جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۲۵Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 24 تیر 1395 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 1 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 2 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 3 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 4 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 5 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 6 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 7 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 8 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 9 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 10 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 11 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 12 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 13 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 14 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 15 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 16 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 17 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 18 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 19 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 20 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 21 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 22 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 23 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 24 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 25 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 26 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 27 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 28 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 29 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1395 
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۲۳:۲۵    
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۲۱:۰۰    
تیم خونه به خونه بابل به فینال مسابقات فوتبال چهارجانبه شهدای مدافع حرم صعود کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۲۰:۵۷    
تیم خونه به خونه بابل به فینال مسابقات فوتبال چهارجانبه شهدای مدافع حرم صعود کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۲۰:۱۸    
دبیر کمیته اجرایی همایش بین المللی کیفیت خدمات در مهمان نوازی و گردشگری با تجربه میراث ایرانی گفت: همایش بین المللی کیفیت خدمات در مهمان نوازی و گردشگری با تجربه میراث ایرانی به مدت 2 روز در سالن ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۸:۳۱    
تیم فوتبال سپاهان با شکست برابر گسترش فولاد از رسیدن به فینال رقابت های شهدای حرم بابل باز ماند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۷:۵۸    
نیمی از نفراتی که در دیدار پایانی جام حذفی برابر استقلال از ابتدا برای ذوب آهن به میدان رفتند در ترکیب اولیه تیم اصفهانی در دیدار تدارکاتی روز گذشته این تیم برابر پیکان حضور نداشتند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۶:۰۱    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت: تغییر سبک زندگی اسلامی برنامه اصلی ناتوی فرهنگی دشمنان ایران اسلامی است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۳:۴۰    
با کاهش بهای دلار و اونس هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در بازار اصفهان یک میلیون و 95 هزار تومان فروخته شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۶    
نشریه فوربس در جدیدترین شماره درخصوص10 شاخص کیفی به بررسی پرداخته است که در شاخص یکپارچگی اجتماعی که حاکی از نابرابری های اجتماعی و طبقاتی است شهرهای بزرگ دنیا که محصول نظام سرمایه داری است در این ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۶    
بامداد امروز در بهارستان خانواده ای که در اتاق مسکونی از ذغال استفاده کرده بودند براثر استنشاق گاز منو اکسید کربن راهی بیمارستان شدند .
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۳    
آشنایی با شهر زیبا و خواستگاه تمدن ایران،اصفهان از دغدغه مسئولان شهری بوده است.وجود برنامه هایی که همشهریان را با پیشینه اصفهان شهر زیبای خدا آشنا کند، لازم و ضروری است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۳    
وجود باغ های بانوان در شهر زیبای اصفهان پتانسیل قابل ملاحظه ای است که می توان از این رهگذر بهره ها برد.وجود جشنواره ها یکی از این مصادیق است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۳:۰۴    
استاد و پژوهشگر حوزه علمیه تاکید کرد: حکومت آل سعود، صهیونیست و وهابیت دست به دست همدیگر دادند تا سابقه و چهره درخشان اسلام و مسلمانان را با انجام اقدامات کورکورانه و مهندسی شده از بین ببرند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۳:۰۱    
تازه ترین برنامه اینترنتی سی و پنج به گفتگو با ابولحسن داوودی اختصاص دارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۸    
مدیر بازرسی اتاق اصناف استان اصفهان گفت: سهم اتاق اصناف استان اصفهان در جرائم نقدی واحدهای صنفی پرداخت نمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۵    
پخش سریال جدید شبکه یک با عنوان چرخ فلک از شنبه 26 تیر ماه با صدای سالار عقیلی آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۵    
تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر شرایط نسبتاً پایدار بروری استان است .براین اساس طی امروز وضعیت جوی شهر اصفهان ،صاف تا قسمتی ابری و غبار گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۲    
اداره هواشناسی کشاورزی توصیه هایی 6 روزه را به کشاورزان ارائه کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۲    
خانمی در شیراز با بدست آوردن اسناد اداری همسرش به قصد خرید خودرو در شبکه اجتماعی "واتس اپ" قصد اخذی داشته که با اطلاع به موقع پلیس فتا ناکام ودستگیر شد .
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۲    
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی کشور گفت: مخاطبان با دیدن شعار این برنامه یاد تعبیر مقام معظم رهبری"فرهنگ مثل هوا برای ما ضرورت دارد" می افتند ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۲    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: نباید در مورد خطای پزشکی اظهارنظری صورت گیرد و باید کار را در این زمینه فقط به افراد متخصص و کارشناس واگذار کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۶    
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح 25 آبان تا پایان مردادماه به بهره برداری می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۶    
شهید سید هادی حسینی از رزمندگان تیپ فاطمیون از تبعه افغانی در جنگ با تکفیری ها در سوریه به شهادت رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۳    
شهید سید هادی حسینی از رزمندگان تیپ فاطمیون از تبعه افغانی در جنگ با تکفیری ها در سوریه به شهادت رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۳    
شورای نگهبان در بیانیه ای ضمن گرامیداشت سی و ششمین سالروز تأسیس این نهاد تاکید کرد: شورای نگهبان از بدو تاسیس تا کنون در راستای پاسداری از شرع و قانون اساسی و صیانت از انتخابات گام برداشته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۲:۳۲    
مجتمع فرهنگی تحقیقاتی بینش مطهر مناظره دکتر عبدالملکی عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع) و دکتر معرفی عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان را برگزار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۲:۲۹    
لُرد کلَوِرتن به دوران بازنشستگی رسیده است و به دستور پزشک اید به مکانی برود که نه هتل است نه آسایشگاه.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۲:۲۹    
مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان گفت: برای احداث پروژه آزادراه شرق اصفهان بطول 93 کیلومتر 8 هزار میلیارد ریال پیش بینی شده که با احداث آن، مشکلات ترافیکی شهر اصفهان مرتفع خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۲:۲۹    
تاریخ نمایش نی نی اخاذه که پیش از این قرار بود در مرداد ماه در مجتمع فرشچیان به روی صحنه برود به تاریخ 29 تیر تا 12 مرداد ماه تغییر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۲:۲۳    
قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا بامداد پنجشنبه طرح ممنوعیت خرید آب سنگین از ایران را تصویب کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۲:۱۸    
نائب رئیس کمیسیون امور اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مصداق عملی اقتصاد مقاومتی در اصفهان توسعه گردشگری است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۶    
نماینده دارایی درهیات های حل اختلاف مالیاتی گفت: ارایه مشوق ها و معافیت ها از جمله اقدامات سازمان امور مالیاتی است تا از یک نوع فعالیت اقتصادی مشخص حمایت کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۱:۴۵    
در جامعه اسلامی یکی از فرائض مورد تأکید خداوند متعال و ائمه معصومین، امر به معروف و نهی از منکر است تا جایی که این فریضه الهی بر عهده همه افراد نهاده شده است و فرد فرد جامعه موظف به عمل به آن هستند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۱:۴۵    
دروازه بان پیشین سپاهان در فصل پیش رو کاپیتان اول پیکان خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۱:۴۵    
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش استان اصفهان ، آخرین آمار شرکت کنندگان در آزمون سراسری استان اصفهان به تفکیک رشته را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۱:۴۵    
به منظور آشنایی بیشتر با مشکلات مناطق شهری اصفهان نشست شورای معاونان سه شنبه هر هفته در یکی از مناطق 15 گانه برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۱:۴۲    
فیلم کوتاه ابعاد انعکاس ساختۀ شایان فتحی فیلم ساز اصفهانی به فستیوال بین المللی Norwich انگلستان راه یافت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۱:۴۲    
دو تکواندوکار اصفهانی به مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو دختران راه پیدا کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۱:۴۲    
انتشارات روایت فتح از سیزدهمین مجموعه خود سه کتاب از سری کتاب های مدافعان حرم روانه بازار کتاب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۱:۳۶    
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت بهداشت مرکز سلامت محیط و کار " اطلاعیه بهداشتی سالم سازی سبزیجات، جوانه غلات و محصولات سالادی" را ارائه کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۱:۳۶    
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهر اصفهان اعلام کرد: درصدد هستیم تا پایان امسال تعداد دوربین های ثبت تخلف را با افزایش دوبرابری به 170 دوربین برسانیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۱:۳۶    
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید برلزوم دقت و رعایت ملاحظات در پیوستن ایران به سازمان بین المللی مبارزه با پولشویی FATF ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۱:۱۵    
حمید چیت چیان وزیر نیرو با بیان اینکه طی 5 سال آینده حداقل 12 میلیارد دلار در بخش آب و فاضلاب ایران سرمایه گذاری می شود، بر آمادگی تهران برای پذیرش سرمایه گذاری از سوی شرکت های انگلیسی تاکید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۱:۱۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: 5 کشور حاشیه دریای خزر در برخی حوزه ها مانند محیط زیست دریای خزر و غیرنظامی بودن به توافقات خوبی رسیدند و در بحث رژیم حقوقی دریایی خزر با توجه به مختصات ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۱:۱۲    
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: صنعت گل و گیاه به زمین وسیع و محیط مناسب برای نگهداری گل نیاز دارد از این رو احداث بازار گل و گیاه درشرق اصفهان در دستور کار قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۰:۵۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تعیین اعضای کمیته های اصلی و فرعی این کمیسیون خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۰:۴۸    
طی 3 ماهه منتهی به خرداد ماه امسال تولید خودرو توسط خودروسازان داخلی کشور به مرز 265 هزارو 105 دستگاه رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۰:۴۸    
امام جمعه اصفهان شهدا را به لحاظ حیات انسانی که نقش هدایت شده و هدایتگری انسان است، زنده و حی خواند و گفت: بر اساس تاکید قرآن هرگز تصور نکنید که شهدا مرده اند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۰:۴۲    
مراسم شعرخوانی شاعران برجسته کشور در آئین چهلمین روز درگذشت استاد حمید سبزواری، پدر شعر انقلاب اسلامی، 31 تیرماه در زادگاه این شاعرنامدار برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۰:۳۹    
سرمربی ذوب آهن امروز از سفر به برزیل بازخواهد گشت تا معلوم شود که آیا او موفق به جذب بازیکنان موردنظرش شده است یا خیر.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۰:۳۹    
فرماندار برخوار گفت: بازارهای روز باید در برخوار ساماندهی شود و مشکلات بهداشتی آنها بررسی و برطرف شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۰:۳۳    
رئیس اداره بهزیستی گلپایگان گفت: درآمد بهزیستی از محل مشارکت ها و خیران است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۰:۳۳    
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: در بازار گل و گیاه علاوه بر ارائه گونه های مختلف گیاهی، ماهی ها و پرندگان زینتی نیز عرضه می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۷    
سازمان سنجش آموزش کشور تخلفات و جرائم آزمون سراسری و چگونگی برخورد با این تخلفات را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۱    
گوگل آمار ماهانه استفاده از پلتفرم های مختلف را منتشر کرده است، این آمار نشان می دهد که دستگاه های موجود در بازار از کدام نسخه های سیستم عامل اندروید استفاده می کنند. 13 ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۸    
استاندار اصفهان گفت: یک بسته سرمایه گذاری خارجی در استان تهیه شده که اولویت های سرمایه گذاری استان در بخش های مختلف از جمله حمل و نقل ریلی و ظرفیت های سرمایه گذاری در طرح های بزرگ آبی تشریح شده است و ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۸    
سپاهان در اولین دیدار خود در تورنمنت بابل امروز به مصاف گسترش فولاد می رود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۲    
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال گیتی پسند گفت: اگر واقعاً می خواهند سهمیه این تیم را واگذار کنند بهتر است این سهمیه در اصفهان بماند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۲    
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به پایان انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد پزشکی از اعلام نتایج این آزمون در هفته اول شهریور ماه جاری خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۰:۰۶    
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: به لحاظ فنی اگر کشورها به اجماع برسند،امکان لغو عضویت عربستان سعودی از شورای حقوق بشر وجود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۹:۵۷    
هفته نامه فرانسوی لکسپرس در گزارشی با عنوان ایرانی ها به پایت به دلیل مصدومیت رونالدو در فینال جام اروپا توهین کردند از این رفتار انتقاد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۹:۵۷    
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون گفت: باشگاه های خصوصی شهرستان تیران و کرون زمینه ساز رشد ورزش در سطح شهرستان هستند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۹:۵۴    
مدیر منطقه 4 شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح ساماندهی کوه نخودی از نیمه دوم سال گذشته آغاز شده است، گفت: بیش از 90درصد مشکلات معارضان طرح ساماندهی کوه نخودی مرتفع شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۹:۵۴    
نماینده مردم فلاورجان در مجلس، اجرای طرح آمایش کشت را راهکاری اساسی برای جلوگیری از ضررهای کشاورزی دانست.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۹:۵۱    
فرماندار شهرضا گفت: مهدیه الهی قمشه ای استاد و ادیب فرهیخته ای بود که جایگاه واقعی زن ایرانی را به همگان نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۹:۴۸    
سیزدهمین سمینار بین المللی "معادلات دیفرانسیل، سیستم های دینامیکی و کاربردها" تا فردا ، به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان و با حضور دانشمندانی از کشورهای ایران، امریکا، انگلیس، آلمان ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۹:۴۵    
فضاپیمای جونو نخستین تصویر خود را از زمان ورود به مدار سیاره مشتری به زمین ارسال کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۹:۳۹    
مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهاقان از پلمپ یک واحد فروش مرغ و ماهی در روستای دزج دهاقان خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۹:۳۹    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شعار و تئوری تدوین سند در بخش گردشگری، سالهاست که انجام شده و باید از این مسئله فاصله گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۹:۳۷    
"مالی سویینی" آخرین اثر میثم کیان و نوشته برایان فری یل، روایت زندگی هر روزه ما انسان هاست به صورتی نمادین ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۹:۳۴    
فرماندار شهرضا در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان از عملکرد برخی از مدیران انتقاد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۹:۳۴    
معاون طرح و برنامه ریزی سازمان ورزش شهرداری گفت: با توجه به نیاز حرکتی بانوان شهر اصفهان، بیشتر ایستگاه های ورزش شهروندی در مدارس دخترانه ایجاد خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۹:۳۱    
فیلم اتاق پسر ساخته ی نانی مورتی در مجتمع فرشچیان به روی پرده می رود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۸    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان از برگزاری همایش حجاب و عفاف در این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۸    
نشست هم اندیشی فعالان صنعت فولاد ویژه برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی، ریخته گری، فولاد، معادن و صنایع وابسته (Metalex) در اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۸    
کمپانی کینتی به تازگی از یک میز هوشمند به نام La Table رونمایی کرده است که از یک صفحه نمایش لمسی و ویندوز 10 بهره می برد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۸    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: احداث مراکز تفریحی در نقاط مختلف شهر در دستور کار است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۲    
محققان دانشگاه ایندیانا با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی موفق به ساخت یک فک مصنوعی برای یک بیمار سرطانی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۲    
مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نطنز گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در محور قدیم نطنز - اصفهان سه تن از سرنشینان مجروح به مرکز درمانی منتقل شدند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۹:۱۳    
عناوین صفحات نخست روزنامه های ورزشی امروز (پنجشنبه) 24 تیر را می توانید در ایمنا مشاهده کنید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۹:۱۳    
با برگزاری آزمون گروه های ریاضی و علوم انسانی در صبح امروز ، ماراتن کنکور آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۹:۰۴    
حجم برداشت از مخازن سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 28 درصد افزایش یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۹:۰۱    
آلبوم اوجی در آواز مکتب اصفهان با صدای استاد سیدرضا طباطبایی روز جمعه 25 تیرماه در هنرسرای خورشید رونمایی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۹:۰۱    
استاد پیشکسوت رادیو و تلویزیون ایران در خانه خود میزبان شهردار اصفهان بود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۹:۰۱    
دولت یازدهم باید مدل موفق مذاکرات هسته ای و قاعده بازی برد- برد را در حوزه خزر نیز پیاده کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۸:۵۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید هر آنچه که رسانه های منتسب به لابی های غربی عنوان می کنند، توسط ما دنبال شود ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۸:۵۳    
استاد برجسته رادیو و تلویزیون ایران از خاطرات خود به شهردار اصفهان می گوید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۸:۵۰    
عناوین و تیتر یک روزنامه های اقتصادی صبح امروز را در ایمنا ببینید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۸:۴۱    
شهردار اصفهان گفت: مشکلات حوزه گردشگری را باید به صورت موردی و با همکاری همه نهاد ها رفع کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۸:۳۵    
جودیت کر نویسنده ای است که کتاب های او پس از گذشت چهل سال هنوز محبوبیت خود را حفظ کرده و به چاپ های تازه می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۸:۲۹    
این همه آدم در دنیا دارند نباتی زندگی می کنند. بیدار می شوند و می خورند و می دوند و می خوابند. همین. مگر به کجای دنیا برخورده؟
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۸:۲۳    
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: کارشناسان ما به بهره برداری از ورزشگاه نقش جهان در هفته های اول لیگ خوش بین نیستند و اگر خیلی خوش بینانه نگاه کنیم، این ورزشگاه در نیم فصل دوم تکمیل خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۸:۱۷    
دریافت مقدار کافی زینک از طریق رژیم غذایی بهترین راه برای تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود سریع زخم ها است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۰:۱۸    
تیم فوتبال ذوب آهن با پیروزی مقابل پیکان، به اردوی تدارکاتی خود در کرج پایان داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۰:۱۲    
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۰۰:۰۶