پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۶:۴۳May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 23 اسفند 1393 - irankhabar.ir

ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۸    
رئیس سازمان انرژی اتمی در خصوص رآکتور اراک گفت: بر اساس تدابیر اتخاذ شده، این رآکتور با اعمال برخی تغییرات در قلب رآکتور، نوع سوخت و اعمال بازطراحی با هدف کاهش میزان پلوتونیوم قابل استحصال ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۷    
حجت الاسلام والمسلمین علوی خواستار حمایت جریان های سیاسی و ملت ایران از مسؤولان مذاکره کننده شد و گفت: انصاف نیست به جهت جابجایی چند نفر و عوض شدن جریان سیاسی، مذاکره کنندگان را خائن به ملت ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۷    
وند صدور روادید در کنسولگری های عربستان سعودی در تهران و مشهد در سه هفته گذشته کاهش یافته بود که این امر منجر به لغو در مجموع هفتاد پرواز سفر عمره در فروردین 94 و لغو سفر 25 هزار متقاضی عمره می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۴    
یک دیپلمات ارشد اروپایی گفت: حتی اگر ایران و گروه 1+5 تا پایان ماه مارس به چارچوب یک توافق هسته ای دست یابند، مذاکرات جدی بیش تری برای دستیابی به یک توافق جامع تا پایان ژوئن باید صورت بگیرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۷    
یکی از شبکه های خبری آمریکایی خبر داد که یکی از کمیته های سنا در حال بررسی مداخله دولت اوباما در فعالیت های ضد نتانیاهو است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۱:۱۵    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: رهبر معظم انقلاب از ما خواسته اند که پایتخت معنوی کشورمان به امن ترین، جذاب ترین و دلنشین ترین محیط تبدیل شود و این یک فرمان است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۱:۰۹    
ملازاده با ابراز نگرانی از حضور این مانکن ها به ویژه در برخی از مسیرها با الگوبرداری از شبکه های ماهواره ای بیان کرد ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۶    
وی افزود: بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری در سطح شهر به صورت نامحسوس حضور دارند و اگر تخلفی از آژانس های مسافرتی مبنی بر گرانفروشی، فروش بلیت چارتری یک نفری بدون تور و دیگر موارد تخلف را مشاهده کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۶    
عربستان به ائتلاف تحت رهبری آمریکا برای مقابله با گروه تروریستی داعش پیوسته و این موجب افزایش نگرانی عربستان از بابت حملات تلافی جویانه داعش در خاک این کشور شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۵    
درگروه سنی صفر تا دو سال برطرف کردن نیازهای عاطفی کودک بسیار مهم بوده اما عمدتا والدین به نیازهایی مانند خوراک ، پوشاک ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۸    
وی ادامه داد: ما این توافق را با هم امضا کردیم (ایران و عربستان در زمان ملک عبدالله). از ایران هم که من رفتم شورای عالی امنیت ملی از من خواست که این مسائل را حل کنم و به خوبی هم حل شد اما کارشکنی ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۹    
او ادامه داد: حالا کار به جایی رسیده که با نماینده ای که در دیانت او هیچ شبهه ای نیست و دوست و دشمن نسبت به این موضوع و سلامت و تقوای آقای مطهری اشتراک نظر دارند، اینگونه برخورد می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۹:۱۳    
قبل از این هم هیاتی از دولت حوثی یمن با سفر به ایران قراردادی را برای برقراری پروازهای مستقیم میان تهران و صنعا امضا کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۸:۲۰    
وزیر امور خارجه آمریکا در حاشیه کنفرانس اقتصادی شرم الشیخ به بیان دیدگاه های آمریکا در خصوص تحولات منطقه به ویژه عراق، فلسطین، پرونده هسته ای ایران و اوضاع جاری در مصر پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۹    
خبرنگار مجله ای خبری در پاریس چندی پیش تغییر هویت داده و در قامت دختری با اندیشه های جهادی به تعامل مجازی با جنگجویان داعشی خواهان ازدواج پرداخته است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۴    
فراز امامعلی بازیکن جوان تیم فوتبال پیکان که در یکی از اتوبان های تهران در حال رانندگی بود، خودرو یش دچار واژگونی شد. این بازیکن پس از این سانحه به بیمارستان منتقل شد و مورد مداوا قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۸    
رئیس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) گفت: رتبه بندی دانشگاه های کشور در سال 92 نشان می دهد که دانشگاه های تهران، علوم پزشکی تهران و صنعتی امیرکبیر در صدر دانشگاه های کشور قرار گرفتند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۱۲    
فیلم سینمایی چ به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا از شبکه افق پخش می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۹    
طبق تصمیم گیری های اخیر مدیران تلویزیون، سیروس مقدم سریال پایتخت 4 را برای ماه مبارک رمضان می سازد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۰    
فاز دوم ساخت صحن و شبستان حضرت زهرا(س) در نجف اشرف امروز - شنبه - طی مراسمی با حضور تولیت حرم مطهر علوی، رییس دیوان وقف شیعی عراق، جمعی از علما و مسوولین ستاد بازسازی عتبات عالیات برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۱    
مقام های ارشد سازمان ملل متحد تاکید کردند که رهبران جهان باید اختلافات خود را کنار گذاشته و برای تغییری معنادار در سوریه که درگیر جنگ داخلی است با یکدیگر همکاری کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۵۱    
یکی از اعضای هیئت رئیسه هیئت گلف استان تهران بازداشت شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۴۵    
متحدان اروپایی آمریکا، با پیوستن به دولت اوباما در انتقاد از نامه 47 سناتور آمریکایی به مقامات ایرانی، ارسال این نامه را در شرایط حساس کنونی مذاکرات غیرضروری و مخرب خواندند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۳۶    
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: نخستین مقصد سفر استانی رییس جمهور اسلامی ایران در سال 94 آذربایجان غربی است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۹    
یک عربستانی که به گروه های تروریستی گرایش دارد، فایلی تصویری منتشر کرده که نشان می دهد در برابر خانه خدا در مکه با داعش بیعت می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۲۶    
اسامی 27 بازیکن دعوت شده تیم زیر 23 سال کشور جهت حضور در مسابقات مقدماتی المپیک از سوی محمد خاکپور اعلام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۷    
عملیات اطفاء حریق، یدک، تبادل و تمرین تیراندازی در دریا از جمله تمریناتی است که تاکنون در جریان سفر ناوگروه سی وسوم ارتش طی چند مرحله به اجرا در آمده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۶:۱۱    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن تبریک الحاق ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دماوند گفت: موج ها پشت سر هم می آیند و کوهای استوار و متحرک جماران ها ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۴    
در حالی که قیمت سبد نفتی اوپک در هفته منتهی به 18 اسفندماه با 10 سنت رشد به 55 دلار و 54 سنت در هر بشکه رسید، قیمت نفت خام سبک ایران با افت پنج سنتی به 55 دلار و 97 سنت برای هر بشکه کاهش یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۸    
رییس جمهور با تأکید بر اینکه ملت ایران برای دفاع از اهداف و آرمان های خود همواره بهای زیادی پرداخت کرده است، گفت: ملت ایران، استقلال، آزادی، انقلاب ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۰    
چینی ها سلطان ساختمان سازی سریع اند و پیش از این نیز رکوردهای خارق العاده ای را در ساخت برج های چند ده طبقه تنها در چند روز از خود بجا گذاشته بودند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۶    
کمپانی های خودروسازی به ساخت خودروهایی روی آورده اند که دوستدار محیط زیست باشند اما در این میان، موتورسیکلت هایی نیز تولید شده اند که برقی بوده و می توانند پاسخگویی نیاز مخاطبان باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۲۰    
جلسه هیئت امنای صندوق توسعه ملی به ریاست رئیس جمهور تشکیل و مهمترین برنامه ها و اولویت های این صندوق در سال آینده به تصویب رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی رسما اعلام کرده که ایران به جمع کشورهایی پیوسته است که در حوزه ساخت شناورهای مسافرتی خودکفا هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۶    
عناصر گروه تروریستی داعش آثار تاریخی را که از عراق و سوریه به تاراج برده اند، از طریق سایت اینترنتی خرید و فروش آمریکایی ای بی به فروش می گذارند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۵:۰۰    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: موشک کروز قدیر همانطور که در سواحل جمهوری اسلامی ایران حضور دارد، روی بالگردهای سپاه نیز نصب است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۸    
مدیرعامل آبی پوشان می گوید افجه ای با دستور وزیر ورزش به هیات مدیره استقلال اضافه شد و با دستور وزیر هم برکنار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۵    
زنی که در پوشش پرستار از زنی سالخورده سرقت کرده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۴۲    
صرافان بازار ارز و سکه روز شنبه نرخ هر دلار آمریکا را با 24 تومان کاهش نسبت به روز پنجشنبه هفته گذشته سه هزار و 286 تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با 14 هزار تومان افت 924 هزار تومان ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۶    
اعلام نتایج انتخابات شورایاری ها به ظهر فردا موکول شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۳۶    
نجات الله ابراهیمیان با بیان اینکه پیشگویی گروه های سیاسی در داوری بی طرفانه شورای نگهبان تاثیر نخواهد داشت، اظهار داشت: راه برای مشارکت نیروهای وفادار به نظام در انتخابات 94 باز است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۲۵    
شاخص کل بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات روز جاری (شنبه) بازار سرمایه با 539 واحد رشد در ارتفاع 64 هزار و 610 واحدی ایستاد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۹    
وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس تا هفته جاری دایر است و تعطیلی زودهنگام مدارس تخلف محسوب می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۶    
وزیر خارجه آمریکا در سخنانی در حاشیه نشست اقتصادی در شرم الشیخ مصر اعلام کرد هنوز هیچ تصمیم نهایی در خصوص توافق هسته ای با ایران اتخاذ نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۶    
سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران گفت: تحقیقات بر روی این پرونده همچنان ادامه دارد و هنوز نتیجه نهایی حاصل نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۱۰    
رییس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: خودروها باید با استاندارد یورو 4 تولید شوند، هرچند اکنون اجازه شماره گذاری به خودروهای متخلف داده نمی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۴:۰۲    
در نشست امروز مدیران شبکه های تلویزیونی، جدول پخش برنامه های نوروزی پخش شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۹    
این خودروی عجیب در عملیات آزاد سازی تکریت توسط ارتش عراق مورد استفاده قرار گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۹    
تاخت و تاز آژانس های چارتر کننده هتل و بلیط برای سفر به جزیره کیش، نرخ هر شب هتل در ایام تعطیلات نوروز را به مرز 2 میلیون و 500 هزار تومان رساند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۹    
این خودروی عجیب در عملیات آزاد سازی تکریت توسط ارتش عراق مورد استفاده قرار گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۷    
وزیر امور خارجه و تیم مذاکره کننده هسته ای ایران صبح فردا (یکشنبه) به منظور حضور در دور جدید رایزنی های هسته ای راهی لوزان سوئیس می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۵۶    
وزیر خارجه آمریکا در سخنانی در حاشیه نشست اقتصادی در شرم الشیخ مصر اعلام کرد هنوز هیچ تصمیم نهایی در خصوص توافق هسته ای با ایران اتخاذ نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۵    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از افزایش ورود گردشگران خارجی به ایران در دوران دولت یازدهم خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۲    
عکس های خبری امروز را از مراسم تشییع جنازه شهدای عراق آغاز می کنیم؛ سپس تصاویری از محله فقیر نشین در پاکستان، هنر چیدمان در هنگ کنگ و جشنواره بالون در مالزی را خواهیم دید.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۲    
مرتضی پاشایی، خواننده خوش نام و محبوبی بود که چندی پیش بر اثر بیماری سرطان در گذشت. به گزارش ایران خبر ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۹    
تدوین 7 اولویت راهبردی و جهت دهی به زیرمجموعه ها برای دستیابی به اهداف، تحقق 96 درصدی درآمدهای مالیاتی، انجام 90 درصدی وظایف بودجه ای توسط سازمان خصوصی سازی ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۶    
درحالیکه مذاکرات هسته ای بین ایران و پنج بعلاوه در طول چندین دور گذشته پیشرفت محسوسی داشته است، عربستان سعودی اقدام به امضای بی سرو صدا قراداد همکاری هسته ای باکره جنوبی کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۷    
پیشکسوت کشتی کشورمان گفت: در صورتی که مدیران ارشد ورزش کشور اختلافات خود را با مسئولان فدراسیون کشتی کنار نگذارند، ورزش اول کشور در المپیک برزیل متضرر می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۷    
رضا کیانیان که تصمیم دارد، دو جایزه اش را برای حمایت از بی خانمان ها به حراج بگذارد ، دیگر هنرمندان را دعوت کرد تا سین تازه ای را با عنوان سرپناه برای بی خانمان ها به سفره هفت سین اضافه و آنها نیز ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۱    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: رفع ایرادات لایحه بودجه 94 نیاز به زمان زیادی ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۸    
سردار حسین اشتری در نخستین سخنرانی رسمی خود به عنوان فرمانده نیروی انتظامی، ضمن تشریح اهداف و اولویت های پلیس در دوران فرماندهی اش بر تداوم حرکت در مسیر دستاوردهای سردار احمدی مقدم تاکید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۲    
تلویزیون مطابق روال سال های قبل، نوروز امسال هم با ویژه برنامه هایی زنده در شبکه های مختلف، سال را تحویل می کند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۸    
پس از آنکه در جلسه شورای عالی رفاه، طرح مسکن اجتماعی نخستین مرحله از تصویب و اجرایی شدن خود را پشت سر گذاشت، حالا دومین طرح مهم دولت در حوزه مسکن نیز به جزییاتی جدید رسیده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۸    
وزیر کشور با اعلام اینکه هیچ دستگاهی مانند ناجا با مردم این چنین تعامل مستقیم ندارد، گفت: یکی از مولفه های بزرگ امنیت پایدار، حضور و مشارکت همه جانبه مردم در صحنه های امنیتی است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۹    
آخرین خورشید گرفتگی کامل سال 1393 در حالی در روز 29 اسفندماه رخ خواهد داد که این پدیده تنها در مناطق شمال غربی ایران نظیر اردبیل و ارومیه به صورت جزئی قابل مشاهده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۰    
استاندار فارس از سفر هیاتی از شورای امنیت کشور برای بررسی وقایع پیش آمده در جریان سفر نماینده مردم تهران به شیراز خبر داد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۰    
مدیر شبکه قرآن از گفتگو با مجید مجیدی برای پخش بخش هایی از این فیلم سینمایی در نوروز 94 از این شبکه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۳۲    
اسحاق جهانگیری در ملاقات با وزیر علوم و روسای برخی دانشگاه های بزرگ دولتی با تاکید بر نقش محوری دانشگاه ها در توسعه و پیشرفت کشور اظهار داشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۹    
رئیس جمهور با بیان اینکه ذخایر آبی مناسبی نداریم، گفت: تنها 40 درصد ظرفیت سدهای اطراف تهران آب دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۶    
تصاویر لحظه شلیک موشک کروز قدیر منتشر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۱    
برای پیوستن به گروهک تروریستی داعش هیچ انسان عاقل و کاملی داوطلب نمی شود، بلکه دختران جوان و نوجوان، شاید برای کارهای ماجراجویانه دست به این کار می زنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۲۱    
جوک به معنای اینکه دیگران را درنظر بگیریم و آنها را موضوع خنداندن دیگران قرار دهیم، در تاریخ ایران جنبه سیاسی داشته و پررنگ هم بوده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۷    
یک محقق ایرانی موفق به ساخت نانوسامانه ای برای تشخیص زودهنگام سرطان از طریق تغییر رنگ ناشی از متیلاسیون ژن های سرکوب کننده تومور شده است تا رفتار این ژن های سرطانی را در عرض 3ساعت شناسایی کند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۴    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران از افتتاح سه ایستگاه آتش نشانی خبر داد و گفت: برای چهارشنبه آخرسال یک هزار اکیپ عملیاتی با همکاری شهرداری نواحی جهت استقرار در نقاط مختلف شهر پیش بینی شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۰۱    
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد برخی مسائل که انجام آنها از عهده او و فدراسیونش خارج بود، از دلایل از دست رفتن میزبانی ایران در جام ملت ها و مسابقات قهرمانی زیر 22 سال آسیا بود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۲    
یک روزنامه مشهور آمریکایی نوشت: نقص منطقی کیفرخواست مطرح شده از سوی نخست وزیر اسرائیل علیه توافق بد هسته ای با ایران ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۹    
معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه سال آینده 10 میلیون نفر به برنامه پزشک خانواده افزوده می شود، از بهره برداری یک هزار خانه بهداشت تا خرداد ماه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما در جمهوری اسلامی ایران از مقام معظم رهبری گرفته تا رئیس جمهور در این موضوع اتفاق نظر داریم که نظام انقلاب اسلامی ایران اساسا با واژه هایی مانند امپراطوری مخالف است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۱    
جدیدترین هواپیمای ایرباس که شبیه یک رایانه پرنده است بالاخره وارد خط پروازی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۸    
صفحه حزب الله لبنان در شبکه های اجتماعی عکسی از بیت المقدس منتشر کرده که در آن یکی از فلسطینیان از دست نوشته به نام سردار قاسم سلیمانی عکس گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۵    
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص تنظیم بازار شب عید اظهار داشت: از نظر من مردم در جهت احقاق حقوق خود و شکایت از تخلفات عملکرد ضعیفی دارند. نگرانی مردم بیشتر از گرانی است تا گران فروشی.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۵    
دقایقی پیش زلزله ای به قدرت سه ریشتر شهر کلور را در شهرستان خلخال لرزاند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۲    
پایگاه خبری نهرین نت روز شنبه گزارش داد، از انبارهای سلاح تروریست های داعش موشک های ضد هواپیما کشف شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۷    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناجا با اشاره به اینکه بی اعتمادی ملت ایران با آمریکا به دلیل بی اعتمادی ملت ایران با آمریکاست، گفت: ماحتی یک لحظه با امریکا کنار نمی آییم.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۲۱    
سقوط شیء نورانی در ساحل دریای خزر، ساکنان پنج منطقه در مازندران را شگفت زده کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۸    
رهبر حزب کار رژیم صهیونیستی گفت : دوران نتانیاهو دیگر به سر رسیده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۸    
در این شرایط مشخص نیست که چرا خودرویی که عنوان بی کیفیت ترین خودروی داخلی را از آن خود کرده و تولید آن در چین به عنوان کشور سازنده هم متوقف شده، باید در ایران همچنان تولید شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۱۲    
وزیر اطلاعات ترویج فرهنگ شهادت در جامعه را مهمترین عامل همه پیروز ی های ملت ایران عنوان کرد و افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی با جاری کردن فرهنگ ایثار و شهادت در ملت ایران خیزشی را در کشور و جهان ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۶    
توافق افزایش 260 هزارتومانی مجموع دریافتی سال 94 از سوی کارگران و کارفرمایان نشان می دهد، حداقل مزد جدید در نهایت باید 103 تا 127 هزارتومان و بن نقدی نیز افزایشی بین 97 تا 121 هزارتومان را تجربه کند.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۶    
مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و فعلی نیروی انتظامی آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۰    
رای شورا به کاهش یا لغو تحریم ها فقط زمانی صادر می شود که معلوم شود ایران به چنین توافقی پایبندی نشان داده است.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۰۰    
با حضور سردار سرتیپ "حسین دهقان" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، خط تولید انبوه موشک کروز دریایی ضد ناو برد بلند در سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع افتتاح و مقادیر متنابهی از آن به نیروی دریایی ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۱    
250 نماینده مجلس آمریکا در حال تنظیم نامه ای هستند که باراک اوباما و تیم مذاکره کننده آمریکایی را در مذاکرات هسته ای ایران محدودتر می کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۵۱    
معاون برنامه ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان از اعطای تسهیلات نظام وظیفه تخصصی به دانش آموختگان برتر دانشگاه ها خبر داد و گفت: ثبت نام در سامانه اطلاعاتی بنیاد ملی نخبگان از اول فروردین 94 آغاز می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۴۲    
سخنگوی کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران با بیان اینکه افزایش 260 هزار تومانی مورد توافق اعضای شورای عالی کار است اما اختلاف نظر سر فرمول وجود دارد گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۹    
با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در تصفیه خانه جنوب تهران عملیات اجرایی 6 طرح بزرگ زیربنایی فاضلاب تهران نیز آغاز شد.
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۶    
در حالی که وزیر دفاع عراق از کنترل کامل نیروهای عراقی بر شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین خبر داد، برخی منابع عراقی نیز اعلام کردند که شهر البغدادی نیز در استان الانبار از لوث وجود تروریست های داعش ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۶:۲۵    
نگرانم، طرف مقابل حیله گر است؛ داعش زانو زد؛ فروپاشی اخلاق سیاسی آمریکا؛ سهمیه سوخت نوروزی نداریم؛ بورس بر سر دو راهی بزرگ؛ گابریل 5هفته خانه نشین شد و روز سخت ژنرال با یک بنر عجیب ...
ایران خبر   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۶:۲۰    
یک دیپلمات ارشد اروپایی که خواسته نامش فاش نشود در جمع خبرنگاران گفته ایران و گروه 1+5 به ویژه در هفته های اخیر پیشرفت زیادی در مذاکرات هسته ای داشته اند.
  • ۱