شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۱:۳۰May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 18 اسفند 1393 - irankhabar.ir

ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۳:۵۰    
نادر حاتمی صاحب و سرآشپز پیتزا استیوستن در شهر ونکوور باز هم یک پیتزای بسیار گران و جدید را عرضه کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۳:۵۰    
هفدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری از فردا (سه شنبه) به مدت دو روز برگزار می شود که یکی از دستورکارهای آن انتخاب هیات رییسه جدید خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۱    
پس از شمارش آرا لحظاتی قبل، اسامی 40 نفر از منتخبان صاحبان کارت بازرگانی برای هشتمین دوره هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران انتخاب اعلام شد
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۱    
ایوبی گفت: در سال 94 باید با هم گفت وگو کنیم. اهالی سینما باید به آنان که سینما را دوست ندارند و از آن ناراحت هستند گفت وگو کنند. همه ما باید از ارزش های سینما دفاع کنیم ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۵    
بر اساس گزارش انجمن قلب اروپا (ESC)، بیماری های قلبی عروقی (CVD) با 51 درصد بیشترین عامل مرگ و میر زنان به ویژه در اروپاست.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۲    
معاون اجتماعی ناجا اعلام کرد : مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی روز شنبه هفته آینده در ستاد ناجا برگزار می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۳:۱۹    
رییس سازمان تعاون روستایی کشور از ذخیره سازی 70 هزار تنی سیب و پرتقال شب عید خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۱    
نگاهی به عکس های خبری روز از گوشه و کنار ایران و جهان
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۳    
ادامه عملیات ارتش سوریه علیه گروه های تروریستی تکفیری در مناطقی که شاهد جنایت های این گروه هاست، با هدف بازگرداندن امنیت و ثبات به این مناطق و هلاکت شمار زیادی از تروریست ها از جمله اخبار مربوط به ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۳    
بازی ایرانی سنگ اژده ها (Dragon stone)، تا اواخر فروردین ماه 1394 با طی کردن مراحل نهایی، برای عرضه سراسری در کشور آماده سازی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۱:۳۷    
عضو هیأت نظارت هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تهران گفت: ساعت 19 امروز درب ورودی محل اخذ رأی بسته شده و تا ساعت 19:35 افراد باقی مانده در محل ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۱:۳۱    
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی با تاکید بر اینکه توجه به مقوله فرهنگ نباید تا پایان سال اقتصاد و فرهنگ به فراموشی سپرده شود، مجید مجیدی را به عنوان چهره فرهنگی سال 93 انتخاب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۱:۱۴    
وزیر خارجه ایران نامه 47 سناتور آمریکایی را فاقد ارزش حقوقی دانست و آن را یک ترفند تبلیغاتی خواند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۷    
دومین مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که قرار بود روز سه شنبه برگزار شود به خاطر نرسیدن پیشنهادات برگزار نخواهد شد. قرار است هفته آینده در سازمان خصوصی سازی در مورد این دو باشگاه برگزار شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۴    
مشاور پیش بینی سازمان هواشناسی با اشاره به بارش گِل باران در نیمه شب دوشنبه گفت: وضعیت گرد و خاک در پایتخت تداوم نخواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۴۸    
نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از پایان برگزاری جلسه ای با بازرسان سازمان انرژی اتمی گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۲۰:۴۰    
رئیس جمهور، جمهوری تاتارستان فدراسیون روسیه امروز بعدازظهر با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۳    
سازمان انرژی اتمی با صدور اطلاعیه ای درباره وب سایت اینترنتی جعلی اعلام کرد: هرگونه آگهی استخدام و جذب نیروی انسانی در بخش های مختلف صنعت هسته ای از طریق آگهی رسمی اعلام می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۳    
بانک های پاسارگاد، صادرات، ملت، اقتصادنوین، ملی، کارآفرین و پست بانک اسکناس نو توزیع می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۷    
سید مهدی شجاعی با نگارش یادداشتی بر فیلم محمد(ص) ساخته مجید مجیدی آن را اثری قابل اعتنا دانست که آغازگر جریانی در سینمای دینی خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۴    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، از این پس سرمایه گذارانی که نسبت به احداث نیروگاه با بازده بالای 50درصد اقدام کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۴    
یک مقام مسئول در وزارت صنعت، معدن و تجارت جزئیات دستورالعمل جدید فروش خودرو که قرار است در روزهای آینده در هیات دولت بررسی و تصویب شود، را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۱۱    
هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی که از صبح امروز آغاز شده با برخی حواشی و تخلفاتی همراه است که خسروتاج به عنوان رییس انجمن نظارت بر انتخابات هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی درباره این تخلفات ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۵    
همه می دانند که شامه سگ ها بسیار قوی است؛ اما شاید کمتر کسی بداند این شامه قوی توان تشخیص سرطان را هم دارد!
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۲    
طی روز جاری، هواپیمای خورشیدی Si2 پرواز خود را از ابوظبی امارات متحده عربی آغاز خواهد کرد و طی 5 ماه به دور دنیا می چرخد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۶    
بهروز کمالوندی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی امروز (دوشنبه) برای پی گیری روند همکاری های مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و روسیه در راس هیاتی به مسکو سفر می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۷    
همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا صبح امروز دوشنبه در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۴    
مدیرعامل پارس خودرو در دومین جشنواره بین المللی طراحی خودرو، از عرضه محصول جدید گروه خودروسازی سایپا به نام ساینا در سال 94 خبر داد و گفت: قیمت ساینا حدود 30 میلیون تومان خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۵    
در پی بیانات مقام معظم رهبری در اهمیت و ضرورت صیانت از محیط زیست، رییس قوه قضاییه با صدور بخشنامه ای به مراجع قضایی سراسر کشور دستور داد که از تعدی و تخریب منابع طبیعی و تغییر کاربری بی رویه اراضی ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۷    
امتیاز میزبانی هفدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا به کشور امارات رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۰    
27 تن از سفیران، کارداران و وابسته های اقتصادی کشوری های مختلف صبح روز سه شنبه برای آشنایی با پیشرفت ها و توانمندی های صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران وارد پارس جنوبی شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۸    
جوشاندن نوشابه شاید کمی غیر منطقی باشد اما باید نتیجه آن را از نزدیک ملاحضه کنید !
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۱    
اعضای سیزدهمین هیات مدیره خانه سینما در دومین نشست خود رئیس، سخنگو و دبیر را تعیین کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۸    
بیل گیتس از جمله افرادی است که علاقه زیادی به طبیعت و بخصوص دریا دارد و از این رو در قسمتی از محل کارش نیز فضایی را به این علاقه شخصی اش اختصاص داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۳    
رییس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق های بازرگانی سراسر کشور، با ارایه گزارشی از آمار رأی دهندگان در سراسر کشور اعلام کرد: تاکنون هشت هزار و 87 رأی به صندوق ها ریخته شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۳    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات روز جاری (دوشنبه) بازار سرمایه با 46 واحد رشد در ارتفاع 63 هزار و 853 واحدی ایستاد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۷    
معاون اول رییس جمهوری در جلسه شورای عالی فناوری اطلاعات با تاکید بر تکمیل برنامه های دولت الکترونیک، گفت: هدف گذاری ما باید دستیابی به آخرین فناوری ها باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۱    
علی عسگری گفت: در 11 ماه سال جاری درآمدهای مالیاتی حدود 52 هزار میلیارد تومان بوده که معادل 96 درصد آن وصول شده و رشد 42 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۵    
مدیرعامل بانک ملی از واگذاری گروه ملی فولاد در ازای بخشی از بدهی گروه آریا به این بانک خبر داد و اعلام کرد: پایان اختلاس 3000 میلیاردی شروع شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۹    
در بازار امروز - دوشنبه - سکه تمام عیار 965 هزار و 500 تومان و هر دلار آمریکا 3406 تومان فروخته می شود که بر خلاف روزهای گذشته از روند کاهشی تغییر جهت داده و با افزایش همراه شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۶    
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی دولت در سال جاری گفت: چهار هزار و 800 میلیارد تومان برای ارزان کردن بهداشت و درمان هزینه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۰    
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازگشت به تهران درباره اینکه در 40 روزی که در کشورمان حضور نداشت آیا از وضعیت فوتبال ایران مطلع بود یا نه گفت: بله ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۹    
عضو شورای عالی کار از برگزاری نشست پایانی این شورا برای تعیین حداقل دستمزد سال آینده خبر داد و گفت: روز جمعه باحضور نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت تکلیف بسته مزد 94 کارگران روشن می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۶    
گروه تروریستی داعش فیلم تبلیغاتی جدیدی را برای ناشنوایان منتشر کرد که در آن دو شبه نظامی با زبان اشاره از غربی ها می خواهند تا به این گروه بپیوندند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۳    
وزیر ورزش و جوانان می گوید بازنگری هایی در موضوع حضور زنان در ورزشگاه ها صورت گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۱    
فرمانده نیروی زمینی ارتش از رونمایی سلاح تک تیرانداز با کالیبر23 میلیمتری در 29 فروردین سال آینده و روز ارتش خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۸    
برگزیده عکس های خبری امروز را از دستگیری مظنونین قتل بوریس نمتسف در روسیه آغاز می کنیم، سپس تصاویری از سالگرد مفقود شدن هواپیمای مالزی، روز جهانی زن و رژه رسمی در مقدونیه را خواهیم دید.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۵    
پایگاه اسرائیلی دبکا فایل به نقل از منابعی مدعی شد که فرمانده سپاه قدس ایران هفته گذشته به امان پایتخت اردن سفر کرده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۲۵    
این ماه قبوض گاز خانگی با شکل و شمایل جدیدی توزیع شده است و همین بهانه ای شد تا ببینیم قبض گازی که برای مشتریان ارسال می شود، به جز هزینه گاز مصرفی چه مبالغ دیگری را شامل می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۳    
فرمانده نیروی انتظامی در مورد خداحافظی اش از ناجا گفت: رفتنم از ناجا به درخواست خودم بود و امروز نیز حکم فرمانده جدید صادر می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۶    
جمعی از فعالان حوزه ی موسیقی شامگاه گذشته در مقابل خانه موسیقی تجمع کردند و نسبت به اقدامات اخیر درباره ی لغو کنسرت ها و ایجاد محدودیت برای برخی نوازندگان اعتراض کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۴    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی برای 5 هزار نفر با اولویت مربیان پیش دبستانی و شرکتی در این وزارتخانه خبر داد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۶    
در صورت حل نشدن مشکل حق پخش تلویزیونی نمایندگان ایران از رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۲    
وزیر ورزش و جوانان گفت: گزارش هایی داریم و مستنداتی به دست من رسیده که به تبانی در ورزش اشاره می کند و امیدوارم این مستندات درست نباشد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۳    
سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری طی حکمی جهانگیر جدی را به سمت ریاست مرکز ملی فضایی منصوب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۰    
فرمانده هنگ مرزی زابل از کشف و ضبط بیش از 210 کیلوگرم مواد مخدر، هلاکت یک قاچاقچی و کشف مقادیری مهمات در درگیری مرزداران این هنگ با سوداگران مرگ خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۴    
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران بعد از بازگشتش به ایران در جمع خبرنگاران گفت: من در این باره نظرم را به فدراسیون فوتبال گفته ام، جهانبخش و آزمون باید در اردوی بزرگسالالن حضور پیدا کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۱    
هرچند معاون وزیر راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرده بود مردم به زودی خبرهای خوشی از آزاد راه تهران- شمال دریافت کنند، اما به نظر می رسد با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال93 ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۳۵    
مذاکرات فنی ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی به سرپرستی رضا نجفی و ترو واریورانتا، نماینده دائم ایران در آژانس و معاون مدیرکل آژانس در محل سازمان انرژی اتمی آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۲۹    
در حالی که قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014 هنوز در خاطر هواداران فوتبال زنده است، رقابتهای مقدماتی تورنمنت 2018 از فردا (سه شنبه) در آسیا آغاز می شود و 12 تیم که پایین ترین رده را در آسیا دارند ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۹    
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی آخرین وضعیت پوشش بیمه ای زنان سرپرست خانوار را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۹    
استاندار تهران گفت: با زمین خواران ،متصرفان منابع طبیعی و ساخت و سازهای غیرمجاز در این عرصه ها با همکاری دستگاه قضایی قاطعانه برخورد خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۹    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: دریای خزر دریای صلح و دوستی و امنیت است و جمهوری اسلامی ایران نقشی بی بدیل در تامین امنیت و به ویژه امنیت انرژی در آن ایفا نموده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۴    
جایزه ملی پیشگامان فضا در سال 2015 به دلیل خدمت به جامعه فضایی به انوشه انصاری تعلق گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۲    
یک روزنامه مشهور آمریکایی ضمن اشاره به احساسات ضد آمریکایی در روسیه امروز نوشت: تب ضد آمریکایی موجود در جامعه امروز روسیه فراتر از دوران اتحاد جماهیر شوروی سابق است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۹    
گروه تروریستی داعش اعلام کرد که سایتی را برای ارتباط اجتماعی و جایگزینی فیس بوک راه اندازی کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۹    
47 سناتور جمهوری خواه طی نامه ای سرگشاده به رهبران ایران اعلام کرده اند هر گونه توافق هسته ای با ایران پس از پایان دوره ریاست جمهوری باراک اوباما معتبر نخواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۶    
یک مرد که در نقش جواهر فروش به کلاهبرداری در شبکه های مجازی و موبایلی دست زده بود، در کرمان دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۳    
آخرین آمارهای ارائه شده از ثبت پسوندهای اینترنتی نشان می دهد که پسوند آی آر همچنان در صدر ثبت دامنه های فعال اینترنتی قرار دارد و پسوند net.ir نیز کمترین میزان ثبت دامنه را به خود اختصاص داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۵۳    
نرخ کارمزد هم فقط 4درصد است. اما در واقع، نظر بانک بیشتر از این است: اگر سود مشارکت بانکی را برای سپرده روزشمار 22درصد درنظر بگیریم و شما هم به مدت 4 ماه پول خود را بدون دریافت مبلغی در این مؤسسه ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۷    
شورای پول و اعتبار ظرف چند روز آینده پیشنهاد اصلاح شده افزایش وام خرید مسکن را بررسی می کند که در صورت تصویب نهایی آن ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۷    
سال گذشته در آخرین لحظات امضای توافق ژنو، سروکله لوران فابیوس، وزیر امور خارجه فرانسه پیدا شد و در تلاشی مذبوحانه سعی کرد قطار مذاکرات هسته ای را به منظور خدمت به اسراییل از ریل خارج کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۴۱    
رییس کمیته خاص محیط زیست مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سیاست های کلان زیست محیطی در برنامه ششم توسعه در حال بررسی و تدوین در مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۳۰    
با صدای کمک خواهی مرد جوان، اهالی متوجه درگیری شده و با رساندن خود به محل درگیری او را نجات داده و مانع کتک خوردن پسر جوان شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۷    
یک تیم 12 نفره دانشجویان معماری چین از دانشگاه چونگ کینگ خانه ای بسیار کوچک به مساحت 7 متر مربع از چوب ساخته اند که هیچ دری ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۴    
مازندران، مشهد، گیلان، کیش، قشم، یزد، اصفهان و شیراز همواره میزبان بیشترین تعداد گردشگران نوروزی هستند و از این میان متقاضیان تورهای گردشگری نوروزی، سفر به مشهد و کیش را در اولویت قرار داده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۲۴    
هرچند مزایده باشگاه های استقلال و پرسپولیس در روز 27 بهمن ماه سال جاری به دلیل نبود متقاضی با شکست مواجه شد اما قرار است پرونده سرخابی ها فردا 19 اسفند ماه دوباره روی میز مزایده قرار گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۶    
بایدها و نبایدهای 24گانه منشور اصولگرایی منتشر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۶    
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی از اجرایی شدن قانون جامع معلولان پس از تصویب نهایی مجلس و اختصاص بودجه در سال 94 خبر داد و گفت: طولانی شدن روند تصویب آن بدلیل کار کارشناسی برای رفع اشکالات آن بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۱۳    
این سازمان وظیفه تهیه اطلاعات ثبتی اساسی مانند زاد و ولد، مرگ و میر و ازدواج و نیز صدور مدارک هویتی مانند شناسنامه را بر عهده دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۷    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی اظهار داشت: ما در جنگ تحمیلی به اسرای جنگ طبق مقررات اسلام احترام گذاشتیم و در واقع اخلاقی جنگیدیم.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۴    
محمد هاشمی رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شایعات مطرح شده در مورد کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی برای ریاست مجلس خبرگان رهبری، گفت: آیت الله هاشمی در اظهاراتی که داشته اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۴    
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از جمع بندی گزارش زمین خواری خبر داد و گفت: زمین خواران برای مسئولان مربوطه در استان ها کاملا شناخته شده هستند و با تبانی و هماهنگی با برخی دستگاه های اجرایی اقدام می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۴    
ناوشکن فوق پیشرفته دماوند نماد صلابت و اقتدار ایرانی امروز در مراسمی با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۸    
رهبر اکثریت جمهوری خواه در مجلس سنای آمریکا به اوباما درباره امضای "توافق بد با ایران که همه ما انتظار داریم به آن دست یافته شود" هشدار داد وگفت "اوباما برای همیشه نمی تواند از کنگره پنهان بماند."
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۵    
اوباما در گفتگو با شبکه سی بی اس آمریکا با اشاره به پیشرفت مذاکرات هسته ای گفت که در کمک کردن فاصله ها در مذاکرات پیشرفت داشتیم.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۲    
هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از صبح امروز - 18 اسفند - آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۹    
گزارش های هفته گذشته درباره نقش مهم ایران در عملیات آزاد سازی تکریت در شمال بغداد بر نگرانی کشورهای عربی افزوده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۶    
محمد رضا عارف، اصلاح طلبی است که توانسته با پشتوانه قابل قبول بروکراتیک راهش را در مسیر سیاست ورزی اصلاح طلبانه باز کند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۰    
شبکه خبری راشاتوی با اشاره به رونمایی از موشک کروز سومار، نوشت سپاه پاسداران ایران زرادخانه ای از موشک های پیشرفته در اختیار دارد که قادرند اسرائیل و پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه را هدف قرار دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۰    
دقایقی پیش با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان دومین کنگره ملی بزرگداشت روز شهید آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۴    
هیأت پنج نفره آژانس بین المللی انرژی اتمی وارد تهران شد و این گفتگوها به مدت یک روز خواهد بود.