یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۷:۴۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 17 اسفند 1393 - irankhabar.ir

ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۵۴    
نخست وزیر فرانسه هشدار داد که حدود 10هزار تن از تروریست های اروپایی تا پایان سال جاری میلادی به صفوف گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق خواهند پیوست.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۳۶    
سفیران جدید الجزایر، تایلند و سنگال عصر امروز (یکشنبه) در دیدارهای جداگانه با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، ضمن تحویل رونوشت استوارنامه های خود، درباره روابط دوجانبه و منطقه گفت وگو کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۲۸    
شهیندخت مولاوری، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده که برای شرکت در پنجاه و نهمین اجلاس کمیسیون مقام زن (پکن 20+) به نیویورک سفر کرده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۳:۰۴    
رهبر معظم انقلاب در پی اقدام فرهنگی والدین شهید مطلب شفیعی در وقف خانه خود به عنوان کتابخانه و نامگذاری این کتابخانه به نام فرزند شهیدشان پیامی صادر کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۲:۳۸    
رییس جمهوری آمریکا روز یکشنبه با بیان اینکه اختلافات با ایران در گفت وگوهای هسته ای کاهش یافته است، گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۲:۱۳    
معاون امنیتی وزیر کشور گفت که اخبار ما حاکی از این است که گروهبان دانایی فر به شهادت رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۵۳    
تروریستهای تکفیری که شکستهای آنها در مقابل نیروهای امنیتی و مردمی عراق ادامه دارد، از ترس شناسایی هویت اجساد کشته هایشان، آنها را آتش می زنند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۴۹    
گروه مقاومت اسلامی عصائب اهل الحق در بیانیه ای ضمن تاکید بر پیشروی چشمگیر ارتش عراق و نیروهای مردمی در استان صلاح الدین اعلام کرد که منطقه البوعجیل در شرق تکریت به طور کامل آزاد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۳۴    
هیأت دولت روز یکشنبه به ریاست رییس جمهوری تشکیل جلسه داد و اعضای دولت به بحث و تبادل نظر پیرامون مسایل جاری کشور پرداختند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۶    
مذاکرات هیات های ایران و آمریکا در سطح وزیران خارجه، معاونان و مقامات عالی فنی- هسته ای دو کشور 24 تا 29 اسفند در لوزان سوییس برگزار می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۶    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اسلام به روشنفکر دینی نشاط و سرزندگی می بخشد گفت: اسلام جامعه را از اوضاع و احوال از جمله شناخت دردها و آسیب ها ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۲    
به گزارش ایران خبر ، بر اساس گزارشی که از وضعیت قاچاق کالا و اقدامات دستگاههای مسئول در مبارزه با قاچاق ارایه شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۴۲    
سیدحسن قاضی زاده هاشمی عصر امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی فاز دوم بیمارستان 17 شهریور رشت با اشاره به نتایج بررسی تخلفات دارویی صورت گرفته در زمینه تزریق آمپول های آلوده در یک کلینیک درمانی تهران ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۲۰:۳۷    
مدیرکل دفتر پیشگیری از معلولیت های سازمان بهزیستی کشور با اشاره به موفقیت طرح پایلوت مشاوره ژنتیک اظهار کرد: این طرح از سال آینده برای تمامی زوجین در کل کشور اجرا خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۸    
هیأت پنج نفره آژانس بین المللی انرژی اتمی به ریاست ترو واریورانتا معاون آمانو امشب به منظور گفت وگو با مسئولان سازمان انرژی اتمی راهی تهران می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۴۹    
نفت تهران موفق شد بازی باخته را با برد دو بر یک عوض کند و به صدر جدول تکیه بزند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۰    
نماینده مردم بروجن در مجلس با بیان اینکه تاکنون 2 هزار میلیارد از دارایی های بابک زنجانی به وزارت نفت تحویل داده شده است، گفت: حدود 80 درصد از اموال وی در بانک های کشورهای خارجی چون ترکیه، مالزی ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۰    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: از اواخر اردیبهشت ماه سال آینده با برگزاری گردهمایی سراسری فرمانداران سراسر کشور، آغاز رسمی انتخابات را اعلام خواهیم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۰    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری اعلام کرد: رییس جمهوری سه شنبه هفته جاری به منظور انجام سفر رسمی دو روزه، عازم ترکمنستان می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۵    
سخنگوی رسمی نیروهای مردمی عراق در گفتگو با خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که تعدادی از تروریست های داعش در منطقه البوعجیل خود را به نیروهای داوطلب مردمی تسلیم کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۹:۰۶    
تیم فوتبال تراکتورسازی با پیروزی مقابل پرسپولیس در مهمترین دیدار هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد. پرسپولیس هم به عادت قبلی اش در لیگ برتر برگشت و ناکام ماند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۸:۴۷    
یارانه نقدی اسفند ماه ساعت 24 روز چهارشنبه 20 اسفند به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۸    
انسیه شاه حسینی، کارگردان سینمای ایران گفت: کسانی که در زمینه انیمیشن فعالیت می کنند، باید حرفی برای گفتن داشته باشند و این هنر، صنعت نباید دست کم گرفته شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۵۳    
قیمت خودروهای سنگین اسقاطی با اعلام معادل سازی تعداد گواهی اسقاط خودروهای فرسوده افزایش یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۴۳    
خبرگزاری رویترز اعلام کرد : علیرغم تنش های ایجاد شده میان تل آویو و واشنگتن بر سرمذاکرات هسته ای با ایران ، این دو دوست همچنان به روابط اطلاعاتی خود ادامه می دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۴    
ستاره آرژانتینی بارسلونا با هت تریک در دیدار مقابل رایووایکانو 30 گله شد و به رونالدو رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۴    
شرکت گوگل به طور تدریجی در حال کنار گذاشتن گوگل پلاس، شبکه اجتماعی بی رونق خود است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۲۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بعد از ورود به استان گیلان از بیمارستان ولی عصر رودبار بازدید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۹    
دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران و عراق گفت: هم اکنون افزون بر 90 درصد صادرات فنی و مهندسی کشور به عراق انجام می شود و بانک مرکزی نیز زمینه لازم برای حضور جدی شرکت ها و حل مشکل ضمانت نامه ها را ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۰    
همایون اسعدیان جزئیات آخرین جلسه کانون کارگردانان سینما را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۰    
رئیس دستگاه قضا گفت: همانطور که مقام معظم رهبری صبح امروز بر برخورد با متجاوزین به اراضی طبیعی و جنگلها تصریح کردند، دستگاه قضایی نیز در این خصوص اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۷:۰۵    
به فاصله دو هفته از فرارسیدن تعطیلات نوروزی و در حالی که ترافیک در محورهای ارتباطی بین شهرها به اوج خود نرسیده، وقوع چند تصادف خونین در یک اتوبان مشهور ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۴۱    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: چند باند داعش که بیرون از مرزها تجهیز شده بودند و می خواستند جهت عملیات ایذایی وارد کشور شوند به محض ورود در نقطه صفر مرزی دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۶    
خدا قلب پدر را هدایت می کند تا شوهر مناسب دخترش را از میان خواستگاران بشناسد. قدمای ما مطابق همین حدیث عمل می کردند لذا چه بسا زوجین ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۲۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه، بمب گذاری های روز گذشته در شهر مایدگوری نیجریه که منجر به کشته شدن تعدادی از مردم بی گناه شد را محکوم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۶    
سید مهدی رحمتی با 119 بازی متوالی در لیگ برتر رکورد عجیبی در فوتبال ما به ثبت رساند، رکوردی که به نظر می رسد به این زودی ها هم شکستنی نباشد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۶    
عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: تعرفه وضع شده بین 10 تا 25 درصد است که برای شمس و فولاد خام 10 درصد، ورق 15 تا 20 درصد و محصولات طولی همچون میلگرد تا 25 درصد است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۱    
یک قبیله آدم خوار به نام واراناسی در هند وجود دارد. کریستیانو اوستینلی یک عکاس ایتالیایی چندی پیش به این قبیله سفر کرده و تصاویری از مردم آن تهیه و منتشر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۱    
رییس هیات مدیره انجمن بیماران کلیوی ایران گفت گزارش ها به این انجمن حاکی از این است که عده ای از طریق کردستان به خارج از کشور برای فروش کلیه خود اعزام می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۵۷    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: خاطرات خود نوشت سردار سلیمانی از عملیات کربلای 5 و دفاع مقدس در دو کتاب مجزا منتشر می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۷    
آمریکا تا پیش از این گمان می کرد دولت عراق نمی تواند بدون دخالت مستشاران غربی به شکلی نظام یافته با "داعش" درگیر شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۷    
یکی از اعضای گروه تروریستی داعش که با ریشی قرمز در عملیات تروریستی این گروه حضور دارد یک فرانسوی است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۷    
گروه تروریستی بوکوحرام از بیعت خود با سرکرده گروه تروریستی داعش خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۲    
یک زیست شناس روس تصاویری از چترهای دریایی مختلف که در اعماق اقیانوس زندگی می کنند، منتشر کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۲    
حضور پر رنگ قرآن کریم در خانواده برکت عظیمی برای اعضای آن به ارمغان می آورد. خانواده خلفی خانواده ای است که در خانه شان صدای تلاوت آیات قرآن مریم بیش از هر صدای دیگری شنیده می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۷    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: پیام مشترک سپاه و وزارت دفاع به دوستان و دشمنان این است که تحریم ها هیچ تأثیری در روند برنامه های دفاعی ایران ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۲۲    
قیمت عرضه هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم در برخی مناطق تهران امروز به 6 هزار و 950 تومان رسید و البته در برخی مناطق تهران تا 7500 تومان هم عرضه می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۵۸    
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه ما مطالب زیادی داریم که بتوانیم در اختیار مخاطب قرار دهیم و مخاطب نیز تشنه این اطلاعات است، گفت: قوه قضائیه در پرونده فساد 3 هزار میلیاردی جهاد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۸    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات روز جاری (یکشنبه) بازار سرمایه با 104 واحد افت در ارتفاع 63 هزار و 806 ایستاد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۲۸    
صرافان بازار ارز و سکه روز یکشنبه نرخ هر دلار آمریکا را با 6 تومان کاهش قیمت نسبت به روز شنبه گذشته سه هزار و 399 تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با سه هزار تومان رشد 959 هزار تومان ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۴    
به گزارش ایران خبر ، عکس های خبری امروز را از تمرین آموزشی ارتش عراق آغاز می کنیم، سپس تصاویری از جشنواره رنگی در هند، حاشیه سخنرانی باراک اوباما و جاری شدن سیل در سائوپائولو را خواهیم دید. ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۴    
مراسم رونمایی از کتاب تبیین فرازهایی از اندیشه های نظامی و دفاعی فرماندهی معظم کل قوا در سالن اجتماعات دانشگاه افسری امام علی(ع) انجام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۵    
محمد رضا تابش نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز(یکشنبه) دچار عارضه مغزی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۵    
عده ای می خواهند در سال 94 با پول های کثیف و بادآورده وارد بازی سیاسی شوند. هزار بار پوستین خود را عوض کنند نمی توانند دست های آلوده به فسادشان را بپوشانند ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۰    
توزیع اسکناس نو، آخرین وضعیت تراکنش ها در شبکه شتاب و شاپرک و همچنین تشریح گزارشی از وضعیت تولید و چاپ اسکناس در سال جاری محور بحث های مطرح شده در نشست خبری سه مقام بانک مرکزی بود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۰    
سرایدار جوان، پس از پیدا کردن کیف حاوی چک و پول به مبلغ 15 میلیارد ریال، آن را به صاحبش بازگرداند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۴۰    
سلیقه مالکان به همراه هوش و نبوغ مهندسی، ساختمان های زیبایی از جدال معماران با جاذبه زمین خلق کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۱    
لایحه بودجه سال 94 در فضایی کم تنش و با کمترین تغییر نسبت به آنچه دولت پیشنهاد داده بود توسط نمایندگان مجلس به تصویب رسید ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۲۶    
غلامعلی حداد عادل با اشاره به سخنان رییس جمهور که گفته بود مردم در زمینه ممیزی اظهارنظر کنند، گفت: این فکر را می پسندم که مردم در هر کاری نظر بدهند ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۲    
حضرت آیت الله خامنه ای پدیده زمین خواری و اخیراً کوه خواری و ساخت و ساز در ارتفاعات را از مسائل رنج آور و اسف بار دانستند و تأکید کردند: باید در قانون ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۸    
مردم ونزوئلا دومین سالروز مرگ هوگو چاوز، رئیس جمهوری فقید این کشور را گرامی داشتند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۳    
سخنگوی انجمن سینماداران چیدمان اکران نوروزی را چیدمانی خوب توصیف و اظهار امیدواری کرد که جامعه آرام باشد و مردم به راحتی به سالن های سینما مراجعه کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۹    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: آنچه که در عربستان مطرح می شود، موضعی است و در این کشور یک تحول رخ داده و یک دولت جدید روی کار آمده و این دولت رژیم قبلی را تسویه کرده و بین جمهوری اسلامی و عربستان ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۴    
به گزارش ایران خبر ،بهزاد قیاسوند پیش از ظهر امروز در نشستی خبری که با عنوان تمهیدات بانک مرکزی در روزهای پایان سال در ساختمان این بانک در میرداماد برگزار شده بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۹    
نشست خبری مراسم رونمایی از "وای فای لامپ" (گلوری) هیجدهم اسفندماه با حضور لاله افتخاری مؤسس و رئیس فراکسیون حمایت از مخترعان، نخبگان، نوآوران مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۵    
نیروهای عراقی با پشتیبانی مبارزان شیعه، عملیات گسترده ای را برای آزادسازی شهر تکریت آغاز کرده اند. گروه تروریستی داعش از تابستان گذشته، شهر تکریت و بخش هایی از حومه آن را در اختیار خود دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۵۰    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از نهادهای موازی شورای عالی مجازی انتظار می رود فعالیت خود را با شورا هماهنگ کنند و وزارت ارتباطات و نهادهای اجرایی بر تقویت شورای عالی فضای مجازی بکوشند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۰    
هدف نبرد تکریت ابلاغ این پیام به جامعه جهانی مبنی برای عدم نیاز به دخالت زمینی خارجی است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۵    
مدیر تامین برنامه شبکه نمایش گفت: این شبکه با پخش فیلم و سریال های مختلف میزبان مخاطبان در نوروز 94 است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۵    
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: ممکن است در صورت کشیده شدن مزایده به مرحله سوم، از سوی هیئت واگذاری شرایط تعدیل پیدا کند اما احتمال تعدیل قیمت ضعیف است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۳۰    
وزیر خارجه آمریکا در پیامی محرمانه به سراسقف مسیحیان مارونی لبنان، شانس دستیابی به توافق هسته ای با تهران را بالا خواند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۲۱    
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: آیت الله موحدی کرمانی به نمایندگی جامعه روحانیت مبارز مختار است هر تصمیمی که صلاح می داند را در دیدار با آیات مصباح و یزدی اتخاذ کند که قطعاَ ما نیز به تصمیم ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۱    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از موشک های کروز زمینی سومار رونمایی کرد. وی همچنین از تحویل انبوه موشک های بالستیک دوربرد قدر و قیام به نیروی هوافضای سپاه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۶    
بانک مرکزی در گزارشی با تحلیل وضعیت بحران آب در کشور و الزامات مدیریت آن نسبت به ورود کشور به شرایط تنش آبی شدید هشدار داد و راهکارهای مدیریتی این وضعیت را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۶    
رشد قابل توجه مبادلات تجاری ایران و آلمان خشم رژیم صهیونیستی را برانگیخت.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۶    
هیئت پارلمانی ایران به منظور دیدار با همتایان انگلیسی خود، صبح امروز عازم لندن شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۱    
ارتش سوریه با عملیاتی ویژه علیه گروه تروریستی جیش الاسلام در حومه دمشق ده ها تن از سرکردگان این گروه را به هلاکت رساند و تعدادی از آن ها را نیز به اسارت گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۱    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای، از مخاطبان خود خواست مهم ترین و به یادماندنی ترین جمله رهبر معظم انقلاب در سال 1393 را انتخاب کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۲    
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، از افزایش 200 هزار تومانی هزینه سفر به عتبات عالیات از 21 اسفند ماه به علت حذف ارز تعادلی از هزینه های ارزی عتبات خبر داد و گفت: از 21 اسفند ماه ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۲    
عضو کمسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه "توافق هسته ای با 1+5 باید به تائید و تصویب مجلس برسد"، گفت: مجلس و مردم از توافق خوب هسته ای حمایت می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۸    
سخنگوی اورژانس کشور از واژگونی خونین یکدستگاه اتوبوس مسافر بری در مازندران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۳    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: در طرح نوروزی امسال قرار است 50 هزار نفر ماموران پلیس راهور در سراسر کشور از 25 اسفند تا 15 فروردین در طرح نوروزی مشارکت داشته باشند و امیدواریم سوانح ترافیکی نسبت به سال ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۳    
"اقصی محمود" دختر نازپروردۀ اسکاتلندی است که پس از حضور در جمع داعشی ها ریاست اردوگاه های داعش را که ده ها دختر ایزدی در آنها نگهداری می شوند، بر عهده گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۳    
وزیر نیرو شب گذشته در برنامه "نگاه یک" عملکرد این وزارتخانه در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۳    
هاشمی گفت: اگر اعتبار دو هزار میلیارد ریالی پیش بینی شده برای کمک مالی به زوج های نابارور در اختیار این وزارتخانه قرار داده می شد، ما توان کمک 15 میلیون ریالی به این زوجها ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۹    
تسویه مطالبات انباشته معوق خودروسازان داخلی از بابت عدم امکان استفاده گواهی های اسقاط خودروهای فرسوده و شرایط جدید اسقاط انواع خودرو در دولت تصویب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۹    
شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی کشکولی، پنجم اردیبهشت ماه سال 94 را برای رسیدگی به پرونده سعید مرتضوی تعیین کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۱۴    
یک مقام حوثی می گوید: ما از ایران می خواهیم در یمن سرمایه گذاری کند و آنها قدرت این کار را دارند. بایکوت برخی کشورهای عربی منطقه و کشورهای غربی دست ما را نمی بندد بلکه ما را به جلب گزینه های جدید ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۹    
عضو هیأت مدیره کانون عالی انجمن های صنفی کشور با اشاره به اینکه افزایش 15درصدی دستمزد سال آینده نظر مستقیم طیب نیا بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۹    
در حالی روز شنبه مسئولان محلی استان هرمزگان از افزایش 8 برابری گرد و غبار در این منطقه خبر دادند؛ مسئولان شرکت هواپیمایی ماهان ایر علی رغم لغو پرواز سایر خطوط و فرود اضطراری برخی دیگر در شهرهای مجاور ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۹    
ژنرال قاسم سلیمانی یک چهره ی نظامی مهم در منطقه است. وی در سالهای اخیر از سایه بیرون آمد چون وی نقش بسیار مهمی هم در سوریه و هم در عراق ایفا کرد تا از دولت های دمشق و بغداد در مقابل داعش حمایت کند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۴    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از اجرای طرح تحول نظام سلامت، در حکم نقشه راه این وزارتخانه برای تکمیل این طرح است
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۳۵    
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها با بیان اینکه یارانه ماه اسفند زودتر واریز می شود، گفت: یارانه نوزادانی که پدر و مادرشان یارانه بگیر بوده اند، فوری برقرار می شود.