پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۵:۴۲May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 25 اسفند 1393 - irankhabar.ir

ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۳:۴۰    
سخنگوی کاخ سفید می گوید که اگر ایرانیان پس از بیش از یک سال مذاکره نتوانند بر سر پرونده هسته ای خود با 1+5 به توافق برسند، آمریکا و شرکایس میز مذاکرات را ترک خواهند کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با تاکید براین که بازیکنانش به دنبال تثبیت صدرنشینی در گروه نخست لیگ قهرمانان آسیا هستند، گفت: در این فصل با وجود مشکلات متعدد، کارمان را پیش بردیم.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۱    
شهر هامبورگ آلمان نامزد میزبانی بازیهای المپیک 2024 شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۳:۲۶    
رییس دفتر رییس جمهوری کشورمان تاکید کرد: نامه 47 سناتور آمریکایی نشان داد که بعضی آمریکایی ها حتی به مصالح ملی خودشان نیز توجه ندارند ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۳:۲۶    
جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور از کاهش 3 درصدی تعداد کارکنان دولت خبر داد و گفت: 68 هزار و 201 نفر از تعداد کارکنان دولت کاسته شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۳:۱۷    
همزمان با سفر وزیر خارجه ایران به بروکسل برای دیدار با همتایان اروپایی خود، وزیر خارجه آمریکا در لوزان سوئیس به دوچرخه سواری پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۲:۲۷    
وزیر نفت گفت: ایران آمادگی دارد در صورت لغو تحریم ها ظرف چند ماه صادرات نفت خام خود را به میزان یک میلیون بشکه در روز افزایش دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۲:۰۱    
ارکستر سمفونیک تهران پس از مدتی که به حالت تعلیق درآمده بود امشب در تالار وحدت به طور رسمی روی صحنه رفت و سرود جمهوری اسلامی را به صورت زنده نواخت.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۵۵    
نشست خبری سرمربی تیم ملی فوتبال ایران لغو شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۵۲    
قیمت بلیت سینماها برای سال آینده مشخص شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۶    
قشم - اینجا قشم است جزیره ای در جنوبی ترین نقطه ایران که خود را برای برگزاری نوروز و پذیرایی از خیل مسافرانی که تعطیلات را بهانه کرده و سری به این دیار کهن می زنند؛ آماده می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۳    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: در صورتی که اعتباری برای برگزار کردن الکترونیکی انتخابات به وزارت کشور تعلق نگیرد همچون انتخابات گذشته در 1500 شعبه اخذ رای انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۷    
یک عضو ارشد هیات مذاکره کننده هسته ای ایران تاکید کرد: در نشست امروز (دوشنبه) بیش تر بحث ها عمل گرا و اجرایی بود و با این روند شاید بتوان به راه حل ها نزدیک شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۴    
وزیرامورخارجه کشورمان در بروکسل با مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا دیدار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۲۸    
وزیر اقتصاد کشورمان با رئیس جمهور و وزرای اقتصاد، تجارت و دارایی سوریه دیدار و توافقنامه حضور بخش خصوصی در بازسازی سوریه را امضا کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۵۲    
مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور با قهرمانی تیم اصفهان به پایان رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۲    
رییس سازمان انرژی اتمی ایران مذاکرات امروز در لوزان را رو به جلو توصیف کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۲    
نتایج یک تحقیقات نشان می دهد که آمریکا و روسیه در بین سال 2010 تا 2014 بزرگترین صادر کننده سلاح در جهان بوده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۷:۲۱    
رییس اتحادیه خشکبار و آجیل فروشان تهران نرخ هر کیلوگرم آجیل مخلوط را 30 تا 52 هزار تومان عنوان کرد و گفت: این اختلاف قیمت به دلیل نوع خشکبار و اقلامی است که در آجیل مورد استفاده قرار می گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۵    
قائم مقام باشگاه پرسپولیس می گوید مسئولان به مشکل رضا نورمحمدی نگاه ملی داشتند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۹    
تعدادی از نمایندگان مجلس که مخالف حمله ی اوباش به علی مطهری در شیراز بودند، امروز در مجلس شورای اسلامی به دور او حلقه زدند و با او خوش و بش کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۷    
مدیرکل برنامه ریزی سازمان حج و زیارت گفت: زائران اعزام های لغو شده نوروزی به دلیل اختلال در روند صدور ویزا ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۴    
مذاکرات وزیران خارجه ایران و آمریکا با حضور هیات های مذاکره کننده دو طرف که از صبح روز دوشنبه در لوزان سوییس آغاز شده بود پس از پنج ساعت پایان یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۹    
مدیر کل مرزهای وزارت کشور از بازگشایی مرز شلمچه برای عبور و مرور زایران عتبات عالیات خبر داد و گفت: این مرز در ایام تعطیلات نوروزی برای مسافران باز خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۱    
حاج قاسم گفت: من با شما عکس نمی گیرم. جواد هم بی معطلی و باخون سردی گفت: ما که نمی خواهیم با شما عکس بگیریم.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۸    
وزیر دادگستری با اشاره به اهمیت رخنه ایجاد شده در نظام سیاسی حاکم بر آمریکا در موضوع هسته ای کشورمان گفت: نظام اسلامی با قوت و قدرت در برابر ابرقدرتها ایستاده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۸    
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آمادگی سازمان پژوهش های هسته ای اروپا (CERN) به منظور پذیرش ایران به عنوان عضو وابسته این سازمان و واگذاری قسمتی از طرح های خود به کشورمان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۵    
سرکرده گروه تروریستی داعش و 9 نفر از همراهانش در استان هلمند افغانستان کشته شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۵    
رئیس جمهور سوریه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آمریکا مبنی بر لزوم مذاکره با نظام سوریه گفت که دمشق منتظر اقدمات عملی واشنگتن است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۹    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد از درخواست جدی دو سرمایه گذار خارجی برای راه اندازی قطب سوم خودروسازی در ایران خبر داد و گفت: با موافقت وزیر نفت، ساخت پالایشگاه هرمز در بندر عباس به جاسک منتقل می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۴    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات روز جاری (دوشنبه)بازار سرمایه با 142 واحد رشد در ارتفاع 65 هزار و 122 واحدی ایستاد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۹    
قائم مقام پیشین وزارت خارجه آمریکا می گوید اگرچه استدلال ها درباره لزوم توقف غنی سازی در ایران را می پذیرد اما این قطار ایستگاه را ترک کرده.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۳۴    
نعمت الله نازپرورده روز دوشنبه افزود: در جریان این حادثه یکی از عشایر ایل کلهر به نام جلال بهرام زاده 24 ساله در حین تعلیف احشام با مین برخورد که بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۸    
وزیر کشور عراق با اشاره به تحقق 90 درصد اهداف در تکریت، از توقف عملیات در این شهر خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۱۲    
رئیس ستاد اجرای انتخابات شورایاری محلات گفت: نتایج منتخبین شورایاری محلات شهر تهران تا عصر امروز در سایت انتخابات منتشر می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۶    
جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا شرط 21 ماهه شدن خدمت سربازی در سال آینده را بازگو کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۴    
رییس مجلس شورای اسلامی در واپسین نشست خبری خود در سال 93 به تشریح ابعاد مهم قانون بودجه 94 و مصوبات مهم سال 93 پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۸    
شبکه دو با پخش 15 فیلم سینمایی و تلویزیونی جشنواره ای از فیلم های ایران و جهان را در تعطیلات نوروز 94 به خانه مخاطبان خود می برد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۵    
در حالیکه اوباما به دلایل امنیتی از تلفن هوشمند استفاده نمی کند ، مذاکره کننده ارشد وزارت امور خارجه از انتشار اخبار ویژه در یک گروه وایبری بین ظریف و تخت روانچی خبر داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۲    
بهنوش بختیاری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشته: با زیباترین و خانم ترین دوست روی زمین الناز بانو..صبح همگی بخیر عشقولیااا. ....زندگی بر مدار امید میچرخد یاعلی.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۹    
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: استعمار و استبداد وقتی هوشیاری مردم را می بینند، به تندروها دل می بندند چرا که می دانند مردم مسلمان ذاتا معتدل و میانه رو هستند و امنیت اجتماعی و آسایش مردم را بر هم ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۶    
آقا پسر 19ساله به همراه پدر، مادر، برادر و سه خواهر، هر چهار دایی و هر سه خاله، خان عمو و دو جفت پدربزرگ و مادربزرگ می روند به منزل امیدشان ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هیچ گاه علاقه ای به بسته شدن رسانه ها نداشتم، گفت: با تعطیلی یک رسانه بخشی از اهالی این حرفه بیکار می شوند که اصلا خوشایند نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۲    
کارمند اخراجی که با تشکیل یک گروه اقدام به سرقت مسلحانه از یک شرکت خصوصی در خیابان شریعتی کرده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۷    
اپلیکیشن خبری رهبر معظم انقلاب در فاصله بیست و چهار ساعت از انتشار در کانون توجه بین المللی قرار گرفت و در فروشگاه اپلیکیشن اپل به جایگاه برترین اپلیکیشن های خبری دست یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۴    
هشدارهای اخیر رئیس کل بانک مرکزی در مورد شرایط بانک ها و اضافه برداشت های روز به افزایش از منابع بانک مرکزی ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۴    
دویست و شصت تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای که توسط ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز قرائت شد، شرایط انجام توافق هسته ای را مطرح کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۴    
مقایسه گزارشی که اخیرا به کمیته نیروهای مسلح آمریکا ارائه شده، نشان می دهد جامعه اطلاعاتی آمریکا نام ایران و حزب الله را از فهرست تهدیدات تروریستی علیه آمریکا، حذف کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۸    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: طبق مصوبه تنظیم بازار و برخلاف سال های گذشته میوه شب عید (سیب درختی و پرتقال) تنها در میادین میوه و تره بار عرضه می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۵    
سردار قاسم سلیمانی که این روزها گاه ژنرال هم نامیده می شود در نظر سنجی چند رسانه تا حدودی مستقل به عنوان چهره سال و شخصیتی محبوب شناخته شده.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۰    
معاون قضایی دیوان عدالت اداری گفت: ما در این زمینه هرچه پرونده در دیوان عدالت اداری داریم ناشی از قانون گریزی مسئولان است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۷    
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز دوشنبه منتشر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۷    
مدیرعامل ایران خودرو غلام رضا رزازی را به عنوان مدیر عامل شرکت ایران خودرو دیزل انتخاب و معرفی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۴    
جسد غرق در خون زن 24 ساله و کودک سه ساله اش در خانه شان در مشهد پیدا شد. به گزارش ایران خبر ، این زن به نام اکرم چند سال قبل با همسرش ازدواج کرده بود که حاصل زندگی این زوج جوان دختربچه ای به اسم ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۱    
کاهش قدرت بویایی در سالمندان بیش از هر عامل دیگری از احتمال مرگ آن ها در پنج سال آینده خبر می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۸    
مردی جوان که پس از شنیدن جواب رد از خانواده دختر مورد علاقه اش، اقدام به انتشارتصاویر خصوصی و خانوادگی وی در فضای مجازی کرده بود، توسط پلیس فتای شهرستان سقز استان کردستان دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۸    
معاون خدمات شهری شهردار کرمان از چیدن سفره هفت سین به مساحت دو هکتار در شهر کرمان برای نوروز امسال خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح جزئیات برگزاری آزمون سراسری سال 94 از ثبت نام 880 هزار و 756 نفر در این دوره از آزمون خبر داد و گفت: بیشترین متقاضی در گروه علوم تجربی ثبت نام کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۶    
در این خبر تصاویر صفحه اول روزنامه های صبح امروز دوشنبه 25 اسفندماه را مشاهده می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۶    
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در تشریح چرایی کاهش قیمت طلا و سکه طی روزهای پایانی سال 93 گفت: هم اکنون بازار طلا و جواهر در رکود کامل و حالت بحرانی به سر می برد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۰    
یک مرد بریتانایی با خوردن نان یا ماکارونی مست می شود. این موضوع هم نزد پلیس موجب گرفتاری مرد شد، هم همسر این مرد فکر کرد شوهرش پنهانی الکل می نوشد ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۱۰    
رئیس جمعیت هلال احمر در حکمی علی اصغر احمدی را به سمت دبیرکل جمعیت هلال احمر منصوب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۷    
سخنگوی آموزش وپرورش شهر تهران با اشاره به فعالیت مدارس تا روز چهارشنبه 27 اسفند گفت: اگر اولیاء دانش آموزان به هر دلیلی موجهی تقاضای عدم حضور دانش آموز خود را داشته باشند این تصمیم با صلاحدید مدیر ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۴    
هرچند تعطیلات زیاد در ایران و گاهی قرار گرفتن یک روز به عنوان بین التعطیلی، همواره باعث شده تا کارشناسان نسبت به ساعتهای کار مفید و کاهش بهره وری و ضررهای اقتصادی معترض باشند اما این بار رئیس سازمان ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۵۸    
با وجود اینکه هنوز واقعی یا جعلی بودن آثار باستانی نابود شده توسط داعش در موزه موصل نامعلوم است، رئیس اداره آثار باستانی ملی عراق تاکید کرد که مجسمه های نابود شده ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۵۲    
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در تشریح چرایی کاهش قیمت طلا و سکه طی روزهای پایانی سال 93 گفت: هم اکنون بازار طلا و جواهر در رکود کامل و حالت بحرانی به سر می برد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۰    
وی یک خبر خوش به شهروندان داد و گفت: تا روز سه شنبه خودروهایی که منع قضایی نداشته باشند مالکانشان می توانند به ستاد ترخیص مراجعه کرده و بعد از طی روند قانونی، خودرو را آزاد کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۴    
برگزیده عکس های خبری امروز را از بمبگذاری نزدیک دو کلیسا در پاکستان آغاز می کنیم؛ سپس تصاویری از درخواست استیضاح رئیس جمهور برزیل، سیل زدگی شهر های مکزیک وتظاهرات ضد آمریکایی در ونزوئلا را خواهیم دید.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۴    
الی می گوید که این روزها مقام های حکومتی دیگر کاری به کارش ندارند. او می گوید: "الان قوی تر از پیش هستم. نه کاری می توانند بکنند نه چیزی می توانند بگویند."
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۱    
مدیرکل دفتر نظارت بر شرکت های هواپیمایی، فرودگاه ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به ممنوعیت فروش بلیت چارتری به صورت تک اعلام کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۵    
رهبر جمهوری خواهان در مجلس سنای آمریکا گفت: اوباما در آستانه امضای توافق خیلی بد با ایران است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۳    
شورای نگهبان امروز (دوشنبه) قانون بودجه سال 94 کل کشور را تایید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۷    
مراسم سوگواری و عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمة الزهرا(س) طبق روال همه ساله از سوی رهبر معظم انقلاب به مدت پنج شب برگزار می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۲    
بسیاری از افراد جامعه دچار سنگ های کلیه هستند که تغذیه نادرست و افراط در مصرف برخی از مواد، نقش بسیار مهمی در ایجاد این سنگ ها دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۹    
یک خبرگزاری آمریکایی مدعی شد در آخرین دور مذاکرات اختلافات تازه ای بروز کرده از جمله اینکه ایران خواستار حفظ سانتریفیوژهای تاسیسات فردو شده که پیش از این با تغییر کاربری آن موافقت کرده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۶    
فاز 12 که بزرگترین و ایرانی ترین فاز پارس جنوبی است، فردا سه شنبه همزمان با روزهای پایانی سال 93 با حضور رییس جمهوری به طور رسمی افتتاح می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۰    
محمودی گفت: طبق شاخص های جهانی نباید بیش از 40 درصد منابع آب زیرزمینی مورد مصرف قرار گیرد چرا که آن کشور به ورشکستگی منابع آب دچار می شود، در ایران بیش از 80 درصد منابع آبی مورد مصرف قرار گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از تامین اماکن از سوی شهرداری ها برای دست فروشان خبر داد و گفت: برای حمایت از تولید داخل باید تعرفه واردات کالا افزایش یابد ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۲    
فتح الله امی به عنوان رئیس پژوهشگاه هوا فضای وزارت علوم منصوب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۹    
دبیرکل مجمع بیداری اسلامی در بیانیه ای تأکید کرد: انقلاب اسلامی ضمن حفظ احترام به تمامیت اراضی کشورها تمامی مساعی خویش را برای جلوگیری از تجزیه عراق، سوریه و یمن به کار می گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۶    
سخنگوی وزارت کشور گفت: دولت در مذاکرات هسته ای، توسعه صادرات غیر نفتی، بهبود کسب و کار محیط زیست.... توفیقات خوبی داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۱    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از امروز 25 اسفند طرح ترافیکی و خدمات سفر ویژه نوروز 94 ْآغاز و تا 15 فروردین سال 94 ادامه دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۸    
جواد نکونام امروز باید در کلینیک باشگاه اوساسونا حاضر شود تا میزان آسیب دیدگی وی مشخص شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۵    
محمد جواد وزیر امور خارجه ایران و جان کری همتای آمریکایی وی صبح امروز در لوزان سوئیس پای میز مذاکره نشستند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۹    
معاون برنامه ریزی و آموزش سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: یکهزار و 350 پایگاه امداد و نجات این جمعیت از روز دوشنبه امدادرسانی نوروزی خود را آغاز کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۴    
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در ارزیابی عملکرد یکساله مجلس شورای اسلامی سطح تعامل میان مجلس و دولت در بررسی لوایح بودجه 93 و 94 کل کشور را ' استاندارد' خواند و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۸    
شورای عالی کار سرانجام در آخرین جلسه خود حقوق و دستمزد کارگران برای سال آینده را 17 درصد افزایش داد و از 609 هزار تومان فعلی به 712 هزار تومان رساند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۰    
آیت الله واعظ طبسی، نماینده ولی فقیه در استان های خراسان با صدور پیامی زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی(ع) را به سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری دعوت کرد.