جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۵:۰۲Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 8 مهر 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 مهر 1397 ایران خبر 2 مهر 1397 ایران خبر 3 مهر 1397 ایران خبر 4 مهر 1397 ایران خبر 5 مهر 1397 ایران خبر 6 مهر 1397 ایران خبر 7 مهر 1397 ایران خبر 8 مهر 1397 ایران خبر 9 مهر 1397 ایران خبر 10 مهر 1397 ایران خبر 11 مهر 1397 ایران خبر 12 مهر 1397 ایران خبر 13 مهر 1397 ایران خبر 14 مهر 1397 ایران خبر 15 مهر 1397 ایران خبر 16 مهر 1397 ایران خبر 17 مهر 1397 ایران خبر 18 مهر 1397 ایران خبر 19 مهر 1397 ایران خبر 20 مهر 1397 ایران خبر 21 مهر 1397 ایران خبر 22 مهر 1397 ایران خبر 23 مهر 1397 ایران خبر 24 مهر 1397 ایران خبر 25 مهر 1397 ایران خبر 26 مهر 1397 ایران خبر 27 مهر 1397 ایران خبر 28 مهر 1397 ایران خبر 29 مهر 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۲۲    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران در روز دوشنبه نهم مهرماه، قیمت سکه طرح جدید با 40 هزار تومان کاهش، به 4 میلیون و 961 هزار تومان رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۲۷    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: میزان بیماری های قلبی عروقی با بالا رفتن سن افزایش می یابد و بیشترین شیوع آن پس از سن 60 سالگی است اما متاسفانه امروزه سن بروز آن کاهش یافته و شاهد موارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۰۷    
یک دانشجوی دختر دیروز بر اثر اصابت گلوله سرگردان در محوطه دانشگاه شهید چمران اهواز ، از ناحیه کتف مجروح شد و بلافاصله برای درمان به بیمارستان انتقال یافت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۴۶    
هیات دولت نحوه محاسبه قیمت میعانات گازی، گاز طبیعی خوراک تحویلی به واحدهای پتروشیمی داخلی را تعیین کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۴۱    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مراجعه کننده گان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در بندرعباس به 225 نفر خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۱:۳۵    
وزیر خارجه کشورمان در گفت وگویی با شبکه سی بی اس اظهار کرد که جامعه بین المللی به اقدامات آمریکا واکنش نشان خواهد داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۲۴    
وزیر امور خارجه کشورمان با توئیت ابیاتی از مولوی یاد این شاعر نامدار ایرانی را گرامی داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۲۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: دولت برای کنترل کالاها شبکه یا سامانه جامع انبارهای کشور را ایجاد کرده تاکنون 520 هزار انبار رسمی در این سامانه ثبت و ریجستر شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۲۴    
وزیر نیرو درباره درباره چرایی عدم اجرای قانون رایگان شدن هزینه آب و برق و گاز مدارس گفت: قانون حتما باید اجرا شود ولی مانند هر تصمیم دیگری نیازمند نهایی شدن و تصویب آیین نامه اجرایی آن است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۸    
کمپانی مایکروسافت تصمیم گرفته است علاوه بر تولید سخت افزارهای مرتبط در هوش مصنوعی در زمینه عرضه نرم افزار برای ربات ها نیز فعال شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۸    
کمتر کسی فکرش را می کرد که قیمت رب گوجه فرنگی از قوطی 4500 تومان به 20 تا 25 هزار تومان برسد اما با جهش قیمت ارز این اتفاق افتاد و حالا خبر رسیده که بعضی تولیدکنندگان رب گوجه فرنگی از درج قیمت روی ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۸    
ارزش روز سهم مشمولان سهام عدالت یک خانواده 5 نفری که سهام عدالت هر یک از آنها یک میلیون تومان است، با توجه به رشد اخیر بازار سهام در حال حاضر حدود 22 میلیون تومان برآورد می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۸    
عدم تحقق وعده های شهرداری در قبال خانواده شهدای پلاسکو، صف زایمان سزارین در بیمارستان های خصوصی در تاریخ های خاص، معضل آلودگی هوا در نیمه دوم سال ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۸    
زمین لرزه 4.1 ریشتری در مقیاس امواج درونی عصر امروز، "جیرفت" کرمان را لرزاند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۸    
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق مسافرکش نمایی خبر داد که با خودرو داماد مرحومشان اقدام به زورگیری از مسافران زن کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۸    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس از بررسی الحاق یک ماده به قانون مالیات های مستقیم در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۸    
نخست وزیر مالزی اعلام کرد که این کشور بنا به تحریم های آمریکا، روابط تجاری خود با ایران را کاهش می دهد و یا به طور کامل متوقف می سازد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۸    
مدیرعامل فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: اعتقاد ما این است که اسنپ، تپسی و ماشین های پلاک سفید مسافربری نباید در فرودگاه حضور داشته باشند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۴۴    
سمنان - معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا کشور بابیان اینکه کددار کردن کارت سوخت در راستای کاهش قاچاق انجام می شود، گفت: کارت سوخت شهرهای مرکزی در استان های مرزی غیرفعال است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۴۴    
معاون مرکز فوریت های پزشکی استان قم گفت: آتش سوزی در کارخانه ای واقع در شهرک شکوهیه قم 6 مصدوم بر جای گذاشت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۴۴    
مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری جزئیات انتشار کلیپی از زندگی خانواده بی بضاعت در روستای سرخون شهرستان اردل چهارمحال و بختیاری را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۴۴    
سازمان پزشکی قانونی آمار جانباختگان و مصدومان حوادث ترافیکی در پنج ماهه امسال را اعلام کرد، آماری که از مرگ 7062 نفر و مصدومیت بیش از 158 هزار نفر حکایت دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۵۴    
معاون اول قوه قضاییه گفت: تاکنون در دادگاه های ویژه ای که در راستای رسیدگی به پرونده های فساد اقتصادی تشکیل شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۵۴    
شهر زیرزمینی کرد علیا از توابع بخش کرون شهرستان تیران در استان اصفهان با بیش از 20 هزار متر مربع وسعت، یکی از منحصربه فردترین شهرهای زیرزمینی دنیاست ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۵:۵۴    
ظهر یکشنبه 8 مهرماه پس از برگزاری مراسم هفتمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت که در آن تقریظ حضرت آیت الله خامنه ای بر کتاب فرنگیس منتشر شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۷    
شاخص بورس امروز (یکشنبه) با رشد هفت هزار و 697 پله ای در جایگاه 195 هزار و 104 واحدی ایستاد.رشد بی سابقه شاخص بورس که در سایه اقبال عمومی به بازار سرمایه و ورود نقدینگی های جدید رخ داده ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۷    
وزیر خارجه امارات در سخنرانی اش در نشست مجمع عمومی سازمان ملل ادعاهای بی سابقه ای علیه ایران مطرح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۷    
دیابت یا بیماری قند، یک اختلال متابولیک در بدن است. در این بیماری توانایی تولید انسولین در بدن از بین می رود و یا بدن در برابر انسولین مقاوم شده و بنابراین انسولین تولیدی نمی تواند عملکرد طبیعی خود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۲    
توسعه انرژی های تجدیدپذیر گرچه از سال 1391 کلید خورد اما طی این مدت تنش های متعددی نیز گریبان گیر این حوزه شد، با این وجود اکنون شاهد پیشرفت پلکانی این انرژی هستیم و به گفته معاون وزیر نیرو ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۷    
در نشست خبری انجمن آلزایمر ایران ضمن تشریح عوامل خطرساز این بیماری و راه های پیشگیری از آن، برنامه ها و فعالیت های این انجمن در ماه جهانی آلزایمر اعلام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۲۹    
رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر خواستار ارائه گزارشی از اثرات ترمینال شرق بر وضعیت آلودگی هوای مناطق شرقی در مقایسه با شرایط انتقال ترمینال به موقعیت جدید تهیه و به شورای شهر ارسال کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۲۲    
خرید و فروش کد ملی در سایت ها برای ثبت نام در طرح پیش فروش ایران خودرو رونق گرفته است.بر این اساس مردم در قبال دریافت مبالغی حاضر به ثبت نام خودرو با کد ملی خود برای افراد دیگر هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۲۲    
اعضای شورای شهر تهران امروز به تخفیف 70 درصدی آژانس ها و وانت بارها برای ورود به محدوده طرح ترافیک رای دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۲۲    
در 150 سال اخیر، دلار و اوراق دولتی آمریکا در دفتر "چاپ و حک" آمریکا چاپ می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۶    
14 عامل مزاحمت برای خودروهای عبوری در مسیرهای جاده ای شهرستان نیشابور دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۶    
وزیر کشور آمریکا گفت: فشار اقتصادی راه مقابله با ایران و روسیه است و می توان از انرژی به عنوان اهرم فشار علیه این کشورها استفاده کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۶    
دلالان ارز پس از نظارت های سنگین سازمان های نظارتی در چهارراه استانبول و خیابان فردوسی، این بار بساط خود را از خیابان جمع و در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام پهن کرده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۶    
قیمت مرغ که در روزهای پایانی هفته گذشته به دلیل مشکلات حمل و نقل مرغ از شمال کشور و قاچاق این محصول به خارج از کشور افزایش یافته بود امروز هزار تومان کاهش یافته است و به 9500 تا 10200 تومان رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۶    
رئیس کل دادگستری استان اصفهان در تشریح جزئیات فوت یک دختر بچه 5 ساله در شهرستان فلاورجان اظهارکرد: این فرد قربانی معامله مواد مخدر شده و 5 نفر در این رابطه دستگیر و بازداشت موقت شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۶    
معاون گروه آموزشی قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه سال گذشته حدود 17 میلیون مرگ ناشی از بیماری قلبی در سطح جهان رخ داده، گفت: فشار خون، دیابت، چربی خون ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۱    
گروهی از محققان دانشگاه "سنترال فلوریدا" خاک مریخ را با روشی استاندارد و علمی شبیه سازی کرده و به قیمت هر کیلوگرم 20 دلار می فروشند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۱۱    
سخنگوی تعزیرات حکومتی گفت: نماینده یکی از برندهای معروف آلمانی در استان البرز ، شهر کرج 30 میلیارد تومان لوازم خانگی را احتکار کرده بود و در اصفهان هم یکی از برندهای کره ای یک و نیم میلیارد تومان ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۱۱    
هومن حاجی عبداللهی که این روزها تمام تمرکزش را بر روی بازیگری گذاشته، درباره علت خداحافظی از حوزه اجرا، حذف عروسک پنگول و همچنین ساخت سریال پایتخت اظهارنظر کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۱۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش ابر و رگبار و رعد و برق با احتمال وزش باد شدید در بخش هایی از هرمزگان، فارس، کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان طی امروز و فردا خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۱۱    
آلودگی هوا در تهران به ویژه در نیمه دوم سال معضلی است که همه ساله پایتخت نشینان با آن دست و پنجه نرم می کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۱۱    
سرپرست سازمان اورژانس کشور آخرین وضعیت افرادی که با الکل دچار مسمومیت شدند را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۱۱    
پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) به عنوان بازوی مشاوره وزارتخانه است که باید با ایفای نقشی مؤثر در راستای گسترش و بهبود پژوهش و تولید دانش ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۱۱    
در نظرسنجی موسسه "بنک ریت" 61 سالگی، بهترین سن بازنشستگی و 63 سالگی واقع بینانه ترین سن برای بازنشستگی انتخاب شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۵    
گلایه از بخشنامه های متعدد، مراحل طولانی برای دریافت مجوز، کاغذ بازی ها، قوانین زائد و... سال های سال است که شبیه به یک ترجیع بند در صحبت های فعالان بخش خصوصی شنیده می شود که تمام آنها به بحث محیط ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۵    
برخلاف کسانی که از یک منظر کلی بر این باور هستند که راه اندازی کسب و کار در ایران با موانع و چالش های زیادی همراه است
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۵    
این روزها مسائل زیرساختی از یک سو و تهدیدهای بیرونی از سوی دیگر شرایط سختی را برای اقتصاد کشور رقم زده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۵    
شرایط اقتصاد ایران چندان مطلوب نیست و این موضوع را نه فقط اقتصاددانان بلکه تقریباً تمام مردم درک می کنند. اقتصادی که با مشکلات بیشماری دست و پنجه نرم می کند و اغلب این مشکلات هم ریشه داخلی دارد ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۵    
دولت الکترونیک تنها راه مبارزه با فساد است. وقتی تمام فرآیندها الکترونیک و سیستمی باشد و نیروی انسانی دخالتی در آن نداشته باشد تخلف در کمترین زمان ممکن مشخص می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۵    
در اکثر وظایفی که برای قوه مجریه تکلیف شده است سایر دستگاه ها و قوا نیز نقش و سهم قابل توجهی دارند؛ در واقع برای اینکه اداره امور کشور در تمام بخش ها با موفقیت و کم ترین ریسک و بالاترین بازدهی انجام ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۵    
چند روز بعد از نشست وزیران خارجه ایران و 1+4 در نیویورک، مقامات ارشد دستگاه دیپلماسی از رونمایی سازوکارهای تبادل بانکی و تجاری میان ایران و اروپا تا قبل از 13 آبان خبر دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۵    
همانگونه که از قبل پیش بینی می شد، سال جاری یکی از سال های دشوار اقتصاد ایران است. هم اکنون اقتصاد ایران با مشکلات بسیاری در بازار ارز، نقدینگی ، بیکاری و.. ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۵    
چالش قیمت . در هر محفلی که حاضر می شوید موضوعی که مورد بحث و بررسی قرار می گیرد قیمت است. یک روز بحث از قیمت سیب زمینی، گوجه فرنگی، یک روز گوشت، حبوبات و نان است ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۳۰    
در حالی که بازی های ویدیویی در سه پلت فرم موبایل، کنسول و رایانه های شخصی انجام می شود، موبایل بیش ترین استفاده از بازی ها را به خود اختصاص داده است و کاربران استان تهران ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۳۰    
رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور ریشه در عوامل اقتصادی، سیاسی و روانی دارد و مشکل پیچیده تر از این هاست گفت: دولت دنبال پایین آوردن قیمت ارز است و قیمت ارز قطعا پایین می آید ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۲۵    
معاون پشتیبانی و هماهنگی امور استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از سال 88 تاکنون 1 میلیون و 700 هزار واحد مسکونی روستایی در کشور نوسازی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۲۵    
شهر هوشمند به معنای بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات در زیرساخت های شهری به منظور افزایش بهره وری عملیاتی، اشتراک گذاری داده به عموم شهروندان و بهبود بخش کیفی خدمات دولت و رشد رفاه اجتماعی است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۲۵    
به نظر می رسد که اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ قصد دارد از این پس تبلیغات را وارد پلت فرم iOS خود کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۲۵    
مسمومیت و مرگ بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز ؛ حادثه ای که خبر آن، این روزها فراگیری بسیاری پیدا کرده و هر روز بر آمار مسمومان، فوتی ها و افراد بسیار بدحال مرتبط با آن اضافه می شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۲۵    
بررسی ها نشان می دهد رژیم هایی غذایی کم کربوهیدرات همچون کتوژنیک به کاهش وزن کمک می کند اما بعدها به سلامت بدن آسیب می زند.