شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۴۰Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 24 اسفند 1396 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 31 فروردین 1396 خانه ملت 11 اردیبهشت 1396 خانه ملت 31 خرداد 1396 خانه ملت 31 تیر 1396 خانه ملت 31 مرداد 1396 خانه ملت 31 شهریور 1396 خانه ملت 30 مهر 1396 خانه ملت 30 آبان 1396 خانه ملت 30 آذر 1396 خانه ملت 30 دی 1396 خانه ملت 30 بهمن 1396 خانه ملت 1 اسفند 1396 خانه ملت 2 اسفند 1396 خانه ملت 3 اسفند 1396 خانه ملت 4 اسفند 1396 خانه ملت 5 اسفند 1396 خانه ملت 6 اسفند 1396 خانه ملت 7 اسفند 1396 خانه ملت 8 اسفند 1396 خانه ملت 9 اسفند 1396 خانه ملت 10 اسفند 1396 خانه ملت 11 اسفند 1396 خانه ملت 12 اسفند 1396 خانه ملت 13 اسفند 1396 خانه ملت 14 اسفند 1396 خانه ملت 15 اسفند 1396 خانه ملت 16 اسفند 1396 خانه ملت 17 اسفند 1396 خانه ملت 18 اسفند 1396 خانه ملت 19 اسفند 1396 خانه ملت 20 اسفند 1396 خانه ملت 21 اسفند 1396 خانه ملت 22 اسفند 1396 خانه ملت 23 اسفند 1396 خانه ملت 24 اسفند 1396 خانه ملت 25 اسفند 1396 خانه ملت 26 اسفند 1396 خانه ملت 27 اسفند 1396 خانه ملت 28 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1396 
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
چون مقام معظم رهبری به دو محور اشتغال و تولید اولویت دادند و گفتند که دراین سال به این دو محور پرداخته شود و در سال آینده به دیگر محورهای اقتصاد مقاومتی باید توجه جدی تری صورت بگیرد تا این سیاست ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۹    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: 3400 میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۱    
معاون پارلمانی شهرداری تهران نوشت: جریان اصلاحات نباید تسلیم فشارها شود و باید در مسیری که مردم در انتخابات سال جاری مشخص کردند، حرکت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۲    
مشاور رییس جمهور گفت: نمایندگان مجلس فکر می کردند باید حتما یک کاری انجام دهند اما روی کاری که می خواهند انجام دهند دقیق نشده بودند و حتی روی سئوالاتی که می خواستند مطرح کنند هم تحقیقی صورت نگرفته ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۵    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بعضی نمایندگان طبیعتشان استیضاح کردن است و به طور مستمر به این رفتارها ادامه می دهند پرسش و پاسخ حق نمایندگان است به شرطی که قبح استیضاح گرفته نشود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۹    
میراث محمدباقر قالیباف همچون روح سرگردان از زوایای مختلف نجفی را تحت تعقیب قرارداده بود. از سوی دیگر ده ها هزار نفر نیروی انسانی که در زمان قالیباف استخدام شده بودند و علت اصلی استخدامشان آن بود که ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۸:۵۹    
مرجع تقلید شیعیان با تقدیر از فعالیت های انجام شده در وزارت ارتباطات گفت: باید خود و مردم را به این نکته توجه دهیم که فضاهای مجازی خارجی به قصد قربت، حمایت بشریت و کمک به مردم دنیا تأسیس نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۲    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در دیدارهای دوجانبه در وین موارد نقض برجام توسط آمریکا مطرح شده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۴    
تغییر و تحولات در کابینه ترامپ از حد معمول گذر کرده است.جابجایی و تغییر وزرا و معاونان و مشاوران از سوی ترامپ در طی یکسال و اندی از ریاست جمهوری ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۷    
حدود یک هفته پیش فرانسیس فوکویاما نظریه پرداز 65 ساله ی ژاپنی-آمریکایی و استاد علوم سیاسی دانشگاه استنفورد در امارات صحبت هایی را مطرح کرد که به نظرم باید درباره آن ساعت ها جلسه و هم اندیشی برگزار ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۲۰:۴۵    
در نشست مشترک هیات اعزامی کمیسیون اجتماعی مجلس با رییس کمیسیون اجتماعی پارلمان اتریش به موضوعاتی مانند اشتغال، بیمه ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۹:۰۲    
سخنگوی مجمع نمایندگان استان مازندران از چهاراقدام گروهی مجمع متبوعش برای پیگیری مسائل گردشگری، پوشش بتونی پایاب سدها، کاهش باند حریم راه ها و تاکید بر خرید توافقی برنج خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد دیگر حنای سیاست های سوخته آمریکا در قبال ایران اسلامی رنگی ندارد زیرا آمریکا تلاش می کند با بهانه جویی به کشورمان فشارهای سیاسی و بین المللی وارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۳    
رییس مجمع نمایندگان استان مازندران بابیان اینکه وزیر راه و شهرسازی شنبه به مازندران سفر می کند،گفت: ترافیک در محور هراز و سوادکوه روان می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد سعودی ها به خوبی می دانند شرایط کشورمان متزلزل است لذا تلاش می کنند با اظهارات ضدایرانی نظر جامعه جهانی را از این مهم منحرف کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۸    
عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس اعتقاد دارد مردم نسبت به رعایت عدالت اجتماعی، ساده زیستی و پرهیز از اشرافی گری حساس هستند لذا مسئولی که شعاری سر می دهد باید در راستای تحقق آن گام بردارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۸    
عضو فراکسیون امید مجلس تحلیلی درباره جلسه استیضاح اخیر سه وزیر دولت ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۳    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه مسئولان نباید خود را تافته جدا بافته از مردم بدانند، گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۷:۰۰    
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اعتقاد دارد بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب، حاصل عملکرد مسئولان در شان نظام اسلامی و دینی نیست لذا باید آسیب شناسی جدی صورت بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۵۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اعتقاد دارد امروزه تعارض جدی بین اقدامات و کلام برخی مسئولین وجود دارد و تا زمانی که مسئولین اصلاح نشوند، زنجیره امور نیز اصلاح نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردمی شدن تنها به میان مردم رفتن و عکس گرفتن نیست، بلکه باید مشکلات مردم را حل کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۶    
وزیر امور خارجه کشورمان از صدور روادید فرودگاهی برای هموطنان ایرانی به منظور سفر به جمهوری آذربایجان در آینده نزدیک خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۵    
رئیس پلیس پایتخت از آماده باش هزاران نیروی پلیس برای برقراری امنیت در تعطیلات نوروز 97 خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۰    
نماینده مردم تهران درمجلس گفت: استیضاح سه وزیر هشداری برای دولتمردان بود که مراقب رفتارشان باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۵۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مدام از کاهش تصدی گری دولت می گوییم، اما در عمل با فربه کردن آن موجب تضعیف بخش خصوصی میشود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۵:۱۵    
رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد در رابطه با اساتید دوشغله در دانشگاه آزاد گفت: برخی اساتید به طور تمام وقت در دانشگاه دولتی کار می کنند و می خواهند در دانشگاه آزاد هم تمام وقت کار کنند ولی مگر چنین ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۴۵    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: پرهیز از اشرافی گری و تلاش سخت مسئولان و علما، حتی اگر جلوی چشم مردم نباشد، موجب جلب رحمت الهی و تأثیرگذاری در مردم می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۳    
مشاورصنایع دفاعی فرماندهی کل قوا گفت: توطئه دشمن برای ناامنی و آشوب 3 ماه پایانی سال در کشورمان خنثی شد و دشمن بایستی فاتحه اقدامات خود در این زمینه را بخوانند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۰    
رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و گرجستان گفت: رفع موانع بانکی و توسعه همکاری های بین بانکی را در پیشرفت و توسعه همکاری ها بین دو کشور با اهمیت است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۴:۰۱    
هیأت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران از پارک فناوری گرجستان در تفلیس بازدید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۳    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به اینکه استعفای شهردار تهران از نظر زمانی مناسب نبود، گفت: طی روزهای آینده مشخص می شود که تحت چه شرایطی شهردار پایتخت اقدام به استعفا کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۶    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس اعتقاد دارد استعفای شهردار تهران در بدترین ایام مطرح شده و جای سوال و تامل دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۳۱    
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس اعتقاد دارد شهردار تهران باید استعفایش را به بعد از ایام نوروز موکول می کرد لذا در این شرایط منتظر اعلام نظر شورای شهر تهران هستیم تا حداقل اطلاع رسانی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۴    
سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس از باز شدن پای آبزیانی مانند سمندر لرستانی، لاک پشت، مارآبی و سوسمار به سفره هفت سین انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۲    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه تحول سیاسی آمریکا پیام افراطی گرایانه ترامپ را به دنیا نشان داد، گفت: با انتصاب مایک پامپئو، ترامپ قصد دارد بیشتر به سمت تضعیف برجام حرکت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۶    
عضو کمیسیون کشاورزی، گفت: کشور ما در مسیر مهاجرت معکوس پرندگان از سمت جنوب به سمت شمال قراردارد همچنان خطر بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان به صورت جدی دیده می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۰۲:۵۹    
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد روز چهارشنبه در واکنش به مسمومیت یک جاسوس دوجانبه پیشین روسیه در انگلیس با گاز اعصاب، این اقدام را قویا محکوم کرد و خواستار تعیین عاملان این سانحه شد.