جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۳:۱۷Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 2 مهر 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 مهر 1397 ایران خبر 2 مهر 1397 ایران خبر 3 مهر 1397 ایران خبر 4 مهر 1397 ایران خبر 5 مهر 1397 ایران خبر 6 مهر 1397 ایران خبر 7 مهر 1397 ایران خبر 8 مهر 1397 ایران خبر 9 مهر 1397 ایران خبر 10 مهر 1397 ایران خبر 11 مهر 1397 ایران خبر 12 مهر 1397 ایران خبر 13 مهر 1397 ایران خبر 14 مهر 1397 ایران خبر 15 مهر 1397 ایران خبر 16 مهر 1397 ایران خبر 17 مهر 1397 ایران خبر 18 مهر 1397 ایران خبر 19 مهر 1397 ایران خبر 20 مهر 1397 ایران خبر 21 مهر 1397 ایران خبر 22 مهر 1397 ایران خبر 23 مهر 1397 ایران خبر 24 مهر 1397 ایران خبر 25 مهر 1397 ایران خبر 26 مهر 1397 ایران خبر 27 مهر 1397 ایران خبر 28 مهر 1397 ایران خبر 29 مهر 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۰    
ماجرای افشاگری یک نماینده مجلس درباره حقوق های نجومی وزارت نفت به برخی نمایندگان حاشیه ساز شد و وزارت نفت هم خود خادمی را هم به گرفتن این حقوق ها متهم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۵:۰۰    
وزیر دفاع آمریکا ضمن رد کردن تهدیدهای ایران مبنی بر گرفتن انتقام از کسانی در حمله تروریستی نقش داشته اند، ادعای دخالت آمریکا در این حمله را واهی دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۰۸:۱۵    
یک پیرمرد 70 ساله اهل روستای گوشلوندان از توابع بخش مرکزی شهرستان فومن بر اثر اصابت رعد و برق جان باخت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۳:۲۵    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفساد اقتصادی مجلس با اشاره به اظهارنظرش در مورد اعدام مفسدان اقتصادی در میدان آزادی گفت: در صحبتی که با یکی از مقامات قضایی داشتم ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۳:۲۵    
رئیس جمهور کشورمان در دیدار رئیس جمهور کوبا، گفت: امروز گروههای تروریستی از سوی کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم، حمایت می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۴۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از تهیه بسته جبرانی برای 6 میلیون و 900 هزار حقوق بگیر، خبر داد و گفت: این بسته حمایتی بعد از بازگشت رئیس جمهور بررسی و پس از تصویب اجرایی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۴۵    
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: 22 نفر از عوامل پشتیبانی کننده و دخیل در حادثه اهواز دستگیر شدند. در همین راستا حامیان و هادیان خارجی اقدام تروریستی مذکور شناسایی شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۲:۴۵    
نماینده ایران در هیئت عامل اوپک گفت: روسیه و عربستان به دلیل نداشتن ظرفیت مازاد عرضه نمی توانند تولید خود را به طور قابل توجهی افزایش دهند و در پی این شرایط قیمت نفت افزایش خواهد یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۱:۳۰    
معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر فرصت ویژه برای دور زدن تحریم ها گفت: اصناف اولین سنگربانان اقتصاد اجتماعی در جنگ اقتصادی علیه ایران هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۱:۳۰    
رئیس جمهور تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران علاقه مند است روابط خود را با نهادهای پولی جهانی از جمله صندوق بین المللی پول گسترش داده و از نظرات مشورتی این صندوق برای پیشبرد برنامه های اقتصادی خود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۳۰    
در روزهای اخیر آیفون های جدید اپل و از جمله آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس برای فروش عرضه شده اند و برخی متخصصان از شناسایی قابلیتی جذاب در آنها خبر داده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۳۰    
وزیر امور خارجه آمریکا در کنفرانس خبری مشترک خود با مشاور امنیت ملی آمریکا و همچنین نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد اعلام کرد که ایران یکی از موضوعات هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد خواهد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۳۰    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه "درمان نژادپرستی، بیگانه هراسی، خشونت و نفرت پراکنی را باید در گفت وگو، مدارا و مردم سالاری جستجو کرد" ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۰:۳۰    
رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دیدار با محمدجواد ظریف در نیویورک اظهار کرد: راه حل های عملیاتی اروپا برای تامین خواسته های ایران در ارتباط با موضوع برجام در حال تدوین نهایی است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۳۵    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی از درآمد میلیاردی گردانندگان سایت های شرط بندی از داخل یکی از زندان اطراف تهران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۳۵    
رییس جمهور در پاسخ به درخواست مسئولان آمریکایی برای مذاکره با مقامات ایرانی اعلام کرد:ترامپ قبل از اینکه از گفت وگو سخن بگوید؛ باید به عقب برگردد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۸:۳۰    
همزمان با برپایی نشست تخصصی عکاسی خبری در بحران ، از عکاسان خبری فاجعه تروریستی اهواز با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد تجلیل می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۳۰    
یک نوجوان اندونزیایی که 49 روز در اقیانوس شناور و سرگردان بود در نهایت توسط یک کشتی با پرچم پاناما نجات یافت و به خانه بازگشت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۵    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران توضیحاتی را درباره یک پوستر که در فضای مجازی منتشر و به شهرداری منسوب شده ارایه کرد و گفت: اساسا اصلاً چنین تبلیغی روی بیلبوردهای شهر وجود ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۰    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از انتشار اطلاعیه ای در سایت سکه ثامن از سوی دستگاه قضایی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۲۰    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در اظهاراتی ضد ایرانی کشورمان را به اقدامات خشونت آمیز متهم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: براساس گزارش ها این کارِ بزدلانه کار همان افرادی است که هرجا در سوریه و عراق گرفتار می شوند، آمریکایی ها نجاتشان می دهند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۷:۱۵    
مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه به 16 پرسش و پاسخ در خصوص تعامل ایران و FATF پاسخ داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۵۵    
جمعی از مدال آوران کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی های آسیایی اندونزی، ظهر امروز (دوشنبه) پس از اقامه ی نماز ظهر و عصر با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۵۵    
گزارش عملکردی نیروگاه های برق آبی در تابستان 97 نشان از کاهش 36 درصدی تولید برق در این نیروگاه ها دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۵۵    
نماینده ایران در هیئت عامل اوپک گفت: اگر رئیس جمهوری آمریکا از اظهارنظرهای جنجالی خود دست بر می داشت، قیمت نفت اکنون پایین تر بود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۵۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به غیر قانونی بودن تحریم های آمریکا و تبدیل شدن آن به ابزار انتقام شخصی ترامپ از کشورهای مخالف گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۶:۵۵    
رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان فردی که با معرفی خود به عنوان مامور ناجا و دارنده مدرک دندانپزشکی، با جعل مدارک انتظامی و پزشکی و اجاره مطب و یا درمانگاه ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از عیادت از مجروحان حادثه تروریستی اهواز گفت: تقریبا حال عمومی همه مجروحان این حادثه خوب است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۵    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: افزایش قیمت مسکن تقریبا به حد نهایی رسیده و از این به بعد کشش رشد قیمت وجود ندارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۵    
چند هفته پس از شوک قیمتی به وجود آمده در بازار بلیت پروازهای داخلی و خارجی، آرامشی نسبی در این بازارها حکمفرما شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۵    
امروز ارقام تازه ای از دلار و یورو در بازار آزاد ارز ثبت شد که ادامه جریان آمدن نرخ های عجیب به این بازار بود و توجیهی برای آن وجود ندارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۵    
مقامات مکزیکی از کشف بقایای اجساد تعدادی کودک در یک گور دسته جمعی در این کشور خبر دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۵    
دکتر عارف سعیدی، رئیس انجمن فیزیوتراپی شعبه استان تهران، در نامه ای سرگشاده به وزیر بهداشت، خواستار عذرخواهی وی از جامعه فیزیوتراپی کشور شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۵    
کارشناسان بسیاری بیمه تامین اجتماعی را یکی از مهم ترین موانع فضای کسب وکار در ایران مطرح و عنوان می کنند دریافت بیمه قرارداد به مالیاتی سنگین برای پروژه ها تبدیل شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۵    
از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال دو تیم پدیده مشهد وتراکتورسازی تبریز درورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۵    
10 سال قبل سیستم عامل اندروید برای نخستین بار در یک تلفن همراه رونمایی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۵    
پس از سخنرانی وزیر اطلاعات و جانشین فرماندهی سپاه و اقامه نماز میت، انبوه عزاداران اهوازی پیکرهای شهدا را بر دست گرفته و از حسینیه ثار الله به سمت چهار راه زند اهواز رهسپار شدند
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۴:۲۵    
حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح خیلی تلخ و وحشیانه است چون به کسانی حمله شده که یا مردم عادی بودند یا نیروهای مسلحی بودند که سلاحی با خود به همراه نداشتند/ اینگونه اتفاقات که در همه دنیا رخ می دهد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در اهواز در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی شرکت کرد و به تروریست ها هشدار داد که منتظر انتقام گرفتن مردم ایران باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۰    
عضو اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان نساجی و پوشاک، ضرب الاجل وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر شناسه دار کردن تولیدات داخلی آن هم در حالی که قاچاق پوشاک به راحتی در کشور صورت می گیرد و حجم عمده ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۰    
محسن چاووشی از بغض و دلتنگی پدرش گفت و پستی را به اشتراک گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۰    
قرار است بعد از بازگشت روحانی از نیویورک، ترکیب جدید تیم اقتصادی مشخص شود؛ اما این بار مردان اقتصادی کابینه باید از جنس دیگری انتخاب شوند تا حداقل دو سال باقیمانده از عمر دولت، بهتر بگذرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۰    
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار استان تهران با بیان اینکه تخم مرغ طی روزهای آتی حدود6درصد گران میشودگفت:به دلیل درگیری باآنفلوانزا وممنوعیت صادرات کالاهای اساسی،صادرات تخم مرغ متوقف است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۰    
شرکت بازرگانی نفت ترافیگورا اعلام کرد صادرات نفت ایران صفر نخواهد شد اما بیش از میزانی که در زمان اعلام تحریم های آمریکا پیش بینی شده بود کاهش پیدا خواهد کرد و قیمتهای نفت را بالاتر خواهد برد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۰    
نخستین تراموای خودران در شرق آلمان به حرکت درآمده و نمایشی از توانایی هوش مصنوعی در حرکت خودروهای خودران را به نمایش گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۰    
سعید سیاح طاهری از فرماندهان جنگ ایران و عراق و فعال فرهنگی و اجتماعی بود که در سن 58 سالگی عازم سوریه شد و در منطقه خان طومان در نزدیکی شهر حلب کشته شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۵    
معاون درمان وزیر بهداشت در رابطه با کمبود برخی تجهیزات پزشکی در بیمارستان ها توضیحاتی ارائه داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۵    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هنوز درباره تعطیلاتزمستانی به جمع بندی مشخص نرسیده ایم، گفت: در مهر امسال هیچ کلاسی در کشوری بدون معلم نمانده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۵    
چند سالی هست که شور و حال دانش آموزان در هنگامه بازگشایی مدارس، با افزایش ترافیک در خیابان های پایتخت گره خورده و چالشی را برای شهروندان ایجاد کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۰۵    
پس از اتمام دوره 180 روزه که وزارت خزانه داری آمریکا پس از خروج یکجانبه ترامپ از برجام تعیین کرده بود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۲۵    
در روزهای اخیر شایعه سازان بار دیگر به موضوع کمبود سوخت خودروها به ویژه بنزین پرداخته اند و این شایعات باعث تجمع بیش از حد مردم در برخی جایگاههای اصلی شهرهای کرمان و اهواز شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۵    
وزیر اطلاعات گفت: بخش عمده ای از تیم تروریستی که دست به اقدام تروریستی در اهواز زده است، دستگیر شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۵    
آیت الله مکارم شیرازی در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز بر هوشیاری مسئولین جهت پیشگیری از این گونه حوادث تاکید کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۵    
از اوایل سال جاری قیمت سیگارهای داخلی و خارجی دستخوش تغییرات شدید شد و هر روز به یک قیمت به دست مصرف کننده رسیده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۰    
با وجود افزایش روزافزون حوادث و حملات تروریستی از ربع آخر قرن بیستم، هنوز تعریف روشنی از تروریسم ارائه نشده است که مورد قبول همه یا اکثریت کشورهای عضو سازمان ملل متحد باشد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۰    
سفر رئیس جمهور روحانی به نیویورک در چارچوب دیپلماسی رسمی، فراهم کننده بهترین فرصت است تا مقامات عالیرتبه کشورها با کمترین هزینه بیشترین بهره برداری را از ملاقات حضوری با یکدیگر انجام دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۰    
احتیاط در چرای دام در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها و رعایت حریم سیلابی بستر رودخانه ها به دلیل امکان وقوع سیلاب در استان های شمالی ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۵۰    
"دیابت" یکی از شایع ترین بیماری های متابولیک غیر واگیر با عوارض ناتوان کننده است که روندی مزمن و نامحسوس داشته و متأسفانه شیوع آن در دنیا رو به افزایش است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۵    
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت: همه عوامل این حادثه شناسایی شده اند و در زمان مقتضی خود قطعا یک گوشمالی سنگینی را خواهند دید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۵    
روابط دوستانه به دو صورت کوتاه و بلندمدت تقسیم می شوند؛ معمولا روابط بلندمدت با گذشت زمان با مسائل جدید اما به ظاهر غیرقابل حل مواجه می شوند که به صورت تدریجی رابطه دوستانه را تخریب می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۰    
در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو که از هفته آینده آغاز خواهد شد 40 هزار خودرو در مدت 5 روز عرضه می شوند که برای خرید حداقل نیاز به 16 میلیون تومان معادل 50 درصد قیمت پژو 405 نقدینگی لازم است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۵    
به بهانه شروع سال تحصیلی ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۳۵    
نائب رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه رسانه ها و صداوسیما با تمرکز روی بازار یک کالا عامل ایجاد وحشت از قحطی و کمبود کالا شده اند، گفت: نباید با جوسازی ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۷:۰۵    
تعرفه ها در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط اعضای کمیسیونی به نام تنظیم مقررات ارتباطات تعیین و تصویب می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۷:۰۰    
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت نقدی سبد غذایی مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۷:۰۰    
مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت کار در گزارشی اعلام کرده که نرخ بیکاری در سال 1396 نسبت به سال قبل 0.6 درصد کاهش یافته است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۶:۵۵    
صفحه اول روزنامه های دوشنبه 2 مهر 1397 را مشاهده کنید.