پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۷:۱۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 20 تیر 1395 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 1 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 2 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 3 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 4 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 5 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 6 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 7 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 8 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 9 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 10 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 11 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 12 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 13 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 14 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 15 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 16 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 17 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 18 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 19 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 20 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 21 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 22 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 23 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 24 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 25 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 26 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 27 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 28 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 29 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1395 
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۱:۳۱    
تمرین عصر امروز تیم فوتبال سپاهان تحت تأثیر حضور محرم نویدکیا قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۱:۱۶    
تیم ملی کشتی فرنگی نوجوان ایران، با کسب هشت مدال به عنوان قهرمانی رقابت های قهرمانی آسیا دست یافت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۰:۴۹    
دیدار دوستان تیم های فوتبال ذوب آهنو اکسین البرز با تساوی به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۲۱    
استاندار اصفهان گفت: توسعه صنعت گردشگری، ظرفیتی پویا و آینده ی روشن را برای باغبهادران رقم می زند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۴۲    
همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی بزرگ عفاف و حجاب و حضور بانوان در روز ملی عفاف و حجاب در گلپایگان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۴۲    
برخورد امنیتی با جامعه سیاه پوستان آمریکا که ریشه در فرهنگ این کشور دارد، حقوق اولیه "حیات و محاکمه عادلانه" را از آنها گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۶    
شجاع خلیل زاده قراداد خود را تا پایان فصل با باشگاه سپاهان نهایی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۳    
مدیرمنطقه 4 شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت 60 درصدی طرح کوه نخودی گفت: در بودجه سالجاری 4 میلیارد تومان برای اجرای طرح کوه نخودی در نظر گرفته شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۹    
در برخی ارگانها شاهد کارهای مشابه یا به تعبیری موازی کاری هایی هستیم که صاحبان نظر راهکار جلوگیری از بروز این مشکلات را تهیه سند هم افزایی دستگاهی دانسته اند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۶    
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: کشتی گیران پیشکسوت شهرضایی در مسابقات استانی یادواره مرحوم رضا وفادار، عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۶    
مهدی رجب زاده برای دوست و همبازی سابق خود در ذوب آهن آرزوی موفقیت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۳    
کاپیتان اصفهانی تیم ملی شنا گفت: روز قبل از مسابقات انتخابی المپیک مسموم و از لحاظ بدنی ضعیف شدم که همین موضوع بر رکورد من تأثیر منفی گذاشت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۰    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه سفر به استان در جمع خبرنگاران از رشد چشمگیر ناجا در شاخص های امنیتی کشور طی مدت سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۲۷    
لژیونر جدید فوتبال ایران ظاهراً در زاگرب یک دوست جدید برزیلی پیدا کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۵    
نتایج روز دوم مسابقات فوتبال ساحلی کشور در رده سنی پایه اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۵    
هنرمندان خاطره سازان و سرمایه های اصیل هر جامعه اند که همچون منابعی غیر قابل تجدید پذیری باید قدرشان را دانست. این روز ها کمتر به فکر هنرمندان کشورمان هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۲    
جنگ احزاب،مواجهه تمام کفر با تمام اسلام بوده است و امروز رهبری وضعیت جبهه استکبار در مقابل جمهوری اسلامی را شبیه به جنگ احزاب می دانند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۲    
با وجود تبدیل داعش به خطری برای امنیت بین المللی، دغدغه اصلی ناتو همچنان رقابتهای استراتژ یک با روسیه و گسترش حوزه نفوذش به شرق است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۲    
نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی دینی با نام جشنواره نمایشنامه نویسی محراب به همت کانون تخصصی هنرهای نمایشی حضرت رقیه (س) مسجد قمربنی هاشم استان کرمانشاه برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۲    
پس از حضور روز گذشته محرم نویدکیا در محل تمرین سپاهان اکنون شمارش معکوس برای تمدید قرارداد این بازیکن با باشگاه اصفهانی آغاز شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۶    
مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی پیاده روهای منطقه 6 تکمیل شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۶    
رئیس مرکز تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با بیان اینکه عده ای سعی داشته اند اصالتهای انقلاب اسلامی را از بین ببرند ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۰    
معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان گفت: آزمون ورودی مقطع سطح 4 حوزه های علمیه خواهران همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۱    
اصفهان را شهر دوچرخه ها می نامیدند؛ در گذشته مردم اصفهان برای انجام فعالیت های روزمره خود همچون خرید منزل و رفتن به محل کار از دوچرخه استفاده می کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۳۴    
سازمان توسعه و همکاری اقتصادی از بیشترین و کمترین ساعت کاری در جهان گزارش داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۱۷    
FATF به زبان ساده یعنی؛ اگر امکان این باشد که ما به مدت 12 ماه آزمایشی تمام فعالیت های بانکی شما را دانه دانه چک کنیم که ببینیم پول ها از کجا به کجا می رود و مطمئن شویم که شما به وسیله پولشویی ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۵    
اگر به شدت مشتاق بررسی سیستم عامل جدید iOS 10 هستید،اولین نسخه بتای عمومی iOS 10 منتشر شد
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۵    
بلوار حجت الاسلام حسینی محور غربی شهر ورنامخواست می باشد که اراضی کشاورزی را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم کرده است و محل عبور و مرور کشاورزان نیز می باشد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۲    
فرماندار ویژه نجف آباد گفت: در بخش مبارزه فیزیکی با ورود و توزیع مواد مخدر اقدامات جدی مانند انسداد فیزیکی مرزها با هزینه های بسیار سنگین و مبارزه قوی با شبکه های توزیع کننده انجام گرفته به طوریکه در ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۲    
پیشه سلمانی در قدیم از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است به طوری که یکی از پیشه های پرکاربرد و پرمشغله شغل سلمانی بوده که امروزه به آرایشگری تغییر نام داده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۲    
در پی خبر از دست دادن اسطوره سینمای ایران، عباس کیارستمی چهره ها و مراکز مهم فرهنگی و هنری جهان با واکنش های مختلف، به اشکال مختلف از وی و غم نبودنش گفتند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۹    
عباس کیارستمی علاوه بر کارگزدانی در شعر، طراحی و عکاسی هم دستی بر آتش داشت. او نمایشگاه های متعددی در داخل و خارج از کشور برپا کرده است. متاسفانه هنر های دیگر او کمتر شناخته و دیده شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۷    
نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه شاهین شهر، در سه بخش اصلی، جنبی و فیلمنامه برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۷    
کوفیان امام خود را فرا خواندند اما آنقدر مخلص نبودند که بتوانند عهد خود را به پایان برسانند و نماینده امامشان را رها کردند و به تمام پیمان هایشان با امام خویش پشت کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۱    
یکی از ملزومات تغییر گفتمانِ حاکم بر جامعه، تحریف اسلام است به گونه ای که جنگ، دفاع و خشونت از آن برداشت نشود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۱    
اختلاف سلیقه و علاقه به عنوان امری طبیعی تلقی می شود. ولی چنانچه در برنامه های زندگی این اختلاف در جهت هماهنگی بین زن و شوهر تعدیل نشود به ناسازگاری و اختلافات خانوادگی منتهی می گردد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۴۲    
مالی سویینی، زنی نابینا، در پی تلاش ها و اصرارهای همسرش، چشمانش را عمل می کند و قدم در دنیای بینایان می گذارد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۴۲    
سازمان بسیج رسانه اصفهان در آستانه فرارسیدن 21 تیرماه روز عفاف و حجاب بیانیه ای را منتشر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۴۲    
رئیس کمیسیون آب، کشاورزی و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان گفت: به بحران آب در فلات مرکزی ایران به صورت فرامنطقه ای و خارج از مسائل جناحی و سیاسی نگاه شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۳۳    
2 بازیکن برزیلی که فصل پیش ماه ها مجوز بازی برای سپاهان را نداشتند در لیگ شانزدهم هم جایی در این تیم نخواهند داشت و با وجود داشتن قرارداد با باشگاه اصفهانی باید به دنبال تیم جدید باشند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۲۷    
مدیرکمیته امداد گلپایگان گفت: با جذب 34 حامی در ماه مبارک رمضان اکنون 600 حامی از 140 یتیم در شهرستان گلپایگان حمایت مالی دارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۲۴    
ذوب آهن برای پُر کردن جای خالی 2 مهاجم جدا شده خود قصد استخدام یک ملی پوش هندوراسی را دارد که فصل گذشته در پرسپولیس بیشتر به عنوان بازیکن جایگزین مورد استفاده قرار می گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۲۴    
مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان گفت: آزادسازی خیابان هفت تیر با اعتبار 40 میلیارد ریال تاکنون 40 درصد پیشرفت داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۱۸    
سومین دفترچه از کتابک های چهارگانه مثبت خانواده با عنوان مهربانی و ارتباط با محوریت حل چالش های زندگی از سوی کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده ارائه شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۱۸    
در ادامه المپیاد محلات شهر اصفهان یک دوره مسابقات بسکتبال خیابانی برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۱۳    
مدیر کل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: بررسی های محیط زیست تغییرات نامحسوسی در کیفیت هوای اصفهان در مدت توزیع سوخت با کیفیت یورو 2 را نشان میدهد که قابل ملاحظه نبوده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۱:۵۸    
مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوند مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) اصفهان گفت: اعضا بانو 47 ساله خمینی شهری که بر اثر سکته مغزی دچار مرگ مغزی شده بود به 3 بیمار نیازمند جان دوباره بخشید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۱:۵۲    
با توجه به بازگشت کاپیتان محبوب سپاهان به این تیم و از سرگیری تمرینات از سوی او پیش بینی می شود که باغ فردوس امروز شلوغ تر از همیشه باشد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۱:۵۲    
طرح خط فاضلاب که یکی از دغدغه های مردم شهرستان دهاقان است پس از گذشت 34 سال هنوز اجرا نشده و برای پیشبرد منتظر سرمایه گذار بخش خصوصی است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۱:۴۶    
در همایش "نجات زاینده رود از سراب تا تالاب" که با سخنرانی عیسی کلانتری مشاور معاون اول رئیس جمهور در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۱:۴۳    
مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: برای اولین بار در کشور دستگاه نرده شوی با صرف هزینه بسیار پایین تر از نمونه های خارجی ساخته شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۱:۴۰    
در نشست صمیمانه شهردار اصفهان با رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و پروفسور جعفری دانشمند برجسته گردشگری، مسائل پیش روی صنعت گردشگری در اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۱:۳۶    
در ادامه موج پیوستن بازیگران سینما و تلویزیون ایران، سارا باهنر بازیگر سریال زمانه به شبکه جم پیوست.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۱:۱۹    
رییس ستاد آزمون های استان اصفهان گفت: در صورت گرفتن مواردی همچون موبایل، داوطلب بین یک سال تا پایان عمر از شرکت در آزمون سراسری محروم خواهد شد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۱:۱۹    
حادثه ای که حین تمرینات بدنسازی برای یکی از بازیکنان سپاهان افتاد وجهه باشگاه اصفهانی را خدشه دار کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۱:۱۶    
نائب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با تاکید بر اینکه تدوارم جریان زاینده رود نیازمند مدیریت صحیح است، گفت: مدیریت آب، نیازمند طرح های بلندمدت است و با طرح های کوتاه مدت نمی توان بازدهی بالایی داشت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۱:۱۳    
ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند گفت: تا الان اردوی خوبی در تیم ملی نداشتیم که بتوانم شرایط تیم را برای شما بیان کنم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۱:۱۰    
کمتر کسی پیدا می شود که مجموعه بازی های Rayman، از بازی های نوستالژیک معروف و پرطرفدار برای سیستم عامل اندروید را بازی نکرده باشد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۱:۰۷    
سریال تلویزیونی پریا به کارگردانی مهدی سهیلی زاده از یکشنبه 20 تیرماه از شبکه سوم سیما پخش می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۱:۰۵    
میانگین نرخ بیکاری جوانان در کشور 28.6 درصد است که 16استان کشور دارای نرخ بیکاری بیش از میانگین هستند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۹    
سی ونهمین همایش شیمی نیروگاه های کشور روزهای 14 و 15 دی ماه 95 به میزبانی شرکت مدیریت تولیدبرق اصفهان در نیروگاه اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۹    
مشاور معاون اول رئیس جمهور در امور آب و کشاورزی و محیط زیست با تاکید بر اینکه مشکل زاینده رود با مدریت شعاری حل نمی شود ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۳    
بازیگر خاطره آفرین بچه های دهه شصت در بیمارستان بستری شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۰:۴۷    
آثار نقاشی چهار هنرمند به صورت گروهی در گالری آپادانا به نمایش درآمده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۰:۴۱    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امکانات و خدمات شهری به صورت عادلانه در مناطق و محلات شهر اصفهان توزیع می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۰:۴۱    
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان از بررسی کارشناسی زمان دقیق برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۰:۱۵    
دادستان دیوان محاسبات کشور از تشکیل 123 پرونده حقوقهای نجومی به ارزش 59 هزار میلیارد ریال در این دیوان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۰:۱۵    
مراسم افتتاحیه جشنواره مینی هندبال المپیاد ورزش محلات عصر امروز برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۹    
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: زمین بازار گل و گیاه تخصصی در شرق اصفهان تملک شده است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۶    
این نماینده مردم در مجلس دهم، گفت: نمایندگان مجلس با افق دید بسیار بالا و با اشراف بر مسائل منطقه ای ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۳    
رئیس کل سازمان مالیاتی با اعلام اینکه اجرای کامل قانون مالیات بر ارزش افزوده از برنامه های اصلی سازمان است، گفت: در سال جاری اجرای طرح جامع مالیاتی به عنوان اقدام 95 در دستور کار است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۰    
عناوین صفحات نخست روزنامه های ورزشی امروز (یکشنبه) 20 تیر را می توانید در ایمنا مشاهده کنید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۰    
کتاب مردم سالاری دینی از منظر امام خمینی(ره) پژوهشی است که با به کارگیری نظریهٔ داده بنیاد توسط دکتر علی ربانی خوراسگانی تألیف شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۵۴    
کویت هفته گذشته یکی از مهره های اصلی داعش را بازداشت و وی در اعترافات خود اتهام زنی هایی علیه ایران مطرح کرد؛ سفیر ایران در کویت به اکاذیب این تروریست داعشی به نام ابوتراب واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۵۱    
شب گذشته یکی دیگر از محیط بان پارک ملی دنا توسط شکارچیان در ارتفاعات دنا به گلوله بسته شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۵۱    
کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال 95 از امروز 20 تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۴۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است آزمایش های موشکی در راستای افزایش توان دفاعی کاملا طبیعی است و اظهارات صدراعظم آلمان و سازمان ملل متحد غیرحرفه ای و سیاسی است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۴۲    
این دوره از تبلیغات تابلوهای شهروندی از 16 تیرماه در سطح شهر اصفهان به موضوع "هوای اصفهان را داریم" اختصاص یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۶    
نمایندگان مجلس معتقدند ادعای سران غربی درخصوص نقض برجام به واسطه آزمایش های موشکی صرفا به علت واهمه آنها از افزایش قدرت نظامی ایران بوده و اعتبار بین المللی ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۳    
داروهای ضداضطراب می توانند برای افرادی که از اضطراب شدید رنج می برد، موثر باشد اما آیا سرکوب احساس اضطراب می تواند همدلی ما با درد و رنج سایر افراد را هم تحت تاثیر خود قرار دهد؟
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۲۴    
متوسط مصرف بنزین ایران در تعطیلات عید فطر درحالی به مرز 100 میلیون لیتر در روز رسید که معاون وزیر نفت از مهار مصرف این فرآورده نفتی در سه ماه نخست امسال خبر می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۲۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر مصوبه کنگره مبنی بر لغو قرار داد فروش بوئینگ بین ایران و آمریکا از سوی اوباما امضا و نهایی شود، نقض برجام صورت گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۱۸    
تیم های پرتغال و فرانسه امشب دیدار نهایی یورو 2016 را برگزار می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۱۲    
مرحومه استاد مهدیه الهی قمشه ای، در شهر ادب پرور شهرضا دیده به جهان گشود و از محضر پدرش و بسیاری از اساتید برجسته معاصر کشورمان بهره برد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۰۶    
فرماندار شهرضا گفت: وضعیت منابع آبی شهرستان در وضعیت زرد قرار دارد اما تلاش مجموعه مدیریتی شهرستان برای ادامه آبرسانی و جلوگیری از قطع آب ادامه دارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۹:۰۳    
مدیر حوزه گردشگری شهرداری کاشان گفت: با هدف شناسایی ظرفیت های گردشگری و معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری کاشان برای سومین سال متوالی هفته فرهنگی کاشان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۸:۵۸    
مدیر شعب بانک مسکن استان اصفهان از تسهیل شرایط اعطای تسهیلات مالی مسکن به زوج ها خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۸:۵۸    
مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان از راه اندازی نخستین مرکز جامع اطلاع رسانی گردشگری در کاشان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۸:۵۵    
امروزه کلان شهرهای جهان شاهد بروز پدیده ها، مسائل و مشکلات متعددی در زمینة مدیریت شهری، حفظ منابع تجدید ناپذیر و الگوی مصرف آنها و توسعة پایدار در ابعاد مختلف هستند که موضوع حمل و نقل و ترافیک متأثر ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۸:۵۲    
مراسم تشییع و خاکسپاری عباس کیارستمی، فیلمساز برجسته ایرانی که در تاریخ 15 تیرماه پس از یک دوره بیماری در فرانسه درگذشت هم اکنون در تهران درحال برگزاری است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۸:۵۲    
از سال 1997 یعنی زمانی که مقدمه استفاده از وای فای شروع شد، محققان ده ها مطالعه در مورد پیامدهای آن روی سلامتی انجام دادند ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۸:۳۷    
عناوین و تیتر یک روزنامه های اقتصادی صبح امروز را در ایمنا ببینید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۸:۳۷    
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان عنوان کرد: با انتقال فریضه الهی نماز جمعه به مصلی بزرگ اصفهان، کار جمع آوری داربست ها و چادرهای نصب شده در صحن مسجد تاریخی امام (ره) توسط همکاران محترم ستاد نماز ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۸:۳۱    
مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران نقص ایمنی اولیه حضرت صدیقه طاهره (س) گفت: برای ششمین بار ، همایش آموزشی فرهنگی ویژه خانواده این بیماران در اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۸:۳۱    
فیلم هفت ساخته ی دیوید فینچر در مجتمع فرشچیان اکران می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۷:۵۹    
هنر و تجربه اصفهان به طور متوسط روزانه 600 هزار تومان در ماه کم مخاطب رمضان فروش داشته، درحالی که عمر هنر و تجربه، تنها یک سال و چهار ماه است، اما در این مدت کم توانسته فضای دیده شدن فیلم کوتاه ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۰۰:۴۰    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست و رئیس فرهنگستان زبان وادب فارسی کشور ضمن حضور در مراسم هفتمین روز درگذشت بانو علویه همایونی ایشان را دارای شخصیتی علمی، مذهبی ...
  • ۱