یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۱:۵۸May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 19 اسفند 1393 - irankhabar.ir

ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۳:۵۲    
5 نفر از عوامل دخیل در ورود و استفاده از داروی تزریقی چشم در یک مرکز درمانی تهران که منجر به بروز مشکلاتی برای هموطنان مان شده بود، بازداشت شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۳:۴۰    
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به انتشار اخبار گاه و بیگاه از وقوع مفاسد اقتصادی بزرگ و اختلاس ها گفت: چرا گذاشتند فلان مفسد اقتصادی به این حد رشد کند و بعد سراغش بروند؟ این برای ما تبدیل به یک معما شده ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۳:۲۸    
متن کامل بیانات مهم امام خامنه ای در دیدار مسئولان و فعالان حفظ منابع طبیعی، محیط زیست و فضای سبز شهری منتشر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۶    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که توافق احتمالی با ایران بر تفاهمات میان تهران و جامعه بین الملل تمرکز داشته و معاهده به شمار نمی آید.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۲:۲۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتخاب آیت الله محمد یزدی به عنوان رئیس جدید مجلس خبرگان رهبری را تبریک گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۲:۲۴    
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: تک تک اعضای خبرگان رهبری پیرامون مسائل روز وارد عمل هستند و باید در حدی که اختیارات و وظایف روحانیت ایجاب می کند، به مسئولان عالی رتبه حکومتی تذکر بدهند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ایران جلوی داعش را نمی گرفت، منطقه شکلی دیگر به خود می گرفت و همه کشورهای منطقه درگیر می شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۱:۵۴    
یک نشریه غربی در گزارشی به بررسی علل و عوامل فردی و غیرفردی تأثیرگذار بر گرایش جوانان غربی به گروه تروریستی داعش پرداخته است. ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۸    
با تسلط نیروهای امنیتی و دفاع مردمی عراق بر 58 درصد از استان صلاح الدین، شمارش معکوس برای آزادسازی کامل آن از اشغال تروریست های داعش آغاز شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۰    
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان تأکید کرد، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ذره ای از حقوق خود عبور نکرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۵    
رییس جمهور به منظور دیداری رسمی از ترکمنستان، شامگاه سه شنبه وارد عشق آباد پایتخت ترکمنستان شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۲    
وزیر خارجه انگلیس گفت که لندن در فرایند گفتگوی ایران با 1+5 نقشی بزرگ ایفا خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۰:۵۳    
سه انفجار شدید، استان بیضاء در مرکز یمن را لرزاند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۲۰:۰۳    
معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل راه آهن با بیان اینکه برنامه توسعه حمل و نقل ریلی در سال جاری آغاز شده است، گفت: براساس برنامه جامع راه آهن در راه توسعه ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۴۸    
وزیر اطلاعات در اجلاسیه خبرگان گفت: ما اساس کار در وزارت اطلاعات را بر مدیریت راهبرد محور قرار دادیم و امروز وزارت اطلاعات بر راهبردهای اخلاقی توصیه شده مقام معظم رهبری اداره می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۳۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت افزایش همگرایی در منطقه برای مقابله با تروریسم گفت: با توجه به پیچیدگی های منطقه باید همکاری منطق ای برای جلوگیری از حرکت های تروریستی افزایش یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۳    
مرکز دیده بان حقوق بشر سوریه روز دوشنبه اعلام کرد که 9 عضو داعش در درگیر بین فراریان و طرفداران داعش کشته شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۷    
رئیس سازمان صدا و سیما افزایش ضریب نفوذ رسانه ملی را از مهم ترین ماموریت های سازمان صدا و سیما در دوره جدید خواند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۷:۰۷    
همزمان با برگزاری نشست صمیمی اعضای هیئت علمی دانشگاه گیلان با وزیر بهداشت، از بیش از نیم قرن خدمات علمی استاد دکتر عبدالحسین صابر همیشگی ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۸    
هاشمی رفسنجانی امروز در انتخابات ریاست مجلس خبرگان نتوانست آرای موافق اعضا را با خود همراه کند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۵    
رئیس پژوهشکده مخابرات و فناوری ماهواره ای سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران با اشاره به مراحل ساخت ماهواره مصباح 2 گفت: فاز مطالعات و طراحی اولیه مصباح تمام شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۳    
رییس کل بانک مرکزی از آماده شدن مقدمات ارز تک نرخی برای سال 94 خبر داد و گفت: یکی از پیش نیازهای استمرار و موفقیت ارز تک نرخی ارتباطات بین المللی نظام بانکی است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۸    
خودروی Mercedes-Benz F 015 که برای هدایت نیازی به راننده ندارد برای اولین بار در سان فرانسیسکو در معرض دید عموم قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۵    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تولید خودرو رانا هیبریدی برای استفاده در ناوگان حمل و نقل عمومی و در مرحله اول به عنوان تاکسی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۵    
تدوین کننده اصلی نامه سرگشاده 47 سناتور جمهوری خواه خطاب به مقامات ایرانی ادعا کرد که تداوم غنی سازی اورانیوم از سوی ایران ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۷    
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به لغو دومین مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: فشارها برای ممانعت از واگذاری این دو باشگاه زیاد است اما برای متشنج نشدن جو جامعه چیزی نمی گوییم.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۰    
معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه ایران با بیان اینکه مذاکرات هسته ای در مسیر صحیحی در جریان است، گفت: امیدواریم طرف مقابل با درک بهتر واقعیات و اتخاذ تصمیمات سخت و ضروری ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۴    
در بازار امروز - سکه تمام عیار با کاهش 11 هزار و 500 تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت 954 هزار تومان فروخته می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۵    
گروه تروریستی داعش 8 تن از گروگان های خارجی را که روز جمعه گذشته در منطقه نفتی لیبی ربوده بود، سربرید.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۲    
سفیر آمریکا با صورتی که اثر 80 بخیه بر آن است، از بیمارستان مرخص شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۱    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی"تحریم ها" را بهترین فرصت برای کاهش وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی می داند و معتقد است که دشمن به وسیله تحریم درصدد ایجاد دلزدگی بین مردم است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۳    
آژانس بین المللی انرژی اتمی با تائید تاریخ برگزاری دور بعدی مذاکرات با ایران، اعلام کرد که آژانس در گفت وگوهای دیروز، خواستار تسریع روند همکاری ها شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۰    
چند متر مکعب عشق دو جایزه اصلی بهترین فیلم و بهترین کارگردانی جشنواره ریل ورد کشور کانادا را از آن خود کرد
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۲    
دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به جایگاه کشور در حوزه صنایع فضایی گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران در فناوری هوافضا قابل چانه زنی نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۹    
روزنامه "دیلی استار" چاپ لندن نوشت، دختر 21 ساله انگلیسی به نام "ساره بروتیگام" که به نوعی بیماری نادر قلبی مبتلاست، هر سال 36 بار می میرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۰    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از توافق نهایی با شرکت پژوی فرانسه برای احداث کارخانه مشترک در ایران خبر داد و گفت: 50 درصد سهام این کارخانه مربوط به پژو و 50 درصد متعلق به ایران خودرو خواهد بود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۷    
معاون اول رئیس جمهور مصوبه هیئت وزیران درباره اختصاص پانصدمیلیارد ریال برای اجرای مرحله اول طرح های ساماندهی، بهسازی و بازسازی روستاهای مرزی پنج استان خسارت دیده از جنگ تحمیلی را برای اجرا ابلاغ کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۳    
وزیر امورخارجه با اشاره به با نامه 47 سناتور آمریکایی گفت: در این نوع نامه نگاری که کاری بی سابقه و غیردیپلماتیک است در واقع به ما گفته می شود که ایالات متحده غیرقابل اعتماد است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۷    
بازار ارز در سال 94 تنها با اقدامات هوشمندانه و مدبرانه دولت تدبیر و امید می تواند روزگار آرام خود را ادامه دهد، در غیر این صورت باید منتظر اتفاقات ناخوشایند در این بازار باشیم. ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۴    
یک نانوایی به دلیل پیدا شدن دم مامولک در نان بربری به نصب پارچه بر سر در واحد صنفی محکوم شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۴    
سیاست مداران در برخی کشورها، گاهی اوقات زیادی به احساسات خود عرصه بروز می دهند و این مساله موجب رخ دادن نزاع های فیزیکی خجالت آور می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۸    
شورای اروپا اخیرا در گزارشی به فرانسه درباره ادامه نژادپرستی علیه اقلیتهای دینی به ویژه مسلمانان در این کشور خبر داد و اعلام کرد 80 درصد قربانیان حملات به مسلمانان را زنان تشکیل می دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۸    
یک عضو تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: موضع قوی و قاطع ما در توافق جامع خاتمه یافتن تحریم های شورای امنیت و خارج شدن موضوع هسته ای ایران از ذیل فصل 7 منشور سازمان ملل و برگشتن همه چیز به شرایط عادی است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۲    
بر اساس رتبه بندی وبومتریکس دانشگاه های جهان که توسط مرکز تحقیقاتی سایبرمتریکس اسپانیا انجام می شود، برای نخستین بار دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در جمع 200 تا 500 دانشگاه اول دنیا در این رتبه ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۲    
عکس های خبری امروز را از کشته شدن یک سیاه پوست توسط پلیس آمریکا آغاز می کنیم؛ سپس تصاویری از عملیات آموزشی پلیس افغانستان، جشنواره بادبادک بازی در کالیفرنیا و ماهیگیران هندی را خواهیم دید.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۴    
شافعی گفت : هرچند مشارکت فعالین اقتصادی و واجدین شرایط در انتخابات اخیر نسبت به دور گذشته افزایش چشم گیری داشت ، اما هنوز هم راضی کننده نیست.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۵    
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت عیدی بازنشستگان فولاد تا پایان هفته خبر داد و گفت: در سال 1394، 16 میلیارد تومان بودجه برای صندوق تامین اجتماعی پیش بینی شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۵    
فوبیا یا ترس بیمارگونه معضلی است که کم وبیش در دنیای امروز شناخته شده است، اما وقتی نوبت به چهره های سرشناس جهان می رسد چشم ها براق و گوش ها تیز می شود تا به ترس های عجیب شان پی ببریم و اندکی بیشتر ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۶    
سلیم الجبوری ضمن درخواست برای دقت لازم در هدف قرار دادن مراکز تروریست ها از اطمینان به نیروهای امنیتی و مردمی برای غلبه بر تروریسم خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۳    
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: آیت الله یزدی نزدیک ترین چهره ها به لحاظ تفکر به آیت الله مهدوی کنی است به حدی که دوستی وی با آیت الله مهدوی کنی به برادری تبدیل شده بود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۴    
تولید وانت پیکان پس از سال ها متوقف شده و خودروی وانت آریسان جایگزین آن شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۵    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با بیان اینکه دولت در برنامه ششم باید تعهدات خود به صندوق های وزارت کار را ادا کند، گفت: پیش بینی رشد 2.5 درصدی اقتصاد در سال 94 را داریم.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۴    
سردار آزمون ستاره تیم فوتبال کشورمان در میان برترین گلزنان قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۱    
بر اساس آمارهای رسمی تونس بیش از 100 زن تونسی برای همکاری با تروریست ها داعش و جهاد النکاح در سوریه حضور دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فعالیت نسل پنجم تلفن همراه تا پایان برنامه ششم توسعه خبر داد و گفت: تا پایان دولت یازدهم همه روستاهای بالای ده خانوار صاحب اینترنت می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۸    
پروازهای مرموز نیمه های شب هواپیماهای بدون سرنشین توسط سرویس مخفی آمریکا طی هفته های آینده بخشی از تلاش واشنگتن برای یافتن راهکارهایی در زمینه دخالت در پرواز غیرقانونی پهپادها یا سرنگون کردن آنها در ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۵    
سخنگوی شورای نگهبان از پایان بررسی مصوبه لایحه بودجه سال 94 کل کشور، مصوب مجلس در این شورا خبر داد و گفت: یک بند از هدفمندی یارانه ها مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۹    
در حالی پروازهای چارتری همزمان با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی تبدیل به معضلی برای حمل ونقل هوایی کشور شده که هیچ کس مسئولیت آن را به عهده نمی گیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۶    
طبق نظرسنجی های جدید اکثر آمریکایی ها معتقدند توافق هسته ای با ایران مانع دستیابی تهران به سلاح هسته ای نخواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۶    
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از نجات کوهنوردان آلمانی مفقود شده در ارتفاعات دماوند خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۷    
نقش موثر ایران در مبارزه با تروریسم در منطقه، کمک به تسلیح کرانه باختری و حمایت از جبهه مقامت در برابر رژیم صهیونیستی از جمله دلایل شایعات و شانتاژهای رسانه ای غرب درخصوص اوضاع جسمانی رهبر انقلاب است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۴    
به دنبال انتشار آمارهایی که نشان داد نرخ تورم مصرف کننده در چین در ماه گذشته میلادی افزایش یافته قیمت نفت کاهش یافت و به 58 دلار و 36 سنت در هر بشکه رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۸    
این موضوع زمانی جدی تر می شود که به یاد بیاوریم اوباش، وقاحت را به آنجا رسانده اند که نه تنها مانع از سخنرانی قانونی یک نماینده مجلس در یک محیط دانشگاهی می شوند ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۶    
داوطلبان آزمون سراسری سال 1394 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تا ساعت 24 فردا (چهارشنبه 20 اسفندماه) مهلت ثبت نام در این آزمون را دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۳    
معاون رئیس جمهور آمریکا در واکنش به نامه 47 سناتور کنگره یادآور شد اکثر تعهدات بین المللی آمریکا بدون کنگره اجرایی شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۰    
سخنگوی کاخ سفید با انتقاد از نامه جمعی از سناتورهای جمهوری خواه آمریکا به مقامات ایران آنها را به تضعیف سیاست خارجی رئیس جمهور متهم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۶    
پیشخوان روزنامه های سه شنبه 19 اسفند 1393 آرمان امروز ، سه شنبه 19 اسفند 1393 ابرار ، سه شنبه 19 اسفند 1393 ابرار اقتصادی ، سه شنبه 19 اسفند 1393 ابتکار ، سه شنبه 19 اسفند 1393 ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۱    
آیت الله محمد یزدی با 47 رای به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیام ما، پیام صلح و برادری است، گفت: برخی کشورها با بحران تروریستی بازی کرده و آن را در دامن کشورهای منطقه می گذارند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۳    
هیئت نظارت بر انتخابات اتاق تهران نتایج اولیه شمارش آرای این انتخابات را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۳    
معاون قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) گفت: سامانه "تلاش 3" ترکیبی از سامانه های موشکی ارتفاع بالاست که ما را از موشک های استاندارد سامانه S200 مستقل می کند و در این حوزه محدودیتی نداریم.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۰    
نایب رئیس مجلس درباره لفاظی های نخست وزیر، وزیر خارجه و وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی مبنی بر اقدام نظامی علیه تأسیسات هسته ای ایران گفت: اسرائیل در حدی نیست که ایران را تهدید کند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۷    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره مذاکرات هسته ای ایران ضمن اعلام اینکه در مذاکرات هسته ای ایران در کاهش شکاف ها پیشرفتهایی وجود داشته گفت که همچنان شکافهایی وجود دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۱    
آیت الله هاشمی رفسنجانی می گوید: فقط یک وقت کار هیأت رئیسه خبرگان حساس می شود و آن موقعی است که بخواهد رهبری جدید انتخاب شود. برای آن لحظه حساس حتماً لازم نیست رئیس باشم؛ کافی است عضو خبرگان باشم ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۸    
معاون عربی آفریقایی وزیر امور خارجه با توجه به اخبار موجود مبنی بر انتقال مشکوک نیروهای داعش به مناطقی از جنوب یمن، این اقدام را در تعارض با امنیت این کشور و منطقه دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۰    
باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا، نامه سرگشاده 47 سناتور جمهوریخواه را خطاب به ایران، اقدامی غیر معمول خواند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۸    
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: عظمت مردم در راهپیمایی 22 بهمن مسئولیت همه به خصوص خواص و نخبگان را سنگین تر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۲    
هفدهمین اجلاس خبرگان رهبری دقایقی پیش به ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی آغاز به کار کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۰    
معاون رییس جمهور درامورزنان وخانواده درمجمع عمومی سازمان ملل گفت: اگرچه روند توانمندسازی زنان و دختران در سطح جهان، شاهد موفقیتهایی در برخی از اهداف مانند آموزش بوده ...