یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۱۸Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 7 اسفند 1396 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 31 فروردین 1396 خانه ملت 11 اردیبهشت 1396 خانه ملت 31 خرداد 1396 خانه ملت 31 تیر 1396 خانه ملت 31 مرداد 1396 خانه ملت 31 شهریور 1396 خانه ملت 30 مهر 1396 خانه ملت 30 آبان 1396 خانه ملت 30 آذر 1396 خانه ملت 30 دی 1396 خانه ملت 30 بهمن 1396 خانه ملت 1 اسفند 1396 خانه ملت 2 اسفند 1396 خانه ملت 3 اسفند 1396 خانه ملت 4 اسفند 1396 خانه ملت 5 اسفند 1396 خانه ملت 6 اسفند 1396 خانه ملت 7 اسفند 1396 خانه ملت 8 اسفند 1396 خانه ملت 9 اسفند 1396 خانه ملت 10 اسفند 1396 خانه ملت 11 اسفند 1396 خانه ملت 12 اسفند 1396 خانه ملت 13 اسفند 1396 خانه ملت 14 اسفند 1396 خانه ملت 15 اسفند 1396 خانه ملت 16 اسفند 1396 خانه ملت 17 اسفند 1396 خانه ملت 18 اسفند 1396 خانه ملت 19 اسفند 1396 خانه ملت 20 اسفند 1396 خانه ملت 21 اسفند 1396 خانه ملت 22 اسفند 1396 خانه ملت 23 اسفند 1396 خانه ملت 24 اسفند 1396 خانه ملت 25 اسفند 1396 خانه ملت 26 اسفند 1396 خانه ملت 27 اسفند 1396 خانه ملت 28 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1396 
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۷    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: 2 هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در بودجه 97 گامی مثبت بوده اما کافی نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۹    
عضو اسبق حزب کارگزاران در نشست تقدیر از فعالان کنگره بزرگداشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت گفت: از زمانی که خدمت آیت الله هاشمی بودم، گفته ام که اندیشه های ایشان فراتر از یک فرد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۴    
عضو کمیسیون بودجه مجلس معتقد است که اختصاص 2 هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان کافی نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۳    
تاکنون رسیدگی به اموال مسئولان و اصل 142 انجام می شد و وزرا و مسئولان رده اول کشور لیست اموال خود را به قوه قضائیه ارائه می کردند اما هیچ موقع به بررسی و انطباق نینجامید و گزارشی به مردم داده نشد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۳    
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: نمایندگان مجلس باید برای موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی طرح نوشته و اموال نامشروع مسؤولان را به خزانه مملکت باز گرداند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۴    
نماینده اصفهان در مجلس گفت: رئیس جمهور سابق تصور می کند که می تواند لیدر اعتراضات اخیر مردم شود، اما مالباختگان مؤسسات مالی به دنبال ایشان به راه نخواهند افتاد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۷    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی معتقد است که عوامل خارجی در تحریک تجمعات اخیر دست داشتند و در عین حال، اقدام نیروی انتظامی را بسیار شایسته و مدبرانه می داند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۳    
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: احمدی نژاد متکلم وحده و نویسنده تنها شده است؛گاهی داستان بنی صدر برایم تداعی می شود اما ظاهراً چاره ای غیر از این نیست که او را به پای محاکمه بکشانند تا به او ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۶:۰۰    
رئیس اجرایی افغانستان در سخنرانی خود در سی وهفتمین نشست سالانه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو گفت که هیچ جای کشورش برای غیرنظامیان امن نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۵:۰۰    
وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا توافق کردند که تمهیدات لازم را برای اعمال تحریم علیه ژنرال های میانمار بر سر کشتار مسلمانان روهینجا به کار بندند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۴:۰۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از ارسال نامه به ایران، روسیه و ترکیه درخصوص اجرای قطعنامه جدید شورای امنیت در مورد سوریه، خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۳:۰۰    
رئیس جمهوری روسیه دستور داد که آتش بس انسانی روزانه ای از روز سه شنبه در غوطه شرقی دمشق در سوریه اعلام شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۲:۰۰    
نخست وزیر لبنان اعلام کرد که در نزدیکترین زمان ممکن دعوت برای سفر به عربستان را اجابت خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۱:۰۰    
خبرهای مختلف بیانگر آن است که توطئه مهم و ترکیبی علیه سوریه با شکست اولیه مواجه شده و چنانچه غفلت شود می تواند بازتولید شده و تأثیر مهمی بر تحولات امنیتی و سیاسی سوریه و منطقه برجای بگذارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۰:۳۰    
پادشاه عربستان سعودی تغییراتی را در چندین پست مهم نظامی این کشور ایجاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۰:۲۱    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با بیان اینکه ایرانیان فارغ از هر نوع عقیده و مرام و مسلک، دل شان برای ایران می تپد و در مواقع حساس از همه چیزشان می گذرند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۰:۰۱    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به وقوع پدیده ریزگردها در خوزستان، گفت: سازمان محیط زیست کشور متولی اصلی این بحث است و برنامه هایی داریم که از سال آینده همکاری های نزدیکی بین این سازمان و ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۴۵    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: مشکلات کشور از جمله مشکلات اقتصادی در بخش هایی است که مدیران کشور با گفتمان های امام و رهبری زاویه گرفتند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۴۰    
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، گفت: 110 هزار میلیارد ریال اعتبار در بودجه سال آینده به اشتغال مناطق روستایی و شهرهای زیر 10 هزار نفر کشور اختصاص یافته است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۲۴    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با مهم خواندن موضوع اجباری شدن استفاده از وکیل در فرایند رسیدگی به مسائل حقوقی و قضایی گفت: الزامی شدن وکیل موجب کاهش آمار پرونده های قضایی خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۲۳    
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت کتابخانه مرکزی مشهد که به دلیل معوقات مالی مدت پنج ماه تعطیل شده بود با پیگیری در مجلس شورای اسلامی، از سر گرفته شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۰    
استاندار تهران گفت: عودت دادن پرونده طرح های ارائه شده واحدهای صنعتی برای دریافت تسهیلات به بانک ها از نظر ما قابل قبول نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۲:۴۰    
استاندار هرمزگان گفت: 30 پروژه عمرانی، اقتصادی و فرهنگی توسط رئیس جمهوری به بهره برداری می رسد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۲:۳۰    
کوهنوردان بومی که روز گذشته به ارتفاعات دنا صعود کرده بودند و خبرها حاکی از بی اطلاعی از وضعیت آن ها بود، در حال انتقال بخش هایی از پیکرهای جان باختگان به پایین قله دنا هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۲:۲۴    
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، بابیان اینکه تقویت حوزه علمیه از بروز آسیب های اجتماعی می کاهد، گفت: راه اندازی حوزه علمیه خواهران دامغان نویدبخش برکات برای شهرستان است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۲:۰۰    
کانال تلگرامی با زائران حج 1397 توسط سازمان حج و زیارت برای اطلاع از آخرین وضعیت و اتفاقات و اقدامات راه اندازی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۵۰    
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 3.5 میلیارد تن کنسانتره زغالسنگ در شهرستان زرند نیاز است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۰    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دستور تفویض اختیارات به استاندار کرمان به صورت پایلوت از سوی رئیس جمهور، گفت: این امر می تواند آغازگر یک تحول بزرگ در نظام اداری کشور شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۰    
رئیس اسبق شاباک اعلام کرد که به احتمال زیاد نتانیاهو برای فرار از مجازاتِ فسادهایش جنگی به راه بیندازد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۱۴    
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی، پیرامون نقش خود در انتصابات آموزش وپرورش لرستان گفت: هیچ خواسته ای در مورد انتصابات اداره کل آموزش وپرورش از خدانظر دریکوند نداشته ام.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۱۳    
اولویت های توسعه فضای مجازی در سال 97 و چارچوبها و مبانی این موضوع در جلسه شامگاه دوشنبه شورای عالی فضای مجازی ، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۰۰    
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای در واکنش به تعیین زمان انتقال سفارت آمریکا به قدس خواستار اقدامات موثر ملت های عربی و اسلامی و آزادگان جهان علیه این تصمیم شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۲۹    
رییس جمهوری آمریکا گفت، واشنگتن متمایل به انجام مذاکره با کره شمالی است اما این امر تنها در شرایط درست قابل تحقق خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۱۴    
وزیر امور خارجه با استقبال از لغو روادید میان اتباع ایران و صربستان گفت: چنانچه پرواز مستقیمی میان دو کشور برقرار شود روابط تجاری و مردمی افزایش چشمگیری خواهد یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۴    
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور زنان در مسابقه بسکتبال ایران و عراق گفت: باید به بانوان و توانمندی های شان اعتماد کنیم و موانع را از سر راه آنها برای حضور مؤثرشان در ورزشگاه ها ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۰۱    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ممکن است برخی دانشگاه های ایران به صورت مقطعی از اساتید خارج از کشور استفاده کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۹    
وزیر تعاون با اشاره به اینکه با وجود گذشت 80 سال از اجرای برنامه های توسعه ای اما سفره های مردم همچنان خالی است، گفت: امروز جامعه مزدبگیر کشور به لحاظ قدرت خرید وضعیت مناسبی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۵    
وزیر نیرو گفت: کارگروه ملی برای سازگاری با کم آبی پس از دو ماه کار فشرده دستگاه های مرتبط با آب و همکاری نزدیک با تعدادی از استانداران تشکیل شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۲    
وزیر اطلاعات گفت: با کسانی که امنیت مردم را هدف قرار بدهند با هر اعتقادی، با قدرت و قاطعیت برخورد می کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۱    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل گفت: در حوزه دفاع بیولوژیک، دفاع زیستی یکی از مهمترین لایه های امنیتی برای شناسایی به موقع تهدیدهای بیوتروریستی است که باید جدی تر از قبل پیگیری شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۵۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس آخرین اقدامات در خصوص رسیدگی به وضعیت سپرده گذاران موسسات مالی در کمیسیون متبوعش را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۸    
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 40 درصد از 5 هزار هکتار نهال های کشت شده در کانون های ریزگرد خشک شده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۴۶    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: اگر متولیان طرح نحوه به کار گیری اشخاص در مشاغل حساس از جمله ذی نفعان آن نباشند، این طرح باید ادامه پیدا کند چرا که طرح بسیار خوبی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۶    
رئیس فراکسیون غذا و داروی مجلس شورای اسلامی بر لزوم تدوین الگویی برای توسعه تولید و مصرف گیاهان دارویی و همچنین افزایش اشتغال در این حوزه تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۲۰    
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: اسناد موجود صندوق های بازنشستگی صنعت نفت نشان می دهد ، نیروهای خدماتی رئیس این صندوق به عضویت هیئت مدیره یک شرکت تازه تاسیس بازرگانی درآمدند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۱۹    
کمال الدین پیرموذن نماینده ادوار مجلس اظهارات و مواضع ترامپ درباره برجام را افزودن برگ سیاه دیگری بر دفتر پرغلط سیاست خارجی آمریکا دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۱۵    
رئیس کل بانک مرکزی آخرین وضعیت رسیدگی به سپرده گذاران موسسات مالی را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۱۲    
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما مسئولان باید به مردم و علی الخصوص دانشجویان نزیک شویم و این خلأ و دوری را از بین ببریم تا هم جوانان دانشجو بتوانند در پیشرفت استان کمک کنند و ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۸    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: راهیان نور یک کار فرهنگی عظیمی است که جلوه ایثار و شهادت را بخوبی پوشش می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۱    
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با تاکید بر ضرورت انتقال مفاهیم دفاع مقدس به زبان هنر، گفت: آثار دفاع مقدس باید لطیف و محسوس باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۸    
عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در ستاده مبارزه با قاچاق کالا گفت:از ابتدای دولت تدبیر، نه شخص رئیس جمهور و نه نماینده ویژه وی در جلسات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز حضور نیافتند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۱    
معاون ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه تحریم اقدامی از روی قدرت نیست، بلکه واکنش در برابر یک قدرت جدید است ، گفت: آینده از آن مقاومت اسلامی نُجَباء و نُجَباء ها است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۷    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: باید بین گروه ها و اقشار مختلف ملت و دولت و نخبگان گفت وگوی ملی آغاز شود و کتابخانه ملی مکان خوبی برای شکل گیری این گفت وگوها است اما متاسفانه گفت وگو از دستور کار ما حذف ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۰    
رییس پلیس تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه در خروجی طرح ترافیک باید دوربین کار گذاشته شود و هنوز این کار صورت نگرفته است خودمان هم در هاله ای از ابهام هستیم که این طرح چگونه می خواهد انجام شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۷    
نماینده مردم بویراحمر و دنا در مجلس با بیان اینکه به موازارت انتقال اجساد قربانیان سانحه هواپیما قطعاً یکی از موضوعات مهم پیدا کردن جعبه سیاه این هواپیما است ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۳    
وزیر بهداشت گفت: مردان جهادی فقط به دنبال کار بی ادعا، خالصانه، صادقانه و شبانه روزی هستند و اوج توفیق هر انسان، انجام اقدامات داوطلب و خیرخواهانه است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۳    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، مصوبه مجلس در راستای جدا شدن سهم درمان کارگران را اقدام پسندیده ای برشمرد و گفت: منصفانه نیست حق بیمه درمان که کارگر با مرارت و سختی می پردازد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۱    
دستیارویژه رئیس مجلس درامور بین الملل با بیان اینکه سران عشایر عراق اعم از شیعه و سنی تأثیر عمیقی بر روند مبارزه با تروریسم در منطقه داشته اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۸    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه بی احترامی به اساتید از سوی دستگاه های حاکمیتی دیده نشده، آگاهی بخشی های امنیتی و حراستی را برای اساتید دانشگاه ضروری دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۳    
رییس سازمان بسیج مستضفین ضمن گلایه از برخی مسئولین که با زبان ناامیدی سخن می گویند، گفت: برجام بهانه آمریکا است. آمریکا به چیزی کمتر از نابودی انقلاب اسلامی راضی نیستند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۹    
محمد مهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عصر امروز دوشنبه 7 اسفند 1396با رئیس کمیته قانون اساسی مجلس مونته نگرو دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۸    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس خواستار ارائه گزارش نحوه اجرای پرونده الکترونیک سلامت به مجلس شد و افزود: برای قانونمند شدن سیستم ارائه خدمات، راهی جز اجرای پزشک خانواده وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۳    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به مصوبه مجلس در راستای جداشدن سهم درمان کارگران گفت: با روند فعلی که پول در اختیار سازمان تامین اجتماعی است، امکان جابجایی پول وجود دارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۱۹    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ایرانی ها سالانه یک هزار و 320 میلیارد تومان مکمل مصرف می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۱۶    
عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه برخورد امنیتی با اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه به هیچ وجه قابل پذیرش نیست، می گوید: برخورد حراستی و امنیتی را پس از سفرهای خارجی علمی تجربه نکرده ام.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۱۲    
رییس دانشگاه عالی دفاع ملی، علوم دفاع مقدس را رکن مهمی در تربیت نسل آینده دانست و گفت: لازم است کار نشر ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۲    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، کتمان واقعیت ها از سوی مسئولان، مشکلات معیشتی و بیکاری را به عنوان عوامل اثرگذار در کاهش تاب آوری در سطح جامعه یاد کرد که می تواند موجب افزایش آسیب های اجتماعی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۱    
نماینده مجلس شورای اسلامی مصوبه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر آتش بس به مدت 30 روز در سوریه را به ضرر سوری ها و اقدامی در جهت تجدید قوای تروریست ها در منطقه دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۰    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: با توجه به اینکه برداشت چوب از روند قانونی به غیر قانونی تبدیل شده است جنگلبانان ما با تهدیدات امنیتی بیشتری مواجه هستند و در عین حال هیچ تدبیری برای ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۳    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: جهت گیری کلی دولت در مسیر اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی درست است اما در مصادیق و اجرا نواقص و کم کاری هایی داریم که باید کاهش یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۰    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی گفت: زندگی مسئولین با سطوح معمولی جامعه فاصله دارد و این موضوع سبب می شود، منش آنان به تدریج منش مرفهین بی درد شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۹    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: انتخاب محمد صدر و موسوی خوئینی ها برای دیدار با رهبری نه در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مطرح شده است و نه در شورای سیاست گذاری.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۹    
نماینده تهران درمجلس گفت: با رییس قوه مقننه و قوه قضاییه نشست داشتیم و ان شاءالله به زودی به نتیجه می نشیند. نظر این ها مساعد است و به دنبال تمهیداتی هستند که به زودی حصر به پایان برسد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۹    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن هیچ گاه دست از عداوت و دشمنی علیه کشورمان برنمی دارد، گفت: تلاش گسترده دشمنان بر تضعیف جمهوری اسلامی ایران متمرکز شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۴    
عضو کمیسیون آموزش اعتقاد دارد اختصاص اسکان نوروزی مدارس صرفا به فرهنگیان، برنامه سفر اقشار کم درآمد را دچار مشکل خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۷    
عضو هیأت رئیسه مجلس با انتقاد از بلوک بندی مناطق دانشگاه های پیام نور در سراسر کشور، بر ارائه توضیح به کمیسیون آموزش و تحقیقات از سوی وزارت علوم در این خصوص تأکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۴    
عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه، با بیان اینکه میزان خسارات مالی و جانی و بیکاری ناشی از زلزله موجب بروز مشکلات روحی بین مردم سرپل ذهاب شده است از ماموریت وزارت بهداشت به روانشناسان و مددکاران اجتماعی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۸    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از ارجاع سئوال جدید حدود 100 نماینده مجلس از رئیس جمهور در خصوص مسائل اقتصادی به کمیسیون متبوعش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۴    
رییس کمیته ملی المپیک بر خلاف قبل از انتخابات که ترجیح داده بود هجمه ها را پاسخ ندهد سرانجام سکوتش را شکست و خیلی از مسائلی که پیرامون انتخابش مطرح شده بود را بازگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۷    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: در بررسی لایحه مدیریت بحران در مجلس سعی شده تا تصمیم گیری ها در زمان بحران با مدیریت بهتری صورت گیرد و یکی از هدف های کلان در بررسی این لایحه بهبود مدیریت در ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۳    
نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت: به هیچ وجه طرح سؤال از رئیس جمهور سیاسی و جناحی نیست چراکه فراکسیون های مختلف طرح سؤال را امضا کرده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۸    
وزیر بهداشت با اشاره به "خلاء وجود سازمان رفاه اجتماعی" در کشور و لزوم ارایه تعریف دقیقی از "فقر" و "فقیر" جهت حمایت های عادلانه بیمه ای و درمانی از آنها ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۱    
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس به منظور آشنایی با مشکلات حوزه انتخابیه از شهرهای مختلف شهرستان ری از جمله باقرشهر، کهریزک و ری بازدید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۰    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه جدول دروس امتحان نهایی هنوز بسته نشده ولی اصرار ما این است که تعداد دروس افزایش پیدا نکند، زیرا برای دانش آموزان بار روانی دارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۰    
رییس قوه قضاییه با بیان اینکه آشوبگران باید بدانند که امنیت کشور و امنیت مردم قابل مدارا کردن نیست، گفت: به تعبیری اینها خط قرمز اسلام و ارکان نظام هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۳    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، گفت: لایحه مدیریت بحران دولت مشکلات زیادی داشت که ما تا حدی این مشکلات را در مجلس برطرف کردیم، اما هنوز هم این لایحه دردی از بحران های ما دوا نخواهد کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۹    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه استادیوم آزادی و ورزشگاه های بزرگ امکانات لازم را برای حضور زنان دارند گفت که روی آوردن جوانان به فعالیت های ورزشی و حضور در این فضاها باعث کاهش و از بین رفتن ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۷    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: جعبه سیاه نفت کش سانچی چند هفته ای است به ایران منتقل شده ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۵    
عضو شورای مرکزی جمنا تصریح کرد که باید احزاب را در اصول به هم نزدیک کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۴    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در واکنش به اخباری درباره میانجی گری عراق میان ایران و آمریکا گفت: به هیچ وجه این خبر درست نیست. ایران می داند که آمریکایی ها به دنبال نفوذ پنهان و خاموش هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۹    
حسین امیر عبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل با رئیس کمیته قانون اساسی مجلس مونته نگرو دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۷    
رئیس هیات تحقیق و تفحص از معادن، گفت : حدود 6 مورد تخلف جدید در معادن مشاهده کرده ایم اما تا نهایی نشدن گزارش امکان ارائه اطلاعات آنها وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۰    
چند پروژه عمرانی در مجتمع بیمارستانی امام خمینی ( ره ) با حضور برخی از اعضای کمیسیون بهداشت مجلس و معاون درمان وزیر بهداشت افتتاح شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۵    
نماینده مردم گرمی در مجلس می گوید شهر گرمی به عنوان ویترین جمهوری اسلامی ایران در نوار مرزی حال و روز خوبی ندارد و متاسفانه هم اکنون بخشی از آب مصرفی روستاییان به وسیله چهارپایان حمل می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۹    
اعضای فراکسیون زنان مجلس بر ضرورت پیگیری مشکلات و معضلات اساسی زنان جامعه همچون مادران زندانی، ساماندهی زنان سرپرست خانواده و بودجه حوزه زنان تاکید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با بیان اینکه موضوع سوریه پیچیده است و بازیگران زیادی در این موضوع حضور دارند گفت: امیدواریم آتش بس اجرایی و منجر به کاهش خشونت ها شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۶    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: علت اینکه برای 4 ماه آینده نیز تعلیق نام ایران از قرار گرفتن در لیست سیاه FATF تمدید شده به این دلیل است که آن ها دریافته اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۲    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است اگر افراد به حق و حقوق خود قانع باشند و به حقوق دیگران تعدی نکنند، بخش اعظمی از عدالت در جامعه اجرا می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد کشورهای منطقه می توانند با همکاری به اختلافات و درگیری های موجود در منطقه از طریق گفت وگو پایان دهند و هر کدام به اندازه توان خود در معادلات منطقه ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۳    
نشست مسئولین سازمان هواپیمایی کشوری و هواشناسی کل کشور با بهرام پارسایی، مسئول پرونده سانحه هوایی یاسوج، صبح دوشنبه 7 اسفند 1396 برگزار شد.
  • ۱