جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۲:۴۴May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 9 اسفند 1394 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 31 فروردین 1394 ایران خبر 30 اردیبهشت 1394 ایران خبر 31 خرداد 1394 ایران خبر 31 تیر 1394 ایران خبر 31 مرداد 1394 ایران خبر 31 شهریور 1394 ایران خبر 30 مهر 1394 ایران خبر 30 آبان 1394 ایران خبر 30 آذر 1394 ایران خبر 30 دی 1394 ایران خبر 30 بهمن 1394 ایران خبر 1 اسفند 1394 ایران خبر 2 اسفند 1394 ایران خبر 8 اسفند 1394 ایران خبر 9 اسفند 1394 ایران خبر 10 اسفند 1394 ایران خبر 11 اسفند 1394 ایران خبر 12 اسفند 1394 ایران خبر 13 اسفند 1394 ایران خبر 14 اسفند 1394 ایران خبر 15 اسفند 1394 ایران خبر 16 اسفند 1394 ایران خبر 17 اسفند 1394 ایران خبر 18 اسفند 1394 ایران خبر 19 اسفند 1394 ایران خبر 20 اسفند 1394 ایران خبر 21 اسفند 1394 ایران خبر 22 اسفند 1394 ایران خبر 23 اسفند 1394 ایران خبر 24 اسفند 1394 ایران خبر 25 اسفند 1394 ایران خبر 26 اسفند 1394 ایران خبر 27 اسفند 1394 ایران خبر 28 اسفند 1394 ایران خبر 29 اسفند 1394 
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۳:۰۸    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، درنظر دارد از روز شنبه 22 اسفندماه سال جاری به منظور تأمین نیاز هموطنان به اسکناس نو در استان تهران از طریق شعب منتخب بانک های عامل، اسکناس نو توزیع کند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۹    
با احتمال قطعی شدن شکست حداد عادل از حوزه انتخابیه تهران که گزینه نخست ریاست مجلس از جانب اصولگرایان بود شنیده می شود جمعی از بزرگان اصولگرایی به دنبال ریاست مجتبی ذوالنوری هستند تا در رقابت با ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۳    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برنامه کاهش قیمت اینترنت در سال 95 خبر داد و گفت: طرح کاهش قیمت پهنای باند اینترنت را به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات می بریم.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۲:۱۶    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی از ملت آگاه و مصمم ایران که با لبیک به فراخوان نظام اسلامی و با عزم راسخ و شور و نشاطی به یاد ماندنی مردمسالاری دینی را در چهره درخشان خود به جهانیان نشان دادند ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۱:۰۴    
ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه ای آخرین آرای نامزدهای مجلس خبرگان از مجموع 4 میلیون و 37 هزار رای را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۰:۵۵    
حسن روحانی رئیس جمهور، هفته دوم فروردین ماه 95 به عتبات عالیات می رود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۰:۵۲    
منابع بیمارستانی عراق از افزایش تعداد تلفات انفجار انتحاری در شهرک الصدر واقع در شرق بغداد به بیش از 50 کشته و 43 کشته خبر دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۲۰:۴۲    
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر کسانی که به مجلس دهم راه پیدا کردند، حتی آنهایی که به عنوان اصلاح طلب می شناسیم منتقد دولت یازدهم هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۹:۰۰    
فرماندار مشهد تجمیع مجدد آرای مشهد را تکذیب کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۶    
خودروی زرهی جدید نیروهای ویژه روسیه به نام "مجازات کننده" اخیرا رونمایی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
صابر ابر نوشته: انقدر تو زندگی آدمها سرک نکشیم.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
مراسم تشییع پیکر زنده یاد فرج الله سلحشور کارگردان تلویزیون و سینما صبح یکشنبه نهم اسفند با حضور پرتعداد مردم، مسئولان و هنرمندان در امامزاده سید جعفر تهران برگزار شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
غلامعلی حدادعادل معتقد است راه زنده یاد فرج الله سلحشور در عرصه هنر انقلابی و دینی بی رهرو نمی ماند و جوانان زیادی راه او را دنبال خواهند کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
بر اساس جلسات کارشناسی انجام شده در وزارت ورزش و جوانان، قیمت بلیت های بازی های استقلال و پرسپولیس تا حد قابل توجهی کاهش یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
وزیرجهادکشاورزی گفت: شنیده می شود عده ای به شکل سازمان یافته و درکانتینرها میوه های ممنوعه خارجی را وارد می کنند. از دست من چه کاری ساخته است؛ ماموری نداریم که با آنها مقابله کنم.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
تروریست های داعش در جدیدترین جنایت خود، یک سرباز را در حاشیه بزرگراهی پرتردد اعدام کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
حسن روحانی با انتشار توییتی خوشحالی خود را از تغییرات به وجود آمده در نتیجه انتخابات ابراز کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
یک منبع محلی در استان نینوا از ناپدید شدن زن آلمانی ابوبکر بغدادی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس عصر شنبه هشتم اسفند با حضور کلیه بازیکنان در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد. بازیکنان پرسپولیس پس از مرور کارهای تاکتیکی به بازی به صورت دوتیم پرداختند ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۱    
یک نامزد اصولگرای مجلس دهم در واکنش به شکست ائتلاف اصولگرایان در انتخابات هفتم اسفند، تاکید کرد: مهمترین ضعف درباره لیست ائتلافی اصولگرایان غرور و خودشیفتگی بیش از حد نسبت به انتخابات بود که سبب شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۸    
آب داغ باعث از بین رفتن رطوبت تارهای مو می شود و خشکی و شکنندگی آنها را به دنبال خواهد داشت. مطمئنا دوست دارید که چربی طبیعی سر از موهایتان محافظت کند تا آسیب بیشتری به موهایتان وارد نشود ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزایش 15 درصدی نرخ کرایه حمل ونقل عمومی را غیرمنطقی دانست و گفت: دولت و شهرداری با پرداخت یارانه می توانند مردم را به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی تشویق کند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۶    
تهرانی ها می توانند مسیرهای ترافیکی را از طریق نقشه گوگل شناسایی کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۰    
کاردار ایران در لندن با اشاره به فضای ایجاد شده در مناسبات و بازگشایی سفارتخانه های ایران و انگلیس گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۴    
تاکنون روی کاغد به تعهدات عمل شده است و در اجرا هم اقدامات خوبی صورت گرفته است از جمله سوییفت. اما هنوز در زمینه توقف تلاش ها برای حفظ تحریم روند کند است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۴    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از وجود ترافیک صبحگاهی در باند جنوبی آزاد راه تهران کرج و بارش باران در 7 استان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۰    
شرکت ملی نفت ایران با سه شرکت نفتی سوئیس برای تهاتر نفت و گازوئیل با بنزین به توافق رسیده و تا چند روز آینده یک محموله بزرگ بنزین شرکت گلنکور سوئیس در پایانه بندرعباس تخلیه می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۲    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه نمی توان به صورت مستقیم از رئیس جدید فیفا امتیاز گرفت، به تشریح تغییرات اساسنامه فیفا پرداخت و گفت: تعداد کمیته ها از 34 به 9 کمیته کاهش یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۸    
حضور مردم در انتخابات با پیش بینی های اولیه متفاوت بود. رای دادن بخش قابل توجهی از رای دهندگان به فهرست کامل دو لیست اصلی تهران و پیامدهای آرای مردم مهم ترین مواردی است که فعالان سیاسی به دنبال تحلیل ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۵    
انتخابات گرچه از نظر تعداد و تنوع رای دهندگان انتخاباتی قابل توجه به شمار می رفت از جهتی دیگر هم توجهات را جلب می کرد و آن هم بازار داغ سلفی بود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۲    
چندی است که برخی از بانوان فعال در عرصه سینما و تلویزیون از وجود موارد غیر اخلاقی و ... که مانع فعالیت آنها در این بخش است، سخن می گویند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۹    
اظهارات مداخله جویانه آمریکا در امور ایران...لاریجانی: تجزیه کشورها، یک فتنه برای منطقه است...برخورد خشن پلیس با شیعیان آذربایجان...پسا برجام که لایحه بودجه و برنامه توسعه پنج ساله نمی خواهد!.. ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۶    
شاد بودن تنها انتقامی است که می توان از زندگی گرفت . این یکی از نقل قول های معروف چه گوارا، چریک، سیاست مدار و انقلابی مارکسیست زاده آرژانتینی در آمریکای لاتین است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۳    
رئیس جمهور سوئیس بعدازظهر شنبه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب دیدار و گفتگو کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۱    
در اطلاعیه جدید وزارت کشو تمام اعضای فهرست امید سی نفر اول را به خود اختصاص دادند. حداد عادل که در رتبه هفتم اعلام شده بود، در فهرست جدید به جایگاه 31 تنزل پیدا کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۱    
شایع ترین علت مرگ بر اثر سرطان مربوط به سرطان معده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۸    
این جداول بر اساس اعلام تدریجی نتایج توسط ستاد انتخابات کشور تکمیل می شود و نتایج ذکر شده در آن قطعی و نهایی است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۸    
در پی انتشار مطلبی در خصوص کسب فقط یک رای توسط آقای اسفندمز، کاندیدای مجلس از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار، فرزند ایشان واقعیت ماجرا را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۵    
یک ساختمان نیمه کاره در منطقه الهیه تهران آتش گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۹    
مدیرعامل کشتیرانی از بازگشایی مسیر دریایی به بنادر اروپایی پس از 7سال خبرداد و با اعلام"مذاکره با کشتی سازان اروپایی، چینی ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۶    
حتما شما هم شنیده اید که عشق اختلاف سنی نمی شناسد. این موضوع در میان هالیوودی ها رواج بیشتری دارد. برخی از ستاره ها زوج هایی را انتخاب کرده اند که موجب شگفتی دیگران شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۶    
مسئولان و شخصیت های کشوری از جمله حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) از آیت الله عباس واعظ طبسی ...
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۶    
سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران حسن روحانی رئیس جمهوری را به عنوان میهمان ویژه به خود خواهد دید.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۰    
این در حالی است که تا کنون دوبار از نتایج شمارش آرای نامزدهای تهران در مجلس خبرگان اخباری منتشر شده اما هنوز نتایج قطعی اعلام نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۷    
اسید پاشی در سمنان امروز دو دختر جوان را راهی بیمارستان کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۴    
این جداول بر اساس اعلام تدریجی نتایج توسط ستاد انتخابات کشور تکمیل می شود و نتایج ذکر شده در آن قطعی و نهایی است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۱    
بعد از برگزاری جلسه قیمت، اسکان و... مشخص می شود و تامین امنیت شرط اعزام است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۸    
هفته نامه "دِر فرتاگ" آلمان تاکید کرد که پیش بینی می شود "سرگی شویگو" وزیر دفاع روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2018 پیروز شود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۸    
مرد جوانی که انتشار تصاویرش با دختران در تلگرام وی را در برابر اتهام سنگینی قرار داده بود برخلاف شایعات به اعدام محکوم نشده است.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۹    
مصطفی زمانی بازیگر نقش حضرت یوسف در سریال یوسف پیامبر نسبت به خبر درگذشت فرج الله سلحشور واکنش نشان داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۳    
تصادف یک رأس اسب با یک دستگاه پراید در خیابان باغ زهرای شهر بوشهر اتفاقی عجیب را رقم زد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۳    
آیت الله هاسشمی رفسنجانی پس از مشخص شدن نتایج انتخابات پست اینستاگرامی در صفحه شخصی اش انتشار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۲۱    
یده کلبه های شیشه ای سالها پیش در پارک ملی "اورهو ککونن"-فنلاند- اجرا شد و این هتل با فضایی شیشه ای که خوابیدن زیر آسمان پرستاره شب را امکان پذیر کرده بود بسیار مورد استقبال گردشگران قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۱۵    
وزیر خارجه سابق آمریکا توانست در آستانه سه شنبه بزرگ پیروزی مهمی را در ایالت کارولینای جنوبی به دست آورد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۱۲    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که خانه ملت هفته جاری روند کاری خود را در پیش می گیرد، گفت: جلسات علنی و کمیسیون های تخصصی از روز دوشنبه 10 اسفند تا چهارشنبه 26 اسفندماه 94 تشکیل می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۸:۰۶    
ترکیب گرایش های مجلس دهم تا این لحظه با اکثریت 59 درصدی اصولگریان در حال تکمیل است. علاوه بر اصولگرایان، اصلاح طلبان 27 درصد و اعتدالگرایان و مستقلین 14 درصد مجلس دهم را تاکنون از آنِ خود کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۷:۵۴    
با آغاز تصویربرداری مجموعه تلویزیونی دورهمی این سریال به زودی روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۷:۴۸    
این مدهای مو بسیار عجیب و غریب هستند و البته همه جا نمی شود از این مدل های مو استفاده کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۷:۴۲    
یک روزنامه اصلاح طلب می گوید اصلاح طلبان به سه دسته تقسیم شده اند و در مجلس هم کاری نمی توانند بکنند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۷:۳۶    
هنرمندان عرصه های مختلف کشورمان برای حضور در مراسم خاکسپاری زنده یاد فرج الله سلحشور ابراز آمادگی کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۷:۳۰    
5 روزنامه اصولگرا امروز شنبه در سرمقاله های خود واکنش های جالبی به نتایج انتخابات هفتم اسفند داشتند.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۷:۱۸    
پیکر زنده یاد "فرج الله سلحشور" هنرمند انقلابی، امروز 10 صبح از بلوار اشرفی اصفهانی، ابتدای باغ فیض به سمت امامزادگان جعفر و حمیده خاتون تشییع می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۰۷:۱۲    
صفحه اول روزنامه های یکشنبه 9 اسفند 1394 را مشاهده می کنید.