یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۷:۵۲Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 6 تیر 1395 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 1 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 2 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 3 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 4 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 5 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 6 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 7 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 8 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 9 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 10 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 11 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 12 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 13 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 14 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 15 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 16 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 17 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 18 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 19 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 20 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 21 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 22 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 23 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 24 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 25 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 26 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 27 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 28 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 29 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1395 
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۲۲:۳۱    
تیم ملی آلمان با پیروزی پرگل برابر اسلواکی به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 صعود کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۹:۳۵    
تیم ملی فرانسه با پیروزی سخت برابر ایرلند به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 صعود کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۹:۲۳    
تیم فوتسال گیتی پسند قرارداد 2 بازیکن فصل گذشته خود را تمدید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۷:۵۶    
علی(ع) تنها مولای مسلمانان و شیعیان نیست. شخصیت والا و ناشناختنی ایشان در میان بسیاری از اندیشمندان و متفکران بزرگ و برجسته جهان به عنوان شخصیتی ویژه و قابل توجه شناخته شده و انگشت اعجاب و حیرت ایشان ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۷:۵۶    
21 ماه مبارک رمضان سالروز شهادت مولای متقیان امیرالمومنین علی علیه السلام و پدری دلسوز و مهربان برای همه است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۷:۵۰    
دبیر ستاد فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان گفت: پیشگیری از اعتیاد به سیگار در قالب شش تصویر در 400 لایت باکس در سطح شهر اصفهان به تصویر کشیده می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۷:۳۸    
مدیرکل مرکز انتقال خون اصفهان گفت: در نخستین شب از شب های قدر بیش از 600 نفر با مراجعه به مراکز انتقال خون استان اصفهان بیش از 480 واحد خون اهدا کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۷:۰۵    
نشست نقد و بررسی فیلم دایو ساخته ی حسین دارابی در موسسه فرهنگی آیت الله بهشتی برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۶:۳۲    
سومین نشست از سلسله نشست های گوهر معرفت با سخنرانی دکتر مهدی دهباشی برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۶:۲۶    
ثبت نام دوره جدید طرح فرهنگی و تفریحی "رو به دریا" از هشتم تیرماه در فرهنگسراهای سطح شهر اصفهان آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۵:۳۵    
اختصاص فضای مسکونی و محیط زندگی مشاهیر با نام خود این بزرگان و ایجاد موزه ای از آثار و یادگارهای ایشان، اقدامی شایان توجه است که خانه شهید بهشتی از آن جمله است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۶    
توسعه روزافزون فناوری مهندسی ژنتیک به معضلی برای سیاستمداران اروپایی تبدیل شده است، چراکه پس از چند دهه مبارزه با غذاهای دستکاری شده ژنتیکی، حالا امکان دستکاری DNA در دسترس مزرعه داران و دامداران است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۵:۰۶    
محمد ارزنده سهمیه حضور در رقابت های پرش طول المپیک ریو را کسب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۵:۰۰    
مهدی اخوان رسما به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان منصوب شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۳۳    
خنجر طلایی جشنواره فیلم عمان به کارگردان فیلم سینمایی ناهید رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۳۰    
نماینده نطنز و بادرود و قمصر خواستار تسریع پرونده های واحدهای تولیدی شهرستان نطنز در کارگروه رفع موانع تولید استان شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۲۴    
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا اعلام کرد: برخی مدیران در بدنه نظام اسلامی نه تنها ساده زیستی را سرلوحه زندگی خود قرار نداده اند ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۲۴    
معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور با انتشار پیامی در فضای مجازی راهکار مقابله با ریزگردها را در نابودی داعش دانست.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۱۸    
الناز رجبیان از جمله هنرمدان جوانی است که توانسته علاوه بر ایجاد فضای هنری جدید و پر شور،چرخ های اقتصاد را برای هنرمندان به حرکت در آورد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۱۸    
در بیانیه حزب موتلفه اسلامی خطاب به کمیته مرکزی حزب کمونیست چین در خصوص مداخلات اخیر آمریکا در دریای جنوبی چین آمده است: هرگونه اختلاف منطقه ای میان کشورهای حاشیه دریای چین جنوبی ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۰۹    
گروهی از محققان الگوی جدیدی در خصوص چرایی افزایش پرخاشگری و خشونت در مناطق گرمسیر ارائه کرده اند که در آن، به تغییر فرهنگ رفتاری مردم به واسطه تغییر وضعیت آب و هوایی اشاره دارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۰۳    
نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه خشک شدن تالاب گاو خونی ریزگرد به همراه دارد، گفت: وزارت نیرو تنها برطبق منابع آبی که به زاینده رود انتقال داده حق برداشت دارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۴:۰۰    
مدیرمنطقه 7 شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی معابر و فضای سبز بلوار زیتون با اعتبار 700 میلیون تومان تکمیل شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۳۳    
اصغر باقریان و محمدرضا عطایی از هیئت مدیره باشگاه سپاهان جدا شدند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۲۴    
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همه دانشجویان اعم از دولتی، غیردولتی و غیرانتفاعی با معرفی نامه دانشگاهشان می توانند برای ترم تابستان در دانشگاه آزاد اسلامی مهمان شوند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۱۲    
مدیر اجرائی آستان مقدس حضرت زینب(علیها السلام) اصفهان از برگزاری مراسم شب های قدر در حرم مطهر زینبیه اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۱۲    
پیکر شهید پاسدار " ابولقاسم دلاور" جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی با حضور مردم و مسئولان در قطعه شهدای گلشهر به خاک سپرده شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۰۹    
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: سومین جشنواره عکس فضای سبز شهر اصفهان برای عموم شهروندان و عکاسان حرفه ای برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۰۶    
این تفکر که یک زن به 2 هزار کیلوکالری و یک مرد به 2 هزار و 500 کیلوکالری انرژی در روزنیازمند است، آنچنان تثبیت شده است که فاکتورهای مهم دیگر نادیده گرفته می شوند. در راس این عوامل، سن فرد قرار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۳:۰۰    
یکی از عواملی که کام شیرین زندگی زناشویی را تلخ می کند بدگمانی است که باعث به وجود آمدن آسیب های اجتماعی ازجمله طلاق،خودکشی و حتی قتل می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۵۸    
علیرغم تداوم حضور کاپیتان دوم ذوب آهن در این تیم، رفتار و به ویژه گفتار قاسم حدادی فر در ایام نقل و انتقالات خیلی تناسبی با یک بازیکن وفادار نداشته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۴۹    
سالار عقیلی، به منظور همدردی با خانواده های جان باختگان حادثه سقوط اتوبوس به دره و کشته شده 19 سرباز وطن، تصنیف جدیدخود با عنوان "شهیدان عشق" را روانه بازار موسیقی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۴۰    
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، ارتش در بیانیه ای حادثه هفتم تیرماه را جلوه ای از شکست و زبونی ایادی استکبار و منافقین کوردل در برابر حقانیت نظام اسلامی و ایستادگی ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۳۴    
کتاب دیارعیاران برگرفته از کتاب سمک عیار به بررسی شیوه های عیاری و رسوم و شخصیت اخلاقی عیاران می پردازد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۳۱    
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در لایحه بودجه سال 95، ردیفی به نام رخدادهای فرهنگی_اجتماعی در نظر گرفته شده است که مبالغ آن در جلسه علنی دیروز شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۲۸    
فصلنامه فرهنگی اصفهان بعد از انقلاب اسلامی ایران در مهرماه 1374 منتشر شد و تا شماره 44 در زمستان 1387 انتشار یافت و بعد متوقف شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۲۵    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان از برپایی جشن ضیافت روزه اولی ها در آستان مقدس حضرت علی ابن امام محمدباقر(ع) مشهد اردهال کاشان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۲۵    
از وقتی که بار اوّل بر زمین افتادم - که البته نفهمیدم چطور شد که افتادم - تا وقتی که به کلّی بیهوش شدم، سه مرتبه، برای لحظاتی به هوش آمدم و هر دفعه هم یک احساسی داشتم ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۲۵    
ششم تیرماه سال1360 سالروز انفجار بمب کار گذاشته شده در ضبط صوت قرار داده شده بر روی تریبون سخنرانی آیت الله خامنه ای در مسجد ابوذر تهران، توسط سازمان مجاهدین خلق است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۲۲    
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: حق مدیریت ها به مرور افزایش داشته ولی بیشترین افزایش ها در دولت قبل اتفاق افتاده لذا باید دید بخشنامه هایی که صادر شده است از چه زمانی بوده و آن را ملاک قضاوت قرار ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۱۹    
رئیس مرکز فناوری های نوین شهری شهرداری اصفهان گفت: در راستای استفاده از توانمندی های ملی و حمایت از تولید داخلی ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۱۹    
محققان دانشگاه کارنگی ملون موفق به ارائه روشی برای آماده سازی سلول های بنیادی مزانشیمی (MSCs) شدند که نه تنها می توان با استفاده از آن سلول های بنیادی بهتری تولید کرد بلکه می توان به آن ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۱۶    
فعال صنایع دستی از این شغل به عنوان "شغل فصلی پر زحمت و کم درآمد" یاد کرد و از مسئولین خواست از این شغل حمایت کنند تا باعث رونق کشور در عرصه های مختلف شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۱۳    
مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان گفت:عملیات اجرایی خط سوم بی.آر.تی در محدوده منطقه 10 تکمیل شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۱۰    
برنامه موسیقایی دوباره گوش کن با تیتراژهایی با صدای فریدون آسرایی، حجت اشرف زاده و شهاب رمضان آماده پخش شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۷    
این روزها که در کشور های چون کشور ما، تب جراحی های زیبایی به خصوص جراحی بینی و صورت بالاست، در گوشه دیگری از دنیا بینی گنده ها دور هم جمع شده اند و برای یک میلیمتر بزرگتر بودن بینی هایشان مسابقه می ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۰۱    
احمدرضا برهانی و بهزادامیری در اردوی تیم ملی تکواندوی ناشنوایان برای اعزام به مسابقات جهانی ترکیه باقی ماندند و حمیده شعبان پور از اردوی تیم ملی بازگشت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۵۲    
سعید حاتمی از آن دسته هنرمندانی است که شعار را کنار گذاشته و با فعالیت خود سعی در ایجاد فضای نو در هنر اصفهان دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۴۰    
سومین سوگواره هنرهای نمایشی و آئین های مذهبی "خمسه" با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی، منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۳۷    
جلوگیری از هدررفت آب از جمله مواردی است که به صورت یک احساس مشترک در همه انسان ها وجود دارد.خانه یکی از محل های صرفه جویی آب است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۳۷    
مرور مواضع و اقدامات شهید آیت الله بهشتی در دو سال نخست پیروزی انقلاب از روز 22 بهمن تا روز فاجعه هفت تیر، نشان از آن دارد که آن شهید هرگز به سازش با شرک و کفر و نفاق و در یک کلام با آمریکا تن نداد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۳۲    
نگارستان امام خمینی(س) دوره های تخصصی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی را در تیرماه آغاز می کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۲۶    
رئیس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان گفت: به دنبال پیاده سازی پروژه بسته بندی، سورتینگ و صنایع تبدیلی میوه در اصفهان هستیم اما متاسفانه هنوز زیرساخت های آن فراهم نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۱۴    
مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان قرآنی این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۱۴    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با آزمون سراسری سال 95 گفت: داوطلبان گروه های پنج گانه می توانند کارت آزمون را از بیستم تیرماه از طریق سایت سازمان سنجش دریافت کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۰۵    
پیرو مصوبه هیئت دولت برای واگذاری بناهای تاریخی و فرهنگی و با تصمیم هیئت مدیره صندوق احیاء، کاروانسرای سن سن در کاشان به همراه 19 بنای دیگر به مزایده گذاشته می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۰۲    
مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت 50 درصدی طرح توسعه فضای سبز اطراف کوه آتشگاه گفت: در سال جاری توسعه 24 هزار مترمربعی پارک جنگلی و تفریحی اطراف کوه آتشگاه در دستور کار شهرداری این منطقه ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۰۲    
دروازه بان سابق تیم های ذوب آهن و سپاهان با پیوستن به پدیده به دوران هفت ساله حضور خود در فوتبال اصفهان پایان داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۱:۰۲    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حالی که اعتبارات دولتی شهرداری ها صفر است، با مشارکت مردم می توان پروژه های قابل توجه را اجرایی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۹    
بانک مرکزی اعلام کرد: برای نخستین بار و پس از حدود هشت سال تلاش مدیران و کارشناسان اقتصادی و بانکی کشور، نام ایران از فهرست کشورهایی که لازم است علیه آنها اقدام های متقابل اتخاذ شود، حذف شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۶    
رییس هیئت دوومیدانی استان اصفهان گفت: پیگیر اعزام فصیحی به مسابقات دوومیدانی کازانف قزاقستان شدیم اما نظر کمیته فنی فدراسیون این بود که وی شرایط اعزام را ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۳    
قطعه ترانه یه سریاز با صدای حجت درولی به مناسبت همدردی با حادثه دیدگان پادگان 05 کرمان روانه بازار موسیقی شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۵۰    
مدیرکل اداره بهزیستی استان اصفهان گفت: با جرم زدایی از مسئله ترنس ها، اداره کل بهزیستی استان اصفهان موظف به رسیدگی به وضعیت ترنس ها در اصفهان شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۴۷    
در حادثه هفت تیر سال 60 علاوه بر شهید آیت الله بهشتی قوه مجریه 25 شهید قوه مقننه 27 شهید و از مسئولان و فعالان سیاسی حزب جمهوری اسلامی 20 نفر شهید شدند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۸    
بررسی جلوه های ویژه فیلم بادیگارد و بلاغت در متونِ شبیه خوانی، موضوعات دوشنبه و سه شنبه شب یرنامه سفید شبکه آموزش سیما خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۸    
بانوی دونده ملی پوش اصفهانی گفت: رکورد همه بچه ها در مسابقات ترکیه بد بود اما نمی دانم چرا فقط اسم من نباید در لیست اعزامی ها به مسابقات جام کازانف باشد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۲    
فرماندار شهرستان گفت: انتقال آب از محل تصفیه خانه بابا شیخ علی مبارکه به دهاقان به بخش خصوصی واگذار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۶    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد گفت: همزمان با سراسر کشور طرح نشاط معنوی در شهرستان نجف آباد در حال برگزاری است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۱۵    
بیش از 600 هزار نفر در ایران به بیماری "آلزایمر " مبتلا هستند .این بیماری دراثرافزایش سن ، سبک زندگی نادرست ، تغذیه نامناسب، افزایش بیش از حد غلظت آلاینده ها ،استرس و فشارهای روانی به وجود می آید .
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۹    
بمب خبری خروج انگلستان از اتحادیه اروپا در چند روز اخیر محمل بسیار خوبی برای انواع رسانه ها برای پیش بینی آینده در ابعاد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی برای لندن و اتحادیه اروپا را در بر داشته است ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۹    
بانک مرکزی امروز (یکشنبه) نرخ 39 ارز را اعلام کرد که به دلیل تعطیلی بازارهای مالی و پولی جهان، همگی نسبت به دیروز ثابت ماندند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۶    
لئون میناسیان نویسنده و پژوهشگر اصفهانی که از طرف مرکز بیوگرافی بین المللی کمبریج انگلستان به عنوان مرد سال1997 معرفی شد،معتبرترین آثار ارامنه ایران را داراست.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۶    
نشست متمرکز گروهی درباره فیلم کشتار به کارگردانی رومن پولانسکی از سوی موسسه فرهنگی پژوهشی آژمان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۶    
دومین گردهمایی مجمع فیلمسازان انقلاب اسلامی اصفهان به همت مؤسسه فرهنگی شهید بهشتی برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۳    
ثبت نام آزمون زبان انگلیسی ای پی تی تیر ماه 95 دانشگاه آزاد اسلامی ، تا ساعت 24 روز شنبه 12 تیر ادامه خواهد داشت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۰:۰۳    
در میانمار مسیر رانندگی در جاده و نیز میزان محکومیت مخالفان سیاسی بر اساس عقاید خرافی سیاستمداران حاکم تعیین می شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۵۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نارضایتی مردم انگلیس از اتحادیه اروپا را دلیل موافقت آن ها برای خروج از اتحادیه عنوان و اظهار کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۵۴    
بانک مرکزی، نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به خرداد ماه 1395 را 9.7 درصد اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۴۵    
جدایی احتمالی هافبک جوان سپاهان زمینه را برای جذب یک بازیکن تقریبا همنام و هم پُست با او فراهم کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۴۲    
شهردار زرین شهر گفت: زرین شهر یکی از استراتژیک ترین قطب های گردشگری استان اصفهان به شمار می آید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۳۹    
عناوین صفحات نخست روزنامه های ورزشی امروز (یکشنبه) 6 تیر را می توانید در ایمنا مشاهده کنید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۳۶    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با تاکید بر اینکه با صرفه جویی 15 تا 20 درصدی مصرف آب به مرحله جیره بندی نخواهیم رسید ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۳۶    
مدیر اداره برق گلپایگان گفت: صرفه جویی در مصرف برق از سیاست های اقتصاد مقاومتی است چرا که مصرف برق در ساعت پیک بار هزینه های زیادی را به نیروگاه های برق وارد می سازد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۳۶    
گذر ثانیه ها و دقایق شب های ارزشمند قدر، ممکن است با احساس حسرتی عمیق همراه باشد، حسرت از اینکه انسان نتواند آنچنان که شایسته است و نسبت به آن توصیه شده ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۳۶    
معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: تولید شیرآبه در فصل گرما به دلیل مصرف میوه های آب دار همچون خربزه، هندوانه و غیره 10درصد افزایش می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۲۷    
بخشدار باغبهادران گفت: باید با ایجاد زیرساخت های ماسب در روستاها میل مردم به روستایی ماندن را تقویت کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۲۱    
نماینده مردم سمیرم درمجلس شورای اسلامی گفت: در ماه مبارک رمضان قیمت مرغ و برنج ایرانی به صورت نجومی افزایش یافته است و این با نرخ تورم اعلام شده تناسبی ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۱۲    
دکترنعمت اله اکبری عضو هیات علمی دانشکده علوم اداری واقتصاد دانشگاه اصفهان به عنوان دبیر کمیته امور حمایتی و پشتیبانی پژوهش شورای توسعه پژوهش و فناوری در علوم انسانی و هنر منصوب شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۰۶    
مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 امروز با سه دیدار پیگیری می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۰۶    
عناوین و تیتر یک روزنامه های اقتصادی صبح امروز را در ایمنا ببینید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۰۶    
امکان دسترسی و کپی برداری از پرونده ها احمدی نژاد در زمان سرپرستی وزارت اطلاعات به خصوص با توجه به سابقه اطلاعاتی مشایی ، دغدغه جدی را برای جامعه به همراه دارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۰۶    
دکتر محمد فرهادی ، وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر محمد حسین امید ، معاون اداری مالی و مدیریت منابع این وزارت را با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی منصوب کرد .
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۹:۰۰    
مدیرمنطقه 11 شهرداری اصفهان گفت: نور پردازی بوستان شاهد با اعتبار 350 میلیون ریال تکمیل شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۴    
سازمانها و نهادها در چارچوبی که قانون برای آنها تعیین کرده وظیفه دارند در قبال اخذ مبالغی مشخص خدماتی را به شهروندان ارائه دهند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۱    
مدرس حوزه و دانشگاه گفت: در دعای روز بیستم ماه مبارک سخن از بازگشایی درهای بهشت و بسته شدن درهای جهنم است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۷:۵۵    
برای چندمین بار بود که به کلیسای گئورک مقدس می رفتم... از فروشنده همیشگی که ارمنی هم بود چندتا جا شمعی مخصوص می گرفتم و داخل می شدم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۲:۳۰    
تیم ملی پرتغال با پیروزی برابر کرواسی حریف لهستان در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۰:۲۲    
منابع خبری عراق از آزادسازی منطقه مهم جولان آخرین پایگاه داعش در شهر فلوجه خبر دادند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۰:۱۶    
حضرت آیت الله خامنه ای با بیان اینکه استکبار، داعش را برای شکست جمهوری اسلامی ساخت، فرمودند: عراق و شام مقدمه بود تا ایران را زمین گیر کنند اما قدرت جمهوری اسلامی آنها را در همان جا زمین گیر کرد.
  • ۱