پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۲۲:۳۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 30 تیر 1395 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 1 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 2 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 3 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 4 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 5 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 6 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 7 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 8 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 9 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 10 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 11 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 12 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 13 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 14 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 15 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 16 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 17 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 18 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 19 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 20 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 21 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 22 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 23 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 24 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 25 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 26 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 27 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 28 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 29 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1395 
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۲۱:۵۲    
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان با اشاره به تداخل هفته کودک و ایام عزاداری محرم و صفر گفت:تا این لحظه تفاهم نامه نهایی برای برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان به امضاء نرسیده است اما پس ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۲۱:۴۰    
مسئول شورای طرح و برنامه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: 60 پروژه سرمایه گذاری برای توسعه کارآفرینی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی با مشارکت هرچه بیشتر بخش خصوصی توسط شهرداری در نظر گرفته شده که ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۲۱:۰۱    
مدیر امور اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان گفت: 70میلیارد ریال برای کمک به توسعه، تعمیر و بازسازی 900 مسجد شهر اصفهان اختصاص داده شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۲۰:۴۶    
هافبک مصدوم ذوب آهن به همدردی و حمایت همبازیانش واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۲۰:۳۴    
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در بازدید رییس فدراسیون فوتبال از ورزشگاه نقش جهان، زمان بهره برداری از این پروژه مهم ترین دغدغه مهدی تاج بود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۲۰:۱۳    
جشنواره استعدادیابی تنیس روی میز در اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۲۰:۰۷    
مدیر فرهنگی هنری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت:طرحی تحت عنوان نقشه فرهنگی اجتماعی شهرداری تدوین و برای اجرا به مناطق شهرداری ابلاغ شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۸:۱۷    
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان قراردادش را برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۶:۲۱    
در ساعت 8 صبح امروز در پی وا ژگونی یک دستگاه پراید در کیلومتر 18 محور نایین – اردکان ،سه تن کشته و 2 تن مجروح شدند.علت حادثه ترکیدگی لاستیک گزارش شده است .
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۶:۲۱    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با اشاره به عدم دریافت رونوشت از ابلاغ سوالات نمایندگان از وزرا و رئیس جمهور به آنها گفت: درباره ارجاع سوالات به کمیسیو ن های تخصصی نیز هنوز بی اطلاعیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۶:۱۲    
15 نفر از شهروندان اصفهانی که در مسابقه پیامکی با موضوع "گذشت" شرکت کرده و جمله صحیح داده بودند به قید قرعه برنده شدند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۶:۰۶    
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حقوق های نجومی تنها دلیل بازداشت های اخیر نیست و پرونده مرتبط با یک فساد بزرگتری است، این ها یک شبکه بوده اند و برخی از سیاسیون نیز در این شبکه حضور دارند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۶:۰۶    
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان از تدوین طرح جامع ایستگاه های آتش نشانی سطح شهر اصفهان برای خدمت رسانی بهتر در حداقل زمان ممکن به شهروندان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۶:۰۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تعامل میان شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان زمینه ساز سلامت مردم است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۵:۵۷    
اعمال محرومیت دروازه بان اخراجی استقلال خوزستان در اولین هفته از رقابت های لیگ اتفاق بحث برانگیزی به نظر می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۵:۵۴    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد از تشکیل شورای فرهنگی و قرآنی یزدانشهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۵:۴۸    
آموزش مستقیم نگرش های غلط نوجوانان نسبت به دخانیات و موادمخدر و اثرات مخرب آن بر جسم و روح کار اصلی آموزش و پرورش و والدین است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۵:۴۲    
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان گفت: با انعقاد تفاهم نامه مشترک بین وزارت کشور و وزارت بهداشت، قرار است پایگاه های اورژانس همجوار ایستگاه های آتش نشانی احداث شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: تخلف های مالی بسیار بیشتری نسبت آنهایی که اشکار شده در پنهان رخ می دهد که مورد غفلت واقع شده اند و این تخلف ها سبب شده کشور در بخش های اقتصادی و صنعتی پرهزینه ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۳    
برای نخستین بار بانوی بادرودی سرپرستی اداره ثبت اسناد را عهده دار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۳    
ترقه و مواد محترقه و انفجاری بسیار حساس بوده به گونه ای که حتی در اثر جابجایی یا وارد شدن ضربه و حتی در مقابل ارتعاش هوا، فعال شده و منفجر می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۷    
دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان توانست در مسابقات قهرمانی بسکتبال دسته دو کشور که به مدت 6 روز در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد برگزار شد، مقام اول را بدست آورد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۴    
برای نخستین بار بانوی بادرودی سرپرستی اداره ثبت اسناد را عهده دار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۱    
دنیای اسلام امروز احتیاج دارد به شناختن حقیقی جبهه ی دشمن امت اسلامی؛ دشمنانمان را بشناسیم، دوستانمان را بشناسیم ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۲    
یکی از آداب و رسوم مردم استان اصفهان که جزء مراسمات پس از ازدواج محسوب می شود،مراسم "تاسیانه برون" است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۴:۳۹    
برای ارزیابی حاصل سفر سرمربیان 2 تیم اصفهانی به برزیل هنوز باید صبر کرد ولو اینکه در وهله اول خریدهای سرمربی سپاهان خیلی چنگی به دل نزند و سرمربی ذوب آهن هم به ظاهر، دست خالی برگشته باشد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۷    
قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت:افشا و رسانه ای شدن "فیش های نجومی حقوقی" باعث به خطر افتادن امنیت و آرامش روحی مردم شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۱    
چهارمین جشنوارۀ تئاتر معلولین منطقۀ آفتاب، در شهر اراک برگزار شد و با معرفی برگزیدگان این دوره از جشنواره، هنرمندان شهرضایی خوش درخشیدند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۶    
منطقه 1،دارای جمعیتی بالغ بر 78 هزار نفر و به مساحت 810 هکتار است.شهرداری این منطقه را حمید عصارزادگان به عهده دارد.پنج شنبه 31 تیرماه اولین نهضت پاسخگویی شهردار اصفهان در این منطقه رقم خواهد خورد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۳    
مهاجم کمتر شناخته شده ای که تا چند هفته پیش در لیگ 2 حضور داشت اکنون قهرمان ایران است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۰    
مسابقات کشتی آزاد پیشکسوتان کشور با قهرمانی تیم مازندران به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۶    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت: با افتتاح آزمایشگاه حریقی که برای اولین بار در کشور ایجاد شده، علت حریق به صورت علمی بررسی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۷    
کاپیتان اول ذوب آهن در غیاب کاپیتان دوم مصدوم این تیم ناچار شد تا برخلاف رسم معمول گذشته جام قهرمانی را به تنهایی بالای سر ببرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۱    
نایب رییس هیئت فوتبال استان گفت: از تیم های بانوان حاضر در لیگ های برتر خواسته ایم خودشان به دنبال اسپانسر باشند و ما تنها می توانیم در جلسات آنها با حامیان مالی حضور داشته باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۴    
ذوب آهن فصل نقل و انتقالاتی آرامی را پشت سر گذاشت به گونه ای که ترکیب اصلی این تیم نسبت به فصل قبل حتی با وجود مصدومیت مهره ای کلیدی چون قاسم حدادی فر هم دستخوش تغییرات زیاد نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۸    
داستان های شاهنامه، در 12جلد برای گروه سنی ب و ج، نوشته مروارید تقی بیک و تصویرگری شیلا خزانه داری به سبک کلاژ (کار با پارچه) به بازار کتاب عرضه شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۸    
با نوسانات بهای اونس و دلارهر قطعه سکه تمام بهار آزادی در بازار اصفهان یک میلیون و 85 هزار تومان فروخته شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۵    
اردوی تیم ملی کانوپولوی جوانان برای حضور در مسابقات جهانی ایتالیا با حضور 2 ورزشکار اصفهانی آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۳    
همایش بزرگ انتخاب رشته ویژه کنکوری ها، ششم مردادماه در کتابخانه مرکزی برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۱    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بهره برداری از آب دریاچه زاینده رود، بوسیله تعیین مرز بندی غیرقانونی برای استفاده از آن عملی غیر قانونی است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۲    
طی حکمی از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، محمد رضا رهبری، نویسنده و کارگردان، به جای حمید رضا مکارمی، مدیریت تالار هنر را بر عهده گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۷    
معاون فنی و اجرایی سازمان ورزش شهرداری اصفهان از برگزاری جشن بزرگ فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در آستانه روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در محل باغ نور اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۱    
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای سال منتهی به 29 اسفند 94 در محل سالن نگین نقش جهان واقع در سپاهان شهر اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۱:۴۵    
کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ما در نیمه اول دیدار با استقلال خوزستان باید یک یا 2 گل می زدیم اما متأسفانه روی غفلت گل خوردیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۱:۴۲    
در هر دو کشور ترکیه و ارمنستان، نظامیان در همراه کردن کل بدنه ارتش و نیز جلب حمایت مردم برای ایجاد تغییرات در کشورهایشان ناکام بوده اند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۱:۴۲    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از حضور این سازمان در نمایشگاه جامع مدیریت شهری یاسوج خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۱:۳۹    
تهیه کننده فیلم سینمایی نفس به کارگردانی نرگس آبیار از فراهم کردن شرایط اکران همزمان در ایران، کانادا و آمریکا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۱:۳۶    
آیت الله جنتی در سمت دبیری خود در شورای نگهبان ابقا و عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورا شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۱:۳۳    
سوارکار لنجانی در مسابقات زیبایی اسب اصیل عرب به مقام نخست دست یافت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۱:۳۰    
مدافع تیم فوتبال ذوب آهن گفت: خدا را شکر توانستم در سومین سال حضورم در ذوب آهن سومین قهرمانی ام را با این تیم کسب کنم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۱:۲۷    
فرماندار شهرضا گفت: سفال و سرامیک شهرضا در جهان بی نظیر است باید این کالا به عنوان یک برند جهانی شناخته شود و از این جهت از امروز تمام مسئولان شهرستان برای ایجاد برند جهانی سفال و سرامیک شهرضا تلاش ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۱:۲۷    
سوارکار لنجانی در مسابقات زیبایی اسب اصیل عرب به مقام نخست دست یافت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۱:۲۷    
مدافع تیم فوتبال ذوب آهن گفت: خدا را شکر توانستم در سومین سال حضورم در ذوب آهن سومین قهرمانی ام را با این تیم کسب کنم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۱:۲۱    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان اصفهان با تاکید بر اینکه تنها چالش صنعت طلا، صادرات و واردات سنگ های قیمتی و برخی ابزارآلات است، گفت: بعد از نفت بهترین صادرات اشتغال زا و ارزآور صنعت طلا و جواهر است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۱:۲۱    
دختر یانکی، نوشته نیل سایمون و به کارگردانی معین الدین عشاقی تا 12 مرداد در مجموعه فرهنگی هنری فرشچیان اجرا می شود. این نمایش کمدی، به نقد سیاست ها و اخلاقیات جامعه معاصر می پردازد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۱:۱۶    
نمایش هفت خان هملت به کارگردانی محمدجواد سجادی در پلاتو روباز مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان اجرا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۱:۰۷    
نویسنده، محقق و استاد اصفهان شناسی گفت: مدرس ابن سینا در شهر اصفهان یکی از آثار به جا مانده از دوره شکوفایی آل بویه است که می تواند ظرفیت های عظیمی برای این شهر باشد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۱:۰۴    
مدافع تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی به خاطر قاسم حدادی فر و با انرژی که از او به دست آوردیم توانستیم ببریم و جام را به او تقدیم کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۶    
مدیر منطقه 13 شهرداری اصفهان گفت: آزادسازی خیابان آزادگان در نیمه دوم سالجاری تکمیل می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۳    
شهردار اصفهان با اشاره به اینکه آتش نشانی پرچم دار ایمنی و امنیت شهر است، گفت: در سال های گذشته اعتباری از سوی دولت برای ارتقا تجهیزات آتش نشانی تخصیص نیافته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۰:۳۷    
رئیس شبکه بهداشت و درمان نجف آباد گفت: کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان طی دو ماه اخیر با بازدید از مراکز متعدد تولید و عرضه محصولات غذایی ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۰:۳۴    
یک ورزشکار بزرگ، نامدار و قهرمان باید الگوی مناسبی از نظر اخلاقی و رفتاری برای عموم مردم باشد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۸    
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: لیگ شانزدهم می تواند فصل سختی باشد و سعی می کنیم در پایان لیگ آسیایی شویم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۵    
آدابِ دنیا ، تجربه ی یک رمانِ نفس گیر از یعقوبِ یادعلی نویسنده اصفهانی خوش سابقه است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۵    
قسمت سی و سوم برنامه اینترنتی سی و پنج به گفتگو با فرشته طائرپور اختصاص یافت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۵    
وزارت نفت و شرکت های تابعه آن،هر ساله برای کارکنان و خانواده آنان المپیادهای ورزشی برگزار می کند و امسال نیز یکی از این رویدادهای ورزشی داخلی آن وزارت در شهر زیبای اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۲    
نماینده مردم سمیرم گفت: با توجه به زمان تولید و حجم تولید بدیهی است که نرخ محصولات ارگانیک نسبت به دیگر محصولات کشاورزی بالاتر باشد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۰:۱۰    
مدیر کل سازمان فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: احیا و رونق هنر سفال و سرامیک شهرضا یک پروژه مهم و قابل توجه است و از این نظر تمام امکانات سازمان فنی و حرفه ای در مرکز استان و شهرستان شهرضا در اختیاز ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۰:۰۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:اقدامات ایذایی در مقابل توافق هسته ای به نقطه ای رسیده که راهی جز مقابله برای ایران باقی نمانده بنابراین سازمان انرژی اتمی مطابق قانون مربوطه طرح راه اندازی کارخانه هسته ای ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۰:۰۴    
مسئول دارالقرآن پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان از برگزاری پنجمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم باحضور 250 نفر از پرسنل و خانواده های هوانیروز خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۹:۴۶    
مدیرمنطقه 9 شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 7700 متر از معابر اصلی منطقه 9 روکش آسفالت و آسفالت تراشی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۹:۴۶    
مدیر سد زاینده رود گفت: شرکت آب منطقه ای نیز همچون سایر نهادهای دولتی حق فروش زمینهای حریم زاینده رود را ندارد و این خبر را تکذیب می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۹:۴۳    
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: هرگاه بین دولت و مجلس همدلی و همزبانی و درک مشترک وجود داشته است، امور کشور به خوبی پیش رفته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۹:۴۳    
فرمانده انتظامی شهرستان "کاشان" از دستگیری فردی به دلیل ایجاد مزاحمت برای یکی از هموطنان در شبکه های اجتماعی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۹:۳۷    
عناوین صفحات نخست روزنامه های ورزشی امروز (چهارشنبه) 30 تیر را می توانید در ایمنا مشاهده کنید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۹:۳۱    
دورۀ ویژۀ آموزش فن بیان از سوی موسسۀ برناک، موسسۀ بین المللی مطالعه و خلاقیت، جمعه 15 مرداد ماه برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۹:۲۸    
کتاب پایان یک مأموریت نوشته ی هانریش بل از سوی نشر چشمه منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۹:۲۸    
رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرضا گفت: متأسفانه نرخ بیکاری در شهرضا 14 درصد می باشد که بالاتر از میانگین استان اصفهان است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۹:۲۵    
مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: بهره وری حرف اول و آخر ماندگاری سازمان ها را می زند و ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۹:۱۹    
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان نقش ویژه دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه تحصیلات تکمیلی گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۹:۱۶    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز نگرانی از تحولات بحرین گفت: جامعه جهانی باید فوری به بحران و رویدادهای بحرین واکنش نشان دهد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۹:۱۶    
منطقه 14 شهرداری اصفهان یکی از محروم ترین مناطق شهرداری اصفهان است و مردم آن مشکلات اجتماعی ویژه ای را تحمل می کنند،البته با ارایه خدمات شهری می توان برای حل این مشکلات گام های مؤثری برداشت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۹:۰۷    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت:متهم با انگیزه انتقام از مسئولان شرکتی که مدتی در آن مشغول به کار بود تمام سیستم های رایانه را هک می کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۹:۰۱    
بانک مرکزی تغییرات نرخ برخی مواد خوراکی در تهران را اعلام کرد که بر اساس آن قیمت برنج 39.8 درصد و حبوب 25.9 درصد در یکسال اخیر افزایش یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۸:۵۸    
اختلاف نظر گروههای داخلی کشمیر و رقابتهای هند و پاکستان کشمیر را به پادگانی نظامی با فقیرترین مردم جهان تبدیل کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۸:۵۲    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اصفهان گفت: طرح امید توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با همکاری سازمان بهزیستی کل کشور تهیه و تنظیم و به تمام استان ها ابلاغ شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۸:۳۷    
عناوین و تیتر یک روزنامه های اقتصادی صبح امروز را در ایمنا ببینید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۸:۱۶    
علی رغم متابولیسم طبیعی بدن، با در معرض قرار گرفتن یک سری شرایط مانند سیگار و دود سیگار، آلودگی ها، ورود مواد شیمیایی غیر ضروری به بدن از هر طریقی، اشعه و حتی استرس ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۸:۰۱    
دادستان تهران از بازداشت مدیرعامل سابق بانک ملت در شب گذشته و در جریان یک پرونده اقتصادی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۸:۰۱    
امام جمعه موقت اصفهان با بیان این که جمهوری اسلامی ایران دایه دار حمایت از مظلومان دنیاست، تاکید کرد: این که مسئولان وزارت خارجه صرفا بگویند مردم کشمیر مشکلاتشان را با گفتگو حل کنند ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۸:۰۱    
حمزه بن عبدالمطلب، عموی پیامبر گرامی اسلام (ص)، از شخصیت های بزرگ تاریخ اسلام است که در 15 شوال و در جنگ احد به شهادت رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۷:۱۹    
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های اصفهان گفت: صنعت طلا و جواهر ایران باید در وادی برندسازی، به جد وارد شده و از ظرفیت های خود نهایت استفاده را کسب کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۶:۵۶    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور گفت: طی سال های اخیر به دلیل مالیات بر ارزش افزوده و افزایش هزینه های طلا مصرف این محصول در بین مردم کاهش یافته و آنها روی به بدلیجات آورده اند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۶:۳۵    
دهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، سنگ های قیمتی، ماشین آلات و صنایع وابسته با حضور تولیدکنندگان داخلی و مشارکت کنندگان خارجی عصر سه شنبه در اصفهان گشایش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۰:۴۲    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: قهرمانی در سوپرجام یک گام خوب برای ما بود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۰۰:۱۵    
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: انشاالله بتوانیم ذوب آهن همیشگی باشیم و بعد از قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام، امسال قهرمان لیگ شویم.
  • ۱