شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۵۰Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 27 اسفند 1396 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 31 فروردین 1396 خانه ملت 11 اردیبهشت 1396 خانه ملت 31 خرداد 1396 خانه ملت 31 تیر 1396 خانه ملت 31 مرداد 1396 خانه ملت 31 شهریور 1396 خانه ملت 30 مهر 1396 خانه ملت 30 آبان 1396 خانه ملت 30 آذر 1396 خانه ملت 30 دی 1396 خانه ملت 30 بهمن 1396 خانه ملت 1 اسفند 1396 خانه ملت 2 اسفند 1396 خانه ملت 3 اسفند 1396 خانه ملت 4 اسفند 1396 خانه ملت 5 اسفند 1396 خانه ملت 6 اسفند 1396 خانه ملت 7 اسفند 1396 خانه ملت 8 اسفند 1396 خانه ملت 9 اسفند 1396 خانه ملت 10 اسفند 1396 خانه ملت 11 اسفند 1396 خانه ملت 12 اسفند 1396 خانه ملت 13 اسفند 1396 خانه ملت 14 اسفند 1396 خانه ملت 15 اسفند 1396 خانه ملت 16 اسفند 1396 خانه ملت 17 اسفند 1396 خانه ملت 18 اسفند 1396 خانه ملت 19 اسفند 1396 خانه ملت 20 اسفند 1396 خانه ملت 21 اسفند 1396 خانه ملت 22 اسفند 1396 خانه ملت 23 اسفند 1396 خانه ملت 24 اسفند 1396 خانه ملت 25 اسفند 1396 خانه ملت 26 اسفند 1396 خانه ملت 27 اسفند 1396 خانه ملت 28 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1396 
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۷:۵۵    
نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: فضاسازی ها و بست نشینی های بقایی، تنها یک مقابله با اجرای احکام قضایی بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۱    
رییس کل بانک مرکزی امنیت در حوزه بانکداری الکترونیک را مرهون تلاش مجموعه هایی همچون گروه ملی انفورماتیک دانست و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۰    
محمد هاشمی رفسنجانی گفت: آمریکا،اسرائیل و عربستان پیوندی ناخوشایند در برابر ایران برقرار کردند.در سال جدید باید به انسجام و وحدت ملی بپردازیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۷    
نایب رئیس مجلس تاکید کرد: اگر مسئولان برای رفع حصر قول دادند باید به قولشان عمل کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۲    
وزیر نفت، محور دشمنی های ترامپ و برخی همسایه ها علیه ایران را صنعت نفت عنوان کرد و گفت: باید این موضوع را درک کنیم و بدانیم دشمنان از کجا به ما ضربه می زنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۱    
مشاور رئیس جمهور گفت: دکتر روحانی در رابطه با نقد و آزادی اندیشه و آزادی اعتراض کردن، ایستادگی و استواری دارد. شهامت رئیس جمهور دربارۀ طرح این موضوعات را در نظر بگیرید.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
در ادامه مذاکرات شرکای اجتماعی برای تعیین دستمزد 97، عصر امروز نشست مشترک نمایندگان کارگری و کارفرمایی با سه وزیر اقتصادی در محل وزارت اقتصاد برگزار و ادامه مذاکرات به وزارت کار منتقل شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
بر اساس اعلام کمیسیون انتخابات ریاست جمهوری روسیه، پوتین تا کنون با کسب 73.9 درصد از آراء پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری روسیه است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی با اشاره به اینکه کاخ مروارید باید به موزه تبدیل شود، بر لزوم تخصیص اعتبار برای بازسازی این اثر تاریخی تأکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: بروکراسی اداری کشور ما به ویژه در حوزه بانکی زمان بر و طاقت فرسا است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
بر اساس آمارهای رسمی، مصرف روزانه بنزین در سراسر کشور در نخستین روز هفته جاری به 101 میلیون و 300 هزار لیتر رسید.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
در پی اعلام نتایج مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری روسیه، ولادیمیر پوتین در میان هواداران خود در میدان سرخ سخنرانی خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
سفیر جمهوری خلق چین در ایران در یادداشتی اختصاصی برای خبرگزاری مهر نوشت: یک جاده و یک کمربند گشایش فصل جدیدی در روابط چین و ایران به شمار می آید.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
رئیس جمهوری روسیه در جمع هواداران خود پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری این کشور اظهار داشت که همه برای سربلندی روسیه تلاش بزرگی آغاز خواهیم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
معاون مهندسی و توسعه شرکت ملی نفت با اشاره به کاربست روش های افزایش ضریب بازیافت از میادین سپهر و جفیر توسط شرکت انرژی پاسارگاد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
رئیس جمهوری سوریه در دیدار با سربازان ارتش این کشور در غوطه شرقی گفت: شما امروز وارد جنگ علیه تروریسم برای دفاع از همه کشورهای جهان و نه فقط سوریه شده اید.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
مدیرعامل شستا با بیان اینکه ارزش کل حاصل دارایی های شستا حدودا مبلغ 33 هزار و 500 میلیارد تومان است، گفت: سهم شستا از اقتصاد ملی حدود 1.2 درصد است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
رئیس سامانه بهداشت 190 وزارت بهداشت، از معدوم سازی بیش از 140 تن انواع مواد غذایی فاسد، غیر قابل مصرف و تاریخ گذشته در سال 96 خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد: بزرگ ترین پالایشگاه تولیدکننده بنزین یورو 5 دنیا به ایران تعلق دارد و با راه اندازی فاز دوم ستاره خلیج فارس 12 میلیون لیتر دیگر به ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
از میان 177 سد بزرگ در 6 حوضه آبریز اصلی کشور، 84 سد از جمله سدهای شهیدرجایی، زاینده رود، ساوه و ملاصدرا همچنان کمتر از 40 درصد آب ذخیره شده دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی اعلام کرد: چرا تیم بازرس ویژه تحقیقات دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 متشکل از 13 دموکرات است که برخی از آنها حامیان هیلاری هستند؟
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
فیروزآبادی اظهار داشت: تلگرام برای چه پول دیجیتال عرضه می کند در حالی که می داند فقط در ایران می تواند مشتری جدی داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: عقب ماندگی در متولیان فرهنگی نسبت به مسائل روز امری انکار ناپذیر است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
رئیس هیأت تحقیق و تفحص از بنیاد شهید گفت: مجمع بانک دی به جای اینکه 1300 میلیارد تومان زیان بانک را به حسابرسی ویژه اعلام کند، آن را امضا و تصویب کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
تعطیلات نوروزی،فرصت مناسبی برای بسیاری از هموطنان است تا از این تعطیلات تقریبا طولانی و پیوسته، برای سیر و سفر استفاده کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر محور قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری در گفت و گوی ملی،گفت: اگر همه توافق کنند براینکه با هر نگاه سیاسی و با هر ایده و اندیشه ای در جهت رفع فقر و فساد و تبعیض ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی یادآورشد: اینکه آینده برجام چه می شود و ما چه اقداماتی را باید در جهت حفظ منافع کشور انجام دهیم، یا در مورد مسائل منطقه ای که با بحران های شدیدی روبروست چه باید بکنیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۴    
دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی مهمترین و به یادماندنی ترین جمله ایشان در سال 96 را به نظرسنجی گذاشت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۰    
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم استان بوشهر در مورد به کارگیری نیروی اشتغال بومی در شرکت های نفت و گاز مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس رضایت کافی ندارند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۲    
رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس از پیگیری فراکسیون متبوعش نسبت به قطع حق عائله مندی فرهنگیان مجرد خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۱:۴۸    
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از رفع مشکل بی آبی 17 روستای این شهرستان با احداث دو تصفیه خانه خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۱:۰۵    
رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه تاکنون قریب به 71 هزار نفر در کاروان های حج ثبت نام کرده اند، افزود: جلسات آموزشی کاروان ها بلافاصله بعد از ایام تعطیلات عید نوروز آغاز شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۰:۲۹    
مدیر اجرایی شرکت نفتی توتال فرانسه روز یکشنبه تاکید کرد که اگر آمریکا از توافق هسته ای با ایران خارج شود، این شرکت به تعهدات خود در این کشور پایبند خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۰:۲۸    
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مدیران استان گلستان نمی توانند مدیریت صحیح در زیر مجموعه دستگاه خود را اعمال کنند تا مردم راضی باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۰:۰۹    
رییس سازمان میراث فرهنگی کشور پیش بینی کرد که میزان سفرهای برون مرزی در نوروز 97 کاهش پیدا می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۲۰:۰۴    
نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش 27درصدی نزولات آسمانی درسال آبی جاری نسبت به سال گذشته ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۹:۵۹    
رئیس جمعیت هلال احمر کشور از راه اندازی 800 پایگاه هلال احمر موقت در ایام نوروز در سطح کشور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۹:۴۵    
معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران از تایید مصوبه شورای شهر تهران در رابطه با افزایش قیمت بلیط مترو خبر داد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۹:۳۹    
مدیرکل دفتر گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح توسعه زعفران ایرانی و جهانی شدن آن را با اعتبار 60 میلیارد تومانی در دستور اجرا قرار داده ایم تا این محصول از یک کالای لوکس خارج شود و سرانه مصرف ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۹:۲۹    
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت دوازدهم امسال برای حمایت از صنعت حمل و نقل ریلی در بخش مسافری بیش از 750 میلیارد تومان یارانه پرداخت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۹:۲۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پدیده ارزهای مجازی چند وجهی و سریع است و با خود فرصت ها و تهدیدهایی می آورد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۹:۱۵    
رییس جدید ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: برای کار در این بخش نه تنها یقه می گیریم بلکه پیراهن هم پاره خواهیم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۹:۱۱    
نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس گفت: هر اموالی که به صورت رانتی و با سوءاستفاده از موقعیت افراد به دست آمده، نامشروع است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۹:۰۹    
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان 2 میلیارد تومان از بودجه دراختیار نمایندگان مجلس را به رویداد همدان 2018 اختصاص دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۹:۰۹    
نیروهای اطلاعاتی و امنیتی عراق یک طرح تروریستی علیه زائران امامین عسکریین (ع) را کشف و خنثی کردند .
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۲    
حسن روحانی رییس جمهور قانون بودجه 1397 کل کشور را به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۸:۴۷    
مرجع تقلید شیعیان گفت: بارها علما، مراجع و حوزه درباره اخذ دیرکرد سیستم بانکی تذکر دادند، مردم بسیاری نامه می نویسند که به واسطه همین سودهای حرام خانه و زندگی شان از بین رفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۸:۴۳    
وزیر کشور با تاکید بر لزوم مبارزه با پولشویی، ضمن اشاره به علت استمرار قاچاق، گفت: لازم است فعالیت ما به گونه ای باشد که تراز سود داخل و خارج از کشور هماهنگ شود تا اتفاقی به اسم قاچاق رخ ندهد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۸:۳۲    
رئیس شورای عالی حقوق بشر ایران در مصاحبه با راشاتودی گفت تهران برجام را پذیرفت که اثبات کند ادعاهای آمریکا دروغ است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۸:۲۳    
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: امروزه بسیاری از پروژه های نیمه کاره رها شده نیازمند اعتبار است و نباید با ایجاد هزینه اضافی حرکت دولت را کندتر کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۶    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه عقل حکم می کند یک پیام رسان داخلی داشته باشیم، گفت: عده ای از نمایندگان مجلس برای بکار گیری پیام رسان داخلی در کشور ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۲    
وزیر راه و شهرسازی از افزایش 14 درصدی ظرفیت پذیرش مسافر فرودگاه امام خبر داد و گفت: ترمینال سلام در تابستان 97 به بهره برداری می رسد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۷:۵۷    
سخنگوی دستگاه قضا گفت: با کمال تأسف کسانی که قانون را برنمی تابند، مصداق صریح دیکتاتور هستند و درواقع اولین صفت یک دیکتاتور برنتابیدن قانون است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۷:۴۶    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی از عدالت تبعیت می کند و مانع ریخت و پاش ها می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جاری، حداقل 5 تا 6 هزار فرصت شغلی در آبادان ایجاد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۱    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: متاسفانه در سال 96 ثباتی که می توانست به فضای کسب و کار، تولید و اشتغال و همچنین همدلی مردم و مسئولین در کشور کمک کند، ایجاد نشد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۶    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: مقامات دولتی هنوز کارکرد خود را در ایجاد اشتغال و تولید ارائه نداده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۱    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: موقعیت جهانگیری نسبت به دولت قبل محدود شده است. انتظار ما این بود که آقای روحانی به طور کلی مسئولیت اقتصادی کابینه را واگذار کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۱    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نامه ای به رییس جمهور خواستار پرداخت مطالبات صددرصد به حق فرهنگیان قبل از تحویل سال و به هر طریق ممکن و با فوریت شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۸    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اروپا همواره نشان داده است که توانمندی لازم را برای تصمیمات مهم ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۷:۰۹    
رئیس کمیسیون کشاورزی، گفت: در سال زراعی جدید مشخص است که دولت هیچ اراده ای بر اجرای قانون و اعلام نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی متناسب با نرخ تورم ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۷:۰۵    
رییس جمهور با اشاره به اینکه سال آینده سال سرمایه گذاری، رشد و توسعه اقتصادی و عدالت اقتصادی خواهد بود، گفت: بگذاریم مردم شاد باشند و به آنها سخت نگیریم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۵۸    
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس گفت: حجم دیدارها و خواسته های مردمی مانع از فرصت کافی بر تصویب قوانین بهتر و نظارت بر اجرای آن است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۵۲    
نماینده ادوار مجلس مطرح کرد: مجلس دارای یک خرد جمعی است، گرچه افرادی با سلیقه ها و عملکرد متفاوت سیاسی در آن حضور دارند و دست به تغییراتی می زنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۴    
نماینده ادوار مجلس گفت: استیضاح وقتی رخ می دهد که نمایندگان تشخیص دهند که وزیر در مسئولیت محول شده دیگر کارآیی ندارد. اما رویکرد مجلس نشان داد در تشخیص اولیه دچار اشتباه شده بود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۳۹    
عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه خارجی گری زاییده خودشیفتگی است، نسبت به خطر ظهور خارجی گری در جوامع دینی هشدار داد و گفت: خارجی گری یک فکر است نه یک فرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۳۶    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: با حفظ انضباط پولی و مالی دولت، در سال آینده هم تورم تک رقمی خواهیم داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۳۵    
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتخابات و اعتراضات دی ماه مهم ترین اتفاقات عرصه سیاست داخلی کشور در سال 96 بود ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در ماه های پایانی سال نرخ رشد صادرات غیرنفتی مثبت پنج درصدبوده است، گفت: به دنبال کاهش ریسک سرمایه گذاری در حوزه معدن هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۳    
رییس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل 90 مجلس، گفت: قاضی حکم بازگشت تعرفه واردات خودرو را به گمرک و معاونت حقوقی ریاست جمهور ابلاغ کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۸    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه جامعه با هجمه بسیار سنگینی روبرو است، گفت: اولویت اول آموزش و پرورش مقابله با هجمه ها به هنجارهای اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۷    
رئیس جمهور در دیدار یوسف بن علوی وزیر امور خارجه عمان، مناسبات و همکاری های دو کشور را دوستانه، برادرانه و رو به گسترش دانست و بر ضرورت تلاش در راستای توسعه و تقویت بیش از پیش روابط تهران – مسقط ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۱    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: اقتصاد ایران در سال 1396 تحولات و دستاوردهای متنوعی را تجربه کرده است. رشد اقتصادی ، کنترل تورم ، حذف موسسات غیرمجاز از نمونه های این دستاوردهاست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۹    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه دنیای استکبار تمام کیان امت اسلامی را نشانه رفته، پیروزی محور مقاومت را بزرگترین برد سال 96 عنوان کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۵    
شهردار تهران دستور داد که طرح ترافیک فردا (دوشنبه) در سطح تهران اعمال نشود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۳    
معاون پارلمانی رییس جمهور با رد این ادعا که بخشی از دولت موافق استیضاح وزرای راه، تعاون و کشاورزی بود، گفت: دولت یکپارچه از وزرای خود دفاع کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۳    
دبیر شورای عالی فضای مجازی تاکید کرد: اگر مشکلات تلگرام ادامه یابد، ممکن است در ماه های آتی این شبکه مجازی به طور موقت یا دائم فیلتر شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۸    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اتفاق نظر بین دولت و مجلس ضمن حفظ استقلال و اقتدار این دو قوه که به همکاری و همدلی در ساختن کشور و رفع تنگناهای کشور منجر شد، از نقاط مثبت سال 96 بود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۷    
معاون اول رییس جمهور اصلی ترن نیاز سرمایه گذاری در کشور را امنیت سرمایه گذاری دانست و گفت: باید شرایطی بوجود آید که بخش خصوصی با خیال راحت بتواند سرمایه گذاری کند و هیچ نهادی نباید برای بخش خصوصی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۳    
رئیس جمهور در حاشیه آخرین جلسه هیأت دولت در سال 1396، پیشاپیش حلول سال نو را به ملت بزرگ ایران و اصحاب رسانه تبریک گفت و با آرزوی سالی پرخیر و برکت برای همگان ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۳    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه موضوع نشست غیرعلنی مجلس فیلترینگ تلگرام نبود، گفت: در این نشست گزارشی از میزان تأثیرگذاری پدیده فضای مجازی بر بخش های مختلف زندگی ارائه شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۶    
نایب رییس مجلس، گفت: 4 گروه اجرایی برای هر موسسه در هیات تسویه تشکیل شده که این 4 گروه اموال را شناسایی می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۰    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بهبود وضعیت سالمندان را نیازمند ایجاد بانک اطلاعاتی جامع دانست و گفت: سالمندآزاری جرم انگاری نشده است
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۷    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: در سال 96 شاهد شکست داعش در سوریه و عراق بودیم که از اتفاقات شیرین 96 بود ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۸    
عضو کمیسیون عمران مجلس، از تاخیرهای پروازی، اعمال هزینه های گزاف به مردم در ایاب و ذهاب به فرودگاه و همچنین بسته بندی بار مسافران انتقاد کرد و گفت: آزادسازی نرخ بلیت فقط به نفع ایرلاین ها بود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۳    
ماهیت بودجه سال 97 چنان است که نمی توانیم تصوری مافوق وضعیت اقتصادی سال 96 را تصور کنیم. بودجه سال 97 برای بخش عمران که می تواند سرمنشأ یک تغییر و تحول برای فعالان اقتصادی باشد در این بخش در سال 97 ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۲    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: کلیه برنامه ها و دیدارهای دیروز و امروز ظریف به دلیل کسالت لغو شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۴۴    
هدف از این یادداشت سرکوفت زدن به اصولگرایان نیست، هرچند حداقل بخش مهمی از آنان شایسته سرزنش شدن دایمی هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۸    
گفت وگوی ملی و وحدت ملی در جلسه جریانات سیاسی با مقام معظم رهبری شکل می گیرد و همه جریانات باید تحت هدایت و رهنمود های ایشان به فعالیت بپردازند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۲    
محمدعلی پورمختار از تهدیدها بر سر رسیدگی به پرونده های تخلف در کمیسیون اصل نوه روایت کرد. او همچنین علت مماشات با احمدی تژاد را تلاش نظام برای حفظ او معرفی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۲    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان نه تنها مهار نشده بلکه در ماه های اخیر روبه افزایش بوده و سازمان دامپزشکی به دنیال اجرای طرح واکسیناسیون است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۷    
اینستاملت بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۶    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: در خصوص کنترل و مهار بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان مرجعی که می تواند اظهار نظر کند سازمان دامپزشکی است که تاکنون این مسئله را مطرح نکرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۴    
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید اعتراضات دی ماه را به عنوان هشداری برای خود در نظر بگیرند و اجازه ندهند مشکلات کشور روی هم تلنبار شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۶    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه زیرساخت ها برای استفاده از پیام رسان های داخلی به سرعت در حال آماده شدن است ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۳    
مدیرسازمان دیده بان شفافیت و عدالت با بیان اینکه تمامی سازمان های نهاد رهبری موظف اند حقوق خود را به اطلاع مردم برسانند،گفت:حتی افغانستان هم سایتی برای اعلام حقوق مسوولان دارد .
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۰    
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است برخی معاونت های ریاست جمهوری باید به وزارتخانه تبدیل شوند تا نظارت پذیری آنها افزایش یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۱    
عضو هیات رئیسه مجلس در تشریح جلسه غیرعلنی گفت: دبیر شورای عالی فضای مجازی در این نشست گزارشی از وضعیت فضای مجازی به نمایندگان ارائه داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۱    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تاثیر منفی تداوم نوسانات ارزی بر بازار سرمایه خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۵    
نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی مجلس گفت: در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد از دوره رژیم طاغوت بیشتر به کشور خسارت وارد شد چون اوج فروش نفت در تاریخ ایران بود کشور درآمدزایی بی سابقه ای داشت اما پول ...
  • ۱