یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۲:۵۱May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 28 اسفند 1393 - irankhabar.ir

ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۷    
مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران درباره اعداد و ارقامی که درباره توافق هسته ای ایران در برخی محافل رسانه ای مطرح می شود گفت: هنوز هیچ چیزی توافق نشده ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی از غرب کشور از اواخر امروز و بارش باران پراکنده در پایتخت طی 24 ساعت آینده خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۷    
رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: براثر برخورد یک دستگاه خودروسواری پراید با یک دستگاه تریلر در محور داراب به سمت بندرعباس، 5 سرنشین خودرو پراید جان باختند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۸    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: آرزوی من در سال 94 آشتی کردن با وزیر ورزش است نه دیدار با او!
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۹:۱۱    
وزارت اطلاعات طی اطلاعیه ای اظهارات منتشره در برخی رسانه های داخلی مبنی بر شکایت و پس گرفتن گزارش وزارت اطلاعات درخصوص فعالیت های متهم م.ه در کشور انگلیس نزد مرجع قضائی را تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۳    
درگیری ها میان نیروهای داعش با دیگر گروه های شبه نظامی افراطی از یک سو و ارتش لیبی از سوی دیگر، در شمال این کشور بار دیگر بالا گرفته و داعش تهدید کرد که از لیبی "یک عراق" دیگر برای خود خواهد ساخت.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۰    
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در بیانیه ای اعلام کرد که پذیرش قطعنامه فصل هفتمی نقض غرض ما از مذاکرات هسته ای است، زیرا ما همواره سعی داشته ایم ثابت کنیم که برنامه هسته ای ما صلح آمیز است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۰۹    
دکتر حسن روحانی رییس جمهوری طی نامه ای به رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در راستای اصل یکصد بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون بودجه سال 94 کل کشور را برای اجرا ابلاغ کرد .
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۸:۰۳    
دبیرکل سازمان ملل متحد درپیامی به مناسبت روز جهانی نوروز گفت: گرامیداشت سالانه نوروز فرصتی استثنایی برای مردم است تا با ملحق شدن به یکدیگر تنوع فرهنگی، گفتگو و احترام متقابل را جشن بگیرند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۴    
یک مقام ارشد وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که آمریکا به دنبال لغو تدریجی تحریم های ایران در توافق هسته ای است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۱۹    
محمد کیاد و عمرالکتبی به اتهام آنکه می خواسته اند در عملیاتی الهام گرفته از داعش، با چاقو و قداره کسی را زخمی کنند و یا بکشند توسط پلیس دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۷:۰۸    
یک خبرگزاری آمریکایی خبر داد که بر اساس پیش نویس توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5، تهران برای یک دهه یا بیشتر تنها 6 هزار سانتریفیوژ خواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۳    
سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان گفت: باید اطمینان حاصل کنیم که غرب به توافق احتمالی پایبند خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۳۰    
معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان از انهدام شبکه ترویج فساد در شبکه های اجتماعی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۵    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه مذاکرات اخیر هسته ای را ' سخت و در مراحل نهایی' ارزیابی کرد و گفت: تا زمانی که لازم باشد در لوزان می مانیم.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۰    
معاون امنیتی وزارت کشور با بیان این که تاکنون پانزده نفر از عوامل حادثه شیراز شناسایی شده اند ، گفت که از سوی دادستانی شیراز دستورات اولیه قضایی مبنی بر احضار و جلب این افراد صادر شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۱    
نرخ فروش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنج شنبه در بازار 945 هزارتومان، طرح قدیم 942 هزارتومان، نیم سکه 532 هزار تومان، ربع سکه 280 هزار تومان و سکه گرمی 183 هزارتومان اعلام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۷    
از سفره هفت سین هتل بوریواژ یک تصویر در اختیار خبرنگاران قرار گرفت؛ تصویری بدون شرح که مذاکره کنندگان ایرانی را کنار میزی که هفت سین در آن چیده شده ، نشان می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۲    
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: 250 هزار سبد غذایی ویژه نوروز میان نیازمندان توزیع می شود. شناسایی خانواده های نیازمند از طریق خانه های داوطلب انجام گرفته است ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۰    
عباس والوزی در پاسخ به این پرسش که چرا اقدامات دولت در راستای تنظیم بازار مرغ نتوانست موثر واقع شود و قیمت این کالا را کنترل کند؟ گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۴    
آمریکا اعلام کرد که پیروزی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتخابات پارلمانی، خللی در تلاش های آمریکا برای دستیابی به توافق هسته ای با ایران ایجاد نخواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۲    
کارگران قرارداد موقت خدماتی در سال 94 برای هر ماه کارکرد حداقل 813 هزار و 355 تومان و حداکثر یک میلیون و 23 هزار تومان دریافت می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۲    
سرمربی تیم ملی می گوید: دارم افسوس می خورم که هنوز خیلی از جاهای ایران را نتوانسته ام ببینم.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۶    
سناتور تندروی جمهوری خواه روز چهارشنبه با بیان اینکه واشنگتن باید حضور نظامی خود در منطقه را افزایش دهد، گفت تنها راه مهار ایران تغییر نظام این کشور است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۳    
سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه از نگرانی دولت آمریکا درباره به کارگیری ادبیات نامناسب علیه اعراب اسرائیل از سوی مقام های تل آویو خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۴    
مراسم ویژه تحویل سال، به همت خانه شهید شنبه ساعت یک بامداد در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۱۱    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بحث آلودگی هوای تهران از جمله برنامه هایی بوده که موفق بوده ایم، امسال هوای تهران سالم تر از گذشته بوده البته نه اینکه هوای ناسالم نداشته باشیم اما نسبت به گذشته هوای ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۸    
اینستاگرام در سال 93 رفته رفته به محبوبترین شبکه اجتماعی تبدیل شد. شبکه ای که در آن بسیاری از مردم صفحات شخصی ستاره های فوتبال و چهره های معروف را رصد می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۷    
تصویری که ظریف در صفحه اینستاگرام خود از حضورش در لوزان منتشر کرده، پس از چند ساعت نزدیک به شش هزار اظهار نظر را در پی داشت ، تا جایی که وزیر خارجه ناگزیر شد با یک جمله به این اظهارنظر ها پاسخ دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۴    
گروه تروریستی داعش با انتشار نوار ویدیویی مسئولیت حادثه تروریستی در موزه باردو تونس را که با کشته شدن 22 نفر از جمله 19 گردشگر پایان یافت،به عهده گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۸    
پس از عربستان امارات نیز سفیر خود را از سوئد فراخواند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۵    
فرمانده پلیس راه خراسان رضوی گفت: در نخستین موج ورود مسافران نوروزی به مشهد از صبح امروز راههای منتهی به این شهر و استان با تراکم خودرو روبه رو شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۲    
فیلمهای سینمایی چ ، معراجی ها ، 50 قدم آخر ، خسته نباشید ، گهواره ای برای مادر و فرشته ها با هم می آیند از جمله فیلم های سینمایی ایرانی هستند که برای اولین بار از شبکه های تلویزیونی سیما پخش می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۰    
معاون اول رییس جمهوری گفت: دولت تدبیر و امید با فعالیت های اقتصادی مختلف موفق شد پس از 18 ماه نرخ تورم را از بیش از 40 درصد به 16 درصد کاهش دهد بدون اینکه از نظر پولی و بانکی به صورت انقباضی عمل کند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۸    
رییس سازمان توسعه تجارت از اصلاح نظام تعرفه ای کشور خبر داد و گفت: از ابتدای سال 1394 طبقات تعرفه ای به 10 طبقه کاهش یافته است و بالاترین طبقه 75 درصد خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۲    
مدیر عامل پارس جنوبی از پرداخت 2 هزار میلیارد ریال حقوق معوقه، عیدی و سنوات کارگران شاغل در فازهای در حال احداث پارس جنوبی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۱۹    
وزیر دفاع آمریکا گفت نیروهای داخلی در سوریه و عراق تنها نیروهایی هستند که می توانند شکست داعش در بلند مدت را تضمین کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۴    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه سال 94 را سال خیلی خوبی می بینم، گفت: امیدوارم بذرهایی که در سال 93 کاشته شد، در سال 94 به ثمر بنشیند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۸    
سرپرست مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک سنگین در خروجی های شهر تهران خبر داد و گفت: متأسفانه در تصادفات روز گذشته 30 نفر جان خود را از دست داده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۰    
شرکت ارتباطات زیرساخت از اول فروردین ماه 94 تعرفه مکالمات بین الملل از طریق دوصفر را در مسیر های پرترافیک 25 درصد کاهش می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۴    
اسلوبودان کواچ روزچهارشنبه اسامی 38 نفر از دعوت شدگان به اردوی تیم ملی والیبال بزرگسالان را در دو گروه الف و ب اعلام کرد که نام های جدیدی در آن به چشم می خورد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۱    
معاون اول رئیس جمهور گفت: حجم مبادلات اقتصادی کشور در سال 93 بیش از 150 میلیارد دلار بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۴    
در اولین نشست مشترک دولت یازدهم و مجلس نهم بر ضرورت همفکری و تعامل میان دولت و مجلس برای پیشبرد اهداف و آرمان های کشور تاکید شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۱    
از سفره هفت سین هتل بوریواژ یک تصویر در اختیار خبرنگاران قرار گرفت؛ تصویری بدون شرح که مذاکره کنندگان ایرانی را کنار میزی که هفت سین در آن چیده شده ، نشان می دهد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۳    
تکفیری های داعش مسوولیت حملات روز چهارشنبه به پارلمان و موزه باردو تونس که صدها گردشگر به گروگان گرفته و دستکم 22 کشته برجای گذاشت را برعهده گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۰    
سازمان هواشناسی براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی در اکثر مناطق کشور ابرناکی، بارش باران و گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۲    
در حالی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتخابات روز سه شنبه برنده شده ولی ظاهرا کاخ سفید قصد ندارد تا پیروزی نتانیاهو در انتخابات را به صورت مستقیم تبریک بگوید.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۰    
برخی منابع از احتمال ادامه مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 در لوزان سوئیس تا روز یکشنبه خبر می دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۰    
در مراسم امضای تفاهم نامه میان بنیاد سعدی و دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور، بر ضرورت حفظ خط و زبان فارسی در بین ایرانیان خارج از کشور و به ویژه در میان نسل های دوم و سوم تاکید شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۷    
گاهی شنیده می شود دشمنان ملّت ایران، از جمله از دهان نحسِ نجسِ سگِ هار منطقه در رژیم صهیونیستی، چانه می جنبانند که ایران تهدید همهٔ جهان است؛ نه، این سخنِ دشمن و درست نقطهٔ مقابل ممشای اسلامی است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۴    
گفتگویی از آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان دیباچه در شصمتین شماره مجله راه (ویژه جشنواره مردمی فیلم عمار) آورده شده است. این گفت وگو در سال 1364 پیرامون مسایل هنر سینما در ایرانِ آن زمان است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۴    
تیراندازی در رستورانی در شهر گوتنبرگ سوئد که شب گذشته به وقوع پیوست، 2 کشته و 8 زخمی بر جای گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۱    
نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق تاکید کرد که آزادسازی شهر تکریت در دسترس است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۹:۳۶    
پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا تصریح کرد که انگلیس در حال تصویب لایحه ای است که به این کشور اجازه می دهد ابزارهای ارتباطی در سراسر جهان را هک و از آنها جاسوسی کند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۷:۱۱    
جواد ظریف و جان کری صبح امروز نیز دیدار و گفتگو خواهند کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۶:۵۵    
تیم های بارسلونا و یوونتوس با پیروزی مقابل منچستر سیتی و دورتموند در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا صعود کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۶:۵۲    
تیم فوتبال تراکتورسازی سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را با شکست برابر الاهلی عربستان به پایان برد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۶:۴۶    
کامران نجف زاده مجری ویژه برنامه سال تحویل شبکه دو شد.