یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۵:۵۹May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 26 اسفند 1393 - irankhabar.ir

ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۸    
معاون رئیس جمهور از صدور توریست کارت ملی برای گردشگران خارجی از 20 فروردین ماه سال آینده خبر داد و اعلام کرد: توریست کارت گردشگران داخلی نیز به زودی آماده استفاده خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۶    
رئیس جمهوری آمریکا پیدایش داعش را نتیجه سیاست خارجه جمهوری خواهان زمانی که در قدرت بودند دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۰    
علی یونسی به دلیل اظهارات حاشیه ساز اخیر خود که موجب رنجش دوست داران انقلاب اسلامی ایران شد، امروز به دادگاه ویژه روحانیت احضار شد و مورد بازپرسی قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به دیدار تیمش برابر الشباب عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: شناخت خوبی از حریف داریم و برای پیروزی به میدان می رویم.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۵۸    
اگر روزی به دلیل ارتکاب جرم در دادگاه محاکمه شوید احتمالاً بیشترین ترس را از شنیدن حبس و زندان به عنوان مجازات خواهد بود. با این وجود در این سال ها برخی قضات به سمت صدور مجازات های نامتعارف رفتند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۹    
گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران با اذعان بر تروریستی بودن گروه مجاهدین خلق مدعی شد که اطلاعات مورد نظر خود را از عوامل وابسته به این گروه تهیه نمی کند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۴    
در حاشیه سفر امروز حجت الاسلام حسن روحانی به عسلویه. دمای هوای بندر جنوبی عسلویه امروز 26 درجه سانتیگراد بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۶    
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت که سال های گذشته نشان می دهد که ایران تسلیم نخواهد شد و تلاش ها برای تشدید فشارها به ایران برای کوتاه آمدن در برنامه هسته ای خود نه تنها نتیجه نمی دهد بلکه به جنگ ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۶    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اینکه نرخ رشد اقتصادی 3.6درصدی در 9ماهه امسال پس از 8 فصل کاهش دستاوردی چشمگیر است از عزم جدی بانک مرکزی برای متناسب کردن نرخ سود بانکی با تورم در سال آینده خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۰    
از سوی کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، ترکیب سرخپوشان مقابل تیم فوتبال النصر اعلام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۲۲    
وزیر آشتی ملی سوریه اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا درباره مذاکره واشنگتن با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه را بیانگر شکست طرح آمریکا در منطقه توصیف کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۹    
رییس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران پس از دیدار دوم خود با وزیر انرژی امریکا گفت : در نود درصد مسایل فنی به توافق رسیده ایم.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجا رمواد محترقه در پشت بام یک ساختمان4طبقه و کشته و مصدوم شدن 3تن خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۵    
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: حرم مطهر حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) نوروز سال 1394 آماده پذیرایی و خدمت رسانی به 20 میلیون تشرف زائر از اقصی نقاط ایران و جهان است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۳    
معاونت پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، یکی از بخش های فعال و پُرکار این مجموعه در سال 93 بود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۳    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از بازگشت از بروکسل گفت: مذاکرات با طرف اروپایی خوب بود و از صبح چهارشنبه مدیران سیاسی هر سه کشور اروپایی همراه با مدیران سیاسی چین و روسیه به مذاکره کنندگان ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۰    
راشل کوری دختر جوان آمریکایی اهل واشنگتن بود که مدت ها در موضوعات صلح فعالیت می کرد و سرانجام توسط یک بلدوزر اسرائیلی به شهادت رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۰    
رئیس سازمان هواشناسی گفت: طی برنامه ریزی های انجام گرفته طی سال جدید هواشناسی با رشد و توسعه مطلوبی در تمام زمینه ها رو به رو خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۲    
مسجد نور واقع در میدان فاطمی تهران دچار حریق شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۲    
بر اساس مصوبه هیأت وزیران، وزارت راه و شهرسازی مجاز است برای اجرای آزادراه تبریز – مرند – بازرگان به طول حدود 253 کیلومتر، نسبت به انعقاد قرارداد مشارکت با شرکت احداث ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۶    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز و پس از بازگشایی نماد شرکتهای پالایشی با افت 3589 واحد به رقم 61 هزار و 532 واحد رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۶    
نماینده مردم مجلس شورای اسلامی گفت: در رانت 650 میلیون یورویی به یک فرد رانت داده شد و در این مرحله خلاف دیگری صورت گرفت که رانت به دو شرکت دولتی داده شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۳    
مسافران نوروز حتماً 100 پیام امدادی آموزشی را به خاطر بسپارید، مثلاً در صورت بروز هر گونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی با شماره ملی ندای امداد 112سازمان امداد و نجات تماس بگیرید یا به نزدیکترین پست ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۷    
اعلام حکم بدوی قضایی در مورد یکی از پرونده های پیچیده و سنگین را می بایست گامی به جلو در مسیر اجرای عدالت ارزیابی کرد. این برداشت کلی بدون در نظر گرفتن سنخیت مجازات با حجم تخلفات است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۷    
شهردار تهران از تبدیل 1500هکتار از اراضی تلو در گردنه قوچک به پارک جنگلی در روز طبیعت خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۱    
کامینیتو دل ری (معبر کوچک پادشاه) که در ارتفاع 330 فوتی دره لوس کایتانس اسپانیا ساخته شده، از سوی بسیاری از رسانه ها و گردشگران ترسناک ترین معبر دنیا لقب گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۱    
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: پروژه سد سیلوه با بیش از 90درصد پیشرفت فیزیکی قابلیت انتقال 100میلیون مترمکعب آب در سال 94 به دریاچه ارومیه را دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۵    
تفریحی که دو نفر در اوقات بیکاری شان انجام می دادند، کم کم تبدیل به پروژه ای جدی شد تا باعث شود آنها به فکر ساخت ماکت های خلاقانه مشهورترین عکس های تاریخ بیفتند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۲    
عکس های خبری امروز را از تجمع مسیحیان هند آغاز می کنیم؛ سپس تصاویری از شهردار لندن در باغ سلطنتی، مسابقات جهانی کرلینگ زنان در ژاپن و شرایط اضطراری چین بر اثر آلودگی هوا را خواهیم دید.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۶    
عضو سابق کنگره آمریکا گفت: باید به ایران به دلیل مبارزه با گروه های تروریستی نامه تشکرآمیز ارسال کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۳    
یک مقام بلندپایه آمریکایی اعلام کرد مذاکرات هسته ای ایران با پیشرفت هایی همراه بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۷    
صرافان بازار ارز و سکه روز سه شنبه نرخ هر دلار آمریکا را با 73 تومان رشد نسبت به روز دوشنبه گذشته سه هزار و326 تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با دو هزار تومان رشد 935 هزار تومان ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۰    
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: برخی درباره سفر به نیویورک برای شرکت در کمیسیون مقام زن از عبارت لشکرکشی زنان به سرزمین شیطان یاد کردند در حالیکه این افراد هنوز فرق بین لشکر از گروهان ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۰    
ترک همدانی گفت : موارد اتهامی حمله کنندگان به علی مطهری ، تخریب اموال ، توهین ، ضرب و جرح و قذف است که مجازات قذف به تنهایی شلاق است .
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۷    
منابع سوری از ادامه عملیات ارتش سوریه در مناطق مختلف درعا، حلب و دیرالزور و حومه دمشق و حماه و هلاکت تعدادی از تروریست ها خبر دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۶    
نیروهای عراقی توانستند روستای طویلعه را در جنوب کرکوک از وجود عناصر گروه تروریستی داعش پاکسازی کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۳    
رئیس جمهور در مراسم افتتاح فاز 12 پارس جنوبی با بیان اینکه پیش بینی می کنیم رشد اقتصادی تا پایان سال 93 به حدود 3 می رسد، گفت: امروز دولت در شرایط تحریم، تورم را به زیر 16 درصد رسانده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۷    
تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دو بازی دوستانه 30 دقیقه پس از تحویل سال 1394 راهی اتریش خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۴    
ناظر بازی نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس گفت: اتفاقات حاشیه ای هیچ تاثیری در نتیجه این بازی نداشت و نتیجه کاملاً فوتبالی بود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۶    
معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، از آماده باش بیش از 1600 ایستگاه و پایگاه آتش نشانی در کشور برای خدمات رسانی به حادثه دیدگان احتمالی مراسم چهارشنبه سوری خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۰    
عضو پیشین تیم هسته ای کشورمان گفت: نتانیاهو ادعا کرده که هرگونه معامله هسته ای با ایران محرک رقابت تسلیحاتی مهار نشدنی در خاورمیانه خواهد شد و رویای یک منطقه عاری از سلاحهای هسته ای به خاک سپرده ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۲    
از آنجایی که جرم اصلی این افراد توهین به مقدسات بوده است، با توجه به میزان جرم، یک تا پنج سال حبس و به علت تحصیل مال نامشروع -به فراخور درآمد حاصله- محکوم به رد مال شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۶    
یک زن هلندی برای پیوستن به گروه تروریستی داعش به همراه دو کودک خردسالش از طریق ترکیه به سوریه گریخت.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۸    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به دستگیری روزانه 130 معتاد و خرده فروش در پایتخت عنوان داشت که پاکسازی تهران از مواد فروشان و معتادان ولگرد مثل آب خوردن است به شرطی که...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۵    
روز گذشته، درست یک هفته پس از دوشنبه حادثه ساز شیراز، علی مطهری به ابهام های مطرح شده توسط منتقدان خود پاسخ داد ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۲    
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با صدور بیانیه ای درباره حکم مهدی هاشمی تاکید کرد: قوه قضائیه بار دیگر ثابت کرد در برخورد با متجاوزین به اموال ملت قاطع بوده و اغماض نخواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۲    
مقام های رسمی در میسوری آمریکا اعلام کردند عصر روز دوشنبه پلیس پس از ورود به یک خانه با جسد یک مرد و دو کودکش روبرو شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۶    
بزرگترین و ایرانی ترین فاز گازی پارس جنوبی صبح امروز با حضور رییس جمهوری و مقامات ارشد نفتی کشور به بهره برداری رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۲    
رییس کلانتری 113 بازار از دستگیری زن و مرد جوانی که قصد داشتند مخدر تریاک را در پوشش بادام هندی به کانادا پست کنند، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۲    
در کشوری که نام خانوادگی توسط پسرها به نسل بعد منتقل می شود و فرزندان مذکر بیشترین امنیت اجتماعی و اقتصادی را برای خانواده به همراه می آورند، ترجیح خاصی برای داشتن نوزاد پسر وجود دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۰    
از آنجا که قریب به اتفاق مسافران نوروزی خارج از کشور ، ایام سفر را در هتل ها می گذرانند، داشتن اطلاعات از نوع هتل ها می تواند برایشان بسیار مفید باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۴    
یکی از مسئولان ارشد اطلاعاتی آمریکا از همانند سازی تاسیسات هسته ای ایران در این کشور و نتایج بررسی آن خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۴    
بانک مرکزی از بین 39 ارز بانکی موجود در معاملات امروز (سه شنبه 26 اسفندماه) مرکز مبادلات ارزی کشور نرخ بانکی 18 ارز را نسبت به روز گذشته کاهش و نرخ 20 ارز دیگر را افزایش داد البته نرخ یک ارز نیز ثابت ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۵    
احمدرضا عابدزاده می گوید پسرش امیررضا که حالا گلر دوم تیم ملی امید است باید خودش تصمیم به ازدواج بگیرد اما او هنوز خیلی برای این کار جوان است!
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۰    
ارزیابی توکلی از عملکرد اقتصادی دولت، انتقاد از عملکرد یارانه ای ، دفاع از تورم زدایی، شناسایی دقیق فقرا و ثروتمندان در کشورهای غربی ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۰    
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: ما وظیفه داریم در مقابل هر تجهیزاتی که دشمن دارد، "پاد" آن را در مقابل تجهیزات دشمن داشته باشیم و می توانیم از خود دفاع کنیم.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۴    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مقصر واقعه شیراز رئیس دانشگاه است که از اجرای مصوبه شورای تأمین استان فارس تمرد کرده و لذا تقصیر اساسی در واقعه شیراز با شخص رئیس دانشگاه شیراز و قائم مقام او است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۱    
پوتین، رئیس جمهور روسیه حسن روحانی رئیس جمهور آمریکا نخست وزیر انگلیس رئیس جمهور روسیه وزیر خارجه آمریکا نخست وزیر ژاپن وزیر خارجه آمریکا رئیس جمهور فرانسه ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۸    
کارشناسان انرژی معتقدند که ورود نفت ایران به بازار جهانی نفت در صورت توافق هسته ای سریع نبوده و نیاز به زمان خواهد داشت؛ همچنین ایران طی 6 ماه پس از لغو تحریم ها ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۸    
حداقل حقوق کارمندان دولت در سال94 به میزان 684 هزار تومان تعیین شده است که حدود 28 هزار تومان از حداقل حقوق 712 هزار و413تومانی کارگران در سال آینده کمتر است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۶    
شهرک نشینان سرزمین های اشغالی فلسطین قرار است روز سه شنبه 17 مارس نخست وزیر رژیم صهیونیستی را انتخاب کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۳    
سایت سوئدی نوشت تیم ملی کشورش بدون زلاتان ابراهیمویچ به مصاف ایران می رود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۱    
رئیس مجلس قانون بودجه 1394 را به رئیس جمهور ابلاغ کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۸    
به گزارش ایران خبر ، متن کامل قانون بودجه سال 1394 کل کشور که دقایقی پیش از سوی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای اجرا به حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور ابلاغ شد، به شرح ذیل است: ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۰    
باراک اوباما گفت: به جای سناتورها شرمنده ام. رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با پایگاه"وایس" گفت: داعش حاصل مستقیم بزرگ تر شدن القاعده در عراق است که به دلیل حمله ما بوجود آمد ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۰    
باند بزرگ تبهکاری که از اسناد جعلی بعنوان وثیقه برای آزاد کردن زندانیان استفاده می کردند، دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۹    
یکی از نزدیکان مشایی اعتقاد دارد که هاشمی رفسنجانی در انتخابات مجلس خبرگان آینده رد صلاحیت می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۶    
آخرین مواضع دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه درباره تدوین منشور حقوق شهروندی از سوی دولت یازدهم، گزارش UPR ایران در سازمان ملل، عملکرد احمد شهید و شیوه گزارشگری وی ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۷    
مدیر کل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی ها وزار تعاون،کار پس از تعیین دستمزد سال آینده کارگران حق الزحمه جدید کارگارن را ابلاغ کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۴    
مدیر کل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: لایحه ساماندهی بیماران مبتلا به اختلال هویت جنسی تمامی حمایت های مورد نیاز این افراد را پیش بینی کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۱    
دانشمند هسته ای ایران در آمریکا دستیابی به انرژی پاک، شیرین کردن آب دریا، تولید دانش و پیشرفت سایر صنایع غیر هسته ای را از جمله منافع برنامه هسته ای برای کشورمان می داند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۹    
رییس جمهوری برای بهره برداری رسمی از فاز 12 پارس جنوبی صبح سه شنبه عازم عسلویه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۶    
عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت اطلاعات گزارشی در خصوص فعالیت های مهدی هاشمی در انگلستان ارائه می دهد که پس از مدتی این گزارش پس گرفته می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۳    
نیویورک تایمز به نقل از یک مقام آگاه آمریکایی می نویسد ظریف در دیدار با کری موضوع نامه 47 سناتور آمریکایی خطاب به ایران را مطرح کرده و از کری توضیح خواسته است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۵    
در حالی که دور جدید مذاکرات هسته ای در لوزان سوئیس در جریان است، رئیس کمیته روابط خارجی سنا گفته است که لایحه ملزم ساختن اوباما به ارائه توافق هسته ای با ایران به کنگره برای تصویب ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۵    
معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور از شناسایی هویت بیش از 10 نفر از عاملان حادثه شیراز خبر داد و گفت: بر اساس اطلاعات جمع آوری شده تا کنون جمعی از عوامل این حادثه شناسایی شده اند.