پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۸:۵۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 13 مهر 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 مهر 1397 ایران خبر 2 مهر 1397 ایران خبر 3 مهر 1397 ایران خبر 4 مهر 1397 ایران خبر 5 مهر 1397 ایران خبر 6 مهر 1397 ایران خبر 7 مهر 1397 ایران خبر 8 مهر 1397 ایران خبر 9 مهر 1397 ایران خبر 10 مهر 1397 ایران خبر 11 مهر 1397 ایران خبر 12 مهر 1397 ایران خبر 13 مهر 1397 ایران خبر 14 مهر 1397 ایران خبر 15 مهر 1397 ایران خبر 16 مهر 1397 ایران خبر 17 مهر 1397 ایران خبر 18 مهر 1397 ایران خبر 19 مهر 1397 ایران خبر 20 مهر 1397 ایران خبر 21 مهر 1397 ایران خبر 22 مهر 1397 ایران خبر 23 مهر 1397 ایران خبر 24 مهر 1397 ایران خبر 25 مهر 1397 ایران خبر 26 مهر 1397 ایران خبر 27 مهر 1397 ایران خبر 28 مهر 1397 ایران خبر 29 مهر 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۲:۲۰    
پرواز شماره 6554 شرکت آسمان که عصر جمعه شیراز را به مقصد مسقط عمان ترک کرده بود، به دلیل به وجود آمدن مشکلات فنی مجبور به بازگشت به فرودگاه مبدا شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۱:۲۹    
رئیس سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق(ساتبا) از علاقه ایران نسبت به جذب سرمایه گذاری خارجی به منظور صادرات برق تجدیدپذیر و پاک اعلام خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۲۳    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه خرید دلار سرمایه گذاری خوبی نیست، گفت: موج جدید تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران نتیجه مطلوبی برای آمریکایی ها نخواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۲۳    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: بی شرمی بزرگی است سران رژیمی که درندگی، تجاوز، حقارت، موذی گری، نیرنگ و حیله گری از خصایص بارز آنان است ملتی کهن، با فرهنگ و شجاع را چنین خطاب کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۲۳    
به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد قابلیت شارژ بی سیم و وایرلس را به محصولات مقرون بصرفه و گوشی های میان رده خود نیز اضافه کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۲۰:۱۷    
جمعی از یهودیان ضد صهیونیسم امروز جمعه در نیویورک با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۹:۳۲    
تحلیلگران متعددی اظهار کرده اند عربستان سعودی قادر به جبران کل عرضه نفت از دست رفته ایران نخواهد بود که این مسئله به افزایش قیمت های نفت منجر شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۹:۲۷    
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، با بیان اینکه صادرات گوجه فرنگی به دستور وزیر صنعت بیش از دو هفته است که ممنوع شده، گفت: ادامه صادرات خلاف ضوابط گمرکی است و باید گمرک پاسخگو باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۹:۲۷    
شرکت های نفت و گاز آمریکایی و حامیان آن ها از ماه اوت برای مبارزه با کمپین محدودیت حفاری جدید در مناطق پرجمعیت کلرادو، 20.3 میلیون دلار هزینه کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۸:۱۵    
آمارهای منتشر شده نشان می دهد که خیل عظیمی از کاربران گوشی های موبایل به خاطر گرفتن عکس های سلفی در سال های اخیر جان خود را از دست داده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۵۰    
برخی منابع آگاه گفته اند مقامات روسی در حال برنامه ریزی برای کاهش وابستگی اقتصاد روسیه به دلار هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۵۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فردا جلسه ای در کمیسیون امنیت ملی برای رسیدن به ساز و کار جلسه روز یکشنبه 15 مهر مجلس برای بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۵۰    
خریداران هندی در آستانه آغاز تحریم های واشنگتن علیه تهران در ماه میلادی آینده، خرید نفت از آمریکا را کاهش داده و نفت بیشتری از ایران خریداری کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۵۰    
محمدعلی افشانی امروز به مناسبت 14 مهر روز تهران ؛ به تهرانگردی پرداخت و در انتهای مسیر خود از سردیس قیصر امین پور رونمایی کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۵۰    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: براساس آمار موجود بیش از 14 میلیون مسافر در هفته اول مهر ماه 97 با استفاده از مترو جابجا شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۷:۵۰    
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: پیشنهاد شرکت مخابرات ایران برای تغییر تعرفه های تلفن ثابت به دلیل جبران ضرر و زیان ناشی از لغو آبونمان، در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بررسی می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۶:۲۷    
رییس شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان این که قطعی و اختلال در سایت ها تا حدی طبیعی است، گفت: سرویس گیرنده باید این مشکلات را به سرویس دهنده انعکاس دهد و اگر این مشکلات در حد اختیارات زیرساخت باشد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۶:۲۱    
تاکنون کاربران برای ممانعت از خورده شدن دیتا از سوی اپلیکیشن توئیتر دو راه حل بیشتر نداشتند یا باید نسخه لایت را نصب یا از نسخه تحت وب استفاده می کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۶:۲۱    
ال جی اعلام کرده است که قصد دارد بهترین گوشی هوشمند تاشو و انعظاف پذیر بازارهای جهانی موبایل را معرفی و عرضه کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۲۶    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: با نظر روز چهارشنبه مجلس در جلسه غیرعلنی، طرح تفکیک وزارتخانه های راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت بطور کامل از دستور کار خارج شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۴:۲۱    
پس از آن که مصرف مشروبات الکلی دست ساز در استان های بندرعباس، فارس، هرمزگان، خراسان جنوبی و البرز جان ده ها نفر را گرفته بود، مازندران نیز به جمع این استان ها اضافه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۵    
رئیس ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا اعلام کرد که به دنبال جنگ با ایران نیستیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۵    
وزیر امور خارجه ایران در گفت وگویی با شبکه الجزیره انگلیسی، هرگونه حمله به غیرنظامیان و همچنین استفاده از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی را محکوم کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۵    
هزینه ثبت نام اربعین به تاثیر از نوسانات نرخ ارز، کاهش یافت و قیمت آن به 371 هزار و 880 تومان رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۵    
ارزان بودن قیمت بنزین در ایران در کنار افزایش نرخ ارز باعث افزایش میزان قاچاق این فرآورده نفتی به کشورهای همسایه مخصوصا در ماه های اخیر شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۵    
محققان به وجود ترکیبی در سیب پی بردند که می تواند روند فرسودگی و پیری را کند سازد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۵    
کلاهبرداران اینترنتی در فضای مجازی با ایجاد صفحات و کانال در شبکه های اجتماعی به ویژه در تلگرام و اینستاگرام با عنوان های مختلف مانند چالش آیفون و جوایز نفیس، به کلاهبرداری اقدام می کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۵    
تحلیلگران حوزه فناوری برآورد کرده اند که میزان فروش و استقبال کاربران در جهان از تبلت ها تا سال 2023 میلادی به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۳:۲۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: معتقد به سرکوب قیمت ها نیستیم. البته به هرج و مرج قیمت ها هم اعتقادی نداریم و آن دسته از کالاهایی که باید قیمت گذاری شوند باید با قیمت واقعی دیده شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۳:۱۵    
خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: اگر رییس جمهور، وزیر و امام جمعه یک محل و ... چیزی از ما می خواهند ما به دین و شرع نگاه می کنیم ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۲:۲۳    
با توجه به بخشنامه های اخیر بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز و همچنین سیاست هایی که به منظور ایجاد تعادل در معاملات صرافی ها در دستور کار قرار گرفته و آنها را ملزم به انجام معاملات ارزی در محدوده ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۲:۲۳    
رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: با دلالانی که قصد ایجاد اخلال در بازار ارز را دارند، برخورد شدید می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۲:۲۳    
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اسامی 25 نفر از منتخبان دوره هشتم انتخابات هیئت مدیره این سازمان را که روز گذشته انتخابات آن برگزار شد، اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۰:۱۰    
حجم کل سرمایه گذاری خارجی در بخش صنعت، معدن و تجارت تا پایان تیرماه سال جاری معادل 755 میلیون دلار بوده که در قیاس با رقم 349 میلیون دلاری مدت مشابه سال قبل با افت 53.8 درصدی روبرو شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اعلام آمریکا مبنی بر خروج از توافق مودت با ایران را نشان دهنده عدم پایبندی به آمریکا به تعهدات و بد عهدی اش دانست و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۵    
دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی از دستگیری 19 متخلف بازار ارز که خارج از شبکه صرافی های مجاز نسبت به خرید و فروش و اخلال در بازار ارز اقدام می ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۱۰    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که رژیم صهیونیستی به دنبال جنگ روانی علیه ایران است که نمونه اخیر آن را در سازمان ملل دیدیم . معتقدم باید منتظر یکسری جنگ روانی دیگر باشیم.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۱۰    
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: با توجه به این که افزایش نرخ ارز منطق اقتصادی نداشت، باید روند کاهشی به خود می گرفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۱۰    
در معاملات پنج شنبه شب، در حالی که با افزایش شدید سود اوراق قرضه آمریکا، حال و هوای سرمایه گذاران افت کرد، سهام وال استریت سقوط کرد و داوجونز با بیشترین افت خود در 2 ماه اخیر روبرو شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۱۰    
روز پنجشنبه، با چشم انداز افزایش تولید نفت توسط عربستان سعودی و روسیه و اعلام افزایش ذخایر نفت آمریکا، قیمت های نفت از رکورد 4 ساله جدید خود که نزدیک به 87 دلار بود، کاهش یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۱۰    
صادق زیباکلام، علی دایی و برخی از دیگر چهره های سرشناس در روزهای اخیر تصویری از یک احضاریه را منتشر کرده اند که از آنان خواسته شده تا برای ارائه پاره ای از توضیحات در مورد چگونگی و میزان جمع آوری کمک ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۱۳ - ۰۹:۱۰    
در حالی که این روزها کاهش قیمت ها در بازار ارز شرایطی را ایجاد کرده که بسیاری از مردم اقدام به فروش ارز خود کرده و زمینه برای جذب این نقدینگی در بازار بورس فراهم شود ...