یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۰:۳۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 20 اسفند 1393 - irankhabar.ir

ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۶    
رئیس سازمان صداوسیما گفت: فعالیت های دولت به صورت منظم در رسانه ملی نشان داده می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۸    
اختتامیه هفدهمین اجلاس خبرگان رهبری دقایقی پیش با حضور اعضای خبرگان و با سخنرانی آیت الله یزدی برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۵    
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز جزئیات 3 پرونده بزرگ کشف قاچاق طلا را اعلام کرد و گفت: محموله های 255 کیلوگرم طلای قاچاق در 3 استان کشف شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۲    
تاکید وزیر کشور آن است که هر چه سریع تر با عوامل این اتفاق و یا قاصرین دولتی و کسانی که در ایجاد امنیت، تعلل و مسامحه کرده اند برخورد قانونی صورت گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۶    
دهقان با تاکید بر اینکه باید مرجع ثالثی خارج از گروه های سیاسی راجع به فساد قضاوت کند، گفت: با تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی این امر محقق می شود و دیگر هر دولتی که بر سر کار آمد نمی تواند ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۰:۳۰    
استاندار فارس در جمع خبرنگاران حمله عده ای خود سر به فرزند شهید مطهری در شیراز را محکوم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۹    
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: چهل و نهمین مرحله یارانه نقدی ساعت 24 روز چهارشنبه 20 اسفند (2 روز زودتر) به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۳    
مسئولان باید هماهنگ با بصیرتی که ملت بزرگ ایران در خنثی سازی فتنه 88 به کار گرفت؛ ضمن رعایت اصل شایسته سالاری، در حفظ نیروهای مخلص ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۲۳    
ماریو پاپا رییس بخش ضد تروریسم ایتالیا ضمن ابراز نگرانی از احتمال بازگشت شبه نظامیان خارجی به کشورهای مبدا از صحنه های درگیری در عراق و سوریه گفت: 65 نفر از ایتالیا عازم جنگ در عراق و سوریه شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۶    
شاید انیشتین بعدی یک زن ایرانی 27 ساله با نام زهرا حقانی باشد
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۴۹    
بانک مرکزی نرخ رسمی 39 ارز را برای روز چهارشنبه اعلام کرد که براین اساس نرخ 15 ارز نسبت به روز سه شنبه افزایش و قیمت 22 واحد پولی کاهش یافت در این میان بهای دو ارز با تغییری مواجه نشد و ثابت ماند ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تاکید بر اینکه می توانیم واکسن های اصلی را تا پایان این دولت در کشور بسازیم، از احتمال رونمایی از چند داروی جدید در سال 94 که برای کشور هزینه بر هستند، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۳    
عابدین گفت : از برخورد با آقای مطهری در استان فارس بسیار متاسف شدم و تلاش کردم برای عذرخواهی با ایشان تماس بگیرم ، امیدوارم آقای مطهری این رفتار را به حساب مردم فهیم شیراز نگذارند .
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۵    
آملی لاریجانی گفت: برخی می گویند نمی خواهیم در کار قضایی دخالت کنیم اما با سخنان خود به نوعی دخالت می کنند. خصوصاً القای این نکته که ممکن است متهم تبرئه شود ولی به نحو دستوری او را محکوم کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۱    
کمتر کسی است که فیلم بنجامین باتن را ندیده باشد؛ اما شاید کمتر کسی بداند که موضوع این فیلم تخیلی درباره نوعی از قورباغه ها صحت دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۲    
شیخ اکرم الکعبی دبیر کل جنبش النجباء عراق امروز (چهارشنبه) از آزادسازی کامل شهر تکریت از چنگال تروریست های داعشی خبر داد .
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۶    
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: با تمام داشته هایمان به مصاف نفت مسجد سلیمان می رویم.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۰    
رییس ستادکل نیروهای مسلح طی حکمی سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم را به سمت مشاور عالی خود در امور امنیتی و انتظامی منصوب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۸    
عکس های خبری امروز را از کنفرانس خبری هیلاری کلینتون آغاز می کنیم؛ سپس تصاویری از اعتراض دانشجویان میانمار ، عملیات نمایشی تک تیرانداز های ارتش آلمان و درخواست بازگشت تبعیدیان چینی را خواهیم دید.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۷    
خودرو زرهی ساخته شده توسط مهندسان داعشی در سوریه.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۵    
شاخص کل امروز به قله 64 هزار واحدی برگشت در عین حال ارزش معاملات در مقایسه با چند روز گذشته تا حدود 2 برابر رشد کرده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۹    
صرافان بازار ارز و سکه روز چهارشنبه نرخ هر دلار آمریکا را با 32 تومان کاهش نسبت به روز گذشته سه هزار و 360 تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با 5 هزار تومان افت 948 هزار تومان تعیین ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۶    
روسای جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان در نشست مشترک هیات های عالی رتبه دو کشور اعلام کردند مصمم هستند حجم مبادلات تجاری و همکاریهای اقتصادی دوجانبه تا 10 سال آینده ، به رقم 60 میلیارد دلار برسد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۷    
با تصویب هیئت وزیران ورود و تردد خودروهای لوکس با حجم موتور بیش تر از 2500 CC به خارج از مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی ممنوع شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۳    
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که برخی کشورهای بزرگ به دنبال ایجاد اختلاف در منطقه هستند تاکید کرد: حوادث اخیر نشان می دهد که همه افراد باید تلاش کنند با مذاکرات سیاسی مشکلات را حل کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۱    
ایران و ترکمنستان به دنبال نشست مشترک هیئت های عالی رتبه دو کشور 17 سند همکاری امضا کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۹    
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در جلسه مجلس خبرگان رهبری، سخنرانی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۲    
مراسم عزاداری فاطمیه درحضور رهبر معظم انقلاب به مدت پنج شب درحسینیه امام خمینی برگزار می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۷    
شنیده شد که در پی پایان یافتن ماموریت سردار احمدی مقدم در نیروی انتظامی، سید عزت ا... ضرغامی دل نوشته ای به او تقدیم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۲    
شنیده شد که در راستای طرح جمع آوری سلاح بدون مجوز، برخی نمایندگان کویتی سلاح های خود را به ساختمان پارلمان این کشور بردند و آن را تحویل دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۲    
در حالی که به کارگیری خانواده هواپیماهای آنتونف در سیستم حمل ونقل هوایی کشور پس از سانحه سقوط مردادماه امسال از سوی رئیس جمهوری ممنوع اعلام شده بود، اما این هواپیماها ظاهرا از حدود یک ماه پیش ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۱    
کمربند قهرمانی سال 2014 قهرمانی جهان در وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی همزمان با رقابت های کشتی کمربند (آلیش) در بندرگز به حمید سوریان اهدا می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۵    
یک فروند بالگرد نظامی آمریکا در حین یک پرواز آموزشی در پایگاه نیروی هوایی اگلین در فلوریدا سقوط کرد که در نتیجه آن 7 تفنگدار دریایی و 4 سرباز ناپدید شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۴    
مربی پرسپولیس گفت: باید از برنامه ریزان تشکر کنم که چنین برنامه ریزی برای پرسپولیس داشتند چراکه مارکوپولو هم اینچنین فشرده سفر نمی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۸    
کمتر کسی در جهان از کلاغ به عنوان حیوان خانگی نگهداری می کند؛ چه برسد به اینکه این کلاغ عضوی از خانواده به حساب بیاید و حتی عضو شبکه های اجتماعی هم باشد!
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۹    
دبیرکل فدراسیون صادرات انرژی و صنایع وابسته گفت: مهمترین جنبه مثبت توافق هسته روی نفت فراهم شدن امکان فروش بیشتر است و جنبه منفی افزایش درآمدهای دولت نیز این است که دولت از بخش خصوصی روی می گرداند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۹    
جانشین سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: سردار قاسم سلیمانی در خط مقدم دفاع از پرچم رسول الله (ص)و تقویت و توسعه بسیج جهان اسلام است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۳    
دولت آمریکا انجام تحقیقات از یکی از مقامات سابق خود به دلیل افشای اطلاعاتی درباره عملیات مخفی آمریکا و اسرائیل علیه ایران را به دلیل ترس از تاثیر منفی آن بر روند مذاکرات هسته ای متوقف ساخت.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۱    
یک جوان عرب ساکن فلسطین اشغالی که به اتهام جاسوسی برای موساد توسط عناصر داعش شناسایی و دستگیر شده بود کشته شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۵    
کاپیتان تیم فوتبال کشورمان گفت: لغو بازی با شیلی به ضرر کل فوتبال ایران است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۲    
وزیر کشور گفت: نیروهای مرزی ایران زحمات و تلاش های مضاعفی را در راستای کنترل مرزهای مشترک دو کشور افغانستان و پاکستان در مقابله با مواد مخدر متحمل می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۹    
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: به دلیل بارش برف و یخبندان نوبت عصر دبستان های رودهن و نوبت عصر مدارس ابتدایی و متوسطه اول دماوند امروز تعطیل است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۴    
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از مشخص شدن وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان در روز جمعه خبر داد و گفت: پیشنهاد ما افزایش 30 درصدی است که امیدواریم موافقت شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۸    
عضو شورای شهر "باب سومر" در اطراف موصل از یافتن مقبره ای از سرهای بریده خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۵    
نماینده ویژه رئیس جمهور ترکیه 23 اسفند ماه در رأس هیأتی اقتصادی وارد تهران می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۷    
توزیع نامناسب سبد کالا؛رانت 650 میلیون یورویی و انحصار در واردات خودرو های خارجی باعث شده تا سه ضلع استیضاح نعمت زاده تکمیل شود و استیضاح وزیر صنعت با بیش از 80 امضا کلید زده شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۴    
آیا برای حمایت از این نماینده کتک خورده و مظلوم مجلس شورای اسلامی احساس تکلیف نمی کنید؟ در این قبیل موارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۸    
رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: سیستم کدگذاری، رهگیری و کنترل اصالت داروها، مکمل ها، تجهیزات پزشکی و غذاها از طریق موبایل راه اندازی می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۸    
"ابوحمزه المهاجر" شهروند عربستان سعودی برای حمله به سفارت ایران از طریق دو انتحاری برنامه ریزی می کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام 14 هزار نفر در آزمون سراسری سال 94 خبر داد و گفت: امشب آخرین مهلت ثبت نام در آزمون است و قابل تمدید نخواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۰۸    
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: کف دریافتی معلمان در قالب طرح رتبه بندی به نسبت دریافتی فعلی فوق العاده افزایش می یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۰۵    
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی را درخصوص جزییات بهره مندی دانشجویان انصرافی و سربازان فراری از معافیت ریالی، احتمال قطع یارانه مشمولان غایب ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۰۲    
در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید و شالکه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۷    
رئیس شورای روابط خارجی آمریکا می گوید نامه ای که جمهوری خواهان علیه مذاکرات هسته ای نوشته اند، اجازه نمی دهد تا در صورت شکست مذاکرات هسته ای، بتوان ایران را متهم و تحریم ها علیه این کشور را تشدید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۴    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری امروز در دیدار "قربانقلی بردی محمداف" رییس جمهوری ترکمنستان، با ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده برای دیدار از این کشور دوست و همسایه ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۱    
پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا اسنادی را منتشر کرد که بر اساس آن دولت نیوزیلند از ایران و نوزده کشور دیگر جاسوسی می کند و اطلاعات حاصله را با آمریکا و دیگر شرکای بین المللی اش سهیم می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۲۳    
وزیر امور خارجه دولت سایه انگلیس گفت: با جدیت پیگیر بازگشایی سفارت انگلیس در تهران و همکاری با ایران هستیم.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۲۰    
یک سناتور آمریکایی تاکید کرد که دولت اوباما پیشنهاد کاهش برخی تحریم ها را به ایران داده است که لغو این تحریم ها تنها از سوی کنگره امکان پذیر است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۴    
سومین جلسه هفدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری صبح روز چهارشنبه 20 اسفندماه با حضور اعضاء آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۱    
گروه داعش تروریستی داعش با انتشار ویدئویی مدعی شد که جاسوس موساد را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۰    
تیم مذاکره کننده هسته ای ایران هفته آینده مذاکرات و رایزنی های فشرده ای در سوئیس خواهند داشت و در میانه رایزنی ها، سفری کوتاه هم به بروکسل می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۵۴    
آخرین یارانه امسال، ساعت 24 امشب (20 اسفند ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۵۱    
وزیر امور خارجه عراق در پاسخ به اتهام زنی های اخیر وزیر امور خارجه آل سعود علیه ایران تاکید کرد که ایران در عراق دخالت نکرده است بلکه صرفا به عراق کمک کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۵۱    
اگر سناتورهای امضا کننده نامه سرگشاده برای خطاب قرار دادن مقامات ایران در این نامه از رئیس جمهور کسب اجازه نکرده باشند، آنگاه می توان پرونده ای قضایی علیه آنها تشکیل داد
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۵    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از بازداشت عامل بمب گذاری یکی از بانکهای شهرستان ملارد خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۲    
معاون اول رئیس جمهور برگزاری همایش تجلیل از بانو خدیجه ثقفی همسر گرانقدر امام خمینی(ره) را کاری بزرگ و پراهمیت توصیف کرد و گفت ...