شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۴۹Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 17 اسفند 1396 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 31 فروردین 1396 خانه ملت 11 اردیبهشت 1396 خانه ملت 31 خرداد 1396 خانه ملت 31 تیر 1396 خانه ملت 31 مرداد 1396 خانه ملت 31 شهریور 1396 خانه ملت 30 مهر 1396 خانه ملت 30 آبان 1396 خانه ملت 30 آذر 1396 خانه ملت 30 دی 1396 خانه ملت 30 بهمن 1396 خانه ملت 1 اسفند 1396 خانه ملت 2 اسفند 1396 خانه ملت 3 اسفند 1396 خانه ملت 4 اسفند 1396 خانه ملت 5 اسفند 1396 خانه ملت 6 اسفند 1396 خانه ملت 7 اسفند 1396 خانه ملت 8 اسفند 1396 خانه ملت 9 اسفند 1396 خانه ملت 10 اسفند 1396 خانه ملت 11 اسفند 1396 خانه ملت 12 اسفند 1396 خانه ملت 13 اسفند 1396 خانه ملت 14 اسفند 1396 خانه ملت 15 اسفند 1396 خانه ملت 16 اسفند 1396 خانه ملت 17 اسفند 1396 خانه ملت 18 اسفند 1396 خانه ملت 19 اسفند 1396 خانه ملت 20 اسفند 1396 خانه ملت 21 اسفند 1396 خانه ملت 22 اسفند 1396 خانه ملت 23 اسفند 1396 خانه ملت 24 اسفند 1396 خانه ملت 25 اسفند 1396 خانه ملت 26 اسفند 1396 خانه ملت 27 اسفند 1396 خانه ملت 28 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1396 
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۲    
استاد علوم سیاسی گفت: من فکر می کنم که آقای جهانگیری نامزد مناسبی در انتخابات آینده برای طیف اصلاح طلب است. لذا من به هیچ وجه ایشان را تمام شده تلقی نمی کنم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۲    
جانسون و دیگر مقامات انگلیسی بابت حمایت از ترویسم سعودی در یمن و دیگر کشورهای منطقه، هزینه سیاسی بسیار زیادی در آینده پرداخت خواهند کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۶    
الهه کولایی گفت: باید امیدوار بود تا اصلاح طلبان با استفاده از تجربه های پیشین از هر نوع تفرقه و تشتت که به یاس و ناامیدی مردم بیانجامد دوری کنند و به جای منافع حزبی و گروهی مصالح عمومی و مسئله اصلاح ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۶    
نماینده ادوار مجلس می گوید:باید جریان های سیاسی به یک فهم مشترک درباره مسائل اولویت دار کشور برسند و رسیدن به این مقصود از راه گفتگو و تبادل نظر امکان پذیر است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۴    
نماینده ایران در سازمان ملل گفت: از جامعه بین الملل انتظار می رود که دولت وحدت ملی افغانستان را بیش از پیش در مبارزه با تروریسم و رسیدن به صلح و توسعه پایدار در این کشور حمایت کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۸:۵۹    
رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه اعلام کرد: 'برای اشغالگری وارد عفرین نشده ایم و پس از پاکسازی آنجا از وجود تروریست ها، از عفرین خارج می شویم.'
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۷:۵۹    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه با تاکید بر آن چه که سوء استفاده برخی دوستان آمریکا از سیاست های این کشور خواند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۵:۵۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نیویورک بار دیگر گزافه گویی های خود علیه ایران را تکرار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۳:۵۹    
وزیر خارجه روسیه، دخالت های آمریکا در امور دیگر کشورها را شیوه ای "نئوامپریالیستی" دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۲:۵۹    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل، امنیت را همچنان مشکل بزرگ افغانستان دانست و تاکید کرد ایران همچنان به حمایت کامل از ارتقای امنیت و ثبات همراه با توسعه پایدار افغانستان ادامه می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۱:۵۹    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مردم توقع معجزه و حل مشکلات به صورت یک شبه را ندارند اما تبعیض و فساد را تحمل نمی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۰:۵۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر می خواهیم مقاومت اقتصادی کنیم، بدون اقتصاد مقاومتی ممکن نیست و اقتصاد مقاومتی بدون سبک زندگی اسلامی محقق نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۱۹    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در جامعه ای که حاکمیت قانون وجود نداشته باشد، صحبت از توسعه پایدار بی معنی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۵    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که دانلود اطلاعات جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده شرکت آسمان در فرانسه به پایان رسیده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۹    
وزیر خارجه ایران زنان را دارای بیشترین صلاحیت برای هدایت کارزار جهانی علیه خشونت و افراط گرایی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۲۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که منابع کشور محدود اما دشمنان آن نامحدود است، گفت: اگر خدمات انجام شده توسط دولت ها را به مردم بگوییم، مردم به حکومت و انقلاب اسلامی امیدوار می شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۲:۰۲    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز 17 اسفند ماه 1396 با صنف مرغداران قم دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۸    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز 17 اسفند ماه 1396 با صنف نانوایان قم دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۹    
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: گردشگری دفاع مقدس در برنامه های ایران گردی جزو محورهای توسعه راهبردی گردشگری است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۱:۲۵    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز 17 اسفند ماه 1396 با شورای روستای فردو دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۹    
کاردار سفارت هندوستان در ایران با بیان اینکه سیاست جایگزینی روپیه- ریال به جای دلار با تشکیل کارگروهی توسط دو کشور در حال پیگیری است از تاسیس شعبه 6 بانک ایرانی در هندوستان خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۰    
نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد فضای سبز و افزایش درختان در مناطق کویری ضرورت است و باید در این زمینه گام های بیشتری در شهرستان برداشته شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۹    
رئیس کل بیمه مرکزی گفت:تعهدات صنعت بیمه در زلزله غرب کشور از مرز 2هزار میلیارد ریال گذشت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به بیانیه کمیته چهار جانبه اتحادیه عرب گفت: آنچه در این بیانیه در مورد ایران گفته شده کاملا بی ارزش و فاقد وجاهت و دور از منطق است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۳    
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: می توانیم در یک مسیر عقلانی و اعتدالی و بدور از اینکه مسایل را وارد حاشیه کنیم مطالبات واقعی خودمان را به دست بیاوریم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۰    
سخنگوی دولت گفت: خود را در مقابل تجمعات پیش آمده در دی ماه امسال مسئول می دانیم زیرا ممکن است ناخواسته سبب نارضایتی مردم شده باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۹    
وزیر خارجه ایران زنان را دارای بیشترین صلاحیت برای هدایت کارزار جهانی علیه خشونت و افراط گرایی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۸    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در دیدار با سلیم الجبوری رئیس پارلمان عراق گفت با اطمینان می گویم در دوران بازسازی عراق در کنار شما خواهیم بود چنانکه در دوران سختی و حضور داعش در کنار شما بودیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۸    
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مشکلات شیراز به روستاهای اطراف این کلانشهر نیز سرایت کرده، گفت: تعارض هایی هم که در برخی از قوانین وجود دارد این مشکلات را تشدید می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۴    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: زن موفق برای موفقیتش نباید مردانه عمل کند و از زن بودن خودش ابراز پشیمانی و شرمندگی نداشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۹    
روزنامه الحیات نوشت: اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس راهبردهای جدید این جنبش را تقومت مقاومت، تحقق آشتی ملی و مقابله با معامله قرن معرفی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۲    
نماینده مردم تهران در یادداشتی تاکید کرد: روز جهانی زن فرصتی برای همگرایی بیشتر بشری در احقاق حقوق و مطالبات زنان در حوزه های انسانی، اجتماعی، سیاسی، مدیریتی و اقتصادی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۱    
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، گفت: هویت و زبان های مختلف از طریق کتاب و فرهنگ مکتوب نسل به نسل منتقل شده و این چرخه باید با همین روش گسترش پیدا کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۰    
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: روند توسعه کشور با فراهم سازی امکانات برای جوانان تسریع می شود و استعدادهای جوان جامعه در حقیقت سرمایه هایی هستند که باید صیانت شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۹    
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: محرومیت زدایی از جامعه جزو برنامه های سپاه پاسداران است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۹    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: 'منطقه ویژه مبتنی بر فناوری های برتر' به وسعت یکهزار هکتار به عنوان بزرگترین طرح تاریخ علمی و صنعتی این استان سال آتی در همدان ایجاد می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۲    
دکتر علی لاریجانی که به قم سفر کرده است، امروز (پنجشنبه، 17 اسفندماه) از پروژه در حال ساخت شهرک درمانی- آموزشی و سلامت خاتم قم بازدید کرد و از نزدیک در جریان ساخت این پروژه قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۱    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم، مدیرکل دامپزشکی استان و اعضای اتحادیه مرغداران با دکتر لاریجانی دیدار و گفت وگو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۲۰    
فرمانده اسبق کل سپاه در اینستاگرام نوشت اولین باری که در جنگ به کسی عنوان سید الشهدا دادند در همین خیبر و به حاج ابراهیم همت بود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۹    
مشاور فرهنگی رییس جمهور معتقد است: وسیع ترین و عمیق ترین نقشی که برنامه راهیان نور می تواند ایفا کند، مقابله با تهدیدات و آسیب های فرهنگی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۹    
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مصرف آب و خاک در کشور بی رویه است، گفت: میهن ما از نداشتن مدیریت بهینه مصرف آب و خاک رنج می برد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۳۷    
وزیر بهداشت ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن اظهار امیدواری کرد که همه به ویژه بانوان بتوانند آن الگوی انسانیت، شرافت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۷    
یکی از نمایندگان مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: گسترش فضای مجازی، فرهنگ کتاب و کتابخوانی را تهدید کرده و باید اهتمام بیشتری در خصوص حفظ و گسترش این فرهنگ داشته باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۷    
نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح کتابخانه گردی شیوه ای اثرگذار در ترویج فرهنگ مطالعه بین مسئولان و شهروندان ساوجی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۶    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در نظر سنجی ها 'امنیت' بالاترین امتیاز را از نظر رضایتمندی مردم کسب کرده است، گفت: امنیت در کشور ما اجتماعی شده است یعنی مردم نمی خواهند کشور بهم بریزد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۶    
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نشست خبری در کرمان از پایان تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۹    
مذاکرات کار گروه صنعت معدن و تجارت و گمرک کمیسیون مشترک ایران و روسیه در حوزه امور گمرکی و تجاری به جمع بندی رسید.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۹    
دبیر ستاد مرکزی قرارگاه راهیان نور در نشست خبری این ستاد، گفت: آمار زائرانی که به اردوهای راهیان نور آمده اند طی 8 سال گذشته، 10 درصد افزایش داشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۴    
آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در پیامی به مناسبت آیین جشن توانمندی 1300 خانوار تحت پوشش کمیته امداد قم، گفت: کمیته امداد در کنار بهره مندی از اعانات مردمی و یا بودجه عمومی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۹    
قائم مقام وزیر کشور در امور حقوقی، مجلس و هماهنگی استان ها با بیان اینکه فرمانداران باید به قانون اشراف کاملی داشته باشند گفت: اشراف فرمانداران به قانون تضمین کننده اقتدار آنها است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۹    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برداشت سالانه 51 میلیارد مترمکعب از آبهای زیرزمینی و قنات های ایران، در واقع تجاوز به حقوق نسل های آینده کشور است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۵    
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخش های پیدا شده از پیکر جانباختگان مربوط به 42 مسافر است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۲    
نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل مقوله سلامت به یک ارزش اجتماعی از ضرورت های امروز کشور است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۶    
در جریان برگزاری نشست فصلی مارس شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی روز گذشته موافقتنامه پادمان هسته ای فلسطین با آژانس بین المللی انرژی اتمی علیرغم تحفظات آمریکا و رژیم صهیونیستی به تصویب اعضای ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۳۸    
وزیر ارشاد تأکید کرد: تلاش داریم با همکاری مسئولان مصلی، آماده سازی های محیطی مصلای تهران برای نمایشگاه کتاب را تا پایان نوروز 97 و حداکثر 15 فروردین به پایان برسانیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۴    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز راهیان نور چنان تصویری از خود برجای گذاشتند که استکبار و دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای به این باور رسیده اند که توان ایستادگی در برابر ملت رشید ایران را ندارند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۸    
رییس دیده بان شفافیت و عدالت اعلام کرد: اموال نامشروع باید از حلقوم مسوول حرام خوار به صاحبش بازگردد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۵:۰۶    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه با حضور در منزل شهید محمدحسین حدادیان از شهدا اغتشاشات اخیر تهران گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۹    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، افسران جنگ نرم تهاجم فرهنگی دشمن هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۹    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: تدوین لایحه تامین امنیت زنان در مقابل خشونت با همکاری قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی بزودی نهایی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۳    
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه زن در منطق اسلام یک الگو و چارچوب کاملی دارد، گفتند: زن اسلامی عبارت است از آن موجودی که دارای ایمان و عفاف است ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۱    
سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان تاکید کرد: انتظار از انگلیس و دیگر کشورها این است که منافع زودگذر اقتصادی شان را با صلح و امنیت بین المللی معامله نکنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۹    
شهردار تهران گفت: تهران به عنوان شهری بین المللی که می تواند مرکز دیپلماسی شهری کشور باشد، در آینده نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۴    
نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس گفت: سلامت کارگران حلقه مفقوده چرخه صنعت و تولید است لذا باید به سمت استانداردسازی چرخه اقتصاد کشور پیش برویم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مشکلات امروز مربوط به حوزه مدیریتی است، گفت: متأسفانه از افراد مناسب در جای مناسب استفاده نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۴    
رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: از نطر میزان مشارکت زنان در مجالس قانونگذار در میان 190 کشور در دنیا ما جایگاه 134 را داریم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۹    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، گفت: جمعیت تحت پوشش این نهاد از 740 هزار خانوار به 510 هزار خانوار رسیده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۵    
معاون اول رییس جمهور گفت: نقش مرجعیت در حل اختلافات گروه های عراقی بسیار مهم و کارآمد است و درمواقع اختلاف می تواند کارساز و تعیین کننده باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۹    
رئیس سازمان چای گفت: با احتساب واریز یک میلیاد و 604 میلیون تومان از بهای برگ سبز چای، 94 درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۹    
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاءگفت:ظرفیت اشتغال مجموعه صدرا به طور مستقیم 30 هزار نفر است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۸    
رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان تحول جدی در نظام اداری کشور ایجاد می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۶    
وزیر کشور با تاکید بر اینکه در ورزشگاه آزادی برخورد قهری با زنان نشده است، گفت: این افراد را به کلانتری برده و در آنجا با آنها صحبت شده و بعد هم به خانه هایشان رفتند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۴    
امام جمعه موقت تهران گفت:جریان های تروریستی و تکفیری محصول دنیای استکبار است تا در جامعه اسلامی شکاف ایجاد شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۴    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در نشست شورای سیاستگذاری راهیان نور از تقدیم سند ملی راهیان نور به رهبر انقلاب خبر داد و بر توسعه کمی و کیفی این اردوها تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۴    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: عملکرد سازمان امور مالیاتی کشور با سیاست های اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه در حال ساخت شهرک درمانی- آموزشی و سلامت خاتم قم بازدید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۹    
معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه فرماندار نماینده عالی دولت در شهرستان است گفت: فرمانداران باید این جایگاه را عالمانه باور کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۷    
بر اساس دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس بررسی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۳    
دستورکار جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس در هفته آتی منتشر شد، که بر این اساس 9 وزیر برای پاسخ به سوالات و ارئه گزارش به نمایندگان در بهارستان حضور می یابند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۹    
امروز 12 میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت باقی مانده سود سهام خود مربوط به سال مالی 1395 را دریافت خواهند کرد؛ مجموع این مبالغ حدود 580 میلیارد تومان می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۳    
وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر لزوم توجه و اهمیت دادن جامعه به نظام تعلیم و تربیت گفت: مهم ترین مشکل امروز حوزه آموزش و پرورش فاصله ایجاد شده جامعه با دستگاه تعلیم و تربیت است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۳    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: ایران از هیچ تلاشی برای برقراری امنیت، صلح و ثبات در افغانستان مضایقه نمی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۹    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی راهبردی دریایی ارتش با بهره گیری از ظرفیت های انسانی و تجهیزات خود، مظهر اقتدار ملت ایران در دریاهاست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۴    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ما حسب فرمان مقام معظم رهبری برای موضوع رجل سیاسی و مذهبی آیین نامه گونه ای تنظیم کرده ایم و تنها یکی دو مورد باقی مانده است و انشاء الله به زودی تقدیم مجلس خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۹    
وزیر بهداشت در خصوص وضعیت رشد بودجه وزارت بهداشت در سال آینده گفت: رشد بودجه وزارت بهداشت و طرح تحول سلامت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۴    
وزیر امور خارجه کشورمان از مساله محیط زیست به عنوان یک چالش جهانی یادکرد و گفت: هیچ کشوری به تنهایی و با تمام امکانات از پس برخورد با چالش محیط زیست بر نمی آید.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۴    
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: با اطمینان می گویم که جمهوری اسلامی ایران در کنار برادران اهل سنت و شیعه و اکراد در عراق قرار دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۲    
نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اگر برخی مخالفان طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان، در مجلس علیه این طرح اقدام نکنند دو فوریت آن به تصویب خواهد رسید ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۱    
نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: برخی منتظر هستند که مشکلات کشور با معجزه حل شود که این طور نیست و باید همه آحاد جامعه برای توسعه به میدان آیند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۰    
به مناسبت فرارسیدن روز زن فاطمه ذوالقدر طی یادداشتی نوشت: تقارن مناسبات اجتماعی و مهم کشور با ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن فرصتی برای تعمق و رهنمود گرفتن از زندگی آن بزرگوار است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۹    
در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) جمعی از مداحان و ذاکران اهل بیت با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۹    
رئیس جمهوری سوریه اعلام کرد: فروپاشی نظام سوریه عواقب جدی را به دنبال خواهد داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اولین واکنش به موافقت مشاور سابقش برای شهادت دادن علیه وی، پلیس این رژیم را به اعمال فشار بر شاهدان برای شهادت دادن متهم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۹    
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه موضوع هدایت تحصیلی همچون روال سال قبل بدون تغییر و با شعار انتخاب آگاهانه و آزادانه دانش آموزان در دستور کار قرار دارد گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه آمریکا به دنبال دعوای حقوقی با ایران است، گفت: آمریکایی ها تاکنون 60 میلیارد دلار حکم قطعی و40 میلیارد دلار و غیرقطعی علیه ایران صادر کرده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۹    
محمود صادقی، رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و اندونزی صبح امروز پنجشنبه 17 اسفند ماه 1396 با نونو سامپونو، نایب رئیس مجلس مناطق اندونزی دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۱    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز پنجشنبه 17 اسفندماه 1396 در جشن توانمند سازی 1300 خانواده از مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره) حضور یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بسیار مسرت بخش است که افراد تحت پوشش کمیته امداد اکنون توانمند شده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۹    
وزیر خارجه عربستان سعودی در کنفرانس خبری با همتای بریتانیایی خود گفت که لندن و ریاض بر سر ضرورت مقابله با اقدام های ایران توافق دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۶    
رهبر انقلاب شب گذشته در منزل شهید علی بایرامی - از شهدای اغتشاشات خیابان پاسداران - حضور یافتند.
  • ۱