شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۵۷Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 28 اسفند 1396 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 31 فروردین 1396 خانه ملت 11 اردیبهشت 1396 خانه ملت 31 خرداد 1396 خانه ملت 31 تیر 1396 خانه ملت 31 مرداد 1396 خانه ملت 31 شهریور 1396 خانه ملت 30 مهر 1396 خانه ملت 30 آبان 1396 خانه ملت 30 آذر 1396 خانه ملت 30 دی 1396 خانه ملت 30 بهمن 1396 خانه ملت 1 اسفند 1396 خانه ملت 2 اسفند 1396 خانه ملت 3 اسفند 1396 خانه ملت 4 اسفند 1396 خانه ملت 5 اسفند 1396 خانه ملت 6 اسفند 1396 خانه ملت 7 اسفند 1396 خانه ملت 8 اسفند 1396 خانه ملت 9 اسفند 1396 خانه ملت 10 اسفند 1396 خانه ملت 11 اسفند 1396 خانه ملت 12 اسفند 1396 خانه ملت 13 اسفند 1396 خانه ملت 14 اسفند 1396 خانه ملت 15 اسفند 1396 خانه ملت 16 اسفند 1396 خانه ملت 17 اسفند 1396 خانه ملت 18 اسفند 1396 خانه ملت 19 اسفند 1396 خانه ملت 20 اسفند 1396 خانه ملت 21 اسفند 1396 خانه ملت 22 اسفند 1396 خانه ملت 23 اسفند 1396 خانه ملت 24 اسفند 1396 خانه ملت 25 اسفند 1396 خانه ملت 26 اسفند 1396 خانه ملت 27 اسفند 1396 خانه ملت 28 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1396 
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۶:۵۹    
سفیر عربستان سعودی در آمریکا طی سخنانی ضد ایرانی مدعی شد که ایران می خواهد حزب الله دیگری را در یمن تاسیس کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۵:۵۹    
یک عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که عملیات های استشهادی تا لغو تصمیم ظالمانه رئیس جمهور آمریکا درباره قدس ادامه می یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۴:۵۹    
رئیس پارلمان لبنان بر ضرورت مقاومت در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ذخایر نفتی این کشور تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۳:۵۹    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جمع اعضای کمیسیون هنر و معماری این شورا بر توجه ویژه به توانمندی های علمی، هنری و اجتماعی کشورمان در تولیدات هنری و سینمایی تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۲:۵۹    
حجت الاسلام قرائتی گفت: براساس روایات اهل بیت(ع) فرق گذاشتن بین فرزندان گناه کبیره است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۱:۵۹    
وزیر خارجه عربستان به تکرار مواضع خصمانه خود علیه ایران پرداخت و توافق هسته ای را ناقص خواند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۰:۵۹    
پرهیزگار از افزایش 2 درجه ای دمای کشور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۰:۰۰    
رئیس رسانه ملی گفت: باید با همکاری های مشترک رسانه ای، در مقابل هجوم فرهنگی دشمنان و نظام سلطه ایستادگی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۰۰:۰۰    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه زلزله 4.9 ریشتری دهدشت را لرزاند، گفت: خسارات احتمالی زلزله هنوز مشخص نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۶    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از ابلاغ بخشنامه افزایش دستمزد 97 کارگران در نیمه دوم فروردین ماه 97 خبر داد و گفت: هفته دوم فروردین ماه میزان افزایش سایر سطوحی مزدی به اضافه رقمی ثابت تعیین می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۲    
رئیس جمهور ترکیه گفت: هر لحظه ممکن است که نیروهای مسلح ترکیه وارد منطقه سنجار در شمال عراق شوند و این منطقه را از لوث عناصر پ.ک.ک پاکسازی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۱    
شورای عالی کار در آخرین جلسه ی خود سرنوشت دستمزد 13 میلیون کارگر ایرانی را تعیین کرد و با افزایش 20 درصدی حداقل دستمزد کارگران نسبت به سال گذشته موافقت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۸    
دمشق با محکوم کردن اشغال عفرین توسط ترکیه، خروج فوری ارتش این کشور را از این شهر خواستار شد و اعلام کرد که اشغال عفرین عملی غیرقانونی و مغایر با مبانی و اهداف منشور ملل متحد و حقوق بین الملل است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۲    
نماینده مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مدیران دستگاه های اجرایی، انجمن های تخصصی و بخش خصوصی باعث شد، تا ضمن مشارکت حداکثری در امور، تصمیم گیری ها در شورا مبتنی بر واقعیت و قانون باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۲۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه بازدید از خزانه داری کل کشور از رشد 42 درصدی پرداخت های عمرانی در سال 1396 خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۱۴    
وزیر ارتباطات از راه اندازی رومینگ بین جاده ای و مرزی به منظور افزایش کیفیت شبکه مخابرات در این مناطق خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۸    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: مردم کرمانشاه در حفاظت از میهن و انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند و بدون اتکا به مردم نگهداری از مرزهای طولانی کشور غیرممکن است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۸    
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث راه آهن شمال - جنوب طرحی فراملی بوده و سبب شکل گیری بندر خشک و رونق اقتصادی شرق استان سمنان می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۳:۰۲    
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی از پرداخت حقوق کارگران گروه ملی فولاد خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۲:۵۹    
هشتمین اجلاس جهانی آب روز یکشنبه 27 اسفند با حضور هیاتی از ایران و نمایندگان بیش از 100 کشور جهان در برازیلیا پایتخت برزیل درحالی آغاز به کار کرد که موضوع تقسیم آب و همکاری میان کشورها ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۲:۴۴    
سخنگوی دولت از ارسال پیش نویس ضوابط اجرایی و آیین نامه های قانون بودجه 97 در آخرین روز کاری امسال خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۲:۲۹    
مجموعه دولت و آقایان وزرای استیضاح شده طبیعتا تلاش کردند، سئوالات را پاسخ دهند و ابهامات را روشن کنند، گزارش عملکرد سه وزارتخانه در اختیار نمایندگان مختلف قرار گرفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۲:۱۴    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: از اجرای کامل توافق هسته ای با ایران حمایت می کنیم در حال حاضر انتظار و خواست ما پای بندی همه طرف ها به الزامات و تعهدات خود در برجام است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۱:۵۹    
سفیر فرانسه در آمریکا روز دوشنبه در حساب کاربری توئتیر خود تاکید کرد که نمی توان توافق هسته ای وین (برجام) را بر خلاف میل سایر طرف های این توافقنامه، اصلاح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۱:۱۴    
سفیر ایران در ترکیه در آستانه فرارسیدن بهار طبیعت و سال جدید در پیامی، فرارسیدن نوروز را پیشاپیش تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۹    
رییس جمعیت هلال احمر کشور گفت: یک هزار و 350 پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات در نوروز 97 در سراسر کشور به مسافران نوروزی خدمت رسانی می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۰:۴۳    
استاندار تهران از مسافران نوروزی برای بازدید از اماکن زیارتی و جاذبه های گردشگری این استان دعوت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۲۰:۳۵    
در آستانه سفر دوم ریاست جمهوری به استان کرمانشاه سازمان برنامه و بودجه چگونگی پیشرفت و انجام مصوبات سفر نخست ایشان که در شهریورماه سال 95 انجام شده را منتشر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۹:۵۹    
رئیس جمهور ترکیه با اشاره به اینکه عملیات موسوم به شاخه زیتون تا پاکسازی منبج، عین العرب و قامشلی ادامه می یابد گفت: اگر لازم باشد در شمال عراق هم عملیات انجام می دهیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۹:۴۵    
منابع سعودی اعلام کردند که ولیعهد این کشور، عربستان را به مقصد آمریکا ترک کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۹    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی جنگ با ایمان و اعتقادات جوانان را آغاز کرده و به دنبال آن است که ایمان سنگرنشینان انقلاب را بگیرد تا خود آنها مقابل انقلاب ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۷    
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اتوبان اهرم - برازجان رسما در خط اعتباری کریدور ملی جنوب در بودجه سال 1397 قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۶    
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمت گذاری به ملت نوعی جهاد محسوب می شود، گفت: به طور حتم تزریق روحیه به مردم الگوی ولایت پذیری است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۸    
عضو هیات مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار تهران گفت: نمایندگان کارگری و کارفرمایی عضو شورای عالی کار پس از 13 نشست پیاپی، درباره افزایش 19.8 درصدی حداقل دستمزد کارگران در سال 1397 توافق کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان هاشمی نسب در قم دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۳    
وزیر نفت در پیام تبریک نوروز سال 97 گفت: صنعت نفت پس از سالهای تنگنا و تحریم، چند سالی است که دوباره در مسیر پیشرفت و تعالی قرار گرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۹:۰۸    
رئیس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد:دکتر روحانی مطابق ضوابط قانونی، تعیین حقوق و دستمزد را جزو اختیارات شورای عالی کار می داند ورویکرد دولت حمایت از کارگران و افزایش حقوق، فراتر از نرخ تورم است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۸    
استاندار کرمانشاه از سفر رئیس جمهوری به این استان خبر داد و گفت: حجت الاسلام دکتر حسن روحانی روز سه شنبه 29 اسفند به منظور بازدید از مناطق زلزله زده و افتتاح چند طرح تولیدی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تحول در حوزه دیجیتال را پایه و اساس توسعه کشور دانست و گفت: برای افزایش بهره وری در بسیاری از بخش ها می توان از فناوری دیجیتال بهره گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۴    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها هیچگاه بنای اجرای برجام و انجام تعهدات خود را نداشته و تاکنون 19 بار با تصویب تحریم های جدید علیه ایران آن را نقض کرده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۱    
وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی از تزویر مطلق شاکیان برنامه موشکی ایران سخن گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۷:۵۱    
نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: برای عملی شدن اقتصاد مقاومتی باید جلوی واردات گرفته شود و کیفیت صنایع داخلی را افزایش دهیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۷:۵۰    
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: ما در دفاع مقدس حتی سیم خاردار وارد می کردیم، اما امروز با تکیه بر توان داخلی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۷:۴۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رفع تحریم های اعمال شده علیه کشورمان را هدف اصلی مذاکرات برجام عنوان کرد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۷:۲۶    
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: طرح کاهش تعطیلات رسمی کشور فعلا در کمیسیون های مجلس مسکوت مانده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۹    
عضو حزب مردم سالاری گفت: شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ظرفیت خوبی برای وحدت احزاب سیاسی جریان خود به وجود آورده که باید تقویت شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۵    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: اگر اروپایی ها بخواهند فشاری بر ما وارد کرده و یا تحریمی تصویب کنند، قطعا واکنش نشان می دهیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۹    
در سال آینده ما اگر سه اولویت داشته باشیم،اول اقتصاد،دوم اقتصاد و سوم اقتصاد است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۸    
مسئولان باید در آستانه سال جدید، وحدت میان خود را اعلام کنند و به مطالعه دقیق مسائل کشور با دعوت از کارشناسان بپردازند و راه علاجی که پاسخگوی مطالبات انباشت شده مردم باشد، مهیا کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۲    
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت از تخصیص اعتبارات قابل توجه به این سازمان به منظور پرداخت مطالبات ارائه دهندگان خدمات سلامت طی امروز و فردا خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۶    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این نکته که باید طی 2 برنامه دولت و مجلس تصمیم بگیرند که 50 میلیارد دلار برای توسعه حمل و نقل ریلی سرمایه گذاری کنند گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۵۵    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در نامه ای به مدیران کل استانی این سازمان بر تشویق و ترغیب رسانه ها برای انعکاس زیبایی های محیط زیستی استان ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۲۱    
رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس،گفت: هر نوع افزایش قیمتی در نرخ بلیت سفرهای نوروزی منتفی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۸    
نایب رئیس مجلس گفت: دخترم فوق لیسانس شیمی و ماهیانه 4 میلیون حقوق دریافت می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۳    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، پیروزی قاطعانه ولادیمیر پوتین را در انتخابات ریاست جمهوری روسیه تبریک گفت و تاکید کرد که تهران برای تحکیم هر چه بیشتر همکاری های چشمگیر با فدراسیون روسیه در ابعاد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۱    
رئیس کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید تلاش کند توسعه شبکه ملی اطلاعات در سال 97 افزایش پیدا کند و گام های بعدی این پروژه برداشته شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۱    
وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین رسیدگی های صورت گرفته در مورد دانش آموزان شین آبادی تاکید کرد: درصدد هستیم برای استمرار درمان بچه هایی که امکان درمان برای آنها در ایران فراهم نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید تمامی امور مربوط به مؤسسات مالی واعتباری را در سال 97 ساماندهی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۶    
تاخیرهای پروازی، هزینه های بالای بسته بندی بار، ایاب و ذهاب و ارایه خدمات رفاهی معضلاتی است که مردم برای استفاده از هواپیما در سفرهای داخلی و خارجی با آن دست به گریبان هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۵    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز دوشنبه 28 اسفند ماه 1396 با رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی و جمعی از تولید کنندگان استان قم دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
معاونت برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی اقتصادی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: تا سال 1392 بیش از 90 درصد کشفیات به پرونده های زیر 10 میلیون تومان مربوط می شد اما خواست مسئولان این بوده که از ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
دبیر فراکسیون تولید و اشتغال مجلس گفت: در خصوص کالاهای داخلی برندسازی صورت نگرفته و یکی از مشکلات عمده ما در حوزه تولید مربوط به این مبحث می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه درحال حاضر روند صدور گواهینامه رانندگی بسیار راحت شده است و بسیاری از افراد بدون داشتن توانایی لازم در مدت زمان کوتاهی می توانند رانندگی را در ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
میثاق نامه را مثل قانون وحی منزل گرفته اید،اینکه یکی از خود شورا بتواند شهردار شود و بتواند شهر را اداره کند و مورد توافق همه ارگان ها و نهادها و دولت باشد و به مردم شهر خدمت کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت:هنگام ادغام یک سال وقت مردم را گرفتیم تا یک وزارتخانه پاسخگو تعریف کردیم؛اکنون نیز باید یک سال وقت مردم را بگیریم تا شاید بتوانیم دو وزارتخانه پاسخگو تعریف کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
تحلیل گر اصلاح طلب انتخابات مجلس آتی و تعامل با دولت را دو دغدغه اصلی این جریان می دانند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با اجرای طرح تحول سلامت دو گام مهم برداشته ایم یکی افزایش دسترسی مردم به خدمات درمانی و دیگری کاهش هزینه های درمان از جیب مردم که البته هنوز کامل نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:به دوستانمان توصیه می کنیم وارد عرصه دیپلماسی ورزش نشوند. این عرصه صاحب دارد و حفظ ارزش های انقلاب تابع یک اصول کلی مشخص و غیرقابل تغییر است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
عضو شورای شهر تهران در مورد پیشنهاد نامگذاری خیابانی به نام مهندس بازرگان توضیحاتی ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: در سال 96 مهمترین آسیب هایی که در سطح کشور نمود پیدا کرد و جامعه را تحت الشعاع قرار دارد، گرانی، تورم، مشکل اشتغال و فساد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
عضوکمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به آسیب های موجود در فضای سیاسی کشور در سال 96، گفت: به نوعی بی تدبیری مسئولان و اشرافی گری برخی از آنها در سال 96 نمود پیدا کرد و در نهایت منجر به سلب ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم ریشه های فساد را بشناسیم، گفت: از نگاه من مبارزه با فساد می تواند مهمترین شعار سال آینده باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیشنهاد می کند که سال 97 همزمان با چهل سالگی انقلاب کارنامه نظام همراه با نقاط قوت و ضعف آن مورد بررسی قرار گرفته و گزارش شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه از بهبودی نسبی وضعیت حال عمومی محمد جواد ظریف خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در عرصه پیام رسان های داخلی ظرفیت ایجاد شده و مردم خود ثبت نام کردند آخرین آمار حدود 5 میلیون کاربر است ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه افکار عمومی علت استعفای نجفی را نمی پذیرد، گفت: نمی توانیم از مردم انتظار داشته باشیم که استعفای نجفی را فقط به بیماری ربط دهند و من هم در جلسه خصوصی با اعضای ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حکم پرونده متهم حادثه خیابان پاسداران امروز صادر شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران وجود هرگونه لابی و فشاری را برای تعدیل استانداردهای 85 گانه خودرویی رد کرد. وی همچنین تاکید کرد که این سازمان تمایلی به ایفای نقش پلیس در جامعه اقتصادی کشور ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
فعال سیاسی اصولگرا می گوید:مسأله جدی در کشور مشکلات اقتصادی، اشتغال، رکود و تولید داخلی است که جزو اولویت های کشور در سال آینده هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
نماینده مردم تهران در مجلس از تحویل طرح دو فوریتی نحوه برگزاری راهپیمایی ها و تجمعات به هیات رییسه مجلس خبر داد و افزود ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
با صدور بخشنامه ای از سوی رئیس قوه قضاییه؛ "آیین نامه اجرایی ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و کانون آنها" ابلاغ شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
عربستان سعودی به عنوان یکی از بازیگران منطقه ای در جریان چالش بر سر برنامه هسته ای ایران علاوه بر همسویی با غرب ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
رئیس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کمیته هسته ای در سال جدید بازدید های از سایت های هسته ای ترتیب داده است که پس از تعطیلات مجلس انجام خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی به خبرنگاران و مدیران رسانه های کشور فرا رسیدن سال نو را تبریک و از زحمات آنها به عنوان جهادگران عرصه تولید قدرت نرم نظام اسلامی قدردانی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۹    
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشرفت خوبی در توسعه گلستان نداشته ایم از مدیران استانی درخواست کرد کار جهادی را در برنامه خود قرار دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۵۵    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز دوشنبه 28 اسفند ماه 1396 در موسسه خیریه رعد فاطمیه قم حضور یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۲    
رئیس کمیسیون عمران مجلس، بر ضرورت قانون مداری شقوق مختلف حمل و نقل در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: تذکرات لازم به مسئولان دستگاه های اجرایی در خصوص رعایت هر چه بیشتر حقوق شهروندی داده شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۹    
کاظم جلالی در پیامی خطاب به سیدمحمدرضا هاشمی ، انتخاب فرمانداری شاهرود به عنوان فرمانداری برتر کشور را تبریک گفت .
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۲    
کاظم جلالی، در پیامی سالی سرشار از خیر و امید را برای تمامی ایرانیان آرزو و فرارسیدن سال 1397 را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی بر لزوم رسیدگی به مسائل و مشکلات معلولان تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۰    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، از وضعیت ناوگان هوایی کشور انتقاد کرد و گفت: سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان بازرسی به موضوع گرانی بلیت هواپیما ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۳    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز 28 اسفند ماه 1396 با حجت الاسلام والمسلمین تاری وردی و جمعی از اعضای تعاونی مسکن زنان سرپرست خانوار طاها دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۸    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز 28 اسفند ماه 1396 با سرمایه گذاران پروژه فرودگاه قم دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: واردات بی رویه به بخش تولید ضربه وارد می کند و باید جلوی واردات کالاهایی که در کشور تولید می شوند، گرفته شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی با رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان قم دیدار دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بخشدار خلجستان قم دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تعدادی از اعضای تعاونی مسکن زنان سرپرست خانوار طاهای قم دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تعدادی از سرمایه گذاران فرودگاه قم دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۲    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است نباید در خصوص ساختار دولت به عقب بازگردیم و چالش جدیدی میان مجلس و دولت به خاطر این موضوع ایجاد کنیم ضمن اینکه کلیت مجلس مخالف این تغییرات است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به عدم تاثیر نشست مشترک برجام بر مواضع آمریکایی ها، گفت: آمریکایی ها خواهان کلید زدن سناریوی جدیدی هستند.
  • ۱