می ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد تهدید وزارت خزانه داری آمریکا مبنی بر افزایش تحریم ها علیه سپاه و نهادهایی با این مجموعه همکاری می کنند صرفا نمایشی بوده و در راستای ایران هراسی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۳    
معاون اول رییس جمهور خطاب به مشمولان سهام عدالت گفت: هیچ کسی منتی ندارد که سود سهام عدالت را به شما بدهد. این سود مال شماست و شما اختیاردار آن هستید، اما توصیه می کنم که سهام خود را نفروشید.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۳    
سمیه محمودی، خدیجه ربیعی و پروانه سلحشوری برای شرکت در "کنفرانس مقام زن" که تحت نظر سازمان ملل متحد برگزار می شود، به نیویورک سفر کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۲    
عضو فراکسیون گردشگری مجلس گفت: گردشگری یک فعالیت موثر در عرصه ارتقای بهداشت روانی و اجتماعی است و همچنین تاثیرات اقتصادی به سزایی دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۸    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اذعان به اینکه تاکنون مجلس شورای اسلامی از نهادهای متولی علم کشور مطالبه ای نداشته است، اظهار کرد: به طور خاص در این مورد در حاشیه قرار داشته ولی متن نبوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۸    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: آزمایشگاه یا محلی برای بررسی محصولات وارداتی تراریخته در داخل کشور نداریم و باید به گواهی های بین المللی اطمینان داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۵    
فعال سیاسی اصلاح طلب برگزاری انتخابات 96 را نقطه قوت و طرح استیضاح های سه وزیر که اخیرا مطرح شده را نقطه ضعف سیاست داخلی ایران در سال 96 دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۰    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تاکید بر همکاری های امنیتی دوجانبه، بررسی مسئله فلسطین و همکاری های منطقه ای می تواند در سفر وزیر امورخارجه کشورمان به پاکستان مورد تبادل نظر قرار بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۹    
عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه تحریم جدید خزانه داری آمریکا سنگ اندازی بر سر راه بهره مندی از منافع پسابرجام برای کشورمان است ...
  • ۱